Nosiče kontejnerů Cargotec: Efektivní provoz

 

Klíčovým faktorem dneška jsou nízké provozní náklady, které v segmentu kontejnerů zajišťuje špičková technika nosičů Multilift.

Účinný provoz šetří peníze i životní prostředí, což dokládá hákový nosič Hiab Multilift XR18S-Pro Future, určený pro třínápravové nákladní automobily. Je totiž v porovnání s jinými srovnatelnými výrobky o několik stovek kilogramů lehčí, a proto nabízí o tutéž hmotnost těžší nakládku.

Druhou výhodu tvoří funkce s rychlými pracovními operacemi, což znamená kratší prostoje, více cest během jednoho dne a větší transportní výkon na jednotku času. Protože tyto přednosti nosiče Hiab Multilift XR18S-Pro Future jdou ruku v ruce se snížením spotřeby paliva a menším množstvím emisí oxidu uhličitého, je jasné, že tento systém povyšuje současné standardy provozní účinnosti.

Hákový nosič XR18S-Pro Future používá důkladně prověřenou a odzkoušenou ocelovo-litinovou konstrukci, která nabízí výborný poměr nosnosti a hmotnosti. Konstrukce rámů je u všech modelů XR zjednodušená a zrychlená díky použití šroubové koncepce. Řídící jednotka kabiny je úhledně nainstalována s použitím jednoho malého kabelu sběrnice CAN. Modely Hiab Multilift XR mají vrchní nátěr v barvách požadavků zákazníka již z výroby, čímž se dále zvyšuje kvalita.

S novou funkcí „rychlospouštění“ v kombinaci s dalšími pomocníky nazvanými Zvýšená rychlost, Rychlovyklápění, Snížení tření a Automatické sekvenční řízení jde nakládka, vykládka, vyklápění a spouštění kontejneru rychleji, snadněji, méně hlučně a efektivněji.

Přidanou hodnotu provází proslulá charakteristika značky Hiab Multilift XR, jako je flexibilita, jednoduchá instalace, spolehlivost po celou dobu životnosti a vysoká hodnota při následném prodeji.

Pro Future je vlastním označením společnosti Cargotec pro výrobky a řešení s nižšími dopady na životní prostředí. Jsou to produkty a řešení splňující špičková kritéria tohoto oboru v otázkách energetické účinnosti, parametrů pohonů, emisí, hlučnosti a recyklovatelnosti. Investicemi do zařízení s pečetí Pro Future klient získá možnost rozvíjet provoz se zvýšenou udržitelností a současně výrazně nižšími provozní náklady.

Revoluční funkce Rychlospouštění umožňuje spustit hákový nosič dolů po vyklopení téměř bez pomoci hydraulického čerpadla. To znamená, že spotřebuje méně paliva a současně sníží i emise oxidu uhličitého. Použitím této funkce spouštění trvá třetinu běžného času.

Rychlospouštění je také součástí regeneračního systému, který si od řidiče nevyžaduje zvýšení otáček motoru, čímž šetří palivo a snižuje hlučnost. Hákový Nosič Hiab Multilift XR18S-Pro Future zaručuje zvýšenou efektivitu díky své nízké hmotnosti, rychlosti operací a nízké spotřebě paliva.

Společnost Cargotec vlastní dceřiné značky Hiab, Kalmar a MacGregor, které mají vedoucí postavení v oblasti manipulace s nákladům a zbožím na celém světě.

ZVÝŠENÁ RYCHLOST
Tato funkce umožňuje vyložit prázdné kontejneryza třetinu normálního času, přičemž si zachováte přesnou ovladatelnost. Regulované, rychlé vyložení zabezpečuje integrovaný obtokový ventil na držení zátěže, který optimalizuje průtok oleje při vysouvání hlavního válce.
SNÍŽENÉ TŘENÍ
Tento pomocník automaticky mírně nadzvedne středový rám a přední část kontejneru při vodorovném pohybu. Eliminují se tak vibrace a hlučnost způsobené třením mezi kontejnerem a pomocným rámem.
AUTOMATICKÉ SEKVENČNÍ ŘAZENÍ
Přeřazení na nový rychlostní stupeň v provozu manipulační techniky! Automatické sekvenční řízení, aktivované pohybem jedné páky, zrychluje a zjednodušuje nakládání, vykládání a vyklopení kontejneru. V případě potřeby máte vždy po ruce i ruční ovládání.

Variabilita

Nosiče kontejnerů dovolují nejen různé sezonní použití vozidel, ale i možnost měnit nástavby vícekrát denně.

Velké množství velikostí, nosností a druhů kontejnerů vyžaduje od zájemce dobře zvážit, který by byl pro něj nejvýhodnější. U hákových lehčích nosičů je třeba přesně specifikovat výšku oka, aby vozidlo bylo schopné použít co nejširší sortiment kontejnerů.

Kloubové mechanismy slouží zejména k přepravě, nakládání i skládání a vyklápění vzad. Nevýhodu kloubového systému můžeme spatřovat především v možnosti používat pouze kontejner přesně specifikované délky, hmotnostní rozmezí vozidel se většinou pohybuje mezi čtyřmi a devíti tunami. Kontejner má být během převozu zajištěn, v drtivé většině se jedná o ručně ovládaný systém hák-čep. Zejména u větších typů se občas najde uživatelsky pohodlné hydraulické vnější či vnitřní zajišťování.

Hmotnostní kategorie nad devět tun zahrnuje zejména teleskopické systémy, které ve srovnání s kloubovými dovolují navíc překládání kontejnerů na přívěs a plné obsloužení celé jízdní soupravy bez další pomoci. Výhoda teleskopických systémů proti kloubovým spočívá v možnosti manipulace s kontejnery o různých délkách. Nádoba bývá fixována hydraulickým vnějším nebo vnitřním zajišťováním.

Spolupracujeme s TipCars.com
Ukrajinci nestačí, dovezme i Srby, navrhuje Hospodářská komora Ukrajinci nestačí, dovezme i Srby, navrhuje Hospodářská komora

Rok od spuštění vládního pilotního projektu na získání…

V Česku jezdí 130 tisíc nepojištěných aut V Česku jezdí 130 tisíc nepojištěných aut

V prvním pololetí 2017 v Česku přibylo 136 tisíc vozidel…

Do průmyslové zóny v Mošnově se zřejmě chystají investoři z USA a Koreje Do průmyslové zóny v Mošnově se zřejmě chystají investoři z USA a Koreje

Investici v průmyslové zóně v Mošnově na Novojičínsku…

Sázka na zvýšení platu? Pětina Čechů chce změnit práci, ukazuje průzkum Sázka na zvýšení platu? Pětina Čechů chce změnit práci, ukazuje průzkum

Změnit práci chce nyní nejvíc lidí v Česku za posledních…

 

Štítky Profi

 







Doporučujeme
Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta? Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta?

Policista řídící provoz na křižovatce mnohé řidiče mate.…

Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo? Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo?

Ne ve všech státech Evropské unie se nafta označuje jako…

 

AutoRevue
Škoda již vyrábí octavie také v Africe. Mají silnější klaksony Škoda již vyrábí octavie také v Africe. Mají silnější klaksony

Byli jsme u slavnostního otevření továrny Škody v…

Za měsíc a půl začne autosalon ve Frankfurtu. Přehled odtajněných vozů Za měsíc a půl začne autosalon ve Frankfurtu. Přehled odtajněných vozů

Na výstavišti ve Frankfurtu ad Mohanem budou letos chybět…

 





 
Bazar: Je stará Škoda Rapid výhodnou investicí? Žádaná kdysi, žádaná dnes!

Bazar: Je stará Škoda Rapid výhodnou investicí? Žádaná kdysi, žádaná dnes!

Včera

Kdo za socialismu toužil po voze sportovního střihu, neměl prakticky jinou možnost, než zvolit „kupátko” Škoda Garde, později pak Rapid.




Blesk.cz

Boháče Gatese trumfl zakladatel Amazonu: Má majetek za dva biliony. A čtyři děti

Boháče Gatese trumfl zakladatel Amazonu: Má majetek…

Zakladatel internetového obchodu Amazon Jeff Bezos se stal nejbohatším člověkem světa. Na tomto postu vystřídal…

Microsoft na podzim pročistí Windows 10. Rozlučte se s původním Outlookem nebo spořiči obrazovky

Microsoft na podzim pročistí Windows 10. Rozlučte se…

Microsoft zveřejnil seznam funkcí, které z Windows 10 zmizí či přestanou být vyvíjeny s příchodem podzimní…

 

iSport.cz

PÁTEČNÍ MAGAZÍN: velký průvodce ke startu HET ligy. Plus dárek PEXESO

PÁTEČNÍ MAGAZÍN: velký průvodce ke startu HET ligy.…

Fotbalová horečka je tady a deník Sport pro vás připravil celkem 84 stran průvodce novou sezonou HET ligy.…

CZ Bělehrad – Sparta 2:0. Bídný výkon, Stramaccioniho tým v problémech

CZ Bělehrad – Sparta 2:0. Bídný výkon,…

Tohle přesně nechtěli dopustit. Jenže nic jiného si za špatný výkon nezasloužili. Fotbalisté Sparty prohráli…

 

Reflex.cz

Ekonom Vladimír Pikora: Česko zase zaspává šanci. Mohli jsme být lithiovou velmocí, ale nejsme...

Ekonom Vladimír Pikora: Česko zase zaspává šanci.…

Už už se zdálo, že dieselgate je sice neblaze proslulá, nicméně přeci jen stará kauza, která jak náhle začala,…

Za první půlrok požádalo o azyl v Česku 713 lidí, z toho bylo 254 Ukrajinců. Udělen byl jen 23 osobám

Za první půlrok požádalo o azyl v Česku 713 lidí, z…

Evropská komise odeslala ve středu do Česka, Polska a Maďarská svá stanoviska ohledně nedodržování takzvaných…