Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nissan GT-R chce být luxusním autem

Ne, teď není řeč o tom chystaném. Aktuální generaci čeká jedna možná docela radikální proměna, chce se stát prémiovým granturismem!
Zpět na článek
Avatar - KANKUNEN
21. 12. 2015 10:43
GT-R je pojem, živoucí legenda
a japící se snaží hned zaživa tento vydařený model potopit.
Rozbalit vlákno
11
21. 12. 2015 11:04
Re: GT-R je pojem, živoucí legenda
Jak zaživa? Tenhle model má už to nejlepší za sebou a jednou z posledních výhod proti konkurenci je poměrně lehké zvyšování výkonu, což moc lidí nezaujme. Snaží se oživit prodeje další verzí, tak jim do toho nebudem kecat, protože tohle je poslední Godzilla svého druhu - brutální a bez elektromotoru. Pochybuji, že další generace s elektromotorem bude mít takový potenciál pro pár stovek koní navíc.
Avatar - TeeJay
21. 12. 2015 11:10
Re: GT-R je pojem, živoucí legenda
Přesně tak. Navíc přesně tímhle směrem se měla ubírat už dříve. Kvalita interiéru je naprosto neodpovídající cenové hladině, v jaké se pohybuje.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: GT-R je pojem, živoucí legenda
TeeJay - ...Kvalita interiéru je naprosto neodpovídající cenové hladině, v jaké se pohybuje....
--------------------------------------… />To snad ne, když vezmu v potaz, hlavně jízdní vlastnosti a cenu, tak by tam mohl dávat Nissan i koženku, když to porovnám s konkurencí.
21. 12. 2015 18:54
Re: GT-R je pojem, živoucí legenda
Naprostý souhlas! :-) :yes: Které jiné auto nabídne takové jízdní výkona za takto slušné peníze?
21. 12. 2015 13:20
Re: GT-R je pojem, živoucí legenda
proc by u elektromotoru nesel zvysovat vykon? naopak u elektromotoru je to velice snadne, je to velice snadno nahraditelna soucast ktera muze pri stejne velikosti mit 50 nebo taky 250kW vykonu ;-)

naopak klasicke spalovaci/zazehove motory jsou velice limitovane prave tim jak jsou slozite a tak se proste neda motor jako celek nahradit tak snadno, vcetne toho ze jsou vazane na spojky a prevodovky ktere u elektromotoru bejt nemusi pokud je tak soustava navrzena jiz od pocatku, ci maji prevodovku velice jednoduchou
Avatar - Blue Sun
21. 12. 2015 13:41
Re: GT-R je pojem, živoucí legenda
Bude to podstatně dražší, než udělat kit pro zvýšení výkonu spalovacího motoru. Dát turbo, nahrát jiný software a případně vyměnit pár prvků v motoru je levnější, než vyměnit třeba trojici elektromotorů.
Navíc i celá elektrosoustava musí být navržena pro vyšší příkony, vyšší proudy, což je příliš omezující při samotném návrhu.
21. 12. 2015 18:57
Re: GT-R je pojem, živoucí legenda
Nechápu, jak někdo může obhajovat zločinnou hybridizaci sportovních aut! Ano, namontovat silnější elektromotor je jistě snadné, mnohem těžší je jej ale uživit elektřinou. Pak tykové hybridní pseudosporťáky objedou na okruhu dvě kolečka a tím jejich sportovní použitelnost končí >:D
21. 12. 2015 20:12
Re: GT-R je pojem, živoucí legenda
jako ze hybridni supersporty nemuzou jezdit delsi dobu po okruhu? a na to jsi prisel kde?

jak nekdo muze zločinne obhajovat auto proti koním? >:D ne lidstvo prece na veky veku jiz zustane verne zazehovim a vznetovym motorum, jsou prece neprekonatelne :-!
21. 12. 2015 20:23
Re: GT-R je pojem, živoucí legenda
No, doufám, že ty spalovací motory vydrží alespoň po dobu, co budu aktivní řidič. Vždyť benzinový spalovací motor nemusí spalovat jen benzín či naftu, velmi perspektivní je třeba zemní plyn, kterého je v zemi obrovské množství a lze jej spalovat s velmi nízkými emisemi. To je budoucnost automobilismu, a ne elektrifikace při tak ubohých vlastnostech baterií, které navíc stojí majlant a mají omezenou životnost! 8-s
Avatar - Machýrek
21. 12. 2015 23:35
Re: GT-R je pojem, živoucí legenda
Dokud bude nabiti trvat radove hodiny, tak vydrzi, a nemam strach ani potom, co (predpokladam ze jednou nastane) se doba nabiti zkrati na radove desitky/jednotky minut. I pak si ten spalovaci motor v necem koupis. Stejne jako si muzes koupit kone a jezdit si na nem, pokud te to bude bavit ;-)
22. 12. 2015 08:17
Re: GT-R je pojem, živoucí legenda
aha takze podle tebe je lepsi mit ve sportovnim aute nadrze na zemni plyn ? >:D uzasne, videl jsi nekdy jak velke ty nadrze jsou a kolik se na ne da ujet klidnou jizdou? a ted si predstav ze pojedes trosku ostreji, to se teprv bude dat mluvit o par koleckach na okruhu ;-)

jednoduse benzinaky maj predsebou tak 25-35 let zivota kdy budou postupne nahrazovane alternativama v podobe hybridu, plug-in hybridu a elektromobilu, a naftaky tak sotva 20-25 let, a jen tak mimochodem kvalitne udelany plugin ci elektromobil maj vpodstate velice podobne vlastnosti jako atmosfericke motory, tedy krasny linearni zatah, pridavaji par vyhod jako ze tahnou krasne odspodu a to odspodu uplne, a naopak pridavaj neduh v podobe ktery trapi nejvice zarytych petrollheadu, a to ze nemaji ten zvuk, jenze ten zvuk jiz dnes spousta aut resi i v tech benzinech zvukem z repraku