Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nízkoemisní zóna Euro 4 od ledna 2017 na pražském Spořilově?

Radnice Prahy 4 chce, aby na Spořilově vznikla nízkoemisní zóna, do které by směly vjet pouze vozy splňující kritéria normy Euro 4.
Zpět na článek
29. 8. 2015 14:57
29. 8. 2015 19:38
29. 8. 2015 20:42
29. 8. 2015 21:12
30. 8. 2015 00:03
30. 8. 2015 01:32
29. 8. 2015 14:45
Papírový obchvat
Přesouvání problému s nevybudovaným vnějším okruhem z magistrátu na řidiče?
Rozbalit vlákno
3
29. 8. 2015 15:00
Re: Papírový obchvat
Tak se bude jezdit přes Prahu 1 tam zatím žádná zona není jenom nevim co na to místní silničky >:D
29. 8. 2015 21:06
Re: NO VÝBORNĚ !! A SMRT VŠEM DÍZLOVÝM RAKOVINOMETŮM
jj
UŽ ŽÁDNÝ RAKOVINOMETNÝ [odkaz] DÍZLPOPELNICE [odkaz] PRO HLAVNÍ "MĚSTO" země České = PRAHA ;-)

PS : A ŽÁDÁME O VYBUDOVÁNÍ 100ks DOBÍJECÍCH STANIC [odkaz] PRO ELEKTRICKÁ VOZIDLA TAXI NA LETIŠTI VÁCLAVA HAVLA RUZYNĚ [odkaz] [odkaz] jinak UBERRRRR [odkaz] !!

>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - DaewooMaster
31. 8. 2015 15:50
Re: NO VÝBORNĚ !! A SMRT VŠEM DÍZLOVÝM RAKOVINOMETŮM
Nechci Ti brát iluze, ale nafťák plnící EURO 4 tam smět bude, přitom produkuje násobně více škodlivin, než benzíňák s EURO 3, který tam smět nebude. ;-\ Prostě myšlenkové pochody některých lidí, kteří rozhodují za ostatní, jsou "obdivuhodné", resp. trapně alibistické, nic neřešící a jen generující další problémy... :no:
29. 8. 2015 14:57
Karlův most
To máme jako jezdit přes Karlův most nebo kudy? Místo toho, aby člověk "rychle" projel tak bude poskakovat někde přes centrum, kde můžou i lidi co nemají půl mega měsíčně.
Rozbalit vlákno
0
29. 8. 2015 16:04
Dobrý začátek ...
Podle mého je tohle rozumný požadavek. Aby se dalo v Praze i bydlet a ne jen pracovat, tak k omezení dopravy dojít musí. Doufám, že se to dotáhne do realizace.
Rozbalit vlákno
3
29. 8. 2015 16:46
Re: Dobrý začátek ...
V Praze se bydlet i pracovat dá naprosto v pohodě, jen nám magistrát nesmí vymýšlet takové podobné hovadiny, které provoz jen omezují.

Spíš to chce přestat kecat a začít dotahovat oba městské okruhy a až budou, můžeme se bavit o emisních zónách v centru (což Spořilov opravdu není) ;-)
Avatar - rohYpnol
29. 8. 2015 16:56
Re: Dobrý začátek ...
blbost. Omezení dopravy takovouto regulací nedojde k jejímu omezení, jen přesunu jinam. A pokud není kam (není obchvat), pak je to úplně mimo.

A to nemluvím o tom, že nejprve stavíme dálnice a obchvaty, abychom odvedli těžkou dopravu z města, a pak tu těžkou dopravu na takovýchto úsecích pěkně zkasírujeme za to, že tudy jezdí, takže je nutíme hledat objízdné trasy mimo zpoplatněné úseky zpět do měst... Levá ruka neví, co dělá ta pravá ... Ale co, jsme v Česku, tady je to běžné 8-s 8-s
29. 8. 2015 20:48
Re: Dobrý začátek ...
Až budeme mít několikastupňový okruh kolem Prahy, tak asi ano. My ale zatím nemáme ani ten vnitřní (až s Blankou defacto bude) a vymýšlí se takové věci. :no:
Avatar - 1975ak
29. 8. 2015 16:49
Tohle je cesta do pekel.
Na jedné straně se budují EURO z´ony bez aut, vypínají motory na křižovatkách, ale na druhé se převáží výrobky nesmyslně po evropě, lodě ze zámoří spalují mazut, a europoslanci si 2x týdně stěhují * mezi Bruselem a ˇStrasburkem jen proto aby se zasedalo ve dvou zemích. Není to trošku disproporce ?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
29. 8. 2015 16:58
Proč ne rovnou EURO6?
Nebo rovnou povolit vjezd jen elektromobilům...? A rovnou do celé Prahy... 8-s 8-s 8-s
Rozbalit vlákno
3
29. 8. 2015 18:49
Re: Proč ne rovnou EURO6?
Nebo jen cyklistům >:D
Avatar - rohYpnol
29. 8. 2015 19:02
Re: Proč ne rovnou EURO6?
Jediné štěstí je, že betonářská a stavební lobby vyvažuje lobby veřejné hromadné dopravy a že okrádat chtějí všichni, jinak by do Prahy nedostal zelenou ani Prius >:D >:D
30. 8. 2015 00:16
Re: Proč ne rovnou EURO6?
žádné lobby "veřejné hromadné dopravy" neexistuje
Avatar - Emel
29. 8. 2015 19:38
Euro
Jenže norma Euro neříká, jak ekologické to které auto je, jen v kterém roce bylo homologováno / uvedeno do provozu...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MGRR
29. 8. 2015 20:03
Souhlasim se zelenou Euro 4
Dokud jsem zil jen v CZ a nekdo mi zacal vypravet o emisnich zonach, tak jsem byl akorat nasr... stvanej, ze si nekdo na plaketach masti kapsu.

1. Plakety stejne v Nemecku stoji mene
2. Temer zmizeli c centra hulici dieselova auta a stare nakladaky
3. Rano se zaradit do poskakujici kolony v CZ a v DE... rozdil je v tom, ze v DE nemusim zapinat vnitrni cirkulaci a v CZ je kazdemu u prd. co se deje za jeho autem.
4. Prach je v Nemecku mnohem mensi, takze nemte auto po mesici jezdeni i kdyz prsi... je porad ciste.
5. Mimo tema... Pet lahve - zavedl bych zalohy na lahve. V Nemecku je totiz odnesou do kramu, aby dostali nejake centy. V CZ konci casto v kamnech, smog, prach a dychaji to nase deti.
6. Neprijemna dan z kadeho auta. Dieselove euro 4 zaplati vic nez benzinove. Ucinek je takovy, ze lidi nepotrebuji diesel na dojizdeni do prace.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - beibej
29. 8. 2015 20:40
Re: Souhlasim se zelenou Euro 4
bod 5. je hezký dobře zacházet s pet lahvema:
A kup a zaplať
B vylij z nich pití
C odnes je do tříděného odpadu
D Pepova společnost je posbírá a prodá jako surovinu.
Zjednodušeně: ty kup a plať. Pepa dostane prachy.
30. 8. 2015 06:41
Re: Souhlasim se zelenou Euro 4
Tak podle mého je tenhle systém pořád lepší, než petku vyhodit z okna jedoucího auta ....
Avatar - twistedTSD
30. 8. 2015 01:35
Re: Souhlasim se zelenou Euro 4
Tak petkami dnes snad normálního člověka topit ani nenapadne. Jinak obávám se, že co (možná) funguje v Německu, nebude automaticky fungovat i u nás.
30. 8. 2015 10:47
Re: Souhlasim se zelenou Euro 4
Az budou mít lidi stejný plat jak v Německu tak budou mít možná i stejná auta. Do té doby se můžeš třeba stavět na hlavu a rozdávat mínusy, ale diesel euro 3 za benzín žeroucí mnohem víc měnit nebudu :no:

Že by u nás jezdili staré nákadáky bych taky neřekl. Jediném, kde zůstaly jsou tam kde nejdou nahradit, protože údržba Tatry 148 je mnohem levnější než kupovat každých 5 let novej krám za 10mega
Avatar - beibej
29. 8. 2015 20:42
Tak jak je to?
To se bude možná týkat náklaďáku nebo i osobáků?
Rozbalit vlákno
0
29. 8. 2015 21:12
Emise
Zajímalo by mě, zda to bude EURO 4 pro dieselová auta ( respektive jen ta, co mají filtr pevných částic) a nebo pro všechna? Protože EURO 2 atmosférický benzín s řízeným katalyzátorem je mnohem méně škodlivý než aktuální EUR 6 diesely.

Druhá věc je, že EURO 6 diesel v reálném provozu má stejné emise jako ten s EURO 3. Bohužel testy v reálném jízdním režimu prokazují, že realita je proti paírové až 3x horší, například největší rozdíl měl aktuální M-B C220CDI.

Jak již bylo zmíněno, magistrát se snaží přenést svůj problém na řidiče, problém Spořilova je, že je to uzavřený trojúhelník Magistrály, Jižní spojky a Spořilovské a dokud nebude vybudována část vnějšího kruhu mezi D1 u Říčan a Černým Mostem ( který měl už dávno stát), tak se na situaci nic nezmění,
Rozbalit vlákno
2
30. 8. 2015 00:03
Re: Emise
Přesně tak :yes:

Já si myslím (a doufám), že je to z jejich strany pouze kontroverzní cesta jak upozornit na to, že se jim nelíbí tranzit co jezdí přes Spořilovskou spojku. Nechce se mi věřit, že by se něco takového mohlo schválit.
30. 8. 2015 01:32
Re: Emise
No tranzit přes Spořilovskou spojku se jim líbit nemusí, ale dokud nebude alternativní cesta ( tedy vnější okruh od D1 k Hradecké dálnici/Černému mostu), tak se jinudy jet nedá. Opravdu si nedovedu představit, co by to udělalo s tamní dopravou, kdyby vozidla EURO3 a starší tento krátký úsek z D1 na Jižní spojku objížděli po tamních silnicích Spořilova a Opatova...
30. 8. 2015 12:53
Kdo to bude kontrolovat?
Kdo bude kontrolovat, ze auto ktere vyslo z tovarny s Euro 4 jeste stale je Euro 4 a ze ma DPF, EGR a neni nacipovane?
Rozbalit vlákno
0