Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nissan Tiida: evropská premiéra bude v Bratislavě

Společnost Nissan Sales Central&Eastern Europe oznámila, že první oficiální prezentace modelu Tiida v Evropě se uskuteční na tiskovém dni Autosalónu Bratislava dne 17. dubna 2007.
Zpět na článek
13. 4. 2007 13:56
13. 4. 2007 22:34
anonym
13. 4. 2007 22:35
neregistrovaný "ams"
13. 4. 2007 14:03
anonym
13. 4. 2007 14:14
neregistrovaný "briza"
13. 4. 2007 14:15
13. 4. 2007 14:53
neregistrovaný "ALE"
13. 4. 2007 14:56
13. 4. 2007 14:58
anonym
13. 4. 2007 15:08
13. 4. 2007 15:05
13. 4. 2007 15:07
anonym
13. 4. 2007 15:12
13. 4. 2007 15:14
13. 4. 2007 15:19
13. 4. 2007 15:26
13. 4. 2007 15:15
13. 4. 2007 15:21
13. 4. 2007 15:37
13. 4. 2007 15:39
13. 4. 2007 18:53
neregistrovaný "patrik"
13. 4. 2007 19:19
13. 4. 2007 21:39
14. 4. 2007 17:45
neregistrovaný "patrik"
16. 4. 2007 10:12
13. 4. 2007 18:56
neregistrovaný "ALE"
13. 4. 2007 21:10
16. 4. 2007 10:18
13. 4. 2007 14:31
13. 4. 2007 14:48
neregistrovaný "lukasu"
13. 4. 2007 14:50
neregistrovaný "ALE"
13. 4. 2007 14:53
neregistrovaný "Keats"
13. 4. 2007 15:36
neregistrovaný "asasasasasa"
13. 4. 2007 15:42
neregistrovaný "MINI"
13. 4. 2007 15:51
anonym
13. 4. 2007 15:51
neregistrovaný "honza"
13. 4. 2007 15:55
neregistrovaný "assasin-cz"
13. 4. 2007 17:20
neregistrovaný "Hellium"
13. 4. 2007 16:11
neregistrovaný "Rico"
14. 4. 2007 08:19
neregistrovaný "Rop"
14. 4. 2007 16:31
neregistrovaný "rop"
16. 4. 2007 11:31
anonym
13. 4. 2007 16:42
anonym
13. 4. 2007 16:50
neregistrovaný "Steffi"
13. 4. 2007 17:00
neregistrovaný "Steffi"
13. 4. 2007 17:47
neregistrovaný "Vel Satis"
13. 4. 2007 21:57
13. 4. 2007 23:01
neregistrovaný "Vel Satis"
14. 4. 2007 00:03
neregistrovaný "Well"
13. 4. 2007 19:09
neregistrovaný "patrik"
13. 4. 2007 19:55
neregistrovaný "antirenault"
13. 4. 2007 20:00
anonym
13. 4. 2007 23:05
neregistrovaný "OZZY"
13. 4. 2007 19:56
anonym
13. 4. 2007 22:44
neregistrovaný "kupi"
13. 4. 2007 22:53
neregistrovaný "mizzo"
14. 4. 2007 00:42
anonym
14. 4. 2007 20:34
anonym
14. 4. 2007 01:20
anonym
14. 4. 2007 11:41
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2007 12:11
neregistrovaný "Wolf"
14. 4. 2007 13:04
neregistrovaný "yaroukh"
14. 4. 2007 13:17
neregistrovaný "4x4"
14. 4. 2007 13:50
neregistrovaný "4am"
15. 4. 2007 09:10
neregistrovaný "patrik"
16. 4. 2007 09:34
neregistrovaný "potkan"
18. 4. 2007 07:39
neregistrovaný "Kacena"
13. 4. 2007 13:56
No vida...
...a vraj Almera nedostane priameho nastupcu. Na prvy kukuc to sice vyzera trochu podivne, dost zvlastny kokteil zaobleni a hran. Spredu trochu Megane, zozadu Peugeot, takze pocit zatial zmiesany. Skoda, ze nie je ziadna fotka interieru, tieto obrazky su uz zname. Uvidime v reali. Kazdopadne je to vyraznejsie auto ako Auris.
Rozbalit vlákno
5
13. 4. 2007 15:20
Re: No vida...
Tady máš pár foto z interiéru
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
13. 4. 2007 15:22
Re: No vida...
Ještě jedna, je trochu větší ;-)
[odkaz]
anonym
13. 4. 2007 22:34
Re: No vida...
Jezdil sem s nim v Asii asi pred rokem. Mel sem verzi sedan. Bylo to velice mile auticko. Trosku vysoke ale velmi prostorne... ten interier pro evropu nebude zdaleka tak luxusni jak na fotce.
Design - ze zacatku sem si rikal co je to polopaskvil, ted se mi ale libi ;) a dokonce bzch rekl ze v asii byl jako jeden z nejzdarilejsich.
Jizdni vlastnosti hodne dobre - jen se trochu naklanel ve vyssich rychlostech to ale diky te vysce - v interieru je spousta mista
neregistrovaný "ams"
13. 4. 2007 22:35
Re: No vida...
Jezdil sem s nim v Asii asi pred rokem. Mel sem verzi sedan. Bylo to velice mile auticko. Trosku vysoke ale velmi prostorne... ten interier pro evropu nebude zdaleka tak luxusni jak na fotce.
Design - ze zacatku sem si rikal co je to polopaskvil, ted se mi ale libi ;) a dokonce bzch rekl ze v asii byl jako jeden z nejzdarilejsich.
Jizdni vlastnosti hodne dobre - jen se trochu naklanel ve vyssich rychlostech to ale diky te vysce - v interieru je spousta mista
16. 4. 2007 06:11
Re: No vida...
THANK YOU VERY MUCH ;-)
anonym
13. 4. 2007 14:03
nic moc
No to auto neni nic moc. Mam almeru, ale tuhle plecku bych nechtel. Proc sakra nissan nedovazi jiny auta - proc ne treba americkou sentru (coz je almera pro usa) nebo altimu (stredni trida), ty bych chtel hned a ne auto ktery se zacalo v japonsky prodavat uz pred 3 rokama (a ani v ty dobe to nebyl zrovna vykrik posledni techniky ...)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "briza"
13. 4. 2007 14:14
No, to jsem zvedavy
"... cílem určit země, v nichž se soustřeďují loajální zákazníci vozů Almera a Primera, kteří by v budoucnu mohli uvažovat o koupi podobného modelu." Myslim, ze zejmena ti co meli Primeru se po tomhle aute doslova pozenou. >:D
Rozbalit vlákno
0
13. 4. 2007 14:15
ACH JO
A je to tady, dalsi hrebik do rakve nissanu. Nemyslim prodejove, ale imagem. Povest nissanu jako sportove zalozenych aut. Jako aut ne mozna designove vystrednich, ale urcite hezkych. To ze to vyzera jak donicenej megan sme sice vsichni tusili, ale zaroven doufali ze to tak nebude. Jeste jednou, proc musel jit nissan touhle cestou? Proc ne cestou Mazdy? Byl prece sportovnejsi, kvalitnejsi...lepsi. A hle ted: kym mazda ma 2,3,5,6 ...nissan ma kaskaj, tiiida, note, a primeru. Ale co mne na tomhle clanku nejvic nasr..rozzlobilo, je forma predstaveni. Ja sam sem ze slovenska, ale predstavit auto v Bratislave...to ukazuje az nechutne opovrhovani znacky a predstavovani novych modelu. Je mi z toho zle... :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "ALE"
13. 4. 2007 14:53
Re: ACH JO
blbec :no:
anonym
13. 4. 2007 14:58
Re: ACH JO
Co ti vadi na tom, ze to bude v Bratislave? Je to ich rozhodnutie a Ba autosalonu to len pomoze.
13. 4. 2007 15:08
Re: ACH JO
Pisem to nizsie, vadi mi to ze to nie je prestizna svetova vystava. Viem to pochopit iba v pripade domacej znacky, napriklad skoda v prahe alebo brne aby ukazala svojej krajine ako prvej to nove auto. Tam to nie je nerespektovanie auta, ale naopak poklona a respekt k vlastnej krajine z ktorej to auto vzniklo. Prijde mi to akoby sa skratka nissan rozhodol pre tento autosalon len preto, ze sa nahodou konal..tj chceli auto ukazat niekedy v aprili a akurat sa konala show v blave...
13. 4. 2007 15:05
Re: ACH JO
nechap ma zle, to co som napisal nema s bratislavou alebo slovenskom nic spolocne. Je to o len o tom, ze som fanusikom nissanu, teda takeho akeho si pametam. Tj vyrobcom peknych, spolahlivych, sporotvo zalozenych a originalnych aut. Ak si automobilka stoji za svojim produktom, tak by ho mala prezentovat svetu na urovni. A tou urovnou je Pariz alebo Zeneva. Len tak, mimochodom, na webowej prezentacii incheby maju ako jednu zo znaciek uvedene "Rolls Roys." Pripada ti to ako miesto hodne predstavenia automobilu?...Ostatne oznacenia ako "Vw" alebo "Mercedes" uz potom ani tak neprekvapuju.
anonym
13. 4. 2007 15:07
Re: ACH JO
hh no mas pravdu, inak toto auto mi vyrazilo dych, cakal som, ze nova almera nebude zlepenina, ale nieco dynamickejsie. Zatial znacku zachranuje 350Z ;-)
13. 4. 2007 15:12
Re: ACH JO
znacku zachranuju, teda, ani nie tak zachranuju ako tvoria, auta ktore sa vymykaju klasickych kategorii tj sedan, kombi a klasicky hatch. Z-ko je perfektne auto, rovnako ako murano alebo aj kaskaj. Keby toto bol server o autosalonoch alebo slovensku, tak by som bol velmi rad ze to auto je odhalene v Bratislave. Ale z pohladu auta mi to pride nepatricne. Ved je to prva europska premiera na tomto autosalone, to musi o niecom hovorit (tj ze auta by sa mali premierovat na tych najvyznamnejsich autosalonoch).
13. 4. 2007 15:14
Re: ACH JO
Ak uz si sa teda pochvalil ze si zo Slovenska, tak si vtlc do palice, ze Bratislava a Slovensko sa pisu s VELKYM PISMENOM, presne tak isto ako Pariz a Zeneva a Mercedes a Vw.
13. 4. 2007 15:19
Re: ACH JO
klud klud, napriklad Bratislava som napisal s VELKYM PISMENOM, rovnako ako predchadzajuce dve slova. To je ale jedno, na webe v diskusiach si aj tak pise kto chce ako chce, diakritiku nepouzivam ani ja ani ty. na co som ale narazal s mercedesom a VW je, ze nenapisali Mercedes-Benz alebo Volkswagen resp. VW (obe velkym.) Ale ked niekto v oficialnej prezentacii dokaze napisat Rolls-Roys, tak to za zmienku o urovni uz stoji.
13. 4. 2007 15:26
Re: ACH JO
Zaujimave je, v ramci tejto diskusii si vo vsetkych prispevkoch trafil vsetky vlastne mena, okrem tych, ktore sa vztahuju ku krajine Tvojho povodu. A raz Ti usla aj Bratislava. Velke pismeno sa neviaze iba k prvemu padu. Bud diakritiku pouzivam,alebo nepouzivam vobec. Bud dodrzujem pravidla pisania velkych pismen vlastnych mien, alebo nedodrzujem. To len na okraj k tomu, ze si tu zacal mudrovat o prezentacii a toto zase mne vyslovene vadilo na Tvojej prezentacii. To je vsetko.
13. 4. 2007 15:15
Re: ACH JO
Ad. Bratislava a Nissan..je fakt, ze bratislavsky autosalon sa nemoze ani pokusit porovnavat s prioritnymi podujatiami (Zeneva, Frankfurt), a nema ani uroven regionalnych autosalonov (napr. Brno). Bratislava je taka lokalna automobilova vystava...Lenze v pripade Tiidy to je vcelku jedno. Uz to, ze (zatial) nebude predavana na najnarocnejsich EU trhoch jasne hovori o tom, ze Nissan si uvedomuje to, ze to zrovna taziskovy predajny trhak nebude. A ono je potom vcelku jedno ci to bude predstavene na "miestnej" vystavke aut v Bratislave, Prahe, Helsinkach, Talline, alebo kdekolvek inde, kde sa to auto ma predavat (a teda tam existuje cenovo citliva cast trhu). Dokonca ani v tychto krajinach myslim moc vody s Tiidou nenamutia. Takze ist s tym na vacsiu vystavu, kde by sa to auto v inom programe, ale dokonca popri inych velkych premierach stratilo - nema vyznam. Takze z tohto pohladu to ma (marketingovo) vyznam. A to, ze je to prave BA? No, chcu to uviest na trh teraz, a niekde to uviest musia. A najblizsi autosalon je (spomedzi tych krajin, kde to ma byt v predaji) asi BA.
13. 4. 2007 15:21
Re: ACH JO
Prave na to som narazal...dalsie nove auto po urcitej stagnacii nissanu na prelome storoci...ale zaroven, akoby im to bolo jedno...a vediet ze uvadzaju na trh auto ktore moc vody nenamuti...to je dost zly argument. Pride mi to prilis 'zaujimave' ze v ramci ozdravovania automobilky a budovania prestize len tak vyhodia auto na daky autosalon, akoby len medzi recou.
13. 4. 2007 15:37
Re: ACH JO
To nie je uplne tak. Ak som myslel, ze "nenamuti vela vody" tak plati to, ze to auto sa vymyka strategi Nissanu, ktora je zamerana na crossovery. Celkove predaje Tiidy v EU urcite nieco pridaju k ziskom znacky. To auto tu je skor preto, ze na niektorych konzervativnejsich trhoch to tej znacke trosku pomoze..vzhladom ku chladnejsiemu priatiu crossoverov (hlavne kvoli ich vyssej cene). Ale z hladiska celkoveho smerovania Nissanu to urcite nie je dolezity model. Myslim, ze jeho ulohou bude oslovit cenovo orientovanych zakaznikov... Je to + - taka hra na alternativu (Dacie Logan, alebo) Hondy City. Proste "zarobkova" odbocka od toho, cim Nissan chce v EU byt - ale aj to iba na trhoch kde to ma nejaky vyznam. Od Nissanu to je cisto pragmaticky krok... Prave preto, ze to nie je tak dolezite auto, nemusi ist na velky autosalon. A mala vystava, kde je aj malo premier, mu v danej situacii poskytne dostatocnu publicitu. ;-)
13. 4. 2007 15:39
Re: ACH JO
Btw...ano tento Nissan Tiida bude v EU ponuke Nissanov presne tak ako si napisal: "...len medzi recou....". Tak ako je v EU ponuky Hondy "medzi recou" City... Obe su len specialnou poukou, pre specialnych zakaznikov na specialnych trhoch. V oboch pripadoch su ale ostatne auta znacky o inom...
neregistrovaný "patrik"
13. 4. 2007 18:53
Re: ACH JO
Kdyby to bylo tak, jak se jeví z vaší výměny, pánové, musel bych nad Nissanem definitivně obrátit palec dolů. Protože by to znamenalo, že k pochybné sázce na chiméru crossoverů přidal ještě snobské dělení lidí na ty, co si kupují auta od QQ výše, a ty, po kterých stačí "mezi řečí" pohodit cosi se 4 koly a motorem. Bylo by to 2-násob udivující u člena rodiny Renault, kterýžto si od začátku dává tolik záležet na tom, aby Logan byl vnímaný ne jako chudý příbuzný, nýbrž jako unikátní projekt. A má-li se Tiida popasovat s normálním mainstreamem nižší střední, bude se muset marketing Nissanu naopak převelice snažit, neboť, Gusto, je tu fakt husto.
13. 4. 2007 19:19
Re: ACH JO
patriku...to delenie ludi nie je snobske...ono normalne funguje ;-) 50% zakaznikov (dokonca aj na vyspelych trhoch) nezije tym, ze maju to najuzasnejsie auto XY (znacku si dosad) - a nikdy inak (rozumej: vsetci ostatni co nevlastnia XY su blbci, lebo nepoznaju kvalitu). Ziju tym, aby za maximalne vyhodnu cenu kupili kvalitne a prakticke auto. Je im uplne fuk, ci kupuju Hondu Jazz, Nissan Tiida, Skodu Fabia, VW Polo...rozhoduju sa az na zaklade toho co im predajca ponukne v cene (+ mozno servis). Auto pouzivaju na osobnu dopravu. Nezaujima ich co si o tom aute myslime my, pre ktorych su auta konickom, alebo az vasnou. Pre nich to je prakticka vec na kozdodenne pouzitie, za ktoru nedaju ani o cent viac. Bodka.. ;-) /// Btw. plati to aj pre Logan. Logan je unikatny projekt pre nas, ktori sa o auta zaujimame. Pre vacsinu jeho zakaznikov to je "lacne" auto, ktore ich nezderie z koze. Nepoznaju ten pribeh, ani tu myslienku, ktora je za Loganom. Je to proste vec na presuvanie sa z bodu A do bodu B. A Tiida je nieco podobne, aj ked asi v inom baleni...a o uroven vyssie. Budu ju predavat ludom, ktory chcu prakticke auto za dobru cenu. Ktorym nezalezi na tom, co si o tom aute myslime my, ani na tom, ze to auto je skarede.
neregistrovaný "patrik"
14. 4. 2007 17:45
Re: ACH JO
Marko, odpovídám pro pořádek, diskuse už vystydla, když jsem byl pryč. Vážím si tě jako odborníka s chladnou hlavou a pozorně poslouchám tvé názory. Tentokrát jsem ale nemluvil o tom, co cíti "obyčejný zákazník", ale naopak o tom, jaký postoj k zaujímá k zákazníkovi výrobce/prodejce. A reagoval jsem na závěry tvé výměny s CrazyJ., že Nissan Tiidu uvádí na evropský trh jako "auto mezi řečí". A chtěl jsem říct, že by takový nedbalý a vůči klientům arogantní přístup byl imho minimálně značná chyba. Příklad Loganu jsem k tomu uvedl záměrně: jako příklad velké marketingové péče, která se stoprocentně vyplatila, příklad dokonale profesionálního opečování cílových skupin a vytvoření image Loganu jako auta, "které opravdu není špatné" a navíc má "své unikátní přednosti", což všechno umožnilo zasáhnout skupiny a trhy, se kterými se původně ani neuvažovalo. - Pokud by se Nissan zachoval obráceně a prostě jen tak strčil Tiidu zadními dveřmi do showroomů s dovětkem "je to jen takový auto pro holý zadky z východu", pokládal bych to prostě za špatný postup. :-)
16. 4. 2007 10:12
Re: ACH JO
Ospravedlnujem sa ze reagujem az tak neskoro. Ono to podla mna nie je az tak zly pristup ani od vyrobcu (....urcite je pragmaticky). V prvom rade: to auto nie je urcene pre "hole zadky z vychodu". Cenovo orientovany zakaznik ma X dovodov. To, ze ma obmedzene financne zdroje, je iba jeden z nich (paradoxne, najmenej dolezity - pretoze tato skupina ludi si auto nekupuje,.... alebo kupuje ojazdene). Ja poznam rodinu umelcov, ktora postavila supervilu v najlukrativnejsej stvrti BA, a jazdia Fabiou Junior. Evidentne im auto nehovori nic viac, ako to, ze ide o dopravny prostriedok. Takychto ludi, ktori vrazia peniaze do niecoho ineho je spusta. Potom mas ludi, ktori su svojim zalozenim "sporovlivi". Musia najst u vsetko vyhodny pomer: cena vs. uzitkova hodnota. Dalej Tiida bude v predaji aj na niektorych trhoch "starej EU". Napriklad si zoberme Finsko. Ludia tam zijuci maju vo zvyku cestovat na dovolenky castejsie a dlhsie ako obyvatelia kontinentu (Co je dane "podnebnymi" podmienkami) - takze je tam ista skupina, ktora da prednost investicii do rodinneho vyletu na Mallorcu, pred pokracujucimi investiciami do super-auta. Bude im tak stacit kvalitne, ale nijak vynimocne auto. /// No a teraz sa dostavame k tomu, ze Nissan uz neponuka klasicke auta, ale drahsie crossovery. Na niektorych trhoch su ale ludia, ktori z roznych pricin nechcu zaplatit za auto viac, ako je treba (vid vyssie - kazdy relevantny trh pre Tiidu bol "vytipovany" na zaklade analyz nejakych dovodov). Tym Nissan "vrati" do ponuky trosku konvencnejsi model. Podchyti si tento trh (a moze s nim dalej pracovat) a zaroven vygeneruje nejake dalsie zisky. Nijak to ale nemeni to, ze hlavna strtegia Nissanu su crossovery (a SUV). Na silnych (bohatych) trhoch EU preo budu zatial pokracovat v tejto linii. Tiidu by tam priviedli, len ak by sa ukazala byt na teraz vybranych trhoch extremne uspesnou ponukou. (O com ja pochybujem...). Btw. podobnu strategiu (aj ked geograficky uzsie zameranu) ma Honda so svojim "medzi recou uvedenym" modelom City... ;-)
neregistrovaný "ALE"
13. 4. 2007 18:56
Re: ACH JO
:yes: :yes:
13. 4. 2007 21:10
Re: ACH JO
Co sa tyka zarobkov, tak ked uz maju vyvinuty model ktory vlastne staci iba priviest a do nejakej miery spropagovat, tak je to urcite dobry pocit. Moj problem je skor s tym ze 'nechcem' aby mal nissan taky model v ponuke v europe..pride mi to proti tomu ako nissan vnimam a aky ma u mna image.
16. 4. 2007 10:18
Re: ACH JO
Ano...ale to by mohli povedat (a hovoria to) aj fanuskovia Hondy (vo vztahu k City). Lenze fakt je ten, ze Nissan (i Honda) oznacili tento trhovy segment ako dost zaujimavy na to, aby ho obsadili. U Nissanu to asi nebolo najlahsie rozhodnutie (a to presvedcenie asi nie je uplne a iste). Svedci o tom jednak ten odstup 3 rokov od uvedenia Tiidy v Japonsku (co je nezvykle vela)...jednak to, ze to uvadzaju iba na niektorych trhoch, a pre klucove EU trhy (D, F, GB) si stale nechavaju otvorene zadne dvere...
13. 4. 2007 14:31
Globalizace
Nafučený CorsaMegane z japonska... to jste se kluci teda moc nevytáhli ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lukasu"
13. 4. 2007 14:48
chjo
Připadá mi to dost Renaulta :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ALE"
13. 4. 2007 14:50
V BRATISLAVE
ou v BRATISLAVE(uz mam aj listok) tak to sa mi paci ;-), ale to auto je inak otrasne 8-s :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Keats"
13. 4. 2007 14:53
bozinku
Panecku toe hnus ... neco mezi Renaultem a Peugeotem ... jako jednotlive zastoupeni je to pekne , ale takhle to zmastit dohromady ... jestli chce Nissan neco dokazat,at postavi konecne neco, co se bude libit a bude to originalni ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "asasasasasa"
13. 4. 2007 15:36
Desingový zvratek
Desingový zvratek na druhou! :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MINI"
13. 4. 2007 15:42
Megane ja vyšitej
vám to tak nepřipadá? Na první pohled mi to přišlo jako nějaká divná fotka Renaultu Megane :no:
Rozbalit vlákno
4
anonym
13. 4. 2007 15:51
Re: Megane ja vyšitej
Přesně. Zprzněnej Mégane :no:
neregistrovaný "honza"
13. 4. 2007 15:51
Re: Megane ja vyšitej
Mě zezadu přijde jak Opel Corsa
neregistrovaný "assasin-cz"
13. 4. 2007 15:55
Re: Megane ja vyšitej
jeden megane rv.2005 mi stoji v garazi...znam ho dost duverne...a s tebou bohuzel nesouhlasim :-) spis nez megane mi to prijde jako prekopane nove clio,aspon zepredu,ktere mimochodem vzniklo ciste ve spolupraci s nissanem....soucasny model meganu se jeste nese podle renaultovskeho radicniho designu co zacal Avantime :-)
neregistrovaný "Hellium"
13. 4. 2007 17:20
Re: Megane ja vyšitej
Jo máš recht.. co se spřáhl Nissan s Rendlem je to moc uniform. V šeru na parkovačky nevim kdo pozná že máš Tiidu a ne trochu "nafouklý" Clio.
neregistrovaný "Rico"
13. 4. 2007 16:11
renault
Je vidiet, ze Nissan a Renault uz setria tak, ze zamestnavaju spolocnych dizajnerov. Totalny humus, ako vsetko od Renaultu za posledne roky. Asi aj kvalita z Mexika bude podobna ako R >:-[]
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Rop"
14. 4. 2007 08:19
Re: renault
Jo presne tak. Mel sem rad znacku Nissan dote doby, nez se zacala bratrickovat s Renckem a jejich auta se zacali Renckum podobat. Ted uvazuju o na kupu posledni generace Almery, na ni se Frantici jeste nastesti nepodepsali.
neregistrovaný "rop"
14. 4. 2007 16:31
Re: renault
koukam, ze budu muset zacit pouzivat jinej nick..
anonym
16. 4. 2007 11:31
Re: renault
Skus sa zaregistrovat. :-)
anonym
13. 4. 2007 16:42
307
mě to spíš připomíná pažout 307,i vnitřek je hodně vysoký.já si myslím,že kvalita bude vyšší než u R.jsem fanošek NISSANu a přeju mu,ať prodává co nejvíce.mě tohle auto taky moc nebere,ale na youtube.com jsou zajimavý videa (sport concept).fakt je ten,že to auto se tu mohlo prodávat už aspoň rok.kdyby byla dobrá cena+výbava,tak určitě lepší než fábije... :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Steffi"
13. 4. 2007 16:50
Renault Clio,Peugeot 207, Opel Corsa
Zdá se mě to nebo je to designová splácanina z těchto vozů? Nissany se mě líbí,ale ćo je toto? ;-\
Rozbalit vlákno
3
anonym
13. 4. 2007 16:56
Re: Renault Clio,Peugeot 207, Opel Corsa
nemůžu si pomoct,ale ani jedno auto tam nevidím
neregistrovaný "Steffi"
13. 4. 2007 17:00
Re: Renault Clio,Peugeot 207, Opel Corsa
Přední maska....Clio
boky....207
zadní část + zadní světla....Corsa
Není to stejný ale inspirace a podobnost značná ;-)
anonym
14. 4. 2007 14:23
Re: Renault Clio,Peugeot 207, Opel Corsa
tak leda obráceně páč tohle auto mexikáni svařujou už víc než 3 roky,tak teda nevím ale asi opisoval někdo jinej >:-[]
neregistrovaný "Vel Satis"
13. 4. 2007 17:47
Tak hlavně..
Tak hlavně designové zvratky jsou jednoznačně tř.Fabia II,City..
Logan je pro těmto zmetkům krasavec.
Co se kvality u Rendla týče,tak všem škarohlídům vzkazuji, že pomluvy, lži neberou konce. Ale chyba každého, kdo neokusí jen přivonět. Pohodlí, komfort,luxus napříč výrobní řadou se snoubí s kvalitou, spolehlivostí a osobitostí designu. Vím proč a co píšu. >:D :yes:
Rozbalit vlákno
3
13. 4. 2007 21:57
Re: Tak hlavně..
Vel Satisi, to už tu diagnostikoval kdysi geniálně kolega Lowkick svou nezapomenutelnou větou, volně cituji: "Jasně, evropští milionáři jezdí zásadně v Renaultech"... 8-s >:D :yes:
neregistrovaný "Vel Satis"
13. 4. 2007 23:01
Re: Tak hlavně..
Milý GTI. Protože nevíš, co píšeš,toleruji tvé zmatené, laické názory. Ale pst. Raději se s nimi nechlub na veřejnosti. Na druhou stranu, neznalost neomlouvá! Tak bacha na šíření poplašných zpráv. Na to je zákon. :-!
neregistrovaný "Well"
14. 4. 2007 00:03
Re: Tak hlavně..
"Pohodlí, komfort,luxus napříč výrobní řadou se snoubí s kvalitou, spolehlivostí a osobitostí designu." Ten design beru, ale to je tak všechno. Měl jsem tu čest s Megane Scenic 4x4 a můžu odpřísáhnout, že jsem ještě v životě s horším autem nejel (no možná Š125L byla horší). Úděsný sedačky, které na zadních sedadlech sahají do poloviny zad. Řízení a sklon volantu připomíná autobus před dvaceti léty. Řazení nepřesné (v tom není Rencek jediný), ale že nepůjde vyřadit pětka (nakonec šla za pomoci násilí) to jsem opravdu nečekal. Než vzít cokoliv od Renaulta, tak si po této zkušenosti radši koupím VW a to tady už pár lidí ví, že já VW opravdu nemám rád.
neregistrovaný "patrik"
13. 4. 2007 19:09
Léta běží, ani Avon lady nepomůže
Zkrátka na Tiidě je vidět, že už něco pamatuje - 3 roky prodeje v Asii plus dejme tomu 2 roky přípravy sériové verze, to máme asi tak rok 2002. Nissan z důvodů, které neznáme, nechal Almeru zešedivět jak starého psa a nenahradil ji Tiidou v čase "Č", kdy to bylo patřičné. Místo toho vypouštěl na veřejnost absurdity typu "Almeru nahradíme Notem" a "Almeru nahradíme Qashqaiem". Když se teď nakonec odhodlal uvést Tiidu do Evropy, předkládá nám místo debutantky v rozpuku poněkud odkvétající garde. Ach jo.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "antirenault"
13. 4. 2007 19:55
zezadu corsa
design tohoto nového nissanu je úděsný. Kopíruje zezadu corsu a je až příliš podobný celkové stavbě vozů renault, které vypadají děsně. Sečteno,podtrženo=hrůza!!!
Nechápu,proč se nissan takhle designově přibližuje renalutu,když má krásné Murano,Qashqai,350 Z... a teď tohle.
Rozbalit vlákno
2
anonym
13. 4. 2007 20:00
Re: zezadu corsa
ty vole dyk se už tři roky tohle auto dělá,tak jak ji může kopírovat >:-[]
neregistrovaný "OZZY"
13. 4. 2007 23:05
Re: zezadu corsa
Antirenaulte. Šacuju Tě na zamindrákovanou 17 s řetězem na krku, kdy tě svezl Golfem 2 starší kámo.
Ovšem s rozumem tak na 12. Když nemáš ponětí o autech, piš raději do Sluníčka. Tam se Tvým příspěvkům snad i zasmějí.
anonym
13. 4. 2007 19:56
uvidíme
asi bychom to měli nechat až ji uvidíme na živo.mě se nový x-trail na první pohled taky moc nezamlouval,ale teď víc a víc.qashqai zrovna tak.a myslím,že to je lepší,než na první pohled,protože to pak déle vydrží... :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kupi"
13. 4. 2007 22:44
megane
nemuzu si pomoct ale at se divam odkudkoliv porat ho tam vidim
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mizzo"
13. 4. 2007 22:53
design
ja to radim hned za multiplu, poriadny zlepenec :'-(
Rozbalit vlákno
0
anonym
14. 4. 2007 00:42
je to vesele
sledovat tieto prispevky. Nissan vie co robi, pamatam si ma tie prispevky co tu vyplakavali ze nie je nastupca Almery, ze preco sa tu nepredava jej nastupca Tiida. Tak teraz tu je, a o tom ci bude uspesna rozhodnu zakaznici. Skuste sa na to pozriet trocha inak, ze pri kupe automobilu sa ludia riadia milionom racionalnych a milionom neracionalnych argumentov...
Rozbalit vlákno
1
anonym
14. 4. 2007 20:34
Re: je to vesele
tak to je trefa do černého...pod tohle bych se taky podepsal :yes:
anonym
14. 4. 2007 01:20
Dizajnový smútok
Vie mi niekto vysvetliť, prečo sú všetky moderné vozy takmer navlas rovnaké? Veď toto je úplný MeganeII-KIA-PEUGEOT-HYUNDAY-CHEVROLET(d… grc grc grc.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tom"
14. 4. 2007 11:41
Re: Dizajnový smútok
Uz to tu bolo spomenute nudne auto na nejaky presun z bodu A do bodu B atd.V lete pride nove GTR ale to uz je uplne ina kava za ine peniaze a pre inych klientov.
neregistrovaný "Wolf"
14. 4. 2007 12:11
Další ve třídě...
tak si nemůžu pomoct, ale v golfové třídě začíná být dost nacpáno: nová kia cee´d, nová toyota auris, teď nový nissan, na podzim nový peugeot 308... No konkurence v tomto segmentu bude hustá:-)
Rozbalit vlákno
1
18. 4. 2007 14:44
Re: Další ve třídě...
A to je ještě ohlášený Hyundai i30... I když to je v podstatě totéž co cee´d ;-)
neregistrovaný "yaroukh"
14. 4. 2007 13:04
Co jinýho čekat?
Takhle to dopadá, když jeden slepec vede druhýmu ruku při kreslení. Design Renaultu mi dlouhodobě neříká nic (polomrtvej VelSatis jsou čestná vyjímka), o Nissanu platí to samý.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "4x4"
14. 4. 2007 13:17
v US sa tento model predava
ako Nissan Versa,motor 1,8L cena $12600 USD :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "4am"
14. 4. 2007 13:50
sem ho viděl
sem to auto viděl v Thajsku , zrovna ho nekdo naboural tak bylo dost času si ho prohlednou a vyfotit. byl sem zvědavej co to je a sem překvapen že bude iv evropě.neni špatnej
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "patrik"
15. 4. 2007 09:10
image a tolerance
Abych dořekl, co jsem nahoře nakousl: to, že Tiida je už za zenitem své modelové životnosti, není pro její debut v Evropě příjemné, ale není to to hlavní. Hlavní problém imho je, že se vzdaluje dlouhodobě pěstované imagi Nissanu jako značky zvenčí celkem nenápadně, velmi solidní, pánské a se sportovními geny, které dokáží oslovit manažery, "nezávislé muže" i testosteronové mladíky. Velkou ránu této imagi před lety Nissan zasadil uvedením nové generace Primery, dodnes mu to mnozí neomohou zapomenout. Almera balancovala ve druhé generaci dost statečně na pomezí neutrality a ozvěny image značky, pomáhaly jí v tom některé vysloveně podařené prvky designu (jako profláknuté "surfovací prkno" na střeše). Pro mě osobně (a jak vidím z názorů tady i pro mnohé další debatéry) není v Tiidě toto aroma tradice značky k nalezení. Z příběhu Hondy Civic víme, že někdy klientela značce takové odchýlení zkrátka netoleruje: přestože byl Civic předchozí generace vykoumané auto a určitě ne špatné, po celou dobu na jeho adresu zněla kritika "toto není Honda". Počkám si samozřejmě ještě na Tiidu naživo, ale nemůžu si pomoct, pro mě zvenčí "toto není Nissan".
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "potkan"
16. 4. 2007 09:34
venezuela
byl jsem teď na dovo ve venezuele a tam tenhle nissan normálně jezdí, hatch i sedan. osobně se mi nelíbí, vypadá opravdu jako megane po faceliftu, hlavně profil a boční okna, to je snad úplně stejný. jinak jsem byl překvapenej z celkového počtu nissanů, po toyotě snad nejrozšířenější značka, hlavně mezi taxikáři. jedná se o nissan sentra - v podstatě almera sedan - obě generace. a vypadá lépe než "naše" almera, zejména celá přední část.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kacena"
18. 4. 2007 07:39
Cena
Vie niekto pribliznu cenu? Som sice zo Slovenska, ale zijem v zahranici a na autosalon sa nedostanem :(
Rozbalit vlákno
0