Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nissan Maxima: první fotografie nové generace

Japonská automobilka Nissan na nadcházejícím autosalonu v New Yorku představí novou generaci modelu Maxima, která je v pořadí sedmá.
Zpět na článek
18. 3. 2008 18:05
neregistrovaný "Michael Knight"
18. 3. 2008 18:44
neregistrovaný "LuboTruck"
19. 3. 2008 08:19
19. 3. 2008 11:45
neregistrovaný "LuboTruck"
19. 3. 2008 12:15
neregistrovaný "Shkodillac"
20. 3. 2008 09:01
18. 3. 2008 20:14
anonym
18. 3. 2008 20:30
neregistrovaný "Troll 777"
18. 3. 2008 20:34
anonym
19. 3. 2008 09:11
neregistrovaný "Liptovsky baca"
19. 3. 2008 09:31
neregistrovaný "EF"
19. 3. 2008 10:04
anonym
19. 3. 2008 11:09
anonym
18. 3. 2008 20:56
neregistrovaný "Sparrow"
19. 3. 2008 08:33
anonym
18. 3. 2008 21:50
anonym
18. 3. 2008 21:51
neregistrovaný "motla"
19. 3. 2008 08:56
anonym
19. 3. 2008 08:39
19. 3. 2008 08:55
anonym
19. 3. 2008 09:14
19. 3. 2008 09:19
anonym
19. 3. 2008 09:36
neregistrovaný "Liptovsky baca"
19. 3. 2008 10:08
19. 3. 2008 11:20
neregistrovaný "Liptovsky baca"
19. 3. 2008 13:08
19. 3. 2008 13:43
neregistrovaný "Liptovsky baca"
19. 3. 2008 10:17
anonym
19. 3. 2008 08:56
anonym
19. 3. 2008 10:14
anonym
19. 3. 2008 11:22
neregistrovaný "Liptovsky baca"
19. 3. 2008 11:59
neregistrovaný "Beekey"
19. 3. 2008 18:27
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 3. 2008 21:38
neregistrovaný "Beekey"
19. 3. 2008 12:23
neregistrovaný "Shkodillac"
19. 3. 2008 16:32
19. 3. 2008 22:59
anonym
20. 3. 2008 00:38
anonym
20. 3. 2008 09:16
anonym
20. 3. 2008 11:31
neregistrovaný "Cjoctavian"
20. 3. 2008 14:38
anonym
20. 3. 2008 14:53
neregistrovaný "Cjoctavian"
20. 3. 2008 16:57
anonym
neregistrovaný "Michael Knight"
18. 3. 2008 18:05
maxima
to je hnus, velebnosti. myslel jsem že nic lacinějšího a podbízívjejšího než VW není, ale není tomu tak. nissan dotahuje :no:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "LuboTruck"
18. 3. 2008 18:44
Re: maxima
No podľa mňa je to celkom zaujímavé auto aj keď ja japonské auta zrovná moc nemusím ale mňa sa to celkom páči len škoda tých predných svetiel ten spodný výčnelok sa mi tam moc nepáči ale treba to vidieť na vlastne oči J No a k tomu VW to súhlasím len čiastočne taký Eos , Tiguan a možno aj Passat by som za dobru cenu aj kúpil ( tak 40% akcia >:D ) ale staršie verzie mal VW krajšie napr. starí Chrobak , Lupo – najkrajší VW podľa mňa to sú celkom pekné kúsky no a skoro by som zabudol na Vento a Boru proste nájde sa toho dosť čo VW vyrobil pekne napadajú ma plno modelov ale všetko sú to skôr staršie auta
Avatar - MajoThePuk
19. 3. 2008 08:19
Re: maxima
Co je pekne na Tiguane prosim ta...interier z Golfu plus, zvonka posobi ako zlepenica Touaregu, passatu a golfu...ved to je tragedia to auto a este zan chcu nehorazne peniaze...nechapem tento narod :no:
neregistrovaný "LuboTruck"
19. 3. 2008 11:45
Re: maxima
Tiguan sa mi proste nejako celkom zapáčil no ale je jasne že za tu cenu za akú sa predáva by som o neho ani nezakopol !!!! aj som to tam napísal akcia aspoň 40% ;-)
neregistrovaný "Shkodillac"
19. 3. 2008 12:15
Re: maxima
Je to takový předražený Tucson...
Avatar - marek.g
20. 3. 2008 09:01
Re: maxima
me se spousta aut nelibi,ale to neznamena ze o tom furt brecim na netu :no: :no:
anonym
18. 3. 2008 20:14
škoda
nádherný auto s celkem propracovaným designem vně i uvnitř a s velmi osvědčenou technikou.jen je škoda,že se k nám už nedováží,protože své místo na vysluní by si maxima určitě našla..
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Troll 777"
18. 3. 2008 20:30
Re: škoda
tak ako jej dve predchádzajúce generácie by prišli nato, že v Európe nemá Maxima s tým konceptom čo robiť. Dve generácie som vyskúšal tretiu nemusím.Ani diesel, anui poriadny automat, ani kombi, ani 4x4, druhá generácia nemala ani ESP atď. Bola lacná a veľká, ale to je predsa dnes veľa áut. Porovnanie znesie s kórejcami, kde uspeje, nemci ju v európe ubijú pod čiernu zem. Je to auto, ktoré nemá nič iné, ako majú iní. No a predať to na záver, keď máš nabehaná 150tkm a viac, to musíš darovať.Inak tie budíky vyzerajú presne ako v Unimogu. Nevie zaujať, ani racioálne, ani emóciami.
anonym
18. 3. 2008 20:34
Re: škoda
a plácá a plácá :-!
neregistrovaný "Liptovsky baca"
19. 3. 2008 09:11
Re: škoda
Naco potrebujes v luxusnom aute diesel a kombi!?Kombik a diesel to je tak pre nejakeho zivnostnika co potrebuje prevazet v aute rebrik a kyble s farbami,v tomto aute jazdia ludia v oblekoch a nie v monterkach.A Nissan,ze nema poriadny automat!?Ty sa asi moc autam nerozumies,no a k tomu pohonu 4x4,neviem na co by tu bol dobry,s tymto nikto nechce jazdit po polnych cestach,toto auto je na dialnice.Jazdil som takisto obe generacie Maximy a musim povedat,ze velmi dobre auta a ten 3,5l V6 v nich bol genialny.
neregistrovaný "EF"
19. 3. 2008 09:31
Re: škoda
Já měl jednu generaci. Automat byl skvělej. A v jednom němce spolehlivě zadupe do země-a to v kvalitě a životnosti a odolnosti každičké součástky.
anonym
19. 3. 2008 10:04
Re: škoda
Měl jsem pět let Maximu QX A32, třílitr manuál, koupil jsem jí jako tříletou, zabavený leasing. za celou dobu mě nenechala jedenkrát ve štychu, lil jsem do ní jen olej a benzín, neměla jedinou poruchu, a to byla po jedné těžké a třech lehčích haváriích a na tacháči 250tkm. po té poslední kdy nám nedala přednost jakási tupá bloncka v Astře už šla do světa, a divil jsem se jaký byl o ní zájem, nakonec jí vyhrál jakýsi Mohamed který se mi po předání přiznal že už jich po EU skoupil cca 80 a vozí je do Libanonu, neboť jejich spolehlivost a nenáročnost na provoz tam ocení. je pravda že cena jde v prvních letech dolů, víc než jiná auta, ale Maxima není pro pozéry kteří mění auto co chvíli podle toho co je ´´in´´. novou generaci bych koupil z fleku, připadá mi že spojuje to nej co Nissan a Infiniti mají.
anonym
19. 3. 2008 11:09
Re: škoda
to je moje řeč.sám bych to líp nenapsal :yes:
neregistrovaný "Sparrow"
18. 3. 2008 20:56
Re: škoda
No, pojmy "nádhera" a "propracovanost" si každý naštěstí vykládá jinak. Místo na výsluní by si Maxima jistě našla, bohužel však jen mezi movitými důchodci. Prodeje to dokládají.
anonym
19. 3. 2008 08:33
Re: škoda
ty jsi jelito
anonym
18. 3. 2008 21:50
pekne je to cooo
to auto je pekne od predu a od zadu este krajsie...vw su skatule... >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "motla"
18. 3. 2008 21:51
Hrozny interier
Ja mam poslednu generaciu Maximi a som snou velmi spokojny. Cakal som na novu generaraciu ale podla toho co vidim som uz asi docakal. Zvonku je to celkom pekne ale ten interier... v ten by som sa nechel pozerat kazdy den.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - MajoThePuk
19. 3. 2008 08:20
Re: Hrozny interier
Ked sa don posadis potom komentuj ;-)
anonym
19. 3. 2008 08:56
Re: Hrozny interier
náhodou ten interiér je opravdu povedený :yes:
Avatar - Blue Sun
19. 3. 2008 08:39
:-(
Pěkné auto, ale v evropské módě mnoha motorů, mnoha dieselů, několika možných převodovek a šesti stupňů výbavy s možností dokoupení všeho (od koberečků po opékač topinek) se nemá šanci výrazně uchytit.
Rozbalit vlákno
12
anonym
19. 3. 2008 08:55
Re: :-(
protože to už je většinou v plný palbě..pokud by se to v evropě prodávalo,tak to bude určitě mít víc motorů v nabídce..
Avatar - Blue Sun
19. 3. 2008 09:14
Re: :-(
Nebude. Podívej se třeba na Hondu Legend. Jediná výbava (obsahující vše možné). Jediný motor 3,5 V6. A moc často ji nepotkám. Tohle by byl stejný případ.
anonym
19. 3. 2008 09:19
Re: :-(
no na věci že to je velmi povedené auto to nic nezmění.NISSAN byl,je a bude můj favorit :-)
neregistrovaný "Liptovsky baca"
19. 3. 2008 09:36
Re: :-(
To nie je o aute,ale o mysleni.Navyse vacsina tych MB,BMW a Audi su kupovane statom,statnymi akciovkami a tam sa na prachy nehladi a predsa nejaky byvaly komunista sa nebude vozit v nejakej japonskej sunke,ked z dani obcanov vyda na nem.premiovku.
Avatar - Blue Sun
19. 3. 2008 10:08
Re: :-(
To platí u nás, na "západě" už méně. Taková auta si kupují i lidé sami, protože na to prostě mají. Nejsou to jen německé modly, ale i luxusní auta francouzského původu.
neregistrovaný "Liptovsky baca"
19. 3. 2008 11:20
Re: :-(
Som v Rakusku a A6 v sukromnych rukach tu teda vela neie je.
Avatar - Dinar
19. 3. 2008 13:08
Re: :-(
Co to jsou soukromé ruce? A6 je manažerské auto, žádné rodinné MPV, logicky to bude většinou firemní majetek, jenže ty firmy nepatří státu, bačo, to si pleteš zřízení, v Rakousku mají kapitalismus. Leda bys chtěl tvrdit, že většina A6 patří rakouským státním úřadům. :-O
neregistrovaný "Liptovsky baca"
19. 3. 2008 13:43
Re: :-(
Odpovedal som mu na to,ze si to ludia kupuju sami,to je blbost kupuju si to ,ale nie za svoje,za firemne.Z vlastnej kapsy tak maximalne jazdenky 5 rokov stare.A o tom kapitalizme v Rakusku by som pomlcal,je to tu taky vylepseny socik.
anonym
19. 3. 2008 10:17
Re: :-(
protože si to auto nekoupil nikdo kdo je vidět, po kom je se o***t. Bursík má Lexe, a najednou jsou Lexy, a nejen hybridní v kurzu. jinak Legend je jedna z nejpovedenějších a nejspolehlivějších limuzín, znám dva kluky co jí mají, oba hódně přes 500tkm a naprosto OK
anonym
19. 3. 2008 08:56
Re: :-(
a taktéž mnoha vad,závad, defektů a nedotažeností ...
anonym
19. 3. 2008 10:14
Re: :-(
vezměte si třeba Murano, jeden velkej benzínovej motor, jedna převodovka, možnost výběru jen barvy interiéru a laku, žádná příplatková výbava, maximálka v základu. v USA trhák, a v Evropě si taky ostudu neuřízla.
neregistrovaný "Liptovsky baca"
19. 3. 2008 11:22
Re: :-(
Lebo nema diesel-to je jedina chyba,ktoru Murano ma,ale inac v Blave a okoli ich vidam dost casto.
neregistrovaný "Beekey"
19. 3. 2008 11:59
Konkurencia
V EU by to mohol byt konkurentom prave Genesisu... asi, no ale tak potom podla mna ten genesis vzpada lepsie, sice neni na nom nic extravagantneho, ale aspon to tak ladi ako celok. Maxima zas ma zaujimave riesenia, ale ako celok vobec neposobi vyvazene. Je to vidiet prave na interieri asi, podobna koncepcia, lenze toto je chaos oproti genesisu. Aspon tak to vidim ja. Inac Maxima sa nepochybne vyrovna nemeckym premiovkam v kvalite.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 3. 2008 18:27
Re: Konkurencia
Uz, docerta, prestante oznacovat nemecke auta za "premiovky". Su to prachobycajne auta, od konkurencie sa nicim nelisia, s vynimkou premrstenej ceny.
Keby som sa mal rozhodnut medzi Maximou a nemeckym autom, tak to bude Maxima 24 hodin denne a 7 dni v tyzdni.
neregistrovaný "Beekey"
19. 3. 2008 21:38
Re: Konkurencia
To mas pravdu, mne to ani vysvetlovat nemusis, nie som * ze by som zaplatil za neake nemecke auto o 300 tizic viac, iba za pocit premiovosti, lebo to zije iba v hleve ludi, co si tie auta kupuju a onanuju nad nimi. Ale prave o to ide, ze proste vacsina ludi tomu veri, a neodradis ich od toho aby tie auta kupovali... a tak auta ako MAXIMA alebo Genesis ci Legend sancu nemaju v europe, zial.
Som tu tiez cital, ze niekomu Lexis dodnes pripada ako kopia mercedesu... absolutna volovina, ale kedze ten uplne prvy lexus aj bol zamerne kopiou mercedesu, teraz by sa uz tam nic spolocneho dizajnovo nenaslo, ale predsa podaktorym ludom to este zostalo v "hlave"... situacia s nemeckymi "premiovkami je podobna.
neregistrovaný "Shkodillac"
19. 3. 2008 12:23
To není Maxima...
Tak nevím, ale já mám pod jménem Maxima zafixovaný rovný dlooouhý sedan zdrženlivého vzhledu s šestihrnkem pod kapotou a příjemným neextravagantním interiérem.
Tohle je sen šíleného zoofila - tedy, ne že by to bylo zvenčí až tak hrozné, ale NENÍ TO MAXIMA. Jen snad ten interiér, ten se mi napohled opravdu líbí.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CountachSV
19. 3. 2008 16:32
e-eek
mix japonsko korejských tvarů poslední doby bez jakýhokoli nápadu, snad krom těch předních světel, který by se při měnší úpravě daly v klidu poadit na Zko... :no: :no:
stará maxima mi přišla originálnější.
Rozbalit vlákno
0
anonym
19. 3. 2008 22:59
Maxima a technika
v testtech vysli motory v maximach jako nejpropacovanejsi V6 a to neplati nejenom o motoru tyhle auta jsou streli a daleko spolehlivejsi nez nejaky Frickove
Rozbalit vlákno
0
anonym
20. 3. 2008 00:38
ZDAREC
Poviem vam tak hosi, mame nissana takze som fanda a moze sa niekomu zdat ze nebudem objektivny, ale ked som videl poslednu maximu na obrazku , teda nie tu o ktorej rozpravame ale tu co bola prednou, tak som si povedal nissan je super ale tato maxima je odporna, az nas jedneho dna obehla na ceste, isla s lahkostou a zaroven aj krasne agresivne, ale o to nejde xcel som povedat ze ked som ju videl nazivo, tak som zistil, ze obrazky sa milia, nevravim, ze som z nej hotovy , urcite by som si ju nekupil ale nazivo to vyznie urcite inac, proste inac. bola omnoho krajsia, dokonca bola krasna, jasne svojim sposobom. Tato maxima , sa mi paci uz aj na obrazku , verim, ze vskutocnosti , teda ked ju raz uvidim , ma pohlad na nu potesi este viac.:) tak zatim
Rozbalit vlákno
1
anonym
20. 3. 2008 09:16
Re: ZDAREC
No tak ja nechci jiny auto nez Nissan (v nejhorsim nejakeho jineho japonce),ale Evr na ty proste nejsem nektery maj sice pekny design ,ale spolehlivost :no: . Maxima se mi zatim libila kazda. Tahle je fakt povedena libi se mi jak vypada agresivne a ty jeji motory jsou spicka. ;-)
neregistrovaný "Cjoctavian"
20. 3. 2008 11:31
nic moc...
Interier ako zo starej ibizy...a zadne svetla ako z noveho Yarisa >:D
Rozbalit vlákno
3
anonym
20. 3. 2008 14:38
Re: nic moc...
názor experta 8-s
neregistrovaný "Cjoctavian"
20. 3. 2008 14:53
Re: nic moc...
furt lepsie ako negativne nazory ludi na Superb - uz len preto, ze je to Skoda
anonym
20. 3. 2008 16:57
Re: nic moc...
názor experta #2 8-s