Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nissan Murano: Ceny nové generace na českém trhu od 1,13 milionu Kč

Diskuze (2)
Nabídka nového Nissan Murano má jednoduchou strukturu – jediný motor 3,5 V6 o výkonu 188 kW se dodává s pohonem 4x4, bezestupňovou převodovkou CVT a jednou z dvojice výbav Comfort a Premium.

Základní verze Comfort stojí 1,13 milionu Kč. Bezpečnostní výbava zahrnuje šest airbagů, aktivní opěrky hlavy na předních sedadlech, ESP, kontrolu trakce a diferenciál se zvýšenou svorností (regulovaný pomocí brzd). Osvětlení vozu tvoří přední bi-xenonové světlomety s funkcí denního svícení, koncové svítilny se světelnými diodami a nechybí ani přední mlhová světla.

Dále výbava obsahuje například automatickou klimatizaci, elektricky nastavitelná přední sedadla s vyhříváním, kožené čalounění, autorádio s měničem na 6 CD, DVD navigaci, tempomat, boční a couvací kameru, elektrické otvírání pátých dveří nebo bluetooth hands free.

Doporučujeme
Nissan Murano: První jízdní dojmy

Vyšší výbava Premium je dražší o 90 tisíc Kč. Navíc má dvojité střešní okno Topload (pro přední i zadní sedadla), paměť nastavení sedadla řidiče, zpětných zrcátek a pedálů, vyhřívaná zadní sedadla, inteligentní klíč a audiosystém Bose.

Za příplatek 70 tisíc Kč je v nabídce DVD přehrávač pro zadní sedadla. V takovém případě ale odpadá možnost střešního okna Topload. Za metalický nebo perleťový lak je příplatek 20 tisíc Kč. V nabídce je sedm barev karoserie (z toho jedna nemetalická) a dvě barvy interiéru – béžová a černá. Dostupná je libovolná kombinace.

Nissan Murano - ceny na českém trhu
Motor3,5 V6 CVT
Zdvihový objem [cm3]3498
Válce/ventily6/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]188/6000
Nejvyšší točivý moment [Nm/ot/min]334/4400
Maximální rychlost [km/h]210
Zrychlení 0-100 km/h [s]8,0
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]10,9
Cena Comfort [Kč]1.130.000
Cena Premium [Kč]1.220.000

Diskuze (2)
19. 10. 2008 22:59
Bývávalo to auto, za kterým se člověk otočil...
...ale toto... ;-\
16. 10. 2008 12:07
Japonci jsou neskutečně natvrdlí
Všichni ví, že do Evropy primárně s dieslem a s rozmanitou kombinovatelností výbavy, ale Asie tohle ne a ne pochopit. No, a ten design, když už to pradávají po názvem Murano, tak ať tomu odpovídá i výsledek.