Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Nissan Note: první jízdní dojmy

Letošní rok je pro značku Nissan na starém kontinentě přelomový. Období konsolidace skočilo a japonská část Aliance Renault Nissan se chystá k ofenzívě. Nový model Note, který chce promluvit do prodejů v segmentu B, jsme vyzkoušeli v jižní Francii.
Zpět na článek
8. 2. 2006 21:11
neregistrovaný "patrik"
8. 2. 2006 22:46
neregistrovaný "Peytl"
9. 2. 2006 11:09
neregistrovaný "Marko"
9. 2. 2006 21:10
neregistrovaný "patrik"
8. 2. 2006 21:46
8. 2. 2006 22:33
neregistrovaný "patrik"
8. 2. 2006 22:43
neregistrovaný "Peytl"
8. 2. 2006 23:19
neregistrovaný "patrik"
8. 2. 2006 23:22
neregistrovaný "Peytl"
9. 2. 2006 00:00
neregistrovaný "patrik"
10. 2. 2006 10:30
neregistrovaný "Duke"
10. 2. 2006 14:04
neregistrovaný "GTI"
10. 2. 2006 15:25
neregistrovaný "Manga"
10. 2. 2006 17:23
neregistrovaný "GTI"
9. 2. 2006 06:18
neregistrovaný "Pitrs"
9. 2. 2006 09:44
neregistrovaný "Marketa"
10. 2. 2006 14:46
neregistrovaný "Pitrs"
9. 2. 2006 11:13
neregistrovaný "Marko"
9. 2. 2006 12:30
neregistrovaný "Paja"
9. 2. 2006 12:54
neregistrovaný "Marko"
9. 2. 2006 12:58
neregistrovaný "Paja"
9. 2. 2006 13:14
neregistrovaný "Marko"
9. 2. 2006 13:40
neregistrovaný "Kryštof"
9. 2. 2006 13:20
neregistrovaný "RnaliM"
10. 2. 2006 08:44
neregistrovaný "milo"
10. 2. 2006 08:54
neregistrovaný "milo"
9. 2. 2006 13:31
neregistrovaný "Kryštof"
9. 2. 2006 14:12
neregistrovaný "RnaliM"
9. 2. 2006 14:40
neregistrovaný "Marko"
9. 2. 2006 14:50
neregistrovaný "RnaliM"
9. 2. 2006 14:54
neregistrovaný "Marko"
9. 2. 2006 15:04
neregistrovaný "RnaliM"
9. 2. 2006 16:39
neregistrovaný "Marko"
9. 2. 2006 15:32
neregistrovaný "Kryštof"
9. 2. 2006 16:39
neregistrovaný "briza"
10. 2. 2006 08:15
neregistrovaný "Kryštof"
10. 2. 2006 08:52
neregistrovaný "Paja"
10. 2. 2006 09:07
neregistrovaný "milo"
10. 2. 2006 09:32
neregistrovaný "Paja"
10. 2. 2006 09:36
neregistrovaný "Kryštof"
10. 2. 2006 10:58
neregistrovaný "milo"
10. 2. 2006 12:45
neregistrovaný "briza"
10. 2. 2006 13:34
neregistrovaný "Kryštof"
12. 2. 2006 23:29
neregistrovaný "milo"
10. 2. 2006 00:34
neregistrovaný "Novice"
10. 2. 2006 11:53
neregistrovaný "prekladys"
10. 2. 2006 12:45
neregistrovaný "Novice"
11. 2. 2006 21:24
neregistrovaný "komik"
11. 2. 2006 21:49
neregistrovaný "patrik"
12. 2. 2006 13:22
neregistrovaný "komik"
12. 2. 2006 19:06
neregistrovaný "anonym"
12. 2. 2006 19:07
neregistrovaný "patrik"
13. 2. 2006 10:21
neregistrovaný "Jirka"
13. 2. 2006 16:24
neregistrovaný "Coulin"
13. 2. 2006 23:16
neregistrovaný "anonym"
neregistrovaný "patrik"
8. 2. 2006 21:11
Díky redakci -
- za poctivou fotodokumentaci a čerstvé pocity z první jízdy. Nissanu uvedení Noteu na evropské trhy trvá a trvá, ale nakonec se přecejen dočkáme. Názory asi budou hodně různé, na US chatech jsem taky objevil hlášku "zas jedno auto, které se díkybohu do US dovážet nebude". Mně Note zvenčí podle obrázků nevadí, i když bych byl radši, kdyby se autonomněji odtrhl od Modusu (viz hlavně přední pohled ze 3/4). Víc jsem ale zvědavý na řešení interiéru, které jak se zdá, vtipně spojuje různé už známé finty (posuvná zadní sedadla, zarovnání roviny kufru falešnou podlahou - tentokrát se ziskem dost úctyhodného prostoru ve spodním patře, maximální zjednodušení manipulace se zadními sedadly, sklápění sedadla spolujezdce do roviny). Uvidíme, jestli to bude v praxi tak příjemné, jak to vypadá. Těším se, že Note budu porovnávat hlavně s Fusionem, řekl bych, že toho mají koncepčně dost společného. IMHO by někudy tudy mohla vést cesta k etablování malých kvazi-MPV jako šikovných nekomplikovaných všeumělů do města i mimo, s dobrými jízdními vlastnostmi a zároveň skromnými na motorizaci. Pro trh v ČR bude možná (doufám) zajímavá otázka, v jakém vztahu se vůči téhle koncepci užitnosti octne Roomster, případně Yeti. O prodejích v ČR se dá v téhle chvíli pouze spekulovat, klíčová bude cenovka - zatím známí potenciální konkurenti (Fusion, Meriva, Matrix...) jdou v základu od ca 320 do 390 tis.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Peytl"
8. 2. 2006 22:46
Re: Díky redakci -
Jedna z reakcí, které je potěšení číst. Souhlas, není co vytknout. Note sice není moje krevní skupina (MPV vůbec nejsou moje koně), ale nijak mě nepobuřuje. A poznámka o vlastní identitě u tohohle Nissu je rozhodně na místě. Renault z toho čpí jako dobře uleželej Camembert v míse suši...
neregistrovaný "Marko"
9. 2. 2006 11:09
Re: Díky redakci -
Ja si celkom nemyslim, ze je na mieste porovnavnavat koncept Note s Fusionom (teda ak ide o variabilitu tak urcite ano!). Fusion ma skor vyraz "falosneho" SUV, nez maleho MPV. A ani Note nema koncept karoserie cisto MPV. To uz ten Modus ano... Note je taky crossover medzi hatchbackom a MPV - nieco ako Mazda 2. No a Roomster je konceptom tiez niekde inde. Tam ide o karoseriu typu "LCV" - nieco ako je Berlingo, Kangoo, & spol... Ale to je uz asi moc presne delenie na obycajneho zakaznika. On bude asi vyberat zo vsetkych menovanych aut - a skonci asi vacsinou u Roomsteru (v nasich koncinach) - ale zas, aj kvoli tomu, ze nerozlisi dobre, ze su to trochu ine koncepty. Bude trebars zalezat na marketingovych pracovnikoch Nissanu a ich reklamke, aby to dokazali "podat". Aj ked ja sa bojim, ze to asi nezvladnu...
neregistrovaný "patrik"
9. 2. 2006 21:10
Re: Díky redakci -
Inu, já je přesto porovnám a Vy zas můžete Note porovnávat s čímkoli jiným, na tom není nic špatného. Zkrátka vidím dva deriváty malých HB s velmi podobnou velikostí, jízdními vlastnostmi, vnitřním řešením, využitelností a cílovou skupinou, takže se rád podívám, co tam nebo tam udělali vtipněji. A budu se dívat jednoduchým okem českého taťky, který potřebuje střídavě odvézt maminu do divadla, děti k babičce, babičku k sestře na Šumavu, celou rodinu na hory a zpátky, ledničku na chalupu, psa k veterináři, prkna k truhláři atd atd. Jo, a když to všechno odveze a složí, tak si ještě pro radost udělá tisíc a jednu zatáčku po okreskách nebo si zakrouží půlnočním velkoměstem. BTW: Mazda2 mě těžce nezaujala, tak doufám, že se jí Note opravdu moc podobat nebude. O Roomsteru jsem se zmínil vysloveně kvůli jeho tolik inzerované variabilitě interiéru. Tak doufám, že se tady zase sejdeme, až si ty kraksny prohlídneme :yes: >:D
8. 2. 2006 21:46
JE TO JEDNODUCHÝ
brácho, buďto jsi ostrej hoch, co, když se tři dny neholí, musí si v OBI koupit rašpli, nebo seš měkkej jak tvaroj z mlíkárny u vás na rohu a to pak s tebou amen. Tvrdej hoch ví přesně v čem má jezdit. Nepotřebuje k tomu příručku vod kámošů z knajpy ani doporučení Světa motorů. Shlédne pár testíků na auto.cz, prolítne diskuzi a je mu to jasný. Tvaroháři... s měkkým... kloboukem... a že jich tu je... tak ti se hledaj celej život. Nikdy se sice nenajdou, ale právě na tomhle staví někteří výrobci aut s některými modely. Takže takovejhle tvaroh, to probere v mlíčňáku u kakaa a pak si něco koupí... a ještě nám tu vypráví jak se to líbí jeho holce... Hergot, svět aut, tvaroháři, je svět chlapů, ostrejch vaček a tvrdejch pohledů, zbělenejch kloubů na volantech a strnišť na ošlehaných tvářích... tak se nauč dívat. Chápeš, brácho?... máš jen jednu možnost - řašple nebo kakao... nic mezi tím není. Dnešní svět, vymknutej z kloubů přirozenosti, přiteplalej tak, až z toho tajou ledovce, ti bohužel sám pořádek v hlavě neudělá... o ten se musíš postarat sám. Tak pokud máš vybráno mezi tou rašplí a kakaem... máš to i v autech poměrně jednoduchý... no, jen se rozhlédni... a pak vlez do tý správný káry. A jaká že to je? Tak především Golf, GURU GOLF, v černém getei, pak Stilo od Fiatů v třídveřáčku, neskonalej krasavec, a taky Grande, Grande Punto, brácho, dále Mini od bavoráků, a od nich vlez rozhodně ještě do jedničky, sedět ti to bude taky v CLIU... který má teď přenádhernou fotku u silnic... a v Seatovskym Leonu, taky pořez, abych nezapomněl... tak FreeLander... a protože píšem do melounu... tak zámořskej koník... polibek od Bullitta - Mustang... toho vem taky. Dobře uděláš se 147kou v těžký barvě, a koneckonců i Octavia RS v černý tě doveze na Olymp dvěmasty koňmi, a to už je nějaké sprežení... Pak budeš náš... tak se rozhodni... čas je proti tobě... a jinak to nebude. P.S. Chceš bejt melounovej král? Chceš poslouchat ty řeči, že sis koupil auto a kámoš za ty prachy dvě? Chceš dostávat ty závistivé otázky co se ti na něm líbí? Chceš čelit kradmejm pohledům a zámlkám? Chceš bejt ten nejlepší?... chceš bejt nejlepší ještě za deset let? Pak musíš, pochop, není dnes jiná možnost, musíš zvolit tmavou BMW1. To snad chápeš :yes: Rašpli má v odkládací schránce... :yes:
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "patrik"
8. 2. 2006 22:33
Re: JE TO JEDNODUCHÝ
Nevím,jestli nějak reagujete na mě, ale pochopil jsem z Vašeho příspěvku, že asi máte v oblibě především ostré verze všelijakých civilních modelů a sportovně orientované karosáže. V případě Nissanu Note ovšem debata tímhle směrem vede někam mimo, i když mu můžeme přiznat trochu pošilhání po Muranu, ale v duši Noteu jsou v popředí jiné hodnoty.
neregistrovaný "Peytl"
8. 2. 2006 22:43
Re: JE TO JEDNODUCHÝ
Klid - to si jen zase GTI navečer ulevil... ;-) Občas se jeho příspěvky jednoduše míjejí tématem (ačkoli on by argumentoval, že se drží hlubšího a hlavního motivu...), což jim ovšem neubírá na čtivosti. Berte to jako ukolébavku. Díky, GTI, s myšlenkou na Bullitta se bude dobře usínat... :yes:
neregistrovaný "patrik"
8. 2. 2006 23:19
Re: JE TO JEDNODUCHÝ
Díky za vysvětlení - já při tom zároveň pracuju, takže debatu vnímám lehce roztržitě. GTIho příspěvky tady občas čtu, takže asi trochu tuším, že se mě snaží přivést na pravou víru, než nadobro zapadnu do maloměšťáckého bahna průměrnosti...tak se aspoň dneska večer už nebudu holit. Ano, dobré usínání s Bullitem, hlavně že ne s bulletem v hlavě. >:D
neregistrovaný "Peytl"
8. 2. 2006 23:22
Re: JE TO JEDNODUCHÝ
:yes: :yes: :yes:
8. 2. 2006 23:24
Re: JE TO JEDNODUCHÝ
Ne ne, nereagoval jsem nahoře na tebe. Peytl to dobře popsal. :-) ;-) P.S. To holení - :-) >:D ;-) :yes:
neregistrovaný "patrik"
9. 2. 2006 00:00
Re: JE TO JEDNODUCHÝ
No dobrá, tak se zatím mějte co nejlépe :yes: ..uvidíme, co dá zítra den.
neregistrovaný "Duke"
10. 2. 2006 10:30
Re: JE TO JEDNODUCHÝ
máš recht :yes: >:D
neregistrovaný "GTI"
10. 2. 2006 14:04
Re: JE TO JEDNODUCHÝ
;-) :yes:
neregistrovaný "Manga"
10. 2. 2006 15:25
Re: JE TO JEDNODUCHÝ
GTI, zase skvěle napsáno, pod Civikem taky, měl bys napsat knihu. "GTI-stylem". Jedno jaké téma, ale "GTI-stylem". Vsadim prst, že by to mělo úspěch :-) BRAVO GTI :yes: BRAVO Evropa :yes: :-)
neregistrovaný "GTI"
10. 2. 2006 17:23
Re: JE TO JEDNODUCHÝ
>:D Bravo Manga ;-) :yes:
neregistrovaný "Pitrs"
9. 2. 2006 06:18
Note už nyní v prodeji
Redakce má zase špatné informace, protože dealer Nissanu v Ústí nad Labem už má Nota přibližně měsíc v oficiální nabídce. >:D
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Marketa"
9. 2. 2006 09:44
Re: Note už nyní v prodeji
Musím Vás zklamat - redakce má správné informace. Nissan Note se začal v Británii vyrábět přesně 16. ledna 2006, pouze v Británii se začne prodávat na konci února, v celé Evropě pak v březnu tohoto roku. Beta Hase může mít auto předběžně v nabídce (tedy komunikovat, že auto bude prodávat) - nicméně zatím nemůže vědět výbavy vozů pro ČR ani ceny (nic zatím nebylo zveřejněno) Tak jako tak, auto bude i v ČR v prodeji začátkem března 2006.
neregistrovaný "Pitrs"
10. 2. 2006 14:46
Re: Note už nyní v prodeji
Teď zase musím zklamat já Vás, protože ty ceníky existují, ale nikdo tady také namluvil o ceně, která bude stanovena v ČR!
neregistrovaný "Marko"
9. 2. 2006 11:13
Nissan na 5
Tu su pripravovane auta Nissanu na par rokov dopredu pre EU. Su tam aj pripravovane auta od Infiniti.
NISSAN: CUBE: Nissan uvazuje nad dovozom druhej gen. modelu Cube do EU. Pripadny termin nie je znamy. ///
MICRA: nijake nove spravy ///
NOTE: novinka. Prve z troch aut, ktore by mali nahradit na trhu Almeru. ///
ALMERA: ku koncu buduceho roka bude Almera vypustena z ponuky bez priamej nahrady. Klasicky koncept „osobneho auta“ uz nebude Nissan viac ponukat. Blizko kladneho rozhodnutia o predaji v EU je ale japonsky model TIIDA, reprezentujuci novy smer crossoverov kombinujucich karoserie hatchback a MPV (podobne ako novy Civic). TIIDA (v EU nie nutne s tymto menom) by teda mala byt druhym (a „najkonvencnejsim“) autom, nahradzajucim Almeru (a v tomto pripade aj Almeru Tino). Mozne uvedenie na EU trh je koniec roka 2006, alebo zaciatok 2007. ///
CROSSOVER: tretim, najmenej konvencnym nastupcom Almery bude seriova podoba crossover konceptu Qashqai. Predstavenie seriovej verzie v 2006. ///
PRIMERA: podobne, ako u Almery, aj sucasna Primera je poslednym beznym „osobnym autom“ medzi Nissanmi strednej triedy. V roku 2007, alebo 2008 by mal prist nastupca formatu crossover s dorazom na priestrannost. ///
350Z: o nastupcovi nie je nic zname. V dohladnej dobe sa ale z 350Z moze stat 450Z, pretoze Nissan vraj uvazuje o montazi motora 4,5 V8 s pohonom 4WD. ///
GT-R: seriova podoba konceptu je v Japonsku ocakavana v roku 2007. Do roka od premiery by sa malo auto objavit aj v EU. ///
X-TRAIL: nastupca od 2007. Designove prvky konceptu Terranaut. ///
TERRANO: model je postupne stahovany z predaja v EU. O nastupcovy nie su nijake nove informacie, ale vzhladom k tomu, ze buduci X-trail urcite povyrastie a ma schadzat z linky v Spanielsku (tam kde Terrano), bude to prave next X-trail, ktory spolunahradi Terrano.///
MURANO: nastupca najskor v roku 2008 ///
PATHFINDER: relativne nove auto ///
PATROL: nijake nove info... /// INFINITI: znacka Infiniti vstupi od roku 2008 s vybranymi modelmi na EU trh.
G: nova generacia sedanu a coupe bude predstavena na prelome rokov 2006/07. design bude iba evoluciou sucasneho modelu a bude nadvazovat na Coupe Concept z Detroitu 2006. Ku koncu dekady by mal byt rad doplneny aj o verziu C-C. ///
M: relativne novinka ///
Q: buducnost vlajkovej lode znacky Infiniti nie je ista. Kvoli zlym predajom sucasneho modelu sa zvazuje vypustenie modelu z ponuky bez priamej nahrady. Rovnako moznou verziou ale ostava aj uvedenie uplne noveho luxusneho sedanu koncom roku 2008. To, ci by sa taketo auto objavilo aj na EU trhoch zatial nie je zname. ///
GT-R: V pripade supersportoveho Nissanu GT-R, ktory ma byt v Japonsku predstaveny v 2007 sa v suvislosti s US-trhom zvazuje aj uvedenie pod znackou Infiniti. Ak sa aj auto objavi v USA ako Infiniti GT-R, v EU bude urcite predavane pod materskou znackou Nissan. ///
CX: kompaktne SAV od Infiniti rozsiri ponuku znacky v roku 2007 ///
FX: druha generacia uspesneho SAV bude uvedene na prelome rokov 2007/08. ///
QX: nijake nove info. V sucasnej verzi sa do EU oficialne urcite nedostane ///
Rozbalit vlákno
26
neregistrovaný "Paja"
9. 2. 2006 12:30
Re: Carlos G.-Viktor cistic...
V reakci na Marka...Nissan se rekonstruuje od zakladu a image japonskeho BMW s prednim pohonem dostane zakratko definitivne na frak. Nejprve na konci dekady zacal Nissan vyvijet vozy pro docela jinou cilovou skupinu, misto sportovnich vlastnosti a prijemneho, byt trochu nudneho designu dostali manageri stredni tridy k dispozici designersky unylou Almeru a tvarove zajimavy, ale jaksi vymekly model Primera 3. generace. Ackoliv tyto vozy prisly do prodeje relativne kratce po sobe, jsou naprosto rozdilne z hlediska ztvarneni, nicmene jedno pojitko by se pro ne naslo...sportovni duch zmizel! Zakaznici zvykli na sportovni jizdni vlastnosti (byl jsem mezi nimi) u japonskych vozu zacali postupne prechazet ke konkurenci. Jiz v te dobe prevzal oteze Carlos, funkce krizoveho manazera neni jednoducha a on je jednoznacne mistrem ve svem oboru. At jiz ke kladnym vysledkum dospel pomoci omezeni mesicnich budgetu na telefonovani, kontrolou sluzebnich jizd, srazenim nakupnich objemu kancelarskeho papiru, duslednejsim vyberem subdodavatelu apod. byla jeho mise uspesna. Tzn., ze Nissan vladne dostatkem prostredku pro vyvoj novych modelu, cehoz dusledne vyuziva, ale soucasne se marketingovi specialiste domnivaji, ze klasicke hatchbacky, sedany, kombiky zrejme nemaji perspektivu a zameruji se na jeste donedavna "doplnkove" segmenty automobilek, ktere se zrejme stanou jejich stezejnim vyrobnim programem. Ted je pouze otazkou, zda zvolili dobre, nebo spatne a zda-li za par let nebude muset prijit Carlos znovu! Jako byvaleho majitele Primary a soucasne priznivce tradicnich vozu Nissan mne nynejsi modelova politika mrzi...moznost budouci koupe Infiniti zustava pouze malou naplasti na velke rane... ;-\
neregistrovaný "Marko"
9. 2. 2006 12:54
Re: Carlos G.-Viktor cistic...
Cas ukaze, ci ta strategia s "nonkomformnymi" koncepciami vyjde. Myslim, ze ako strategicky zamer to moze vyjst. Buducnost mainstreamovych znaciek asi naozaj lezi v praktickych a priestrannych konceptoch karoserii. Tiez si ale myslim, ze takmer uplne opustit segment klasickych formatov aut je v tejto chvili vysoko rizikove rozhodnutie. Obavam sa, ze pre vacsinu zakaznikov bude este prilis skoro na vaznejsiu akceptaciu cestovnych "crossoverov". Je ale viditelne, ze sucastou tohto kroku je vyrazne budovanie ponuky v segmente SAV/SUV...co ciastocne moze vykryvat neprijemnosti, ktore nastanu s odbytom novej generacie cestovnych aut...
neregistrovaný "Paja"
9. 2. 2006 12:58
Re: Carlos G.-Viktor cistic...
Co treba opacna cesta...misto vyuziti konstrukcnich celku levnejsich vozu (tedy z Nissanu na Infiniti), zvolit opacny postup...to by mohlo fungovat a nikdo z prestiznich zakazniku by nemohl byt na pochybach o kolik je lepsi jeho vysperkovanejsi a prejmenovana verze serioveho Nissanu. ;-)
neregistrovaný "Marko"
9. 2. 2006 13:14
Re: Carlos G.-Viktor cistic...
Infinity budu vychadzat z povodnych Jap. sedanov, kt. su dost kvalitne na to aby mohli konkurovat zavedenym znackam v premiovom segmente. Takze to budu naozaj "ine" auta, ako "bezne" Nissany...
neregistrovaný "Kryštof"
9. 2. 2006 13:40
Re: Carlos G.-Viktor cistic...
...aneb naděje umírá poslední, na evropské Infinity jsem opravdu zvědav ;-)
neregistrovaný "RnaliM"
9. 2. 2006 13:20
Re: Carlos G.-Viktor cistic...
Píšeš mi z duše ;-) Ja, som taktiež dlhoročný fanúšik a majiteľ japonskeho BMW s predným pohonom (P11), zvláštnej P12 a výborného X-traila. No teraz so smutkom v duši aj s firemnými autami odchádzame ku konkurencii. Klony Renault nejak nemusím... Ešte že im idú aspoň štvorkolky.
A to som sa pôvodne z Carlosa tešil
;-\
neregistrovaný "milo"
10. 2. 2006 08:44
Re: Carlos G.-Viktor cistic...
Ja som bol zvyknuty na to iste. Klasicky stavane auta so sportovymi vlastnostami. Posledny model nissanu ktory som ja mal bola Primera GT. To auto bolo neuveritelne dobre, kvalita spracovania bola super, motor a podvozok su bez komentara. Bolo to obrovske sklamanie ked vysla nova primera. Vlastne, sklamanie bolo uz ked prestali vyrabat GT v tej 'medziverzii' (zadne svetla ako nova bmw 3-ka.) A naskyta sa mi tu otazka: preco nemohol nissan spravit s primerou to co sparavila mazda so 626-kou. Primera mala na to vsetky predpoklady, ovela viac nez mazda. Je to podla mna velka skoda.
neregistrovaný "milo"
10. 2. 2006 08:54
Re: Carlos G.-Viktor cistic...
Vo firme tiez mame nissany, mali sme pulsar :-), sunny, almera, 'nova' almera, stara a nova micra, x-trail. Vsetko perfektne spracovane auta, nie skarede, samozrejme dobre motory. A jedine auto ktore ma sklamalo bol X-trail. Akosi sa tam dostalo prilis vela chybiciek a pochybnosti. Komponenty naprav sa mi zdaju prilis jemne, poznam cloveka co zlomil rameno na zadnej naprave pri vychadzani na obrubnik :-(. Interier je ok, vyzera kvalitne a ta zmes pouzitych materialov tam dobre zapada. A po case vystanu chybicky, veci ktore v ostatnych nissanoch boli alebo nedostatky ktore nemali. Piate dvere su po 40tis km uplne makke, ked ich zavrem ani necvaknu. Packa stieracov sa neda pohnut hore (na 1 zotretie skla), a cyklovac stieracov je tak jemny, ze ho vacsinou prestavim pri akomkolvek pohybe packy. Zacinaju vrzgat plasty. Vlastne, vsetko je po tych niekolko 10 tis km uz akoby zobrate, pouzite, makke. A pri tom podvozok a pohon 4x4 je velmi dobry, na ten sa fakt neda stazovat. Co sa tyka motora a prevodovky a ostatnych mechanickych veci, mam pocit ze karoseriou xtraila obalili ovela mensie auticko.
neregistrovaný "Kryštof"
9. 2. 2006 13:31
Re: Carlos G.-Viktor cistic...
Poslední dobrý osobní model Nissanu, pro mě už navždy zůstane Primera P11 GT. Není náhodou, že jeden z posledních modelů i vlastním a nemohu (NECHCI) se s ním rozloučit! Svět se mění, lidé přicházejí a odcházejí, ale jsou jisté hodnoty, které člověka vábí jak sršně med. Bohužel, právě kvůli nim se musí dát na život kočovníka a hledat právě to své u jiných značek. Jasně, existují značky, které mají sportovního ducha v erbu a agresi vepsanou ve tváři, ale právě ten převlek vlka v rouše beránčím, ten fascinující protiklad nevinného vzhledu, těžce nekorespondujícím s tím co se skrývá pod kapotou a hlavně v podvozku, polokožený křesla nekompromisně svírající tělesnou schránku, přesně reagující řízení, ztuha, ale přesně řadící páku na středovém tunelu, počítání kamínků na silnici skrz svoje vlastní pozadí, protahování se zatáčkou s mrštností gekona......to už asi nikdy v jiném sedanu od Nissanu nezažiju. No nic, život jde dál....
neregistrovaný "RnaliM"
9. 2. 2006 14:12
Re: Carlos G.-Viktor cistic...
Howgh :yes:
neregistrovaný "Marko"
9. 2. 2006 14:40
Re: Carlos G.-Viktor cistic...
Ja myslim, ze az dorazi nove Infiniti G do EU, tak to zazijes znovu. Ale za podstatne vacsii balik penazi ako u Nisanu Primera GT... ;-)
neregistrovaný "RnaliM"
9. 2. 2006 14:50
Re: Carlos G.-Viktor cistic...
Už máš pobalené? :-)
neregistrovaný "Marko"
9. 2. 2006 14:54
Re: Carlos G.-Viktor cistic...
Jasneee >:D :-)
neregistrovaný "RnaliM"
9. 2. 2006 15:04
Re: Carlos G.-Viktor cistic...
;-) Kreditka a zubná kefka :-) Ešte ťa poprosím, ak by si mal vyhodiť nedeľné Timesy, vyber z nich predtým Driving... :-)
neregistrovaný "Marko"
9. 2. 2006 16:39
Re: Carlos G.-Viktor cistic...
OK...ak budem mat na Times cas...donesiem! ;-)
neregistrovaný "Kryštof"
9. 2. 2006 15:32
Re: Carlos G.-Viktor cistic...
snad ano....o tom potřebném balíku v kešeni nepochybuju :-)
neregistrovaný "briza"
9. 2. 2006 16:39
Re: Carlos G.-Viktor cistic...
Tohle jsem uz absolvoval byt jsem mel "jen" obycejnou P11 a ne GT. Po zkusebni jizde s P128-sjsem se zacal rozhlizet jinde a skoncil u Accorda. P11 byla me prvni vlastni auto a budu na ni nostalgicky vzpominat.
neregistrovaný "Kryštof"
10. 2. 2006 08:15
Re: Carlos G.-Viktor cistic...
Přemýšlíme úplně stejně :yes: Accord mi nikdy moc neimponoval, nicméně po krátkém svezení a důvěrnějším seznámení jsem zjistil, že se mi z něj nějak ¨nechce¨ vystoupit :-) Mají toho společného víc, než jsem si kdy dokázal představit. Dokud slouží Nissmáček bez problémů, zůstanu mu věrný, ale Accord se mi jeví jako jeho nejpravděpodobnější následník ;-)
neregistrovaný "Paja"
10. 2. 2006 08:52
Re: Carlos G.-Viktor cistic...
Generace P10 HB 92, koupena po "zmizeni" zanovni
Felicie kombi v roce 1998 jako vuz z nouze, prodavajici priznal lehkou havarii, proto mela faceliftovanou tvar, najeto pri koupi 170tkm. Vuz prohlednut v aut. servisu Nissan s doporucenim na vymenu zadnich tlumicu (puvodni, nicmene tvrdili, ze jeste 20tkm v pohode snesou), prodano loni v listopadu, po 7-mi letech provozu a 125tkm najetych mnou i zenou se "ztratou" 30tKc, za celou dobu meneny desticky, kotouce, zadni tlumice, zadni dil vyfuku a po 10tkm plna syntetika v rekl bych bezvadnem stavu, motor 2,016v tichy, klidny, vykonny, usporny, podvozek stale v super kondici. Nikdy jsem jiz nezazil nic podobneho, ani u novych vozidel tuzemske znacky, ktere pouzivam sam poslednich pet let! O jednoduchosti koncepce pri totalnim elektrickem vybaveni, sofistikovanem motoru a podvozku se neda vubec mluvit a pritom spolehlivost byla stoprocentni! Znate takovych aut vic???
neregistrovaný "milo"
10. 2. 2006 09:07
Re: Carlos G.-Viktor cistic...
Jo znam take auto este jedno. P11 GT. :-( To auto bolo neuveritelne. Spolahlivost naozaj bola 100 percentna. Je to jeden z vela dokazov ze v urcitych krajinach sa robia kvalitnejsie auta ako v inych (myslim lokalitu vyrobnej haly, nie automobilky) To auto po 4 rokoch startovalo pri -25 lepsie, nez hociake ine auto ktore som mal pri -15. TO je kvalita motoru. Po 90tis km som nic este nemusel menit (okrem samozrejmosti ako brzdove dosticky a podobne voloviny.) Interier ani nevrzol. A podvozok? Bol vynikajuci. V zakrutach ma brzdilo skoro kazde auto. :yes: :yes: So 150 konmi to auto dalo 0-100 za 8.5 sek. To dneska nevedia kvoli vahe ani o dost mensie auta. Samozrejme, to auto by dneska uz neziarilo tak ako vtedy. Presedlal som do M6 2.3. Podvozok je este lepsi. 2.3 motor ma mensiu spotrebu ako ten 2 liter v primere (aj ked mam pocit ze ten v primere bol kvalitnejsi, napr. aj podla toho ako startuje mazda v zime). Spracovanie je tiez vyborne. Cena je vynikajuca, tak ako aj bola pri p11. Ale, je mi akosi smutno ked si pomyslim, ze to co je teraz m6 mohla byt evolucia p11-ky. To by bolo!!!! Ak jazdene auto, pozrite sa po primera gt. Neolutujete. Ja mam stale chut si jedno jazdene kupit. Jaksi pokracovat v tom 'sne' ktory som vtedy zil. :-! ;-\
neregistrovaný "Paja"
10. 2. 2006 09:32
Re: Carlos G.-Viktor cistic...
Presne, jak jsem psal nahore, ulohu japonskeho "bavoraka" postupne prevzaly spolecnosti Honda (coz neprekvapuje) a castecne take Mazda (coz je vzhledem k predchozi Mazde 626 prekvapeni velke). Novou Primeru bych si nekoupil, starou snad kvuli sobe a nocnim vyjizdkam po Beskydech. Jinak s "mou" P10 jsem pravidelne pozavodil par prazaku kazde pondelni rano na proslule silnici Duba-Melnik v Severnich cechach, pri jejich zpatecni ceste z chatovych oblasti ;-) (nejednalo se o Felicie >:D )
neregistrovaný "Kryštof"
10. 2. 2006 09:36
Re: Carlos G.-Viktor cistic...
ad Paja a Milo 100% souhlas :yes: Nedám na svou GT dopustit. Co jsou to neplánované návštěvy servisů, nebo nedejbože závady přímo za jízdy na silnici, znám jen z vyprávění kamarádů a dávných vzpomínek na mé předchozí ¨žihadlo¨ P 309 GTi ;-) Mazda mě tolik neoslovuje, svým celkovým pojetím a podobným espritem jako Primera GT, útočí na mé smysly přeci jen více Accord, ale jak jsem psal výše, s Nissmáčkem se asi jen tak nerozloučím. Zkrátka zásah přímo do srdce :yes:
neregistrovaný "milo"
10. 2. 2006 10:58
Re: Carlos G.-Viktor cistic...
Presne. Tie poruchy, to su uplne neznama vec. Skusal som aj accorda, bol dobry. Ale nenadchol ma az tak ako M6. A mazde sa podarila este jedna vec. Ked som si do toho auta sadol, citil som sa presne ako v gt-cku. Vsetko bolo tam kde ma, vsetko presne spracovane. Navyse, mal som ten isty pocit bezpecia ako v Gt, ked cele auto bolo postavene akoby okolo mna, s presne vypocitanym priestorom medzi mnou a autom. 5-10 minut som si nastavoval sedacku a volant aby vsetko bolo perfektne. To bolo jedine zoznamovanie sa s autom ktore som potreboval. To ze som sa obzeral okolo, to bolo len z potesenia. Na vobec nic som si nemusel zvykat, a to som gtcko vtedy uz 3 roky nemal. Ale, dobre robis, s gtckom sa len tak lahko rozlucit naoszaj neda.
neregistrovaný "briza"
10. 2. 2006 12:45
Re: Carlos G.-Viktor cistic...
Ja to mel obracene :-) zkousel jsem take M6, navic jsem ji shodou okolnosti dostal na tyden z pujcovny na sluzebni ceste ale nakonec zvolil ten Accord. Duvody byly asi 3 - lepsi sedacky (operadlo podpira opravdu cela zada, u M6 je ponekud kratke), u M6 me stvalo zablokovani prepnuti na vnitrni cirkulaci pokud jsou vydechy nastavene na "sklo + nohy" (nechci aby klima foukala primo na mne, ale taky se nechci udusit na Avii ci jiny vrakem) - u Accord navic dualni klima ve vsech verzich, zpetna vazba od rizeni a podvozku mi prisla lepsi u Accordu. Taky jsem si zvykl na to krasne sedomodre podsviceni pristoju u Primery a chtel neco podobneho (ta ruda v Mazde mi v noci casem vadila). Naopak M6 ma lepe resene sklapeni sedadel (5D a kombi), vyse polozena zadni sedadla a cenove vychazi o neco lepe.
neregistrovaný "Kryštof"
10. 2. 2006 13:34
Re: Carlos G.-Viktor cistic...
Jasná věc, co člověk, to názor :yes: Tímto vám děkuji pánové za spontánní recenze obou vozů, které jsou asi opravdu nejblíž k srdci každého, kdo kdy vlastnil GT :-) :yes:
neregistrovaný "milo"
12. 2. 2006 23:29
Re: Carlos G.-Viktor cistic...
U mna to zablokovane nie je, mam tu starsiu M6. A mas uplnu pravdu s tym podsvietenim. Aj ked mne to cervene nijako nevadi, sedomodre mi bolo vzdy akosi blizsie. Mazda sa tym rada chvali, ze cervene sportove podsvietenie...ale...prave kvoli tomu gtcku..radsej sedomodre :-)
neregistrovaný "Novice"
10. 2. 2006 00:34
bez titulku
krasavec :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "prekladys"
10. 2. 2006 11:53
Re: good bye genuine nissan ...
:no:
neregistrovaný "Novice"
10. 2. 2006 12:45
Re: good bye genuine nissan ...
:yes:
neregistrovaný "komik"
11. 2. 2006 21:24
Toto a Modus
Mam pul roku Moduse a jsem spokojenej, je to dobry auto do mesta a okresky, da se do toho i neco nalozit (bez sedadel - diky vysce vzadu). Note ale neni tak vysokej (ma jen protazenej zadni kufr nahore), libi se mi trochu vic nez Modus z boku, ale predek je napasovana mikra... Podle me ma maly predni sklo, vzhledem k tomu, jak sedite vysoko a sirokym prednim sloupkum horsi vyhled dopredu... do zadu se 3 lidi (na rozdil od Moduse, kterej ma variabilni sedaky do sirky) nevlezou. Jinak Modus ma horsi predni sedadla, nez toto.. Je to kara pro mlady lidi, dobry diky odpoctu, chce to zivejsi motor a lepsi gumy a po meste si fakt zajezdite :-) Jinak Modus je o 20cm kratsi, ale ma ve stejne motorizaci o 150kg vic.. pry kvuli bezpecnosti. Note mi pripada spis jako hezci fusion :-) , MPV by melo byt vyssi a vzadu variabilnejsi. Takze pro lidi, co chtej neco konzervativnejsiho, rodinyho do mesta :-) Jinak bych chtel vedet, jestli nemate nekdo dlouhodobejsi zkusenosti s tou 1.5 d 5r a dalnicnim provozem...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "patrik"
11. 2. 2006 21:49
Re: Toto a Modus
Hm, tak na to přední sklo se schválně podívám, to mě nenapadlo :yes: Pravda je, že ve Fusionu, pokud si trochu povytáhnu sedačku, málem klepu čelem o sluneční clonu, i když nad hlavou mám místa dost - tak uvidíme, co v Noteu a jak bude vidět do stran. Jinak celkem souhlasím, podle mě Note ani nemá ambice hrát si na MPV - spíš (stejně jako Fusion) je to takové krátké kombi výhodně křížené s některými prvky MPV. Pokud jde o cílovou skupinu, řekl bych, že zaměření marketingu jenom na tzv. mladé dynamické rodiny je trochu hloupost, tenhle typ auta stejně výborně poslouží např. i důchodcům - je malé, takže nevadí, že v něm jezdí 1-2 lidé, má dostatečný kufr na chalupaření a koníčky, pohodlné nastupování a vysoké sezení s dobrým rozhledem, nanáročnou základní motorizaci a díky značce i předpoklad nenáročné údržby. ;-) Co Modus? Všechno drží, nevrže, zavírá/otvírá, žádné divné závady?
neregistrovaný "komik"
12. 2. 2006 13:22
Re: Toto a Modus
Cileni auta na rodinky vidim hlavne kvuli sedackak - jsou hodne variabilni, udelany na detsky sedacky na vsech sedacich, na delsi jizdy to ma tvrdsi zadni sedak, dal treba nosic na kola, priplatkovy 16 litkaky se slikama - to neni moc duchodcovsky :o) .. Pro cesky duchodce je podle me i vzhledem cene Logan, Thalia, nebo stary Clio (pojede jeste 2 roky).. Modusak mi zatim jezdi v poho.. (27.ooo za 6mes), jen se mi jednou povolil sroub na naprave, to opravili zadarmo.. Pod -15 obcas blbne central, ale startuje do 2 sec. Nejvetsi chybou je absence benerni vystuhy prednich sedadel (necham si udelat kozeny potahy s vystuhou :o( a potom predni sloupek je dost sirokej a je pres neho spatne videt na krizovatkach, musi to byt kvuli tuhosti vyssi budky. Roomster to ma fikanejsi, ze to vic nese stredni sloupek - i kdyz je skaredej :o) ) No a problematicka je spotreba (1.4 - 98k), da se jezdit mix i za 5,5-6 :o), ale mesto +dalnice pri zivejsi jizde 8-9. Motor se ochotne vytaci a bumba... chce to lehkou nohu a je to v poho.. Slabsi motory jsou podle me do takovyho auta blbos - vazi to jak Octavka, odpor vzduchu taky velikej.. vybornej by byl 1.5D 80/105k s 6kvaltem, ale to tam zatim nedavaj :o( Podle me vetsina lidi, co pomlouva renaulty budto koupila bazarovou havarku, nebo maji turecky Clio, nebo Thalii. Ale kazdy auto je dost slozita vec na to, aby se neco pokazilo :-! Proto osobne preferuju radsi vetsi diesely bez turba, nebo klasicky benziny. Moc elektroniky na nasich cestach skodi..
neregistrovaný "anonym"
12. 2. 2006 19:06
Re: Toto a Modus
Souhlasím, že čím složitější technika, tím větší riziko (něco za něco). Někdy se mi trochu stýská po časech šroubováku a kladiva... Rád slyším, že Modus dobře slouží :yes: Pokud jde o Note: měl by mít menší čelní odpor než Modus (i váhu, že?) i jízdní vlastnosti (těžiště), tak uvidíme, a taky co to udělá s uplatněním výkonu a spotřebou základní 1.4. S těmi důchodci: doufám si rozumíme, že mluvím o Noteu? Netvrdím, že je to auto vysloveně pro důchodce - jen nesouhlasím s oficiálním marketingovým tlačením Noteu do segmentu mladých rodin s 1-2 malými dětmi, podle mě je mnohem univerzálnější. Roomster: u vzhledu čekám s názorem, až budou aspoň pořádné fotky místo věčných retuší a nejasných spy obrázků, rád bych ho pochválil, když to aspoň trochu půjde :-) Ale pokud nedopadne dobře využitelnost interiéru, dám Roomsteru palec dolů v každém případě.
neregistrovaný "patrik"
12. 2. 2006 19:07
Re: Toto a Modus
pardon, nepodepsal jsem se
neregistrovaný "Jirka"
13. 2. 2006 10:21
Nissan pro pohodlí
Souhlasím, že se Nissan v Evropě odklonil od aut se sportovním charakterem směrem k pohodlí. Měl jsem 5 let Alemru 1,4, ani jedna závada! Teď jezdím rok s kombíkem Primera MY05 1,8 Visia. Opět spolehlivost, pohodlí, perfektní sedačky, hodně místa vzadu všemi směry, bez nákladu poměrně svižná jízda. Na okreskách tichý motor, nízká spotřeba. Jsem ohromně spokojený s jednoduchým ovládáním klimatizace a rádia a CD společně s počítačem na středovém panelu. Perfektně přístupný kufr s vanou (wagon). Mínusy - ve vyšších otáčkách relativně hlučný motor a vyšší spotřeba ve městě a na dálnici, ale to je podobné u všech těžších aut s 1,8 a většími benziňáky. Za velkou výhodu považuju i to, že nových Primer u nás jezdí málo, na parkovišti ji snadno najdu :-) a nekradou se. Vzhled je věc vkusu, mě se Primera líbí. Doufánm, že Nissan s osobáky neskončí a bude tady prodávat Infiniti.
Note se mi moc nelíbí, hlavně předxní světla, ale kufr vyhlíží moc prakticky. Uvidíme v reálu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Coulin"
13. 2. 2006 16:24
POMOC
Renault Nissanu myslím hodně pomohl marketingově a asi i finančně,ale hodně ublížil designově a myslím i po stránce image... :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
13. 2. 2006 23:16
Re: GT come back please...
Moje tretie auto bola cierna Primera GT.Bolo to tak dobre a spolahlive auto.Do kopca zrychlovalo ked ostatni vadli ako stara ruza.Este dnes bi som natrel nove dvojlitre.Kde je nastupca?Nechapem pricino konca evolucie tak dobreho auta.Mal som aj obyc.SRi to sa nedalo zrovnat.Teraz mam od nich Navaru celkom OK ale GT ostalo hlboko v srdci.Come back please..................................…