Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nissan je momentálně největší asijskou značkou v Evropě

Společnost oznámila dosažení historicky nejvyššího podílu na evropském trhu, čímž překonala 16 let starý rekord.
Zpět na článek
24. 10. 2011 10:11
24. 10. 2011 10:18
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
24. 10. 2011 10:41
24. 10. 2011 17:46
24. 10. 2011 20:02
24. 10. 2011 20:34
24. 10. 2011 20:42
24. 10. 2011 21:32
24. 10. 2011 21:45
24. 10. 2011 21:51
25. 10. 2011 01:45
Avatar - 3_diamanty
24. 10. 2011 07:45
myslim ze nissan to ma nasliapnute stat sa najlepsie predava
japoncom v europe

casy toyoty sa koncia, ich kreacie ako avensis, auris a novy yaris su skutocne nestravitelne a je len otazkou casu kedy ich nissan celorocne predbehne ;-) nielen mesacne

kaskai je proste bomba vydarene auto bez chyby, micra je dokonale male auto ktore ma benziny so spotrebou dieslov, note je rodinny kompakt ktory uplne znicil modus a ine kreacie od konkurencie. Juke je naprosto dokonala bugina ktora ma podla mna az necakany uspech sam som timuto autu neveril ale zatial je to predajna bomba co ma tesi, murano je sice menej uspesne ale je to drahe velke auto, patrol pathfinder a navara ako aj x trail su stalicami medzi terenakmi uz roky, 370Z je perfektny sportiak a lacnejsi a menej tuctovy ako porsche

:yes:

kazdy si vyberie , nissan :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - pario
24. 10. 2011 08:00
Re: myslim ze nissan to ma nasliapnute stat sa najlepsie pre
Nehnevaj sa na mňa, ale povedať, že "avensis, auris a novy yaris su skutocne nestravitelne " a následne napísať " Juke je naprosto dokonala bugina ". No neviem, ale niečo mi na tom nepasuje. Raz vychvaluješ VW, potom Škodu,Peugeot o Kórejcoch ani nehovorím, teraz Nissan. Tá Toyota Ti nejako leží v žalúdku.
24. 10. 2011 09:02
Re: myslim ze nissan to ma nasliapnute stat sa najlepsie pre
On má ale teraz topper tak trochu pravdu. Ostatne to potvrdzujú aj predajné čísla. A ten Juke sa ozaj dobre predáva... Veď stačí sa prejsť aj po uliciach v mestách a nie vynášať súdy od monitora zavretý doma... ;-)
Avatar - pario
24. 10. 2011 09:18
Re: myslim ze nissan to ma nasliapnute stat sa najlepsie pre
Som z mesta a po uliciach chodím a nevšimol som si záplavu Jukov. Pre mňa zas bol posledný pekný Nissan Almera.
24. 10. 2011 20:36
Re: myslim ze nissan to ma nasliapnute stat sa najlepsie pre
To ja ich zasa stretám stále viac...
Avatar - pelikoš
24. 10. 2011 20:04
Re: myslim ze nissan to ma nasliapnute stat sa najlepsie pre
;-) :yes:
Avatar - Emel
24. 10. 2011 10:11
Nissan
Je zajímavé, jak se Nissanu daří po vyklizení všech tradičních kategorií. Kdysi slavná jména Almera a Primera jsou minulostí, přesto Nissan dokáže zvyšovat svůj podíl na trhu.

PS pro redakci: růst o jedno procento = z 4,158 na 4,2? Nebo myslíte o jeden procentní bod, tj. z 3,2 na 4,2?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
24. 10. 2011 10:18
Rusko a Europa?
Poznamka: Nie som si isty, ci boli predaje v Rusku vzdy zaratavene do Europy...

Zvlastne je, ze kym Nissan vyrabal spolahlive a kvalitne auta, zhruba tak do konca 90.rokov, ktore navyse aj dobre jazdili, tak sa az tak dobre nepredaval.

Primera z konca 90. rokov, napr. V GT verzii, 4x4, dvojliter, multilink vpredu aj vzadu a cena 800.000 Sk v plnej vybave. Almera GT bolo zvezenie, ktore z vtedajsieho Golfa GTI robilo rebrinak. Terenne auta boli naozaj terenne. A este aj klasicka Micra bola takmer ako motokara. Sestvalec v Maxime bol oproti konkurencii z ineh planety.

Dnes? 370 a Juke vybocuju z radu nezazivnych Nissanov. Kvalita a spolahlivost isli po spojeni s Renaultom rapidne dolu, francuzske diesle robia svoje. S vynimkou 370 neexistuje Nissan, ktory by sa dal oznacit ako "driver's car", hoci Juke je zabavne auto.

Zda sa, ze Europa sa uspokojuje s primernostou.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Emel
24. 10. 2011 10:41
Re: Rusko a Europa?
Máš v tom nějaký zmatek. Primera byla i ve verzi GT předokolka. Almera byla taky GTi, ale zase takové dělo to nebylo... jen pro Japonsko se dělala verze 4x4 s motorem ze Skyline.

A dnešní Nissan? Qashqai je v rámci možností zajímavé auto a asi velký tahoun prodejů. Skyline poprvé ve verzi s levostranným řízením je skvělý. Murano sice není můj šálek čaje, ale pro zájemce o stylové SUV / crossover taky může být zajímavý. Pathfinder i X-Trail jsou schopné teréňáky, i když mě osobně chybí Patrol.
Avatar - white label
24. 10. 2011 17:06
Re: Rusko a Europa?
Správně a takový Nissan Sunny GTi byl na svou dobu určitě zajímavější HH, než "Almara" GTi...
Jinak by za to asijské prvenství v Evropě měl Nissan taky koupit flašku Toyotě, Hondě, Mazdě a dalším... ;-)
Avatar - Emel
24. 10. 2011 17:46
Re: Rusko a Europa?
Zajímavá byla verze GTI-R, 4x4 169kW... u nás jich moc není, ale z Japonska se dá dovézt za pár korun. Jeden kamarád už léta plánuje přestavbu do normálního Sunny... prý jako auto na denní ježdění ;-)

Almera taky nebyla marná, ale proti GTI-R to bylo ořezávátko...
24. 10. 2011 15:20
Re: Rusko a Europa?
Opytam sa len tolko GTR nie je driver´s car? Tie keci o Francuzskych diesloch su uz folklor, ktory definitivne rozbili 2.0dci aj neskorsie 1.5dci. A co tak 1.6dci?
Aky iny diesel by ste do auta chceli, lepsie robi len BMW a MB a to sa bavime o inych objemoch. Zabudnite na staru rotacnu 1.9 od VW, je to nahodou jeden vydareny motor, ten motor sa nevyraba uz 10 rokov a odvtedy VW dobry diesel v tej kategorii proste nema. A korea uz vonkoncom nie.
Avatar - Sysoj Psojič
25. 10. 2011 01:48
Re: Rusko a Europa?
GT-R ... pochopitelně :-!
1,5dCi je šrot, to si přiznejme. Hlučný, celkem slabý a zas tak málo nežere.
VW po úpadku s PD relativně vrací úder s CR 170PS (první 4válec nafta, který neduní).
BMW a AUDI stejně jako MB diesely umí, ale přiznejme si, že od 6ti válců výš.
Diesel R4 (nedej bože R3) je vždy znouzecnost a nemá smysl ho vyzdvihovat kdekoliv kromě spotřeby.
25. 10. 2011 11:48
Re: Rusko a Europa?
1,5 dci nazvat srotom je typicke, ale viacero odbornych komentarov nazvalo tento motor etalonom objemovej triedy. Pomerne hlucny uz na dnesnu dobu je, ale ved ma 11 rokov. Slaby urcite nie je, to proste kecate, 110 koni je este stale viac ako ma konkurencia aj s niektorymi 1.6l dieslami /VW, PSA/.
Spotreba? Mam sice 74kw verziu, pocul som ze novsie zeru trochu viac, ale dokazem mimo mesto jazdit pod 4L. Ked bol novy zral o pol litra - liter viac, s pribudajucimi km spotreba slusne klesla. Trvam na tom ze lepsi maly diesel do prichodu 1.6dci na trhu nebol.
24. 10. 2011 15:46
Re: Rusko a Europa?
Primeru P11 v dvoulitru mam dodnes. Ale kdybych si mel kupovat nove auto, Nissan by to rozhodne nebyl. Ne, ze bych s nim mel spatne zkusenosti, to vubec ne, Primera je uzasne auto, jen... dnes pro me Nissan nic zajimaveho nevyrabi. Jak ale vidim, pro mnoho jinych ano :-)
Avatar - Sysoj Psojič
25. 10. 2011 01:51
Re: Rusko a Europa?
Pro mně vyrábí Nissan hned několik ultimativně zajmavých vozů :-!
1. GT-R ... bez komentáře
.
.
.
.
.
.
.
2. Juke ... pro radost do města a kolem komína s parádou, které není rovno
3. Pathfinder/Navara ... offroad použitelný v reálném světě
4. Leaf ... ještě si vzpomenete
5. 370Z ... Pro ty, kteří nemají na (provoz) GT-R a chtějí si zablbnout jako chlapi za cenu dietního Golfu R.
6. Kaškaj (jak se to kur.va píše) ... SUV pro každého bez debat bestseller
7. Cube ... to je úlet, proč se nedělá s 1,6 Dig-T??? :o)))
Avatar - Sysoj Psojič
25. 10. 2011 01:43
Re: Rusko a Europa?
Hele ty drivers care, nezapomněls na jedno auto tak trochu? :-)
Nápověda, mrkni vlevo a nahoru od této věty... :-!
Trapas.
Avatar - pelikoš
24. 10. 2011 20:02
bravo
velká gratulace nissanovi :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - white label
24. 10. 2011 20:34
Re: bravo
Je teprve pondělí, tak to dneska s tou velkou oslavou moc nepřežeň... ;-) >:-[]
Avatar - Ronault.
24. 10. 2011 20:42
Re: bravo
Přej a bude ti přáno! >:-[]
Avatar - white label
24. 10. 2011 21:32
Re: bravo
Ale já mu to právě přeju a navíc bez negativních následků!
A myslím to úpřímně! >:-[]
Avatar - white label
24. 10. 2011 21:51
Re: bravo
Jo, skoro tak úpřímně jako naši politici na Billboardech, jako že se Bill jmenuju... >:D
Avatar - Sysoj Psojič
25. 10. 2011 01:45
Re: bravo
Má též, budu ho ve svém evrospkém tažení nadálé podporovat :yes:
Jen kdyby to Murano udělal trochu řidičtější......