velmi pekne auto suhlas :yes: , zadne svetla uz mozno nemuseli zasahovat do priestoru zadneho okna ale chapem ze takto je to napaditejsie a akesi ine ;-):yes: kazdy dnes vsadza na dizajn :yes:
myslim ze predne partie v novom NOTE uz predznamenavaju ako asi bude spredu vyzerat nova almera ( ta maska )
Note sa mi paci..... trosku mi ten interier pripada taky akysi "lacny" hrackarsky ale to je asi len dojem z fotiek..... urcite to nazivo bude ok :yes:
doterajsi note patrilo k skutocne velmi nedocenenym autam na trhu ale takych je dost.... jazz je tiez nedocenene auto ale za vsetko mozu aj ceny..... nuz uvidime ake ceny nasadi NOTE ... mne sa paci... dokonca z bocneho profilu mi to viac pripomina nejaky klasicky hatch [odkaz] ako nejake MPV... parada :yes:
Podle mě jedno z nejhezčích mini mpv na trhu. K tomu interiéru, to je stejné jako u Juka, na obrázku nic moc, ale na živo super. Nissan má ode mě velké :yes::-)
pro mně je ten interiér i fotkách velmi slušný,zajímavý přístrojový štít,celkem pohledný sedadla,jenom ten volant by mohl vypadat trošku jinak,ale jde o zvyk.velmi dobrá práce... :yes:;-)
začíná nissan ofenzíva,toto je první vlaštovka.note ,qasqai,x-trail,murano,almera a aby toho nebylo málo,tak se přidává infiniti q50,a konkurent bmw1...
Jo jo, Nissan poslední dobou nabírá znovu dech na Evropském kontinentu, po velkém úspěchu jménem Qashqai přichází nový Note, který vypadá opravdu dobře, zvláště pak v té verzi se sportovněji laděnými nárazníky. Po motorové stránce auto bude také snad v pořádku, benzinové tříválce má dobré a naftové motory má k dispozici od Renaultu, které jsou také dobré. Brzy se představí nová Almera, která by mohla navázat na úspěchy své dávné předchůdkyně, první designové studie vypadají dobře.
Také se mi na Nissanu líbí, že se nebojí experimentovat a navrhovat různé nevšední automobily, jako je např. super bláznivé auto Juke a jeho sportovní mutace Juke R a Juke Nismo. V dnešní době, každá automobilka obrací každou korunu a snaží se ušetřit, Nissan přesto vyvíjí taková auta, jako je Juke R nebo GT-R. Za to patří Nissanu :yes:
Ted' jsem si našel ceny v Japonsku. Za plnou palbu (bezklíčové odemykání, panaromatická sřecha, polokůže, 8x airbag, navigace a parkovací systém) chtějí v přepočtu 395 000 Kč a to tam nejsou ceny nijak výrazně odlišné viz Micra: 1201200 jenů = 241000 Kč x 242000 Kč v ČR (samozřejmě základ).
Čumák to má ve stylu současných Toyot. Taky nechápu proč dávají u všech malých "kyblíků" světla až pod okno. Nissan je toho hnusu průkopník (viz Micra starší generace).
Jak to mam mit velkej kufr? Nynejsi verze ma kufr dost malej. Pro manzelku s ditetem dobry auto, ale musi to mit vetsi kufr. Na jedne fotce vypada vetsi nez predchozi verze
Kufr u současné verze malý? Rozmezí 280 - 430 litrů (podle posunutí zadní avice) je pro běžné rodinné potřeby až až. Nekecám, jsem už třetím rokem majitelem benzínové 1.4 Acenta - zatím spokojenost. Předpokládám, že u nové verze se rozměry zavazadlového prostoru při vnějších rozměrech d 4100 x š 1695 x v 1525 a rozvoru 2600 asi moc lišit nebudou. Dobře, že zůstává posuvná lavice i v nové verzi.
rozšířená fotogalerie nám ukázala víc a líbí se mně více a více.povedené autíčko.šikovná velikost a s tím kompresorem může pěkně utíkat a to za málo peněz...bravo nissan :yes:;-)