Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nissan Murano 2009: další informace a fotografie

Ačkoliv o novém Nissanu murano se často v médiích hovoří jako o faceliftu, jedná se spíše o novou generaci.
Zpět na článek
5. 12. 2007 09:34
5. 12. 2007 09:40
neregistrovaný "ls600h"
5. 12. 2007 10:08
neregistrovaný "Johnnn"
5. 12. 2007 10:46
neregistrovaný "Dusan1+"
5. 12. 2007 12:44
5. 12. 2007 13:15
neregistrovaný "Lacike"
5. 12. 2007 13:44
5. 12. 2007 13:59
neregistrovaný "Vel Satis"
5. 12. 2007 14:22
5. 12. 2007 15:49
neregistrovaný "Vel Satis"
5. 12. 2007 16:08
5. 12. 2007 17:55
neregistrovaný "Deception"
5. 12. 2007 20:13
neregistrovaný "Galant"
5. 12. 2007 19:00
5. 12. 2007 14:00
neregistrovaný "Lacike"
5. 12. 2007 14:27
6. 12. 2007 13:29
neregistrovaný "Dusan1+"
5. 12. 2007 12:09
5. 12. 2007 14:31
neregistrovaný "PREMDA"
5. 12. 2007 15:01
5. 12. 2007 15:59
neregistrovaný "PREMDA"
5. 12. 2007 16:25
5. 12. 2007 16:42
5. 12. 2007 20:22
neregistrovaný "Galant"
5. 12. 2007 16:27
anonym
5. 12. 2007 19:23
6. 12. 2007 09:54
6. 12. 2007 10:57
anonym
6. 12. 2007 12:03
5. 12. 2007 13:32
neregistrovaný "Ji/Ri"
5. 12. 2007 23:30
neregistrovaný "Ji/Ri"
6. 12. 2007 22:39
neregistrovaný "Ji/Ri"
6. 12. 2007 15:25
neregistrovaný "Ji/Ri"
5. 12. 2007 14:08
neregistrovaný "majko!"
5. 12. 2007 14:53
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
7. 12. 2007 13:09
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 12. 2007 15:44
anonym
5. 12. 2007 22:30
anonym
6. 12. 2007 09:32
neregistrovaný "medik"
6. 12. 2007 12:16
neregistrovaný "prostreet"
11. 3. 2008 12:57
neregistrovaný "cash advance america bank of ame"
5. 12. 2007 09:34
hm
Murano,murano...sučasna generacia velmy podarene auto,ale toto som nečakal rozporuplne tvari,predok ala Civic a zadok podobny modelu Qashqai,z profilu tiež nissan,ale neviem nenadchlo ma,motor samozrejme na jednotku
Rozbalit vlákno
28
neregistrovaný "ls600h"
5. 12. 2007 09:40
Re: hm
No,ja bych si ho dokazal predstavit u sebe v garazi >:D po esteticke strance ja proste nemam problem :yes:
neregistrovaný "Johnnn"
5. 12. 2007 10:08
Re: hm
Teda ten design je na mě moc silný :-) Mocmoc organické
neregistrovaný "Dusan1+"
5. 12. 2007 10:46
Re: hm
to lancer24: přesně a správně zhodnoceno!!!Souhlasím s tebou.Murano vchází silně z Japonského vkusu a jde timto designem hodně do Ameriky..V reálu se ale možná bude líbit,co my víme?Motor ok,Japonci prostě dělají dobrý cestovní SUV!!(Tiguan,Touareg a podobní můžou jenom závidět) >:D
Avatar - Dinar
5. 12. 2007 12:44
Re: hm
Klidně se rozepiš, co můžou ti "podobní" Muranu závidět. Leda bys myslel tu masku, to pak ano, jen si prosím nepleť útrpný úsměv se závistí. ;-)
neregistrovaný "Lacike"
5. 12. 2007 13:15
Re: hm
No touareg ma neskutocne premakanu masku :-!
Avatar - Dinar
5. 12. 2007 13:44
Re: hm
V jednoduchosti je síla, to platí obecně, původní, sic poplatná US trhu a proto přechromovaná, masívní žebra masky Murana byla do kastle zakomponována mnohem citlivěji, o tvaru světel nemluvě, ale tohle násilí faceliftů, nerespektující původní harmonii auta jako celku, není specifický problém Nissanu, je to obecné, viz. i zmíněný touareg, po faceliftu s naroubovanou jednotnou maskou.
neregistrovaný "Vel Satis"
5. 12. 2007 13:59
Re: hm
Máš 2 cesty Dináre.
Buďto jsi střelec, nebo váha.
Při té první, pravda něco někdy nedopadne, ale aspoň ukážeš, že nespíš, že zkrátka máš na to být leader, být tvořitel.Hlavně se aspoň v začátcích lišíš, poutáš pozornost a každý to na první pohled pozná.Zaručena jistá exkluzivita.
Při té druhé naopak zapadáš naprosto beznadějně do MASY bahna, byť tržně klidně sklízíš úrodu s větším úspěchem.
Já Dináre nekritizuji ani jednu cestu, jen ctím pravidla hry odlišení a samozřejmě po jedné z nich takékráčím.
Proto dávám novému Muranu jasně palec vzhůru. :yes:
Avatar - Dinar
5. 12. 2007 14:22
Re: hm
Satisi, čtu to tady pravidelně, na tvůj černobílý pohled na svět jsem si zvyknul, takže tahle reakce mě nepřekvapuje. A to pomýlení termínů jsem u tebe už také viděl, přesto, leader vede, udává trend, pokud v určování trendu SUV vidíš někde v hlavní roli masku Murana, pak si změn nick na vizionář. Stejné je to se slovem exkluzivita, tu tady často používáš, ale nejen ty, ve spojení s beznadějně neprodávajícími se modely, dáváte rovnítko mezi "exkluzivita" a "jezdí toho málo, protože to nikdo nechce". Exkluzivní znamená vyjímečný, vlastnostmi, hodnotou, image, dávat tohle slovo do souvislosti s Muranem je opět těžce mimo mísu.
neregistrovaný "Vel Satis"
5. 12. 2007 15:49
Re: hm
Ani tvá reakce mne ale vůbec nepřekvapila.
Nepochopil jsi metaforu, kterou jsem si dovoli použít.
Nevadí. Na rozdíl od tebe ale neodsuzuji a nedovolím si jasně určit co je a není dobré a špatné. Kdo znás má tedy černobílé vidění světa?
Ale jeden příměr bych přeci jen ještě měl. Je dle tvého názoru exkluzivní značkou RR, nebo AM?
Já jen kolik se jich vyrobí. :-!
Avatar - Dinar
5. 12. 2007 16:08
Re: hm
O čem to tu mluvíš? Dovolil jsem si vyjádřit názor, že facelift Muranu vzhledově nepomohl, ostatně je to můj pocit u drtivé většiny faceliftů. V čem je mé černobílé vidění světa? Do této roviny jsi diskusi přivedl ty svými, "máš jen dvě cesty" atd. Já se ti snažím nazačit, že svět aut nemá žádné dvě cesty, ale stovky cest vedoucích tu k úspěchu, tu k zapomění. To je celé. ;-)
neregistrovaný "Deception"
5. 12. 2007 17:55
Re: hm
Jistě. :yes:
Nachápu, co se Satis pořád snaží vnutit svůj mizerný pohled na svět ve smyslu "buď chčiješ s námi, nebo proti nám".
Jistě, že to není buď a nebo, rozhodně ne ve světě aut.
neregistrovaný "Galant"
5. 12. 2007 20:13
Re: hm
:yes:
Avatar - Ghostyx
5. 12. 2007 19:00
Re: hm
Ja mu taky davam palec nahoru, stejne jako CX-7. Vypada to, ze Mazde pribude partner (zatim valcuje vse sama) a spolu to budou v dane tride CUV, 2 nejosobitejsi kary na trhu... :yes:
neregistrovaný "Lacike"
5. 12. 2007 14:00
Re: hm
Mne sa murano tiez pacilo viac ako toto nove, predtym to bola maska buducnosti teraz je to ako civic.
Avatar - Dinar
5. 12. 2007 14:27
Re: hm
Souhlas, klidně si umím představit, že by v nějaké zmutované podobě původní maska Murana našla místo na budoucích modelech Nissanu, byla originální.
neregistrovaný "Dusan1+"
6. 12. 2007 13:29
Re: hm
:yes:
5. 12. 2007 12:09
Re: hm
Práveže mne sa ten predok zdá trochu nápaditejší, rozhodne nie horší ako v prvej verzii. Ale najmä vymenili palubovku, zato :yes: , tá prvá bola podivná a ani trochu nie pekná.
neregistrovaný "PREMDA"
5. 12. 2007 14:31
Re: hm
Nissan vytvořil dílo, kterému se málokterý auto může rovnat. Zapomeňme na xenofobni příspěvky některých neznalých diskutérů, protože v SUV je to Japonsko kdo určuje cestu. Ať chceme nebo ne, Murano patří mezi leadery.
Zpracováním interieru se mu z evropanů může meřit jen Audi. Designem ale nikdo. Motory a hlavně kvalitu ma Murano někde, kam se evropani chtěji do deseti let dostat. Tohle je skvost.
Avatar - Dinar
5. 12. 2007 15:01
Re: hm
>:D vidím, že jsem tě ve vedlejší diskusi přechválil, no co už. Tak Murano je leader mezi SUV, hm, motory se mu nemůže nikdo rovnat, hm, myslíš motorem, ne? Tím jedním resp. jediným, který Murano nabízí? No to opravdu ne, konkurence ve třídě nabízí tři a více motorizací, 6ti, 8mi, 10ti někteří i 12ti válce, benziny, dýzly, stačí si vybrat. A čím dál Murano válcuje konkurenci, která nabízí různé typy převodovek, vzduchové podvozky, plus veškeré současné technologické vychytávky, adaptivní tempomaty, head up displaye, hlídače mrtvých úhlů atd. atp., jak to tak čtu, zbývá mu k tomu válcování ta nová maska. A pokud jde o zpracování interieru, to je v této třídě všeobecně na takové úrovni, že člověk, který vůbec mluví o rozdílech, které by stály za komentář, jen ukazuje, že s podobnými auty nemá absolutně žádnou zkušenost. Jestli se ti Murano líbí, stačí to napsat jednoduchou větou, netřeba to podkládat bláboly o tom, kam se chtějí evropani dostat za deset let. ;-)
neregistrovaný "PREMDA"
5. 12. 2007 15:59
Re: hm
Jakej je poměr prodeju V12 k zakladnimu motoru? Hlavně, když základním motorem je tenhle skvost techniky.
Kdyby ses kdy v Muranu svezl, věděl bys, že hlídače mrtvých úhlů nepořebuješ. Výhled je dokonalý. HUD je dobrý, ale tady jsme v SUV ne v BMW6. Taky bys věděl, že rozdíly v komfortu interieru jsou velký.
Dináre jses právě jednim z těch xenofobnich individuí, nic kladnýho na adresu japonských aut jsem od tebe ješte neviděl. Přitom jejich kvality jsou vic než jasný.
Avatar - Dinar
5. 12. 2007 16:25
Re: hm
Přemdo, omlouvá tě fakt, že sem, na zdejší diskusi, chodíš pár týdnů, měsíců? Jinak bys věděl o mém veskrze kladném vztahu např. k Accordu nebo pokud máme na paškále Nissan o mých jen pozitivních, a zde vypsaných, zážitcích s několika typy Infiniti. Raději si najdi ve slovníku význam slova xenofobní, meleš to pořád dokola aniž bys chápal smysl.

V Muranu, ostatně jako prakticky ve všech velkých SUV na trhu, jsem se svezl, ne jednou a ne v jedné motorizaci nebo variantě, tedy s výjimkou Murana, to alternativu nemá. Murano můžeš porovnávat jen s některou konkrétní variantou evropských SUV, X5 3,0i, ML 350, Touareg 3,6 FSI apod. ale proti jejich dýzlovým variantám osmi a více válcům nemáš co postavit. Plus těch x dalších věcí, které Murano prostě nenabízí. Tedy, srovnej si Murano s těmi co jsem vypsal výše, a třeba jej i vyhlas vítězem, ale nemůžeš tvrdit, že obecně jako model válcuje ostatní ve své třídě. Na to prostě nemá výstroj. Nakonec se to projevuje i na jeho prodejích, jen tu někteří nekonkurenceschopnost Murana, danou absencí dýzlu a dalších výše zmíněných věcí, vydáváte za jeho exkluzivitu.
5. 12. 2007 16:42
Re: hm
Povedal by som, že Murano je výnimočné auto p ostránke dizajnu. Fakt sa nedá prehliadnuť, je to zjav. To ostatné bez komentára, ja osobne tieto autá považujem za maximálne zbytočné, keďže sa používajú na 99% len na dobrých cestách, nie v teréne a ide len o prestíž.
neregistrovaný "Galant"
5. 12. 2007 20:22
Re: hm
naprosto souhlas, Murano je exot, ne exlusivita. Ač jsem silně projaponský, musím uznat že v rámci SUV jsou na tom prestižní evropské značky daleko lépe. Původní Murano vypadalo aspon "celistvě", toto mi připomíná naroubování amerických šedesátých let na kastli z 2002 ;-\ Ovšem abych jen nekritizoval, interiér se fakt povedl :yes:
P.S. na obranu Dinara (aniž by to potřeboval) musím uznat že jako jeden z mála tu diskutujicích vidí věci tak jak opravdu jsou, bez ohledu "národnosti", opravdu nemá problém uznat kvality japonce když je opravdu má. To spíše většina odpůrců VW tu shazuje cokoliv od koncernu i když je to fakt občas špička (ale jen občas) ;-)
anonym
5. 12. 2007 16:27
Re: hm
dobrá reakce :yes: NISSAN FOREVER
Avatar - Ghostyx
5. 12. 2007 19:23
Re: hm
Souhlas, stejne jako CX-7. Vypada to, ze Mazde pribude zdatny partner (zatim valcuje vse sama) a zda se, ze spolu to budou 2 nejosobitejsi kary na trhu... :yes: ;-) Abys mel v garazi premiovou kvalitu a k tomu jeste u Japoncu jiz tradicne, celkove nesrovnatelne lepsi spolehlivost, jiz nemusis priplacet za predrazene evropske "premianty", kteri krome jmena, dnes jiz prakticky nenabizeji zadnou pridanou hodnotu...! :-!
Avatar - Dinar
6. 12. 2007 09:54
Re: hm
Souhlas, auto s jedním motorem a absencí podélně stavitelného volantu (to prosím v roce 2007) rozválcuje evropská velká SUV na maděru. CX-7 je dobré auto za výbornou cenu, jen to válcování, chlapci, přání otcem myšlenky. ;-)
anonym
6. 12. 2007 10:57
Re: hm
co to je za zástupnou hovadinu.já mám u mého auto podélné nastavování volantu a nepoužil jsem to ani jednou...
Avatar - Dinar
6. 12. 2007 12:03
Re: hm
Není to zástupná hovadina, je to naprosto běžný prvek výbavy i v autech o dvě třídy níže. U auta sportovně laděného, jak Mazda CX-7 prezentuje, je to neodpustitelné, rozsah nastavení ovládacích prvků nevyhoví každému, vyšší postavy nemůžou dosáhnout ideláního posazu. Že ty to nepoužíváš, je tvoje věc, faktem je, že kromě dalšího Japonce, Tribecy, není mezi konkurencí auto, které by tuto samozřejmost nenabízelo.
5. 12. 2007 09:38
Nekdy se tomu rika DESIGN .........
Tak tohle auto je zepredu dopravdy nezamenitelne... ta maska... A zezadu vetsi bracha quaskaje... ani nevim jak se to pise...
Rozbalit vlákno
1
anonym
5. 12. 2007 16:32
Re: Nekdy se tomu rika DESIGN .........
QASHQAI :yes:
neregistrovaný "Ji/Ri"
5. 12. 2007 13:32
Nápadně nenápadný nebo nenápadně nápadný?
Hm, to je oč tu běží.... ;-) Ten, kdo nebude chtít jezdit uniformními "šeďáky", ten si koupí Nissana (ať už Qua nebo Mur).... . Moc dobré, jen si ho vyšmáknout v reálu. S tím nynějším mám akorát problém se strohou pracovnou. Ale jinak boomba. A má i diesel - 2,5dCi - 180koníků.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Dinar
5. 12. 2007 14:44
Re: Nápadně nenápadný nebo nenápadně nápadný?
:-) Baviči se začínají scházet. No, gratuluju, Jirko, vypadá to, že jsi u vás ve Lhotě jediným (čti exkluzivním) majitelem vozu Nissan. Jen raději nejezdi do světa, mohl bys zažít kulturní šok.
5. 12. 2007 16:44
Re: Nápadně nenápadný nebo nenápadně nápadný?
Skôr si myslím, že v tomto má pravdu. Rozhodne to nie je šedivé auto, ktoré by sa stratilo v dave.
neregistrovaný "Ji/Ri"
5. 12. 2007 23:30
Re: Nápadně nenápadný nebo nenápadně nápadný?
Poněkud chudé vnímání okolního světa.... ;-) Myslím, že zrovna Nissan to s těmi suvéčky vymákl na max! Divej: Qashqai - jak nenápadný a dobrý služebník a zároveň má šmrnc.... . Pathfinder? Dá ti přesně to co chceš od vozu tohoto typu - na nic si nehraje, Murano - elegán, dravec, sportovec, do terénu..... . Nissan prostě vyrábí auta, která na první místo staví to, že mají sloužit a ne na něco si hrát a snažit se zalíbit troubům, kteří si autem "honí péro"..... . Thats all volks...Jinak ve Lhotě je fajn - přijeď se někdy podívat do světa :-!
Avatar - Dinar
6. 12. 2007 10:11
Re: Nápadně nenápadný nebo nenápadně nápadný?
Možná je problém tohohle vlákna v tom, že nedokážeš přesně pojmenovat, co máš na mysli. Z tvého prvního příspěvku vyplývá, že považuješ Nissan za nějakou výjimečnou značku, zjev na našich silnicích viz. "Ten, kdo nebude chtít jezdit uniformními "šeďáky", ten si koupí Nissana", abys pak po mé reakci ve smyslu, Nissan je obyčejná mainstreamová značka, reagoval větami o nenápadnosti a dobrých služebnících, kteří si na nic nehrají. A pokud jde o konkrétní modely, Kvaška je zdvižený HB 4x4, který si hraje na teréňák. To slovo "hraje" není v pejorativním smyslu, to že má hrát na ofroudí notu je záměr Nissanu, jen ty tvoje věty o tom, že si na nic nehraje k tomu nepasují. Pathfinder má být levnější alternativou k Discovery, a taky tak funguje, i když jde na to víc užitkově, je to charakterem (ne už tolik schopnostmi) víc offroad než SUV, tak trochu auto bez jasného poslání, navíc opět trpící nissaní nemocí jediné motorizace. Murano, "sportovec do terénu", hm, běž to zkusit, a pak napiš, jak jsi v tom terénu sportoval, Murano je čistě silniční auto, ale takových SUV je víc, v tom problém není, o tom, proč nestačí na konkurenci jsem se tu už rozepisoval dost.
anonym
6. 12. 2007 10:53
Re: Nápadně nenápadný nebo nenápadně nápadný?
no je vidět,že tě nissan asi neoslovil.tvoje volba.ale ani v jedné věci s tebou nesouhlasí asi víc lidí,pač např qashqai se nestačí vyrábět a pathfinder/navara má taky větší poptávku než nabídku...
Avatar - Dinar
6. 12. 2007 12:09
Re: Nápadně nenápadný nebo nenápadně nápadný?
Nevím jak reagovat na příspěvky podobného typu, prostě jsi debatu přeletěl očima a kydnul sem, bez ladu a skladu nějakou svou chytrost. Anonyme, v tomto vlákně není ani slovo o prodejích, prodejnosti, úspěchu na trhu apod., mluvíme tu, víceméně, o tom, jestli je Nissan obyčejnou značkou nebo jeho pořízením si člověk kupuje nějakou výjimečnost. Raději si to znova přečti, než začneš něco plácat.
anonym
6. 12. 2007 18:05
Re: Nápadně nenápadný nebo nenápadně nápadný?
co to meleš o vlákně.na můj příspěvek reagovat samosebou nemusíš,po tom netoužím.nissan určitě NENÍ výjimečná automobilka není RR,o tom mimochodem ale taky není řeč.tím co jsem napsal za "chytrost"chci jenom sdělit,že nissan dělá docela poctivě svoje produkty a že je mezi lidmi o ně zájem,protože trh je určitý barometr.a to že se pouští do jiných segmentů nebo že vyrábí auta,která nejsou úplně obvyklá,to je jenom dobře.protože třeba qashqai se dnes snaží napodobovat i jiné automobilky
neregistrovaný "Ji/Ri"
6. 12. 2007 22:39
Re: Nápadně nenápadný nebo nenápadně nápadný?
Přesně!!! :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - Dinar
7. 12. 2007 08:21
Re: Nápadně nenápadný nebo nenápadně nápadný?
Melu o vlákně, protože tak funguje internetová diskuse, někdo dá příspěvek, od reakcí na něj se odvíjí vlákno. Jirka tu napsal, že kdo nechce zapadnout do šedi, koupí Nissana, jako by to bylo něco exkluzivního. Na to, a nic jiného jsem reagoval, tomu se říká, držet se tematu, pokud ty toho nejsi schopen, nelez na diskusi.
anonym
7. 12. 2007 15:51
Re: Nápadně nenápadný nebo nenápadně nápadný?
no diskutovat budu kdy budu chtít a žádnej plagiátor stylu demagoga gti mě v tom nezabrání.a jinak si myslím,že moje příspěvky v tété dikusi jsou k tématu. všem i tobě šťastné a veselé...
neregistrovaný "Ji/Ri"
6. 12. 2007 15:25
Re: Nápadně nenápadný nebo nenápadně nápadný?
Ok, ok. Bereš to slovo od slova, ale čti i mezi řádky. Qash neberu jako zdvižený HB - je to novum ve své třídě - jen si vzpomeň na všeobjemné debaty a hodnocení všech automotorevue, autosalon na primě, časáky...i debaty zde.... Málokdo mu věřil. A v nejlepších případech byly reakce rozpačité. Já su z toho vozítka nadšen! Pathfinder ... není to moc moje krevní skupina,ale je ryzí. Mno a Murano.....najdi v té třídě někoho stejně originálního.... Narovinu říkám, že palubovka mi nesedí, ale auto jako celek dobré. Prostě mi příjde, že nissan vyrábí auta, které prodává kvůli tomu jaké jsou a co nabízí za užitek. Např. VW, ti útočí přímo na osobnost či jak to říct....asi chápeš, ne? Prostě černý pass s 10kily chromu a černými skly .... . Nissan mi je sympatický tím, že je svůj.... Ale dík za reakci, dobře se to čte a je v tom kus pravdy. Mějsa, Ogare!
Avatar - Dinar
7. 12. 2007 08:31
Re: Nápadně nenápadný nebo nenápadně nápadný?
Ještě k tomu Muranu, říkáš "najdi v té třídě někoho stejně originálního", co tím myslíš? Originalitu vzhledu? Sice si nemyslím, že by taková X5 byla podobná třeba XC90, tedy obě tato auta mají svůj osobitý vzhled, jsou originální, ale pokud máš na mysli to, že karoserie Murana je oblejší méně užitkově stavěná než většina ostatních SUV pak ano, to je fakt. Otázkou ovšem je, je-li proto lepším SUV, protože kvůli svým tvarům zase nabízí méně vnitřního prostoru, tím se dostáváme k otázce definice ideálního SUV atd. A k té poznámce o Passatu s kily chromu, vím, že je to tu taková běžná slovní vata, ale zrovna když probíráme Murano s jeho chromovanou mříží, může to vyznít až komicky.
neregistrovaný "majko!"
5. 12. 2007 14:08
nemusím...
Tak tento facelift alebo ako bolo spomenuté v článku "nová generácia" nemusím...
Poznám terajší model, vozil som sa v ňom... Okrem palubnej dosky by som nič na ňom nemenil no ani táto nová sa mi moc nepozdáva a ten vonkajší image >:D
Predná maska hrôza (na môj vkus) :no: a zo zadu Quashqai, ktorý sa mi teda tiež vôbec nepáči :no:
Ale 100 ľudí, 100 chutí ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 12. 2007 14:53
chvílemi váhám.......
značku Nissan mám rád,je to přeborník na pohon všech kol,první Murano se mi MOC líbilo,u toho nového mě trochu zarazila záď inspirovaná Quashqaiem,příď je ale nesmírně originální,i když možná se může někomu zdát překombinovaná.....
Rozbalit vlákno
2
5. 12. 2007 16:46
Re: chvílemi váhám.......
Proste to chce človeka, ktorý dizajn tohto vozu ocení. Niekomu sa zdá kontroverzný, inému príťažlivý. Vec vkusu.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
7. 12. 2007 13:09
Re: chvílemi váhám.......
přesně tak
anonym
5. 12. 2007 15:44
Volant
Ten volant som videl v Lagune III. :-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
5. 12. 2007 16:30
iasifnosdifnsodfnosdfnsodifnosdnfsdf
lol :yes: >:-[] >:-[] :-! :-!
Rozbalit vlákno
0
anonym
5. 12. 2007 22:30
zajímavý
je to super kára,polykač kilometrů do levýho pruhu ,v létě v zimě.taky se mě líbí a zdá se mě i dospělejší než před evolucí :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "medik"
6. 12. 2007 09:32
Pěkně hnusnej
Původní model byl super a kdybych stál o SUV, byla by to jasná volba. Nový model nemůžu skousnout, ten předek je hroznej. Myslím že by stálo zato zachovat původní krásné linie.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "prostreet"
6. 12. 2007 12:16
test
nadhera podivejte se na srovnani murana s Q7 je to v anglictine ale titulky [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "cash advance america bank of ame"
11. 3. 2008 12:57
payday cash advance oregon payday cash advance no faxing pay
Then advance cash faxing magnum flush edge hand second business cash advance spice picture greek reels pot giochi keno bullets stud ball door fish city.
Rozbalit vlákno
0