Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI – Agenti písmene Q
67
/
91
Prohlédnout znovu
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI – Agenti písmene Q
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI – Agenti písmene Q
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Přístroje s velkými číslicemi jsou přehledné a jasně čitelné.
|
acz
Mohutná palubní deska s oblými tvary navozuje dojem bezpečí a útulnosti.
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Navigace je umístěná nízko a kvůli malým tlačítkům a horší odezvě displeje se neovládá tak snadno jako ve škodovce.
|
acz
Běžný průměr činí asi devět litrů. Řazení se vyznačuje delšími drahami, přesně vymezenými, ale nejde tak zlehka jako v karoqu.
|
acz
Před řadicí pákou je malý prostor na odložení drobností, peněženka se do něj však pořádně nevejde
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Vystouplý středový panel nutí řidiče sedět více vzadu, volant si však lze seřídit v dostatečném rozsahu takže to nevadí. Sedí se celkově výše než v karoqu.
|
acz
Vzadu vyšší jedince velmi omezuje příplatková panoramatická střecha. S místem pro kolena problém není, sedí se však s málo podepřenými stehny.
|
acz
Kapsy ve dveřích jsou malé. Čalouněná područka vypadá hodnotně, ale hůře odolává zubu času.
|
acz
Pod loketní opěrkou se nalézá ještě malá vložená schránka a řada drobnějších přihrádek kolem
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Qashqai se při vyhýbacím manévru naklání méně než karoq, směr mění ochotně, avšak stabilizace krotí nedotáčivost cukavě, což řidiči stěžuje práci a manévru chybí plynulost.
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Objem kufru neohromí, ale potěší velká šířka. Dvojitá podlaha se hodí jen při sklopených sedadlech. Na bocích nechybějí dva malé háčky a potěší i plastové prohlubně.
|
acz
Díly dvojité podlahy lze samostatně zvedat i zafi xovat ve vertikální pozici
|
acz
Dojezdové kolo je součástí standardní výbavy, nelze ho však mít s audiem Bose
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Přeplňovaná dvanáctistovka potřebuje k životu vyšší otáčky. Pružnému zrychlení nepomáhá ani delší odstupňování. Dynamická jízda si žádá vytáčení k 5000 min-1. Spotřeba se bohužel i na delších trasách pohybuje většinou kolem 8,5 l/100 km.
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Příliš jemné odstupňování přístrojů zhoršuje jejich čitelnost.
|
acz
Střídmější palubní deska karoqu potěší maximální účelností a přehledností, od kodiaqu ji odlišuje nevyvýšená část před spolujezdcem.
|
acz
Osmipalcová navigace Amundsen s otočnými tlačítky se ovládá dobře.
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Řazení je lehké a přesné.
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Ideální pozice za volantem se hledá velmi snadno malým i vysokým řidičům, negativně zkosená palubní deska v oblasti kolen umožňuje sedět blíže vpředu a šetří tak místo.
|
acz
Vzadu nemá karoq mezi kompaktními SUV konkurenci, hodně místa nabízí před koleny i nad hlavou a díky výše umístěnému sedáku zůstávají nohy příjemně podepřené
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Na rozdíl od qashqaie se do dveří škodovky vejde bez problémů velká láhev. Koženka se snadno omývá.
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Praktická schránka v horní části palubní desky potěší důkladným čalouněním a pojme toho nečekaně hodně
|
acz
Vyjímatelný modul v přední části loketní opěrky je z druhé strany opatřen řadou držáků
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Měkké naladění podvozku není na úkor ovladatelnosti, karoq zatáčí ochotně. Stabilizace zasahuje důrazně, ale s citem a řidiči se s ní spolupracuje lépe než s tou v nissanu.
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Délkou i výškou kufru karoq boduje a neskladné věci se kupí lépe než v nissanu. Potěší také hned trojice přihrádek na bocích. Dvojitá podlaha se dodává za příplatek.
|
acz
Rezerva stojí 3000 Kč bez rozdílu, zda jde o plnohodnotné, nebo dojezdové kolo
|
acz
Dvojice bytelných háčků na boku bezpečně udrží i těžké tašky
|
acz
Přeplňovaný tříválec potěší ochotou zrychlovat už od nejnižších otáček, pružné zrychlení je jeho silnou stránkou a vyjma nejvyššího pásma otáček se má čile k životu. Spotřeba sice nedosahuje tabulkových hodnot, nicméně je asi o litr nižší než u nissanu, b
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Britové nasadili starému Defenderu elektromotory přímo do kol. V každém rohu je 649 Nm
Beutler (1943–1987): Příběh dvou bratrů ze švýcarského Thunu
Kvalifikaci na GP Číny ovládl Max Verstappen. Za jezdci Red Bullu odstartuje Alonso
Honda má novou značku elektromobilů pro Čínu. Je to Ye
Pokud si na rozbité silnici zničíte auto, škodu vám zaplatí. Ale ne automaticky
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?