Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nissan Murano: nejkrásnější crossover

Nissan Murano získal v Miláně ocenění „Nejkrásnější automobil světa“ v kategorii Crossover a SUV. Druhý skončil Pathfinder.
Zpět na článek
6. 1. 2006 08:17
neregistrovaný "Michal528"
6. 1. 2006 08:39
neregistrovaný "Petr"
6. 1. 2006 09:05
neregistrovaný "Yaroukh"
6. 1. 2006 09:09
neregistrovaný "mates"
6. 1. 2006 09:11
neregistrovaný "Michal528"
6. 1. 2006 09:30
neregistrovaný "Petr"
6. 1. 2006 10:26
neregistrovaný "Michal528"
6. 1. 2006 10:52
neregistrovaný "ciello"
6. 1. 2006 11:46
neregistrovaný "Michal528"
6. 1. 2006 11:04
neregistrovaný "Yaroukh"
6. 1. 2006 12:53
neregistrovaný "Fešák"
6. 1. 2006 09:19
neregistrovaný "Marko"
6. 1. 2006 09:25
neregistrovaný "Marko"
6. 1. 2006 10:13
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 1. 2006 10:21
neregistrovaný "ciello"
6. 1. 2006 10:19
neregistrovaný "ZZ"
6. 1. 2006 09:30
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
6. 1. 2006 10:06
neregistrovaný "Alessio"
6. 1. 2006 10:05
neregistrovaný "GTI"
6. 1. 2006 10:19
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 1. 2006 10:23
neregistrovaný "ZZ"
6. 1. 2006 10:25
neregistrovaný "Bobb"
6. 1. 2006 11:06
neregistrovaný "Paja"
6. 1. 2006 11:13
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 1. 2006 11:21
neregistrovaný "Paja"
6. 1. 2006 11:24
neregistrovaný "ZZ"
6. 1. 2006 11:28
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 1. 2006 11:36
neregistrovaný "ZZ"
6. 1. 2006 11:50
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 1. 2006 22:17
neregistrovaný "rasto"
8. 1. 2006 22:28
neregistrovaný "ZZ"
8. 1. 2006 09:46
neregistrovaný "Jackass"
6. 1. 2006 11:41
neregistrovaný "GTI"
6. 1. 2006 12:06
neregistrovaný "Paja"
6. 1. 2006 12:52
neregistrovaný "GTI"
6. 1. 2006 10:20
neregistrovaný "Tomáš Adam"
6. 1. 2006 11:05
neregistrovaný "Yaroukh"
6. 1. 2006 11:23
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
6. 1. 2006 11:30
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 1. 2006 11:58
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
6. 1. 2006 12:07
neregistrovaný "Paja"
6. 1. 2006 12:16
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
6. 1. 2006 12:19
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
6. 1. 2006 12:23
neregistrovaný "Paja"
6. 1. 2006 12:25
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 1. 2006 12:32
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
6. 1. 2006 12:38
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
6. 1. 2006 13:00
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 1. 2006 13:22
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
6. 1. 2006 12:30
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
6. 1. 2006 12:52
neregistrovaný "Paja"
6. 1. 2006 13:08
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
6. 1. 2006 13:39
neregistrovaný "Paja"
6. 1. 2006 14:14
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
6. 1. 2006 13:04
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 1. 2006 13:53
neregistrovaný "Paja"
6. 1. 2006 13:05
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 1. 2006 13:33
neregistrovaný "Tom"
6. 1. 2006 13:47
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 1. 2006 14:51
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
6. 1. 2006 15:10
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 1. 2006 16:16
neregistrovaný "Tom"
8. 1. 2006 22:25
neregistrovaný "rasto"
6. 1. 2006 15:57
neregistrovaný "Elpepe"
6. 1. 2006 16:10
neregistrovaný "Tom"
6. 1. 2006 16:35
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 1. 2006 18:07
neregistrovaný "Tom"
6. 1. 2006 18:26
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 1. 2006 23:13
neregistrovaný "Tom"
7. 1. 2006 10:43
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 1. 2006 12:10
neregistrovaný "Tom"
7. 1. 2006 12:19
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 1. 2006 13:18
neregistrovaný "Tom"
7. 1. 2006 13:23
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 1. 2006 22:18
8. 1. 2006 12:29
neregistrovaný "Tom"
8. 1. 2006 20:22
6. 1. 2006 20:45
neregistrovaný "lowkick"
7. 1. 2006 20:00
neregistrovaný "Slam"
7. 1. 2006 21:36
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 1. 2006 22:13
7. 1. 2006 22:21
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
8. 1. 2006 09:32
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 1. 2006 11:51
neregistrovaný "Elpepe"
8. 1. 2006 11:54
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
8. 1. 2006 11:56
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 1. 2006 12:32
neregistrovaný "Alessio"
8. 1. 2006 21:57
neregistrovaný "Elpepe"
8. 1. 2006 22:37
neregistrovaný "rasto"
8. 1. 2006 12:51
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
8. 1. 2006 22:30
neregistrovaný "ZZ"
15. 1. 2006 23:50
neregistrovaný "Tomáš Adam"
16. 1. 2006 18:59
neregistrovaný "ivusko"
16. 1. 2006 19:00
neregistrovaný "ivusko"
16. 1. 2006 21:15
neregistrovaný "švihák"
25. 5. 2006 20:15
neregistrovaný "Petr"
neregistrovaný "Michal528"
6. 1. 2006 08:17
Jojojo
Nemám sice rád titul nejkrásnější, protože to je otázka subjektivního dojmu, ale tady se mi docela do noty trefili. Je to moc pěkný auto. A jestli si dobře pamatuju cenovky, tak je i za "pěkný" peníze. Nevíte někdo jký je v tom svezení?
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Petr"
6. 1. 2006 08:39
Re: Jojojo
A ja ho zas povazuju za neskutecne odporny ;-\ Holt na kazdych 100 lidi pripada 101 nazor. :-)
neregistrovaný "Yaroukh"
6. 1. 2006 09:05
Re: Jojojo
shodneme se
neregistrovaný "mates"
6. 1. 2006 09:09
Re: Jojojo
Jeste, ze je svihak na dovoleny:-) Ale jinak taky z Murana nejsem nijak na vetvi.
neregistrovaný "Michal528"
6. 1. 2006 09:11
Re: Jojojo
...ale cenovku a jízdní dojmy tady neokomentuje nikdo... ;-\ Kurňa chlapi, napište někdo jaký je to auto na svezení. Design je opravdu věc osobního vkusu/nevkusu.
neregistrovaný "Petr"
6. 1. 2006 09:30
Re: Jojojo
Svezeni je s tim velice pěkný. To auto je ve skutečnosti mnohem větší než vypadá na fotkách. Jezdil jsem s tim toliko hodinu po silnicích, takže vlastnosti v terénu nemůžu komentovat a vzhledem k tomu, že to nemá redukci to asi nebude nic moc. Ale na té silnici se to valí pěkně, CVT převodovka vlastně neřadí, takže auto plynule zrychluje a zpomaluje, motor si pohodově brumlá... Svádí to k rozvážný a pohodový jízdě, žádný vymetání zatáček. Takže pohodlný auto na dlouhý cesty.
neregistrovaný "Michal528"
6. 1. 2006 10:26
Re: Jojojo
Přesně to jsem si myslel. Právě ta převodovka CVT mě zajímala. Mám už druhý auto s automatem a nedám na to dopustit. Do terénu to asi opravdu moc není, ale stejně, kdo z majitelů SUV do terénu vůbec vyjede...
neregistrovaný "ciello"
6. 1. 2006 10:52
Re: Jojojo
hele... právě do terenu bych ten automat nezatracoval... je to přežitek... V případě, že bych si jakože pořizoval SUV typu RAV X-Trail nebo Freelander (jasně že Freelandera ;-) ) tak jedině v automatu... možná bych řekl, že funguje líp než řadič.. (ve vztahu ke spojce atd určitě).. a třeba i Range Rover... to je jen v automatu a to auto je v terenu nepřekonatelný... :yes: A kdo tam vyjede..?? myslím, že v současnosti a sněhový podmínky a výjezdy ke garaži a před barák je malej terén.. :-) takže já bych volil automat.. :yes:
neregistrovaný "Michal528"
6. 1. 2006 11:46
Re: Jojojo
O tom ani potom... Taky bych volil automat. Do jakýhokoliv auta, vyjma sporťáku. Ale stejně, kolik majitelů SUV jezdí do terénu? A výjezd ke garáži jako terén neberu. Ikdyž... Dneska ráno jsem se pěkně potrápil při vyjíždění z parkoviště. Stál jsem z kopce, podemnou umrzlej sníh, předemnou zeď a já musel vycouvat. Moc se tomu mýmu zadohrabu nechtělo ;-\
neregistrovaný "Yaroukh"
6. 1. 2006 11:04
Re: Jojojo
no je fakt, ze u me ma to auto na fotce sotva 11cm
neregistrovaný "Fešák"
6. 1. 2006 12:53
Re: Jojojo
Svezení je v tom úžasný. Neslyšný motor bez vibraci a převodovka CVT je geniální. Optimální a vláčný pérování. A je to nissan, takže by to všechno mělo něco vydržet. Už dlouho jsem nejel v tak skvělým voze. Po tom svezení se jen usmívám těm závodům kdo vyrobí kenvenční automat s více stupni. Už na něj šetřím.
neregistrovaný "Marko"
6. 1. 2006 09:19
OT: one more time: all new Wrangler !
[odkaz] [odkaz] [odkaz]
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Marko"
6. 1. 2006 09:25
Re: OT: one more time: all new Wrangler !
...pod Miuru som dal nove Ferrari :-) ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 1. 2006 10:13
Re: OT: one more time: all new Wrangler !
:yes: :yes: :yes: Na tomhle autě nebylo co zkazit.
neregistrovaný "ciello"
6. 1. 2006 10:21
Re: OT: one more time: all new Wrangler !
.. :-) .. vždycky je co zkazit, ale drželi se osvědčenýho receptu a nechali jej takovej jakej je a byl... což je to nejlepší.. takže taky se mi líbí.. :yes: ;-)
neregistrovaný "ZZ"
6. 1. 2006 10:19
Re: OT: one more time: all new Wrangler !
Nenadchne, nepřekvapí, neurazí, každý ví, o co se jedná - Wrangler. Povedl se :yes:
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
6. 1. 2006 09:30
bez titulku
bože proč všichni cpou na nový auta tak velký a nízkoprofilový kola ? vždyt je to total zabiják pohodíl :-O ... neřku li o tom že chci vidět pak někoho kdo si koupí takovou ojetinu jak bude shánět peníze na nové gumý ;-\
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Alessio"
6. 1. 2006 10:06
Re: bez titulku
Tak, švihákův mazlíček je vyhodnocen jako nejhezčí crossover? Ha? Kde jste vy, posměváčci,teď? Á, támhle vás vidím krčit se v koutě za poklicí z favorita...Takže ponaučení pro příště: To, že se mi auto zdá být škaredé neznamená,že škaredé je. Podívejte se na Knížákovo patlanice. To auto prostě má charm a o vvvo ttom to je! PS: nová impreza je něco podobného a mě se líbí stejně jako murano...prostě mají takový futuristický,neotřelý a dynamický look. Ale to je věc názoru ;-)
neregistrovaný "GTI"
6. 1. 2006 10:05
NEJKRÁSNĚJŠÍ
crossover je stále Claudia Cardinal... tak nevím, kdo byl v porotě. MURANO je uvnitř značně zjednodušené Infiniti FX. Když přelezeš z jednoho do druhýho... trochu ti je líto, že sis včera nekoupil FX. Má to tuším i míň koní než FX35... ale pořád tolik, že s ním budeš král silnic. akorát holt musíš mít stejnej názor na vizáž, jako porota. Myslím, že ta nová MAZDA je přesně to, co se dá v tomhle segmentu označit za krásné... P.S. Pathfinder není krásnej... on je dokonalej. Drzoun všech drzounů, velice ostrej hoch... akorát, tuším, že by to chtělo aspoň třílitr v naftě... Ovšem vizáž... ta je dokonalá. :yes:
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 1. 2006 10:19
Re: NEJKRÁSNĚJŠÍ
Jo, Murano bych vzhledově neodsuzoval, ale na zbytku se shodneme. Infiniti FX je mnohem krásnější a ušlechtilejší. Pathfinder je vážně dokonalej. U cross-overů u mě ale vede SRX. Jak jinak. :-)
neregistrovaný "ZZ"
6. 1. 2006 10:23
Re: NEJKRÁSNĚJŠÍ
Pathfinder je fakt bráška od tohodle Hnisana Mrdáno: [odkaz] >:-[] :yes:
neregistrovaný "Bobb"
6. 1. 2006 10:25
Re: NEJKRÁSNĚJŠÍ
Vyjimecny souhlas s GTI o tom, ze Murano je o stupen niz nez Infiniti FX35... to mi pripada mnohem vic exclusiv za ty penize. Murano u nas je predrazeny, ma jen jeden benzinak a zadnej kvalitni naftak (3/4 prodeju X5 delaji 3.0d) a je to za ty penize "jen" Nissan. Mozan i proto jsem videl na silnici vic dovezenejch Infiniti nez Muran...
neregistrovaný "Paja"
6. 1. 2006 11:06
Re: NEJKRÁSNĚJŠÍ
Ve srovnani s jinymi jsou oba sourozenci tedy Mur i Infi tvarove naprosto ciste vozy, Murano je polozeno cenove nize, tak aby si s FX vzajemne prilis nekonkurovali (a dle strategie Nissanu by ani nemeli, prirovnani k Audi a VW je asi vystizne). Oba jsou v zasade vzorovymi kousky, nebot ackoliv je poji pouto v zasade bratrske jsou designove natolik rozdilni, az to v dobe unifikace prekvapuje. Ono v zasade je skoda, ze evropsky trh je pro ne nezajimavy a tudiz nemaji ani tendenci vyvijet a homologovat zcela jiste v Evrope potencialne prodavanejsi naftovou verzi. Vylozenych fesaku prilis nenajdeme, nove ML nevypada spatne, ale je jakoby slehle potvorami z Jurskeho parku (alespon predni cast mi pripada jako tyranosaurus rex), BMW X5 je dnes jiz okoukanou (byt stale pritazlivou) klasikou, X3 je jaksi nedotazena a rozplizla, RR Sport je klasika ve sportovnim havu (ale taky v zasade nic prevratneho, byt je to fesak), Lexus RX je povedeny a klidne by mohl byt kralem i on, byt neni uplne nejcistsi. Cayenne presvedcuje jinymi vecmi nez je design a Touareg se svezl na doznivajici tvarove bezduchosti Golfu IV. Snad by stalo za to vyzdvihnout zablesk geniality u spol. Kia za Sorento (byt odkaz k prechozimu Lexusu RX a M-B ML je patrny) a Volvo za XC90. Ostatni nejsou nicim vyjimecni, takze ackoliv se s Vami shoduji na urcite hezcim FX, ani Murano neni spatnou volbou.
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 1. 2006 11:13
Re: NEJKRÁSNĚJŠÍ
No a co třeba toto?: [odkaz] / [odkaz] :-)
neregistrovaný "Paja"
6. 1. 2006 11:21
Re: NEJKRÁSNĚJŠÍ
Mas pravdu na hvezdu SRX jsem zapomnel, ta byla pro me osobne jednim z nejvetsich prekvapeni (v dobrem smyslu slova) pri setkani nazivo! Drobnou vadou na krase je opticka nevyvazenost mezi "lehkou" predni a "tezsi" zadi pri pohledu z boku, ale jinak je moc pekny! :yes:
neregistrovaný "ZZ"
6. 1. 2006 11:24
Re: NEJKRÁSNĚJŠÍ
Tahle barva mu ale vůbec nejde k pleti :no:
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 1. 2006 11:28
Re: NEJKRÁSNĚJŠÍ
Na bílou perleť palec dolů dáti, Lonese na půl roku naštvati. >:D Ještě řekni, že se ti hnusí kašmírská metalíza: [odkaz] A asi se rozbrečím.
neregistrovaný "ZZ"
6. 1. 2006 11:36
Re: NEJKRÁSNĚJŠÍ
Ne, tahle je v pohodě. Dokonce v týhle jsem ho viděl i u nás. Jen ta bílá fuj ;-) PS: Co to má na okýnku u řidiče?
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 1. 2006 11:50
Re: NEJKRÁSNĚJŠÍ
Dálkový ovládání. >:D Ne, vážně netuším.
neregistrovaný "rasto"
8. 1. 2006 22:17
Re: NEJKRÁSNĚJŠÍ
Ten "bazmek" na okne je alarm. Ma to vacsina aut, ktore stoja u dealerov na dvore len tak "volne pohodene".
neregistrovaný "ZZ"
8. 1. 2006 22:28
Re: NEJKRÁSNĚJŠÍ
Aha, díky! :yes:
neregistrovaný "Jackass"
8. 1. 2006 09:46
Re: NEJKRÁSNĚJŠÍ
Vypadá to jako taková ta houbička na mytí skel.
neregistrovaný "GTI"
6. 1. 2006 11:41
Re: NEJKRÁSNĚJŠÍ
Až na to Sorento... se ti zas něco povedlo ;-) :yes:
neregistrovaný "Paja"
6. 1. 2006 12:06
Re: NEJKRÁSNĚJŠÍ
Chybi mi tam "po dlouhe dobe", priteli Aramisi! >:D
neregistrovaný "GTI"
6. 1. 2006 12:52
Re: NEJKRÁSNĚJŠÍ
:-) :yes:
neregistrovaný "Tomáš Adam"
6. 1. 2006 10:20
A co třeba INFINITI FX35 ?
A co třeba INFINITI FX35 to se vám líbí? Např. zde: [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Yaroukh"
6. 1. 2006 11:05
Re: A co třeba INFINITI FX35 ?
mne jo
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
6. 1. 2006 11:23
Re: A co třeba INFINITI FX35 ?
je to krasevec ..... ale jezdí už jich tu poměrně velmi mnoho ... začíná se okoukávat ... bude to chtít nějakou novou bombu .. třeba mkx :-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 1. 2006 11:30
Re: A co třeba INFINITI FX35 ?
:-) Já si tak přeju aby to bylo pěkný jako koncept....
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
6. 1. 2006 11:58
Co zařídil švihák...
..tohle. V kategorii SUV a Crossover nemůže být auto nejkrásnější...
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Paja"
6. 1. 2006 12:07
Re: Co zařídil švihák...
Tak koukej "vysmazit" vlastni zebricek! >:D Nebo Te zaradim do kategorie "Jeee, to je hnusny!" >:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
6. 1. 2006 12:16
Re: Co zařídil švihák...
Vlastní, no kdybych měl tedy už něco zvolit, tak by to bylo asi Infi a na druhém RR, pak asi MB M, pak X5, pak Toua, pak Murano, pak Cayenne
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
6. 1. 2006 12:19
Re: Co zařídil švihák...
jo zapoměl jsem na XC90, tak to bych zasadil asi mezi X5 a Touareg, možná jsem zapoměl na nějaký auta, takže sorry
neregistrovaný "Paja"
6. 1. 2006 12:23
Re: Co zařídil švihák...
Cim je Touareg tak zajimavy, ze se umistil pred Muranem? Kde mas ekologickou ikonu RX? ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 1. 2006 12:25
Re: Co zařídil švihák...
A hlavně: kde má SRX a Aviator? Teda chci říct MKX. A Acuru MDX a Lexus GX a a a.... :-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
6. 1. 2006 12:32
Re: Co zařídil švihák...
Říkám, všechny auta tam nemam, zvlášť ameriky si podle názvu prostě nevybavim, tak si holt teď pustim google a kouknu na to a doplnim..
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
6. 1. 2006 12:38
Re: Co zařídil švihák...
Takže všechny tebou zmiňované bych zařadil až na konec mé tabulky s tím, že SRX je z nich nejkrásnější.. Co je MKX jsem nenašel, protože MKX Lincoln je nějakej koncept (Asi Mark X) a nebo to vyhodí (sice absolutně nádherný) Jag Mark X (420G), ale to není SUV...
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 1. 2006 13:00
Re: Co zařídil švihák...
No on MKX nejni ještě nic. Dneska bys to našel pod názvem Aviator. Ale ten současný je designově takový konzervativní až vobyč. Ale jestli se ti líbí kvůli tomu Touareg....možná by se u tebe chytnul: [odkaz]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
6. 1. 2006 13:22
Re: Co zařídil švihák...
No abych byl upřímný. S touhle kategorií vozů poamericku mám problém. Respektive ničím mě neláká a všem vozům bych vytknul stejnou věc, kterou ale nejsem schopen popsat. Jediný co k tomu můžu říct, i když to taky bude znít hodně divně, je to, že mi v něčem přijdou americký SUV a pod. kategorie jako ruský potažmo sovětský vozy.. Neber to jako nějakou narážku apod., ale prostě něčím mi oboje "znervózňují" možná mi přijdou až moc okázalé svou velikostí, přičemž mi na nich chybí nějaký detail.. Nevím. Není to ono. Přičemž tenhle koncept aviatoru [odkaz] je pěkný. Možná když se na něj tak dívám, tak se mi líbí právě proto, že ta mřížka chladiče jakoby měla detail. Prostě jdu blíž a ten povrch se dále člení, zůstává zajímavý, kdežto u toho linku cos dal ty, ta mříž je mohutná, ale to je vše. Je sice jednoduchá, ale vzhledem ke své velikosti je pro mě neuchopitelná.. Samozřejmě to není problém jen mříže chladiče. Nevím, jak to jinak napsat..
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
6. 1. 2006 12:30
Re: Co zařídil švihák...
Mě se líbí, že Touareg má ještě takový "nepokroucený" design. Čisté linie, stejně proto mám svým způsobem i Phaeton. Ekologická ikona RX se mi taky moc neštimuje, tedy kdysi to šlo, ale už se mi okoukala, řekněme, že bych jí šoupnul až za Cayenne...
neregistrovaný "Paja"
6. 1. 2006 12:52
Re: Troubareg
presne, nepokrouceny, fadni, obycejny, nenapadity, neurazejici, neuzasny, unyly, suchy...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
6. 1. 2006 13:08
Re: Troubareg
Ale to právě je ta jednoduchost, kterou já vítám. Raději jednoduše, než složitě, ale bez umění. Kdyby všechny auta byly kroucený stylem, jak to předvádí spousta automobilek dnes, tak by to byla pro mě taky hrozná votrava.. Jak fádní? Jo, neurážející. Podívej třeba jak se zkroutili bavoráky, sice mě osobně to (vyjma 3er) nevadí, ale těch lidí, co to nemohlo vydejchat. Nebo ten hroznej výplod Ford Ka. Raději ani nebudu mluvit o Focusu I.. Prostě já spatřuji krásu v různých pojetích, ale hledám jistou jednoduchost, a nebo rafinovanost. Třeba XJ a Phaeton. To jsou dokonalé protipóly. A přesto se mi oba líbí. Oba přinášejí něco, co ten druhý nemá a vzájemně si to neberou. XJ má složité linie, ale ty jsou tak nadčasové, že s nimi mají problém i v samotném Jaguaru, protože mají svým způsobem strach, jestli je možné je nahradit něčím jiným, co by mělo stejnou a nebo větší hodnotu. Navíc v těch liních je ukrytá ta kočkovitost značky... Phaeton naproti tomu těží z jednoduchých nekomplikovaných tvarů, které jsou umocněny jejich mohutností... Touareg se mi líbí právě z podobného důvodu. Třeba světla, nijak zkroucené, co se světly postupně vyvedl Peugeot.. a to nemluvě o tom, co se světly vymýšlí korejská a japonská produkce... Navíc, k německu patří jistá unylost, suchost. Je to zkrátka technicismus, musí se umět správně uchopit, né každý ho snese. Víc už mě k tomu nenapadá.
neregistrovaný "Paja"
6. 1. 2006 13:39
Re: Troubareg
U noveho XJ se jagu nepodarilo to, co se dari Porsche uz par desitek let s 911, drzet styl a pritom byt moderni. Styl si udrzeli, bohuzel za cenu ustupku v progresivnosti a XJ zkratka nebyl uz v dobe predstaveni pro spoustu zakazniku IN a pritom se jedna o krasne auto. Souhlasim s Phaetonem, ten opravdu neni spatny, dokonce ani opticky tezky diky relativne nizke karoserii a sklopenym sklum. Nesouhlasim s impulsem Focusu I., to auto vypada stale tak skvele, ze se mu jeho druha generace ani nepriblizila. A predni svetla? Obdivuji treba tvar C4, kruhy pod ocima predchozi "trojky" a nebo sexy mandle Mazdy 6.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
6. 1. 2006 14:14
Re: Troubareg
No zrovna nový XJ mě zklamalo ne zásadně, ale jednou věcí jo. Ústupkem prostornosti - jinak pochopitelným, už není přikrčený jako generace X300/308 a to je pro mě problém. Ne mě se pokroucenina Focusu I vůbec nezdá, ačkoli se jí nedá upřít originalita, pro mě je jeho nástupce naopak mnohem stravitelnější, dokonce můžu říct, že se mi líbí. C4 je slušně odvedenej kus práce jako celek.. Předchozí trojka je ve své kategorii asi jednoznačný vítěz, to je naprostý auto.. A sexy mandle milé Magdy se mi nelíbí, protože celý auto mě naprosto nebere...
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 1. 2006 13:04
2005 USA Sales - Luxury SUV Mid-size
Lexus RX: 108,775(106,531)/11,774(12,367) / Acura MDX: 57,948(59,505)/ 5,522(6,238) / BMW X5: 37,598(35,225)/ 3,598(4,597) / Volvo XC90: 35,976(39,183)/ 3,741(5,018) / Mercedes ML: 34,959(25,681)/5,340(2,458) / Lexus GX: 34,339(35,420)/4,599(4,407) / Infiniti FX: 26,786(30,964)/2,544(2,783) / Cadillac SRX: 22,999(30,019)/2,072(3,575) / Volkswagen Touareg: 18,050(27,706)/2,353(2,730) / Lincoln Aviator: 15,873(23,644)/838(2,458) / Porsche Cayenne: 13,607(18,117)/1,425(1,773) / RangeRover: 13,430(13,546)/1,867(1,964) / RangeRover Sport: 10,441(0)/2,505(0).
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Paja"
6. 1. 2006 13:53
Re: 2005 USA Sales - Luxury SUV Mid-size
Lexus roste! :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 1. 2006 13:05
2005 USA Sales - Luxury SUV Full-size
Cadillac Escalade,EXT,ESV: 51,144(62,250)/4,331(7,453) / Lincoln Navigator: 25,844(36,398)/2,664(4,280) / Infiniti QX: 14,711(13,136)/1,487(1,993) / Lexus LX: 8,555(9,846)/947(1,415)
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Tom"
6. 1. 2006 13:33
Re: 2005 USA Sales - Luxury SUV Full-size
Co tie cisla v zatvorkach?Mam Nissan Navaru 2004 2.5 Di nevies co tam davaju amici pod kapotu?A ako sa tam predava.Dik.Cau
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 1. 2006 13:47
Re: Pick-upy
Ta čísla jsou rok2005(rok2004)/prosinec2005(prosinec20… Nissan Navara se tam prodává pod jménem Nissan Frontier. To je v USA pick-up střední třídy konkurující například Fordu Ranger, Chevroletu Colorado a Dodge Dakota (větší význam mají v USA full-size pick-upy, kde dominuje Ford F-150 a Nissan nabízí model Titan). Kompletní přehled pick-upů teprve chystám, ale Frontierů/Navar se prodá v USA ročně cca 70 000 kusů. V USA se prodává s benzínovým V6 3,3 se 180koňma.
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
6. 1. 2006 14:51
Re: Pick-upy
ee a nemá náhodou V6 4,0 ? [odkaz] ..... jinak super přehled .... MKX nebude bomba jak astuide .... stačí jen ten vnitřek že nedrží linii navigator / zephyr :-(
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 1. 2006 15:10
Re: Pick-upy
Eh ano, má informace je zastaralá. Platila jen do 2004. Od 2005 má 4,0.
neregistrovaný "Tom"
6. 1. 2006 16:16
Re: Pick-upy
OK.V EU do toho davaju len naftu.Ta nova navara od r.v.2005 ma 166 koni co je na 2.5 Di slusne.Murano ma trochu priskrteny motor zo Z 350 inak to iste naviac ma nejake to kilo naviac.4.0 benzinak to bi slo fajn ale ten benzin zas nieco stoji.Aj v USA uz asi nie je taky lacny ako pred par rokmi.Je to ale vzdy lepsie ako v UK pomaly Ł 1 za liter.Nehovorym ze platis potom za kazdy prejazd centrom Londyna C Ł 8.Poistka Ł 800.parkovne atd.Too much...
neregistrovaný "rasto"
8. 1. 2006 22:25
Re: Pick-upy
Benzin nam tu pomaly stupa. Dnes bol 2.14 $/ gal. kdezto minuly tyzden len 2.04 $/gal. Zato poistka na auto je tu v podstate lacna. Zalezi aj od toho ake mas auto a aj farbu. Za cervene a zlte je vyssia sadzba. Takisto aj za 3. dv. model. Udajne je to zaradene ako sportove auto. :-)
neregistrovaný "Elpepe"
6. 1. 2006 15:57
crossovery
crossovery moc nemusim a tohle uz vubec ne :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
6. 1. 2006 16:10
To Lones
Nechci v tom mít nepořádek, tak to všechno napíšu do jednoho příspěvku :-) 1) Díkys za ty statistiky, úplně si v tom rochnil a pečlivě je procházim. 2) Měl bych takovej návrh.. nechtěl bych ty statistiky nějak sjednotit (přehled podle jednotlivých segmentů) a umístit třeba na tvůj web? IMHO by to bylo docela super, protože když by člověk potřeboval nějaké info, tak by to docela urychlilo práci. Byl bych za to fakt rád (určitě i další).. Je to jen návrh.. Ale za odměnu si Tě když tak dám do oblíbených stránek >:D ;-) 3) Avalon sice nevyhrál, ale růst "95,318 (36,460)" mi připadá skoro bezprecedentní. 4) Po prostudování statistiky si budeme muset "zakřičet": Lexus RuleZZ ;-) 5) Ještě trochu ohřeji polívčičku US Toyotě a Lexusu.. Citace: "Lexus zaznamenal v prodejích další rekordní rok a udržel si titul nejprodávanější luxusní značky v USA již pošesté v řadě. Prodej v roce 2005 vzrostl proti předchozímu roku (také rekordnímu) o 5,5 procenta na 302 895 aut. Odbytu pomohlo i uvedení hybridního modelu RX400h, jehož se prodalo 20 674 kusů a nového sedanu GS se 33 457 prodanými kusy.
Rekordní rok zaznamenala v USA také Toyota, která prodala včetně značek Lexus a Scion celkem 2,26 milionu aut(!), což znamená proti roku 2004 nárůst o 10,1 procenta(!!!). Toyotě se daří skvěle, uvážíme-li, že i přes různé tržní výkyvy její prodeje rostou nepřetržitě již deset let." Já bych doplnil (s odkazem na tvoje statistiky), že Toyota roste nepřetržitě každým rokem, od doby, co vstoupila na US trh! Tak že Toyota ruleZZ ;-)
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 1. 2006 16:35
Re: To Lones
Samozřejmě to z compu nemažu, tak až zkompletuju všechny segmenty, vyvěsím to na web, když o to tak stojíš. ;-) K Avalonu: nová generace vskutku prorazila a je mnohem úspěšnější než minulá. Ale Ford FiveHundred začal z ještě nižšího čísla a vyrostl ještě výše. To ani nemluvím o typické věci, která americké značky znevýhodňuje ve statistikách, a to je hodně modelů. Vždyť úspěšnost Fordu v dané třídě by se měla měřit minimálně součtem FiveHundred+CrownVictoria+Montego+GrandM… Importované značky jsou v USA tradičně silnější v mid-size segmentech než ve full-size. To platí jak o sedanech, tak o pick-upech tak o SUV. Prostě, kdo nakupuje velikánské auto, častěji dá přednost americké značce. K bodu 5)Z těch 300 000 Lexusů připadá 100 000 na řadu RX. Drtivé prvenství Lexusu v týhle klíčový kategorii (luxusní SUV střední třídy) mu stačí aby držel náskok třeba nad Caddym, který prodal loni 235 000. SRX, který měl bojovat v dané třídě se moc nechytá, stejně jako XLR. Naproti tomu DTS,STS,CTS a Escalade nemají takřka konkurenci (no dobrá CTS ji má v Acuře TL). Ve full-size sedanech, SUV a pick-upech se importy prostě moc nechytají.
neregistrovaný "Tom"
6. 1. 2006 18:07
Re: To Lones
Super duper! Až to bude na webu, tak mi dej pls vědět - zvýšim Ti návštěvnost ;-) S tím mid-size a full-size máš pravdu. Podle mě je to dáno tím, že mnoho zákazníků si pamatuje, kde byly Japící před 30 lety a co nabízely - tak že ve full-size trochu dojíždej na "horší" image. Podle byl tohle jeden z hlavních důvodů vzniku značek Lexus, Acura, Infiniti a možná nějaké budoucí od Hyundaie.. Důležitý, ale je, že sou "pevnou" součástí trhu a že budoucí generace amíků s tím už problém mít nebudou. To samé podlě mě platí i o Evropě. Za 30 let tu už nebudou žádný GTIčka ( ;-) ) který by řešili otázku evropského původu, evropského designu či věčnou otázku zda "japonec-nakonec" nebo "nakonec-japonec" apod. Bude zajímavý sledovat, jak si povede model lexusu, který půjde proti RR a Bentley (nevzpomínám si na jméno - označení). BTW jak si vede LS v luxusní kategorii?
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 1. 2006 18:26
Re: To Lones
Ta situace mid-size/full-size není ani tak o prémiovosti jako o typicky americkém zákazníkovi. Člověk, který kupuje full-size je typický Američan a chce americké výrobky. O prémiovosti to vážně není. Full-size pick-up nebo full-size sedan stojí většinou míň jak luxusní auto střední třídy. LS a GS najdeš v diskusi pod Přehledem novinek na Detroit 2006.
neregistrovaný "Tom"
6. 1. 2006 23:13
Re: To Lones
Hm, asi máš pravdu, ale o té Evropě to platí, ne? Jinak co si představuješ pro pojmem typický američan? Já osobně vidím (zjednodušeně pojato) dvě ameriky: východní pobřeží + západní pobřeží a to "uprostřed". Podle mě to jsou dva dosti odlišné světy a typický amík vypadá pokaždé docela jinak. Typický amík z pobřeží je u obyvatel velkoměsta nebo jeho předměstí, ale typicky obyvatel "středozemě" podle mě odpovídá dosti hanlivému pojmu "redneck"..
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 1. 2006 10:43
Re: To Lones
Ale já to nemyslel nijak hanlivě. Neupadám do žádných stereotypů. Ani o tom, že kdo nežije na pobřeží je buran/redneck. Samozřejmě on něco více "typických američanů" žije na středozápadě. Oprostěme se prosím jednou od politiky a údajného IQ (které slouží jako fiktivní kosa pro politiku). Mluvím o prioritách ve vkusu. O těch, kteří kupují podle pravidel "bigger is better", "no replacement for displacement" a často činí patriotické nákupy. Takových najdeš spousty i na pobřežích. U Evropy to vypadá složitěji, ale to asi proto, že tu žijeme. Kdybychom žili v USA, chápali bychom zase tamní situaci o dost složitěji a Evropa by pro nás byla "jasná jako facka". >:D Jo a bacha na mě, já fandím těm "buranům". Ne těm navoněnejm ***ům z LA (to byla nadsázka, ne stereotyp z mé strany). >:-[] A "intelektuál" používám jako urážku.
neregistrovaný "Tom"
7. 1. 2006 12:10
Re: To Lones
Já to taky nemyslim nějak hanlivě, jen sem chtěl upozornit na to, že "průměrný" obyvatelé těchto dvou částí se dosti liší.. Tak že se težko mluví o "průměrném" američanovi.. O politice a IQ se tady bavit nechci (ikdyž je jasné ve kterých státech vyhrává Jirka Křovák..), tohle je server o autech. Těch navoněnejch ***ů v LA zas "tolik" není, protože tam jsou v menšině a víc než 50% obyvatel jsou mexikáni >:-[] Ale chápu jak to myslíš
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 1. 2006 12:19
Re: To Lones
Jo Hispánci se rychle množí a rychle přebíhají hranice. :-) Kdysi tu byl článek o tom, že toho hodlá využít Seat a začít prodej v USA s orientací právě na tuhle skupinu. (Ad volby: ono i v těch "nejextrémnějších státech" to dopadlo maximálně 33:66 nebo 66:33. Vyjma Utahu. >:D )
neregistrovaný "Tom"
7. 1. 2006 13:18
Re: To Lones
To je pravda, aspoň by si někdo začal kupovat Seaty >:-[] Třeba to tak jednou dopadne - VW ztrátí trpělivost se prodělečným Seatem, zavře továrny a značku Seat uvede v USA a bude právě orientovaná na hispánské obyvatelstvo.. určitá logika by v tom byla. Teda jestli za nějakejch 5 let vůbec půjde hovořit o přítomnosti VW na US trhu >:-[] P.S. jak vlastně amíci čtou název VW (fonetický přepis bude nejlepší)? >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 1. 2006 13:23
Re: To Lones
Nikdy jsem neslyšel vyslovovat amíka "volkswagen" takže nevím. >:-[]
7. 1. 2006 22:18
Re: To Lones
Apostle... ;-) :yes:
neregistrovaný "Tom"
8. 1. 2006 12:29
Re: To Lones
>:D
neregistrovaný "lowkick"
6. 1. 2006 20:45
Krabicove vino...
...tak to tam museli Taliani rozdavat zdarma...a hlavne te porote, protoze jinak takove vysledky nepadaji v uvahu... >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Slam"
7. 1. 2006 20:00
americky *
panove co reknete na tohle:
aby Murano mohlo jezdit na evropskych silnicich muselo prodelat 1600 zmen. ... To jsou oficialni udeje z Nissanu. Par maniku nabizi ze Vam za babku dovezou auta z USA. To se jsou to vraky delane pro USA ktere nejsou delane na rychlou jizdu do Evropy to uz vam nereknou....
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 1. 2006 21:36
Re: americky *
Být oficiálním dealerem Nissanu, taky to tvrdím. >:-[]
7. 1. 2006 22:13
Re: americky *
:-) :yes: Tisíc šestset výmluv... proč to auto musí stát takový děngy...
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
7. 1. 2006 22:21
Re: americky *
jo jo ... us verze je vlastně úplný střep ... jo změny jsou ale většinou takové aby byli splněny veškéro požadavyk evropských předpisů ....
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 1. 2006 09:32
Re: americky *
Mě by hlavně zajímalo, kolik z těch 1600 změn se vztahuje k demontáži kvalitnějších zařízení jako třeba nahrazení amerických nárazníků, které odolávají bez poškození nárazu do 7mil/h za ty evropské, které vydrží náraz jen 5 mil/h. A k demontáži bezpečnost zvyšujících pozičních světel. A k demontáži satelitního rádia XM. Další je odlepení varovných nápisů ze všech míst, kde hrozí poranění....
neregistrovaný "Elpepe"
8. 1. 2006 11:51
Re: americky *
Odlepeni varovnych cedulek je celkem logicky, v Evrope jeste demence nedosahla takovyho stupne >:-[]
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
8. 1. 2006 11:54
Re: americky *
:-) :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 1. 2006 11:56
Re: americky *
S realitou tvůj vtip bohužel nemá nic společného. Demenci tu vidím na každém kroku.
neregistrovaný "Alessio"
8. 1. 2006 12:32
Re: americky *
Mimochodem....auta pro Austrálii mají v povinné výbavě pískání na nezapnuté pásy i vzadu....proč to není u nás,proboha? *, co se vzadu nepoutají mi fakt pijou krev(když to jsou děti, tak jim to mají nařídit rodiče!). Nejenom že riskují vlastní život, ale i životy ostatních ve vozidle. Viděl jsem už taky, jak nepřipoutaná osoba vzadu zabila řidiče vepředu (něco podobného je tady na webu ve videosouborech). Poutat,poutat,poutat! Bravo LIFE-život!
neregistrovaný "Elpepe"
8. 1. 2006 21:57
Re: americky *
Kdo se nechce poutat tomu nepomuze zadny priblbly piskatko a ty nalepky sou fakt hovadina, to mohli vymyslet jenom v americe
neregistrovaný "rasto"
8. 1. 2006 22:37
Re: americky *
Krcmove reci o tom, ze je to hovadina si nechaj na doma. Nepoznas podstatu veci, ale je lahsie napisat, ze je to somarina. Je to dane zakonom. A ten zakon je dobry na to, ze frajer, ktory si to neprecita a rozmlati si hubu na prvom strome, nebude moct vysudit velke peniaze od automobilky. Chrani sa tym vyrobca a to, ze to tam je, ti nemusi nijako vadit, dokonca sa mozes aj nieco naucit. A ked sme pritom, skus si ju niekedy precitat, teda tu nalepku, a zamysliet sa nad tym, co znamena. A ked prides na to, ze je to ok, tak sem napis na co si prisiel. A ak na nic, vrat sa medzi kamaratov a mozes tvrdit, ze amici su sprosti, lebo lepia nalepky kade tade po aute. :no:
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
8. 1. 2006 12:51
Re: americky *
já si myslím že máme ještě hodně co dohánět :-)
neregistrovaný "ZZ"
8. 1. 2006 22:30
Re: americky *
To, že vidíš demenci na každém rohu, ještě neznamená, že nedosáhla takového stupně jako US >:-[] ;-) >:D
neregistrovaný "Tomáš Adam"
15. 1. 2006 23:50
Re: americky *
Napiš mi těch 1600 změn na papír... chacha, to chci vidět. Podívej se na fotogalerii sem: [odkaz] já jsem zatím napočítal změn 12. Jak tady už někdo řekl, pokud budu prodejce Nissanu, budu za změnu považovat i to, že si do auta uprdnul černoch, kterej to vyvážel z továrny >:D
neregistrovaný "ivusko"
16. 1. 2006 18:59
bez titulku
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ivusko"
16. 1. 2006 19:00
humus
hnusne infiniti fx45
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "švihák"
16. 1. 2006 21:15
gratuluju!
No, to mám radost! Vrátil jsem se z teplých krajin a takóvá zpráva! Murano je nejkrásnější! Kdo přemýšlíte nad koupí, neváhejte. Já jsem z něj nadšený. Veškeré dotazy na Murano mi pište pod jakýkoli novější článek AUTO.CZ. Teď už tu budu častěji.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petr"
25. 5. 2006 20:15
Není to pravda
Nejkrásnějším není Nissan Murano, ale INFINITI FX 35!!!!! Venkovní detaily a línie a vnitřnízpracování i desing jsou o stupeň výše!!!!
Rozbalit vlákno
0