No o výše zmíněné firmě mám své mínění. A nejen já. Jezdit s tímhle klenotem k nim na servis bych se docela i bál. A to nemluvim o aroganci a neochotě prodejců, atd., atd. Jsou to stejné důvody kvůli kterým bych si například pro saaba jel raději do německa či do brna, než za prahu do jíloviště :-!
vytaženo ze staršího článku:
Základní cena GT-R pro japonský trh bude začínat na částce 1.200.000,-Kč, verze V SPEC bude k dostání za zhruba 1.410.000,-Kč (obě verze mají výkon kolem 353 kW), nejvyšší specifikace EVO s výkonem 390 kW (530 k) by měla být k dostání zhruba za dva miliony korun. Tato verze je o sto kilogramů lehčí než standardní provedení.
Mazdo, je viět že jsi ještě velmi mladý a nevyzrálý. Zkus si přestat hrát s PSP 2 a bburagy a zkus podívat na celou věc trochu dospělejšíma očima (pokud tedy máš alespoň občanku). Za 1) opravdu netuším, proč by měl být člověk v 50 "dětkem" v přechodu a za 2) kde jsi přišel na to, že tohle auto (ne teď nemyslím hotwheels 1:24) je určeno pro mladé?? Já bych tohle auto mladým vřele nedoporučoval. Tohle není kamarádův vytuněnej kadett anebo rapid. Tohle je supersport pro řidiče, kteří už něco za volantem odjezdili a kteří nemají zapotřebí balit holky před diskotékou. Přemýšlej o tom chlapče, něco si o tomhle nissanu přečti a pak zkus něco napsat ještě jednou. :-!
pisu hned... myslim si ze rozhodne vypada lip kdyz v BMW Z3 uvidis mlady par nez stareho sediveho nebo lesateho detka.. ne? Mlady = jasne ze ne pro lidi co vcera dostali ridicak...
mlady bych k tomuhle autu stanoval na vek okolo 30. stary vic nez 55. to je ale stejne bezpredmetny. na tohle auto si jen tak nejakej mladik (20 let) nevydela, takze nemusis mit strach... nadruhou stranu je opravdu skoda kdyz si auto koupi nejakej paprda a obcas s nim zajede do mesta okouzlit lidi...
20 ročný že si na to nezarobí? cha, chlape si mimo, dnes a denne vidím ako si to parani čo ledva dorobili vodičák štrámujú na miliónových autiakoch..či si zarobili alebo sa správne narodili, neboj sa, toto autíčko bude mať aj mladých zákazníkov
Ale to je problém všech sportovních vozů. Kolik % majitelů Porsche, Lamborghini, Ferrari a opravdu ostrých modelů "běžnějších" značek si myslíš, že jezdí na okruh a snaží se sžít s vlastním vozem a být lepším řidičem. Právě u GT-R sy myslím, že nebude tak reprezentativně oslňující jako již zavedené modely. Přeci jen, pokud chci okolí dokazovat "já na to mám" tak si vyberu něco jiného než "jen obyčejný Nissan". GT-R prostě nemá u široké veřejnosti to "reprezentativní" renomé. Jako potencionální klientelu bych spíš viděl automobilové (a movité) znalce a nadšence.
Z 0 - 100km/h za 3,5s??? Je to auto nebo motorka? :-) Protože to zrychlení spíš ukazuje na nějakou pořádnou mašinu... Jinak má motor velice lákavé parametry >:-[] Pěkné autíčko...pěkné...
Promažte si ovladače k plejstejšnům a procvičte palce!!! Král přichází!! A v čem že to kraluje? Jízda v něm jako držet ovladač PS3.... ;-) Tak rychle se odehrává realita kolem...
Jenom bacha na životy...
Málokdo má tři a na silnici se na save/load nehraje... Tak až skočíte do svýho auta po provlhlé noci plné copů, force feedback ovladačů, čtyř koncovek a svalnatejch linií, tak dávejte pozor..
Máte jenom jeden život... Jeden a jen jeden pokus našetřit na GTR ;-)