Nosiče kontejnerů Cargotec: Efektivní provoz

 

Klíčovým faktorem dneška jsou nízké provozní náklady, které v segmentu kontejnerů zajišťuje špičková technika nosičů Multilift.

Účinný provoz šetří peníze i životní prostředí, což dokládá hákový nosič Hiab Multilift XR18S-Pro Future, určený pro třínápravové nákladní automobily. Je totiž v porovnání s jinými srovnatelnými výrobky o několik stovek kilogramů lehčí, a proto nabízí o tutéž hmotnost těžší nakládku.

Druhou výhodu tvoří funkce s rychlými pracovními operacemi, což znamená kratší prostoje, více cest během jednoho dne a větší transportní výkon na jednotku času. Protože tyto přednosti nosiče Hiab Multilift XR18S-Pro Future jdou ruku v ruce se snížením spotřeby paliva a menším množstvím emisí oxidu uhličitého, je jasné, že tento systém povyšuje současné standardy provozní účinnosti.

Hákový nosič XR18S-Pro Future používá důkladně prověřenou a odzkoušenou ocelovo-litinovou konstrukci, která nabízí výborný poměr nosnosti a hmotnosti. Konstrukce rámů je u všech modelů XR zjednodušená a zrychlená díky použití šroubové koncepce. Řídící jednotka kabiny je úhledně nainstalována s použitím jednoho malého kabelu sběrnice CAN. Modely Hiab Multilift XR mají vrchní nátěr v barvách požadavků zákazníka již z výroby, čímž se dále zvyšuje kvalita.

S novou funkcí „rychlospouštění“ v kombinaci s dalšími pomocníky nazvanými Zvýšená rychlost, Rychlovyklápění, Snížení tření a Automatické sekvenční řízení jde nakládka, vykládka, vyklápění a spouštění kontejneru rychleji, snadněji, méně hlučně a efektivněji.

Přidanou hodnotu provází proslulá charakteristika značky Hiab Multilift XR, jako je flexibilita, jednoduchá instalace, spolehlivost po celou dobu životnosti a vysoká hodnota při následném prodeji.

Pro Future je vlastním označením společnosti Cargotec pro výrobky a řešení s nižšími dopady na životní prostředí. Jsou to produkty a řešení splňující špičková kritéria tohoto oboru v otázkách energetické účinnosti, parametrů pohonů, emisí, hlučnosti a recyklovatelnosti. Investicemi do zařízení s pečetí Pro Future klient získá možnost rozvíjet provoz se zvýšenou udržitelností a současně výrazně nižšími provozní náklady.

Revoluční funkce Rychlospouštění umožňuje spustit hákový nosič dolů po vyklopení téměř bez pomoci hydraulického čerpadla. To znamená, že spotřebuje méně paliva a současně sníží i emise oxidu uhličitého. Použitím této funkce spouštění trvá třetinu běžného času.

Rychlospouštění je také součástí regeneračního systému, který si od řidiče nevyžaduje zvýšení otáček motoru, čímž šetří palivo a snižuje hlučnost. Hákový Nosič Hiab Multilift XR18S-Pro Future zaručuje zvýšenou efektivitu díky své nízké hmotnosti, rychlosti operací a nízké spotřebě paliva.

Společnost Cargotec vlastní dceřiné značky Hiab, Kalmar a MacGregor, které mají vedoucí postavení v oblasti manipulace s nákladům a zbožím na celém světě.

ZVÝŠENÁ RYCHLOST
Tato funkce umožňuje vyložit prázdné kontejneryza třetinu normálního času, přičemž si zachováte přesnou ovladatelnost. Regulované, rychlé vyložení zabezpečuje integrovaný obtokový ventil na držení zátěže, který optimalizuje průtok oleje při vysouvání hlavního válce.
SNÍŽENÉ TŘENÍ
Tento pomocník automaticky mírně nadzvedne středový rám a přední část kontejneru při vodorovném pohybu. Eliminují se tak vibrace a hlučnost způsobené třením mezi kontejnerem a pomocným rámem.
AUTOMATICKÉ SEKVENČNÍ ŘAZENÍ
Přeřazení na nový rychlostní stupeň v provozu manipulační techniky! Automatické sekvenční řízení, aktivované pohybem jedné páky, zrychluje a zjednodušuje nakládání, vykládání a vyklopení kontejneru. V případě potřeby máte vždy po ruce i ruční ovládání.

Variabilita

Nosiče kontejnerů dovolují nejen různé sezonní použití vozidel, ale i možnost měnit nástavby vícekrát denně.

Velké množství velikostí, nosností a druhů kontejnerů vyžaduje od zájemce dobře zvážit, který by byl pro něj nejvýhodnější. U hákových lehčích nosičů je třeba přesně specifikovat výšku oka, aby vozidlo bylo schopné použít co nejširší sortiment kontejnerů.

Kloubové mechanismy slouží zejména k přepravě, nakládání i skládání a vyklápění vzad. Nevýhodu kloubového systému můžeme spatřovat především v možnosti používat pouze kontejner přesně specifikované délky, hmotnostní rozmezí vozidel se většinou pohybuje mezi čtyřmi a devíti tunami. Kontejner má být během převozu zajištěn, v drtivé většině se jedná o ručně ovládaný systém hák-čep. Zejména u větších typů se občas najde uživatelsky pohodlné hydraulické vnější či vnitřní zajišťování.

Hmotnostní kategorie nad devět tun zahrnuje zejména teleskopické systémy, které ve srovnání s kloubovými dovolují navíc překládání kontejnerů na přívěs a plné obsloužení celé jízdní soupravy bez další pomoci. Výhoda teleskopických systémů proti kloubovým spočívá v možnosti manipulace s kontejnery o různých délkách. Nádoba bývá fixována hydraulickým vnějším nebo vnitřním zajišťováním.

Spolupracujeme s TipCars.com
Skanska Property koupila developerský projekt na novou část Holešovic Skanska Property koupila developerský projekt na novou část Holešovic

Místo bývalé továrny na betonové dílce vyroste za…

Leo Express chce v Česku zavést létající taxi. Je to svatý grál, říká šéf firmy Leo Express chce v Česku zavést létající taxi. Je to svatý grál, říká šéf firmy

"Chtěli bychom do České republiky během pár let přinést…

České firmy se nestarají o fyzickou kondici svých zaměstnanců České firmy se nestarají o fyzickou kondici svých zaměstnanců

Společnosti v České Republice nevěnují větší pozornost…

Co přinese brexit? Firmy čekají až desetinový nárůst nákladů Co přinese brexit? Firmy čekají až desetinový nárůst nákladů

Až deset procent nárůst nákladů kvůli změnám celních…

 

Štítky Profi

 







Doporučujeme
Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně! Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně!

Správné držení volantu je pro bezpečné řízení automobilu…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
Škoda pečuje také o superb. Má lepší navigaci a masážní sedačku Škoda pečuje také o superb. Má lepší navigaci a masážní sedačku

Škoda připravila pro svoji vlajkovou loď nové prvky do…

6 otázek a odpovědí o pokutách v cizině. Taxy dosáhnou i 200 000 Kč 6 otázek a odpovědí o pokutách v cizině. Taxy dosáhnou i 200 000 Kč

Tuzemský automotoklub ÚAMK připravil před nadcházející…

 






 
Ford Mustang Cobra R: Prototyp ročníku 1992 unikl destrukci, dnes je unikátem

Ford Mustang Cobra R: Prototyp unikl destrukci, dnes je unikátem

Včera

Ford vyrobil na konci produkce 3. generace limitku Cobra R. Měla i své předprodukční prototypy, jeden z nich se dochoval...




Blesk.cz

Střelba v Chomutově: Radek zemřel před očima matky, popsala svědkyně

Střelba v Chomutově: Radek zemřel před očima matky,…

Křik, nadávky, zběsilá jízda po sídlišti, lidé uskakují a řinčí plech nabouraných aut. To vše předcházelo…

Matka zavřela malé děti v kufru a šla na nákup. Ve vedru zoufale volaly o pomoc

Matka zavřela malé děti v kufru a šla na nákup. Ve…

Obvinění z týrání dětí si vyslechla Tori Castillová z města Riverdale v Utahu. Své dvě malé děti totiž v horkém…

 

iSport.cz

Legendární Totti se s Římem loučil vítězně. Schick nahrál na dva góly

Legendární Totti se s Římem loučil vítězně. Schick…

Fotbalisté AS Řím porazili v dramatickém zápase posledního kola italské ligy FC Janov 3:2 a zůstali na druhém…

Slavia vládne lize. Nejlepším hráčem je Škoda, trenérem Šilhavý

Slavia vládne lize. Nejlepším hráčem je Škoda,…

Vyhrála ligový titul a ovládla také závěrečné vyhlašování cen pro nejlepší jednotlivce ePojisteni.cz ligy.…

 

Reflex.cz

Student odevzdal diplomku doslova o ničem, vedoucí ji pochválil a navrhl na cenu děkana. Případ vzbudil rozpaky a údiv

Student odevzdal diplomku doslova o ničem, vedoucí…

Je samozřejmě možné, že jsme Kryštofa Ambrůze z Fakulty výtvarných umění VUT nepochopili. Druhá možnost je ale…

Putin hraje na piano jako dítě, zato kyrgyzstánský prezident Atambajev je hudební hvězdou

Putin hraje na piano jako dítě, zato kyrgyzstánský…

Prezidenta Kyrgyzstánu Almazbeka Atambajeva (60) zná u nás jen málokdo. Ale ve své zemi to není jenom známý…