Nosiče kontejnerů Cargotec: Efektivní provoz

 

Klíčovým faktorem dneška jsou nízké provozní náklady, které v segmentu kontejnerů zajišťuje špičková technika nosičů Multilift.

Účinný provoz šetří peníze i životní prostředí, což dokládá hákový nosič Hiab Multilift XR18S-Pro Future, určený pro třínápravové nákladní automobily. Je totiž v porovnání s jinými srovnatelnými výrobky o několik stovek kilogramů lehčí, a proto nabízí o tutéž hmotnost těžší nakládku.

Druhou výhodu tvoří funkce s rychlými pracovními operacemi, což znamená kratší prostoje, více cest během jednoho dne a větší transportní výkon na jednotku času. Protože tyto přednosti nosiče Hiab Multilift XR18S-Pro Future jdou ruku v ruce se snížením spotřeby paliva a menším množstvím emisí oxidu uhličitého, je jasné, že tento systém povyšuje současné standardy provozní účinnosti.

Hákový nosič XR18S-Pro Future používá důkladně prověřenou a odzkoušenou ocelovo-litinovou konstrukci, která nabízí výborný poměr nosnosti a hmotnosti. Konstrukce rámů je u všech modelů XR zjednodušená a zrychlená díky použití šroubové koncepce. Řídící jednotka kabiny je úhledně nainstalována s použitím jednoho malého kabelu sběrnice CAN. Modely Hiab Multilift XR mají vrchní nátěr v barvách požadavků zákazníka již z výroby, čímž se dále zvyšuje kvalita.

S novou funkcí „rychlospouštění“ v kombinaci s dalšími pomocníky nazvanými Zvýšená rychlost, Rychlovyklápění, Snížení tření a Automatické sekvenční řízení jde nakládka, vykládka, vyklápění a spouštění kontejneru rychleji, snadněji, méně hlučně a efektivněji.

Přidanou hodnotu provází proslulá charakteristika značky Hiab Multilift XR, jako je flexibilita, jednoduchá instalace, spolehlivost po celou dobu životnosti a vysoká hodnota při následném prodeji.

Pro Future je vlastním označením společnosti Cargotec pro výrobky a řešení s nižšími dopady na životní prostředí. Jsou to produkty a řešení splňující špičková kritéria tohoto oboru v otázkách energetické účinnosti, parametrů pohonů, emisí, hlučnosti a recyklovatelnosti. Investicemi do zařízení s pečetí Pro Future klient získá možnost rozvíjet provoz se zvýšenou udržitelností a současně výrazně nižšími provozní náklady.

Revoluční funkce Rychlospouštění umožňuje spustit hákový nosič dolů po vyklopení téměř bez pomoci hydraulického čerpadla. To znamená, že spotřebuje méně paliva a současně sníží i emise oxidu uhličitého. Použitím této funkce spouštění trvá třetinu běžného času.

Rychlospouštění je také součástí regeneračního systému, který si od řidiče nevyžaduje zvýšení otáček motoru, čímž šetří palivo a snižuje hlučnost. Hákový Nosič Hiab Multilift XR18S-Pro Future zaručuje zvýšenou efektivitu díky své nízké hmotnosti, rychlosti operací a nízké spotřebě paliva.

Společnost Cargotec vlastní dceřiné značky Hiab, Kalmar a MacGregor, které mají vedoucí postavení v oblasti manipulace s nákladům a zbožím na celém světě.

ZVÝŠENÁ RYCHLOST
Tato funkce umožňuje vyložit prázdné kontejneryza třetinu normálního času, přičemž si zachováte přesnou ovladatelnost. Regulované, rychlé vyložení zabezpečuje integrovaný obtokový ventil na držení zátěže, který optimalizuje průtok oleje při vysouvání hlavního válce.
SNÍŽENÉ TŘENÍ
Tento pomocník automaticky mírně nadzvedne středový rám a přední část kontejneru při vodorovném pohybu. Eliminují se tak vibrace a hlučnost způsobené třením mezi kontejnerem a pomocným rámem.
AUTOMATICKÉ SEKVENČNÍ ŘAZENÍ
Přeřazení na nový rychlostní stupeň v provozu manipulační techniky! Automatické sekvenční řízení, aktivované pohybem jedné páky, zrychluje a zjednodušuje nakládání, vykládání a vyklopení kontejneru. V případě potřeby máte vždy po ruce i ruční ovládání.

Variabilita

Nosiče kontejnerů dovolují nejen různé sezonní použití vozidel, ale i možnost měnit nástavby vícekrát denně.

Velké množství velikostí, nosností a druhů kontejnerů vyžaduje od zájemce dobře zvážit, který by byl pro něj nejvýhodnější. U hákových lehčích nosičů je třeba přesně specifikovat výšku oka, aby vozidlo bylo schopné použít co nejširší sortiment kontejnerů.

Kloubové mechanismy slouží zejména k přepravě, nakládání i skládání a vyklápění vzad. Nevýhodu kloubového systému můžeme spatřovat především v možnosti používat pouze kontejner přesně specifikované délky, hmotnostní rozmezí vozidel se většinou pohybuje mezi čtyřmi a devíti tunami. Kontejner má být během převozu zajištěn, v drtivé většině se jedná o ručně ovládaný systém hák-čep. Zejména u větších typů se občas najde uživatelsky pohodlné hydraulické vnější či vnitřní zajišťování.

Hmotnostní kategorie nad devět tun zahrnuje zejména teleskopické systémy, které ve srovnání s kloubovými dovolují navíc překládání kontejnerů na přívěs a plné obsloužení celé jízdní soupravy bez další pomoci. Výhoda teleskopických systémů proti kloubovým spočívá v možnosti manipulace s kontejnery o různých délkách. Nádoba bývá fixována hydraulickým vnějším nebo vnitřním zajišťováním.

Spolupracujeme s TipCars.com
Trump couvá. Chce zrušit hlasování o konci Obamacare Trump couvá. Chce zrušit hlasování o konci Obamacare

Americký prezident Donald Trump požádal šéfa Sněmovny…

Počet prodejců léčiv prudce roste, medikamenty lze koupit už i na benzinkách Počet prodejců léčiv prudce roste, medikamenty lze koupit už i na benzinkách

Loni přibylo 409 nových prodejních míst vyhrazených léčiv…

Republikánům se úsilí zrušit Obamacare výrazně komplikuje Republikánům se úsilí zrušit Obamacare výrazně komplikuje

Šéf Sněmovny reprezentantů amerického Kongresu Paul Ryan…

 
 







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění…

Budoucí elektromobil Škody se vynořuje ze tmy. Zde je silueta Budoucí elektromobil Škody se vynořuje ze tmy. Zde je silueta

Koncept vozu bude mít svoji premiéru na autosalonu v…

 






 
Lada 2151 Classic: Takto měl v roce 2002 vypadat radikální facelift pro žigulíka!

Lada 2151 Classic: Takto měl v roce 2002 vypadat radikální facelift pro žigulíka!

Dnes 18:48

V roce 2002 představil AvtoVAZ Ladu 2151 Classic. Kombi mělo nahradit beznadějně zastaralé modely 2104, 2105 a 2107. Auto se však nakonec nikdy nevyrábělo.




Blesk.cz

Lidl stahuje lískooříškovou pomazánku. Kvůli strachu z rakoviny

Lidl stahuje lískooříškovou pomazánku. Kvůli strachu…

Obchodní řetězec Lidl stahuje z prodeje lískooříškovou pomazánku Sympathica s datem spotřeby 9. 11. 2017. Podle…

Terorista Masood v 15 letech a teď: Co udělalo z šikovného hocha monstrum?

Terorista Masood v 15 letech a teď: Co udělalo z…

Brit Khalid Masood (†52) se do historie ve středu zapsal jako terorista, který zabil u londýnského parlamentu…

 

iSport.cz

Brabec: Reprezentace ze Slavie? Vadí mi to vůči Spartě. Holoubka je mi líto

Brabec: Reprezentace ze Slavie? Vadí mi to vůči…

V národním týmu se prokousává do základní sestavy, v belgickém Genku si vybojoval stabilní pozici. Obránce Jakub…

Česko - Slovensko 4:1. Černý v derby jednadvacítek zazářil hattrickem

Česko - Slovensko 4:1. Černý v derby jednadvacítek…

Čeští fotbalisté do 21 let v přípravě na EURO se Slovenskem zvítězili v Karviné 4:1. V derby mladíků zazářil…

 

Reflex.cz

U tureckých břehů se utopilo 12 migrantů, čtyři se pohřešují

U tureckých břehů se utopilo 12 migrantů, čtyři se pohřešují

U tureckých břehů se dnes utopilo 12 migrantů, včetně pěti dětí, poté, co se s nimi převrátil gumový člun. Další…

Babišova loterie: Jmenovat se to bude Účtenkovka, ale říkat se tomu bude Práskačka

Babišova loterie: Jmenovat se to bude Účtenkovka,…

Účtenková loterie, jejíž pomocí chce ministerstvo financí kontrolovat vydávání EET účtenek, se rozběhne v…