Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nissan GT-R Nismo: Zvládne „stovku“ za 2 sekundy?

Vypadá to, že nejrychlejší GT-R ještě zrychlí a stane s vůbec nejrychlejším autem na světě.
Zpět na článek
2. 8. 2013 08:34
2. 8. 2013 08:52
2. 8. 2013 08:58
2. 8. 2013 09:13
2. 8. 2013 10:13
2. 8. 2013 11:13
3. 8. 2013 15:13
3. 8. 2013 15:17
3. 8. 2013 18:06
3. 8. 2013 22:32
9. 8. 2013 10:12
Avatar - sargis
2. 8. 2013 08:34
parada...
beriem, uz ma pri predbiehani kamionov nebavi cakat na dostatok miesta na ceste v pruju oproti :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - ORBiTH
2. 8. 2013 08:52
GT-R
Tak v tomto japoncom fandím, veď napokon oni vždy vedeli stavať čisto-krvné športiaky.

Určite je sympatickejšia a prirodzenejšia cesta dosahovať lepšie jazdné výkony s ľahkou plackou a V6 biturbo ako s nejakým ,,retro-medveďom" so 16 valcom a 10-mi chladičmi.
>:-[]

Na druhú stranu si ale myslím, že už pri akcelerácií okolo 2 s. a pod. nehrá rolu ani tak výkon samotný ako schopnosť preniesť ten výkon efektívne na vozovku - trakcia.
Sám by som chcel vedieť, kde je tá ,,pomyselná hranica" lebo je jasné, že to nemôže ísť do nekonečna. . .
Rozbalit vlákno
12
Avatar - CHerokee
2. 8. 2013 08:58
Re: GT-R
GTR respektuju, jistě to je výjimečné auto, ale je ošklivé. Děsně. Exteriér i interiér. A zvuk motoru taky žádný zázrak. Když vedle toho postavím dokonalé Porsche 911 z Evropy nebo na srdíčko Shelby Mustang z Ameriky, tak u mě Japonec nemá šanci.
Avatar - twistedTSD
2. 8. 2013 09:13
Re: GT-R
Pro mě je zase GTR krasavec. :-)
Avatar - blake26
2. 8. 2013 10:13
Re: GT-R
cherokee presne tak 911 Turbo S (991) GTRku slape po krku aj bez sebemensej upravy a myslim ze netreba spominat to na akej urovni je Porsche performance oddelenie ... mimochodom par videi ako sa preteka 997 turbo S s gtrkom a vo vacsine pripadov godzilla zrala vyfukove plyny (vsetko samozrejme dielensky upravovane stroje ziadne tuningy motora) ale respektujem GTR je to jedno z najprepracovanejsich sportakov tejto doby
Avatar - Snooob
2. 8. 2013 11:13
Re: GT-R
Škoda, že 911 Turbo S nešlape GT-R-ku po krku aj cenou... 8-s
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: GT-R
Rád bych těch pár okruhových videí viděl, 997 S nemá proti GT-R žádnou šanci a na rozdíl od tebe jsem těch videí viděl docela dost...
Avatar - blake26
3. 8. 2013 15:13
Re: GT-R
ach no dobre tu mas par videi niekde nieje Turbo S ale Turbo alebo GT2(v jednom z videi je start pocas jazdy ale aj z 0 samozrejme z 0 vyhrava gtr ale akceleracia za jazdy a vitaza si mozes typnut) a niekde zase nieje gtr ale nalejme si cisteho vina SL65 ma ine parametre aj ked je tazsie ale aj tak uz len tocivy moment toho vela povie takze tu mas videa [odkaz]
[odkaz]
PS: U MAD BRO >:-[]
Avatar - blake26
3. 8. 2013 15:17
Re: GT-R
no nic auto cz mi viac linkov nedovoli skoda no lebo tam by si videl odpoved na svoju otazku ;-)
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: GT-R
No jo, ale já se nebavil o pružném zrychlení, kde GT-R po dosažení 100 km začíná zaostávat, ale o okruhovém času. Ono si stačí "vygooglovat" časy na Noirdschleife, kde byla Godzilla, pokud si pamatuju, absolutně 12 (trať byla mírně vlhká) a to se nebavím o verzi Track Pack a GT-R pro rok 2014. Aby bylo jasno, mám Porsche moc rád a velmi ho respektuji, ale ZATÍM mu to na klasickém okruhu, jako je NS, GT-R natře....
Avatar - blake26
3. 8. 2013 18:06
Re: GT-R
okej chlape tak sme sa nerozumeli nevedel som ze myslis okruhove casy ale ked pozeram na wiki tak tam svieti pred GTRkom GT2RS s casom 7:24 (GTR 7:24.22 cize pomalsi o 22 stotin) ale aby sme nezahlcovali tuto diskusiu siahodlhymi vetami tak z casoviek na wiki to vyzera byt vyrovnane takze z toho pohladu clovek ktory ma na tuto kategoriu aut si uz len vyberie to za cim ho vedie jeho vasen urcite nepochybi ci uz s Porsche alebo GTR :-) zdar a mier
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: GT-R
blake - naprosto s tebou souhlasím, u Porsche a Nissanu to zavání měřením pindíků >:-[] Zkrátka obě auta jsou fajn a záleží, co kdo preferuje, mojí značkou je Nissan, tvojí Porsche, nicméně mám respekt před všemi "zábavnými" auty. Za pár let takový parádní káry nebudou, takže se těšme z toho, co je :yes:
Avatar - blake26
3. 8. 2013 22:32
Re: GT-R
paradne napisane k tym pindikom som sa nechcel uchylit ale zjavne to pri tom skoncilo >:D lebo presne tak mi to prislo od zaciatku ale tak co narobis.... rivalita

ja som tak isto clovek co uznava vsetko co nejde v dnesnej dobe eko sposobom (V8 V12 V10 aj nejake velkoobjemove diesele bez DPF >:-[] poriadny zvuk vela emisii ale zabava na plne gule) a presne toto tu o par rokov nemusi byt len aby sme sa nedozili aut s motormi z vysavacov Zelmer >:-[]
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: GT-R
Druhý odstavec - souhlas :yes:

Ta rivalita nám může třeba připadat směšná, ale i díky tomu obě firmy své klenoty neustále vybrušují, což je super. Jen té elektroniky je už na můj vkus až moc :'-(
2. 8. 2013 08:55
Nissan GTR Alpha 12
Nismo je trapne nejlepsi firma na tuning je AMS Performance
Jejich stranky amsperformance.com
Ty umej tunit a ne Nismo.
AMS udelalo Nissan GTR Alpha 12 ktere je samozrejme mnohem rychlejsi nez nejake Bugatti Veyron ma totiz nad 1200 HP.
Takze Nismo se uz nemusi snazit tunit Nissan GTR o tohle se uz stara AMS ty to totiz umej lepe :-) :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - ORBiTH
2. 8. 2013 09:40
Re: Nissan GTR Alpha 12
Ako vidím, zrejme si obidva ,,exempláre" dlhodobo jazdil, keď tu dávaš také závery.
To, že nejaká firma vydoluje z auta na papieri o pár HP viac automatický neznamená, že je to najlepšia firma a ostatní by to mali zabaliť.

Btw. Môj známy dal do starej Vectry 2.0i 16v turbo a na brzde nameral 290 HP,
znamená to, že by to športové oddelenie Oplu OPC malo zabaliť a že on je najlepší tuner ?
:-!
Avatar - CHerokee
2. 8. 2013 10:06
Re: Nissan GTR Alpha 12
Dobrý postřeh. S tunery nemám dobrou zkušenost, pokud to není fabrika. To je jako AMG a Brabus. AMG je super a jako extrém nabízí Black series. Brabus se chlubí ještě více koňma a nevkusnými spojlery a výsledek je, že znám už 5 lidí co mají Brabus buď díly nebo celé auto a skončilo to poškozením motoru, poruchami a nespokojeností. S AMG žádný problém.
Avatar - flyboyeda
2. 8. 2013 10:54
Re: Nissan GTR Alpha 12
Brabus tělá naprosto ohavný a nevkusný Tunig, jestli má někdo hezké auto a chce aby bylo hnusné, nejlepší je na to Brabus, Brabus přímo nenávidím, být europoslancem tak Brabusu zatopím na tolik aby to nerozdýchal
Avatar - flyboyeda
2. 8. 2013 11:03
Re: Nissan GTR Alpha 12
Nebo kdybych byl ředitelem Mercedesu, zakázal bych firmě Brabus úpravu Mercedesů, ať si jde k_urvit jinou značku , Brabus by měl dostat zákaz upravovat všechny značky nejenom Mercedes
Avatar - CHerokee
2. 8. 2013 11:42
Re: Nissan GTR Alpha 12
No je to tak, ale ani třeba Lorinser na tom není o moc lépe. Od těchto úprav raději ruku dál. Navíc tovární sportovní verze a AMG mají plnou záruku a to pak není o čem mluvit...
2. 8. 2013 14:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Nissan GTR Alpha 12
Kdybys nebyl jen teoretik a projel se v 370Z Nismo, tak by ses tady neztrapňoval hloupým komentářem....
Avatar - flyboyeda
2. 8. 2013 21:19
Re: Nissan GTR Alpha 12
Nový Cayman je milionkrát lepší než nějaký debilní 370 nismo
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Nissan GTR Alpha 12
Předpokládám, že jsi v obou autech jel. Můžeš mi tedy napsat rozdíly (neřeš design a cenu)?
Avatar - flyboyeda
2. 8. 2013 10:38
Mě je úplně jedno jak rychlé bude, GT-R je ohavné
I přesto jaké úžasné výkony GT-R dosahuje, se mi nelíbí a není to pro mě supersportovní auto, protože má motor ve předu, GT-R je nejrychlejší sedan Coupe na Světě, ale není to supersport a je škaredé a má zoufalý interiér- doufám že nová NSX , Cabrera a nová R8 budou rychlešjí jak GT-R, ostatně otázkou je jestli když se začne prodávat nová R8 se bude ještě GT-R vyrábět, R8 se ale určitě vyrábět bude,toho se nebojím
Rozbalit vlákno
14
2. 8. 2013 12:27
Re: Mě je úplně jedno jak rychlé bude, GT-R je ohavné
Že ty vôbec vieš prečo má motor v predu? Prd, nevieš :-) Už si si dal niekedy otázku prečo tam je Iba 3.8L 6-válec ? Je to z dôvodu dokonalého pomeru váhy na prednej a zadnej časti vozidla. Motor má v predu a prevodovku vzadu stým že do od motora ide kardán do prevodovky a z prevodovky ide ďaľší späť do predu 4x4. Vďaka tomu dosahuje enormných preťažení a drží jak pribité. Môžeme sa kľúdne hádať ale lepšiu trakciu na trati má už len formula.

Ak pre teba znamená že auto ktoré má motor vzadu je športové tak mám pre teba typ Škoda 120L! Top SuperSport!

Čo sa týka toho dizajnu to vnútro ani mna moc neberie ale viem prečo by som ho chcel šoférovať! Nieje to žiadne MB S class to je jasné ale to čo dokáže :-) 2x tak drahý supersport sa čuduje čo to čo to!

Legenda už bola Nissan Skyline a toto je dôkaz že Nissan vie robiť športové vozy za facku!
Avatar - flyboyeda
2. 8. 2013 14:04
Re: Mě je úplně jedno jak rychlé bude, GT-R je ohavné
Hele DJ melto, Formule 1 má motor uprostřed a supersport vychází z formule, supersport má motor uprostřed , 911 a GT-R nejsou supersporty ani 599 GTO i když jsou tu extrémně silná a rychlá auta
Avatar - flyboyeda
2. 8. 2013 14:08
Re: Mě je úplně jedno jak rychlé bude, GT-R je ohavné
GT-R je nissan skyline akorát další generace, na to že to není supersport , dokáže některé supersporty porazit,ale všechny ne
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Mě je úplně jedno jak rychlé bude, GT-R je ohavné
Evidentně jsi byl dnes moc dlouho na slunku, jinak bys nepsal takový hovadiny. dj metla má pravdu, poučil tě a zároveň z tebe udělal hlupáka....
Avatar - flyboyeda
2. 8. 2013 22:34
Re: Mě je úplně jedno jak rychlé bude, GT-R je ohavné
Blbcům a sluníčku se vyhýbám, tak se nezlob ,ale musím se ti vyhnout :-)
2. 8. 2013 14:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 8. 2013 16:38
Re: Mě je úplně jedno jak rychlé bude, GT-R je ohavné
Jestli je GT-R ohavné to nevím, ale každopádně je děsivě schopné, odvezeš s ním nákup z Tesca, můžeš s ním jezdit celý rok a klidně i s děckama na zadních sedačkách.
Známý si vyjel na dovolenou s dvěma kamarádama, on v Bentley GT (nový model), jeden kamarád v novém SL a ten druhý jel s GT-R. Říkal, že on a ten s tím novým SL nestáli většině lidí ani za pohled, zato na GT-R každý ukazoval s palcem nahoru... dost ho to překvapilo.
Avatar - Hammunasakra
2. 8. 2013 12:32
Re: Mě je úplně jedno jak rychlé bude, GT-R je ohavné
Dneska si ve formě, doufám že se při těch kecech aspoň bavíš a ne že jsi takovej tupoun >:D >:-[]
Avatar - flyboyeda
2. 8. 2013 14:05
Re: Mě je úplně jedno jak rychlé bude, GT-R je ohavné
Hele ty měníš profilový fotky jako ponožky
Avatar - Fortune Rayzor
2. 8. 2013 16:45
Re: Mě je úplně jedno jak rychlé bude, GT-R je ohavné
Auto se ti líbit nemusí, to tu nikoho vesměs nezajímá, ale přestaň tak okázale používat špatné nebo vágní definice slov. >:D Nikde neexistuje ani zmínka o tom, že "supersportovní" auto musí být s motorem uprostřed.
Aston Martin, Ferrari 599 GTB nebo Mercedes-Benz SLS/SLR aj. jsou auta, která jsou bez potíží rozeznávaná jako superauta, když v tom člověk začne číst diskuzi na auto.cz a musí žasnout co je dneska schopný někdo napsat. >:D :yes:
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Mě je úplně jedno jak rychlé bude, GT-R je ohavné
Nazvat GT-R sedan kupé je docela velká pitomost :-O GT-R je supersport a ty s tím nic neuděláš ;-) Zoufalý interiér vypadá poněkud jinak, zřejmě asi jezdíš v RR.....
Avatar - flyboyeda
2. 8. 2013 21:23
Re: Mě je úplně jedno jak rychlé bude, GT-R je ohavné
4 sedačky velký kufr, karoserie coupe a motor ve předu, to jsou typické prvky supersaportů >:D ,
né dělám si legraci, to jsou typické znaky sportovního coupe, za pár let Datsuna přestanou vyrábět a vy budete sušit hubu, vlastně to pro vás žádná změna nebude , protože už jí sušíte teď
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Mě je úplně jedno jak rychlé bude, GT-R je ohavné
Strašně moc dáváš najevo, jak tě "žere", že japonská kostka se čtyřma sedákama, velkým kufrem a 1/2 cenou posnídá většinu tvých model, co visí v tvým dětským pokoji ;-)
Avatar - flyboyeda
2. 8. 2013 22:40
Re: Mě je úplně jedno jak rychlé bude, GT-R je ohavné
Uznávám výkon a pověst GT-R, mě to nevadí že porazí některé mé oblíbené supersporty,ale né všechny , ale to co umí supersport v zatáčkách, neumí Gt-R ,to jak projede zatáčku supersport s motorem uprsotřed, nějaký datsun nikdy nedokáže já jsem v pohodě, ale ty by ses měl vyrovnat s faktem že GT-R není supersport,ale rýchlé coupe
Avatar - salamoon
2. 8. 2013 19:21
paradne auticko,ale...
... 0-100 je podla mna dost zbytocny a precenovany udaj....kolkokrat v zivote auta to clovek potrebuje hnad co najrychlejsie z 0 na 100?

ovela dolezitejsie udaje su pre mna pruzne zrychlenia na jednotlive stupne,ako 0-100.... ako godzilu by som samozrejme bral :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Internetoví teoretici
Je srandovní číst některé názory lidí, kteří vynáší soudy, aniž by GT-R jeli, nebo něco věděli o divizi Nismo. Většina ani nejela v obyčejným "juku". Po tom, co jsem krátce otestoval 370Z Nismo a nevěřícně jsem kroutil hlavou, co z rozměklé a nezáživné klasické 370-tky udělali, věřím, že to Nismo s přehledem dokáže a konkurence opět bude mít těžký spaní......
Rozbalit vlákno
19
Avatar - flyboyeda
2. 8. 2013 21:25
Re: Internetoví teoretici
370 z je tak dobrý na driftování, ale na ideální průjezd zatáčkou to není, na to jsou lepší jiná auta, pane zežral jsem všechen rozum vesmíru
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Internetoví teoretici
Tak je ten tvůj vesmír velikosti hrášku, páč bys jinak věděl, že 370Z Nismo má v zatáčkách podobnou trakci jako GT-R, které v této disciplíně patří k top. 370Z má i brzdovou kapalinu z Godzilly, ale to ty jistě víš. Že bych slyšel spláchnutí? :*) ;-)
Avatar - flyboyeda
2. 8. 2013 22:42
Re: Internetoví teoretici
Já myslel , že ti je 15 let ,ale tobě je 44 let, tak to už je vážné >:D
Avatar - flyboyeda
2. 8. 2013 22:48
Re: Internetoví teoretici
Cayman projede zatáčkou rychleji a stabilněji a má mnohem větší trakci protože motor před zadní nápravou přizpívá k dokonalému rozložení váhy a tlačí kola na zem, kdežto datsun má těžký předek a zadní kola nic na zem netlačí, aproto nemůže mít větší trakci jak Cayman ani kdyby ses ***, možná třeba nevíš co to slovo trakce znamená, tak třeba budeš mít štěstí a výjde o tom článek v dalším čísle Ábíčka , to je literatura pro 15 letý borce jako seš ty
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Internetoví teoretici
Kdybys nebyl jarin, tak bys věděl, že právě motor za zadní nápravou není to nejlepší řešení, Porsche s tím bojuje už od prvních modelů, ale kvůli tradici se toho nevzdá. Datsun zatím žádný auta nevyrábí, bavíme se zde o Nissanu. V zatáčkách je GT-R tak pomalý, že Clarksonovi zničilo krční obratel (viz.youtube). ;-) . O Nissanu se s tebou nedá bavit, s prominutím víš takový prd, jako já např, o Audi, takže se měj a šetři na Porsche :yes:
Avatar - flyboyeda
3. 8. 2013 15:27
Re: Internetoví teoretici
Bože ty jsi jantar, já mluvím o Porsche Cayman a to má motor před zadní nápravou, to znamená uprostřed, opravdu ti není 15 let ? Představ si že Porsche to není jenom 911, Porsche to je i Cayman a dokáže být lepší jak 911ka, jenom to politika Porsche nedovoluje. Nový Cayman je milionkrát lepší než nějaký ubohý datsun 370 .
Nový Cayman je lepší než si dokážeš představit
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Internetoví teoretici
Tak jo, všechno, co jsi napsal, je pravda a já se vzdávám, ubil jsi mě argumenty. Teď vážně :
,,Porsche to je i Cayman a dokáže být lepší jak 911ka, jenom to politika Porsche nedovoluje,,- první tvůj názor, co má hlavu i patu.
Asi bych to ukončil tím, že já stále budu obhajovat Nissan a ty Porsche, jenže já, na rozdíl od tebe, dokážu uznat nesporné kvality 911, Caymanu (tomu obzlášť) i Boxsteru, image značky mě absoolutně nezajímá, rozděluji je podle toho, zda mě baví, nebo ne.
Avatar - flyboyeda
3. 8. 2013 19:07
Re: Internetoví teoretici
Já dokážu uznat kvality 911, nejenom proto že to je Porsche, ale pro typický způsob ovládání s motorem vzadu a je zaujímavé sledovat jak experti z Porsche dokázali problém s motorem vzadu vyřešit, raději bych ale byl , kdyby se Prorsche nebálo udělat Caymana takového jaký dokáže být a né , že musí být pomalejší protože 911 je na 1 prvním místě v politice Porsche

GT-R je kapitola sama pro sebe , skyline je Legenda, která stále žije, dosahuje neuvěřitelných výkonů, akorát nevím kam ho zařadit, GT-R má 4 sedačky karoserii coupe a motor ve předu, díky tomu ho nemůžu zařadit mezi supersporty, i když hodně supersportů porazí, já mám ale rád typický supersport s motorem uprostřed, díky specifickému ovládání auta s motorem uprostřed

Tak to vidím já
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Internetoví teoretici
Cayman je tak trochu přehlíženej, ale kdo se o auta jen trochu zajímá, ví, jaký je to neskutečný stroj. Porsche chápu, 911 je tradice, má image (to slovo ale neuznávám) a proto má větší kupní sílu...bohužel. Kámoš ve vezl v novým Caymanovi a když pominu, že se do něj téměř akrobaticky leze (což mi nějak nevadí), tak mě docela nadchl. Něco, co by mi vadilo, jsem za celou dobu nenašel, snad jen to, že mám raději řadičku, než pádla.

GT-R je opravdu těžké zařadit, zatím jsem, až na jednu vyjímku, všude četl označení supersport, ale na GT je moc rychlý a tvrdý, ale zase supersport nemá 4 sedáky, velkej kufr a měl by taky být řádně drahej což GT-R není. Ideálně bych ho viděl jako křížence supersportu s GT-čkem.

Ještě k 370Z Nismo. Když před pár lety dorazila 370Z, strašně jsem se těšil na svezení a pak jsem byl NESKUTEČNĚ zklamanej, naše 350-tka byla zkrátka mnohem lepší. Teď jsem ale jel v 370Z Nismo a co ti borci z toho udělali, jsem jaksi nepobral. Všechno to, co mě dřív na 370Z vadilo je pryč a je úžasný (i když dost hardcore)...teprve teď ho chci :-)

btw : co se týče uložení motoru, tak to moc neřeším, buď se mi s ním dobře jede, nebo ne, ale chápu, že 100 lidí, sto chutí
Avatar - flyboyeda
3. 8. 2013 22:57
Re: Internetoví teoretici
Souhlasím v podstatě se vším co jsi teď napsal.

Jsou různé kategorie aut a občas se vyrobí auto ,které nezapadné do žádné kategorie a to je podle mě případ GT-R ,ale to neznamená že je to auto špatné, právě naopak, jednu dobu jsem byl blázen do GT-R a hrozně moc jsem ho chtěl a teĎ už ho zas nechci, prostě chutě se mění

Co se týká novýho Caymana, tak je to úžasný stroj, ostatně i tvá slova to potvrzují, nový Cayman mi začíná připomínat lehce Ferrari, když se podíváš na přední nasávání a masku ,lehká podoba tam je ( f 360) a hlavně motor uprostřed, když novýho Caymna srovnám s tím předchozím tak ten nový se mi zdá širší a celkově větší, podle mě o dalších pár Generací by mohl být Cayman stejně rychlý jako současná 458, součaný Cayman S, nebo chystaný R by mohl stačit třeba F360 chtěl bych vidět tyhle dvě auta na okruhu. Cayman nám pěkně zraje a jestli bude každou generací ostřejší, tak bude časem stejně rychlý jako Ferrari a možná se dočkáme změny postavení Caymana v žebříčku Porsche-což je hodně troufalý názor, ale vidím to jako logické vyustění, protože motor uprostřed je lepší , než ho mít za zadní nápravou , s 911 se dostanou do slepé uličky, protože motor vzadu bude mít vždy omezení, kdežto Cayman s motorem uprostřed má lepší budoucnost, podle mě se dočkáme doby kdy 911 bude o řadu níž a vrcholem Porsche bude Cayman, je to zatím jenom sen, ale možné to je

Souhlasím i s tím že 350 je lepší jak 370, 370 má navíc kratší rozvor, takže na driftování to je dobrý. a Nismo umí zázraky, ale s kratším rozvorem nic neudělají i kdyby se postavili na hlavu
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Internetoví teoretici
Já bych GT-R do naší garáže bral všemi 10-ti, ale jako jedno z několika, nedokázal bych s ním žít, jako s jediným. Ale popravdě nevím, který jiný jediný by mě stačilo.....
Souhlasím s tím, jak jsi Caymana popsal, já bych přidal, že dřív mi ten design připadal takový trochu divný, teď designově, podle mě, dospěl. Ač mu strašně fandím, tak nebude na okruhu rychlejší než 458, leda na okruhu typu Sosnová nebo Písek. Podle mě to ale nevadí, každé z nich míří na úplně jinou klientelu. Myslím si, že v Porsche moc dobře vědí o potencionálu Caymana, jen neví, jak ho upřednostnit před 911. Známej se nedávno rozohodval mezi 911 a Caymanem, nakonec vzal 911, páč jednak dostal "super" cenovku a pár věcí se nu na Caymanovi nelíbilo. Teď je zrovna na Nordschleife.
370Z Nismo má kratší rozvor, ale budu se opakovat, obě auta jsou šíleně odlišná a to i klientelou. Souhlasím s tvrzením, které jsem nedávno četl na MACZ, že co se týče jízdy, zážitků a průjezdů zatáček + celkové povahy aut, tak Cayman je chirurgický skalpel a 370Z bourací kladivo. Já bych to s tím Nissanem zpřesnil : 350Z je staré hrubé bourací kladivo, 370Z je spíš GT želé a 370Z Nismo je moderní bourací kladivo. Po jízdě v Nismu si ho dokážu představit na okruhu, což bych o 370Z i 350Z nikdy nenapsal. Chce se to svést, čekal jsem docela dost, ale byl jsem příjemně šokován, na denní ježdění je to auto téměř nepoužitelný, takový japonský Porsche GT2 RS.
Avatar - flyboyeda
4. 8. 2013 09:28
Re: Internetoví teoretici
Současný Cayman na 458 nemá, to já vím, současný Cayman může ale stačit třeba na F360, myslel jsem to tak , že tak o dvě další Generace Cayman už by v pohodě mohl stačit současné 458,jestli se s každou další generací rozšíří, prodlouží, přídá na objemu motoru a výkonu a ANO nový Cayman je hezčí a lepší jak ten předchozí, má ostřejší rysy, prostě zraje a získává na respektu, s každou další Generací bude ostřejší až bude ostrý třeba jako 458, na to si ale ještě musíme počkat
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Internetoví teoretici
Aha, tak tomu bych i věřil, že pokud si Cayman udrží toto tempo, tak na tu 458 mít rozhodně bude, navíc si myslím, že nyní v reálném světě je Cayman o dost lepší a použitelnější, než 458. Každopádně v mé "virtuální" garáži má Cayman své místo, myslím si, že patří k nejlepším "univerzálním" sporťákům na světě ne-li nejlepší.
Avatar - flyboyeda
4. 8. 2013 16:18
Re: Internetoví teoretici
;-) a navíc Porsche nehoří, to je taky hodně důležité a nemá ten de-bilní volant kde je všechno >:D
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Internetoví teoretici
Předpokládám, že v příštím Ferrari bude snad volant "normální"
Avatar - flyboyeda
4. 8. 2013 23:18
Re: Internetoví teoretici
Normální volant bude za příplatek ;-)
Avatar - flyboyeda
4. 8. 2013 23:23
Re: Internetoví teoretici
Jenom mě tak napadlo, Cayman má taky motor Boxxer a já neznám žádný supersport který by měl tenhle motor, jestli se z Caymana stane o pár dalších Generací supersport, tak to bude jediný supersport na světě s motorem Boxxer, jestli ho teda nenahradí jiným motorem
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Internetoví teoretici
Leda, že by se pochlapila Toyota s GT86 :-)
Avatar - flyboyeda
5. 8. 2013 18:51
Re: Internetoví teoretici
GT 86 mám rád ,ale to auto není o trhání rekordů, je to o radosti z jízdy, Stig to auto chválil a co řekne Stig to beru vážne, řekl že slabý výkon se dá dohnat přeplňováním. Jinak by to chtělo spíš novou Generaci Supry
2. 8. 2013 23:12
No, nevím,
aby to dali za 2 sekundy tak asi budou muset použít jinou převodovku, té klasické stačí párkrát použít při akceleraci Launch Control a je na odpis. Jinak řečeno - GTR je papírově super auto, ale maximálně pro pozéry, kteří ho budou mít na machrování a občasné předjíždění na nepřehledných úsecích někde kolem Prahy... A kdo si myslí, že za relativně málo peněz od někoho dostane hodně muziky, ten je naivní. Kdo chce skutečnou kvalitu, asi by měl sáhnout po skutečném značkovém supersportu.
Jinak ale kromě hnusného vzhledu proti GTR nic nemám, jeho vzdáleného příbuzného 300ZX biturbo jsem měl dokonce hodně rád, to bylo neuvěřitelně trvanlivé a zároveň zábavné auto.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: No, nevím,
Jinou převodovku nepoužijí a problémy s launch byly jen u verze 2008, navíc si za to majitelé mohli většinou sami....GT-R a auto pro pozéry? Auta pro pozéry vypadají poněkud jinak,,,
Avatar - flyboyeda
3. 8. 2013 15:30
Re: No, nevím,
Pan brouk pytlík promluvil, všechno ví a všechno zná, nebo si to aspoň myslí
9. 8. 2013 10:12
Konečně
motorkářům sklapne >:D ještě si pořídit SPZ "Catch me" a jet blbnout do města :-)
Rozbalit vlákno
0