Je to dokonce velkej problém. Mezitim tady skončil Accord a následuje Avensis. Maxima s šestiválcem je za milion dobrá nabídka ale evropan za ty prachy radši 4válec v naftě s logem škodovky nebo VW. To neni urážka ani ironie jen popis reality
A lepší to už nebude. Tohle ironie už trochu byla :-)
Akorát nabízet pořádný benzínový motor ve střední třídě už drahnou dobu nikdo nezkusil, a když jo, tak neví, co by si za to měl říct - viz Hyundai Genesis. Problém bude ale spíš neexistence kombi, přeci jen sedanů se ani v té evropské střední třídě moc neprodává.
Jinak i tento model mě přesvědčuje o tom, že lepší auta jsou v současnosti k dostání na druhý straně velký louže (i když tomu dříve bývalo obráceně).
Ano, bohužel. A příznivá cena je jen přepočet té americké, což znamená připočíst si cca 25 - 30%. Evropan může amíkům jejich ceny jen závidět nebo se přestěhovat. ;-\
Genesis je vo třídu vejš a byť to s komplet výbavou a velkym V6 asi nebude špatná nabídka myslim že tady nemá šanci
Nejsem si jistej kdy dřív. Co já pamatuju tady to válcujou malý naftový 4válce
otazkou ale ostava preco kazdy tuzi v eu len po velkom kombiku..... preco by si niekto nemohol kupit proste velky sedan... v azii aj v usa ale aj v rusku su oblubenejsie sedany a akosi ich docela chapem.. tiez by som bral elegantnejsi vacsi sedan ( paci sa mi napriklad genesis alebo od neho trosku mensia optima ) ... ja tejto kombi manii v eu a snahe mat auto s co najvacsim kufrom a co najprepravnejsimi schopnostami ktore unesie vzdy a vsetko vobec nerozumiem aj ked je mi jasne ze kombik bude praktickejsi ako sedan... volil by som sedan... nakolko mi pride u vacsich limuzin uz elegantnejsi ... a karosarsky krajsi a reprezentativnejsi....
Já myslím, že je to kombinace více faktorů. Z těch co mě napadají tak životní styl, podnebí, cena pohonných hmot.
Když je někde hodně horko, nebo naopak hodně zima je dobré mít klimatizovanou/vytápěnou kabinu oddělenou od zavazadlového prostoru a moc nevětrat.
Když chce někdo žít trochu víc aktivněji tak holt často vozí nějaké to sportovní nádobíčko, nejen pro sebe, ale i pro děti. To je otázka mentality. Viděl jsem země, kde tohle lidem nic neříká a jejich představa o trávení volného času je doma s (širší) rodinou, na pikniku s přáteli, v obchodním středisku, na nejbližší pláži ...
Pak jsou země (typicky USA), kde alespoň některým lidem aktivně trávený čas něco říká, ale nemají problém živit auto jiné (větší) kategorie.
Pro moje potřeby je kombi střední třídy zatím ideální (a sedan nepoužitelný).
Bagáž by mala skrátka cestovať "druhou" triedou >:-[] , nehovoriac o rýchlejšom vyhriatí či schladení kabíny, pazvukoch, rôznych pachoch či už z potravín, motorovej píly, mŕtvoly >:-[] alebo neviem čo všetko sú ľudia schopný voziť...
Tiež mám v poradí druhé auto sedan a asi pri tomto trende aj zostanem. Kombi je o hlave, keď vám v nej raz začne vŕtať otázka čo ak RAZ budem potrebovať niečo väčšie previezť... len kvôli tomu? Nie ,vďaka.
Keď som sa sťahoval, zaplatil som 50,- za dodávku čo ma "luxusne" presťahovala, keby som to mal točiť x krát s kombíkom tak hádam aj viac spálim, nehovoriac o tom "komforte" prevoze chladničky či práčky na stojato.
ehm, tak si asi nemal veľa vecí keď ti stačila dodávka >:D Ale inak rozumiem všetkým argumentom pre aj proti. Túto voľbu si však musí najprv vnútorne ujasniť sám kupec som sebou. Prečo toľko prevažujú kombíky nad sedanmi / liftbackmi mi je ale tiež záhadou, u vyššej strednej triedy zvlášť.
Já si myslím, že ty velké kufry jsou v evropské populaci geneticky zakódované kvůli častým válkám v minulosti, kdy bylo obyvatelstvo se vším svým majetkem pořád na útěku... ;-)
Já bych za tenhle japonský Hyundai dal max 700set. Příd vypadá jak od Velosteru, profil nic moc s Cé sloupkem , záď je hezčí (inspirace Infinitim a interiér taky, na fotce s tím dřevem mi to dost připomíná Passat, ten čistý černý středový panel :yes: , jinak ale je to zase slátanina jak v případě Lexusu RX, nebo Infiniti QX50, proto se není čemu divit, že světoví designéři většinou pocházejí z Evropy a velké oděvní firmy jsou evropské.
Spíš ne ale to bude pozdě. A nejde vo to že to budou auta jednoho koncernu ale že to co považuju já za auto což je třeba tenhle Nissan definitivně zmizí. Začíná to bejt skoro vzácnost i u prémiovek
Ty si Bůh? :-)
Tak fajn tak zařiď ať tenhle typ auta je navždycky k mání. A kdyby šla v Evropě aspoň trochu podobná cena jako v Americe. Díky
Jo a samozřejmě abych na něj já vždycky měl >:-[]
To ne, klidně bych si koupil Cadenzu, Impalu, Taurus, ale opravdu ne Camry a Maximu. Tyhle 2 auta jsou pro mne větší šeď, resp. kýč a nuda než Passat a Superb u nás.
Japonci u nás nekončí, protože oni nechtějí, ale proto že to nechtějí zákazníci. Mazda udělala pořádný kombík bez praštěného CVT, který ve vrcholu vývoje nakonec imituje předřazené stupně a podobných japončích výmyslů a prodeje jdou nahoru.
Současný CVT neni jak kritizovat. Bezestupňovejm převodovkám udělal ultrašpatnou reklamu kdysi Multitronic těm současnejm japonskejm neni co vyčítat
Jo kdyby takhle spolehlivý byly některý populární evropský převodovky >:-[]
Nepřijde mi, že by lidé nemuseli CVT kvůli případné špatné pověsti multitronicu, s kterým stejně většina nepřišla do styku a pravděpodobně ani neví, co to "multitronic" je. Ze zkušenosti bych spíš řekl, že si lidé nespokojení s CVT stěžují na zvukový projev motoru, nebo na reakce na pokyny akcelerátoru. To první je z principu a asi jediným řešením je motor tak odhlučnit, že to nebudeš vnímat (plus ti třeba sebrat otáčkoměr), to druhé je z velké části otázka software.
S tim nepřišla do styku bych souhlasil s tim dalšim asi spíš ne. Myslim že multitronic napáchal tomuhle řešení větší škody než bys řek. Ten zvuk a jiný chování tam máš ale jasně pravdu a i to stačí aby na to lidi koukali divně. Je to prostě jiný = takže asi špatný :-)
To se těžko soudí. Můj pohled je, že většina lidí není do aut. A většina lidí nekupuje německou prémii. Je tedy slušná šance, že většina lidí nebude mít ponětí, co by to mohl být multitronic. Sám nevnímám, že by to byla nějak výrazně problematická převodovka. A to se o auta zajímám. Neřekl bych o ní, že je "neprůstřelná," ale to platí o všech samočinných převodovkách v nabídce Audi, od multitronicu po 8HP.
Já bych řekl, že problém s CVT mají lidi, kteří před tím nikdy nejezdily s automatem. Manželka má Yarise s CVT se kterým často jezdím i já. Ale protože oba máme za sebou roky ježdění s automatem, tak nám to CVT nějak obzvlášť divné nepřijde. Asi tak. :-!
Mas to necim podlozeny, nebo tady jen tradicne trollujes a vymyslis si? Tvoje bez skrupuli prezentovana nenavist k jistymu koncernu je hloupa.
To co jsi napsal nahore je bohapusty vymysl, jakych tu predvadis stovky.
Jestli to co jsi napsal nemas cim potvrdit, zaradme to do chlivku "kecy a vymysly" ;-)
Ja alkohol v zasade nepiju, ale ty predvadis cim dal tim vic horsi a horsi vymysly. Muzes dokazat co jsi napsal, nebo to je jen pritroubly pindani?
Umis odpovedet nebo se jen vykrucovat a delat ze sebe troubu jako vcera s C4? ;-)
Tak fajn rozeberme to. Nejdřív k tý C4. Byls těžce mimo vod prvního příspěvku v 8:24. A pak už jen pokračoval s rudym hadrem před vočima
A vypadá to žes to nepochopil ani na konci když se ukázalo že sme s lukasem13 asi jediný který ten test fakt četli. Jestli někdy vychladneš a fakt nejseš fanda Fordu tak si ho v klidu přečti a na celou diskuzi se v tu chvíli budeš dívat jinak. Jestli se ti do toho nechce tak ti můžu dát zkratku: Focus má lepší chassis ale asi i díky tomu šetří jinde a měl horší nejen motor ale i brzdy nebo ukazatele. A výsledek je proto správně víceméně plichta, teda vo jednu desetinu vyhrál Focus. To je podle mě správně
A co se ti nelíbí tady že tomu řikáš přitroublý pindání to už nechápu vůbec. Test si nečet takže to naprostý nepochopení se eště dalo pochopit. Tady se ti boha nezdá co? >:-[]
Sakro, meleš nesmysly, víš to...nebo ještě hůř nevíš. Nemá smysl se s tebou bavit o autech, hm? ;-)
To co jsi napsal k Multitronicu máš podložený, nebo to jsou kydy? Můžeš odpovědět, nebo se zase budeš kroutit jako had?
"Myslim že multitronic napáchal tomuhle řešení větší škody než bys řek. Ten zvuk a jiný chování tam máš ale jasně pravdu a i to stačí aby na to lidi koukali divně. "
"Současný CVT neni jak kritizovat. Bezestupňovejm převodovkám udělal ultrašpatnou reklamu kdysi Multitronic těm současnejm japonskejm neni co vyčítat"
Kolik jsi toho s variátory najel? Kolik jsi měl evropských a japonských aut? Vůbec nevíš co meleš, ale budeš tu neustále lepit lži a přitrouble je obhajovat bez jedinýho důkazu. Než si začneš vyrábět story...jen btw. Já měl na frimě auto s Multitronicem, v širší rodině jezdí nová A6 s Mtronicem, soused přes plot měl Murano...Hádej, kdo z nás měl problémy s autem a převodovkou. Malá nápověda pro plácala. Evropský auta to nebyly.
A ke četení testu...samosebou jsem ho přečetl, ale hlavně JÁ OBĚ AUTA NA ROZDÍL OD TEBE JEL! Takže tu nemíním opisovat jakýsi testovací dojmy a pojmy. Ty víš kulový a ještě tu o kulovým píšeš story jak Andersen.
Zaprvý neser kecama: Já jel ty ne. Trpíš sklerozou nebo co?
Vidim že tenhle test na tebe funguje jak červenej hadr. Umíš aspoň říct proč? Tebe bych chtěl potkat na silnici naživo. Fakt jo Měl sem tě za normálního ale vod prvního příspěvku pod tim blbym testem kterej donekonečna komentuješ i když si ho nečet se chováš jak naprostej idiot bez mozku
Co si jel přesně? Jaký verze? Seš hvězda jako jossalito a motory a verze nemaj žádnej vliv?
Multitrtonic má podle mě jako problém jedině životnost. Zvuk není nijak hroznej a reakce na plyn- jen prodleva při rozjezdu z nuly, což podle mě umí i jiný automaty. Netvrdím, že špičkový nový ZF nejsou jinde, ale mám druhý multitronic a jízdně nemám problém. Někdo mít může, ale nemyslím, že většina.
Měl sem na mysli spíš pověst Multitronicu. Bohužel spíš oprávněnou a ta dělá pro spoustu lidí bezestupňový převodovky automaticky špatný
V Japonsku na ně docela vsadili a co vim tak problémy s tim nejsou
To bylo obecně k CVT. Když se s někým bavím o CVT a není spokojený, často padají tyhle dva důvody. K multitronicu jsem jen napsal, že s ním většina lidí nepřišla do styku a pravděpodobně ani neví, co to je. Pokud neví, co to je, těžko je může odradit od jiných CVT. Ještě jsem nikoho neslyšel říct, že si nekoupil například Lineartronic, protože má multitronic špatnou pověst.
multitronicu jsem nikdy moc nevěřil, protože ho strkali k motorům s točivým momentem blízko udávanému stropu té převodovky. Na druhou stranu, jsem skeptická konzerva. :-) A u Audi s motorem podél vyznávám, že to není Audi, pokud to nemá quattro. multitronic se dával jen do FWD aut. Doufám, že ti na novou dali alespoň 75 % kulanci.
Já měl multitronic v tříleté A4 1,9TDI se 150tkm a teď v 1,8TSI s podobným nájezdem, a v obou případech bez problémů.Což neznamená, že se nevysype ve dvou stech. Ale jestlis pochopil, že mám na autě druhou převodovku, tak ne. Olej v ní měněnej po 50tkm a šlape jak hodinky. Nehádám se, že její typické projevy nikomu nevadí, ale aspoň u benzínu mě zvuk opravdu nijak neruší, převodovka drží motor nejčastěji do 2000 ot., takže diskomfortní zvuky nějak nevnímám.
Když jsi psal o problémech s životností a že máš druhý multitronic, pochopil jsem to tak, že ti ho měnili (pamatuji si, že máš 1,8 TFSI, o TDI jsem nevěděl).
Co se projevu týče, řekl bych, že je multitronic dobře hodnocený na poměry CVT, ale těžko se z toho dělají závěry, protože jde o příliš malý vzorek. U Audi jsou to přeplňované motory, takže není nutné, aby je převodovka při běžné jízdě zbytečně vytáčela (na druhou stranu ji víc namáhají). Trochu jiná situace je to například v Yarisu s 1,33.
Ano, dávali ho i k 2,7 TDI. Vím právě o rané A6 C6 2,7 TDI, v které multitronic měnili (nakonec na převodovku byla myslím 100 % kulance). Proto mi nikdy nepřišlo úplně fér srovnávat multitronic s japonskými CVT, které bývají spojené s atmosférickými zážehovými motory.
Jeden z managerů dodavatele má A4 2,7TDI B8. Auto má najeto 320kkm. A je v pohodě ;-) . Bratranec má novou generaci A6 s "mulťákem", najeto přes 130k...opět klid.
Ale nezapomenu na sousedovu akci s nákupem Murana :-) . To auto bylo příšerný celý, přesto způsob jakým se od cca 20kkm s jakousi periodou s.rala převodovka byl na japonce nesmírně zajímavý.
Takže když mi tu někdo napíše canc o tom, že špatnou reklamu bezestupňovým převodovkám udělal Multritronic, je to bezmeznej lhář a otrapa.
Navíc, vyjma poslední generace variátorů vždy všechny fungují stejně, na principu vytočivšího se motoru a udržování otáček, který po ustálení rychlosti klesnou.
Co s tim má dělat otrapa to mi teda hlava nebere a jestli žiješ v představě že zrovna Multitronic udělal bezestupňovejm převodovkám skvělou reklamu tak je to tvoje věc ;-)
A to s tim bratrancem a manažerem vod dodavatele bylo taky dost dobrý :yes:
Zkus najít eště třetího a můžeš zkusit hrát že to byla nejspolehlivější převodovka všech dob :-)
[odkaz]
Malá rada: Nezkoušej to hledat v němčině mohlo by tě klepnout >:-[]
To vis spatne. Nejhorsi CVT prevodovky byly prave od Nissanu proti nim byl Multitronic naprosto zlata prevodovka. Nissan Murano je diky nim naprosto neprodejna ojetina, protoze auto s neservisovatelnou prevodovkou s zivotnosti kolem 100.000 km si malokdo pri smyslech koupi.
jistě, a proto prodeje Mazdy výrazně rostou, že... >:-[]8-s
Problémem japonských vozů je, že mají pevně nastavené výbavy a jsou často jen v určitých kombinacích motorů a převodovek. Což vedle opravdu dlouhé dodací doby prostě vyžaduje mnohem více trpělivosti zákazníků.
Zatímco takový koncern VW tu má kvanta skladovek k dodání ihned a vedle toho takřka neomezené možnosti konfigurace. Zázemí evropských značek tu je zkrátka úplně jiné a jsou zde doma. To je celé.
Navíc Mazda měla dlouhé doby problémy s korozí, kdy vozy prostě nebyly stavěny na zasolené evropské (a hlavně ty české) silnice. Toyota vsadila po nudném designu na design kontroverzní. Honda značně vyklidila pozice.
Kdyby Japonci opravdu chtěli pradat, prodají. Jejich prodejní cíle v Evropě jsou ale evidentně mnohem nižší, takže nijak netlačí na pilu. A než prodávat za lacino a podbízet se cenou jako Hyundai, tak v klídku prodají méně kusů. Japonci nemají agresivní prodejní politiku.
Súhlas, tie výbavy sú fakt veľký problém, momentálne riešim nákup auta (niečo "malé" ) druhé do rodiny. Chcem klasickú atmosféru benzín, žiadne fúkané trojválce. Dosť bojujem s výbavami, fakt je to des robiť nejaké kompromisy, veľa krát chýba jedna pre mňa podstatná položka ktorá je iba v top výbave ktorá je samo drahšia a obsahuje "blbosti" ktoré nepotrebujem... :-(
Inak Japonci by tu chceli predávať, no časy keď mali na trhu najlepšie benzínové (nafta bola v plienkach) motory a predávali sa úspešne modely 626, Accord, Primera, Maxima, Legend, Galant atď sú preč. Navyše ten model predávali v podstate rovnaký po celom svete, takže náklady boli niekde inde. Európa ale potom prešla na naftu a kombíky čo sa okrem EU nepredávajú v podstate nikde. Vývoj drahý, výroba drahá, navyše je tu veľká tlačenica (konkurencia), takže to Japonci odpískali...
Vo auta s logem BMW nebo MB se nebojim těch bude v nejbližší době jen víc. Spolu s těma škodovkama. Mě ten Saab a Honda Legend a Accord atd. budou docela chybět. A jak sem řek hlavně aby je nenásledovaly další modely. Ne že by mi chyběl Avensis ale že po Camry zmizí i ten mi jako dobrý znamení fakt nepřijde
V žaludku mi leží špenátová pizza a docela dobrý :yes::-)
mohlo by ... mna by nissan len potesil nakolko ziadny ani velky ani maly sedan uz v eu neponuka.. zmizla maxima primera aj almera sedan ... kdeze su stare dobre casy ;-\
Design nelze hodnotit jinak než doslova brilantní. Živé fotografie vypadají u japonského designu evidentně mnohem zdařileji, co teprv dojem naživo? Jednoznačně :yes::yes::yes:
P.S. Motor podle Vašeho gusta? No těším se na test Superbu 1.4 TSI :*) >:-[]
Je k těm autům třeba přistupovat podle toho, co nabízejí. Pokud bude 1.4 TSI dobrý motor, proč ne, ale více jsem zvědavý na 2.0 TSI/206 kW.
Jinak 3.5 V6 je správná kubatura. Vzpomínám si na test RX350. Tenkrát mi bylo celkem jedno, že to ve městě žere 18l a jindy s lehkou nohou tuším kolem 10...
Asi nevím, co chtěl básník říct první větou. Jako že Superb beztak pořádný motor nepotřebuje, protože to je jen konzumní pekáč pro kravaťáky bez vkusu :*) ?
Jojo ... bohužel dostat do firemního auta benzínový motor s vyšším objemem je fuška .... na druhou stranu to občas přináší nečekané "vedlejší efekty" . Když jsem jezdil s Passatem VR6 chodil jsem zrovna s holkou, která byla napůl Kubánka a ten motor asi měl pro ní nějaké zvláštní vibrace .... Motor jí načnul a já to musel dokončit ... velmi příjemné .... ;-)
Myslím, že ne ... Flotila se většinou kupuje na operák (pro nadnárodní korporace), rozdíl mezi splátkou s 1,6 TDI a 2,0 TDI je skoro nic .... Jel jsem s 1,6 TDI v předchozím pasátu a bylo to slabé.
U nás jsem vybíral já a pan generální .... on je teda doktor přes dámské rozmnožovací orgány, ale autům docela rozumí .... no teda spíš rozuměl, teď jezdí X6 50i .....
tenhle auťák nemá žádnou chybu :yes: exteriér a hlavně interiér je přímo fantastickej. :yes::yes::yes: Motoricky jak by smet. Kdyby se to sem dováželo, tak bych o tom velmi uvažoval... :-!
vlastniť po sebe tri Maximy QX. Všetky boli veľmi tiché, pohodlné a samozrejme bezporuchové. Tú poslednú som postúpil kamarátovi, auto má už 11 rokov, ide ako Švajčiarske hodinky a stále žiadna porucha. Keby ju neprestali v Európe predávať-tak by som nikdy ani iné auto nechcel. Teším sa-keď ju už uvidím na naších cestách. Tento model sa mi páči, takže držím palce, len tak ďalej.
Bohuzel stara QXka byly jeste stare dobre Nissany s HDM prevodovkami, ktere byly celkem neznicitelne. Dalsi modely od Nissanu uz zdaleka tak dobre nebyly, Murano byl vyslovene pruser na koleckach.
..suhlas :yes: s Maximou bola velka spokojnost u mna, V6 (VQ) bol velmi spolahlivy, pruzny a vedel naozaj zabrat a pritom pytal primerane phm. V tom case s manualom a seriovym mechanickym samosvorom to bolo prijmne vozenie a kludny spanok.
Za mna urcite big like za srdce VQ v petrol verzii od Nissanu v Maxime :yes: ,design posoby na mna dost nadcasovo a vyrazne "nesterilne" ocami europana, nieco pre ludi co neradi nadiktovanu komformitu linajky a sede europskeho trhu.
Za mna :yes:
Mám už piaty rok HONDU LEGEND/ten s oblými hranami a výraznou chromovou maskou v tvare V/. Považoval som to za adekvátnu náhradu Maximy a nemýlil som sa. S Legendom som tiež spokojný, nemal doposiaľ žiadnu závadu, je tam úžasné ticho a pohodlie, perfektne sedí na ceste...ale v spotrebe cca 11 litrov sa to s Maximou nedá porovnať. Je to daň za pohon AWD a s tým spojenú váhu auta. Ale za to všetko sa oplatí zaplatiť, takže neľutujem. Škoda, že tak ako Maxima aj Legend sa prestal v Európe predávať. Neviem, či to bola správna obchodná politika výrobcov. Mne osobne tieto modely budú chýbať...
Legend bol kedysi u mna v hoodne širšom výbere,ale s tým dizajnom sme si moc nesadli.V poslednej dobe aj toho najazdím (marec/9000km) tak ani tá spotreba by asi nebola to pravé...
Do budúcna,ale zvažujem naspat benzín, nádeji že už tolko nenajazdím.
Měl jsem svého času Camry V6 . Ten motor, říkal jsem mu "semišový", asi podobný co je v Maximě. Nádhera! Ještě k Maximě. Zdá se, že přišla nová stylistická móda. "Znásilňování" C sloupků... ;-)
Rád spomínam, keď som na Maxime na bežiaci motor položil na hranu postavenú mincu desaťkorunáčky a ona pokojne stála a nespadla. Vtedy každému mojmu kamarátovi padla sánka a nechcel veriť svojim očiam. Niekde som dokonca čítal, že v jednom roku tento motor v USA označili odborníci za motor roku. Myslím, že právom.
OK:
1. kapitola: 25 Jahre TDi
8. odstavec:
Bis 2020 will Audi den Flottenverbrauch seiner Modelle auf durchschnittlich 95 Gramm CO2 pro Kilometer senken. Die Entwickler bearbeiten deswegen neben der Hybridisierung auch die klassischen Technikfelder mit Hochdruck. Unter anderem zählen dazu die Reibungsreduktion, das Thermomanagement und das Brennverfahren mit den Aspekten Einspritzung und Aufladung. Audi setzt auf Rightsizing statt auf Downsizing – also auf die richtige Motorgröße, die der jeweiligen Größe des Autos entspricht. So erweisen sich die TDI-Motoren mit sechs und acht Zylindern in der Praxis vor allem deshalb als höchst effizient, weil sie mit extrem niedrigen Drehzahlen rund laufen.
a tam uz to vidis - v strede: Audi setzt auf Rightsizing... :-)
Rozhovor s Hackenbergom:
V kratkodobom horizonte najzaujimavejsia veta ( cca v strede dokumentu):
"...Erstens: Wir rüsten TDI-Motoren serienmäßig mit einem elektrisch angetriebenem Verdichter (EAV) aus...."
No a ten odkaz na WCF a tu SQ7 - takze ako vidis, ani tam som nevaril z vody... ;-) a je to uz nejaky ten piatok, co sa o tom hovori, to len ti menej informovani hned mali jasne, ze do nej pojde V6 BiTDi s E-turbom... :-!
Takze tak, o tych motoroch doporucujem precitat cele - vdaka tomu pochopis ovela viac - je tam proste kopa toho, co som ja mal moznost pocut od 1 cloveka nazivo, ale povedal ze pockaj, vsetko si casom budes moct precitat...a tak sa aj stalo.... ;-)
Musíme se ale nutně ptát, odkud že se to nadšení pro 4válce v naftě vzalo? Nejsou za tím náhodou různá zvýhodnění cenová i další, které politici zavedli a která potenciální zákazníky pak od benzínu odradila?
Protože lidi sou prdlí a nechaj si pro kačku vrtat koleno, tak hlavně že ušetří na anftě. Ovšem ušetří jen první majitel a tak první 4 roky, ti další už su můžou rvát vlasy, protože postupně odejde turbo, dpf, vstřiky, čerpadlo, žhavičky atd a to je u přestižní německé školy akce tak za 200, takže zbývá vrakáč a bastelní >:D >:D >:D
..motor V6 rady VQ boli nominovane do -Ward's 10 best Engines- 6.rokov po sebe od r.1994 v objeme 3.0 a nasledne po navyseni objemu vo variantach 3,5 a 3,7 ocenovanie pokracovalo... Takze vlastne ide o seriou atakujucu dve desatrocia (!!!) :yes::-! ..A... to uz je nieco .
Pokial si pamatam spravne ta zalezitost z mincov na hlave motora je dielo redaktora z testu, nie je to dolezite, kazdopadne do Nissanu za V6 - VQ :yes: