Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nissan v ČR loni a letos – co není v tiskových zprávách?

Rok 2003 – skvělé novinky, nižší prodeje. Rok 2004 – facelifty, nové motory a snížené clo u čtyřkolek
Zpět na článek
14. 1. 2004 21:00
neregistrovaný "Franta Horský"
14. 1. 2004 22:09
neregistrovaný "Stylus"
15. 1. 2004 09:20
neregistrovaný "Ondřej Šuch (AUTO.CZ)"
15. 1. 2004 11:30
neregistrovaný "anonym"
15. 1. 2004 08:51
neregistrovaný "Hynek"
15. 1. 2004 10:57
neregistrovaný "Ondrej Lanik(Auto.cz)"
16. 1. 2004 12:09
neregistrovaný "jason"
16. 1. 2004 15:22
neregistrovaný "Franta Horský"
16. 1. 2004 21:50
neregistrovaný "RnaliM"
17. 1. 2004 14:58
neregistrovaný "Michal K."
17. 1. 2004 18:01
neregistrovaný "Laďa"
18. 1. 2004 03:31
neregistrovaný "Franta Horský"
18. 1. 2004 20:25
neregistrovaný "milo"
18. 1. 2004 22:14
neregistrovaný "RnaliM"
19. 1. 2004 10:10
neregistrovaný "Franta Horský"
14. 3. 2007 02:00
neregistrovaný "She is here"
16. 3. 2007 08:38
neregistrovaný "Vedle pocitace"
neregistrovaný "Franta Horský"
14. 1. 2004 21:00
Dotaz na autora článku
Rád bych se zeptal, proč v článku uvádíte, že nejprodávanější je kupodivu Almera. Domnívám se, že pro každou automobilku je nosným produktem právě vůz nižší střední třídy - a to kvůli dostupnosti pro širokou skupinu obyvatelstva. Je sice pravda, že Almera bude omlazena, ale jedná se o cenově velmi výhodné auto, s velkou výbavou - obzvláště nově faceliftovaná verze.
Četl jsem též Váš článek o Primeře 2,2. K tomu bych měl dotaz, za co bylo uděleno pouze 8 bodů v části týkající se dílenského zpracování interiéru. To samé i u prostoru na zadních sedadlech. Dtto u přenosu hluku do interiéru. Která konkrétní vozidla sloužila pro srovnání s tímto vozem včetně motorizace? V článku se totiž obecně uvádí, že je srovnáváno s konkurenty. Osobně mám zkušenost s třemi posledními verzemi VW Passat a podle mého názoru jde o srovnatelný vůz. Včetně hluku do interiéru, což si myslím, že je velmi dobré, protože současný VW Passat hodnotím za velmi dobrý vůz. Aniž bych se teď díval do tabulky, napadá mě, že VW Passat má větší rozvor. Jinak kvalita je u Nissanu Primera příkladná.
Děkuji za odpověď.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Stylus"
14. 1. 2004 22:09
Re: Dotaz na autora článku
jsem vlastnikem nissanu primera, s tim dilenskym zpracovanim to opravdu neni zas tak dobre.Nekolikacenitmetrova fuka mezi plasty se jen tak nevidi. Co se tyka mista vzadu tak je tam o neco mene mista jak v passatu. Motor nemuzu posoudit mam 2l benzin s bezestupnovou prevodovkou.
neregistrovaný "Ondřej Šuch (AUTO.CZ)"
15. 1. 2004 09:20
Re: Dotaz na autora článku
Dobré ráno a díky za reakci.
Ad Almera: Slovo kupodivu je namístě ze dvou důvodů: V českých zemích je obvyklá větší míra zájmu o auta ze třídy malých vozů, čemuž odpovídají i statistiky SDA. Konkrétnějším důvodem je pak očekávání, které měl dovozce loni spojeno s novou Microu. Nemám vůbec nic proti Almeře a Vaše hodnocení o výhodnosti kritéria "value for money" u tohoto vozu sdílím.
Ad Primera: Jistě jde o srovnatelný vůz a to ve všech kritériích která uvádíte. Obecně zle říci, že každé kritérium se vztahuje na porovnatelné parametry všech dostupných vozů dané třídy/karoserie, motorizace...
Nicméně samotné hodnocení je v mnoha kritériích z podstaty nutně subjektivní a právě na jeho realističnosti stojí a padá důvěryhodnost každého motoristického media. Na přidělování bodů každému vozu se v AUTO.CZ navíc podílí minimálně dva nezávisle pracující redaktoři, čímž se snažíme vyloučit ty největší odchylky.
Ale zpátky k Vaší připomínce: 8 bodů v naší stupnici je sice dva body pod vrcholem, ale vzhledem ke konkurenci to neznamená nic dramatického. Vámi uváděný VW Passat dostal ve stejných kritériích také 8-9 bodů, takže oba vozy můžeme v těchto oblastech řadit mezi mírný nadstandard.
Každopádně díky za podnět a zůstaňte nám věrný.
neregistrovaný "anonym"
15. 1. 2004 11:30
Re: Dotaz na autora článku
Jel jsem ve dvou předváděcích Primerách (sedan a kombi). Místa na zadních sedadlech není mnoho. Když se spolujezdec pohodlně usadí, budete se osoba sedící vzadu minimálně dotýkat koleny opěráku sedadla před vámi.
Kvalita zpracování mi také nepřišla dostatečná. U jednoho z vozů bylo odchlíplé obložení střechy v délce asi 10 cm! Celkový dojem z interiéru podle mě neodpovídal ceně cca 800 tKč.
Příjemně překvapen jsem byl odhlučněním a kultivivaností motoru 2.2 TD.
Všechny dojmy mám poze ze dvou relativně krátkých testovacích projížděk v rozsahu 10 km.
neregistrovaný "Hynek"
15. 1. 2004 08:51
Almera
Zdravím. Zajímolo by mě, zda jsou nějaké informace ohledně nástupce řady Almera.
Díky Hynek
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ondrej Lanik(Auto.cz)"
15. 1. 2004 10:57
Re: Almera
Něco malo jsme jiz zverejnili drive zde:
[odkaz]
neregistrovaný "jason"
16. 1. 2004 12:09
rozměry,bodování a kvalita
dovoluji si vstoupit do diskuze na výše uvedená témata
ad rozměry: myslím si, že jsou dostatečné a odpovídající rozvoru 2680mm, příklad mám 185cm po seřízení předního sedáku a sednutí si do zadu za sedadlo se nedotýkám předního sedadla
ad kvalita: po 6-ti měsícech provozu nemám problém, pouze při studeném vnitřku auta do doby ohřátí interiéru vrže jeden plast
ad bodování-stačí si porovnat předcházející testy s minitestem a v bodování tam zjistíme drobné rozdíly-je to věc subjektivního hodnocení redaktorů a pokud to nejsou pohledy naprosto rozdílné tak je to dle mého pohledu normální
Závěrem si myslím , že kvalita,ve srovnání s konkurencí, odpovídá ceně a mohu /bez motoru 1,8-slabý pro toto auto/ doporučit všem.
Přeji všem mnoho štastných km.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Franta Horský"
16. 1. 2004 15:22
Re: rozměry,bodování a kvalita
Já s tímto souhlasím, protože Primeru znám také velmi dobře, právě v motorizaci 2,2. Děkuji za tento názor. V celém voze je velmi komfortní prostor a měřím také 185 cm. Jen, moje zkušenosti jsou takové, že mi nevrže žádný plast ani za studena.
neregistrovaný "RnaliM"
16. 1. 2004 21:50
Re: rozměry,bodování a kvalita
Jazdim asi piatym (siestym?) Nissanom: troma almerami, dvomami primerami a X-trailom. Momentalne mam firemnu Primeru 1,8 sedan - predtym som mal P11 s tym istym motorom ako Comfort Plus. Na to auto doteraz nedam dopustit - motor v zasade stacil, podvozok bol fantasticky a maximalka vybava. V novej P12 je uz 1,8 malo, ale da sa na nu zvyknut. Teraz by som siel urcite do 2,2dCi, aj ked diesle v osobakoch nemusim. A zenuske som po narodeni druheho potomka kupil X-trial 2,2 Sport. Dve deti, kocik pripadne pes a ide sa - do lesa do mesta ci na dlhsi trip, vsetko v poho. A vzdy okolo 7,5l. Je to vlastne ideal pre rodinu. A co sa kvality tyka, pokial si pamatam, tak len dva problemy - na Almere som v Alpach zvlnil kotuce a na P11 ako funglovke bolo treba vymenit riadiacu jednotku. Thats all (okrem rozbitych naraznikov, smeroviek ci blatnikov).
S P11 som mal trochu problem s image, teraz v poho vedla Passata ci Mondea. A btw, nedavno som presiel cca 500km za volantom Mondea a po chvili som mal pocit ze sedim vo svojom aute. Cakal som viac.:)
neregistrovaný "Michal K."
17. 1. 2004 14:58
Re: rozměry,bodování a kvalita
To se hned pozná Slovák!!! U vás stačí si koupit drahý auto a hned jseš největší frajer na okrese, že jo? Nemámě co do huby, ale v o to dražších autech si vozíme zadek.
Nebo se pletu a zabíráš pracovní místo tady v Čechách nebo dokonce studuješ za naše daně??? Jen si tu vaši nezávislost vyžerte až do dna!
neregistrovaný "Laďa"
17. 1. 2004 18:01
Re: rozměry,bodování a kvalita
Michale K. - klid, oni někteří Slováci děsně kecají!!! Nemůžeš jim to všechno věřit, jsou to takoví milí "pohádkáři"
neregistrovaný "Franta Horský"
18. 1. 2004 03:31
Re: rozměry,bodování a kvalita
Obouvat se do člověka, protože hovoří slovensky, mi připadá nejen nevhodné, ale i ubohé.
Mimochodem, kde bude pracovat a jaké auta si bude kupovat, je jen jeho věcí.
A uvědomte si, že mezi oběma zeměmi i národy je velká tradice i široké obchodní, kulturní a jiné vztahy.
A jestli mu závidíte jeho finanční poměry, tak dělejte něco proto, abyste je měli podobné a nemuseli psát takové nesmysly. Pokud se ale budete stavět k lidem tímto způsobem, tak toho nikdy moc nedokážete!!!
Žádám server auto.cz, aby výše uvedené podpásové a nefér příspěvky Michala K. a Ladi smazal.
neregistrovaný "milo"
18. 1. 2004 20:25
Re: rozměry,bodování a kvalita
jo, mozna keca a mozna ne. ale v kazdem pripade pridal relevantne prispevky k teme. takze panove, klidek :-)
v nasi firme sme mali uz mnoho nissanu a v zasade su to dobry auta - pulsar, sunny, almera, micra, nova almera, primera '98 GT, a nova micra. zadne technicke zavady ale v kaznem aute se vyskytla nejaka chyba v spracovani - neco odstavalo atd.
neregistrovaný "RnaliM"
18. 1. 2004 22:14
Re: rozměry,bodování a kvalita
Drahy Lado, drahy Michal K,
celkom som sa obavil na vasich prispevkoch. Len by ma zaujimalo, cim som vas tak nasr.l...?
"To se hned pozná Slovák!!! U vás stačí si koupit drahý auto a hned jseš největší frajer na okrese, že jo? Nemámě co do huby, ale v o to dražších autech si vozíme zadek.... nebo se pletu a zabíráš pracovní místo tady v Čechách nebo dokonce studuješ za naše daně??? Jen si tu vaši nezávislost vyžerte až do dna!" TO JE HUSTEEE!!!!!
Takze:
1. mam 33 a som CEO/MoB v investicnej spolocnosti. Co robim, robim rad a ze mi to dovoluje o.i. potesit sa vlastnym autom, povazujem za bonus
2. aby som to mohol robit, musel som trosku dlhsie vystudovat - jednu co ma bavila a jednu co som potreboval k praci A nebolo to v Cechach, je to mozne? A cuduj sa svete, pracujem na Slovensku!
3. btw, z tych aut, co som pisal boli moje len dve - prve a posledne - Almera a X-trail. Ostatne firemne.
4. nissany, na rozdiel od teba, nepovazujem za drahe auta, Michale K. Len hodnejsie svojich penazi ako povedzme VW - ale je to len moj nazor
4. medzi cechmi a moravakmi mam obrovsku kopu priatelov a znamych a ak nie ste z PH, poznam ju lepsie ako vy Tieto vase tupe narodnostne poznamky su dost prizemne a skor patria do V. cenovej medzi zakomplexovanych Cechackov, nez na partiu inteligentnych ludi, na ktorych som na auto.cz zvyknuty
Zatial tolkoto.
Tesim sa na Vase diskusne prispevky.
Btw, z niektorymi odtialto (auto.cz) sa uz poznam osobne, tak nevidim dovod, aby sme sa nestretli aj my a v klidku si to cele nevydiskutovali... Moj mail mate.
neregistrovaný "Franta Horský"
19. 1. 2004 10:10
Re: rozměry,bodování a kvalita
Souhlasím s Vámi, sám mám VŠ, také jsem dlouho studoval, abych zvládl dva doktoráty a jsem z PH. Svou fin. situaci jsem si musel doslova vydřít.
Jen bych chtěl vysvětlit, že jejich příspěvky nejsou produktem příslušnosti k jakémukoliv národu, nýbrž pouhé lidské zakomplexovanosti.
neregistrovaný "She is here"
14. 3. 2007 02:00
She is alive
Ouch... I don't like it... sorry...
Cold Sore Treatment - Denavir Cold Sore Treatment
Herpes Medication - Famvir
Buy Valtrex - Herpes Medication
Zovirax Cream
Canker Sore Treatment - Canker Sore Cure
Prescription Atarax - Atarax Medication
Acne Treatment - Prescription Acne Treatment
Diprolene Af- Diprolene Cream
Dovonex Ointment - Buy Dovonex Ointment
Eczema Treatment - Treatment for Eczema
RingWorm Treatment
Kenalog - Kenalog Cream
Mouth Ulcer Treatment
Lamisil Oral
Nizoral - Nizoral Cream
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vedle pocitace"
16. 3. 2007 08:38
The boss
Upps I did it again...
Rozbalit vlákno
0