Nosiče kontejnerů Cargotec: Efektivní provoz

 

Klíčovým faktorem dneška jsou nízké provozní náklady, které v segmentu kontejnerů zajišťuje špičková technika nosičů Multilift.

Účinný provoz šetří peníze i životní prostředí, což dokládá hákový nosič Hiab Multilift XR18S-Pro Future, určený pro třínápravové nákladní automobily. Je totiž v porovnání s jinými srovnatelnými výrobky o několik stovek kilogramů lehčí, a proto nabízí o tutéž hmotnost těžší nakládku.

Druhou výhodu tvoří funkce s rychlými pracovními operacemi, což znamená kratší prostoje, více cest během jednoho dne a větší transportní výkon na jednotku času. Protože tyto přednosti nosiče Hiab Multilift XR18S-Pro Future jdou ruku v ruce se snížením spotřeby paliva a menším množstvím emisí oxidu uhličitého, je jasné, že tento systém povyšuje současné standardy provozní účinnosti.

Hákový nosič XR18S-Pro Future používá důkladně prověřenou a odzkoušenou ocelovo-litinovou konstrukci, která nabízí výborný poměr nosnosti a hmotnosti. Konstrukce rámů je u všech modelů XR zjednodušená a zrychlená díky použití šroubové koncepce. Řídící jednotka kabiny je úhledně nainstalována s použitím jednoho malého kabelu sběrnice CAN. Modely Hiab Multilift XR mají vrchní nátěr v barvách požadavků zákazníka již z výroby, čímž se dále zvyšuje kvalita.

S novou funkcí „rychlospouštění“ v kombinaci s dalšími pomocníky nazvanými Zvýšená rychlost, Rychlovyklápění, Snížení tření a Automatické sekvenční řízení jde nakládka, vykládka, vyklápění a spouštění kontejneru rychleji, snadněji, méně hlučně a efektivněji.

Přidanou hodnotu provází proslulá charakteristika značky Hiab Multilift XR, jako je flexibilita, jednoduchá instalace, spolehlivost po celou dobu životnosti a vysoká hodnota při následném prodeji.

Pro Future je vlastním označením společnosti Cargotec pro výrobky a řešení s nižšími dopady na životní prostředí. Jsou to produkty a řešení splňující špičková kritéria tohoto oboru v otázkách energetické účinnosti, parametrů pohonů, emisí, hlučnosti a recyklovatelnosti. Investicemi do zařízení s pečetí Pro Future klient získá možnost rozvíjet provoz se zvýšenou udržitelností a současně výrazně nižšími provozní náklady.

Revoluční funkce Rychlospouštění umožňuje spustit hákový nosič dolů po vyklopení téměř bez pomoci hydraulického čerpadla. To znamená, že spotřebuje méně paliva a současně sníží i emise oxidu uhličitého. Použitím této funkce spouštění trvá třetinu běžného času.

Rychlospouštění je také součástí regeneračního systému, který si od řidiče nevyžaduje zvýšení otáček motoru, čímž šetří palivo a snižuje hlučnost. Hákový Nosič Hiab Multilift XR18S-Pro Future zaručuje zvýšenou efektivitu díky své nízké hmotnosti, rychlosti operací a nízké spotřebě paliva.

Společnost Cargotec vlastní dceřiné značky Hiab, Kalmar a MacGregor, které mají vedoucí postavení v oblasti manipulace s nákladům a zbožím na celém světě.

ZVÝŠENÁ RYCHLOST
Tato funkce umožňuje vyložit prázdné kontejneryza třetinu normálního času, přičemž si zachováte přesnou ovladatelnost. Regulované, rychlé vyložení zabezpečuje integrovaný obtokový ventil na držení zátěže, který optimalizuje průtok oleje při vysouvání hlavního válce.
SNÍŽENÉ TŘENÍ
Tento pomocník automaticky mírně nadzvedne středový rám a přední část kontejneru při vodorovném pohybu. Eliminují se tak vibrace a hlučnost způsobené třením mezi kontejnerem a pomocným rámem.
AUTOMATICKÉ SEKVENČNÍ ŘAZENÍ
Přeřazení na nový rychlostní stupeň v provozu manipulační techniky! Automatické sekvenční řízení, aktivované pohybem jedné páky, zrychluje a zjednodušuje nakládání, vykládání a vyklopení kontejneru. V případě potřeby máte vždy po ruce i ruční ovládání.

Variabilita

Nosiče kontejnerů dovolují nejen různé sezonní použití vozidel, ale i možnost měnit nástavby vícekrát denně.

Velké množství velikostí, nosností a druhů kontejnerů vyžaduje od zájemce dobře zvážit, který by byl pro něj nejvýhodnější. U hákových lehčích nosičů je třeba přesně specifikovat výšku oka, aby vozidlo bylo schopné použít co nejširší sortiment kontejnerů.

Kloubové mechanismy slouží zejména k přepravě, nakládání i skládání a vyklápění vzad. Nevýhodu kloubového systému můžeme spatřovat především v možnosti používat pouze kontejner přesně specifikované délky, hmotnostní rozmezí vozidel se většinou pohybuje mezi čtyřmi a devíti tunami. Kontejner má být během převozu zajištěn, v drtivé většině se jedná o ručně ovládaný systém hák-čep. Zejména u větších typů se občas najde uživatelsky pohodlné hydraulické vnější či vnitřní zajišťování.

Hmotnostní kategorie nad devět tun zahrnuje zejména teleskopické systémy, které ve srovnání s kloubovými dovolují navíc překládání kontejnerů na přívěs a plné obsloužení celé jízdní soupravy bez další pomoci. Výhoda teleskopických systémů proti kloubovým spočívá v možnosti manipulace s kontejnery o různých délkách. Nádoba bývá fixována hydraulickým vnějším nebo vnitřním zajišťováním.

Spolupracujeme s TipCars.com
Zápisník Jana Pavce: Starý dobrý hotel Zápisník Jana Pavce: Starý dobrý hotel

Některé kultury vidí čas spíše jako kruh než přímku.…

Vláda by měla zrušit memorandum o lithiu, rozhodli poslanci Vláda by měla zrušit memorandum o lithiu, rozhodli poslanci

Sněmovna dnes požádala vládu, aby zrušila platnost…

Wi-fi sítě nemusí být bezpečné, tvrdí belgický vědec Wi-fi sítě nemusí být bezpečné, tvrdí belgický vědec

Vědec z lovaňské univerzity objevil chybu bezdrátového…

 

Štítky Profi

 







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo? Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo?

Ne ve všech státech Evropské unie se nafta označuje jako…

 

AutoRevue
Test ojetiny Subaru Outback:  Pro ty, co jezdí do hor a nebojí se oprav Test ojetiny Subaru Outback: Pro ty, co jezdí do hor a nebojí se oprav

Dvojici povedených vozů od Subaru dnes v bazaru naleznete…

Osel zničil lak na McLarenu 650S Spider. Zřejmě si jej spetl s obří mrkví Osel zničil lak na McLarenu 650S Spider. Zřejmě si jej spetl s obří mrkví

Vždy si dobře rozmyslete, kde zaparkujete svůj vůz.…

 





 
Ford Racing Puma: Speciální Pumu s kořeny v ďábelské skupině B u nás nekoupíte

Ford Racing Puma: Speciální Pumu s kořeny v ďábelské skupině B u nás nekoupíte

Včera

Od ukončení výroby kupé puma uplynulo už 16 let, takže dnes jsou tato auta k mání za cenu jednoho průměrného platu. Racing Puma je ale něco docela jiného...




Blesk.cz

Tři miliony Čechů zvažují změnu práce. Chtějí povýšení i vyšší výplatu

Tři miliony Čechů zvažují změnu práce. Chtějí…

Češi zjišťují, že nastal ideální čas k tomu, aby si řekli o vyšší plat. Nebo změnili práci. Podle nového…

Rusko prý tajně financuje Tálibán. A dodává mu palivo za více než 50 milionů

Rusko prý tajně financuje Tálibán. A dodává mu…

Rusko posílá každý měsíc islamistickému hnutí Tálibán do Afghánistánu cisterny s pohonnými hmotami v hodnotě 2,5…

 

iSport.cz

Pokleknutí hráčů Herthy? Ohlas po světě, doma zazněla také kritika

Pokleknutí hráčů Herthy? Ohlas po světě, doma…

Bundesligový zápas ještě nezačal a už z něj byla celosvětová událost. Fotbalisté Herthy Berlín se rozhodli před…

Komise stojí za sudím: Krev není kritérium, u Bakoše není jasný úmysl

Komise stojí za sudím: Krev není kritérium, u Bakoše…

Rozhodčí si vedli dobře a neudělali žádnou hrubou chybu. Tak hodnotí výkon Radka Příhody a jeho kolegů…

 

Reflex.cz

JXD: Proč mám vlastně pomáhat Ahmedovi?

JXD: Proč mám vlastně pomáhat Ahmedovi?

Ano, Ahmed má hlad. Dozvídám se to jednak ze stejnojmenného románu, za druhé dnes a denně ze zpráv. Situace na…

Nejmladším světovým politickým lídrem se stal Rakušan Sebastian Kurz, předstihl i Kim Čong-una

Nejmladším světovým politickým lídrem se stal…

Svět politiky se někdy otevírá i pro hodně mladé lidi, ale aby někdo dosáhl tak závratné kariéry jako Rakušan…