Lenze dvojspojka by mala preradit za niekolko milisekund. A dovtedy taha druha spojka, kym preradi. Zbytocny udaj to nie je, zo semaforov akceleruje snad kazdy. Alebo vyjazdy na hlavnu cestu.
By mala, ale keď sa pohrali s cukaním a u prednostnili trochu komfortu, tak hádže kvalty o chlp pomalšie a zároveň asi musí tých kvaltov vyhádzať viac .....Mimochodom, sám mám auto s dvojspojkou, ktorá je na stovke pomalšie ako manuál ;-)
Ved ja mam presne tu 7 stupnovu dvojspojku, ale s dieselom. Nestazujem sa, prave naopak, je super, len by mi nenapadlo, ze je pomalsia ako manual. Hlavne, ked ma stale nieco zaradene (na rozdiel od hydromenica).
Inak zaujimave, ze pri Citroene s hdm 6 stupnovou prevodovkou, tak automat je o 0,2 s rychlejsi, ako manual.
Ze semaforu většinou na stovku neakceleruju a už vůbec ne na plný plyn, nejsem závodník a při odbočování taky ne až na stovku. ;-) Sekudnu před stovkou to přeřazení včetně zrát vždycky zabere
Je to blbost i kdyby ta 2spojka měla kratší převody stejně bude na stovce rychleji, navic zrychlení 0-100 je vypovídající hodnota většinou když je dobrá akcelerace 0-100 je i lepší pružné zrychlení... Dle mě je to překlep...
Tak to je fail, otazne ako to bude v reale ale som zvedavy ked ten motor natrepu do Xtrailu to bude mat kolko 11-12 s na 100? To je hodne slabe v ramci konkurencie. Sam mam 1.6 dig-t 160 koni a nie je to ziadny trhac asfaltu teda, velmi som chcel normalny automat, ktory k benzinu v XT nebol tak teraz asi bude ale som myslel teda, ze sa Nissan troska pochlapi a da tam silnejsi benzin ale toto bude krok spat ak to bude zas jedina benzinova verzia. :no:
Preco by malo byt slabe? Ja mam nejak 12,5 s a vzdy som prvy na semaforoch, tak isto obieham 95% aut. Ludia velmi vykony nevyuzivaju, aj ked ich chcu a maju. Ale slabsie by som uz nechcel, to je fakt :-)
Lebo uz terajsia 1.6ka je len tak tak postacujuca na to auto, krutak ma slaby a do 2500 ot. je to auto mrtve, sice nova 1.3 ma o nieco viac Nm ale ten este mensi objem to bude poznat. Ze tebe staci tvoja dynamika neznamena, ze kazdemu a na semaforoch nezavodim a nemusim byt prvy. Ja vykon vyuzivam a mam rad ked mam nejaku rezervu. Nech je uz ten novy motor aky chce ale 1.3 ka do auta velkosti Kodiaqu sa mi uz zda total chore aspon nech tam je ta dvojspojka lebo ten manual co je tam teraz je tragedia od Renaultu.
Proc by mela byt krabice trhac asfaltu? 1.6 v xtrailu je vyborna. Pro pulsar byla 1.6 nastavena na trhani rekordu na semaforech.
Dokazu si predstavit, ze nove bude v xtrailu renaultacka 1.8
Nevravim, ze ten motor je zly ma vynikajucu spotrebu ale ma svoje muchy ako kazdy motor. Pre Pulsar bola nepochopitelne silnejsia verzia aj ked je to podstatne mensie auto ako XT teda skor bolo ked sa uz nerobi asi kvoli emisiam alebo spotrebe ale fakt neviem nemalo to logiku. Ako zaklad by bol fasa ale je to jediny benzin pre XT a to je malo, konkurencia je inde. Uplne suhlasim, ze 1.8 tce by tam bola ako * na serbel spolu so 7 EDC by to bola dobra kombinacia ako je napr. Espace 225 koni 300 Nm to by bol uplne idealny motor a este ak by bol aj 4x4 tak parada ale to by som uz vela chcel od Nissanu.