uz nejaky ten rok to funguje aj unas, ale je pravda ze karticka je ako maly technicak, velky je klasicka 4A ktoru ale nepotrebujes mat v aute, treba ju len pri prepise a podobnych ukonoch
uz len aby mali aj policajti masinky na citanie tych karticiek >:D
Zrovna před několika dny jsem při výměně řidičáku lamentoval, že by mohli zlikvidovat i poslední velkou kartu jménem Malý technický průkaz.
Ostatní je už na kartách a vejde se do každé peněženky...
A co zbrojní, nebo pilotní? Ty jsou myslím pořád postaru. Všechno bych nejradši v jednom formátu (tedy ID1). Něco lepší než nic, snad se tam jednou dopracujeme.
Teď ještě zjistit, jestli autor mluví o technickém průkazu jako takovém (u nás velký papír), nebo o jen o osvědčení o technickém průkazu (u nás plastová kartička).
ja to pochopil ze se mluvi o velkym tp. jen by me zajimalo, jak to budou resit kdyz bych si chtel z holandska privezt auto... nepredpokladam ze by nejakou ctecku meli v cr
podla mna na to myslia a budu vydavat nejake papierove osvedcenie....mozno vsak ocakavaju, ze cela europa prejde na tento cipovy system. u nas v SR ho z casti uz mame - maly TP mame ako keditku s cipom, akurat nam chybaju citacky :-) pozitivum je, ze v nom nemas napr.zapisane pneu, takze teoreticky mozes mat na vozidle obute co chces..... ale cakam, ze sa nejaky ten tender coskoro uskutocni >:D
V tomhle jsem neznalý, ale na co čtečku? Na ověření původu by jim mělo stačit, co bude na dokladu vytištěné (spolu s ověřením pravosti dokladu). A údaje pro vydání nového mohou vzít z COC. Předpokládám, že ty základy jako typ a VIN tam zůstanou. Nevidím smysl v tom nechat kartu úplně holou. To aby si pak člověk na ně nalepil štítky, aby je od sebe rozpoznal.
Je to Osvědčení o registraci vozidla. ;-) Zrovna na tomhle mi tolik nesejde. Papíry k autu nechávám v autě. Není to možná rozumné, ale je to pohodlné. Neustále řešit, jestli mám správné doklady, nebo nosit doklady ke všem autům je otravné.