Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Nissan X-Trail 1.6 dCi vs. Škoda Octavia Scout 2.0 TDI - Blíž než si myslíte

Novinky Nissan X-Trail a Škoda Octavia Scout sice patří do různých segmentů, ale míří na stejné zákazníky – aktivní rodiny, které si rády vyrazí do přírody.
Zpět na článek
6. 9. 2014 08:47
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
6. 9. 2014 08:53
6. 9. 2014 09:21
6. 9. 2014 10:13
6. 9. 2014 10:17
6. 9. 2014 10:29
6. 9. 2014 10:39
6. 9. 2014 10:44
6. 9. 2014 11:10
6. 9. 2014 12:04
6. 9. 2014 12:18
7. 9. 2014 16:21
6. 9. 2014 12:22
6. 9. 2014 09:04
6. 9. 2014 10:50
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
6. 9. 2014 16:55
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
6. 9. 2014 10:18
6. 9. 2014 12:09
6. 9. 2014 13:13
6. 9. 2014 14:07
6. 9. 2014 15:30
6. 9. 2014 16:22
6. 9. 2014 16:32
6. 9. 2014 17:50
6. 9. 2014 18:35
6. 9. 2014 18:54
6. 9. 2014 20:39
6. 9. 2014 21:48
7. 9. 2014 19:13
7. 9. 2014 21:13
8. 9. 2014 08:56
6. 9. 2014 20:59
6. 9. 2014 21:44
6. 9. 2014 21:57
6. 9. 2014 18:54
6. 9. 2014 18:59
6. 9. 2014 19:05
6. 9. 2014 19:37
6. 9. 2014 20:11
7. 9. 2014 13:28
6. 9. 2014 20:32
11. 9. 2014 09:27
6. 9. 2014 20:53
12. 9. 2014 19:18
6. 9. 2014 22:42
8. 9. 2014 07:24
8. 9. 2014 12:49
11. 9. 2014 19:22
12. 9. 2014 19:26
Avatar - Delfin2
6. 9. 2014 08:25
X trail jednoznačne
Scout vyzerá dobre a určite tak aj jazdí, ale moje srdce patrí X-trailu >:-[]
Rozbalit vlákno
1
6. 9. 2014 10:58
Re: ŠMARJA DÍZL UŽ NÉÉÉ TOŽ NISSAN JEDINĚĚ !!
jj
tož NISSAN jedině popelnici [odkaz] ztopí v bažině !!

jj
další TDI DÍZL [odkaz] PRÁŠÍCÍ SPALOVACÍ POPELNICE pro pražské ulice aby lidé/děti pražští chcípali rakovinotvotným prachem o to víc [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] a po 10ti letech provozu při odmontování napálenýno DPF filtru ještě víc.
Poděkujme vahlandoj [odkaz] díky !!

a VÍVÁÁÁ LAS TESLAs my podporujeme elektromobily [odkaz] ;-)

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - WinDiesel
6. 9. 2014 08:42
Octavia Scout versus létající talíř: blíž než si myslíte...
Tak tento test byl skvělou ukázkou čistého škoda-řiťolezectví. Novinářská prostituce. Výsledkem brainwashingu jest - netřeba kupovat žádnou jinou značku, Škoda vše vám dodá !!!!! Škoda má odpověď na vše!
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
6. 9. 2014 08:47
Re: Octavia Scout versus létající talíř: blíž než si myslíte
Asi tak. Zacinam citat a hovorim si, ze Skoda vyhra....

To je tak vzdy, ked sa vezmu dve auta roznych kategorii a meradlom uspechu je schopnost aut vysporiadat sa podmienkami, ktore sedia len jednemu.

Extremny priklad - Mazda mx5 vs Ford Transit. Mazda prehra, lebo nedokaze prepravit chladnicku.

Skoda vyhrala, pretoze robi lepsie veci, na ktore Nissan nie je urceny.
6. 9. 2014 21:59
Re: Octavia Scout versus létající talíř: blíž než si myslíte
tak tak
domácí dynomobilka má v republice spoustu na ní závyslých mravenečků kteří díky zaprodanosti přestaly rozlišovat co je dobré a špatné a řeší jen co je výhodné a nevýhodné. No a kolik berou ti hoši ?? [odkaz] to přeci všici víme ;-)
Avatar - marek.g
6. 9. 2014 09:05
Re: Octavia Scout versus létající talíř: blíž než si myslíte
to víš škodauto.cz se jen drží hesla koho chleba jíš toho píseň zpívej :-!
Avatar - Hammunasakra
6. 9. 2014 11:21
Re: Octavia Scout versus létající talíř: blíž než si myslíte
Co jinou značku, netřeba vyvíjet žádný speciální modely na všechno stačí jedna okta! Napíšeš na ní RS a je to konkurent BMW 3, napíšeš Scout a X-Trail nebo Forester nemaj šanci a normální kombík smázne všechny mpv. Jasně nejlepší auto na světě :yes: >:D >:-[]
6. 9. 2014 16:15
Re: Octavia Scout versus létající talíř: blíž než si myslíte
Potřebujete dodávku, traktor, valník, kamion, tahač? Na to vše je octavia >:D Je komický jak vše vyhrává škoda nebo vw. nejspíš to bude střed automobilového průmyslu podle auto.cz :no: :no: :no:
6. 9. 2014 21:29
Re: Octavia Scout versus létající talíř: blíž než si myslíte
tos někde vopsal z bichle hej? ;-)
6. 9. 2014 08:47
Srovnávací test - překvapivý vítěz
Tak jsem si jen v rychlosti na tomto webu prošel výsledky porovnávacích testů, kde byl zástupce koncernu VW a soupeř jiné značky. Výsledek: za posledních 7 soubojů (dál do minulosti jsem to zatím neprolézal) vždy zvítězil zástupce koncernu. Ó, jaká to náhoda. Jak jen se to podaří, že pouze jeden koncern vyrábí neporazitelná auta, a ostatním zbývá vždy porážka. Je to ráj žít v zemi, kde si člověk nemusí lámat hlavu s výběrem auta - stačí se jen zastavit v salonu koncernu VW a má vždy jistotu, že bude mít to nejlepší na planetě ;-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - marek.g
6. 9. 2014 09:06
Re: Srovnávací test - překvapivý vítěz
počkej až nová Fabia začne drtit konkurenci napříč segmenty >:-[]
6. 9. 2014 09:59
Re: Srovnávací test - překvapivý vítěz
To akoze porazi v teste MB GL ?
Avatar - marek.g
6. 9. 2014 10:04
Re: Srovnávací test - překvapivý vítěz
pokud to bude test tady na škodaauto.cz tak o tom nepochybuji >:D
6. 9. 2014 10:46
Re: Srovnávací test - překvapivý vítěz
Tak pochopitelně. Má menší spotřebu, všude se líp vejde, a je taky o dost levnější.
6. 9. 2014 16:19
Re: Srovnávací test - překvapivý vítěz
A hlavně má škoda škrabku ve víčku nádrže a speciální držák na mobilní telefon místo držáku nápojů >:D Což z toho auta dělá neporazitelnýho soupeře. Možná jsem ještě zapomněl na extra síťku do kufru.
Avatar - Hammunasakra
6. 9. 2014 11:22
Re: Srovnávací test - překvapivý vítěz
Předpokládám že i ty vo třídu vejš >:-[]
Avatar - marek.g
6. 9. 2014 11:50
Re: Srovnávací test - překvapivý vítěz
no s Oktávkou jen těsně prohraje kvůli velikosti kufru >:-[]
6. 9. 2014 21:52
Re: Srovnávací test - překvapivý vítěz
počkej až vahland bude muset pozavírat pár fabrik a povyházet par tisic kulturistu až se rozpadne eurozona a bude chudo protože rázem v evrope nebude mít polovina lidi co delat a cím za dovoz platit >:D
Avatar - petrumr
6. 9. 2014 08:53
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
12
6. 9. 2014 09:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 9. 2014 10:13
Re: ok
Za par mesiacov uvidim u nas na kopci, ako robi MPV taku istu sluzbu ako SUV. Sadnem na terasu, otvorim flasu bieleho a budeme s rodinou tipovat, pokial auto do toho kopca vyjde. Je to 500 m dlhe priame stupanie orientovane na juh. Takze slnko roztopi, chlad zmrazi. Podla kvality gum auto ide do kopca, ktory je postupne strmsi. Takze pod kopcom je mamo, to dame, nac SUV, v polovici to je Franto, snad to vyjedem, a najmenej 70 m pred horizontom je to Ty d.e.bi.le, vzdyt nas zabijes, auto aj napriek snahe ist dopredu, zacina cuvat a neda sa s tym nic robit. Ti stastnejsi to scuvaju dole bez odtahovky. Ked sa takyto kaskader ruti z kopca brzdovymi svetlami napred, tak s suv vyjdes z cesty cez rigol do pola a ked kaskader okolo prefrci, tak sa vratis spat, ak kaskader skonci v tom ri***, tak sa odtial nedostane a ty ho obides kusok vyssie. Nikto z nas domacich, co byvame pod kopcom , nema mpv. Kazdy ma aspon SUV! okrem nejakeho sedanu, kombiku alebo kupatka. Ale v zime sa celkom bavime ...
Avatar - _Karel_
6. 9. 2014 10:17
Re: ok
Tohle má málo společnýho s kategorií auta. Je třeba 4x4 a dobrý gumy.Takže i osobní bmw to zvládne stejně jako SUV.
6. 9. 2014 10:29
Re: ok
Mas pravdu, ale obcas musis uhnut na pole, aby ta sankar nenabural, a tak s 530 xd do pola kvoli nizkemu spodku neuhnes. Sused ma 530xd a okrem toho Landcruisera na zimny prechod kopca, dalsi s LS600h ma toho Landruisera tiez. Niekedy dostanu sankari hodiny a zablokuju cestu, nazbera sa aj 7,8 aut ( pred 2mi rokmi sme mysleli, ze pomahaci maju na kopci akciu kontrola pluc, bolo tam policajnych aut, aj sportage a x traily, a oni vytahovali kolegu s golfom z pola >:D ) a ked sa ponahlam, tak idem po poli povedla tej cesty. Po jesennej orbe to so superbom 4x4 nejde, chyti ho za spodok. Suv je na tom o chlp lepsie.
6. 9. 2014 10:44
Re: ok
Pěkný argument, ale po kolika polích máš od majitele dovoleno jezdit autem?
6. 9. 2014 11:10
Re: ok
V mojej garazi nie je pod autom ani kvapka oleja. Ked niekto vyleti z cesty a rozbije olejovu vanu a chladic, je to pre vlastnika horsie. Okrem toho vlastnikovi neberieme kukuricu a zemiaky, strpime pracu na poli strojmi aj v sobotu a nedelu. Teraz pri zatve makali v tych par peknych dnoch aj v noci, mohli sme sa obratit na urad a z urciteho dovodu by rozhodol rychlo. Ale aj my aj majitel sme rozumni ludia, takze si neskodime a vzajomne sa tolerujeme. A tiez neodtahujeme nestastnikov v kpci, niekto tam ma kazdych 100m telefonne cislo, hned pod sadzbou 500Skk. Vidis, ako dlho tam uz tie tabulky su.
6. 9. 2014 12:04
Re: ok
Správně na to pole nesmíš ani pěšky (tolik k provozním kapalinám). Tedy, nevím, jak to máte u vás. Jedna věc je tolerovat sousedovic děti, druhá je krácení si cesty autem. Navíc, (řečnická) otázka byla, po kolika polích máš dovoleno jezdit. I když máš se sousedy dobré vztahy a nevadí jim to, není to něco, co bys mohl dělat jinde. Není to zase tak dlouho, co tu někdo psal, jak sjel z dálnice a pokračoval po polích a loukách (alespoň myslím, že to byla dálnice). Kromě toho, že na ty pozemky bez povolení nesmí, nesmí ani sjet z dálnice mimo k tomu určený sjezd. To není, jako by byl například dobrovolný hasič, který se musí včas dostat do zbrojnice a vyjet k zásahu.

Na limity světlé výšky Scoutu můžeš narazit i na polní cestě vymleté po deštích, nebo po průjezdu zemědělské/ lesnické techniky, když je dostatečně promáčená/ nedostatečně zpevněná. Netřeba jít do takové extrému, jako řešení dopravních komplikací jízdou přes pole.
6. 9. 2014 12:18
Re: ok
Po poli jazdia aj bezkari, v lete modelari s lietadlami. Nemal by som prekracovat ani maximalnu povolenu rychlost, ale robim to. Predpokladam, ze mas auto s mpr viac ako 130kmh a obcas to vyuzijes. Cestou autom zabijes vela hmyzu, medzi inym aj zakonom chraneneho, ako to riesis ?
Bezkari nam obsadia jednu stopu pneumatik, a myslia ze uhnem >:D . Vacsinou brzdia padom. Majitel tento konflikt zaujmov riesi rozjazdenim stopy aut tak, aby si bezkari urobili stopu vlastnu. Tiez tade jazdi. Polom ja:-)dime len kopec, popri ceste, nekrizujeme pole aby sme si skratili cestu. Z 2 kilometrovej trasy je kopec 500m, zvysok je rovina.

Kopec tunerov >:D pouziva led denne svietenie, ktore nie je schvalene, cobs tym ?
7. 9. 2014 16:21
Re: ok
Pro mne je to otázka úcty k cizímu majetku. Jsem rád, že nejsou všude ploty. Jízda autem mimo cestu je pro mne už za hranicí (na rozdíl od pěšího, pokud se chová slušně, byť tam také správně nemá co dělat). Pointa byla, že obecně ta možnost není. Možná mylně předpokládám, že lidé běžně jezdí v místech, kde nejsou doma, kde neznají majitele pozemků a místní zvyklosti. Když přijedu k tomu vašemu kopci, překážku sám od sebe přes pole neobjedu.

Podle mne by takové auto nemělo projít technickou. Ale to bych asi po STK chtěl hodně. :-)
6. 9. 2014 11:37
Re: ok
To, co popisuješ (pravidelné přejezdy rigolů do polí atd.), to je spíš na nějaké opravdové auto, ne na SUV. Chápu sousedy s LC, ale to zaplaťpámbu není SUV.
6. 9. 2014 12:22
Re: ok
Zvladnu to aj SUV, jazdia aj x traily, outlander , santa fe, Q7 aj Q5, svetlu vysku maju 20 cm a viac. Chodi tam aj Roomster, ten rigol zas nie je taky, ze by ho nezvladli, okrem asi dvoch usekov.
Avatar - Misanick
6. 9. 2014 09:04
Pohádka
o tom, jak Octavia poráží všechny konkurenty napříč segmenty.
Rozbalit vlákno
0
6. 9. 2014 09:22
Rozměr předního sedáku
je v tabulce chybně, vítězí Nissan s 52cm, Octavia má jen 48cm. /viz předešlé testy na auto.cz/. Prosím opravit.
Rozbalit vlákno
45
Avatar - _Karel_
6. 9. 2014 09:36
Re: Rozměr předního sedáku
Test je přejatý ze SM. Chyb tam mají víc, jednou je octa střední třída, podruhé kompakt.
:no:
Avatar - Emel
6. 9. 2014 09:54
Re: Rozměr předního sedáku
Zrovna kompakt vs. střední nemá jednoznačnou odpověď... já se kloním ke kompaktu, ale pokud se řídíš oficiální kategorizací SDA, je to střední třída.

Test jsem zatím nečetl a určitě se podívám. Scout mě úplně neoslovil, prezentační fotky v modré nebo červené s těmi divnými koly jsou rozpačité, lepší barva a kola to asi dokážou napravit. Čekal bych základní kvality naftové Octavie v kombinaci s multilinkem a 4x4, to mi zní nadějně.

X-Trail se mi vcelku líbí, nicméně... 750t mi přijde za překabátěný Qashqai opravdu hodně, to auto by muselo stát aspoň o 100k méně aby mi zapadlo tam kam má, zatím (bez přečtení testu) je pro mě ta cena neospravedlnitelná.
Avatar - _Karel_
6. 9. 2014 10:22
Re: Rozměr předního sedáku
Udivuje mě , že 1,6DCi je jediný motor v nabídce- jestli umím na stránkách nissanu číst.
Co se týče tříd a octy- je to vážně dost na pomezí, ale v testu se objevuje obojí, zjevná chyba.
Scout designově- ano, slabota, funkčně super, reálná cena mimo ceníkovky asi konkurenceschopná.
6. 9. 2014 10:38
Re: Rozměr předního sedáku
Proč na pomezí? Prosím o jediný relevantní argument proč by OIII, chudší sestra Golfu, tj. Etalonu C segmentu, měla patřit do střední třídy. Jediný relevantní argument krom PR keců Škodovky...
Avatar - _Karel_
6. 9. 2014 10:41
Re: Rozměr předního sedáku
Nechodím s metrem, ale když si sednu do mazdy 3 a do nové octy, velikostní rozdíl (pocitový) je cítit. Naopak rozdíl v kabinách ve srovnání s A4 nepociťuji(opět velikostně).
Který z kompaktů má podle tebe srovnatelně velkou kabinu?
6. 9. 2014 11:27
Re: Rozměr předního sedáku
1.) Když si sednu do BMW1, celý C segment mohu posunout o třídu výš? Tohle přece nemá logiku.

2.) V mém Meganu v kombíku se cítím ještě "vzdušněji" než v Oktávce. Mám auto D segmentu? Wow, to jsem netušil!

3.) Např. ten Golf rozhodně menší není.

4.) Segmenty přeci nejsou pouze o rozměrech interiéru, pro boha živýho! ;-)
Avatar - _Karel_
6. 9. 2014 11:33
Re: Rozměr předního sedáku
Ad 4- rozměr interiéru mi přišel jako jediná věc, proč snad ne střední třída.Vše ostatní mi přijde vcelku jednoznačné, viz příspěvek Emela.
Avatar - Emel
6. 9. 2014 12:37
Re: Rozměr předního sedáku
Prémie byla vždy ve svých třídách menší než mainstream... těžko z toho něco vyvozovat, tak to prostě historicky je.

Megane je uvnitř jednoznačně stísněnější než Octavia III.

Golf rozhodně menší je, a to o dost. Ještě aby nebyl - rozdíl v rozměrech se někde projevit musí.

Segmenty jsou o primárně o rozměrech... a pak ještě o technice a výbavě a odhlučnění a zpracování a dalších věcech. Třeba to odhlučnění a nakonec i zpracování je argument proti Octavii, v těch ostatních kategoriích to ale není tak jasné.
6. 9. 2014 12:44
Re: Rozměr předního sedáku
Nevim o aute stredni tridy, ktere by slo rozvorem pod 2,7 metru, ale znam spoustu kompaktu, ktere se octavii rozmerove vyrovnaji (astra sedan, cruze, jetta...)
Avatar - Hammunasakra
6. 9. 2014 14:00
Re: Rozměr předního sedáku
Naposled měl ve střední pod 2,7 metru myslim Passat B4
Avatar - _Karel_
6. 9. 2014 14:07
Re: Rozměr předního sedáku
U testu poslední mazdy 3 která má přesně 2,7 píší, že stávající pašík má o 1cm víc (stávající před půl rokem, ne nový)
Avatar - Hammunasakra
6. 9. 2014 15:12
Re: Rozměr předního sedáku
Já vim, Passaty roky stály na rozvoru ca 2,7 ta B4 v devadesátejch měla 2,63 m
Avatar - Emel
6. 9. 2014 16:19
Re: Rozměr předního sedáku
Aktuální Accord má myslím 2705... ale o to zase tolik nejde.
Avatar - Emel
6. 9. 2014 11:05
Re: Rozměr předního sedáku
1) rozměry - délkou i rozvorem Octavia překonává snad všechny zástupce C segmentu a snese srovnání s menšími zástupci střední třídy.
2) motorizace - s paletou 63-162kW v benzínu a 77-135kW v naftě se Octavia ve střední třídě neztratí, jen málo zástupců střední ji jednoznačně překonává
3) DSG a 4x4 - kvalitní automat a možnost pohonu 4x4 není ani ve střední samozřejmostí, v kompaktech je to rarita
4) výbava - panoramatické okno, jízdní asistenti, automatické parkování, vyhřívání všech sedaček a další - na špičku střední to nestačí, na slušný průměr ano.
5) cena - jak jsou základní Octavie na úrovni kompaktů, tak jsou hezky specifikované kousky za cenu 800+ ve střednětřídních vodách

Žádný argument sám o sobě nestačí, ale v komplexu je to dost na to, aby se Octavia do střední třídy řadit dala (neříkám měla).
6. 9. 2014 11:20
Re: Rozměr předního sedáku
No d tim rozvorem ses hodne seknul... Tady Octa prohrava i se sest let starym autem... Astra,Megane combi, 308... A co se tyce vybavy a motorizace,staci se kozknou za hranice,a ne jen v nasi kotline... To ze je OIII prerostla krava neznamena,ze patri do stredni...
6. 9. 2014 11:24
Re: Rozměr předního sedáku
Jeste dodatek k rozvoru... 2686 mm, tedy jako soucasna OIII, mel dvojkovej Megane grandtour,a ten prisel v roce 2002... A nikdo ho diky rozvoru neradil vys, nez kam patri.
Avatar - Emel
6. 9. 2014 12:39
Re: Rozměr předního sedáku
Motorizace - jen málo konkurentů má dnes například dvoulitrovou naftu (třeba Astra jo). DSG + 4x4 + 2.0TDI? To není ani ve střední samozřejmost.
Avatar - Misanick
6. 9. 2014 13:05
Re: Rozměr předního sedáku
Třeba Peugeot 308.
Avatar - Emel
6. 9. 2014 13:09
Re: Rozměr předního sedáku
Však také Peugeot na svých stránkách má 308 v kolonce Střední třída ;-) .

Hele, mě je ve finále jedno, kde které auto je. Octavii vidím na pomezí a pokud bych musel říct C nebo D, pak říkám C, mimo jiné z historických důvodů. Jen říkám, že nějaké ty argumenty vidím - konkurent Mondea to rozhodně není, ale s nějakou Lagunou nebo i40 se v komplexu klidně měřit může.
Avatar - Hammunasakra
6. 9. 2014 11:25
Re: Rozměr předního sedáku
Rozvorem? Fakt? ;-)
Zapoměl si na zadní převis, tim vyhrává nad všim >:-[]
6. 9. 2014 11:47
Re: Rozměr předního sedáku
Pánové nade mnou už zareagovali za mě. Díky chlapi.

Velmi si tě považuji coby inteligentního a příjemného diskutéra s rozhledem, ale v tomto případě se nemohu zbavit dojmu, že jsi se stal obětí PR keců z Mladé Boleslavi.

Příklad, Megane III:

1.) Rozvor kombíku 2703 vs 2705 u OIII - wow, Škodovka drtí! 2mm!
2.) Motorizace 70-201kW - wow, kdo že patří do střední?
3.) Dvojspojka ano, 4x4 ne - tady Škodovka vede (a ty 2mm rozvor, samozřejmě). Ale hybrid třeba nemá, Auris ano.
4.) Výbava, elektronické fíčury - na to starší Megane nemá. Nová Mazda 3 ano. Astra a jiní také. A na rozdíl od OIII ty věci skutečně fungují, např. automatické přepínání světel - vážení majitelé OIII s tímto bazmekem - oslňujete!
5.) To že je OIII v kontextu našeho trhu předražená nemůžeš přeci brát jako relevantní argument, probůh 8-s . Tohle bych od diskutéra tvého formátu nečekal. Mimochodem - 800 za OIII dá jedině pitomec. Ostatně pro takové pitomce byl vytvořen i test, pod nímž tu diskutujeme. Nechci nikoho urazit, jen v tomto případě neznám relevantnější slovo.
6.) Megane má TŘI karosářské varianty. OIII dvě. To že obě jsou na prodloužené platformě Golfu, zatímco dvě ze tří vatiant Meganu má kratší rozvor, je oblíbený argument těch, kteří háží OIII o třídu výš. Proto to raději rovnou píši - tento argument je naprostá blbost. Kdo nechápe proč, ať chvilku do ACZ nepřispívá a raději se chvilku o světě aut vzdělává. Prospěje mu to.
Avatar - Emel
6. 9. 2014 12:21
Re: Rozměr předního sedáku
Dobře, vezměme Megane. Zásadní argument hned na začátek - prostornost interiéru. Tady Megane nemůže s Octavií soupeřit, se střední třídou o to méně.

Motorizace - rozsah vypadá dobře, ale jsou v něm hodně velké díry. V benzínu máš jen 1.2TCe a pak až 2.0TCe v GT. V naftě končíš na 1.6dCi (byť dobré), pro 2.0TDI 135kW to není konkurence (a jak už jsem několikrát psal v diskusích u i40, ve střední je dvoulitrová nafta zatím nutná).

Dvojspojka ano, ale ke kolika motorům ji můžeš mít? Ani k 1.6dCi, ani k 2.0TCe... jen 1.5dCi a 1.2TCe. To je hodně omezující, v Octavii jde DSG prakticky k čemukoli.

Výbava - ano, jsou někteří, kteří umí nabídnout podobnou výbavu - Mazda 3 to tedy úplně není. Jenže to je právě ono - není to o jednotlivostech, ale o celku. Octavia nabízí v kompaktech bezkonkurenční techniku a výbavu Golfu v trošku větší karoserii a tím se dostává... ne, na úroveň střední třídy ne, ale nad úroveň běžnou v kompaktech.

Cena jen reflektuje to, na kolik si trh auta cení. Nemusíme mluvit o deformované ČR, Octavia se za středně-třídní ceny prodává i jinde... protože prostě má co nabídnout.

Jak už jsem psal hned na začátku, pokud bych se musel nutně rozhodnout mezi C a D, pak říkám C, i z historických důvodů... ale vidím to na pomezí.
6. 9. 2014 22:17
Re: Rozměr předního sedáku
Mégane má ještě 2.0 dCi. Ale to ty zcela jistě víš. Pokud jde o cenu Octavie, tak patří mezi nejlevnější auta nižší střední třídy. Jde jen o levnější a větší Golf.
Avatar - Emel
6. 9. 2014 22:37
Re: Rozměr předního sedáku
Megane nutně potřebuje novou generaci... pak se uvidí, jestli se dokáže vrátit do evropské Top 5 a třeba i v ČR prodat něco za mainstreamové ceny.
6. 9. 2014 23:06
Re: Rozměr předního sedáku
Ve zmasírované ČR neprodá nikdo nic. V Evropě bych na to na TOP 5 neviděl ani já, ale na TOP10 by to stačit mělo.
Avatar - Emel
7. 9. 2014 19:07
Re: Rozměr předního sedáku
Myslím Top 5 v rámci kompaktů. Aktuální pětka je Golf - Focus - Octavia - Astra - 308 (1-6/2014), Megane je šestý. Osobně tipuju jako nejslabší článek Astru, ale tichá voda...
Avatar - Emel
6. 9. 2014 11:19
Re: Rozměr předního sedáku
Právě... 750 za SUV s naftovou 1.6 v celkem běžné výbavě (např. navi stojí v paketu s kamerou dalších 40)... to je hodně. Ne nutně ve vztahu ke Scoutu, to je přece jenom trošku jiné auto, ale myslím, že za stejné peníze bude třeba CX-5 s dost dobrou 2.2SkyD.
Avatar - _Karel_
6. 9. 2014 11:22
Re: Rozměr předního sedáku
jj, to bude.
6. 9. 2014 10:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
6. 9. 2014 10:27
Re: Rozměr předního sedáku
Gilgite, když dva dělají totéž, není to totéž.Nikdy bych ti nezazlíval kritiku redaktora. ale sprostý, zbabělý urážení se soudružským oslovením příjmením a tykáním je ubohost.
Když budou psát všichni jako ty, ....zkus si to představit.
Mimochodem, když jsou pisatelé testů podle tebe novinářská žumpa, a spousta diskutujících tě lživě uráží- nedochází mi, proč sem chodíš a dokonce diskutuješ.
Avatar - 3_diamanty
6. 9. 2014 10:44
Re: Rozměr předního sedáku
s gilgitom to mas tak ..... povie ti chod do pii.ce .... jeho "inteligenciu" to potesi... ale teba stejne tym neurazi len sa pousmejes ... takze kazdy je spokojny ...... ale ti skutocni machri na vyssej urovni .... uz vedia elegantne sundat supera a to aj bez nadavok ... a s patricnou vahou slov ... k tomu ma on ale daleko ...
6. 9. 2014 11:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
6. 9. 2014 21:04
Re: Rozměr předního sedáku
Klídek. Hele co [odkaz] už si změnil názor nebo furt fandíš paragánum co zabloudili do sousedního státu nebo tam sou, v plný polní, na dovolený? :-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
6. 9. 2014 10:50
Re: Rozměr předního sedáku
Na redaktorov auto.cz sme isli kedysi poctivym rozoberanim a analyzou textu - nepomohlo.

Odkedy Micka v diskusii napisal, ze vedome pisu "zumpicku", pretoze to vraj citatelia chcu, nema redakcia narok, aby sme brali pri kritike ohlady.

Ano, test je prevzaty zo SM, ale ak by bolo auto.cz prikladom kvality, tak nikdy neprevezme clanok, ktoreho citanie je intelektualnou verziou SM pre cloveka, ktory tomu neholduje.

Pozri, ani britsky Times neprebera clanky od sesterskeho bulvarneho platku Sun. Preco? Pretoze Times je quality paper, Sun je tak na urovni Blesku.
Avatar - _Karel_
6. 9. 2014 10:55
Re: Rozměr předního sedáku
Existuje auto-moto médium, které považuješ za opravdu objektivní? Já u SM vidím pravidelný příklon ke koncernu, ale i tak si jej občas rád koupím a zdaleka to nevidím jako obdobu Blesku. A objektivně vzato, jen velmi málokdo dokáže být opravdu objektivní, tebe nevyjímaje.
Avatar - 3_diamanty
6. 9. 2014 10:57
Re: Rozměr předního sedáku
najviac sa mi pozdava ten mlady tester v okuliaroch v SM..... furt mu zabudnem meno ..... ale jeho testy citam v SM rad :yes:
6. 9. 2014 11:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 9. 2014 11:42
Re: Rozměr předního sedáku
"Novinář má povinnost být objektivní" - jeden z největších českých omylů. Těžko říct, kde naši lidi tenhle nesmyslný názor vyhrabali.
6. 9. 2014 11:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
6. 9. 2014 16:55
Re: Rozměr předního sedáku
Nikde som netvrdil, ze SM je obdobou Blesku.

Ale kvalitna zurnalistika v tomto clanku chyba.
6. 9. 2014 11:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
6. 9. 2014 11:37
Re: Rozměr předního sedáku
Když někdo nereaguje na kritiku, začnu sprostě, aha.tak to pak jo.
6. 9. 2014 11:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
6. 9. 2014 11:58
Re: Rozměr předního sedáku
Co to plácáš- kritizuj, ale nemusíš se u toho chovat jako dobytek. Sprostější kritikou dosáhneš nápravy? Asi těžko, že? Já s obsahem tvých příspěvků někdy souhlasím, ale formou je deklasuješ do žumpy, kterou sám nazýváš některé testéry.
"soudružské oslovení" není blbost, je hnus někomu tykat a oslovovat přitom příjmením, a už ti to tu dost lidí vysvětlovalo, a při svém IQ si to jistě sám uvědomuješ.
"držet hubu a krok " rozhodně nemusíš a nikde to netvrdím. Dost lidí kritizuje, namátkou mě napadá Rohypnol, a i když někdy tvrdě, pořád to jde slušně.
Asi zbytečný...
6. 9. 2014 12:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 9. 2014 10:18
vítěz
Jakmile vidím Škoda vs. jiné auto, je mi jasné, že po přejetí na vyhlášení vítěze, vyhraje škodovka... Čím to asi bude >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - M1chal
6. 9. 2014 12:09
Re: vítěz
jj když si přečtu test na zahraničním webu, tak to tak není :-!
Avatar - Bertold
6. 9. 2014 10:35
neviem čo sa vám nepáči na teste
V prípade tohto testu nechápem vaše rozhorčenie. V teste je evidentná snaha o objektivitu. Presné bodové hodnotenie všetkých kritérií a výsledkom je matematický priemer. Každý má však iné priority takže jednotlivým položkám môže priložiť vlastnú váhu a tým zmeniť výsledok.
Pri koncerne všetkým vadí downsizing a keď tu ponúka výborný 2,0 TDI tak je zase zle? Tá 1,6 dCi je vraj výborná vo svojej kategórii (až na turbodieru), ale ako vidno dvojlitru v ľahšom a nižšom aute nie je úplne vyrovnaný súper.
Každopádne ten, kto potrebuje veľkú svetlú výšku a veľké nájazdové/prejazdové uhly má jasno. Ten nemusel ani čítať tento test. V ostatných kritériách sa jedná o veľmi zaujímavý článok. Napríklad to rozdielne fungovanie ESP, alebo nakláňanie karosérie.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - _Karel_
6. 9. 2014 10:43
Re: neviem čo sa vám nepáči na teste
Například porovnávat tyto dvě auta ve slalomu mi přijde mimo.
Avatar - 3_diamanty
6. 9. 2014 10:50
Re: neviem čo sa vám nepáči na teste
:yes: ... ide o dve rozdielne karosarske koncepcie ... v tomto pripade skutocne niekde tie rozdiely musia byt vacsie.... a zrovna slalom je jednou z nich
6. 9. 2014 10:54
Re: neviem čo sa vám nepáči na teste
Proč je zrovna slalom mimo? X-Trail je pořád auto primárně určené na silnici. Nebo ne? Můžeš očekávat, že si povede hůř, ale nemusí tomu tak nutně být.
Avatar - _Karel_
6. 9. 2014 10:58
Re: neviem čo sa vám nepáči na teste
Nemám skušenosti s SUV, ale myslíš, že by ve slalomu octu porazila třeba X5?
Přijde mi to jako porovnávat s octou 911 a srovnávat kufry.
Avatar - Emel
6. 9. 2014 11:08
Re: neviem čo sa vám nepáči na teste
Hele, s tou X5... nebo ještě spíš X6... by to mohlo být zajímavé. A prostě jak píše MT, jsou to auta na silnici a slalom je relevantní disciplína.
6. 9. 2014 11:35
Re: neviem čo sa vám nepáči na teste
Nejsem si jistý, kdo by takový souboj vyhrál (a bylo by to asi zajímavé porovnání - co drahá technika ve skutečnosti zvládne). Záleželo by na konfiguracích. Ale dobře nakonfigurovanou X5 bych rozhodně nepodceňoval. Podvozky podobných aut umí opravdu hodně.

Pointa byla, že naladění podvozku je komplexní záležitost a i auto, které by na první pohled mělo mít výhodu, může mít podvozek relativně mizerný, respektive může mít mizerně naladěnou elektroniku.
6. 9. 2014 13:17
Re: neviem čo sa vám nepáči na teste
Slalom se v řadě německých srovnávacích testů měří. A plyne z nich, že hmotnost, výšku a délku(převisy) aut neokecá sebelepší technika.
18m slalom, průměrná rychlost:
Velké SUV (X5,Touareg) cca 60km/h
[odkaz]
Velké limuzíny cca 65km/h
[odkaz]
ostré HB nižší střední cca 70km/h
[odkaz]
Octavie cca 65km/h
[odkaz]
7. 9. 2014 15:39
Re: neviem čo sa vám nepáči na teste
Neokecá? Takže A8 má stejnou hmotnost a obratnost jako Octavia? ;-) Nějaká lepší konfigurace by tam nebyla? Nebo třeba Cayenne.
6. 9. 2014 11:24
Re: neviem čo sa vám nepáči na teste
Mám služební 2.0 TDI CR a vlastní 1.6 dCi. Kromě té "turbodíry" do cca 1700 otáček je uživatelsky příjemnější to dCi. Kromě toho, že má nižší spotřebu je živější, jde líp za plynem, má kultivovanější chod motoru a hlavně topí. Do kilometru již hřeje. TDI CR nemá tak velkou "tubrodíru" , je línější, má větší spotřebu a netopí. Pakliže nepustím nezávislé topení, tak se jen tak neohřejete a není problém, aby po půl hodině jízdy při volnoběhu klesla teplota téměř mimo zobrazované hodnoty. S tím také souvisí značné kolísání teplotyv kabině. To je můj uživatelský pohled. Na druhou stranu, s dCi mám najeto 95.000km a zatím bez poruch. 2.0TDI CR jezdilo do 50.000 bez poruch, od té doby mi po cca 5-10 tis. padá do nouzového režimu kvůli DPF, žhavení a nyní v 75.000 mi občas problikává upozornění nízkého tlaku oleje. Toliko má reálná zkušenost. :-|
Avatar - Emel
6. 9. 2014 12:32
Re: neviem čo sa vám nepáči na teste
S 1.6dCi mám naježděno málo, ale i tak se mé zkušenosti shodují s testem (vícero testy) - v rámci malých dieselů špičkový motor, na dvoulitry ale nemá. Letmý pohled na technické údaje to také potvrzuje (Megane Grandtour 0-100 za 10.1 a max. 200, Octavia Combi 2.0TDI 0-100 za 8.6, max 216 - to je pořád rozdíl třídy).
6. 9. 2014 13:17
Re: neviem čo sa vám nepáči na teste
Ano souhlasím s tebou, 1.6 není 2.0 je zde rozdíl 0,4. Takže to principiálně porovnávat nejde.
6. 9. 2014 13:35
Re: neviem čo sa vám nepáči na teste
Bohužel pro X-trail, jiný motor v nabídce neni. Upřímně, ať si downsizing v tomto případě strčí někam. Objem u SUV moc nenahradíš. Tj pokud tam strčí další turbo navíc = bude tam o jedno kurvítko navíc. Lepší varianta je osvědčené 2.0dCi 127kw ;-)
6. 9. 2014 16:02
Re: neviem čo sa vám nepáči na teste
Určitě souhlas, na druhou stranu downsizing v případě 1.6 dCi nedopadl zas tak špatně a spolehlivě pokryje potřeby takového auta. To v případě 2.0 dCi bych byl opatrnější, zejména z důvodů spolehlivosti těchto motorů, která není právě moc ideální. Ještě bych zmínil, že konstrukční rozdíl mezi 1.6 a 2.0 dCi je dosti značný a oba motory nemají mnoho společného.
7. 9. 2014 10:04
Re: neviem čo sa vám nepáči na teste
2.0dci je motor ako kazdy iny ma svoje + a -ale spolahlivost prvych kusov zalezi na servise olej menit po 15t km a po 200t km vymenit loziska na kluke inak neni co vytykat hlavne zotrvacnik vydrzi vela aj pri porovnani s takym 1.9tdi kazdy vie kolko stoji zotrvacnik a kolko sada lozisk :-)
Avatar - Emel
6. 9. 2014 13:39
Re: neviem čo sa vám nepáči na teste
Tak :yes:

V Meganu za 440 je to pecka, ale v relativně velkém SUV za 750?
6. 9. 2014 20:24
Re: neviem čo sa vám nepáči na teste
Viděl bych to podobně ;-)
6. 9. 2014 11:59
Re: neviem čo sa vám nepáči na teste
Škoda že při vyzdvihování te oběktivity ti nedošlo že testovat jedno auto s nastavitelným připlatkovým podvozkem a druhé ve standartu je minimálně unfair.
6. 9. 2014 12:24
Re: neviem čo sa vám nepáči na teste
Které mělo nastavitelný podvozek?
6. 9. 2014 11:07
Nissan X-Trail 1.6 dCi vs. Škoda Octavia Scout 2.0 TDI
Myslím si, že již nemá pomalu smysl dělat testy typu Octavia vs. xxx Prostě je to nejlepší auto všech dob a nic se mu nevyrovná. Tím že pokořil oblíbený elatón X-Trail to jasně dokázal.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Aladeen
6. 9. 2014 11:18
Škoda Octavia RS vs. Aston Martin DBS
"Rýchlejšia ako si myslíte" >:D
Už čoskoro :yes:
Rozbalit vlákno
0
6. 9. 2014 11:48
Loučím se a končím
Hnus, velebnosti. Tohle už se vážně nedá číst.

Tohle je tak tendenčně pojatý, doslova prolhaný test, že by autor mohl učit ruskou rozvědku jak mazat med kolem huby celému světu. Pak by i více troubů, nejen náš úžasný pan prezident, uvěřilo že "oni tam nejsou".

A jelikož jsou zisky tohoto plátku závislé na čtenosti a počtu kliknutí, končím.
Stejně jako nečtu bulvární ubohosti typu Blesk, nehodlám ztrácet svůj čas čtením toho, co se vyvinulo z ACZ, kdysi nejlepšího serveru o autech v této zemi.

Loučím se zejména s vámi, vážení diskutující. Jste ta nejlepší diskuzní komunita s jakou jsem se kdy setkal. Vážím si vás všech, jak diskuzních přátel, tak oponentů. Jste to jediné, co zůstalo ze starého dobrého ACZ.

Doufám, že časem to někomu dojde a ACZ opět nabere ten správný směr. Až to zde opět bude onen skvělý server od fanoušků do aut pro fanoušky do aut, velmi rád se vrátím. A pevně věřím tomu, že nejen já.

Ps.: Pro inzerenty tohoto serveru - ano, možná je to tu nejčtenější. Ale kolik čtenářů bulváru reálně kupuje nové, relativně drahé vozy? Jeden z této menšiny právě odchází, neb toho už má plné zuby.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - _Karel_
6. 9. 2014 11:59
Re: Loučím se a končím
Tak ahoj někdy jindy. :yes:
Avatar - rohYpnol
6. 9. 2014 15:20
Re: Loučím se a končím
Nebuť labuť. Vždyť je to jen daůší PR test >:-[]
Avatar - pumpkin
6. 9. 2014 22:05
Re: Loučím se a končím
Ale no, hádam nás v tejto žumpičke nenecháš. :-O
Avatar - M1chal
6. 9. 2014 12:07
Škoda vs Nissan?
To snad nééé >:D
Dyť Škoda je kladivo na Ferrari >:D
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
6. 9. 2014 12:44
Užitečné porovnání.
Podle mě pro spoustu lidí je dilema zda SUV, nebo "scout" verze některého z kombíků naprosto reálné.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - woody-alien
6. 9. 2014 21:10
Re: Užitečné porovnání.
Přesně tak. To, že při nákupu srovnáváš jen auta stejné kategorie je pustá teorie. V reálu se často řeší duel kombi vs. MPV , kombi AWD vs. SUV nebo třeba SUV 4x2 vs. MPV. Jen pro příklad z posledních pár let, k Mondeu se mi do "finále" nedostal žádný z přímých třídních konkurentů ale nejmenované MPV. A nejzvažovanější konkurencí pro Grand Vitaru nebylo žádné jiné SUV, ale právě Octavia Scout.

Jiná věc je, jak se takové srovnání posuzuje. Jakou důležitost přisoudit jednotlivým parametrům, protože právě tady se dá nejvíce "čarovat" s výsledkem. A tohle, řekl bych, žádný test na světě uspokojivě nezodpoví - tohle si musí každý vyřešit sám pro sebe.
6. 9. 2014 13:04
vítěz nad světem
Každý test kde je auto z koncernu má předem daný výsledek. Nesdílím nadšení redakce, TSI 1,4 po výměně motoru má spotřebu 1,5 l oleje na 1000 km, v servisu se jen diví...takhle si vítěze nepředstavuji, děkuji stačí. :-( :-( :-(
Rozbalit vlákno
0
6. 9. 2014 13:13
Nissan
Nissany v poslednej generacii znacne prekukli, dizajn je blizsie europskym meradlam, vyvazeny, proporcny a velmi pohladny. Najma "mensi Xtrail" - 'Kaskaj' sa rozhodne vydaril.
Z tohto dua vychadza Octavka ako chudobny pribuzny, ako zvonku, tak z 'obyvaku', kde bude majitel travit vsetok cas.

Vyber z duelu je jednoznacny; pokial nie ste sialenym cvokyzamestnancom SadoMaso bulvaru.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - chup44
6. 9. 2014 13:37
Octavia vs GT-R
Aha...No a kedy bude ten test Oktávky RS proti Nissanu GT-R Nismo,kde Škoda vyhrá pre väčší kufor a škrabku na ľad ?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
6. 9. 2014 13:44
Re: Octavia vs GT-R
Srovnání má smysl, pokud ta auta mohou uspokojit stejné potřeby. Že takové srovnání má svá omezení je jasné, nelze ho brát úplně doslovně, ale přesto takové srovnání není zbytečné.

MX-5 a Transit, GT-R a RS - to si představit neumím. Pokud ale chceš srovnání WRX STi a Octavie RS, stačí mrknout na autoforum.cz ;-) . Na první pohled taky nesmyslné, autoři si toho ale jsou vědomí a tak to ve finále nebyla zase taková fraška.
6. 9. 2014 14:07
Princ a chuďas
Která bude následovat?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - vabis
6. 9. 2014 14:11
buďme soudní :-D
„Test“ jsem nečetl, protože s jeho směřováním až tolik nesouhlasím. Pointa spíše je, že většinu požadavků zákazníků SUV za 750k, ve skutečnosti zvládne splnit i ten slušnější kombík za 500k. Dražší SUV je tedy ve skutečnosti často spíše módou nebo „pro ten pocit“. … Ale pokud mám za +- shodných 3/4 mega ukázat na auto A nebo B, oslovil by mne více X-Trail, to zas buďme soudní ;-)
Rozbalit vlákno
2
6. 9. 2014 16:05
Re: buďme soudní :-D
Tak to asi nejsem soudny clovek, kdyz bych uprednostnil auto, ktere je dynamictejsi, se schopnejsim podvozkem, hodnotneji zpracovane (viz zakladovka v prostoru rezervy Nissanu, plastove steny zavazaloveho prostoru, chybejici krytka schovavajici mechanismus zavirani zadnich dveri, spatne usazeny zadni naraznik, nestejnomerna mezera mezi zadnim naraznikem a tesnenim zadnich dveri, chybejici automatika zadnich elektrickych oken atd.), a jehoz provozni naklady budou podstatne nizsi (vyssi zustatkova hodnota, nizsi spotreba, levnejsi ND).
Avatar - Emel
6. 9. 2014 16:30
Re: buďme soudní :-D
No právě - pokud ti ten vyšší kombík s 4x4 stačí, pak není velkým překvapením, že na silnici se s ním jezdí líp, což je i jeden z výsledků testu.

Za mě X-Trail proč ne, ale za tyhle peníze bych čekal víc než 1.6.
Avatar - rohYpnol
6. 9. 2014 15:30
Test nervů
SM evidentně zkouší, co čtenář vydrží. Tohle porovnání totiž není mimo, jak je naznačeno v úvodu. Tenhle test je především dokonalá manipulace se čtenářem.

Jestli za nitě tahá Škoda, nebo jestli jim SM dobrovolně leze do zádele, to asi ví jen Ringier. Každopádně vítězství Škody je úplně mimo.

Světlá výška jen 17 cm vs. 21 cm evidentně vůbec nehraje roli. Proč taky, vždyť autorovi testu to stačilo! Prostornost a variabilita X-trailu převyšující mantru veškerého bytí - Octavii - a hodnocení stejné. Vždyť Octavia má +30 papírových litrů, že...

Ano, v jízdě či spotřebě byla Octavia lepší, jenže proč asi? Je zcela přirozené, že nižší a lehčí Octavia dopadne lépe. Paradoxně s ní X-trail dokáže vcelku slušně držet krok.

Octavia není ani o píď lepším vozem než X-trail, je jen jednoduše koncepčně jiná. Je to asi stejé, jako napsat, že Tranzit je lepší než Huracan protože má větší nákladový prostor >:-[] 8-s

O celkové úrovni svědčí už jen to, že SM ani nedokáže správně Octavii zařadit do třídy. Octavia a střední třída? Hmm, tak to bude určitě slovo odborníka 8-s :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
6. 9. 2014 16:22
mumraj
tam mate akurat tak vy aj stym vasim porovnavanim skody so vsetkym.uz sa nesmienr tesim na test octavia rs vs m3 a vs. porsche a nissanu gtr.
hodnotenie motorov postavit voci sebe taziseauto s 1.6 voci lahsiemu s 2.0 a potom stahovat body za motor?vsetko len trapna reklama.ludia co do aut sa nevyznaju metrosexuali a iny okrem svojej prace nechopni ludia tlieskaju a veria takymto testom.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
6. 9. 2014 16:32
Re: mumraj
No jenže X-Trail jednak stojí s tou 1.6 víc a dvak se s jiným motorem neprodává... takže to žádná velká křivda není, prostě 1.6dCi je i přes své nesporné kvality v autě této velikosti a ceny kompromisem.
6. 9. 2014 17:50
CENNÝ TEST
To je zase na diskusi žalmů nad testem. Přitom by páni testéři měli naopak od nás dostat vyznamenání za odvahu. Zdánlivá segmentární nesourodost testovaných modelů je ve svém výsledku pro čtenáře a zejména pro potenciální zájemce značným informačním přínosem, neboť především se dozví, že výběr kompaktního SUV nepřináší majiteli (oproti dobře nakonfigurovanému kombi) takřka žádnou uživatelskou výhodu.

Co se týká designu, jen dodám, že bych si před deseti lety tedy rozhodně netipnul, že budu více "vnímat" design korejské produkce, než design takové světové značky, jakou bezesporu Nissan je.

Vraťme se však k testovaným modelům. Při pohledu na scouta člověku jako první vytane, že krása a elegance je stále tím prvotním, co rozhoduje při výběru auta. A je-li špičkový design též doplněn i špičkovou technikou a špičkovými jízdními vlastnostmi, je rozhodnuto. Ostatně odpověz si na aktuálně poměrně frekventované nákupní dilema sám - kompaktní SUV nebo "přitvrzené" kombi? Osobně zvedám všechny čtyři palce samozřejmě kombi.

Ovšem abychom neklouzali na povrchnější vlně a netěžili z toho, že kvalitní kombi má eleganci vyššího řádu v sobě zakomponovanou jaksi z podstaty věci, je nutno nyní odizolovat se od kombíků a nahlédnout krátce do světa menších SUV, zda vůbec někdo dokáže stvořit v tomto segmentu garážového boha. Jistě, najdou se - [odkaz] Šleha co :-) To víš, design, to je umění nemnohých...

Dnes tedy velmi uznale - BRAVO TEST, BRAVO ŠKODA, BRAVO LAND ROVER :yes: :-!
Rozbalit vlákno
30
Avatar - rohYpnol
6. 9. 2014 18:28
Re: CENNÝ TEST
Jasně, vizuálně konfrontačně vzato to nissan prohrál už ráno před testem v garáži, o tom žádná a není nutno se na toto téma nijak podrobněji rozepisovat, kdo umí design aut, to se pozná po dvou vteřinách. ...

Aha, a proto byl Qashqai 8. nejprodávanějším vozem v EU v roce 2013, tedy jednoznačně nejprodávanější SUV. No je prostě vidět, že Nissan design neumí >:D >:D >:D

Právě vzhled je to, co shazuje Octavii Sout do třetí, snad i čtvrté cenové kategorie. Oplastování totiž působí stejně přesvědčivvě, jako tuning od Milotecu, zkrátka kýč jak bič. Naživo to bohužel není lepší.

SUV přináší mnoho výhod, nicméně demagogicky napsaný test staví klady do kategorie "nepodstatné" a přirozené výhody nezvýšené stavby karoserie staví za středobod vesmíru. Tímto pohledem Octavia Scout zvítězí klidně nad BMW X3, protože vyšší světlou výšku přece nikdo nepotřebuje a zvýšené jízdní odpory a hmotnost dají SUV jasné KO.

Tenhle test není nic víc než propaganda hrubého zrna :-!
Avatar - Emel
6. 9. 2014 18:35
Re: CENNÝ TEST
Detaily exteriéru Scout nepřesvědčí, to je pravda - zadní difuzor je na hranici vkusu, snad v méně kontrastní stříbrné nebo bílé to bude lepší. Naopak vnitřek je parádní - sedačky vypadají skvěle a ten kovový dekor je zatím nejhezčí, co jsem v Octavii viděl.
Avatar - rohYpnol
6. 9. 2014 18:44
Re: CENNÝ TEST
Interiér prozměnu sráží výplně dveří. U Octavie za 350 se to dá tolerovat, ale v téhle cenové už to působí značně nemístně.

Dekor kartáčovaného kovu nebudu příliš komentovat, dokud ho neuvidím naživo. Z fotek totiž působí opět dost lacině.
Avatar - Emel
6. 9. 2014 18:54
Re: CENNÝ TEST
Výplně dveří nejsou nijak exkluzivní, ale taky nic s čím bych měl problém. Obě auta se mi vevnitř trefují do vkusu, přehledný kokpit bez nějakých úletů... stříbřenka na volantu nebo záslepka skříňky zapalování u Nissanu vypadají zvláštně, ale opět, nic s čím bych měl větší problém.
6. 9. 2014 20:39
Re: CENNÝ TEST
Dvere jsou strasne. A nejen jejich vyplne, ale taky madla. Jsou vyrobena z lacineho plastu, do ktereho obtiskli jakysi kozeny vzor, avsak pouze do poloviny u ridice. Polovina u dveri je prachobycejny plast bez vzoru, pricemz prechod mezi vzorovanou a nevzorovanou casti je nasilny a v jeho miste neni zadna hrana, spara, nebo cokoliv. Za ty prachy by tam klidne mohla byt kuze, mekceny plast, nebo alespon takovy ten matny superladky, jako to ma golf a passat.
Avatar - rohYpnol
6. 9. 2014 20:51
Re: CENNÝ TEST
Ve verzích jako LaK, RS nebo Scout to jednoduše nemá co dělat. Interiér Octavie II byl prostě o řád hodnotnější a dotaženější, bohužel.
6. 9. 2014 21:48
Re: CENNÝ TEST
S prvni casti souhlasim, s druhou uz tolik ne. Interier ve dvojce mel navic maximalne ten tapec ve dverich, jinak nevynikal v nicem. Soucasna generace ma zase chromove ramecky vydechu a koberce v kapsach, coz minule chybelo. Ale jak rikas, dvere v octavkach s cenovkou pul milionu a vyse jsou nepatricne.
Avatar - rohYpnol
7. 9. 2014 16:20
Re: CENNÝ TEST
Jenže interiér O2 byl celkově promyšlený - uzavíratelná odkládací schránka navrchu středového tunelu, výdechy na ofuk bočních skel ve dveřích, mnohem bohatší ozdobné lišty, ... Tohle vše je pryč.
Avatar - Emel
7. 9. 2014 19:13
Re: CENNÝ TEST
OIII má šikovnou schránku před řadící pákou, má ozdobné lišty kolem výdechů klimy, schránky pod sedadly...
Avatar - rohYpnol
7. 9. 2014 20:02
Re: CENNÝ TEST
Schránku před řadičkou měla již O2, ozdobných lišt je v O2 naprosté minimum, schránky pod sedadly měla již Fabia I (a pochybuji, že by je O2 neměla).
Avatar - Emel
7. 9. 2014 21:13
Re: CENNÝ TEST
Pro mě je třeba jednou z hlavních slabin interiéru v Golfu přemíra dekoru... zatímco některými opovrhovaný Leon se mi líbí a detaily mě nijak zásadně neruší.

Octavii III vnímám jako krok správným směrem, asi spíš v celkové architektuře vnitřku než v detailech... je fakt, že mě se třeba zásadně nelíbil ten pofaceliftový volant.
Avatar - rohYpnol
7. 9. 2014 22:07
Re: CENNÝ TEST
oprava - ozdobných lišt je v OIII naprosté minimum

Volant se psím úsměvem žádná hitparáda, to je pravda. Ale věnec a úchop i průměr byly OK, takže to nevnímám špatně.
Avatar - Emel
8. 9. 2014 08:56
Re: CENNÝ TEST
Nojo, když právě na ten volant při jízdě vidíš... a to logo mimo střed volantu mě taky irituje :-)
Avatar - Emel
6. 9. 2014 20:59
Re: CENNÝ TEST
Madlo je plast, stejně jako výplně... je to jedno z míst kde se šetřilo a zároveň jedno z těch, kde mě to nijak neuráží.

PS: U X-Trailu je to taky obyč plast.
6. 9. 2014 21:44
Re: CENNÝ TEST
Precijen u japonskeho SUV za 750 tisic cekam jine kvality interieru nez u koncernoveho kombiku za stejne penize. Ja bych ten plast zkousl, ale oni s nim proste neumi pracovat. Stejne madlo je v audinach, nebo skodovackych konceptech. Problem je, ze v tech audinach a konceptech je potazene kuzi, pripadne nejakym semisem, coz jsou materialy, ktere se tvrdym plastem nahrazuji dost blbe. Dvere v nissanu jsem nezkoumal (ve frankfurtu byl za plutkem, jinak bych se na ne vrhnul) ale treba ta plastova vypln pusobi prirozeneji. Jednak je mezi loketni operkou ve dverich a hranou okna mene mista, takze tam neni takovy lan holeho plastu, ale hlavne jsou ty dvere vicemene jednolite. U octavky je jasne videt, kde mel ten tapec byt, ale je misto nej pouze plast. Proste vzali tyhle dvere [odkaz] a sloupli z nich drahe materialy. Na madle me stve hlavne ten prechod z "kuze" na plast. Tady je to krasne videt [odkaz] (je to sice rapid, ale octavka i superb to maji stejne).
Avatar - Emel
6. 9. 2014 21:57
Re: CENNÝ TEST
Koncernový kombík je za menší peníze se silnějším motorem.

V běžné A3 je tam taky jen plast s texturou - jasně, líp udělaný.
[odkaz]
Avatar - PlumJelinek
8. 9. 2014 09:11
Re: CENNÝ TEST
U A3 je ve dvernich vyplnich klasicke calouneni, stejne jako u Golfu. A na madle dveri je mekceny plast, neco jako na palubni desce.
6. 9. 2014 18:54
Re: CENNÝ TEST
Neviděl bych to tak kriticky, ty plastové doplňky sledují ostřejší designovou linii nové octavie, samozřejmě souhlasím, že harmonii celku podpoří dobře zvolená barva. Souhlas též s vnitřkem, to je opravdu třídní skvost.
Avatar - Emel
6. 9. 2014 18:59
Re: CENNÝ TEST
Zkus si malé designové cvičení. Podívej se na fotku, zakryj si rukou ten stříbrný difuzor a pak si ho odkryj. Lepší, horší?

[odkaz]
[odkaz]

Celé auto je fajn, tyhle kola jednoznačně lepší než ty na prvních fotkách... ale ty difuzory jsou přepálené, to se na mě nezlob, k jednoduchému stylu Octavie to moc nepasuje.
6. 9. 2014 19:05
Re: CENNÝ TEST
Já to přičítám novosti, těm ostrým úhlům, hranám. Časem se to vizuálně "obrousí". Mrkni na tohle - [odkaz]
Avatar - Emel
6. 9. 2014 19:37
Re: CENNÝ TEST
Hm, tos mě dostal, A4All je mooc hezké auto. Je fakt že obě fotky co jsem dával jsou z podhledu, kdy to bije víc do očí, přesto bych řekl, že to u té Octavie působí o něco víc lacině.
6. 9. 2014 20:11
Re: CENNÝ TEST
Souhlas. Jo, ten úhel pohledu to určitě umocnil.
Avatar - woody-alien
6. 9. 2014 21:30
Re: CENNÝ TEST
Působí. A možná, že je to tím, co píše o kousek níže XTad. Křečovitou snahou držet se hranatějších tvarů auta. Oč přirozeněji a mnohem blíže k té Audině působí totéž na O2.[odkaz]
7. 9. 2014 13:28
Re: CENNÝ TEST
jeden murphyho zakon pravi: "jestlize to pusobi lacine, bude to nejspise tim, ze je to lacine". ;-)
6. 9. 2014 20:30
Re: CENNÝ TEST
'Casem se to neobrousi', co je skarede, ostava tym naveky. Mozno facelift naplni tvoje slova. Dovtedy tu mame tvoje oblubene "jeleny" a tesilove nohavice.
6. 9. 2014 20:32
Re: CENNÝ TEST
Nic proti snaze prizpusobit doplnky karoserie celkovemu stylu auta, ale tady mi to prijde, ze se designeri az krecovite snazili mit vsechno ostre a hranate a tech prehybu a zahybu je tam tolik, ze zachvili budou auta od skodovky pusobit jako origami.
Avatar - pumpkin
6. 9. 2014 22:51
Re: CENNÝ TEST
Krásne napísané >:D :yes: V Škode by ti vysvetlili že to je český kubizmus...
6. 9. 2014 19:37
Re: CENNÝ TEST
"Při pohledu na scouta člověku jako první vytane, že krása a elegance je stále tím prvotním, co rozhoduje při výběru auta..."
Pravdu mas, preto sa otoci na pate a opusti tuzingovu Shade garaz a zvoli konkurecny autosalon.
6. 9. 2014 20:06
Re: CENNÝ TEST
Low cost VW je obdařen špičkovou technikou??? ..tak to jo.
11. 9. 2014 09:27
Re: CENNÝ TEST
Ta "špičková technika" je taková GTIho idée fixe. ;-)
Avatar - rohYpnol
6. 9. 2014 20:46
Co se do testu nevešlo
X-Trail má mnohem pokročilejší pohon všech kol, který plně zvládá i středně těžký terén.

X-Trail nabízí ptačí pohled kamer kolem celého vozu, u Octavie na to zapomeňte.

X-Trail má výplně dveří čalouněné, na rozdíl od laciných plastových výplní Octavie.

X-Trail měkčeným plastem nešetří a vepředu na středovém tunelu i v oblasti kolen má měkčený plast.

Linie X-trailu jsou dotažené do dokonalosti, žádná není samoúčelná. Všimněte si nádherné linie pod bočními skly, decentně zalomené pod zrcátkem a dynamicky přecházející v přední blatník a kapotu, táhnoucí se již od masky chladiče vedle předních světel až po zadní boční okna [odkaz] Na tohle nemá Škoda jednoduše odpověď :-!
Rozbalit vlákno
3
7. 9. 2014 12:14
Re: Co se do testu nevešlo
Ad.1 V cem presne je ten pohon pokrocilejsi? Hlavne nerikej, ze kvuli moznosti jeho uzavreni v pomeru 50:50... Na stredni tezky teren tomu schazi redukce a madlo nad ridicem.

Ad. 2 Ano, Scout timto nedisponuje, na druhou stranu Xtrail nema v nabidce zadny pouzitelny motor (u Scoutu jsou pouzitelne vsechny motorizace), coz vidim jako vyraznejsi preslap nez absence tebou zminene hracicky

Ad. 3 U Xtrailu neni calonena zadna odkladaci schranka (ani ta pred spolujezdcem!), u Scoutu v podstate vsechny (navic jsou lepe tvarovane a objemejsi - u Xtrailu neni kam odlozit 1,5l lahev sirsiho prumeru); dekory pusobi plastovejsim dojmem a ta "stribrenka" nema co delat ani u auta za 250k, natoz pak u auta s cenovkou trojnasobnou; Xtrail nema automatiku u zadnich oken (a tedy ochranu proti priskripnuti ani moznost okna otevrit na dalku), vyskove stavitelne sedadlo spolujezdce, nema caloneny zavazadelnik (ktery je navic se svou sirkou pouhych 80 cm jasne mene praktictejsi nez ten ve Scoutu), prostor pro rezervu je striknuty pouze zakladovkou, mezi tesnenim zadnich dveri a naraznikem zeje nestejnomerna mezera, zastaraly mechanismus sklapeni zadnich sedadel...

Ad. design Zakladni linie jsou na Asiata celkem povedene, bohuzel celek srazi zadni svetla s ohavnou cirou optikou. Vubec cela zad vypada, jako kdyz ji designeri navrhovali v ramci obeda, kdyz cekali na svuj dezert. Jinak si to neprakticke umisteni otevirani zadnich dveri nemuzu vysvetlit, a to plati dvojnasob u auta, ktere si dela ambice i na vylet mimo zpevnene cesty.
Avatar - rohYpnol
7. 9. 2014 19:59
Re: Co se do testu nevešlo
Ad 1 ne kvůli možnosti 50 : 50, ale kvůli možnosti výběru - sám si zvolíš, co chceš. Haldex, sebevíc chytřejší, ti vždy bude reagovat až na to, co se stalo.

Ad 2 Vůbec nerozumím - proč by 1.6 dCi neměla být použitelná? Vždyň naopak dokáže poměrně solidně krok s 2.0 TDI v lehčím autě s mnohem menšími jízdními odpory 8-s

Ad 3 ono to s tím čalouněním není tak slavné ani u té Octavie, že. Např. ten koberec ve dveřích je jen na oko, protože je jen z jedné strany >:-[] :-!

Ad 4 no nejsem si jistý, jestli Octavia III tu automatiku má... Čalouněný zavazadelník X-Trail nemá? No jestli myslíš to, že má plasty místo koberce na bocích, pak to nepovažuji zrovna za nevýhodu a ani nevím, proč bych měl. Plast sice jde poškrábat, jenže je lehce omyvatelný.

Zadní část nemá chybu, madlo je v optimální výšce, nevím, co se ti nezdá...
17. 1. 2016 21:04
Re: Co se do testu nevešlo
Mám X Traila doma 1,6 DCi 4x4 a co se týká designu Škodovka je konzervativně pojatá
jako celý koncern VW. Spoustě lidí se to asi líbí, ale já bych si ji nikdy nekoupil. Pro mě je X Trail krasavec, který podle mě nemá ve své třídě konkurenci. Co se týká motoru,
tak co potřebuješ víc než výkon, který X Trail nabízí. Kde chcete chlapci z redakce
závodit a kolik je povoleno na dálnici. Na to X Trail stačí levou zadní při super spotřebě.
Vyzkoušel jsem jízdu na zasněžených polňačkách, rozjezdy v prudkém kopci v deseti centimetrech sněhu a musím jen ocenit vlastnosti pohonu 4x4 od Nissanu. Mám ho
v plné výbavě, až si myslím, že se vše snad ani nevyužije, ale na druhou stranu to je
tak bezpečný auto, že v podstatě stačí řídit a dávat blinkry. Když, chceš tak asistenty povypínáš a užiješ si s ním spousty zábavy. Ať si každý plká co chce, bravo Nissan....
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
6. 9. 2014 20:53
:-/
"Vždyť je to škodovka, navíc oplastovaná!" - to je veta pre bohov - dokonale vykresľuje úbohosť SM, ACZ aj autora "testu". Odpad.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bazalt
12. 9. 2014 19:18
Re: :-/
Už před časem jsem napsal: Dříve byl holý plast znakem nejlacinější verze. Dnes se za něj připlácí :-)
Avatar - Ji/Ri
6. 9. 2014 22:42
srovnání ok
..něco jako Eclasse a Superb. Ale dát do porovnání je další debilita, kterou nečeteme poprvé. Auto.cz by mělo vybírat i to, co chce sdílet, přejímat. Autor je novinářská prostitutka neřku-li K.u.rva. Argument, že spousta lidí vybírá mezi kombi 4x4 a crosskou je úplně mimo.
Vážená redakce, umístěte si tento test někam..... jinam.

V tomto případě naprostý soulas s gilgitem!
Rozbalit vlákno
1
6. 9. 2014 22:52
Re: srovnání ok
Srovnávat můžou. Ale trošku objektivity by neuškodilo. Stačí si jen sednout do X-trailu a Octávky a nikdo nemůže uvěřit pohádce o kvalitnějším interiéru v Octávce, včetně jeho odhlučnění. Souhlasit jde s tím, že základní motor X-Trailu nestačí na nejsilnější u Octávky. Ještě k těm sedačkám. To je takový problém napsat, že má X-Trail delší sedák a vyšší opěrku než Octavia? Proč lžete i ve věcech, které jdou změřit? Pokud šlo o body, tak stačilo napsat, že má Nissan sedadla horší. to by vám snad i někdo uvěřil. Někdo, kdo v těch autech neseděl.
7. 9. 2014 06:48
octavia - nejlepsi SUV ve tride...
Ma cenu to cist? asi ne, je prece jasne vsem, ze nejlepsi SUV je Octavie. A nechte me hadat, az ji postavi v testu mezi supersporty, vyhraje o kufr a na spotrebu.... :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - _Karel_
7. 9. 2014 08:54
Když opadnou emoce
Co u těchto aut férově srovnávat a bodově hodnotit jde, je kvalita a prostornost interiéru,
motor, a jízdní komfort. Ostatní- tedy jízdní vlastnosti na silnici, v terénu a spotřeba- jsou srovnatelné v rámci svých kategorií. Octa- pokud není vyloženě špatně postavená- nemůže prohrát ve slalomu. X-trail-pokud neudělali soudruzi někde chybu- nemůže prohrát v terénu. Tohle ale není fér bodovat v přímém srovnání.
Zpochybněná objektivita testu (např.rozměry sedadel) je jinou kapitolou. A podle mě větší problém než srovnávání ne úplně srovnatelných aut.
Rozbalit vlákno
1
7. 9. 2014 13:25
Re: Když opadnou emoce
jj, jak rikas, kdyz opadnou emoce... kazdy, kdo ma na SUV a umi ocenit vyhody SUV, tak vi, v cem a proc je SUV lepsi. Z druhe strany plati, ze mensi vuz je obecne hospodarnejsi, levnejsi a pritom na silnici umi udelat stejnou sluzbu. Vsichni do jednoho vime, ze toto srovnani nezna viteze ani porazeneho. auta si nejsou konkurenci a takhle se to postavit neda....
8. 9. 2014 07:24
)))))))))))
ještě jsme neviděl srovnávací libovolné škody a libovolného auta, aby nevyhrála škoda.Jne mne překvapuje srovnani škoda octavia scout a nissan. Proč nesrovnávaji citygo a X trail,. stejně by vyhrála škoda.
Rozbalit vlákno
0
8. 9. 2014 08:52
Nissan X-Trail vs Octavia
Novinari Auto.cz nate citatelov za hlupakov? X-trail ma v interiery premiove plasty. Octavia v interiery setri kam oko dohliadne. X-trail je poriadne tuhe SUV. Je to kus auta. Pouziva lepsie materialy na podvozku. Interier v Xtraili je minimalne o triedu priestrannejsi. Cena X-trailu je zrovnatelna. Pokial niekto rad jazdi v tom istom ako miliony ostatnych, zaplati vysoku cenu za auto a chce mat nudne auto nech ide do skodofky. Bol by som rad keby zurnalisti v Cechach a na Slovensku konecne objektive pisali recenzie, ale v postkomunistickych krajinach to asi nepojde.
Rozbalit vlákno
1
8. 9. 2014 18:15
Re: Nissan X-Trail vs Octavia
To je asi všude stejné. Teď jsem četl francouzský test octávky a tam je jako největší plus uvedena cena - o 2 000,- Euro nižší než u konkurence. Jako hlavní nedostatky jsou uvedeny interiér a špatné řízení.
Avatar - rimow11
8. 9. 2014 12:49
octavia
škodovka :no:
Rozbalit vlákno
0
8. 9. 2014 15:56
LAND ROVER DEFENDER
Ted jsou na netu videa,jak skoda octavia Scout jednoznacne porazila v terenu LAND ROVER DEFENDER. V hlubokem bahne bez problemu, rover neprojel. a navic ma oct skrabku na led ve vicku palivove nadrze :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pelikoš
11. 9. 2014 19:22
jojo
není nic staršího, nežli včerejší noviny(ceníky) [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bazalt
12. 9. 2014 19:26
Vzpomínáte?
Vzpomínáte? Tak co se divíte :-) [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bazalt
12. 9. 2014 19:29
Plastíky na Škodovce
Kupte si plastové CitoGo je určitě lepší než Panda 4x4.
Kupte si plastový Roomster je určitě lepší než Renault Kangoo 4x4
Kupte si Plastovou Octavii je určitě lepší než cokoliv jiného :-)

(ok uznávám, Octavia má aspoň ten haldex...)
Rozbalit vlákno
0