Nekompromisní sportovní kupé Nissan 350Z se začne v České republice prodávat od listopadu za cenu 1,280.000 Kč v základním provedení a za 1,350.000 Kč v luxusnější verzi 350Z Pack.
Můžu s tebou jedině souhlasit, že to hle je to nejhezčí co sem za poslední dobu viděl........ samozřejmě kromě modeny Chalnge stradale..... myslim že svojí garáž snů budu muset rozšířit ,,,,,, nebo jí udělat vícepatrovou
koroptev je takovfej ten malej ptak, spadajici mezi drubez.. vypada to jako zakrsla slepice s malym hrebinkem a maskovana do svetlehnede-sedive barvy a je cerne kropenata. Ma vajicka asi 2cm velka a zije volne v prirode v nasich lukach a hajich :)
to auto je super, ale ty už jinej nebudeš, neumíš o něčem říct, že je to hezký, aniž bys nezmínil svojí nenávist ke koncernu VW v každém ze svých příspěvků... abych pravdu řekl, nikdy mi Renaulty ani Nissan nevadili, ale od té doby, co jsem si přečetl množství tvých zaujatých příspěvků do diskuzí, se na ta auta podívám, vzpomenu si na tebe a je mi na nic. Divím se ti.
Jeste nedavno jsi rikal, ze jste spolu kratce A ted bys ji vymenil za autak? Ty pacholku, dej mi na ni tlf a ja te prasknu Prodej Lagunu a vem to na lizacku Budes mit autak i manzelku a kdyby bylo nejhur, tak rekni a ja ti pichnu
PS: Zenskejch je vic nez dobrejch aut
Cena je sice super, ale přesto, nedokázal by mi někdo vysvětlit obrovské rozdíly v cenách v USA, EU a ČR?? Jak to že cena zákl. modelu je v USA 26.800 USD (tj asi 761 tisíc Kč), v EU 29.000 EUR (tj asi 933 tisíc Kč) a u nás 1.240.000 Kč??? Proč existují takové rozdíly?? Jak to, že rozdíl ceny u nás a např. v Německu je přes 300 tisíc (30%)?
Velice bych ocenil i krátké vysvětlení. Díky
Staci skocit do Nemecka , pristi rok po vstupu do EU je zruseny clo , DPH vrati a v plne nalozi tam Z-ko prijde na 35 900 eur a zaruka je celoevropska . Bud pozdraven Nissan CR . Neni co resit .
myslím že po vstupu do unie příští rok budou muset u nissanu jít s cenou dolů, protože kvůli takovému rozdílu by asi většina kupujících směřovala do Německa nebo Rakouska. Taky rozdíl v DPH neudělá s cenou víc než pár procent.
Rozdíl v DPH bude 0, protože bude stačit, aby jsi zdokladovat, že jsi někde v EU DPH zaplatil.
To je taky důvod proč chtěla vláda sblížit obě sazby DPH.
no pockej, fakt teda bude platit, ze pokud jsem zaplatil DPH v jiny zemi, tak uz nebudu muset doplacet vyssi sazby v cechach?? to je zajimavy, to by byla bomba
Presne tak (DPH zaplatíš v cizině), ale take odpadne možnost nárokovat vrácení DPH a pak nepřiznání dovozu v ČR (nebo u malých nákupu možnost bezcelního tedy i bez DPH dovozu - myslím do 7000,-/os.). Jak se dá dnes praktikovat u nakupu PDA, fotaku apod.
to, co rikas, je blbost. viz citace ze stranek delegace EU: "Zboží před přechodem hranic musí být zbavena DPH (daň je refundována) a nová DPH je uvalena v příchozí zemi. Na rozdíl od minulosti není nutno tuto transakci provádět na hranicích, ale jednáním mezi vývozcem a dovozcem a příslušnými celními a daňovými úřady ve vlastních zemích. Tento systém, který měl být nahrazen definitivním v roce 1996, trvá dodnes, protože členské země zatím nedospěly k dohodě ve dvou otázkách "
Bavíš se ale o plátcích DPH.
Já jsem uvažoval o koupi auta jako fyzická osoba neplátce. Přečti si třeba důvodovou zprávu k novele zákona o DPH (k té co jí Klaus vrátil). Proto právě každý stát odvádí část DPH do Bruselu, odkud jí přerozdělují zpátky.
neviem , ako je to v CR, ale clo z EU na Slovensku uz dost dlho neplatime, iba DPH, preto sme si doviezli uz nie jedno nove alebo zanovne auto prave z Nemecka.Vy platite clo?
ale blbost monopoly. v ekonomicke teorii se tomu rika uspory z rozsahu. kdyz Nissan proda v USA tisice aut, tak si muze dovolit stlacit ceny, neb klesaji fixni naklady na 1 auto. Plus k tomu jeste pristupuje sysndrom tzv. malych zemi, kdy se na mene dulezitych trzich nechavaji vyssi ceny, protoze kdyby ceny Nissan napalil nizke i v cechach, obrat mu to skoro nijak nezvedne (protoze i kdyby stal 900 papiru, tak si prumerny obcan nekoupi). Dalsim aspektem jsou dane (DPH - velke rozdily + clo). Ale hlavni rozdil v cenach dela podle me cenova politika vyrobce.
On hlavní problém asi bude v Pithartově celní přirážce 19% ještě ke clu. Prý podpora českých vozů... ... by mě docela zajímalo, kolik tehdy úplatek vládě od Škodovky byl...
V USA sa udavaju ceny (nielen aut) bez DPH, kedze v kazdom state je DPH ina. Aj tak to vsak nie je Europskych 20 percent ale od 0 do 8 percent. Vacsinou vsak okolo 6 - 6.5 percenta.
... už jste v tom autě jel a řídil ho??? ... no já jen že tak pěkně chválíte jeho jízdní vlastnosti ... neřikám, že nejsou, ale pokud jste to sám netestoval tak mi vaše tvrzení přijde jaksi neobjektivní ... že by opsaný PR článek ;)
tak nejak to bude, všetci už vedia, že keď si sadnú, tak sa od toho super pocitu asi urobia, len problém je v tom, že to auto všetci videli na obrázku a to je všetko. Dizajn je vec vkusu a praktickú stránku veci nikto z nás nemal možnosť odtestovať. Ale porovnávať už vedia všetci. Nepovažujem za za objektívneho, ale napísať PR článok a viesť PR diskusiu je hovadina. V tom máš absolut recht.
Lenže to auto už bolo tetsované zahraničnými novinármi a tí ho iba chválili.Okrem toho, čo iné ako super jazdu by si čakal od kombinácie nissanovského podvozku a silného 3 litra ?
to, že som si to vyskúšal v maxime, a moc ma to neoslovilo. Ani motor 3.0 V6 24V - to je na ten obsah a výkon úplne normálny agregát, na úrovni BMW 3.0 a dokonca ani Audi 3.0 to nie je , no a podvozok teda fakt nie. Moj subjektívny názor: Nissan limo fakt nemusím. Pojem nissanovský podvozok nemožem posudzovať, každému vyhovuje niečo iné. Každopádne ho nepovažujem za nejaké merítko.
Športové auto je iná vec, 300 ZX by som zobral, to je relatívne klasika, nový 350 Z ma až tak nezobral.
Akorat ze ten 3.5V6 VQ je v USA hodnocen uz mnoho let (uz asi 8) jako nejlepsi motor ve sve kategorii, vcetne audi a bmw :-))). A audi A4 quattro s 3litrem s trapnym zrychleni z 0-60 mph za 7.1 sekund (0-100mph dokonce za 19) je nechutne pomaly .... Nissan to ma za 5.4 (0-100mph za 13.9) :-))). Ja bych teda takovou plecku (audi) nechtel. Jo a BMW na tom neni lepsi. Rychlejsi je jen M3, ale to je uz auto jiny kategorie (hlavne cenovy).
Mam odzkouseno hned nekolik nissanu (micru (i novou), alemru, primeru, patrola). Sam jeden vlastnim a muzu rici, ze podvozky jsou nic moc. Ve srovnani s audi, bmw (odzkouseno) je to proste velmi slabe.
OK. Clanek vznikl na zaklade tiskove zpravy firmy Nissan (podobne jako vetsina ostatnich clanku na news.auto.cz), ale 350Z chvali v testech i renomovane nemecke autocasopisy, jejichz redaktori jiz meli moznost se svezt. V jednom z testu je 350 Z prirovnavan svym chovanim k Porsche, coz je myslim pro Nissan cenna lichotka.
V USA sa udavaju ceny (nielen aut) bez DPH, kedze v kazdom state je DPH ina. Aj tak to vsak nie je Europskych 20 percent ale od 0 do 8 percent. Vacsinou vsak okolo 6 - 6.5 percenta.
Jeste se vratim k te cene , pro Cecha bude aktualni pouze v Nemecku ( plna vybava 35 900 EUR ) , v Rakousku , svete div se , stoji lepsi verze 43 000 EUR a to je o nicem.V aute jsem osobne sedel a interier je bomba . Nevyhoda jedina ,ze to bylo na Autotecu a nenechali me nastartovat .
Presne tak!!! Nevite jak je na tom nissan s kvalitou a spolehlivosti?Mame ve firme pick upa a stiznosti zatim nebyly.zetko jsem jeste nikde nepotkal,ale na fotkach vypada skvele.to s tema cenama je celkem fajn asi se naucim nemecky...Jinak pozdravuju vsechny "milovniky" VW je mi z vas zle ... a Z je v zahranicnich testech opravdu hodnoceno velmi dobre.Jenze WRX STI taky...
Pokud jde o tu spolehlivost - mam skoro 6 let Primeru a bez problemu. Kamos ji mel taky, najel dvojnasobek toho co mam najeto ted a taky bez problemu. Auto do ktereho se leje benzin a voda do ostrikovacu + garancni prohlidky.
Mam Patrola , po 3 letech bez sebemensich problemu , fabrika po roce dokonce zadarmo vymenila me seriove rade motory , protoze podle ni bylo 1% nebezpeci problemu s jeho mazanim a riziko zadreni. Nissan bez humbuku dela pohodovy auta.
To je myslim jedinej problem Nissanu ... spatnej marketing ... 1 pr. za vsechny ... VW se snazi natlacit lidem do hlavy,ze diesely PD jsou posledni vykrik techniky. Hacek je v tom, ze je to smecko, ktery Nissan mel uz pekne davno (MFire).