Nissan Juke: Extravagantní design a nový motor 1,6 Turbo (140 kW)
52
/
56
Prohlédnout znovu
Nissan Juke: Extravagantní design a nový motor 1,6 Turbo (140 kW)
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Nissan
|
acz
Ojeté BMW 7 E65/E66 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?
Toyota a Lexus pořádají festival mobility. Bude to radost nejen z jízdy
Volvo definitivně končí s diesely. Ještě nedávno je přitom Švédové vychvalovali
Tohle se u nás naštěstí nestane: Šílená jízda BMW M4 skončila, jak musela
Hyundai v Česku dramaticky zlevňuje elektromobily. Ušetříte statisíce
Jednání ztroskotala. Konec Fiskeru je otázkou času, tvrdí analytik