reklama


Nissan Pathfinder a Navara: Facelift, modernizovaný 2,5 dCi a nový 3,0 V6 diesel

Nissan Pathfinder a Navara: Facelift, modernizovaný 2,5 dCi a nový 3,0 V6 diesel

 
 

Nissan připravil pro dvojici SUV Pathfinder a pick-upu Navara mírný facelift. Současně s ním uvede o 11 % výkonnější čtyřválec 2,5 dCi (140 kW) a nový šestiválcový turbodiesel 3,0 l (170 kW).

Připravované designové změny nejsou u Nissanů Pathfinder a Navara nijak výrazné. Nový přední nárazník je více zakulacený, má hladší tvary a prodlužuje vůz o 80 mm. Nová je také optika xenonových světlometů a jejich ostřikovače, které se vysouvají z nárazníku. Maska chladiče s širším středním dílem a na ni navazující přepracovaná kapota motoru opticky vůz rozšiřují. U Pathfinderu je navíc novinkou hranatější zadní nárazník a nová 18palcová kola (dosud bylo maximum průměru originálních kol 17 palců).

I v interiéru došlo k několika úpravám. Nová je grafika přístrojového štítu, přibylo chromovaných doplňků, změnila se látka čalounění a tvar dveřních výplní. Praktickou využitelnost zlepší větší úložné prostory a nový ovladač pohonu všech kol. V nabídce se objeví i nový multimediální systém Nissan Connect Premium s navigací a 40GB harddiskem.

Silnější čtyřválec a nový šestiválec
Výkon základního čtyřválce 2,5 dCi vzroste o 11 % na 140 kW. Stejný je i nárůst nejvyššího točivého momentu – z 403 na 450 Nm. Naopak kombinovaná spotřeba klesne o 1,3 litru na 8,5 l/100 km.

Druhým motorem v nabídce pro evropský trh se stane turbodiesel 3,0 V6. Jedná se o upravenou verzi nového agregátu V9X ze společného vývoje Aliance Renault Nissan, jehož bližší technické specifikace jsme popsali v článku Infiniti FX30d, EX30d a M30d: Nový turbodiesel 3,0 V6 (175 kW, 550 Nm).

V případě dvojice Pathfinder/Navara je nejvyšší výkon 170 kW, maximum točivého momentu 550 Nm je dosáhováno mezi 1700 a 2500 min-1, přičemž 500 Nm je k dispozici už při 1500 min-1. Výsledkem vysokého točivého momentu je možnost táhnout přívěs o hmotnosti až 3500 kg (u Navary 3000 kg).

Premiéra se uskuteční na ženevském autosalonu, do prodeje se faceliftované modely dostanou v dubnu. Šestiválec zamíří k zákazníkům o dva měsíce později.

Spolupracujeme s TipCars.com
Provozovat historický palác fakt není ziskové, říká Konstantin z Lichtenštejna Provozovat historický palác fakt není ziskové, říká Konstantin z Lichtenštejna

Na české území přišli Lichtenštejnové už za Přemysla…

Zápisník Jany Havligerové: To zase byl týden Zápisník Jany Havligerové: To zase byl týden

Strana zelených o víkendu sjezdovala. Nově bude používat…

Prodej potravin a módy z e-shopů skokově roste, mobilem nakupují i senioři Prodej potravin a módy z e-shopů skokově roste, mobilem nakupují i senioři

Navzdory obtížné logistice jsou potraviny nejrychleji…

Kam s hotovostí? Do bezpečí anonymity Kam s hotovostí? Do bezpečí anonymity

To, že pro úschovu peněz není vaše domácnost tím…

 
 



reklama


reklama


Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Mazda bude mít už příští rok benzinový motor bez svíček Mazda bude mít už příští rok benzinový motor bez svíček

Japonská automobilka chce pro spalování benzinu využívat…

Rekordman z hliníku ukrývá 340 koňských sil. Nyní je na prodej Rekordman z hliníku ukrývá 340 koňských sil. Nyní je na prodej

Automobil z roku 1952 je skutečným unikátem a nyní může…

 




Nissan redukuje nabídku hybridních modelů Nissan redukuje nabídku hybridních modelů

Další japonská značka omezuje nabídku hybridních verzí…

Video: Představujeme nový Nissan Pathfider Video: Představujeme nový Nissan Pathfider

Nissan Pathfinder se s novou generací vrací k samonosné…

 



 
Mercedes-Benz C291 (1991): Prototyp s plochým dvanáctiválcem a neskutečným zvukem

Mercedes C291 (1991): Prototyp s plochým dvanáctiválcem a neskutečným zvukem

Včera

Mercedes-Benz C291 - prototypy skupiny C, skrývá zajímavou techniku a má úžasný zvuk!




Blesk.cz

Gott se zuby nehty brání otřesnému nařčení: Nejsem hypochondr!

Gott se zuby nehty brání otřesnému nařčení: Nejsem…

Když je vám špatně, odkládáte cestu k lékaři na úplně tu nejposlednější chvíli? To byste možná neměli. Ale také…

Zpověď ochrnutého moderátora Michala Jančaříka (41): Věří, že bude znovu chodit?

Zpověď ochrnutého moderátora Michala Jančaříka (41):…

V poslední době se Michalu Jančaříkovi (41) lepí smůla na paty. Nejdřív ho zlobila ledvina, po transplantaci se…

 

iSport.cz

Gentleman Federer? Legendě ruply nervy, vzteky rozházela věci

Gentleman Federer? Legendě ruply nervy, vzteky…

Má pověst gentlemana, v osmifinále Australian Open to však Roger Federer vůbec nepotvrdil. V zápase s japonským…

SESTŘIHY: Rozjetá Barcelona pálila, se Sevillou nahání Real

SESTŘIHY: Rozjetá Barcelona pálila, se Sevillou nahání Real

Fotbalisté Barcelony zvítězili v 19. kole španělské ligy v Eibaru 4:0 a dotáhli se k čelu tabulky. Real Madrid…

 

Reflex.cz

Okamura v objetí s vlivnými kritiky uprchlíků a Islámu – Le Penovou, Wildersem či Frauke Petryovou

Okamura v objetí s vlivnými kritiky uprchlíků a…

Poslanec Tomio Okamura se v těchto dnech ocitl v „objetí“ s významnými evropskými politiky, kteří stále více…

Vadí mi nálepkování lidí s opačnými názory. Václav Klaus ml. otevřel Centrum pro občanské svobody

Vadí mi nálepkování lidí s opačnými názory. Václav…

Pravicový think tank Centrum pro občanské svobody včera v pražském hotelu Don Giovanni oficiálně otevřel Václav…

 
 
reklama