Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: New York: Mitsubishi Lancer Evo IX

Na autosalonu v New Yorku se představil devátý potomek slavného závodního rodu ze stáje tří diamantů
Zpět na článek
29. 3. 2005 06:46
neregistrovaný "Regat"
29. 3. 2005 10:06
neregistrovaný "JP"
24. 8. 2006 09:07
neregistrovaný "anonym"
29. 3. 2005 10:15
neregistrovaný "rallyman"
29. 3. 2005 13:12
neregistrovaný "ImprezaManiak"
29. 3. 2005 17:53
neregistrovaný "Skyline"
30. 3. 2005 08:33
neregistrovaný "ImprezaManiak"
30. 3. 2005 10:54
neregistrovaný "Skyline"
30. 3. 2005 11:16
neregistrovaný "ImprezaManiak"
18. 4. 2007 21:28
neregistrovaný "Rychlík"
30. 3. 2005 11:18
neregistrovaný "ImprezaManiak"
30. 3. 2005 11:45
neregistrovaný "Skyline"
30. 3. 2005 18:18
neregistrovaný "ImprezaManiak"
30. 3. 2005 19:55
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2005 19:00
neregistrovaný "Brady"
29. 3. 2005 19:40
neregistrovaný "bArokna"
30. 3. 2005 08:39
neregistrovaný "Tommy"
14. 2. 2007 22:49
neregistrovaný "ne"
30. 3. 2005 08:38
neregistrovaný "ImprezaManiak"
29. 1. 2006 16:20
neregistrovaný "Yuatja"
30. 3. 2005 02:17
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
13. 5. 2005 10:51
neregistrovaný "Hulič"
29. 3. 2005 11:51
neregistrovaný "Alcides"
29. 3. 2005 21:39
neregistrovaný "Broker"
30. 3. 2005 08:31
neregistrovaný "Tommy"
2. 4. 2005 10:03
neregistrovaný "Maverivk"
25. 8. 2005 21:22
neregistrovaný "magic"
28. 8. 2005 19:55
neregistrovaný "petr"
3. 12. 2007 14:49
anonym
28. 1. 2008 20:12
anonym
28. 1. 2008 20:14
neregistrovaný "IMPREZA"
neregistrovaný "Regat"
29. 3. 2005 06:46
bez titulku
Me osobne se nejvíc libyla EVO VII. ale pokrok nikdo nezastavís.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "JP"
29. 3. 2005 10:06
Re: bez titulku
Mne se tohle libi. Pro civilni svezeni solidni raketa. Obzvlast pro ceske podminky daleko lepsi nez Porsche, nebo nejaka neohrabana americka kara. Uz jen priblizit jeste vic hlavici radici paky k volantu a bude to svezeni jako se zavodnim autem ... i kdyz ono uz ted je to dostatecne sportovni a urcite to neni negativni kritika.
neregistrovaný "anonym"
24. 8. 2006 09:07
Re: bez titulku
no neviem ci slovenske a ceske cesty su idealne pre toto auto ale da sa....isiel som na tom minuly vikend a musim povedat ze fakt je to parada...a ked pri 2500 otackach zaplo biturbo.....no krasa :-)
neregistrovaný "rallyman"
29. 3. 2005 10:15
bez titulku
Znepříjemňovat život modré konkurenci se třemi šestkami ... Nemají náhodou "dobří modří" jen tři pětky?
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "ImprezaManiak"
29. 3. 2005 13:12
Re: bez titulku
Samozrejme ze maji, jsou to tri petky a ne sestky... jjinak tesim se na podzimni autosalon v Parizi, kde by mela byz pripravena zbran Subaru v podobe nove verze Imprezy STi, ktera vytre zrak nejen EVO IX, ale i X, XI, XII, ktere budou az nezdrave brzy nasledovat. Prijde mi, ze Mitsubishi vzdy udela nejaky "facelift" a hned tomu rika nova evoluce. SUbaru Zdaar
neregistrovaný "Skyline"
29. 3. 2005 17:53
Re: bez titulku
Nechci ti kazit naladu, ale STi nikomu zrak vytirat nebude. Za celou dobu existence techto dvou aut se jeste nestalo, aby nektere tomu druhemu nejak vyrazne ujelo. Obe jsou vytvorena na zaklade rozdilne filozofie a v ruznych podminkach neni nikdy jen jeden vitez. Doporucuju Best Motoring (nevim, ktery dil) ve kterem jsou srovnavana obe auta hned v nekolika kategoriich - sprint, slalom, okruh. Podle nicku jsi asi magor do imprezy (v dobrym), ale realita neni v zadnem pripade cernobila... (ja osobne povazuju obe za jedny z nejlepsich aut vubec}. Ted me napada - jestli nejaky vitez byl, tak to bylo vzdy jen Evo. Predevsim Evo VI nemelo konkurenci, v te dobe jeste STi neexistovalo (dalo se ale pres ProDrive dodelat na seriove WRX), nemluve o Evo VI Xtreme od Ralliartu (253 kW) nebo limitovanem 400 z lonskeho roku... V Japonsku ovsem nikdy nikdo nevladl, obe auta mela svuj protejsek (do Evropy se vozilo jen neco, do USA donedavna vubec nic).
neregistrovaný "ImprezaManiak"
30. 3. 2005 08:33
Re: bez titulku
Mas pravdu, tyhle dve auta spoly vzdycky souperily a neda se rict ze by jedno z nich bylo vyrazen lepsi. Bylo to ode me mysleno s urcitou davkou nadsazky. Kdyz tu ale jmenujes specialy od mitsu, zapomnel jsi ze v dobach Evo VI existovala unikatni dvoudverova Impreza P1 s pouze a jen pravostrannym rizenim a nasledne specialy jako 22b nebo RB5, takze si nemyslim, ze by melo Evo se svoji 6tkou opravdu navrch. Ale to jen tak naokraj, takze SUbaru nazdaaar
neregistrovaný "Skyline"
30. 3. 2005 10:54
Re: bez titulku
No vsak s tim ja souhlasim, P1 byla urcite pro VI rovnocenny souper - jenze ne v Evrope. Tady proste melo Mitsu vzdy rychlejsi kary (VI Xtreme bylo o poradny kus silnejsi, nez nejlepsi dovazena Impreza). A lonska VIII 400 je ve srovnani s STi o 50% silnejsi, coz je zatracene velkej rozdil. V Japonsku je to jasne, tam maji nejlepsi (=srovnatelne) verze obe automobilky.
neregistrovaný "ImprezaManiak"
30. 3. 2005 11:16
Re: bez titulku
hmm, a ja myslel ze se evo VIII oficielne k nam nedovazela ... Navic 400 konovou evo VIII (do kontinentalni evropy se podle me ale taky nedovazela) nemuzes srovanvat se seriovou Sti, mozna tak ji sorvnat treba se specialni limitovanou verzi WRX Sti WR1, ktera ma sice na papire 320 koni, tedy o 80 mene, ale z 0 na sto umi za 4,2 vteriny... Kazdopadne co se tyka vykonu, neni problem jakoukoliv z techto silenych strel vyladit az do tech 400 koni, s tim si upravci poradi, jde tady spis o celou koncepci, kterou ma podle me Subaru lepsi, motory boxer, nizko polozene teziste, vymakanejsi pohon AWD, a zbytek je uz jen o vyladeni. Seriove je evo ladeno spise na razantni zavodni jizdu, kdezto Impreza spise pro denni pouzivani, ze ktereho te neboli cela pater kdyz projedes par kanalu. No kazdopadne myslim, ze takhle bysme mohli diskutovat do nekonecna, vzdycky tyhle auta byly na spici, na tom se snad shodnem i kdyz pro me je a bude proste Subaru vzdycky lepsi, he he Jo a jsem vazne zvedavej na novou "evoluci" Imprezy
neregistrovaný "Rychlík"
18. 4. 2007 21:28
Re: bez titulku
Já ti řeknu že podle mě Subaru Impréza na mitsubishi Lancer nikdy neměla a ani nikdy mít nebude Mitsubishi Lancer je hezčí výkonější oblíbenější a to se týka interiéru tak impréza ho má hnusný a neznačkový a Lancer ho maá krásný a značkový a stím pohonem si pěkně vedle.
neregistrovaný "ImprezaManiak"
30. 3. 2005 11:18
Re: bez titulku
Jo a P1 ze nebyl souper evo 6 v evrope? tak to ti zase nechci kazit naladu ja, dovazelo se do Britanie a vim o minimalne jednom co jezdi tady v Cechach a ma upraveny rizeni na leve strane.
neregistrovaný "Skyline"
30. 3. 2005 11:45
Re: bez titulku
No, pokud ja vim, P1 se vozila jen individualne, protoze Anglani jako jedini v Evrope ridi na te spravne strane... Ale to je jedno. K te predchazejici reakci: myslim (a dokonce jsem to cetl i od STi-maniaku), ze lepsi pohon 4x4 ma prave Evo, predevsim diky aktivnimu diferaku (tusim Active Yaw Control tomu rikaji). Subaru ma zase lepsi rozlozeni hmotnosti (holt ten boxer je vazne placatej). Hadat se ale nechci, ani v jednom aute jsem nejel a jak rikam - sezen si Best Motoring (jestli uz ho nemas) a tam si obou aut uzijes vic, nez dost. A hlavne, obe auta se mi libi a bral bych je vsema deseti (ted mit na jejich provoz, ze)
neregistrovaný "ImprezaManiak"
30. 3. 2005 18:18
Re: bez titulku
No ja jsem v obou autech jel a sam vlastnim Imprezu GT r.v.99. Impreza Sti donedavna nemela aktivni diferencial, ale jen evropska verze. Americka verze, 2,5litr biturbo ho jiz ma davno (DCCD - driver controlled central differential). Evropska verze ho jiz ma od model.roku 2005. Dokonce ma 5 poloh, coz u eva jsou jen 3 polohy - tarmac, gravel, snow... Jinak jen zopakuju, ze je to o nastaveni, Evo je tvrdsi a tudiz i jeho limity co do ovladatelnosti jsou o neco dal. Sti je ale pro normlniho cloveka pohodlnejsi a tolik cloveka nenici. Obe auta ale poskytnou svemu majiteli temer nekonecne nadseni, i kdyz kazde trosku jinak. Best motoring se tedy na tvoje doporuceni pokusim sehnat, i kdyz uz jsem na toto tema precetl clanku hafo! preju ti, aby sis obe auta vyzkousel na vlastni kuzi, je to zazitek, obcas dealeri delaji predvadeci akce, vim ze konkretne treba v plzni u subaru poradaji dvakrat do roka "subarufestival" kdy si muzes projet temer vsechny modely, vcetne Esteicka... Subaru (i Mitsu ) nazdar!!!
neregistrovaný "Skyline"
30. 3. 2005 19:55
Re: bez titulku
Aha, tak uz chapu, odkud to fanouskovstvi Clanky jsou fajn, ale video je video (Best Motoring je japonska zalezitost, jak uvidis jeden dil, budes chtit vsechny - je to bud premluvene do anglictiny, nebo jsou titulky). O Impreze obcas uvazuju jako o nastupci sveho VTi, uvidime, s cim Honda v budoucnu prijde. Evo i STi jsou uz extrem, co se provoznich nakladu tyce (nemam na mysli ani tak benzin, jako spis brzdy apod.) a jako auto na dovolenou to neni zrovna idealni. Tak tedy "civilnim" rally karam zdar
neregistrovaný "Brady"
29. 3. 2005 19:00
Re: bez titulku
Nove subaru je odporne len sa kukni [odkaz]
neregistrovaný "bArokna"
29. 3. 2005 19:40
Re: bez titulku
ze předu Seat a ze zadu Alfa...
neregistrovaný "Tommy"
30. 3. 2005 08:39
Re: bez titulku
Problém je že tohle není nové subaru, ale derivát něčí fantazie.
Přední maska je až moc vzdálená těm které subaru dává na nové modely. Design subaru který nově vytvářejí je mnohem uhlazenější než ten na fotkách. To WRC je si myslím nové impreze mnohem blíž.
neregistrovaný "ne"
14. 2. 2007 22:49
Re: bez titulku
zmilil ses vid?
neregistrovaný "ImprezaManiak"
30. 3. 2005 08:38
Re: bez titulku
Tyhle fotohrafie jsou bohuzel fotomontaze nedockavych fanousku, zepredu jsou tam svetla z legacy a vubec je to sesite z imprezy 2005. fotografii sem prilozit nemuzu, tak se pokusim prilozit odkaz ... doporucuju shlednout tento odkaz:
[odkaz] Takze zdravim vsechny subaraky a mitsubaky taky
neregistrovaný "Yuatja"
29. 1. 2006 16:20
Re: bez titulku
Ja mam hodne rad Imprezu i EVO ale taky se mi nejvic libilo EVO VII VI se od VII lisila dost od sedmicky jen faceliftujou ale vykon se meni porad
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
30. 3. 2005 02:17
Re: bez titulku
Máte samozřejmě pravdu, ty tři šestky se mi vybavily celkem pochopitelně, bohužel nesprávně Opraveno.
neregistrovaný "Hulič"
13. 5. 2005 10:51
Re: bez titulku
No prostě Lancer, co dodat !!! Modrá konkurence je prostě pozdu, si piš střelče.Lancer , Impreza
neregistrovaný "Alcides"
29. 3. 2005 11:51
Super kopie..
Už mnoho roků stále dost podobný desing,ale i tak je pořád krásnější...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Broker"
29. 3. 2005 21:39
Nová Impreza
Koukal jsem na to, taky se mi ta nová Impreza moc nezdá...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tommy"
30. 3. 2005 08:31
Kabát šitý horkou jehlou.
Technika je určitě výborná, o tom žádná. Vzhled je o poznání horší, až bych řekl příšerný. Použili plno pekných detailů, které vůbec neladí do jednoho celku. Připadá mi jako by chtěli člověkovi vnutin nějáký vlastní tunningový packet.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Maverivk"
2. 4. 2005 10:03
Re: Kabát šitý horkou jehlou.
Predek OK, zadek je divnej... Jinak, jeste par slov k ty rozprave trosku vis, co je lepsi... Mit kterykoliv z tech aut by byl pro me pozitek. Kazdy je stave trosku jinak, Evo je nekompromisni zavodak, STi je pro kazdodenni jezdeni lip vyhovujici. Jinak ale co se tyka vykonu na draze, nevidel jsem jedinej test (a bylo jich vic nez dost, predevsim na BBC World - magazin Top Gear - vrele doporucuji!), kde by vyhrala Impreza. Verdikt zdycky znel, volba je vec kusu, ale casy na draze vzdycky hovorily jasne pro Evo. Posledni test, kterej jsem videl mam i jako video, na puldruhaminutovym okruhu jelo Evo o 2,5 vteriny rychleji, coz neni zrovna malo a dokoce bylo o celou vterinu rychlejsi nez Lambo Gallardo... A muj osobni nazor? At zije EVO!
neregistrovaný "magic"
25. 8. 2005 21:22
Budíky na turbo a olej? Nekecej!
Tak to už jsou teda docela daleko. Ještě pár let, a tu Deltu Integrale fakt dotáhnou! Inu Japonci... :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "petr"
28. 8. 2005 19:55
evo 8 se mi zda hezci jinak je nadherny :yes:
:yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
3. 12. 2007 14:49
EVO ist best
:-) evo ist best great a este neviem co...super...
Rozbalit vlákno
0
anonym
28. 1. 2008 20:12
SUBARU
Lancer je len Lancer. Áno uznávam je rýchly a neviem aký super. Má pekný interiér páči sa a neviem čo. Ale Subaru je Subaru. Lancer o niečom takom ani nepočul. Za prvé nie je výkonnejší ty trubiroh... A také veci ako symetrické 4x4 a boxer motor a iné veci o ktorých si Lancer necháva len zdáť. A Mitsubishi robí od monitorov cez telkáče všetko. Ale Subaru začalo s lietadlami. Takú aerodynamiku nemá Lancer ani vo sne! Subaru sú v prvom rade lietadlá. Až potom autá. A to o niečom hovorí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "IMPREZA"
28. 1. 2008 20:14
interier
že Subaru nemá značkový interier. A čo tak MOMO?!?
Rozbalit vlákno
0