Proč není možný mít 4x4 s automatem nechápu. Navíc opět stejný problém - velký auto a 1,6 motor. Taky nechápu proč tam není něco jinýho než ta 1,6 . A papírová vs real spotřeba tak dvojnásobek. Tažný jde taky dokoupit ? Beztak ne, pač ten motor bude mět dost práce sám se sebou. :-(
njn, downshiting, s tím už se asi nic nenadělá, mě přijde hlavně fail to, že to je na první pohled k nerozeznání od Qashqaie a odklon od offroadového zjevu.
Opět se připojuji k této otázce.... Proč? Jinak skvěle připravené auto nenabídne slušný dvoulitr a kombinaci AT/4x4... Hned bych o něm uvažoval, takový krasavec!
Tak parametry toho motoru nevypadaji zle, myslím ze to ani zle nepojede, ale osobně jsem stim nejel. Tento motor je jeden z těch lepších a dostal i nějaká ocenění. Mne spíš vadí ze není v nabídce s 4x4 a asi vůbec u xtrailu benzínový motor. Teď jsem resili náhradu za grand vitaru a vypadá to opět na vitaru jelikož bude mít v nabídce benzín nebo scross. S vitarou se jezdi krátké trasy a diesel by sel do kopru. A celkove u většiny prevladaji diesely, se nám to nějak obrátilo.
Nový X-Trail je pěkné a povedené auto.
Jenže...
Jel jsem s Kaškajem i s X-Trailem..na menší auto diesel 1.6 stačí velmi dobře.
Na X-Trail nestačí 1.6 dci ani náhodou , ve 4 lidech byla akcelerace dost vlažná , předjíždět se zavazadly bych si raději ani netroufnul. 8-s
To , že se nenabízí již nyní avizovaný nový 2.0 dci je špatné..
Reakce dovozce, že 4*4 je bez příplatku je asi zoufalý pokus něco z aut prodat!
Bez silnějšího dieslu to nepůjde.
Další vadou na dnešní dobu je , že auto neumí česky... :no:
A všude na fotkách prezentované dotykové radio je jen s navigací za mastný příplatek!! :-!
Pokud se Nissan probere , dá X-Trailu silný motor , dotykové radio v ceně s češtinou , za slušné peníze , tak se prodávat bude moc dobře.
Jinak mají smůlu.
Je to znát i u vw T5, tam jediný co nabízí jsou dvoulitry což je na tak velké auto celkem málo. Sice to má 132kw, ale v kombinaci s DSG je to úplně mrtvý. Jak píšeš vejs tak si predjizdeni člověk dvakrát rozmyslí. Predjizdet by se stim dalo na amerických rovných highwayich, kde mají rovinky několik km. Hlavně aby nebylo i v nove T6 nějaká 1.6ka, i když u traficu se to stalo. :-! >:D
auto by se me strasne libilo v podobe elektromobilu, proslicha se ze pristi Leaf by mel mit zhruba dvojnasobny dojezd (300-400km), a kdyby ta technika byla v X-Trailu, tak by to bylo super a mozna konkurence pro model X :-)
aaa, takze uz nam zacinaju "akcie" lebo sa auto nepredava ?
Kto by to povedal ? Taky silny motor to predsa je a aky krutak to ma ... Hadam sa Vam s tym plne nalozenym do mierneho kopceka podari ist stale na 6-ku. A ked nie, tak podradite do 5-ky, 4-ky a tu sa prejavi ten uzasny motor, ktory tak "skvelo postacuje" pre toto auto. A ta dialnicna spotreba ? Co preboha chcete, sak je skoro navlas rovnaka ako nejake ine 200HP SUV.
Kokos, no nielen korejci, ale uz aj japonci asi nechcu v EU predavat auta.
fuj takejto politike :no:
jj a můžeš se tu hádat s ostatníma, nic to nepomůže. Ale je to dobře ukázaný na Hodně CRV, kde 2,2 má větší zrychlení ve stejném autě než 1,6 a to má ještě menší výkon. Holt objem je objem, ale 1,6 na takovét auto s takovým odporem vzduchu je utažené za vlasy, ..
zrejme usoudili (milne) ze evropani chteji jen male diesely ve velkych autech, otazkou je jak dobre by se v EU prodaval s tim 2.5 ctyrvalcem 170 koni co je v US "Rogue" (Xtrail) nebo s 2.5 turbo 250 koni co je v hybridnim Pathfinderu a do Xtrailu by se jiste taky vesel