Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nissan Micra: První ženevské dojmy

Japonský trpaslík s francouzskou příchutí se vždy vydával trochu jinou cestou, než ostatní. Nyní by rád změnil své minoritní postavení na evropském trhu a za tím účelem se převlékl do evropštějšího kabátu.
Zpět na článek
4. 3. 2010 09:23
4. 3. 2010 15:24
5. 3. 2010 00:24
27. 5. 2010 11:49
Avatar - pelikoš
4. 3. 2010 09:23
mirka
o micru nemám strach,určitě si najde spoustu spokojených zákazníků na celém světě,nissan má podle mě výhodu v tom,že jeho auta nejsou takzvanou lákou na první pohled,ale o to déle je má člověk rád... ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
4. 3. 2010 09:35
Pre toto nemajú japonské mini úspech
Micra je dokonalým príkladom, preco nemajú japonské autá v tejto triede úspech. Snaha za kazdú cenu vyzerat roztomilo, zapácit sa zenám je síce fajn, ale predaje nerobí. A uz vobec nie, ak sa táto tvarová hravost prenása do interiéru. Európski zákazníci (a zákaznícky) neocenujú prehnanú hravost az hrackárskost v interiéri. Chcú síce milo vyzerajúce, ale v interiéri dospelé auto, nie výzor a materiálovú kvalitu slapacieho autícka. Ako na to správne íst, ukazuje ostatne nová C3: zvonku nápadítá a hravá, pritom vsak nie infantilná, zvnútra kvalitatívne na úrovni a bez vizuálnych a materiálových kompromisov. Pokým sa toto japonské mini nenaucia, mozu zabudnút na predaje ako Polo, C3 ci Fiesta.
Rozbalit vlákno
6
4. 3. 2010 10:46
Re: Pre toto nemajú japonské mini úspech
Souhlasim, avsak s jednou pripominkou. Na misto Evrop-ske,-sky, -skeho jsi mel napsal Cesky,-e,-eho, Slovensky,-e,-eho.
Micra je vybornym prikladem svetoveho (i evropskeho) uspechu. Ruzne generace Micry brazdi evropske silnice v hojnych poctech.
Avatar - iudex
4. 3. 2010 10:56
Re: Pre toto nemajú japonské mini úspech
Nie, trvám na tom, ze Japonci vkus Európanov v segmente B triafajú len tazko. Okrem Suzuki Swift a Toyoty Yaris mi nenapadá iné malé japonské auto, ktorého predaje by stáli za zmienku. Mazda 2, Mitsu Colt, Honda Jazz, Nissan Micra a iné sú na spodku rebrícka predajnosti v triede.
4. 3. 2010 11:05
Re: Pre toto nemajú japonské mini úspech
Ano. V Cesku, na Slovensku. Porovnej si ale prodeje v zemich, kde prodeje nejsou ovlivneny pusobenim "domaci" automobilky.
Zaroven doporucuji zkusebni jizdu a nasledne srovnani napr. Pola a Jazzu.
Avatar - R32
5. 3. 2010 00:20
Re: Pre toto nemajú japonské mini úspech
To mám akože porovnávať predaj v Portugalsku, Luxembursku alebo Belgicku... lebo tam nepôsobia domáce automobilky. Ja súhlasím s Iudexom, treba brať EU globálne a hodnotiť celkové čísla a nie nejaké drobné úspechy na okrajových trhoch. Tým nechcem povedať, že sú Japonské autá zlé, len im fakt chýba trošku konzeratívnosti (Polo), športovosti (Fiesta), elegancie (C3)... To už Kórejčania pochopili akou cestou sa vydať, viď Hyundai i20, KIA Venga :-)
Avatar - Loptos
5. 3. 2010 18:45
Re: Pre toto nemajú japonské mini úspech
To mas pravdu. Ked som usadol do Fiesty bol som hotovy
Avatar - pelikoš
5. 3. 2010 20:48
Re: Pre toto nemajú japonské mini úspech
záleží kolik se prodá v japonsku (nebo v ásii)pol,c3 a fist :-|
Avatar - ryman
4. 3. 2010 15:24
braTŘI
ach ty tříhrnečky... nákaza se dostala už i do japonska... může mi někdo vysvětlit v čem je výhoda malého 3válce oproti malému 4válci? ale sofistikovaně..
Rozbalit vlákno
1
Avatar - R32
5. 3. 2010 00:24
Re: braTŘI
Váha, no hlavne výrobné náklady... Keci o spotrebe sú len keci nakoľko treba tie vysávače držať vo vyšších otáčkach no kruťák aj tak nikde. >:-[]
Avatar - lamal
27. 5. 2010 11:49
3 valce 1,2
No micra nieje takto pekna, ale na zivo bude vypadat o dost lepsie a ako tu niekto pisal bude to ten pripad oskliveho kacatka, ale cim bude starsia tym bude oblubenejsia, nieje to taky trhak co sa hned zapaci, ale dizajn vydrzi, tot plati asi o dizajne vsetkych nissanov od pociatku primery... interier mi pride paveze dost pekne navrhnuty od pristrojovky az po palubku.

A 3 valec ma mimochodom krutiak nizsie ako 4 valec vo vacsine pripadov a nissan robil aj robi spickove motory a to aj zakladne motorizacie, pamatam si na micru z r 1988 1,2 ktora jazdila v rakusku v roznaske pizze s 320tis km a bola uplne bez problemov a takisto ma kamarat obycajnu almeru 1,4 z r1996 a ma nabehanych 500tis km a stale na oleji 5w40... nie nadarmo aj renault pri modeloch 1,4 tce /turbo/ prebral motor z nissanu a nedopoval tie svoje 1,4ky francuzke...
Hodnoty 72kw a 142nm su naprosto spickove v objeme 1,2 kubika hlavne ten krutiaci moment je z kubatur 1,4...bude to zaujimave
Rozbalit vlákno
0