Nosovice nikdy nebyly na Morave. Severomoravsky kraj byl umely komunisticky vyplod, ktery pokryval i Slezsko. Kdo chce, ns netu si najde dost informaci.
Megalomanská?To sedí spíše na jinou firmu,která už několik let do světa hlasitě vykřikuje jak bude největší na světě >:D a zatím ksou nejlepší v podvodech. >:-[]
Jako zákazníka mě spíše přitahuje firma která chce být ne největší, ale s nejkvalitnějšími službami. Ale každý to má asi jinak.
To bude asi tím, že je jejich nejlepší zaměstnanec Kramný, kterého se všichni kolegové taak zastávali musel opustit >:D Jojo pobrat státní pobídky, pobrat metr půdy po koruně, dělat z lidí mega blbce, vyvést zisk do Korey a pak spálit zem, máme co jsme chtěli. :no::no::no: Obludárium měli zavřít už dávno
hm, takže ak to samé robí VW u Škodovky tak je to v poriadku že? Len tí rákosníci prídu, postavia fabriku, dajú prácu tisícom ľudí priamo či nepriamo a potom z toho chcú mať aj profit? No to je fakt drzosť. >:D
Korejci vsadili na špatnou kartu. Trh automobilů je natolik přesycený, že konkurence mezi sebe prostě korejce nepustí. Mohlo by to fungovat, kdyby dlouhodobě byli korejci lepší a levnější než konkurence.
Jenže příliš tlačili na pilu. Vyrábí auta často lepší než konkurence, jenže cena není zdaleka tak zajímavá jako dřív. Takže proč brát korejce? Přitom výrazněji se prosadili především u nás coby mateřské zemi vetřelců. Jenže růst byl natolik vynucený Vošického metodami, že jeho udržitelnost byla naprosto nereálná.
Koupil bych si Hyundaie? Čistě podle toho co vyrábí bezpochyby. Ale představa, že mám vůz značky, která má tak odpornou propagaci vlastní identity? Ne, to opravdu raději zvolím značku, která s sebou nese určité tradiční evropské hodnoty. Takže Renault, Opel nebo Peugeot/Citroen. Nebo japonce, který upřímně přiznává svoje hodnoty, takže Toyota/Nissan/Honda :-!:-!
Kolik z celé produkce se prodává v ČR? A kolik se exportuje?
Jsme tak bohatí,že nakupujeme auta dle reklam?Nevím zda bych podle obrázků z médií ,vůbec nějaký produkt mohl koupit.
V EU 15 (staré země )+EFTA roste za letošní rok Hyundai +6.5%. Duben +13.3%. Takže prodeje nemají špatné ani tam,kde se může utrácet více než u nás.
Ale samozřejmě více slevují,ovšem možná s tím počítali,když byli ceny nastavené dosti vysoko při uvádění nových modelů,či faceliftu.
Řekl bych že stále ten zisk je dobrý,mnoho automobilek na tom bylo podstatně hůře (celé a ne jen jeden závod)
Jenže to je ten problém. Korejci se prodávají tam, kde jsou cenově výhodnější a levnější než konkurence. Jak se ceny srovnají, zájem přestává. Nemají tu budoucnost. Ne v tomto pojetí. Evropa netouží po korejských Volkswagenech, jenže oni se vydali přesně touhle cestou.
Si dlho spal. Vraj ich sem nepustia...V roku 2004 tu v Europe vyrabali 0, v 2005 zacali a teraz Hyundai Nosovice a Kia pri Ziline vyrabaju cca. 600.000 aut za rok. No a FIAT vyraba....
No bodejť, kdo by si koupil hnůjdaj? Máte v záruce závadu jako já? Podle servisu klepání v řízení není závada, ale provozní hluk. Rýhované kotouče po 12tis km jsou v normě. Atd.atd. Tak pokud bude mít HMCZ takovýto systém odpálkování zákazníka, tak si to opravdu nikdo nekoupí. Navíc náhradní fíly jsou nepřiměřeně drahé a o ceně v servisu se nedá ani mluvit. Takže značka Hyundai :no:
Nechci vyvracet tvé tvrzení, ale mám skoro 9 let starou Kiu, se kterou jezdím pravidelně do autorizovaného servisu - výměna oleje + nedávno rozvody a jedno ložisko. Za 9 let (a kromě jednoho čepu) ani jeden díl nebyl měněn. U toho podvozku si za to můžu ale sám (jednou jsem vzal v zimně obrubník a pak mám na autě r15 s 55 profilem, ale auto je ideální pro komfort a podvozek na 13 nebo 14). A kam tím mířím. Vzhledem k velmi podobným konstrukcím vozů H a K si myslím, že jste narazil na špatný servis a výrobně vadné auto. V mém okolí má dost lidí korejců od Picanta a i10tek po Sorenta a SantaFe. Dokonce 2 americké verze Carnivalu myslím a všechny jsou to neskutečné držáky.
Jediné, co všem trochu vadí je spotřeba, která je podle mě dána starší technologií motorů a konstrukce (za což jsem rád, protože jsou dávno vychytané). A co se týká cen dílů v autorizovaném servise, jsou rozhodně nižší než u škody, Seatu a celé VW bandy. Nějaké polské díly v potaz neberu.
Zdar! Také jsem si myslel, že jsem měl zkrátka smůlu a narazil jsem na špatný kus (korejec i30, r.2008, výkon 109k, spotřeba 7l/100km, najeto 43tis km). Ale kdeže. Klepalo mně v posilovači řízení. V servisu mně to opravovali, ale bez úspěchu. Po dlouhých tahanicích mně vyměnili celý posilovač v ceně 80tis.Kč. Bylo to OK. Za rok, stále v záruce to začalo znovu. A to mně řekli, že to není závada, že to je provozní hluk. Tedy servisl řekl - výrobní závada a že až bude posilovač konstrukčně změněn, tak že mně dají vědět. Už mně pomalu končila záruka (2 roky) a tak jsem se opět hlásil o opravu. A dělali ze mně blbce. Že to neklepe v posilovači, ale v kloubu řízení. Tak to vyměnili a klepalo to zas. Poté vyměnili celou hřebenovou převodovku. Zase to klepalo. A že se s tím nedá nic dělat. Inu, byl jsem celý do běla. Ale velice tvrdě na mě kašlali. Mezi tím jsem psal všem funkcionářům HMCZ. S těmi to také nehlo. To jsou amorální šmejdi. Už jsem nevěděl co, tak jsem napsal samotnému prezidentovi Mr. Kenymu Lee, že pokud to nebude opraveno, napíšu do Soulu. Už jsem také zahájil soudní kroky. Ale když jsem zjistil, že jenom jediný dopis coby výzva k odstranění závady stojí 2000Kč a prohlídka soudním znalcem 10tis., tak jsem to vzdal. Ale prezident nařídil opravu. Poslali do servisu hlavního servisního technika HMCZ a ten se kroutil jak had, ale nakonec vyměnil opět posilovač. To jest dalších 80tis. Kč. Celkově stály opravy v záruce 200tis bez práce!!! Potom, již po záruce broušení brzdových kotoučů, bez úspěchu, výměna brzdových kotoučů, výměna konvertoru klimatizace atd. atd. No není náhodný šmejd. To je schmeyd made in Hyundai. A co moje nervy, neustále ježdění do servisu, obrovské finančné ztráty....Ještě pošlu video klepání a foto brzdových kotoučů.
Promiň, možná se tě dotknou , ale buď máš čas to řešit a dělat ze sebe blbce nebo jím jseš. Pokud by jsi vyhrál soudní spor, tak všechny náklady platí žalovaný, takže i kdyby stála prohlídka SZ 50.000,- a ty si jseš jistej svou pravdou, tak není co řešit.
Osobně bych se na to vykašlal a střelil ho do áček, tam jsou na to blbý dost (kamarád jim před nedávnem prodal 307 s 1.6 turbo, která měla na odpis hlavu, těsnění a turbo, celkem oprava za 75.000 v autorizovaném, ale nic nepoznali a prodal jim ho za víc, než čekal).
A nebo se do toho pustil ihned s právníkem. Kolikrát stačí pouze dobře napsaný dopis s "razítkem" na konci a zaslat ho na patřičná místa.
Ale kvůli jednomu nahnilému jablku se přece neřeže celý strom a co se přístupu týká, existuje jistá ochrana spotřebitele a čoika. Ono i ty audity atp nejsou nic příjemného. Takže no stress a v klídku jim zavařit od stolu a telefonu, pokud jsi pomstychtivej ;-)
Hele, fakt to neber špatně, ale pokud prostě nechceš tomu vynaložit jisté úsilí a peníze, tak v dnešní době opravdu nic neuděláš. Pár takových sporů (né s autem, ale realitkami, obchody, restauracemi atd) jsem vedl. Nakonec stejně nikdy nic nešlo až k soudu a i tak se hluboce omlouvali a platili odškodné.
Svého času jsem dělal v komunikaci s klienty a ti uřvaní jsou nejjednodušší k řešení. Z 99% jen řvou, ale nic neudělají (rozuměj nepošlou to dál, jelikož neví kam). Proto bych řekl, že se v tomto trochu orientuju a jak jsem psal, z inspekce má každý strach (z jakékoliv).
... to je právě to, nakonec nikdy nic nešlo k soudu. A já zkušenosti se soudy mám. I když vyhraju, protistrana se odvolá, další jednání u soudu za půl roku. Soud vyšší instance nařídí prošetřit to či ono, pokračování za půl roku. Vyhraju, protistrana se odvolá....A tak pořád dokola. Přestože vyhrávám, tak nakonec musím prohrát, a náklady na spor jsou vysoké (teď jsem nepsal o autu). A pokud bych prohrál pětiletý spor, tak bych musel prodat dům, abych to zaplatil. A s tím oni počítají, že nikdo se nebude soudit s jednou z největších firem na světě. Teď se vrátím k mé opravě. Tak jsem tam kecal s tím hlavním servisním technikem H a říkám mu - tak to si mám koupit mopeda? Jó, to uděláte dobře. S autama jme v pasti. A tak mám Hyundai již osm let, cpu do toho peníze a jezdím. A nebo je zde varianta dát to do třech áček. Ale jsou ochotni dát tak málo, že se nevyplatí to prodat. Tak to jsou moje zkušenosti s H. Dal jsem za tu i30 i s dalšími doplňky 416tis. A mám schmeyd. Doufám že se nedivíš, že Hyundai nemohu přijít na jméno. A nevědomí motoristi, co mají H mně dávají mínuska. Ale kdyby se jim stalo to co mě, tak by to viděli jinak. Zdar.
Jo, máš pravdu a zase jsme na začátku, že je to o penězích.
Tím, že jsi ho koupil nové se dosti liší řešení a prodej v áčkách se ti nevyplatí, rozumím.
Taky té averzi se nedivím.
Ještě jeden dotaz, zkoušel ses obrátit na jejich Facebook a bombardovat je tam? Kia a Toyota díky tomu na jedné diskuzi zařídila opravu aut, které měly taky dlouhotrvající poruchu a servis se k tomu neměl. U Toyoty se jednalo o rezavý výfuk se mi zdá.