Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v červnu 2009: Nejvíce SUV zatím letos prodal Volkswagen a Nissan

BMW, Volkswagen a Mitsubishi, to jsou značky, které dominují jednotlivým kategoriím terénních vozů na českém trhu. Přes 700 vozů ale prodal jen VW a Nissan.
Zpět na článek
25. 7. 2009 01:28
27. 7. 2009 10:40
25. 7. 2009 09:34
25. 7. 2009 01:51
25. 7. 2009 10:01
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
25. 7. 2009 10:27
25. 7. 2009 10:44
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
25. 7. 2009 11:00
25. 7. 2009 11:31
25. 7. 2009 11:02
25. 7. 2009 11:39
25. 7. 2009 12:30
25. 7. 2009 01:28
Yeti zima?
No, to jsou cifry, co? X6, ten "hnus", ten se prodává, jako by si měl u svýho stánku s meruňkama frontu. Kůga, gratulace, kde se to v těch lidech bere, co? To jsou asi slevy, jako bejk, nebo ne?

Ovšem produkce automobilky zastřešující 10 značek na trhu si může tu Cohibu válet v hubě s klidem v duši. Prímie, neprémie.

Taky obstarožní XC9O je pecka, co?

No a Yeti, to je dílo! A to si vem, že to nacucali dealeři, aby to mohli ukázat lidem a to bude mít Tigi hodně těžkou pozici. Ostatní maj svoje místo za Yetim jasný. O tom žádná.
Rozbalit vlákno
47
Avatar - white label
25. 7. 2009 01:41
Re: Yeti zima?
Mě teda překvapila (kladně) X5 a Touareg (prakticky těsně před důchodem)... a z menších Tigi a také Yeti, který se ještě ani úplně na plno neprodává...
Avatar - Pekelná Micinka
25. 7. 2009 01:44
Re: Yeti zima?
Mě překvapuje Tiguan i Kuga, protože první jsem nijak často neviděl a druhý snad vůbec.
Avatar - white label
25. 7. 2009 01:47
Re: Yeti zima?
Já je teda občas vídám...
Avatar - Pekelná Micinka
25. 7. 2009 01:49
Re: Yeti zima?
Chtěl jsem to opravit, že tedy Kugu asi dvakrát, ale ani to není moc, vezmu-li v potaz zveřejněná čísla.
Avatar - white label
25. 7. 2009 01:54
Re: Yeti zima?
Tak pokud si viděl jednu Kugu dvakrát >:-[] tak taky nic moc...
a teoreticky jsi přitom ještě přehlídl dva "nudně nenápadné" Tiguany... >:D
Avatar - Pekelná Micinka
25. 7. 2009 02:30
Re: Yeti zima?
Třeba to byla i ta stejná, Tiguany jsou dobře maskovaný, ale přeci jenom sem tam nějakej je.
Avatar - Ronault.
26. 7. 2009 17:26
Re: Yeti zima?
To já viděl jen jednou Kugu, Tiguanů po Brně pár jezdí a co je s podivem, tak asi 10 Koleosů. Buď to Brněnský dealer umí prodávat, nebo to byla nějaká dárková akce >:-[]
Avatar - white label
27. 7. 2009 01:00
Re: Yeti zima?
Ne, ne... to byl jen celoevropský sraz Koleosů v Brně...
:*) :yes: >:D
27. 7. 2009 10:40
Re: Yeti zima?
Ale dva tam chyběli....
Avatar - Pekelná Micinka
25. 7. 2009 01:43
Re: Yeti zima?
Katastastrofální výsledek Mazdy CX-7 se zdá až zarážející, ale není nepochopitelný. Jeden dvoulitr v nabídce, to je opravdu málo..
25. 7. 2009 09:34
Re: Yeti zima?
CX-7 caka netrpezlivo na novy 2.2L diesel (ktory sa uz dava do 6-ky). Kto by ju teraz kupoval s benzinom? Vsak by ho ta mrcha zozrala. K velkym suv-ckam tak akosi patri poriadny naftak. Mimochodom, ten benzin nie je 2-liter, ale 2.3L.
25. 7. 2009 01:51
Re: Yeti zima?
Dobré prodeje Yeti-ho mě nepřekvapují... cokoliv s logem Škoda se v Česku bude dobře prodávat.
K té X6: prodejní čísla nevypovídají o kvalitním nebo nekvalitním designu. To by asi u nás byla Fabie nejkrásnější auto. Pokud se ti toto auto líbí, proč ne, ale musíš uznat, že ve verzi M je to auto prostě nesmysl.

Jinak gratuluji Sněhurce a deseti trpaslíkům >:D
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
25. 7. 2009 10:01
Re: Yeti zima?
Yeti má hodně co nabídnout - design, technika, výbava, určitě nemusí spoléhat jen na logo na kapotě.
O úspěšnosti škodovek vypovídají evropský prodeje, u nás škodovka umístí jen cca 10% produkce.
Ad X6 M - chci SUV s dynamickým lookem a silným, hodně silným motorem. Cena nerozhoduje. Co doporučíš ?
25. 7. 2009 10:27
Re: Yeti zima?
"chci SUV s dynamickým lookem a silným, hodně silným motorem. Cena nerozhoduje. Co doporučíš" NIC! >:D Nechápu co lidi vede k tomu, že si něco podobného koupí. V Americe bych to chápal... tam jde o takzvaný "bling bling" prostě být vidět, ale ta eMková verze je naprostý nesmysl! Velmi výkoný motor v autě které nikdy nebude mít sportovní ambice. Ale pro Americke rapery je to jak dělaný... ještě nejmíň 22" chromové kola >:D napiš mě jediný důvod proč by si to auto chtěl, zavodít se s tím nedá, jízdní zážitky nic moc, jako rodinné auto k ničemu... tak jedině na předvádění a dávání najevo, že na to máš
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
25. 7. 2009 10:44
Re: Yeti zima?
Nic nedoporučíš = nic neprodáš.
Důvody koupě X6M jsou stejný, jako u každýho jinýho velkýho SUV - prostor, komfort, bezpečí, reprezentace.
Mko ti k tomu přidá špičkový motor a podvozek, designové prvky a odpovídající image.

Definuj výkonný motor v SUV - do kolika kW to má smysl a dál už ne?
Definuj cenu do kolika peněz je to normální nákup auta a výš už je to jenom to tvoje "předvádění, že na to máš" ?
25. 7. 2009 11:00
Re: Yeti zima?
Klidně k tomu přidej, pro někoho nepochopitelnou "radost ze života".
25. 7. 2009 11:31
Re: Yeti zima?
X6 jako SUV neodsuzuju jistě má všechny vlastnosti které jsi vypsal, ale rádoby sportovní M :no: Vem si co do teď produkovalo BMW s označením M... jedny z nejlepších a nejzábavnějších vozů své kategorie... což se o X6M nedá říct. Oproti "obyčejné X6 ti nabídne tak "jedině" rychlejší sprinty od semaforu k semaforu. Musím říct, že BMW je moje oblíbená značka, ale tohle mě přijde od BMW jako podřízení se poptávce. Samozřejmě, že to je v rámci "slušnosti" dobré rozhodnutí, ale jsou věci které by měly být pro podobné prémiové automobilky tabu.

Chápu, že když je možnost vydělat slušné peníze, že se toho výrobce chytne, ale Jaguár, Porsche s turbodieselem a podobné zvěrstvo se mě příčí. A je jen otázkou času kdy bude silnice brázdit například Porsche kombi ;-\ Asi je to daň za současnou krizi kdy se výrobce musí maximálně podřídit poptávce. :no:
Avatar - Pekelná Micinka
25. 7. 2009 12:44
Re: Yeti zima?
Podívej, Jaguaru diesely ani estate verze nepomohli. Porsche motorizuje dieselem to, co
má smysl a pod VW těžko bude vyrábět kombi, protože nemá základní model a mít ho nebude, protože Audi. A BMW může vyrábět tolik řad jen proto, že se dobře prodávají.
Avatar - white label
25. 7. 2009 12:29
Re: Yeti zima?
Bez určitého efektu "být viděn", by se "na světě" dost špatně prodávala nejen podobná auta...
;-)
25. 7. 2009 11:02
Re: Yeti zima?
Kdyby to byl nesmysl, tak to nevyrábí. Nejdříve je potřeba "to" zažít a ne to lámat přes koleno skz obrázky a články.
25. 7. 2009 11:39
Re: Yeti zima?
Já tě chápu a souhlasím s tím, že dokud si to člověk neosahá tak netuší. Ale tohle je podle mě auto pro pozéry... skutečného fajnšmekra zajímá kde to má motor, hnaná náprava a poměr výkon váha... takové jsou eMka, ale X6M nikoliv. ;-\
Avatar - white label
25. 7. 2009 12:12
Re: Yeti zima?
Ono těch "fajnšmekrů" co na nové eMka opravdu mají prachy zas nebude tolik...Osobně nejsem příznivcem vysokých, těžkých SUV (jezdících zpravidla výhradně po asfaltu), ani těchto benzínových motorizací, navíc motorizaci 50i už považuji za dostatečně "velmi silnou"... Ale pokud má BMW dobře zmáklý průzkum trhu, pak je to logický a pádný argument nade vše...
I autoprůmysl je v prvé řadě hlavně byznys...
Jsou zřejmě lidi co by chtěli eMko od BMW, ale velké
a vysoké...a mají na to prachy..., tak proč jim ho vlastně neprodat...?

Moc nerozumím zdejším poměrně rozšířeným plačkům např. při použití dieselu v PORSCHE (Cayenne)... Má snad něco podobného nějaký konkrétní negativní vliv na celou řadu 911, případně třeba i na Cayenne Turbo S...
Když se objevil první diesel v BMW(také "sportovní" značka), reakce byly podobné..., a dnes...no nevím, nevím jak by na tom bylo BMW zcela bez dieselových motorizací... :-!

P.S. Za daleko "zlomovější" považuji pro PORSCHE moment, kdy se pustilo do výroby SUV, příchod dieselové motorizace byl (pro Evropu) v této třídě logicky jen otázkou času...stejně jako např. pro Panameru...
Naopak třeba u 911 k tomu není logicky vůbec žádný důvod...
25. 7. 2009 12:30
Re: Yeti zima?
K tomu nemám co říct, snad jen, že souhlasím, ale to nic nemění na tom, že X6M je automobilový nesmysl. ;-\ Ale když se to dobře prodává... čert to vem
Avatar - Pekelná Micinka
25. 7. 2009 12:32
Re: Yeti zima?
No jo, ale dokud budou mít pozéři prachy... Náš zákazník, náš pán. Ať si to koupěj, konečně si o nich můžeš myslet co chceš a jim to bude jedno tak i tak. >:D
Avatar - white label
25. 7. 2009 12:42
Re: Yeti zima?
Ano, pro mě to třeba zrovna "COOL" auto nebude, ale pocit majitele takového auta bude opačný a pro něj, z jeho pohledu, to bude logicky rozhodující..
...a také přece případně platí..., že nevědomost cti netratí... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
25. 7. 2009 12:49
Re: Yeti zima?
Mě se přestalo líbit, protože mi přijde zbytečně hmotný na to, že má skloněnou záď. Neříkám ovšem, že bych se za ním neotočil. Zajímavý je ale sledovat, jak ubylo X5ek, řekl bych, že to svědčí o tom, kolik lidí si SUV koupila hlavně proto, že jsou (byla) in. No a teď je in X6.
Avatar - white label
25. 7. 2009 13:12
Re: Yeti zima?
Já myslel spíš jen tu verzi (X6/5) "M", jinak X6 jako taková se mi (na "SUV") docela líbí..., zrovna včera jsem viděl bílou X6 35d na velkých černých kolech... v kůži Chateau... a je to auto za kterým se určitě otočím z jiných důvodů než u RX, Rodia, nebo Azteku... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
25. 7. 2009 18:16
Re: Yeti zima?
Kdyby bylo po mým, tak by M verze u SUV byly naopak víc terénní. Jenže tím se M divize vůbec nezabývá a ještě by se to špatně prodávalo, takže je dobře, že se mými názory v BMW neřídí. :-) V bílý je pěkná zepředu, ale ten zadek je takovej, jak nateklej. Mě by se X6 líbilo, kdyby to ani žádný sedačky vzadu nemělo, vpodstatě 6ka na vysokejch kolech. Chtělo by to něco jako X4, tedy menší auto, ale úplně jinou koncepci, třeba něco jako 1er na vysokejch kolech bez druhejch dveřích. :-)
Avatar - white label
25. 7. 2009 20:28
Re: Yeti zima?
No jak "říkáš", ještě že se BMW těmi tvými radami neřídí...dvoumístné "teréní" SUV... to by byl fakt prodejní trhák...
;-) >:-[]
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2009 20:36
Re: Milý white label(e) ...
.. dvouMÍSTNÉ a dvouDVEŘOVÉ je ROZDÍL ;-)
PS: A mně se to zdá jako DOBRÝ nápad - MNĚ by se to (asi) "líbilo" :yes: :-)
Avatar - white label
25. 7. 2009 20:41
Re: Milý white label(e) ...
Když někdo napíše: "Mě by se X6 líbilo, kdyby to ani žádný sedačky vzadu nemělo..." tak tím snad především myslí dvoumístné...
...s logickým důsledkem dvou/tří dveří... :*) :-!
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2009 20:45
Re: Milý white label(e) ...
Já zas REAGOVALA na to "...něco jako 1er na vysokejch kolech bez druhejch dveří" ;-)
PS: Ale něco jako trošičku MENŠí X6ka se ČTYŘMi sedadly ale jen DVĚMA dveřmi by se mi (asi) LíBiLO :yes: :-)
Avatar - white label
25. 7. 2009 20:52
Re: Milý white label(e) ...
Kdyby to bylo jen na mně, bral bych dnes raději trend (tuchších) "dvoudveřových sedanů", než "čtyřdveřových kupé"... :-! ;-)
Avatar - AUDIRS6
25. 7. 2009 20:54
Re: Milý white label(e) ...
Jo, jo, tie by aspon nevazili 2,5 tony a ked sa clovek snazi tlacit na pilu s 1,5 tonami - je to rozdiel...Inak k tej asi snahe o sportovost SUVciek - X6 je na Sportove SUV predsa len nejaky ten centimeter prerastena, mohli to skusat fakt s niecim mensim...A ja som rad ze Audi zase raz ukazalo smer a na GTI treffen ukazalo Q5 CustomConcept / 408 PS, 1,8 tony - este odlahcit, poriadne znizene a rozsirene, 0-100 - 4,4s.../ to by som bral!!!
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2009 21:02
Re: Milý AUDIRS6ko!
Já mám o této VÝKONnové kategorii takovou "praxoteorii", že MNOHEM lepší, než jí dávat/hledat v něčem "tvarů" a s těžištěm SUV, je LEPŠí si takový VÝKON pořídit v něčem "cupkoidním" - věřte mi ;-)
Avatar - AUDIRS6
25. 7. 2009 21:09
Re: Milý AUDIRS6ko!
Ved ja viem, ja sa len snazim naznacit, ze ked niekto silou-mocou chce nieco s vyssie polozenymi sedackami a este aj dobrymi jazdnymi vlastnostami na asfalte, a toho miesta na ceste uz tolko nieje / na 5m ine velke SUV / tak prave tato stredna trieda SUV a jej derivaty by mohli zohrat vacsiu ulohu, nova X3 bude urcite dokaz mojich slov, nakolko uspech Q5 v Mnichove asi tazko znasaju, preto aj to urychlene uvedenie X1 - nie je o moc mensia ako X3, ale nazory nemeckych testovacich redaktorov na nu sa dost roznia...
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2009 21:17
Re: Milý AUDIRS6ko!
Popravdě já "obecně" tato auta NErada - ale kdybych MUSELA, tak bych v této třídě/kategorii NEvolila ani Q5 ani X3 (či X1), ale to (dle mne) NEJlepší: Mercedes GLK :yes: ;-)
Avatar - AUDIRS6
25. 7. 2009 21:22
Re: Milý AUDIRS6ko!
hmm, GLK a najlepsie? to nemyslis vazne, nie je zle, ok, ale neviem-neviem...100 ludi, 100 chuti ;-) Ani by mi nevadili tie hranate tvary, akor ide o auto a znacku...Q5 je komplexne lepsia, dokaz toho moze byt aj umiestnenie v predajnosti v Nemecku v top 50 ako jedine svojho druhu z pomedzi "premioviek" tam boduje...ok, ty asi niesi na 4kruhy, ale kvalitu treba vediet ocenit, a ked sa to nedari tebe ja sa uspokojim s tym ze to dokazu Nemci ;-)
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2009 21:28
Re: Milý AUDIRS6ko!
Tvary (vnějších plechů) ani prodejnost (většina kupujících autům spíše NErozumí ;-) ) - to mne moc NE"bere", to NEjsou "ta pravá" kritéria :-)
NE"vnucuji" - jak jsem napsala, dle MNE (nebo možná PRO mne) je to z těchto "možností" asi ta NEJ (a před zaplacením bych si "pro jistotu" došla "vyzkoušet" Lexus RX 450h..
TAKová jsem já ;-)
Avatar - AUDIRS6
25. 7. 2009 21:36
Re: Milý AUDIRS6ko!
ako som uz povedal, vidim ze si hodne dobre informovana a asi ta konecne zacinam trochu chapat, kedze v tejto triede viac vyzdvihujes auta zamerane na luxus...Ale kedze si asi tak dobre informovana ako ja, prave pre teba by malo byt zaujimave porovnanie v 1om AutoZeitungu Q5,GLK,RX/neviem aky ci 350/450h/...vysledky mi zase davaju za pravdu ;-) :yes: Ozaj, fotka na karte...to si ty naozaj? ak ano, tak ku tebe by mi pasovalo uplne ine auto...ale ani nie tie co mas v karte...
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2009 21:43
Re: Milý AUDIRS6ko!
Ehm, DĚKUJi :-)
Ani jsem si NEvšimla - to to "letí" ;-)
PS: Říkáte "UPLNĚ jiné"?? Řekněte JAKÉ?!? :-)
PPS: V kartě mám "auto snů" (Bristol mne "bere" svoji VÝJíMEČNOSTí ... a výkony samozřejmě také; Caparo je "konstrukčně" FENOMENÁLNí - to bych v garáži mít ani NEmusela - ale VYZKOUŠET ho, to bych /asi/ CHTĚLA :yes: ;-) )
Avatar - AUDIRS6
25. 7. 2009 21:48
Re: Milý AUDIRS6ko!
pomylil som sa v pocitani, bolo to 3240, uz som si editoval prispevok... :'-( , o tom zase niekedy nabuduce, teraz idem von so psom, vam vsetkym prajem prijemnu a plodnu diskusiu a potom dobru noc ;-) zajtra...
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2009 21:58
Re: Milý AUDIRS6ko!
Nu DOBRÁ, také jdu se "psem" ale že jsem se NEdozvěděla JAKé auto ke mně "pasuje" - to mne tedy "muzí"! :-)
PS: Vy jste "teoretický" či "praktický" fanda RS6? ;-)
Dobrou :-)
Avatar - AUDIRS6
26. 7. 2009 13:28
Re: Milý AUDIRS6ko!
posli mi mail a ja ti poslem fotecku tej potvory, ktora ma pripravila o vodicak >:-[]
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2009 21:00
Re: Milý AUDIRS6ko!
Rozhodně SOUHLASím!
4dveřová cupka je ostatně NAPROSTÁ "pitomost" (alespoň ze strany konstrukce vozu - přichází o klady sedanu /prostor vzadu/ a nemá klady cupky /tužší karoserii/) :no:
Naproti tomu DVOUdveřový sedan - těch je (relativně) DOST :-) :
Jedno zda 6kové bmw, nebo CL nebo nějaký ten Aston či Maserati - LZE "si vybrat" ;-)
25. 7. 2009 12:18
Překvapení od Hyundaie
Ano jsem nečekal, že obrovská iX 55 bude mít poměrně úspěch. Zato modely Tucsona SantaFe už tolik nejedou. U Tucsonu je to asi spíš tím, že už se očekává nová generace.
Rozbalit vlákno
0
25. 7. 2009 21:49
Propadakem naopak Ranger
Fakta... "propadakem naopak Ranger". Kdyz si redaktor tak dobre nasel dobu prichodu Kugy na cesky trh, skoda ze to nedokazal i u noveho Rangeru a z toho logicku mohl odvodit koncici prodeje starsiho Fordu Ranger. [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
28. 7. 2009 14:03
Jestli on ten Tiguan není nakonec nejlepší.....
Jelikož mně kategorie malých SUV v poslední době čím dál tím víc zajímá, začal jsem se učit, studovat a pracovat na sobě a musím konstatovat, že v týhle kategorii je Tiguan v provedení Track a nd Field asi to nejlepší, co na trhu je. Kupodivu bych za něj postavil RAVku, ačkoliv v testech je hodnocena hůř (mám s ní docela slušné zkušenosti), s Yetim jsem nejel, ale připadá mi v kabině méně pohodlný než Tigi. Podle mně se nepovedla Kuga - výška a mohutnost karoserie neodpovídá vnitřnímu prostoru a ty jízdní vlastnosti zas až tak super nejsou, naopak k těm rozhodně povedenějším patří Nissan QQ, snad jenom ta maska by chtěla něco lepšího - třeba v umírněnějším stylu ala Murano... No a co už SUv není - Sedici a Suzuki (čtyřkolka nědělá SUV), zázrak není ani KIA (ta je výběhová přes facelift), ale nejnepovedenější je Koleos. Tady bývají chváleny jeho jízdní vlastnosti (nemám osobní zkušenost), ale vzhled, uspořádání, ergonometrie, pohodlí - na novinku slabota. K Hondě se vyjdřovat nebudu, značka sama o sobě je zárukou kvality, ale cena díky clu není tak úplně konkurenceschopná - co se dá dělat.

Takže se nedivím, že se Tiguan prodává, asi je to v daném segmentu (či spíše podsegmentu) dobrá volba.
Rozbalit vlákno
0