modely.Jinej kraj jinej mrav a plati to i pro auta.Jen otazka pro redakci..to nam budete kazdej den prinaset neco o skodofkach?Slo by domluvit aspon jeden den v tydnu,ze o skodofkach ne,e:-)Jinak nic proti,skodofky me neva..jen ze jich je tady uz nejak moooc:-)
Propaganda se musí do ovcí hustit zleva zprava, aby to ovce vzdala a šla ši koupit šáde, protože nic lepšího na světě není >:D >:D
To není nic nového, to už vymyslel Pepík Gébls >:D >:D
jj
Takový TESLA MODEL 3 [odkaz] [odkaz] [odkaz] FREMONT CALIFORNIA USA to je úplně ale úplně jiná ŠÁDESLIBOTECHN-NATAHOVÁGN na chvostu vývoje hoši... [odkaz]
Na TESLU totiž nejen vlastenci stojí MEGAFRONTY [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Ano, je to Škoda, Škoda a zase Škoda, zbytečně moc, ale nechápu, proč kvůli tomu brečet pod každým článkem.
A že by to bylo něco výjimečného? Podívejte se na stránky Autocaru nebo Autoexpressu, u Jaguaru si koupí do kuchyně nové hrnky a už je o tom článek, o nových modelech se píšou články "první dojmy", ještě když jezdí jako muly, prostě frekvence textů o jagu, rangi, mini je na angl. webech podstatně větší než o jiných značkách. Jinými slovy, ACZ nedělá nich výjimečného.
Články o přístrojovce z fabie v golfu nebo o tajném prototypu obojživelné felicie mě nezajímají, tak je prostě nečtu...
No to mas asi pravdu.O "domaci" znacce se pise vic nez o tech "cizich".Zde to je i tim,ze za tu domaci se zde bere jen Skoda.Ale mozna by stalo za to vic a pravidelneji psat i o automobilkach vyrabejicich auta v CR.Nejake novinky z Nosovic,Kolina..tech je docela malo..prave na ukor te Skodofky:-)
Škoda se bere jako domácí značka, protože domácí značkou je, ty ostatní ne. Vysvětlovat rozdíl mezi Škodou a Hyundaiem v tomto smyslu je jen nošením dříví do lesa, všechno už bylo přemleto milionkrát, pokud někdo pořád nechápe rozdíl, je to jeho problém.
je s prachobycejnym Faltdachem od firmy Webasto ( delaly to ale i jine firmy ) ktery se montoval stejne jako bezne stresni okno, akorat dira se rezala vetsi a montaz trvala cca 4 hodiny. Nekdy to delal primo importer a pak to melo vzdy nejake pridane oznaceni, ale vetsinou si to objednavali zakaznici primo u prodejce. My jsme je hodne casto montovali v devadesatych letech na Toyoty Starlet P8 a Corolla E90 Hatchback. Stalo to tenkrat i s praci tusim nejakych 700 Marek a v Rakousku 8-10 tisic Silinku.
GT mě tedy překvapuje, dosud jsem o něm snad neslyšel. Škoda, že byla jen pro Řecko. A ještě větším překvapením pro mě je, že se jednalo o Octavii Tour. A navíc se v Řecku nabízely podobně "potuněné" Fabie Sport. :-O ...Divil bych se, kdyby dnes nějaké to GT nejezdilo i u nás.