Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nissan GT-R zdražil, v USA stojí přes 100 tisíc dolarů

Diskuze (21)
Modernizovaný Nissan GT-R se prodává zatím jen v USA. Automobilka drží svoji americkou tradici a s novým modelovým rokem opět zdražila.

Nissan GT-R boduje poměrem rychlosti a ceny, v USA už ale není zdaleka tak dostupný jako v roce 2008, kdy začínal. Tehdy 5. září automobilka uvedla do prodeje původní model s motorem o výkonu 480 koní (353 kW) a nasadila na něj cenu 76.840 dolarů. Už ta ale byla upravena, v předprodeji totiž Nissan původně avizoval 69.850 dolarů, k navýšení ceny tehdy došlo kvůli zdražení surovin.

Od té doby se zdražování GT-R stalo na americkém trhu prakticky tradicí. Nissan ovšem při každé inovaci zvyšuje výkon, zlepšuje zrychlení a přidává další vylepšení. Modelový rok 2010 s výkonem 485 k (356 kW) a jiným naladěním zadní nápravy proto stál 80.790 dolarů, lépe vybavený model 2011 už 84.060 dolarů a verze 2012, která má 530 k (390 kW) a z 0 na 100 km/h zrychlí za 3,0 s, stála v USA 89.950 dolarů.

Loni si GT-R polepšilo na 550 k (404 kW), cena ovšem stoupla na 99.590 dolarů. Nepřekvapí proto, že nejnovější provedení prolamuje stotisícovou hranici, když stojí od 101.770 dolarů. Všechny ceny jsou samozřejmě bez daní a dopravy, jak je v Americe zvykem. Výbava je obohacena o LED světlomety, karbonový dekor v interiéru a systém Bose Active Noise Cancellation, který potlačuje vnější ruchy.

V Česku se zatím prodává model 2014, který stojí od 2.585.000 Kč. Modernizované GT-R dorazí v létě a doplní jej také ostrá verze GT-R Nismo s upraveným podvozkem a výkonem zvýšeným na 441 kW, tedy rovných 600 koní.

Diskuze (21)
3. 2. 2014 08:37
Re: Tahle kára by měla stát 3x tolik.
Tady tykáme všichni všem. A 24letým holubům obzvlášť. Hoď se do klidu.
2. 2. 2014 18:24
Re: Tahle kára by měla stát 3x tolik.
kde v mojom príspevku je náznak tykania?
2. 2. 2014 11:37
Re: Tahle kára by měla stát 3x tolik.
Ja ho mám doma druhý rok verziu s 530 koňmi..mám na nej najazdených 63 000km a je to absolútne úžasné auto..aspoň pre mňa..to auto som chcel už ako vyšlo a chvílu som musel pošetriť ale stálo to za to...niekto kritizuje interiér ale používam to auto skoro každý deň a na interiér sa nemôžem sťažovať...na GT-R je ale najlepší ten pocit že mám auto na každý deň s ktorým môžem ísť do obchodu a zároveň mám beštiu ktorá dokáže zničiť autá ktoré stoja dvakrát tolko...kamarát mal doma 911 997 turbo a mal čo robiť aby držal krok..a to jeho porsche stojí dvakrát tolko..proste GT-R je auto perfektné v každom smere...preto sa odvážim povedať že aj keby stál trikrát tolko, tak by som zaňho tú sumu zaplatil..pretože to auto stojí za každé jedno euro...
2. 2. 2014 10:21
Re: Tahle kára by měla stát 3x tolik.
Zatím jsem toho moc nezjišťoval, ale problémy s převodovkami měly prý první kusy. Jeden majitel mi říkal, že na okruh můžeš, ale musíš předtím na prohlídku, zajezdíš si a zase na prohlídku (třeba už to neplatí)... Ten Tvůj výpis (asistenční systémy - zbytečný,na servisním intervalu nevidím nic špatného, k tomu poslednímu bodu a komfortu se ani vyjadřovat nebudu). Každému člověku vyhovuje něco jiného, jeden bude chválit podvozek, na druhého bude moc tvrdý. Jeden bude spokojený s výbavou, druhý ne, takže ten seznam je nic neříkající.

Já těm fórum moc nevěřím (nevíš, kdo s tím jezdí, jak s tím jezdí nebo jestli dané auto vůbec vlastní) dám jen na vlastní zkušenost. Měl jsem 2.5 V6 TDI od VW, na různých fórech jsem pročetl tolik informací, jaký je to průser, atd. atd a i přesto jsem si ho koupil. A ejhle, natočil na něm přes 250tis km (svých), celkem najeto okolo 320tis km a mimo filtrů, olejů a brzd jsem neměnil nic.

:-)
2. 2. 2014 00:03
Re: Tahle kára by měla stát 3x tolik.
nemusis mi tykat...nepotrpim si na tom :-! Samozrejme,som jel na tom tiež...