Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nissan GT-R Track Pack: Okruhová Godzilla

David Bureš
Diskuze (16)
Díky paketu Track má být GT-R rychlejší na závodních okruzích.

Nissan GT-R modelového roku 2012 bude možné pořídit i s paketem Track, který japonský sporťák upraví pro použití na závodních okruzích. Vůz bude i nadále homologován pro běžný silniční provoz.

Automobil bude možné zvenku poznat díky odlehčeným šestipaprskovým hliníkovým kolům Rays, jejichž středy jsou lakovány černou barvou. V předním nárazníku se nacházejí nové otvory, které pomáhají ochlazovat přední brzdy. Podobné otvory jsou umístěny i za zadními koly, které zase chladí zadní kotouče. Díky lepšímu chlazení brzd má Nissan GT-R Track lépe brzdit.

Zavěšení je pak upraveno pro užití na závodních okruzích. Tvrdost tlumičů je tak jako v ostatních verzích GT-R možné nastavit, automobil tak má zůstat pohodlným během běžné jízdy.

Vnitřku vévodí sedačky Recaro, čalouněné speciálním materiálem, který pomáhá posádku udržet na jednom místě během prudkého brzdění a při jízdě v zatáčkách. Zadní sedadla byla odstraněna, což snižuje celkovou hmotnost auta. Na centrální konzoli se pak rýsuje nápis Track Pack, aby každý věděl, že nesedí v jen tak obyčejném GT-R.

Pod kapotou zůstává 3,8litrový šestiválec biturbo o výkonu 405 kW (550 k) v 6400 min-1. Točivý moment vrcholí hodnotou 632 Nm mezi 3200 to 5800 min-1. GT-R s paketem Track zrychlí z 0-100 km/h za 2,7 sekund.

Příplatek za balíček úprav Track činí na anglickém trhu 10 tisíc liber, GT-R Track Pack ve Velké Británii stojí 84.450 liber (přibližně 2.534.000,- Kč). První exempláře se na britských ostrovech objeví v březnu 2012.

David Bureš
Diskuze (16)
12. 12. 2011 00:30
Re: Bezkonkurenčně
Pokud jsi tenhle druh řidiče, proč ne Ariel Atom (možná by se ti podařilo sehnat V8, ten je famózní), Lotus Elise (dá se dobře upravovat a takových 400 koní v 800 kilovém autě... :-) ), nebo třeba Radical? To jsou pro mě řidičsky zajímavá auta (v tom smyslu, jako pro tebe M3, jen úplně někde jinde) v podobné cenové relaci.
Avatar - Sysoj Psojič
12. 12. 2011 00:21
Re: Bezkonkurenčně
Howgh. Tak zní pravda.
BTW přál bych Vám tu, hlavně xqanqovi, napřed ty auta tak na týden mít a potrápit. Pak by mluvil jinak. Tohle jsou chlapecké názory od časopisu.
Avatar - beibej
11. 12. 2011 23:49
Re: Bezkonkurenčně
Já bych volil Ultimu GTR, za podobný peníze a přitom neskutečná raketa!
11. 12. 2011 23:34
Re: Bezkonkurenčně
:yes: :yes: :yes: Nápodobně. Zábava je dnes spojena s tím být nejrychlejší a nejrychleji projet to a ono. Já mám zábavu spojenou s trochu nejistým zadkem, dostatečným výkonem a manuálem. Mít zbytečné prachy, koupím si Caymana S, kterého se mi podařilo řídit. Úžasný zážitek. Případně ještě MB C AMG
Avatar - Ham.
11. 12. 2011 22:52
Re: Bezkonkurenčně
Charakter mají (nebo nemají) lidé, auta jsou čistě technická záležitost a slinty o charakteru jsou o ničem. Sportovní auto je buď dobře zkonstruované a umožňuje rychlou jízdu za všech podmínek, nebo není a pak je to pomalý pekáč. >:-[]