Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nissan GT-R zdražil, v USA stojí přes 100 tisíc dolarů

Modernizovaný Nissan GT-R se prodává zatím jen v USA. Automobilka drží svoji americkou tradici a s novým modelovým rokem opět zdražila.
Zpět na článek
1. 2. 2014 13:21
1. 2. 2014 22:28
1. 2. 2014 22:42
1. 2. 2014 23:07
1. 2. 2014 12:53
Tahle kára by měla stát 3x tolik.
Tahle kára by měla stát 3x tolik.
Rozbalit vlákno
15
1. 2. 2014 16:47
Re: Tahle kára by měla stát 3x tolik.
no to nechápu proč.. jezdí sice pěkně a jako dražší vozy,ale když vidim ten interiér,tak je to prostě pořád Nissan, za který nikdo nevyplázne třeba 5 mega.
Avatar - pelikoš
1. 2. 2014 17:49
Re: Tahle kára by měla stát 3x tolik.
no je to tvůj názor,ale to neznamená že je správný.interiér,mimo jiné, je stejně výtečný,jako celé auto... ;-) :yes:
1. 2. 2014 18:49
Re: Tahle kára by měla stát 3x tolik.
Keby si drzal volant a stupil na plyn ...bys takuto pi..nu asi nepovedal...
1. 2. 2014 19:10
Re: Tahle kára by měla stát 3x tolik.
já v něm ale narozdíl od Vás jel.. a na playstationu to nebylo... a netykáme si....
1. 2. 2014 19:16
Re: Tahle kára by měla stát 3x tolik.
Já v něm jel taky a úplně mě dostal... Při troše štěstí bude do 2 let stát v garáži :-)
2. 2. 2014 00:03
Re: Tahle kára by měla stát 3x tolik.
nemusis mi tykat...nepotrpim si na tom :-! Samozrejme,som jel na tom tiež...
2. 2. 2014 11:37
Re: Tahle kára by měla stát 3x tolik.
Ja ho mám doma druhý rok verziu s 530 koňmi..mám na nej najazdených 63 000km a je to absolútne úžasné auto..aspoň pre mňa..to auto som chcel už ako vyšlo a chvílu som musel pošetriť ale stálo to za to...niekto kritizuje interiér ale používam to auto skoro každý deň a na interiér sa nemôžem sťažovať...na GT-R je ale najlepší ten pocit že mám auto na každý deň s ktorým môžem ísť do obchodu a zároveň mám beštiu ktorá dokáže zničiť autá ktoré stoja dvakrát tolko...kamarát mal doma 911 997 turbo a mal čo robiť aby držal krok..a to jeho porsche stojí dvakrát tolko..proste GT-R je auto perfektné v každom smere...preto sa odvážim povedať že aj keby stál trikrát tolko, tak by som zaňho tú sumu zaplatil..pretože to auto stojí za každé jedno euro...
2. 2. 2014 13:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 2. 2014 18:24
Re: Tahle kára by měla stát 3x tolik.
kde v mojom príspevku je náznak tykania?
3. 2. 2014 08:37
Re: Tahle kára by měla stát 3x tolik.
Tady tykáme všichni všem. A 24letým holubům obzvlášť. Hoď se do klidu.
1. 2. 2014 22:42
Re: Tahle kára by měla stát 3x tolik.
je to je jak koupit z tuningovany golf na 800hp za 4 mega :-)
1. 2. 2014 22:45
Re: Tahle kára by měla stát 3x tolik.
vsem nadsencum bych odporucil si precist americke nebo svycarske fora vlastniku techto aut. Italove pisou ze to auto Fse kazi vic jak Fiat Uno z roku 1983 :-) Kvicici brzdy, snad kazdy 2 ma problemy z prevodovkou a motorem, rezavost, neotvirajici se kufr,
[odkaz]

To auto je jezdici srot, nejhorsie je ze kdyz ho jako hobby zavodnik koupis mas smulu, protoze podepisujes smlouvu ktera ti zakazuje jezdi zautem mimo oficialnich cest. to znamena nürburgring je tabu, kdo se podle toho neridi propadne garance. Vsechno zaznamenava GPS. To auto je skutecne dobre jen pro amiky kteri maji radi silne motory ale narozdil od nemecka jezdi max 110.
- Laute Abrollgeräusche
- Ruckelige und krachende Schaltung
- Echt lausiger Komfort
- Nicht-ergonomische Bedienung (Fensterheber, Bordcomputerbedienung, Tacho schlecht ablesbar, Türgriffe und Schliessknopf aussen)
- Mässige Soundanlage (Verglichen mit Premium Hersteller. In meinem ollen Audi A4 klingt die Audi-Soundanlage für ein paar hundert Euro deutlich besser)
- Innenraum Finish klar nicht auf Premiumniveau (Materialien, Design, Details, Motorhaube hält noch mit Stab...)
- Zusatzausstattung limitiert (keine Assistenzsysteme, Parkpiepser nur als Nachrüstung)
- Im Gegensatz zu modernen Turbos (z.B. Porsche) ist unter 3000U/min wenig los
- "Nur" 6 Gänge und der 6te ist fast etwas kurz
- Serviceintervalle aus den 80er Jahren (10k km)
- Hammer Verbrauch (selbst bei langsamer und vorausschauender Fahrt)
- Ersatzteile, Öl und Reparaturkosten auf Ferrari Niveau (deutlich über Porsche 991)
- Keine wirkliche Auswahl des Servicepartners (ZH oder GE oder +200km in D)
- Garantiebestimmungen lächerlich
- Wiederverkaufswert fraglich
- Kein Auto für: Opernbesuche, Familienfeste, Elternabende, Nobelrestaurants...
1. 2. 2014 23:09
Re: Tahle kára by měla stát 3x tolik.
Zrovna Severní smyčka je zpoplatněná silnice. Platí na ní předpisy. Pokud se tedy bavíme o volných jízdách.
2. 2. 2014 10:21
Re: Tahle kára by měla stát 3x tolik.
Zatím jsem toho moc nezjišťoval, ale problémy s převodovkami měly prý první kusy. Jeden majitel mi říkal, že na okruh můžeš, ale musíš předtím na prohlídku, zajezdíš si a zase na prohlídku (třeba už to neplatí)... Ten Tvůj výpis (asistenční systémy - zbytečný,na servisním intervalu nevidím nic špatného, k tomu poslednímu bodu a komfortu se ani vyjadřovat nebudu). Každému člověku vyhovuje něco jiného, jeden bude chválit podvozek, na druhého bude moc tvrdý. Jeden bude spokojený s výbavou, druhý ne, takže ten seznam je nic neříkající.

Já těm fórum moc nevěřím (nevíš, kdo s tím jezdí, jak s tím jezdí nebo jestli dané auto vůbec vlastní) dám jen na vlastní zkušenost. Měl jsem 2.5 V6 TDI od VW, na různých fórech jsem pročetl tolik informací, jaký je to průser, atd. atd a i přesto jsem si ho koupil. A ejhle, natočil na něm přes 250tis km (svých), celkem najeto okolo 320tis km a mimo filtrů, olejů a brzd jsem neměnil nic.

:-)
1. 2. 2014 23:13
Re: Tahle kára by měla stát 3x tolik.
To si povíme, až si vyzkoušíš například Turbo S, které stojí "jen" dvojnásobek.
Avatar - pelikoš
1. 2. 2014 13:21
i tak
je to rozhodně výtečná cena a skvělý poměr cena výkon
bravo nissan
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Lonestarstate
1. 2. 2014 15:37
A kdy jinde?
Tomu nevěřím, určitě se začne prodávat nejprve v Evropě, protože ta je přece nejvyspělejší a nejnáročnější trh světa. Jmenovitě zejména ČR a SR. >:D
Rozbalit vlákno
0
1. 2. 2014 22:28
.
sorry ale v evrope kdyz ma nekdo prachy tak si radeji koupi neco poradne, urcite ne azisjky srot u ktereho se sype motor, prevodovka po 10tisic km v zime se prehriva allrad atd...Trosku si v internetu nastuduj velke problemy majitelu techto aut.

Celkove se divim ze ho v evrope vubec nabizi v premiove a sporotvni skupine amici nebo aziate nikdy nemeli ve svete uspech a v evrope z odstupem nejnarocnejsim trhem sveta uz vubec ne.

Porsche, Lambo, Ferrari, AMG, Audi, BMW; RR, Bentley, Koenigsegg nemaji ve svete nejmensiho konkuretna proto je evropa z odstupem nejnarocnejsi trh
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Lonestarstate
1. 2. 2014 22:42
Re: .
Motáš dohromady nejnáročnější trh a nejdražší výrobce.
Kolik R-R se prodá v v EU? A kolik v USA a Asii?

Pro ostatní zmíněné značky to samé. Kromě Audi, to se ti do té prestižní kategorie nějak vmáčklo neprávem, svoje segmenty vede v prodejích jen ve východní Evropě.
1. 2. 2014 23:07
Re: .
zapadni milionari dneska chteji byt nenapadni proto si uz nekupuji auta jako RR nebo Bentley. Nejbohatsi evropan sef Ikea jezdi ve volvu a skodovce, 2 nejbohatsi evropan sef aldi jezdi ve starem mercedesu. Americti milionari (belosi) jezdi z velke casti na nenapadnych mercedesech a porsche - B.Gates, S,Jobs mel SL, Zuckenberg vlastni Golf gti.
Evropa je nejnarocnejsi trh na svete, hlavne diky nemeckym dalnicim se tam vzdy prodavaji auta z nejnovejsi technikou a poradnymi podvozky.
Na pocet obyvatele se proda uz v nemecku nejvic premiovych aut z velkych prumyslovych krajin. Napr. podivej se na prodejni cisla v USA: 1 Mercedes 312tisic, 2 BMW, 3 Lexus 250tisic . v nemecku ktere je daleko mensi krajina prodava mercedes, bmw, audi podobny pocet aut, cela evropa je nekde uplne jinde. V USA jezdi prevazne jednoduche auta na urovni fordu nebo camry a taky tam jezdi plno skutecnych rezavych srotu ktere by tu stk nikdy nepresli :-)