Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Nissan GT-R Nismo: První jízdní dojmy

Jak se řídí auto, ze kterého mají nahnáno supersporty i těch nejvyhlášenějších značek? Umíte si trošku představit 1,7tunovou motokáru?
Zpět na článek
6. 8. 2014 16:49
6. 8. 2014 18:54
7. 8. 2014 00:57
6. 8. 2014 17:50
7. 8. 2014 09:18
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
6. 8. 2014 15:14
Redakční testy
K čemu jsou? Palec nahoru prvním jízdním dojmům :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
6. 8. 2014 15:35
Re: Redakční testy
suhlas... ono to niekedy vyzera presne opacne.... inak podobne dobre a zaujimave jazdne dojmy sme tu mali pri prvej jazde F type kupatka.... to bolo skvele pocitanicko a dokonca aj s videom lepsim ako v mnohych testoch [odkaz] :yes:

objektivne ale treba prehlasit..... ze na testy pana jandu na autoforume stejne nikto nema ;-) ... to je uplne iny level.... ako tieto rozpravky tu od chalanov
Avatar - šmoula nešika
6. 8. 2014 16:55
Re: Redakční testy
Ne jen Janda. Který je, jaký je.
Základ je relativně nezávislé médium, dobré pracovní podmínky (nejlépe ne jako hlavní job), nadšení s fantazií, a pokud je pisálek z (jiho)východních Čech nebo má za barákem hezké silnice, nemůže to dopadnout špatně... Jako příklad budiž tebou nedávno chválený pan Daňa alias V8. Anebo redakční tým webového občasníku, jehož členem je V/Wav/wris a byl jím i pan Chamilla. No, Ondra taky Valach. Když se rozvášní, jaké jsou to pak testy... :-)
Avatar - Uživatel_5340709
6. 8. 2014 16:30
To je právě to co je na GTR perfektní:
přestože má 1,8 tuny, při řízení má člověk pocit, jako kdyby řídil ostrého předokolkového golfa /vyjadřuji se k normálnímu GTR, s nismem jsem neměl tu čest/- relativní obratnost, v zatáčkách čitelný průjezd spíš jako s FWD. Tím se výrazně liší od super-aut typu M5, S5, RS5, RS6..... atd. . Ještě poznámka k pádlům - naopak oceňuji, že jsou stabilně na sloupku řízení a jsou delší, protože je tam člověk vždycky najde, což například u minipádel u DSG při výjezdech ze zatáček při kroucení volantem říci nemohu - ale je to asi věc zvyku.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Petrolhead_CZ
6. 8. 2014 16:42
Re: To je právě to co je na GTR perfektní:
M5, S5, RS5 a RS6 nejsou žádná superauta ty brepto. Obratnost GT-R je právě v ostrých zatáčkách špatná, kvůli tomu dostane na točitějších okruzích od skutečných supersportů na zadek.
Avatar - Uživatel_5340709
6. 8. 2014 16:52
Re: To je právě to co je na GTR perfektní:
Ok, píšu co cítim když řídim, S4 vlastním, GTR je otce. Jinak GTR dostane maximálně na hodně uzavřených zatáčkách dělaných pro mx5 a podobně, tj. skoro pravé úhly průjezdy tak do 80 km/hod., jinak trošku breptáš ty, zajímalo by mě od kterých supersportů to dostává. Samozřejmě už se bavíme dost teoreticky, protože abys zajel třeba Nsch. tak dobře jak GTR umí, tak v něm musí sedět už asi jiný řidič.
Avatar - Uživatel_5340709
6. 8. 2014 16:54
Re: To je právě to co je na GTR perfektní:
Jo a sorry lingvisto, že jsem pojmenoval M5, S5, ...... atd. superauta. Příště si zagůglím jak se jim správně říká. :-!
7. 8. 2014 00:01
Re: To je právě to co je na GTR perfektní:
no ono ako nič proti ale je naozaj lepšie vyskúšať a až potom písať...GT-R je veĺmi obratné auto a naozaj sa doteraz nenašlo veľa superšportov ktoré by mu vedeli naložiť na zadok..v podstate sa nenašiel(okrem 911 Turbo S) žiadny, ktorý by dokázal tak dobre zmiešať okruhové schopnosti so schopnosťami auta na každý deň. A ja beriem že ty si skôr zaťažený na Ferrari a pod. ale čo do univerzality ale aj schopnosti drtiť okruhy sa mu nevyrovná nič..snáď by som ešte bral nový Huracán ktorý sľubuje veľa ale zase ak sa postaví proti tomuto Nismu tak si asi tiež moc nepomôže..
6. 8. 2014 16:49
Negativní
No hned na začátku uvést, že autor není s autem jedna ruka :no:

Michale Fokte, zkuste se podívat třeba na video motortrend kde se říká:
Od uvedení na trh v roce 2007 jsme GT-R milovali.. :-)
[odkaz]
A pak si přečtěte co jste napsal Vy ;-)

A zkuste se podívat na konkurenci, třeba o půl milionu dražší R8.
A o kolik je asi základní R8 pomalejší ;-) ?

Tady odkaz na test, kde porazilo GT-R jen jediné auto s dvojnásobnou cenou..
[odkaz]

Takže mé hodnocení článku ''Nissan GT-R Nismo: První jízdní dojmy'' :no:

Objektivitě zdar!

PS Pro ilustraci úryvek z článku: ''Takže GT-R pro mě bylo těžkopádné, nedotáčivé auto s brutální akcelerací na rovinkách a k vadnutí náchylnými brzdami – žádné terno.''

PPS Nemám rád pojem ''čecháčkovství''. Ale myslím, že v článku jsou vidět časté ''české'' vlastnosti: nedostatek objektivity a negativismus.
Rozbalit vlákno
6
6. 8. 2014 17:39
Re: Negativní
Aaaa, dalsi "znalec s praktickymi zkusenostmi" s casopisu (jednoho) :-) Mohu objektivne porovnavat R8 s GT-R (byt mam V10 a GT-R zkusenost s MY 2012).

Takze na otazku o kolik je R8 pomalejsi... Ja spise verim, ze jde o zazitek, ne o desetinky sekundy z 0-100, temi si muzes honit ego pred kamarady v hospode. V Brne na okruhu me GT-R nepredjede a ja nepredjedu GT-R, samozrejme za predpokladu, ze jedou dva zhurba stejne dobri jezdci bez vetsich chyb. Na rovinkach je GT-R rychlejsi, v zatackach a na brzdach (kvuli vazne nic moc brzdam GT-R) zase R8. Brno neni moc "rovny" okruh, na jinem okruhu by GT-R asi bylo rychlejsi

Ale - ridicsky zazitek, kdyz zapomenes na rychlost jako takovou (ktera je v obou autech vyborna), prestanes se soustredit jen na zatah na rovnice a vychutnavas rizeni, ovladatelnost a citelnost, je o dost lepsi R8. A na normalnich silnicich je proti GT-R temer komfortni....

Mam 3 zname s GT-R, nikdo z nich nema najeto ani 30 tis. km. Dva z nich menili prevodovku (jeden 2x), servisni naklady jsou asi 2x vyssi nez u R8, brzdy vadnou veeelmi rychle a taky prilis nevydrzi. A rozhodne nejezdi jen na okruhu, spise naopak.
Osobne se taky nemuzu prenest pres "Playstation interier" GT-R, auto uvnitr vypada na cenovku kolem milionu a z venku se mi take nelibi, takova obluda. To je ale jen otazka meho vkusu, kazdy dle sveho gusta.

Dle meho je GT-R tak trosku pro lidi, kteri za relativne malo penez se utesuji tim, ze "maji lepsi zrychleni nez Ferrari" a zapominaji tak na negativa GT-R. Omlouvam se vsem, kteri to maji jinak, samozrejme se jedna o velmi schopne, rychle auto, ktere skvele potlacuje svou vahu a z minima vytahne maximum. A jestli hodnotis auto podle toho jak je rychle na rovnice nebo o kolik desetin je rychlejsi, pak je GT-R dobra volba ;)

PPS: Nemam rad jakekoliv skatulkovani a generalizovani. Nic jako "ceske" vlastnosti neni, chce to trosku cestovat a stravit cas mimo nasi zemicku, nejen cist z novin stereotypy...a clovek vidi, ze jsou lide velmi podobni :-! peace
Avatar - Uživatel_5340709
6. 8. 2014 17:55
Re: Negativní
Ono vůbec servis GTR je celkem výživná věc a dost lidí si to neuvědomuje. Co sedm tisíc do Prahy do servisu /i když se to určitě dá zmáknout i u garážníka/, je třeba například poctivě měnit oleje i v diferenciálech, když si vyjedeš na záznamu jejich teploty, protáčí se ti panenky, kde se to teplo tam bere. U tohodle auta stačí něco voje......t na servise a hned se to někde projeví. Osobně bych tohle auto z druhé ruky ani nechtěl právě kvůli servisu a to je přesně moment, proč jetiny jsou tak relativně levné, viz. amerika, kde si to spousta američanů koupila, ale skrz provozní náklady se jich opět rychle zbavila.
Avatar - JDM
6. 8. 2014 18:54
Re: Negativní
Tak ono to bude tím že je to japonec a od Nissanu , myslím že v japonsku ty servisní náklady budou naopak. A jako každej japonec to auto je takovej dobrej základ , ready to tune , skoro jako by to ty jp automobilky dělali schválně , např ty brzdy ty tam mohli dát lepší to museli u nissanu vědět že vadnou ale asi si řekli necháme je tam stejně si tam každej hodí nějaký aftermarket kit >:-[]
Z druhý ruky bych se toho GTR nebál , jen je potřeba si pronajmout kontejner a pár dní a nocí strávit na webech upgarage a auctions.yahoo.co.jp >:-[]
Avatar - Uživatel_5340709
6. 8. 2014 23:22
Re: Negativní
Mě spíš vadí ještě jiná věc. Tak jak se to jeví jako auto na každodenní používání, tak mě štve zimní provoz, protože nissan /aspoň v čr/ na to schválil zimní gumy ve stejném rozměru jako léta, což na vymrzlé silnici je ok, ale na kaši a čerstvě napadaném sněhu je tragédie, protože v té ploše co máš pod koly jsi rázem skoro nejpomalejší auto na silnici, totální "plavec". Klidně bych na to dal o čtvrtinu až třetinu užší kola se zimním vzorkem, aby se kola trochu řezaly, stejně se v zimě nejezdí bůhví jaké brutální rychlosti.
Avatar - JDM
7. 8. 2014 00:57
Re: Negativní
třeba by šla udělit vyjímka, stačí kdyby ti u nissanu schválili jiný rozměr kol a gum stojí to okolo 1000kč a něco za zápis do tp, jen je problém jestli tam půjdou třeba užší kola s užší pneu , může být problém s ET že tam užší nedáš a když jo tak jak se na to u nissanu budou tvářit , třeba u subaru problém nemají tam ti schválí celkem všechno ;-)
Avatar - Michal Fokt
11. 8. 2014 12:34
Re: Negativní
Mám pocit, že jste článek vůbec nečetl, jinak by asi vaše reakce nebyla taková, jaká byla. Dověděl byste se totiž, že jsem měl na auto nějaký názor, způsobený nějakými (nepřímými) zkušenostmi ne zcela pozitivního rázu.

Dále byste zjistil, že, po svezení jsem si názor nejen poupravil, ale dokonce poměrně výrazně změnil.

A na konci to bylo korunováno zkušeností s vozem se zcela nekompromisním sportovním charakterem.

Takže nechápu, co vám vlastně vadí... ;-\
Avatar - JDM
6. 8. 2014 17:50
Skyline
nejlepší GTR je skyline R34 ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 8. 2014 09:18
Najvacsie prekvapenie?
Najvacsie prekvapenie je, ze za tie roky sa este nenasiel vyrobca, ktory by dokazal postavit auto schopne konkurovat v podstate dosluhujucemu modelu.

Priklad. Auto ma relativne stary 6-stupnovy automat - lenze ten je pre 8-stupnove skrine novej konkurencie stale nedosiahnutelny.

Ano, Porsche atd. maju porovnatelne auta, ale ide vzdy o specialne ostre edicie... a tie dokazu ako tak konkurovat zakladnemu modelu GT-R. Nismo posuva latku niekde uplne inde.

Ale prekvapuje to vlastne niekoho? Honda pred rokmi postavila auto, ktore z Ferrari a spol. urobilo beznadejny komparz.

Fakt je, ze GT-R konkuruje super/hypersportom s dvojnasobnou cenovkou a stale je pouzitelne na kazdodenne jazdenie. Az by jeden povedal, ze plni funkciu, ktoru roky zastavalo Porsche 911.

Akurat ju plni lepsie. A kasle na to.
Rozbalit vlákno
0