Nissan se rozhodl pro nový modelový rok upravit svůj Z-car, vlastně už šestou generaci sportovního kupátka. Výrazné změny se nekonají, ono je vlastně ani nepotřebuje...
no čo si budeme vravieť,keby som kupoval teraz takéto nejaké kupé asi by som išiel do 370Z keď bolo za tú parádnu cenu nieco cez 800tis.
Toyobaru je fajn,ale keď to už kupuješ (každý to máme ale inak) tak chceš aj pár koníkov. Mustang mi príde už dosť veľké auto.
Myslím, že vysoký věk modelu není nijak na škodu a i když to není v mých možnostech -
víkendovka, výkon oturbených třílitrů...zní to dobře. :-)
Mustang - to bylo jen v očekávání Cherokeeho ;-)
tak keď je turbíčko,tak sa troška ľahšie nájde pár dalších koníkov - snáď do budúcna.
Je ale fajn keď sú ešte stále v ponuke klasické kupátka s rwd a rôzneho výkonu.
To rozhodně... ale ono zase na druhou stranu ta čtvrttuna navíc je taky cítit, a to je GT-86 aspoň nouzově čtyřmístná. Toyobaru bude zřejmě řidičsky zajímavější auto. A nebo když už, tak ještě jedna čtvrttuna dolů na MX-5?
Nemám rád kabriolety, nemám rád kabriolety, nemám rád... :-)
350z aj 370 su kus auta, chasis je tuhy a mechanika velmi solidna na vahe to poznat, ale myslim ze ta pasivna bezpecnost a robustnost patri k plusom tychto Z... 350tky su pre ich spolahlivost a dimenzovanost velmi oblubene horsie je to uz s predajmi novych holt kupatka starej koncepcie su uz len pre zopar skalnych...
kto chce lahsie Z kupi si porsche a samo priplati 900tisic
Ono to všechno vypadá hrozně dobře na papíru, klasika, velká V6, manuál, samosvor, jenže zas tak skvěle to nefunguje. Ve výčtu úprav fl je zmíněno řazení, resp. nová spojka, což snad odstraní největší slabinu 370Z, protože řazení zatím nejvíc připomínalo kvedlání klackem v uhláku, těžké a nepřesné (pozor v rámci aut zaměřených na jízdní radost, nesrovnávám s peugeotem 3008), žádná mechanická radost z přeřazení, k tomu nesmyslně těžká spojka. Podobně řízení, těžké a přitom nepřesné a k tomu všemu hluk snad nejhnusněji znějící véšestky všech dob. Završeno designem do zadku nakopnutého střevlíka... prostě rozpaky, při čtení parametrů lákavé, na pohled a v reálu už méně. Cena je super, to bez debaty, pokud fl odstraní alespoň to řazení, pak s nějakým aftermarket výfukem by to mohlo být ke koupi, ale i prodeje ukazují, že 370Z zatím moc lidí nepřesvědčil. ;-)
Ani si nevybavím, že bych ho někdy potkal na ulici. Možná v našich končinách trochu nedoceněný sporťáček. Každopádně se mi nelíbí o nic méně, než když byl představen. :yes:
V našich krajinách, kde totálně převládá šeď a nuda podobných spotřebních nenápaditých vozů, je setkání s 370Z jako malé zjevení. Škoda, že jich je tak málo, chtělo by to více kupátek, kabrioletů obecně.