Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nissan 370Z Coupé: První oficiální snímky nového „Zetka“ - nové foto

Nissan odhalil první oficiální snímky nového 370Z. Automobilka vsadila na evoluční změny tvarů oblíbeného sportovního modelu a pohonné ústrojí s motorem 3,7 V6, které se už dříve představilo v Infiniti G37.
Zpět na článek
29. 10. 2008 20:18
neregistrovaný "Fullsize"
29. 10. 2008 20:37
neregistrovaný "wector"
29. 10. 2008 22:05
neregistrovaný "Donovan"
29. 10. 2008 23:21
neregistrovaný "Donovan"
10. 11. 2008 21:33
neregistrovaný "Well"
30. 10. 2008 00:36
neregistrovaný "yaroukh"
29. 10. 2008 21:00
29. 10. 2008 22:59
neregistrovaný "babo"
30. 10. 2008 09:10
30. 10. 2008 13:38
neregistrovaný "babo"
30. 10. 2008 23:05
29. 10. 2008 22:21
neregistrovaný "robek106GTI"
30. 10. 2008 00:40
30. 10. 2008 08:20
30. 10. 2008 08:48
30. 10. 2008 09:30
neregistrovaný "ZZ"
30. 10. 2008 13:51
30. 10. 2008 09:45
30. 10. 2008 09:57
30. 10. 2008 13:48
neregistrovaný "babo"
30. 10. 2008 14:00
30. 10. 2008 15:10
neregistrovaný "babo"
30. 10. 2008 15:22
30. 10. 2008 15:48
neregistrovaný "babo"
30. 10. 2008 16:25
30. 10. 2008 21:56
neregistrovaný "ZZ"
30. 10. 2008 23:39
31. 10. 2008 07:48
neregistrovaný "ZZ"
31. 10. 2008 11:09
neregistrovaný "babo"
30. 10. 2008 09:24
neregistrovaný "ZZ"
30. 10. 2008 10:48
30. 10. 2008 21:52
neregistrovaný "ZZ"
30. 10. 2008 21:53
neregistrovaný "ZZ"
31. 10. 2008 17:42
31. 10. 2008 19:53
10. 11. 2008 16:29
11. 11. 2008 14:37
neregistrovaný "Fullsize"
29. 10. 2008 20:18
Konečně....
...nevypadá ten přední spoiler jako průzor z tanku :yes:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "wector"
29. 10. 2008 20:37
Re: Konečně....
K čemu to ale je, když to auto vypadá jak čínská kopie 911? Proti současné generaci to vypadá hrozně. :no:
neregistrovaný "Donovan"
29. 10. 2008 22:05
Re: Konečně....
Dokud to bude jezdit jako 350Ztko a bude to pod 1.3M, tak ať si to vypadá třeba jako Zastava :yes:
Avatar - riderhenry
29. 10. 2008 23:09
Re: Konečně....
No nevim, ale asi bych nemohl jezdit v aute, ktere se mi vylozene nelibi. Mozna je to smutne, ale 370Z je jedno z nich. Vylozene mi prijde odporne. Obzvlast oproti S2000, RX-8, Z4... :-(
neregistrovaný "Donovan"
29. 10. 2008 23:21
Re: Konečně....
Mě se i vcelku líbí (pravda, interiér je ze slabšího soudku), ale hlavně ve svojí cenový kategorii nemá reálnou konkurenci co se jízdních výkonů týče. RX-8 je poruchová (motory odcházejí) a baští benzín i olej jako blázen, S2000 ok, ale je už starší, je to cabrio a navíc tuším, že byla dražší (ale tohle nevím). Z4 se srovnatelným motorem je cenově jinde a navíc se mi nelíbí už vůbec. Cayman je ve verzi S dražší a standard je slabší a moc civilní, nemluvě o stigmatu "wannabe 911". Prostě pokud si chceš občas zalítat na okruhu a nechceš do toho vrazit víc, tak nemáš moc na výběr.
Avatar - riderhenry
30. 10. 2008 23:01
Re: Konečně....
No, 350Z na okruh az tak neni - udajne mu odchazeji brzo brzdy... Na okruh je uplne stejne vhodny jako S2000 (ktera je mimochodem levnejsi o nejakych 400 000 myslim momentalne). Pak je tu jeste o neco levnejsi Boxter, ktery bude sice slabsi, stejne jak Cayman, ale nepochybne pro ridice zabavnejsi, co jsem cetl ruzne srovnavaci testy. RX-8 je poruchova jen kdyz se o ni nekdo nestara, je na ni poskytovana zaruka i 7 let (v kanade), respektive 150 000 nebo 200 000km, nevim presne, coz znamena, ze ma delsi zaruku nez Kia Ceed, co se tyce pohoneho ustroji. To je odpoved mazdy na ty famy... ;-) Ztko me nikdy moc neuchvatilo, prijde mi zbytecne vykone, vlastne si ani presne nedokazu vysvetlit proc jsem mu neprisel nachut, nicmene design se mi libil vzdycky, ted se mi nelibi. Ale auto jako takove respektuju a urcite bude velice dobre! >:-[]
neregistrovaný "Well"
10. 11. 2008 21:33
Re: Konečně....
Líbí se ti Bramborák Z4 víc než tohle Zetko?? :-|
Avatar - riderhenry
11. 11. 2008 23:09
Re: Konečně....
Ja prece o BMW vubec nemluvil (Ztko znamena 350Z, respektive 370Z)! ;-) Ikdyz je pravda, ze i Z4, ktere se mi obecne nijak moc nelibi, mi prijde povedenejsi (designove) nez nove 370Z - alespon soude dle fotek. Opravdu se mi vylozene nelibi, obzvlast kdyz jako predloha byl design 350Z... :-(
neregistrovaný "yaroukh"
30. 10. 2008 00:36
Re: Konečně....
+1
je to zrůdička
Avatar - iudex
29. 10. 2008 21:00
911?
No vyzerá to ako kombinácia 911 a GT-R... a to je dobre. Je tu tiez jasná dizajnová nadvaznost na predchodcu, co tiez u Japoncov nie je bezné. 350Z si spravilo dobré meno, z nicoho dostalo Nissan medzi výrobcov slusných sportových kupé (pre hnidopichov: ano, je mi známa minulost Z, ale to je uz dávno) a pripravilo do istej miery podu GT-Rku. GT-R teraz valcuje, tak preco nie odkaz na to, co je dobré? A urcitý náznak podoby s 911 len poukazuje na to, proti komu mieri. Je zrejmé, ze s 911 nikdy nebude rovnaká liga (to ani zrejme ani nehodlá), ale ponúkne nie výrazne horsiu dynamiku za menej ako polovicnú cenu. Takze :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "babo"
29. 10. 2008 22:59
Re: 911?
podla mna trosku moc fantazia... Podla mna to vyzera hlavne ako 350Z... je tam na mna az moc malo zmien
Avatar - iudex
30. 10. 2008 09:10
Re: 911?
Nie az taká fantázia (zrejme narázas na 911): cisto technicky mi to nepríde ako taký rozdiel tried: súcasné 350Z: 3,5 V6- 230 kW, 0-100 za 5,7s, 911: 3,6 B6 - 239 kW, 0-100 za 5,2s. A rozdiel v cene 1,6 mil. Nie kazdý je ochotný za polse***vý rozdiel, image a históriu tolko priplatit. A pre tých je Z ako stvorené. BTW tí, co s tým jazili, casto spomínali Z a 911 v jednej vete, co sa zábavnosti jazdy týka.
P.S. v clánku to nebolo, ale 370Z by mala mat 243 kW (330k).
neregistrovaný "babo"
30. 10. 2008 13:38
Re: 911?
Hlavne si myslim, ze Z-ko je skor konkurencia ked uz, tak pre Cayman, ako pre 911. Pripadne TTS a ak bude roadster proti SLK...
Ziadnu podobu s 911 tam ale nevidim, skor som sklamany, ze to vyzera ako 350Z s pokazenymi svetlami
Avatar - riderhenry
30. 10. 2008 23:05
Re: 911?
Samozrejme ze Ztko nemuze 911 konkurovat, ty auta jsou naprosto odlisna. 911 je mnohem civilnejsi a zaroven predpokladam, ze i znatelne rychlejsi. A taky ma trochu jinou vybavu... Jejim cilem je uplne jina cilova skupina, rekl bych. 350Z je dle meho nazoru spis autem zabavne diky svym nedostatkum, jako je prenos vykonu na silnici apod. Ale nevim, nejel jsem v nem a jenom bych psal dohady! Kdybych si mel vybrat mezi Boxterem, Caymanem a 350Z (370Z), ani vterinu nevaham a beru Cayman, popripade Boxter. Prijde mi, ze ty auta proste nabizi vetsi ridicske zazitky, ikdyz nebudou tak "crazy".
neregistrovaný "robek106GTI"
29. 10. 2008 22:21
hm hm hm
Ked ja by som to aj kupil, keby je zaco ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - salamoon
30. 10. 2008 00:40
ehm
cast od zaciatku zadneho blatnika to posobi ako o cislo mensia ako zbytok.... :-|
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
30. 10. 2008 08:20
Násilí!
Násilí spáchané na původní drsné eleganci 350Z je příliš evidentní, nesmyslně komplikovaný tvar předních světel, zborcená původní silueta kvůli musu připodobnit zetko GT-R. Škoda, ale ani tohle zasiatštění designu nezabrání zetku v tom, aby bylo skvělým autem, motor jsem zkusil v G37 a je to lahůdka, a vůbec za každou řidičskou zadokolku je třeba děkovat, Nissan to určitě nepřežene s cenou, takže 370Z jako levnější alternativa k Z4M, caymanu nebo TTS bude stejně úspěšná jako první generace. ;-)
Rozbalit vlákno
16
Avatar - iudex
30. 10. 2008 08:48
Re: Násilí!
Ja tu teda vobec nevidím "zborenie" povodnej siluety Z-ka, naopak dizajnové gény sú evidentné. Rovnako je logické dizajnové priblízenie GT_R (robí to Audi, BMW, Skoda, ze svoje modely vzájomne viac ci menej vydarene priblizujú - naopak prílisná dizajnová odlisnost jednotlivých generácií sa Japoncom s oblubou vycíta).
A 370Z nebude konkurentom pre TTS (mozno pre budúce TTRS) a podobné, na to je o stupienok vyssie (iba ak cenovo podobné, co je len dobre).
neregistrovaný "ZZ"
30. 10. 2008 09:30
Re: Násilí!
Jistě, že se nejedná o zboření genů Z. Jen člověk nesmí vidět pouze 350Z. A že automobilka použije podobné tvary světel, nebo sloupků je přeci běžná praxe... O jízdních vlastnostech toho zatím víme pramálo, ale pevně věřím, že bude 370 lehčí než 350 a že budou líp připraveny brzdy ;-) :yes:
30. 10. 2008 13:51
Re: Násilí!
no lehčí by bejt mohl - na jednom videu je vidět, že na dveřích nedrží magnet, takže se na hmotnost asi sousředili...
Avatar - Dinar
30. 10. 2008 09:45
Re: Násilí!
Silueta je zborcená, ponton víceméně zůstal, ale vršek od A sloupku až po C sloupek je zmenšenina GT-R. 350Z [odkaz] má oblý A sloupek a pozvolně klesající siluetu kupé s odtrhovou hranou, 370Z [odkaz] má kolmější A sloupek s ostrým přechodem do střechy a záď bez odtrhové hrany, to auto je i výrazně kratší. Jistěže tam jsou geny Nissanu, to nerozporuju, ale ta původní silueta tam prostě není, jde o docela rozdílné pojetí, a to, jestli se mě to nelíbí a tobě ano, je věc každého z nás.
Co se týká konkurence, nevidím důvod, proč by 370Z neměl být konkurent pro TTS, pokud se TTS bere i jako konkurence pro Cayman, každé z těch malých kupé má své pojetí, pokud bys rigidně trval na srovnatelných koncepcích a stejné síle motoru, pak by se 370Z dalo srovnávat jen se Z4M, ale tak to na trhu nefunguje. Nissan přijde se svým konceptem all inclusive, takže za těch jeden a čtvrt mega dostaneš to co v TTS za jednačtyři, řekněme, prostě ten cenový rozdíl tam bude, a bude jen na kupci, jestli bude chtít více nebo méně puristické auto, my můžem být jedině rádi za tyhle možnosti výběru.
Avatar - iudex
30. 10. 2008 09:57
Re: Násilí!
S poslednou castou príspevku súhlas.
neregistrovaný "babo"
30. 10. 2008 13:48
Re: Násilí!
tiez nevidim dovod, preco by 370Z namala byt konkurencia pre TTS. V minulych genercii bol mozno 350Z znacne lepsi (ale zas kto si moze dovolit vypnut ESP ako Clarkson ze ano), teraz sa to asi vyrovna, aj ked AUDI bude vzdy uhladenejsie a Z-ko hardcore
30. 10. 2008 14:00
Re: Násilí!
no když odhlédnu od kvalit obou aut, tak si nedokážu představit že by měl někdo volbu 50/50 mezi Turbo dvoulitrem a atmosférou 3.7, mezi quatrem a zadokolkou, "holčičím kupátkem" a "Zorrem". Říkám, na silnici budou možná vyrovnaný, ale z komunity "Z" po TTSku nikdo ani očkem nehodí - můj názor.
neregistrovaný "babo"
30. 10. 2008 15:10
Re: Násilí!
no a z komnuity TTS zas nikto mozno na 370z... Ako ja by som mal jasno, 370z (aj napriek dizajnu, 150z sa mi pacil viac). Atmosferu ja milujem, zadnokoky obdivujem... Len az taky zorro so stale zapnutou ESP by som asi nebol...
A nove TTS od holcicieho kupatka ma uz pekne daleko.
30. 10. 2008 15:22
Re: Násilí!
ad ESP, tak normální člověk s hlavou si ho vypne, když je na letišti a chce si pilovat jízdní styl. A asi není lepší auto než 350Z na "seznámení se zadokolkou".
TTS, jediný hranatý je v něm volant , takže prostě pořád působí zženštile :-! Ne že by jinak nebylo nabroušený. Ale je to prostě jako hořká vs. mléčná čokoláda.
neregistrovaný "babo"
30. 10. 2008 15:48
Re: Násilí!
najlepsie auto na zoznamenie s RWD je MX-5 :-) Nema tak brut vykon, takze s tym moze jazdit skoro kazdy a nezabije sa.
350Z - no prave, kym sa to naucis, tak mozno letisko kde si sam, lebo teda na okruhu by som to neriskoval (pomyslenie, ze skrabnes nejake to porsche a samemu Ti neplati havarijna poistka je fakt nic moc...)
30. 10. 2008 16:25
Re: Násilí!
hmm, těch míst pořád ubývá, a na těch co zůstávají je pak zácpa. Já mám štěstí, tady máme na levou ruku málo frekventovaný kruhák, ze kterého je vidět na všechny strany a má slušný průměr, na pravou ruku zapomenutá zatáčka před lesem, kde není v pravo příkop a v levo je vyasfaltovaný plac, no a na předzimní hrátky parkoviště letního koupaliště které se neprohrnuje. Ještě byla ve vedlejším městě ohromná plocha, ale tam si někdo udělal motokárové závodiště, tak ta je v tahu.
neregistrovaný "ZZ"
30. 10. 2008 21:56
Re: Násilí!
No, hoši. MX-5 mi nepřijde zrovna ideální. Sice výkon nízký, za to krátký rozvor a špatně se to chytá někomu bez zkušeností. Naopak se Z se dá jezdit v pohodě bez ESP, protože to prostě zadkem cítíš. Navíc se dobře koriguje a smyk chytneš, když víš, co udělat a nejedeš jak bezmozek. Na okruhu jezdím zásadně s vypnutým ESP a o rozhodně nemám pocit strachu o Porsche >:-[]
Avatar - riderhenry
30. 10. 2008 23:39
Re: Násilí!
sice nemuzu pusobit asi na nikoho objektivne, kdyz si zadek vozim v MX-5, ale ma povest jako hodne citelne auto. A jestli nejaka zadokolka neni kousava, tak MX-5, nebudeme-li brat v uvahu auta, jako BMW, ktera jsou vetsinou zamerne nedotaciva, pochopitelne... Ztko ma povest neposedneho auta, co se tyce zadnich kol, coz se u nej da snad povazovat za plus, ne? Je to takovy rostak... MX-5 je zase MX-5. Prijde mi zbytecny tyhle dve auta popisovat, protoze mam dojem, ze maji obe naprosto vyhraneny charakter a rozhodne dost odlisny. Moje zkusenosti s MX-5 jsou takove, ze je spis neutralni. Nekdy nedotaciva, nekdy pretaciva. Zalezi na okolnostech. Ale ve vetsina pripadu neutralni. Smyk citi ridic "ze sedacky" okamzite a je lehce zvladatelny, ale tezce udrzitelny diky vykonu, pochopitelne. U Ztka bych typoval, ze do smyku pujde snaze (bude prevazne pretacive) a pujde v nem lepe udrzet, ikdyz to nebude asi pro zacatecnika. Ale nerekl bych, ze by zase cloveka "nakoplo" v prni zatacce pod plynem... ;-)
neregistrovaný "ZZ"
31. 10. 2008 07:48
Re: Násilí!
350Z není nic nezvladatelného. V nájezdu do zatáčky má chování standardního sportovního auta = nedotáčivé. Není problém ho ale utrhnout a udělat z něj přetáčivé. Pak už je jen na řidiči, co si dovolí a jak zvládá přetáčivý smyk. Pro mě osobně je snazší na zvládnutí takového smyku silnější 350Z než MX5, které se prostě výkonu nedostává. Jsou ale borci, kteří jedou v driftu i s MX5... Ale jak jsem řekl, u MX5 je kratší rozvor, tudíž máš méně času na reakci. A na mokru kouše až až. Jo a výkon 350Z bych snesl klidně větší >:-[]
neregistrovaný "babo"
31. 10. 2008 11:09
Re: Násilí!
no ano, MX5 na drifty prave moc nie je... Ale ovlada sa velmi, velmi lahko
Avatar - riderhenry
1. 11. 2008 00:49
Re: Násilí!
nevim jak je to s 350Z, ale s MX-5 jezdim 365dni v roce bez zadne elektroniky, krom ABS, a nijak kousave auto to neni, to mi ver! ;-) Smyk zachytis okamzite a staci dat lehke kontra, aby se auto zacalo zase okamzite vracet do zpravne stopy...
neregistrovaný "ZZ"
30. 10. 2008 09:24
Love the Z(Z)
>:D Po dlouhé době se mrknu na tenhle server a musím se smát. Úroveň přispěvovatelů na bodu mrazu, nemluvě o kvalitě autora článku. Čekal jsem, že toho o historii Z budete vědět víc. [odkaz] Tak co? Už? ;-)
PS: Víc fotek jako tradičně zde: [odkaz]
Rozbalit vlákno
4
30. 10. 2008 10:48
Re: Love the Z(Z)
Po riadne dlhej dobe. Ta tu nebolo vidno rok ?. ;-)
neregistrovaný "ZZ"
30. 10. 2008 21:52
Re: Love the Z(Z)
Když je řeč o Z, tak tu přeci musím být ;-)
30. 10. 2008 17:21
Re: Love the Z(Z)
Tebe tu potkat kamarade, to je den D ;-) . Puvodni Z na me pusobi ale cisteji.
neregistrovaný "ZZ"
30. 10. 2008 21:53
Re: Love the Z(Z)
Já nevím, co jsi zač, ale dobře, že jsem ti udělal radost >:D Jaké původní Z máš na mysli?
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 10. 2008 17:42
Datsun
Podle mě se zádi hodně přiblížil praotci všech Zetek Datsunu 240 Z!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CountachSV
31. 10. 2008 19:53
to je marast
tenhle novej 350Z ukazuje naplno že základní tvary toho auta jsou fakt obludný... todle je samozvanej vítěz soutěže o nejošklivější-dobře-jezdící(to aspoň všichni tvrdí) auto, co jsem kdy viděl. S2000 je oproti tomuhle, i předchozímu, královna krásy. Nepochopitelnej přední nárazník, šílená přední světla a tragická silueta. O tom co je nad pontonem výše ani nemluvim. Ucházející zadek to opravdu nezachrání...
Rozbalit vlákno
0
10. 11. 2008 16:29
Pěkné...
Hlavně interiér... neotřelý a elegoš... :-)
Rozbalit vlákno
0
11. 11. 2008 14:37
Páči sa
Mne sa to páči. Podoba s 911 je práve taká ako napríklad s Crossfire, štýl je proste podobný. Niekomu sa tu nepáčili svetlá, tie by som, naopak, vyzdvihol, vpredu i vzadu sú v tvare bumerangu, vyzerá to výborne. Celkovo je to trochu iný zjav ako 350Z, ale dizajn je svieži, hodnotím ho kladne.
Rozbalit vlákno
0