Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nissan Qashqai se dočká nové třináctistovky vyvíjené s Mercedesem. Využije novou dvouspojku

Benzinová třináctistovka v Qashqaii nahradí dosavadní dvanáctistovku i šestnáctistovku. Místo CVT pak vůz nově vsadí na dvouspojkovou převodovku.
Zpět na článek
9. 10. 2018 16:28
9. 10. 2018 19:02
neregistrovaný "SR20"
10. 10. 2018 07:40
10. 10. 2018 09:09
10. 10. 2018 11:52
10. 10. 2018 17:42
neregistrovaný "SR20"
10. 10. 2018 09:08
10. 10. 2018 09:30
10. 10. 2018 13:45
10. 10. 2018 15:44
neregistrovaný "SR20"
10. 10. 2018 14:08
10. 10. 2018 14:09
Avatar - Jenik3
9. 10. 2018 16:28
skoda te 1.6
1.33 je krok spravnym smerem oproti 1.2, ale te 1.6 je skoda. To byl prijemny motor na pohodovou jizdu, protoze nebylo treba moc radit. Sily mel dost.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "SR20"
9. 10. 2018 19:02
Re: skoda te 1.6
Áno 1,6t bol skvelý motor. Navyše aj so slušnou spotrebou.
Ale 1,2t bol lenivý, zabili ho dlhé prevody.
10. 10. 2018 07:40
Re: skoda te 1.6
A ma nekdo tu 1.6 realne? Kdyz jsem se byl podivat na Pulsar a chtel vedet cenu s timhle motorem, tak do me cpali, jak 1.2 staci, jak je super atd. Nakonec z nich vypadlo, ze to nikdo nekupuje a dodaci lhuta byla pul roku... Treba to ma QQ jinak, ale spis v nem cekam diesel, ze zvyku kupcu.
Avatar - Cuba66
10. 10. 2018 09:09
Re: skoda te 1.6
Tak hlavně v Pulsaru měla 190HP a v QQ jen 160HP. V Pulsaru 1,2 mám, jo stačí to, ale motor vydržel 75 tisíc, viz můj příspěvěk níže..
Avatar - xxc
10. 10. 2018 11:52
Re: skoda te 1.6
Nove uz snad nastavia tak, aby to aspon zaruku vydrzalo :-) Napr. 2.0 Hdi v Peugeote sa pokazil presne na 200 014 km. Co je myslim presne, na kolko sa da predlzit zaruka. Cize zavisi od nastavenia vyrobcu.
neregistrovaný "SR20"
10. 10. 2018 17:42
Re: skoda te 1.6
1,6 nikto nekupoval, lebo nebola na salóne. Keby tam bola a nechali ľudí povoziť, hneď by sa predávala.
My sme kúpili 1,2(Pulsar) lebo sme nemali možnosť skúsiť 1,6. Po roku nám ho dali ako náhradu počas servisnej prehliadky, vtedy sme pochopili o čo sme prišli.
U QQ detto.
9. 10. 2018 18:31
Uff, nechali převodovku na výběr
Koukám, že Nissan má rozum a nechal zákazníkům na výběr, můžete mít k nejsilnějšímu 1.3TCe na výběr - manuál nebo automat. To je rozumný přístup :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
9. 10. 2018 19:47
Re: Uff, nechali převodovku na výběr
len skoda ze opat tu nenajdeme v benzine 4kolku... pritom 500X aj renegade so svojimi podobne vykonnymi novymi 1,3 turbami to vedia aj v 4kolke ... skoda no... ale chapem... snad novy kaskaj v r 2020 ktory pride uz aj ako hybrid ponukne uz rovno hybridnu ( benzinovu ) 4kolku... :yes:
9. 10. 2018 19:01
Treba kupovať motory bez priameho vstrekovania...
a budete mať svätý pokoj od GPF! :-)
Rozbalit vlákno
0
9. 10. 2018 20:50
Tri skoro rovnaké fotky
Kvalitná práca 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Cuba66
10. 10. 2018 09:08
Doufám...
...že bude kvalitnější než 1,2DIG-T (1,2TCe), kterou mám čerstvě vyměněnou za novou (na záruku). První motor vydržel 75 tisíc km a začal vykazovat známky LSPI a ztratil kompresi. Zase ale záruka a výměna proběhla rychle a za týden a půl už jsem jezdil... :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ozzman
10. 10. 2018 09:30
Re: Doufám...
No, to je nedělení, pátral si, jestli to byl náhodný jev, nebo u těchto motorů pravidlo ? Je nový motor už upraven , aby se to neopakovalo ? Protože se nabízí otázka, až najedes dalších 75 tisíc, co se stane pak, hlavně to bude s velkou pravděpodobností po záruce.. ....

Mám taky zkušenost s výměnou motoru v záruce a jelikož mi bylo sděleno, že nový motor není nijak upraven a náhoda to rozhodně nebyla a záruka tento rok skončila, tak se desim , co může nastat
Avatar - Cuba66
10. 10. 2018 13:45
Re: Doufám...
Ne, motor nijak upraven není a sem tam se to někomu stane. O efektu LSPI najdeš vše na Googlu, tak jen ve zkratce jde o to, že se uvolní karbon usazený na sacím ventilu a "vletí" do válce. Poté se ve fázi komprese zahřeje tak, že zapálí směs právě ještě ve fázi komprese, což vede k enormnímu nárůstu tlaku ve válci a může vést až k prasknutí pístu nebo kroužku. Provázeno je to zacinkáním, zacukáním a hlavně oblakem hnědého dýmu z výfuku :-) .
Řešením jsou oleje s aditivy na bázi magnésia místo na bázi vápníku, Opel měl tento problém taky u 1,4 Turbo v Astře K a řešili to olejem. Problém je, že jsou to oleje specifikace API SN Plus (u GM je to Dexos 1 Gen.2) a ty pro motor 1,2DIG-T nejsou schváleny. Takže si dopisuji s importem a hledám řešení jak tomu předejít.
neregistrovaný "SR20"
10. 10. 2018 15:44
Re: Doufám...
Stáva sa to na súkromných autách.
Služobné sú ok. Jazdí sa na nich rýchlejšie.
10. 10. 2018 14:08
Re: Doufám...
Je to len o počte vymenených kusov, pokiaľ je to mizivé percento a mal si smolu, keď su to veľké množstvá, tak je to problém
10. 10. 2018 14:09
Re: Doufám...
Aký to bol rok výroby?