Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nissan Micra přijede s tříválci 1,2 (59 kW, 72 kW)

Nissan Micra se sice poprvé představil už na jarním autosalonu v Ženevě, až ten podzimní pařížský ale předchází uvedení modelu na trh. Automobilka si proto nechala zveřejnění podrobných informací až na tento okamžik.
Zpět na článek
9. 9. 2010 08:45
neregistrovaný "Heine"
9. 9. 2010 08:56
9. 9. 2010 09:04
neregistrovaný "Heine"
9. 9. 2010 09:19
9. 9. 2010 09:27
neregistrovaný "Heine"
9. 9. 2010 15:09
9. 9. 2010 11:31
9. 9. 2010 12:57
9. 9. 2010 16:08
9. 9. 2010 20:46
10. 9. 2010 10:10
11. 9. 2010 10:03
9. 9. 2010 09:00
9. 9. 2010 22:02
Avatar - 3_diamanty
9. 9. 2010 08:06
Nissan sa mi zacina pacit
konecne znacka ktora pochopila ze pchat diesle do malych aut je zlocin ;-) a neopici sa po konkurencii :yes:

Nissan pouziva hlavu :yes: Micra bude super auticko samozrejme vzdy aj bola je a bude :-)

Inteligencia sa vola - Nissan
Rozbalit vlákno
6
Avatar - KANKUNEN
9. 9. 2010 08:20
Re: Nissan sa mi zacina pacit
Tohle auto je úplně mimoevropské. Chybí diesel pro zákazníky co chtějí diesel, protože táhne odspodu a ne že se to vyplatí a protože nehoří. Interiér jak dětské vozítko a zepředu to nemá jediný poznávací znak, že je to Nissan, k tomu motor z warťase.
neregistrovaný "Heine"
9. 9. 2010 08:45
Re: Nissan sa mi zacina pacit
Diesel tahne odspodu kvuli preplnovani, ne proto, ze to je diesel. Projed se v Golfu 1.9SDi a uvidis jak Golf 2.0i krasne tahne.
A auto vypada fakt dobre, do mesta to nema chybu.
Avatar - pelikoš
9. 9. 2010 11:04
Re: Nissan sa mi zacina pacit
přesně
Avatar - gld
9. 9. 2010 12:29
Re: Nissan sa mi zacina pacit
ešte ste neokúsili kvalitný nepreplňovaný dízlak, žejo...rapídne hodnoty krútiaceho momentu dostupného od nič po skoro nič zatlačia do sedačky nejedného neználka >:-[]
Avatar - Glaukos
9. 9. 2010 15:05
Re: Nissan sa mi zacina pacit
mě stačí, že je na čumáku logo Nissanu 8-s
9. 9. 2010 14:39
Re: Nissan sa mi zacina pacit
:yes:
Diesel by byl v takovym prckovi uplne na nic, jen by zvedl cenu.
Ziju v irsku a tady maji micry dve uplatneni: 1. Jezdi s nima duchodci, a to hodne. Je to jejich nejoblibenejsi auto, protoze je levne, rodinu uz nevozi, dobre se s tim parkuje a manevruje. Na cestu z kramu do kostela a domu idealni prostredek. 2. Kupuji si to holky jako sve prvni auto na vyjezdeni a taky proto, ze se jim libi.
Maly, nenarocny benzinacek.
Jestli tady nekdo vykrikuje, ze v evrope nema micra sanci, at se podiva za hranice, kolik jich tam jezdi.
Jeji nevyhoda je to, ze s ni jezdi ti duchodci tak 60 km/h uprostred silnice a potkate je co par kilometru.. krome dalnice.
Obcas me laka nejakou tu micru vytlacit do skarpy, jeste se ale drzim :yes:
Avatar - iudex
9. 9. 2010 08:56
PREPADÁK
Nerád to hovorím, pretože malým Japoncom celkom fandím, ale toto bude triedny prepadák. ;-\
Bezpohlavný, príslušnosť k značke nevyjadrujúci výraz, cukríkovo-hračkársky exteriér i interiér, takisto rozmerovo na spodku triedy, o motoroch škoda hovoriť. Dva (!) motory je na európske pomery zúfalo málo a konfigurácia výhradne R3 tiež odradí mnohých. Je síce trendom mať maloobjemové a málovalcové motory, ale na spodnom okraji motorového spektra. O absencii dízla v Európe ani nehovorím. Takto pri priamom porovnaní človek majúci pred sebou Fabiu 1,2TSI a Micru 1,2 R3T nemá dôvod voliť Japonca.
Málokrát sa stane, že nové auto vo mne nevzbudí akýkoľvek záujem, ale Micre sa to podarilo. Pri výbere auta v triede by som o ňu ani nezavadil. ;-\
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "Heine"
9. 9. 2010 09:04
Re: PREPADÁK
No ja nevim, me by treba ani absence R4 nevadila, navic Nissan trivalce opravdu umi. Pri porovnani s Fabii by prave ta velikost mohla byt trumfem(ne v CR, kdy je casto Fabie jedinym autom v rodine) a "roztomily" exterier pritahne zensky. Navic svetla hodne vysoko spis preziji mestske tukance nez ta ve F2.
Avatar - iudex
9. 9. 2010 09:19
Re: PREPADÁK
Omyl, opýtal sa svojej manželky/frajerky, či sa jej toto páči. Ženám sa páči z tých "hravých" áut najviac Peugeot 207, prípadne C3, naviac prekvapivo veľkému počtu žien sa príliš malé cukríkové autá nepáčia a dajú prednosť niečomu dospelejšiemu.
P.S. Kde si prišiel na myšlienku, že Nissan trojvalce "umí"? Doteraz som nejak trojvalce v Nissanoch nezaregistroval (naopak Micra mala dlho i 1,0 v konfigurácii R4).
neregistrovaný "Heine"
9. 9. 2010 09:27
Re: PREPADÁK
Pritelkyni se libi v te oranzove, jinak pry chce Megose v nafte. ;-\ GIV ji prisel velky, porad, ze se ji spatne parkuje a ted chce tohle. Nechapu, vzdy jsem myslel,ze ma rada mala auta.
Za ten trivalec se omlouvam, vzdy jsem mel za to, ze motor z Micry je R3(podle zvuku a zvyku, ze 1.0 jsou vetsinou R3). Asi pet let zpatky jsem ji mel pujcenou na Rhodu a jezdilo to moc pekne takze se opravim, male motory Nissanu docela jdou. :-)
Avatar - Glaukos
9. 9. 2010 15:09
Re: PREPADÁK
V mém okolí jsou teda u ženského pohlaví oblíbená opravdu malá auta (Yaris, i20, dokonce i předchozí Micra), tak nevím, to snad žiju někde na Marsu mimo realitu ČR?
Avatar - pelikoš
9. 9. 2010 11:04
Re: fakt dobrá
právě jsi zavadil ;-)
Avatar - iudex
9. 9. 2010 11:31
Re: fakt dobrá
Hovorím "pri výbere auta", nie pri čítaní ACZ. ;-)
Avatar - Blue Sun
9. 9. 2010 11:57
Re: fakt dobrá
Oproti současné Mikře je to auto úplně jinde. Designově dospělo, zvenku i zevnitř. Velikost je subjektivní pojem, už jsme se mnohokrát poučili, jak Evropané dovedou udělat auto, které zvenčí je ve třídě největší a uvnitř stísněné nebo zcela průměrné (v téhle třídě typicky P207). Ostatně, Yaris není o mnoho větší a není propadákem.
Při přímém porovnání bych pro japonské auto oproti Fabii TSI našel dost důvodů - odlišnost, vzhled, neatraktivitu u zlodějů, spotřebu paliva...
Avatar - iudex
9. 9. 2010 12:57
Re: fakt dobrá
Sa Ti Michale divím, že zrovna Ty Pežoťák dizajn tohto cukríka považuješ za vydarený.
Naopak ten Yaris je úspešný, lebo trošku priostril predošlé curkíkové črty, je vyvážený a zachováva rysy automobilky, má na výber slušné motory (VVTi, D4-D), výborne využitý priestor vovnútri a hlavne image spoľahlivého auta (a dnes už i cenu). Nebyť digitálnych prístrojov (ktoré mnohým vadia), kúpi si ho ešte viac ľudí.
Avatar - Blue Sun
9. 9. 2010 13:53
Re: fakt dobrá
Možná proto, že neuznávám jen jeden design. Navíc vnímám posun oproti současné generaci, která je přinejmenším podivná. Tady navíc hodně dělají barvy.
Navíc - Micra nebude jen evropská, ale celosvětová. A jako všechna světová auta zarytého evropana neosloví.
Avatar - pelikoš
9. 9. 2010 21:51
Re: fakt dobrá
přeju nissanovi,aby oproti jiným automobilkám prolomil prokletí světového auta.mám pocit,že zrovna s "mirkou" trefili hřebík na hlavičku...
Avatar - Katikakus
9. 9. 2010 15:07
Re: fakt dobrá
Na to auto musis nahlizet pohledem cilove skupiny. U ni prave takovyto design ma vetsi sanci na uspech nez neforemna a disproporcni Fabia. Co se tyce motoru, cilovka rozdil mezi 3 a 4valcem nepozna. No a diesel v takovem auticku nema co delat, je moc tezky a do mesta zbytecny. O uspech se nebojim.
Avatar - Andromeda
9. 9. 2010 15:23
Re: fakt dobrá
Tak co se týče soudů o budoucí úspěšnosti bych byl navýsost opatrný.Je sice místním zvykem sestřelit " zjevně nevyhovující" kousky a šmahem z nich udělat propadák.Zrovna tohle vozítko není vůbec můj šálek,ale až tak skeptický nejsem.Jednak nejsme pupek světa(ač to někdy tak podle příspěvků vypadá),velikost místního trhu je diplomaticky řečeno nevelká a především se onen kousek bude prodávat téměř globálně->čemuž se automobilka podřídila .Já si pro něj nepoběžím,ale skromně podotknu,že Nissan nejspíše velmi dobře ví co dělá,nebo je zde snad někdo z vedení oné automobilky,jenž byl odklizen kvůli nesouhlasu s modelovou politikou?Je víceméně zřejmé,na koho je produkt minimálně na evropském kolbišti cílen - jak to ve finále dopadne nejen v Evropě si netroufnu generálně odpovědět.Skromně si tipnu,že se chytne.
Avatar - iudex
9. 9. 2010 16:08
Re: fakt dobrá
Otázka je, čo znamená "chytne se". Bude reálnou konkurenciou pre prvú ligu (myslím najmä v predajoch): Polo, Fiestu? Asi nie. Úspech bude, ak jeho predaje zaradia malý Nissan aspoň do druhej ligy (Clio, Corsa, 207, Yaris). Ja sa domnievam, že ani na to nedosiahne a bude sa motať v spodných priečkach rebríčka v spoločnosti Colta. A to za úspech nepovažujem.
Avatar - Andromeda
9. 9. 2010 17:16
Re: fakt dobrá
A tobě se zdá např.Clio jako druhá liga?A v kterých zemích se bude prodejně pohybovat na úrovni Coltu,kde bude alespoň tou druhou ligou - rozprostři to po mapě.Nejsou známé ani ceny,výbavy...Pokud čteš pozorně,tak zjištíš,že Micra nejspíš ambice "technologicky" či šíří výbav-ať už standartních či příplatkových - potlouct např.Polo nemá a třeba hloupě předpokládám,že se to odrazí i v ceně.Chceš od ní to samé co od Pola a nesplňuje to?A proto to bude 100% propadák???A co když to bude části zákazníků stačit,neb pro to budou mít SVÉ DUVODY?Jsou to v tom Nissanu opravdu blbouni?A proto,že nedělají např.POLO II,tak toho mají člověče nechat a jít třeba na ryby?Nechceš to nechat na zákaznících?Nemá snad právo na existenci,pardon výrobu?Riziko nese VÝROBCE,ne místní entita.Jen tak na okraj - není to tak dlouho,co se tady dělaly 105-ky,120-ky,myslím v Trnavě 1203-ky a dneska jsme za machry???Co je to tady poslední dobou za módu,že v ten moment,kdy to není "místně uznáno za 1.ligu",tak se nepokrytě ohrnují frňáky???Kdo prosím z místních autorů je skutečně ona "komplexní 1.liga",kterou tak samozřejmě definují,kdo je tím elitním střelcem a proč místo tlachání tady nesedí v představenstvu nějaké,pokud možno věhlasné, automobilky?Nejsi kupcem zrovna jako já,narozdíl od tebe si nedovolím předem odhadovat prodejní čísla,umístění - především vzhledem k širšímu akčnímu radiu prodeje+rozdílnému vkusu,kupní síle,... toho prcka.
Avatar - iudex
9. 9. 2010 20:46
Re: fakt dobrá
Ja sa nepasujem do roly nejakeho arbitra elegantiae´na to su tu ini. Na zaklade zhodnotenia vstupnych informacii a faktov (znalost europskeho vkusu a poziadaviek na male auto, minule preadaje Micry a sucasne predaje Nissanu a dostupnych info o technike noveho Nissanu) vyslovujrm domnienku, ze predaje Micry budu v spodnej tretine v ramci triedy.
Alebo inak: kupil by si si Ty sam Micru? Uprednostnil by si ju pred Polom, Fiestou, C3? Som presvedceny, ze nie.
Avatar - pelikoš
9. 9. 2010 21:55
Re: fakt dobrá
jako druhé auto do rodiny klidně!!!
Avatar - Andromeda
9. 9. 2010 23:12
Re: fakt dobrá
Fajn chlape,pokud zhodnotíš prozatímní všeobecné vstupní informace,tak zjistíš při letmém porovnání délek toto:Polo-3970 - 3987 dle verze,Fiesta-3950/3958 proti 3780 u Micry,dále Micru tito dva překonávají v rozvoru,poh.hmotnosti(Micra 915kg,F 1,4-1085,VW P1,2 - 1109kg),objemu zav.prostoru,...dá se tedy říci,že minimálně velikostí a hmotností je o stupínek či půl pod těmito dvěma premianty.Z toho též plyne,že bude v mnohem větší míře než ti dva sloužit jako druhé auto - ne jako potencionálně jediné v rodině(spíše v Evropě-na jiných trzích,dohromady 160!!!, může být vše jinak).Můžeme pokračovat.A když jsme u těch prodejů - jak dlouho je Micra vlastně v prodeji(coty 1993),jak mezitím konkurence tuto třídu uchopila,než se Nissan rozhoupal(nemluvě o specifickém designu)ke změně a jak se i na ní odrazily v čase existenční problémy Nissanu.Porovnávej FAKTA - evropský vkus není číselný fakt,spíše obtížně zasažitelný prodejní předpoklad a vzhledem ke globálnímu nasazení ani až tak No 1 - a hlavně si ty informace poskládej.Když jsme u těch tech.informací,i volba motorů jasně signalizuje velice pragmatický a praktický přístup Nissanu,a mimo rozměry+hmotnosti silně napovídá kam a na koho míří,dále zohledni kde se bude všude - i pro tu Evropu - vyrábět(i to je částečně ukazatel ).Zeptám se Tě já - co jsi teda sakra porovnával???Beru Tě jako rozumného kořena v obraze,tak chlape nechoď na mne s Matelkovským:Proč Micru když ne Golf,Polo,Fiesta,atd ;-) -> na tohle jsem 2x-te odpověděl už v minulých řádcích - pro mne to není,jde totálně mimo mne(pro výrobce nejsem cílovka a v daném kontextu vůbec není relevantní,co bych koupil),ale nepodceňuju její potenciál,ani potenciál výrobce ;-) .
Avatar - iudex
10. 9. 2010 10:10
Re: fakt dobrá
OK, dal si si záležať, skúsim i ja. ;-)
Ako som uviedol, pracoval som so vstupnými informáciami, ako je porovnanie dát s bezprostrednými konkurentmi v triede - tu si sám uznal, že za konkurenciou Micra zaostáva (dĺžka, rozvor, kufor...). Objektívne tiež zaostáva v podstatnej skutočnosti, ktorou je ponuka motorov: len dva motory, aj to trojvalce je zúfalo málo. Argument, že to stačí, lebo je to v najpredávanejšom výkonovom spektre neberiem (to by bol Fabii zbytočný 1,2TSI-77 kW, 1,4TSI-132 kW a pod.), okrem tej možnosti výberu to posilňuje image modelu. O absencii dízlu nehovoriac (pred reakciou typu malý dízel je zbytočný si pozri, koľko sa predá Fabií TDI). Poďme ďalej k dzajnu: je to vec dosť subjektívna, na veľkej vzorke ale zovšeobecniteľná. Už v reakciách hore vidíš, že prevažujú tie negatívne. Objektívne vzaté i malé auto v Európe musí spĺňať isté požiadavky na vzhľad blízky európskemu vkusu. I z predajov je zrejmé, že európskemu vkusu konvenuje dizajn Fiesty, Pola, 2O7, Clia. Všetky autá dizajnovo opustili milo-cukríkový dizajn a pri zachovaní istej miery príťažlivosti sa snažia vyzerať ostrejšie. Micra ide v tomto úplne mimo prúdu. To je z určitej snahy o kontinuitu s minulou generáciou možno pochopiteľné, avšak vzhľadom na vek minulej generácie a podstatnú zmenu vkusu od doby jej uvedenia sa mi to javí ako trefa mimo. Okrem toho do hodnotenia pretavujem - logicky - svoj vkus a nie je to len virtuálne hodnotenie, ale do istej miery i hodnotenie potenciálneho kupujúceho, lebo v blízkej budúcnosti ma výmena druhého malého auta čaká. A za seba poviem, že by sa mi Micra nedostala ani do prvého predbežného výberu (predovšetkým ten neprijateľný dizajn a ponuku iba R3). Keď budeš argumentovať vkusom žien, na ktoré je auto typu Micra zacielené, tiež podľa mňa tento netriefa, Minimálne moja polovička ju zhodnotila ako hračkárske auto, ona by chcela niečo serióznejšie. A keď už malé milé auto, potom Mini. Iste je vytvorenie auta konvenujúceho celosvetovému vkusu náročná úloha, otázka znie, prečo k tomu tak pristupovať, keď vkus (hoci kategória značne subjektívna) sa medzi kontinentami značne líši, a to je fakt. Preto snahy o všehochuť niekomu vždy chutia menej a v tomto prípade sa domnievam, že to bude Európa. Predaj v Brazílii ma nezaujíma. A k tej otázke, či by si si ju vybral sám: je to jednoduchý, ale účinný test a sám vravíš, že ani u Teba ním neprešla. Nemusíš predstavovať sťatisticky dokonalú vzorku, ale tiež prispievaš k predajom konkrétneho modelu svojím výberom a suma jednotlivcov tvorí celok.
Takže ešte raz zosumarizujem: bez akýchkoľvek predsudkov typu strýček Bobo a Kórejci tvrdím, že nová Micra v Európe veľké predaje nespraví a bude sa pohybovať v spodnej tretine rebríčka v segmente B.
Avatar - Andromeda
10. 9. 2010 22:52
Re: fakt dobrá
Už to nebudeš asi číst-byl jsem mimo,ale nedá mi se neozvat.Rozuměl jsi tomu co jsem napsal,že?A nejen v poslední reakci,ne?Takže zpět na zem,začneme od začátku a zbavíme se "prémiového,či premiantského odéru",který k tomuto autu prostě nepatří!
Napsal jsem,že toto auto je minimálně o půl stupeň,možná o stupeň pod Tebou uvedenými příklady,dále jsem psal,že Micra není zamýšlena co by kladivo na Polo,Fiestu,etc -> jak technologicky,tak výbavou,motorizací(včetně toho,že v Evropě bude plnit spíše druhého vozu,spíše pro ženy či seniorské páry),bylo uvedeno,že jde o globálního prcka(onen design+výroba),jenž se bude etablovat na 160 trzích,dále bylo řečeno,že skromně předpokládám díky výše zmíněným řešením nižší cenu+můj odhad,že až tak těžký propadák to v Evropě nebude a že nepodcěňuji jeho potenciál,zrovna tak jako celkové schopnosti výrobce(v globálu naopak za to auto a strategii Nissan oceňuji) .Nu,a Ty mi spuštíš školení na téma "co že mu k chybí k premianství" očima trojpísmenkového,což jsem nečekal,neb jakým způsobem chápu toho prcka bylo dle mne naprosto zřejmé z minulých příspěvků...Můj omyl chlape.
Není mi naprosto jasné,pokud sečtu to co jsem dohromady k tématu uvedl,proč používáš zrovínka tyhle argumenty,jenž jsou jaksi mimo mísu,mimo terč zvaný Micra.Nemá ropu,protože se tak výrobce díky šíři nasazení takto rozhodl(opakuji,že ty důvody si v klidu dosadíš sám-pokud opustíš teorii o prestiži a image)-třeba se jí jednou dočkáš,ale myslím,že není u tohoto vozu a jeho zařazení vůbec nutná.Když jsme u toho->těch Pol,Fiest,etc.se nejvíce prodá(třeba v ČR)se základní motorizací v trochu vylepšených zákl.výbavách,popř.akčních edicích.Těch tzv. motoricky či jinak nadupaných verzí je v celku minimum,nehledě na to,že foukanou verzi bude Micra mít také,na 915kg /72kW)(u VW,teda spíše Skody je cena za slabší Tsi už obstojná a kupují ji i rezidenti).Stojím si za tím,že vzhledem k mnoha výše uvedeným faktorům je startovací motorizace dostatečná.Kde jsi přišel na na zpochybňování výkonnějších motorizací např.Fabie nevím a nechápu - prestiž si sakra u tohodle vozítka jednoduše odpusť.Já jsem uvedl obecné TTD a díky tomu je zřejmé,že Micra přímo na Polo,Fiestu mířena není a ani si nehraje na jejich lovce - kde jsi k tomu přišel nevím.Dále - kde v diskuzi vidíš převažující negativní reakce -> četli jsme oba stejné reakce,nebo jsi použil GTI-ho konstantu???Vypovídající hodnota reakce Tvojí přítelkyně na MIcru je s prominutím stejná,jako reakce mojí ženy na kombíky,hatche nebo MPV - ta by taky ráda třeba A4,7,nebo i tu Insignii,atd.-Mini pro ni není auto(má doma letitou Vectru,je spokojená a musí jí stačit) .A co s tím,že,mám s tím operovat jako s reprezentativním vzorkem?Můj vkus do toho nepletu (jo,Polo nebo Fiesta fajn),chápu ji s nadhledem a chceš-li názor,tak svým způsobem skutečně v něčem dospěla,mě je svým zvláštním způsobem sympatická a třeba ji časem(nebo překvapivě dřív) vezmou v Evropě na milost - nebyl bych takový skeptik(nikdo neví,jak dlouho bude Evropa tou Evropou jak ji známe,tím myslím kupní sílu...).To,že bych já šel o ten stupínek či půl výše a zvolil spíše třeba ono Polo,Fiestu,Fabku neznamená,že je něco špatně na tom vozu,že to auto sestřelím,přestanu vnímat k čemu,proč a kam to auto míří a hlavně-nezačnu svůj vkus zevšeobecňovat.Statisticky řečeno - jsme v pozici webových tlachalů,bez jakékoliv vzpovídající hodnoty!!!To jen někteří,stavějíce sebe,svá možná přesvědčení,dogmata,fabulace,dezinterpre… image a blyštivý společenský status včetně hodnotového žebříčku, šíří opakovaně mylný sebestředný mýtus.Chlape,nepodlehni tomu,to je tak kluzká(jo,pohodlná a plná zdvižených palců )nakloněná rovina...
Avatar - iudex
11. 9. 2010 10:03
Re: fakt dobrá
Čítal som a odpovedal cez SZ.
9. 9. 2010 09:00
Cumak
Auto sa mi celkovo celkom pozdava, akurat nieco mi nehra na maske a celkovom "kukuci" auta a to, ze sa cumak akosi ponasa na ten z countrymana :-|
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pelikoš
9. 9. 2010 22:02
cena
protože to budou produkovat v indii,předpovídám více než konkurenční cenovou politiku ;-)
Rozbalit vlákno
0