Hoci je uňho sklo v úplnej menšine a je to škaredá hrčka s vysokým podvozkom, predsa dávam Nissanu :yes: .
Veľmi rád mám takéto úletíky a ešte radšej, ak ich stretávam na cestách. Super, že aspoň niekto má v tejto mizernej dobe odvahu, a ukáže plné priehrštie individuality a invencie.
jj, hosi v nissanu maji asi "b"oule z titanu, ze vrhnou na trh, takhle ulitli auto, ale jen dobre :-) jsem zvedav jak to bude vypadat nazivo. podle me se to bude prodavat jenom kvuli tomu, ze nic takovy proste na silnici nepotkate a za ty prasule v zakladu je to slusna porce originality :yes::yes:
jojo, moje řeč, Thesis bych do jednoho pytle s Fiatem Multible neházel a Avantime je prostě avant time, se moc netrefili, ale pořád to není nic extra hnusnýho
daVedette srovnávat multible a avantime to je jak Ošklivka Betty a Angelina >:D Prostě avantime jak nápadem tak vzhledem překvapil. I když ne zrovna všem se musí líbit
Není dobré hledět na problém takto jednoduše - pro Tebe jsou hnusné, ale opakuji - kdybychom měli mít kolem sebe jen dvě skupiny vozidel (tvarově nekonfliktní a univerzálně krásné), nebylo by to ono. A to samozřejmě neplatí jen u automobilů...
Avantime je produktem mainstramové automobilky, která v době jeho vzniku neměla takovou image, jako dnes... krom toho je Avantime stavěn zcela jinak. Jinak Renault udělal v jeho produkcí zásadní chybu - považoval ho za, snad až příliš, masový model... řekl bych, že je to vcelku jasné. A co se týká X6 - lidí, kterým se tento automobil líbí, bych ze svého okolí napočítal na prstech na rukou ;-) Zajímalo by mě, jak by se k ní stavěli lidé, kdyby to nebylo BMW... inu, pokrytecké myšlení je bezbřehé a to zejména v tuzemských končinách... :no:
Také si myslím, že předběhl svou dobu. V podstatě celý tvar karosérie byl jako z nějakého díla sci-fi. Těmto dojmům také napomáhala jednoprostorová karosérie bez obligátního členění na jednotlivé prostory (první motorový, druhý pro posádku a podobně...). Krom toho dvoubarevné provedení exteriéru bylo velmi efektní...
To jsou tvoje vnitřní problémy. Renault dělá to a BMW zase to. X6 by renault neuměl ani namalovat a BMW je právě proto BMW, že nedělá nevkusný propadáky, jako je Avantime, nebo Vel satis.
Zajímalo by mě, jak by ses stavěl k X6, kdyby byla dílem např. Korejců... nejlepší by bylo, kdybychom si od automobilů veškeré světové produkce odmysleli značku (či jakoukoli spřízněnost s ní) a až poté hodnotily jejich design. Možná bychom se dočkali nejednoho názorového překvapení...
Tak se podívej, co píše barichelo. Co tam dopisuje nekonečnej rozebírač designu, je jiná věc. Mě se ty modely prostě nelíbí a proto nevidím důvod to rozebírat a šťourat se v tom, nebo to obhajovat pořád dokola. Mě se líbí prostě auta, kde nemusim někomu vysvětlovat "proč".
Designový diletant a člověk bez kapky estetického přehledu označí ten který produkt za "hnusný", namísto toho, aby se ho, alespoň trochu, pokusil blíže rozebrat... :-!
Iba to tvoje delenie na "chudých" a tých "lepších" nie je vždy možné vnímať príjemne. Niekedy mám pocit, že je to jediný popud na delenie dizajnu na dobrý a zlý.
Ano, mám-li pozorovat místní nabubřelé a snobské bláboly o prémiových vozidlech (nikoho teď nejmenuji, každý ví, na koho to padne), budu s velkou radostí podporovat mainstreamové produkty a níže, neboť takto cenově orientované výrobky jsou nesmírně důležité. Krom toho se mi příčí, když někdo nařazuje (po stránce designu) prestižnější automobily nad těmi bez puncu prémie, byť by byly přitažlivější...
mě se líbý jeho neotřelý desing navíc i cena není špatná + nabízené motory taky ok . Pro mladší generaci super volba vedle usedlejšího ale taky podařeného qaškaje. :yes::yes::yes:
Sam Nissan po svem pruzkumu zjistil pred budovanim Juka, ze je velke procento zakazniku co by chtelo auto, ktere vybocuje z konvenci 4 dveroveho hatch.
Rozhodne verim, ze toto muze byt prekvapeni roku v predejnich cislech tedy pro rok 2011. :yes:
Ani tu nejde oto zda je to osklive ci hezke, jelikoz je to jine a nekonvecni.
Na jednej strane je super, že niekto z výrobcov chce vybočiť z davu a ponúknuť niečo originálne, no neviem či tú originalitu nespravil Nissan pri tomto kúsku až príliš výstredne a nasilu. Či už exteriér alebo interiér, skrátka si myslím, že menej je niekedy viac. ;-\
Vypadá to jako zmutovaný 370Z a nějaké slušné výbavě to bude pořád za půlku :-) >:-[]
Myslím, že to bude brát zákazníky hlavně Mini, je to podobně stylové, o něco větší a Miníků za těch skoro 10 let, co se dělají, se dá potkat (pro lidi toužící odlišit se) už víc než je zdrávo.
Ode mě jasný :yes: a to s vědomím, že v této cenové skupině bych vybíral úplně jiná auta.
Tipuju výrazně větší úspěch, než u Kia Soul, která je navržená spíš podle amerického vkusu a navíc docela drahá, a samozřejmě řádově větší úspěch než u neskutečně tupé a nevýrazné Toyoty Urban Cruiser
souhlasím ikdyž 300tis.kč za dobře vybavené základní vybavení Soulu není špatná cena . JUKE je ,ale jinde. Ta kastle je super .a pokud se dostane někdy v akci na hranici 300tis.kč budu asi kupovat . Urban je tragérije divná kastle na podvozku yarise ... oproti yarisovi i docela málo místa
Soul je zajímavý jen v nejvyšší verzi Exclusive za 435 tisíc Kč. Ta jediná má 18palcová kola a barevný interiér, jinak to auto podle mě nemá význam. Samozřejmě je otázka, jak bude vybavený Juke, ale nejvyšší výbava za 446 tisíc Kč (dle článku) by měla být asi podobně zajímavá
Kaškaj toho moc neuveze, pamatuji loňské léto, dovolenou. Mezitím jsem pořídil GLK a to je podobně velké ale jenom díky tomu, že je HRANATÉ, se toho tam vejde o moc víc... :-)
jojo, GLK by se mi taky líbí, ale cenově je "trošku" jinde protože Juke je pro rodiče v důchodu - je z toho pěkně vidět, dobře se do toho leze, řadí to samo, a když s tím mám jet já - bude v tom motor :-) teď má tatík předchozího Forestra a nového bohužel příliš nafoukli ;-\
Klaudie, neblbni, nesrovnavej X1ku s Kvasimodem Kooleosem >:D . Vis jak to Renaultem a jejich pripravou na NCAP je...realita je jina, nez na papire z NCAPu..tu uz jsme tu resili tisickrat. Ale pocty by sedely >:D:yes: . Pravdou ale zustava, ze Juke je vic cool, nez X1 ;-\ .
na začátek-jsem velký fanda nissanu.po představení tohohle "mazlíka" jsem vůbec nebyl nadšený,ale čím víc se na něj dívám,tím více se mě líbí.každopádně je to hodně velká výzva.ale nissan je tvůrce třídy crossover,tak proč ne a nakonec má celou řadu,od malého po velké... :yes::yes::yes:
nezbývá nežli BRAVO NISSAN
2x Micra, 1x 370Z, 1/2 Murana, 1x balíček steroidů, cukr. Micru, "Z" a Murano dobře smícháme a přidáme pár lžiček steroidů. Vložíme do formy a necháme péct. Poté necháme vychladnout a podáváme pocukrované (neporcovat!) :-):-)
mám takový dodatek ke článku.na konci píšou,že předokolka je dělaná v uk a čtyřkolka v japonsku,tak "čistě moje"doporučení a zkušenost,radši berte ty čtyřkolky.nic proti anglánům,ale je v tom rozdíl.japonci jsou japonci.jsou precizní... ;-):yes:
Vypada super, nazivo urcite lip, nez na fotkach. Proste baby suv, jak ma byt. Hrave, provokativni, zkratka to, co nikdo jiny v nabidce nema(jako tenkrat kaskaj). Interier je skvely, az na palubni desku, ta mi k tomu nejak nestimuje. Byla by dobra treba do micry, mohli to dotahnout i tam.Budiky se mi zdaji hoodne modni a uz vubec ne originalni. Halt to s tim autem neladi, co se da delat. Budiz mu odpusteno za ten ´´zbytek´´ :-)