Nosiče kontejnerů Cargotec: Efektivní provoz

 

Klíčovým faktorem dneška jsou nízké provozní náklady, které v segmentu kontejnerů zajišťuje špičková technika nosičů Multilift.

Účinný provoz šetří peníze i životní prostředí, což dokládá hákový nosič Hiab Multilift XR18S-Pro Future, určený pro třínápravové nákladní automobily. Je totiž v porovnání s jinými srovnatelnými výrobky o několik stovek kilogramů lehčí, a proto nabízí o tutéž hmotnost těžší nakládku.

Druhou výhodu tvoří funkce s rychlými pracovními operacemi, což znamená kratší prostoje, více cest během jednoho dne a větší transportní výkon na jednotku času. Protože tyto přednosti nosiče Hiab Multilift XR18S-Pro Future jdou ruku v ruce se snížením spotřeby paliva a menším množstvím emisí oxidu uhličitého, je jasné, že tento systém povyšuje současné standardy provozní účinnosti.

Hákový nosič XR18S-Pro Future používá důkladně prověřenou a odzkoušenou ocelovo-litinovou konstrukci, která nabízí výborný poměr nosnosti a hmotnosti. Konstrukce rámů je u všech modelů XR zjednodušená a zrychlená díky použití šroubové koncepce. Řídící jednotka kabiny je úhledně nainstalována s použitím jednoho malého kabelu sběrnice CAN. Modely Hiab Multilift XR mají vrchní nátěr v barvách požadavků zákazníka již z výroby, čímž se dále zvyšuje kvalita.

S novou funkcí „rychlospouštění“ v kombinaci s dalšími pomocníky nazvanými Zvýšená rychlost, Rychlovyklápění, Snížení tření a Automatické sekvenční řízení jde nakládka, vykládka, vyklápění a spouštění kontejneru rychleji, snadněji, méně hlučně a efektivněji.

Přidanou hodnotu provází proslulá charakteristika značky Hiab Multilift XR, jako je flexibilita, jednoduchá instalace, spolehlivost po celou dobu životnosti a vysoká hodnota při následném prodeji.

Pro Future je vlastním označením společnosti Cargotec pro výrobky a řešení s nižšími dopady na životní prostředí. Jsou to produkty a řešení splňující špičková kritéria tohoto oboru v otázkách energetické účinnosti, parametrů pohonů, emisí, hlučnosti a recyklovatelnosti. Investicemi do zařízení s pečetí Pro Future klient získá možnost rozvíjet provoz se zvýšenou udržitelností a současně výrazně nižšími provozní náklady.

Revoluční funkce Rychlospouštění umožňuje spustit hákový nosič dolů po vyklopení téměř bez pomoci hydraulického čerpadla. To znamená, že spotřebuje méně paliva a současně sníží i emise oxidu uhličitého. Použitím této funkce spouštění trvá třetinu běžného času.

Rychlospouštění je také součástí regeneračního systému, který si od řidiče nevyžaduje zvýšení otáček motoru, čímž šetří palivo a snižuje hlučnost. Hákový Nosič Hiab Multilift XR18S-Pro Future zaručuje zvýšenou efektivitu díky své nízké hmotnosti, rychlosti operací a nízké spotřebě paliva.

Společnost Cargotec vlastní dceřiné značky Hiab, Kalmar a MacGregor, které mají vedoucí postavení v oblasti manipulace s nákladům a zbožím na celém světě.

ZVÝŠENÁ RYCHLOST
Tato funkce umožňuje vyložit prázdné kontejneryza třetinu normálního času, přičemž si zachováte přesnou ovladatelnost. Regulované, rychlé vyložení zabezpečuje integrovaný obtokový ventil na držení zátěže, který optimalizuje průtok oleje při vysouvání hlavního válce.
SNÍŽENÉ TŘENÍ
Tento pomocník automaticky mírně nadzvedne středový rám a přední část kontejneru při vodorovném pohybu. Eliminují se tak vibrace a hlučnost způsobené třením mezi kontejnerem a pomocným rámem.
AUTOMATICKÉ SEKVENČNÍ ŘAZENÍ
Přeřazení na nový rychlostní stupeň v provozu manipulační techniky! Automatické sekvenční řízení, aktivované pohybem jedné páky, zrychluje a zjednodušuje nakládání, vykládání a vyklopení kontejneru. V případě potřeby máte vždy po ruce i ruční ovládání.

Variabilita

Nosiče kontejnerů dovolují nejen různé sezonní použití vozidel, ale i možnost měnit nástavby vícekrát denně.

Velké množství velikostí, nosností a druhů kontejnerů vyžaduje od zájemce dobře zvážit, který by byl pro něj nejvýhodnější. U hákových lehčích nosičů je třeba přesně specifikovat výšku oka, aby vozidlo bylo schopné použít co nejširší sortiment kontejnerů.

Kloubové mechanismy slouží zejména k přepravě, nakládání i skládání a vyklápění vzad. Nevýhodu kloubového systému můžeme spatřovat především v možnosti používat pouze kontejner přesně specifikované délky, hmotnostní rozmezí vozidel se většinou pohybuje mezi čtyřmi a devíti tunami. Kontejner má být během převozu zajištěn, v drtivé většině se jedná o ručně ovládaný systém hák-čep. Zejména u větších typů se občas najde uživatelsky pohodlné hydraulické vnější či vnitřní zajišťování.

Hmotnostní kategorie nad devět tun zahrnuje zejména teleskopické systémy, které ve srovnání s kloubovými dovolují navíc překládání kontejnerů na přívěs a plné obsloužení celé jízdní soupravy bez další pomoci. Výhoda teleskopických systémů proti kloubovým spočívá v možnosti manipulace s kontejnery o různých délkách. Nádoba bývá fixována hydraulickým vnějším nebo vnitřním zajišťováním.

Spolupracujeme s TipCars.com
Investice do bytu je dnes jistota Investice do bytu je dnes jistota

Pokud nemáte finanční vzdělání, jste v podstatě vydáni na…

Trump zrušil kontroverzní zákon o odebírání dětí migrantům Trump zrušil kontroverzní zákon o odebírání dětí migrantům

Americký prezident Donald Trump dnes podepsal dekret,…

Britský parlament schválil zákon o brexitu Britský parlament schválil zákon o brexitu

Britský parlament dnes schválil konečnou podobu zákona o…

 

Štítky Profi

 







Doporučujeme
Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí? Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí?

Vysoké tresty za rychlost jako již tradičně hrozí v…

Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

 

AutoRevue
Hyundai vyvíjí zajímavou novinku. Naznačuje to zaregistrovaný patent Hyundai vyvíjí zajímavou novinku. Naznačuje to zaregistrovaný patent

Korejský koncern pravděpodobně pracuje na dvojitém…

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu? TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu…

 





 
Volvo S60: Sedan nové generace přijíždí zpoza Atlantiku

Volvo S60: Sedan nové generace přijíždí zpoza Atlantiku

Včera

Volvo odhalilo podobu sedanu S60 nové generace. Navíc na místě, kde bude vznikat, v už funkční továrně v Charlestonu (USA).




Blesk.cz

Nejlepší lázně v Česku: Poradíme, které se vybrat!

Nejlepší lázně v Česku: Poradíme, které se vybrat!

Máte zdravotní potíže nebo si jen potřebujete oddechnout? Pak popřemýšlejte o lázeňském pobytu. Na chronické…

Budete plakat nad tím, jak jsou tyhle staré hry dobré. Recenze Devil May Cry HD Collection

Budete plakat nad tím, jak jsou tyhle staré hry…

Série Devil May Cry je právem považována za legendu a zároveň zakladatele subžánru zběsilých akcí alias…

 

iSport.cz

Program MS ve fotbale 2018: Kompletní rozpis zápasů, hrací dny, play off

Program MS ve fotbale 2018: Kompletní rozpis zápasů,…

Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku nabídne od 14. června celkem 64 zápasů, ze kterých 8. července vzejde…

Martinec o vítězi Pastrňákovi: Je paráda, že chce vždy hrát za nároďák

Martinec o vítězi Pastrňákovi: Je paráda, že chce…

Podruhé za sebou vyhrál anketu Zlatá hokejka David Pastrňák, dvaadvacetiletá hvězdička Bostonu. Na první místo…

 

Reflex.cz

Vyrovnat se mužům nechci, říká bývalá ministryně Daniela Kovářová

Vyrovnat se mužům nechci, říká bývalá ministryně…

Mám za sebou feministické období, ale musela jsem se stát ministryní, abych si uvědomila, že toužím po ocenění…

Přátelé Miloše Zemana aneb Šplhání po shrbených zádech neduživého Hamáčka

Přátelé Miloše Zemana aneb Šplhání po shrbených…

Česká postemigrační sociální demokracie se obnovovala ztěžka. V atmosféře, kdy pojem „levice“ značil bezmála…