No fuj, to je teda přirovnání. Tak to se podívej ještě jednou. Základní členění možná, ale srovnávat ty pěkné ostře řezané světlomety s těmi bačkorovitými lampami Q7... 8-s
tohle je v porovnání s Q7čkou úplnej krasavec...beru,Q7 může dobře jet a být výkonná a spolehlivá a kvalitní...ale...je to jedno z nejotřesněji vypadajících SUV co sem kdy viděl
Evropa má své prémiovky, Amerika má své prémiovky. Japonské >:D . Acura, která stála u zrodu luxusních značek postaveným proti těm německým, Lexus a Infiniti mají za Velkou louží podobný zvuk jako BMW a Mercedes. Nejdříve byla tahle auta jen převlečenými mainstramovkami (koncerm VW ví o čem mluvím) ale čas plyne a z převleku se vyklubaly svébytné modely. Acura kráčí svojí cestou a jde jí to náramně. Kompaktní SUV RDX, sedan TL a luxusní SUV MDX s fantastickým designem jsou doplňovány od Hondy odvozeným sportovním kupé RSX, reprezentativním sedanem RL a sportovním sedanem TSX. Tyhle modely, ač Hondy, jsou dost dobré i pro image Acury, což ostatně v případě Legendu a Accordu víme dobře sami. :-) Takže - BRAVO, ACURA, někdo musí ukázat německé konkurenci záda :-! . V Mnichově, Ingolstadtu a Stuttgartu už si experti nervózně žmoulají licousy - Lexus stojí ve dveřích, Infiniti bylo zahlédnuto poblíž města. A Acura? Honda je zatím toho názoru, že si vystačí v Evropě sama, ostatně Legend a Accord to jen potvrzují. Ale příklady táhnou, Acura za dva roky vyhodí kotvu u japonských břehů a třeba bude právě takovéhle MDX koncem desetiletí sebevědomě prohánět ikspětky na německých štrásnbánech >:-[]
Klid... chápu, žes v ajfru, ale nemělo by to přesahovat do sci-fi ;-) Lexus a Infiniti maj ve Státech zvuk... ovšem pak je jiná liga... a tou je Mercedes a BMW. Opravdu jiná liga. Zejména image... je nepoměřitelné. Ostatně je to logické... jak Lex, tak Infi jsou jen marketingovým tahem, jak zaujmout tamní trh klasickými mainstreamovými automobilkami... neměj obavu, že to tam diamantoví kovbojové neví... A pak je klasika... evropská dokonalost. P.S. Pokud se podívám zblízka na horní obrázky... pak vedle toho, že je to velmi "snutné" auto mě napadá ještě něco... a totiž, že to, co se děje ve světovém designu a co jej posouvá dopředu... se opravdu odehrává jen v Evropě...
ach jo chlape...mluvíš tu o imagi a prestiži...každý koho znám už BMW ani Mercedes nezaujme,ať je jakkoli drahej,tak už je to prostě nuda...ale jakmile někdo vidí Escalade,Ram,Acuru,Chargera,300C nebo třeba i PT Cruiser tak ho to daleko víc zaujme než nudné a okoukané BMW s Medvědy...toť názor můj...kdybych volil auto pro boháče tak bych se vykašlal na Merc. nebo BMW a koupil něco Amerického,tzn.netradičního ;-)
Pak nevíš, co je Mercedes S-klasse. Zkus... pochop, S-klasse je v seriové výrobě to nejlepší na světě, co můžeš mít. A image, prestiž... to je opravdu nebe. Krásně to teď napsal pod článkem o S-klase kolega, je to na závěr diskuze.
Jestli takhle vypadá nebe, abych se začal bát pekla !!!!
Znám kupu lidí, kterých v posledních letech mercedes hodně sklamal. Ano, je luxusní, vypadá osobitě - tradičně - ale je to nekvalitní blivajs. Jakákoliv oprava tě stojí obrovský ranec!!! U japonců tě vyjde údržba jednoznačně levněji a poruchy neznáš >:D
A SVĚT SE ZHROUTIL, bye bye, GTI, bye bye, Dinar :o))
A je to tady - výkvět evropských hot hatchů, slovutný GTI, oblékl podkolenky, jégrovky, myslivecký klobouček a kostkovanou košili, sbalil do uzlíku domácí buchty a pár clausthalerů, naskočil na parník a vypravil se dobýt Ameriku. Jeho smůla, že nekoupil lístek na Titanic, mohl si ušetřit ostudu a ještě by se o něm mnoho desetiletí mluvilo >:-[] . Jenže chyba, břehy Země zaslíbené uviděl. Ale ouha, Nový svět je revírem jiné potvůrky. Kdepak, ani Olgoj Chorchoj, ani Yetti. VelociVICraptor Si! A je samo sebou, že Route 66 je pro GTI a VelociVICraptor příliš krátká a příliš úzká. Co z toho plyne? Vyhrát může jen jeden! :-! A kdo je lepší se neptejte ani ve Německu, ani v Japonsku, zeptejte se někoho, kdo ny byl nejraději, kdyby to byl Caliber SRT-4 - prostě americkýho drzka. Co třeba strýček Edmund? [odkaz] >:D:yes::yes::yes: Jo, kámo, Titanic by byla spása... Prostě starouš King, co zničil už pěknejch pár klávesnic, jak se přes ně pokoušel vám do hlav nahustit, jak se to má s HotHatchy, to trefil. Jo, GTI, hezké druhé místo ;-) . Ale uvědom si, brachu, jednu zásadní věc. VeloCivicraptor Si je jen kočárek pro Amíky, to evropskej Civic Type-R - TO BUDE JINÝ ZVÍŘE. Just King of the HotHatch. >:D
Re: A SVĚT SE ZHROUTIL, bye bye, GTI, bye bye, Dinar :o))
Ty jedeš >:D Klid... takovejch testíků ti napíšu pět za večer... ;-) Hele, nikdo přece nezpochybňuje Type-R. Já jen tvrdím, a to poté, co jsem viděl toho žluťáska, že je prakticky vyloučené s tím jet do Vinohradskýho divadla na večerní představení... kdežto s GTIčkem jo. Takže využitelnost, praktičnost toho auta je pro mne nulová. Ano, lítá, tedy bude, jako ďas... to je sice fajn, ale jen pro diskuzi zde... pak je dobré vypnout počítač a vlézt do... getei... a vyrazit do toho divadla... P.S. Oba víme, že ani ty... bys Type-R nikdy nekoupil... vedle toho si moc rád přečtu tvé dojmy, až ho testneš... opravdu :yes:
Re: A SVĚT SE ZHROUTIL, bye bye, GTI, bye bye, Dinar :o))
Koukám, že ti to nedá spát... Chodíš po pokoji sem tam, v levačce Honzu Procházku, nebo co to piješ za ředidlo ;-), pravá hledá znaky na klávesách. Omyl brachu - Type-R bych koupil z fleku. A just ve žluté, i když raději v bílé. Championship White, to je barva pro sportovní Hondu... Do divadla v CTR? Popravdě - kravaťák ve stodváce už dnes působí poněkud nepatřičně, cokoli novějšího už tak nějak k obleku padne, pokud to tedy zrzavé jako liška :-) . Do divadla v CTR? V klidu, ono jde totiž přece jen spíš o to, jestli v tom divadle budeš usrkávat brčkem colu a šustit s pytlíkem popcornu, nebo ne. >:D Schopnost everyday use GTI tu taktéž nikdo nezpochybňuje, ale zřejmě se už dostáváme do té roviny, kdy ti musí být jasné, že wolfsburský hatch zas není tak hot >:-[] . I když to bych mu křivdil, spíš by se slušelo říci - GTI je HotHatch, nicméně jsou hatche, které jsou přece jen Hot o trochu víc. ;-) Hmmm, tak mě napadá, že ten, kdo tady nemůže spát, jsem taky já. 8-s Asi jsem ten test neměl číst. ...je hluboká noc, nikde ani noha... křečíci v terárku hoblují suchý rohlík. Před domem nervózně pomrkává pouliční lampa, ve stáji neklidně přešlapuje stodesetihlavé stádo a klíčky jsou tak blííííííízko! >:-[] Noc je ještě mladá...Hooon-dááááá :-)
Re: A SVĚT SE ZHROUTIL, bye bye, GTI, bye bye, Dinar :o))
No... to je přesně ten rozdíl... v reakci... majitel GTI se vůči nikomu nevymezuje, ví přesně co má a jezdí... majitel CTR má nutnost druhým dokazovat, že má neskutečnou lítačku... nemá, má jen auto z nižší střední na 200 koních... Tak pozor... noc je dlouhá, ale ráno o to bolestnější, až tě na estakádě řízne střihoun v GTI ;-)
Re: A SVĚT SE ZHROUTIL, bye bye, GTI, bye bye, Dinar :o))
A na to jsi přišel sám po té probdělé noci? 8-s Co já vím, tak obecně platí, že čím slabší auto, zběsilejší chování na silnici (neplatí pro vozy s turbodiesely, tam jsou zběsilci napříč spektrem). Což asi nebude případ ani GTI, tím méně CTR ;-) . A pokud chce řidič HH něco dokazovat, tak asi především sám sobě. Tak to alespoň cítím já, do kůže GTIčkáře se vcítit neumím. ;-)
Re: A SVĚT SE ZHROUTIL, bye bye, GTI, bye bye, Dinar :o))
Z toho vyvozuji, že na tom asi budou řidiči GTI jinak. Škoda, nicméně jsem to očekával. Řidiči GTI jsou patrně řidiči vytuněných golfů, kteří měli na auto jen víc peněz... 8-s
Re: A SVĚT SE ZHROUTIL, bye bye, GTI, bye bye, Dinar :o))
Ale já si jen domýšlím, cos naznačil. Psal jsem "A pokud chce řidič HH něco dokazovat, tak asi především sám sobě. Tak to alespoň cítím já, do kůže GTIčkáře se vcítit neumím.", na což jsi odpověděl "Škoda... silné téma... zde v Evropě". Což logicky vyznívá tak, že je na tom řidič GTI jinak. Jak, to jsem rozvedl následně. ;-)
Tim to urcite bude ;-) Ac SUV hodne nemusim, tak nova X5 ma neco do sebe, neco toho sportovna, tohle je proti tomu staticka prezentace - Acura hranata, Audi kulata. Pusobi to mohutne, technicistne, ale nic vic. Nicmene chapu, ze se na to da divat i jinak, treba podle sympatii k vyrobci, lec to me netizi :-) p.s. 156 GTA
Sportovnost v tom vidět nemusíš, nicméně tak je úplně stejně jako ta mohutnost a technokracie. Přesně takové má být luxusní SUV od Acury. BTW - taky SUV nějak zvlášť nemusím. :-)
Acura je premiova znacka Hondy, ale viac-menej uz samotna Honda ma v USA lepsie meno ako europske premiovky - hlavne co sa tyka spolahlivosti a kvality, za velmi dobru cenu. Modely Acura su postavene na modeloch Hondy, ale su zamerane hlavne na luxus, co sa prejavi na cene. Su urcene hlavne pre USA a do Europy sa vacsinou nedostanu (ked ano, tak ostanu pod znackou Honda, ako luxusnejsia varianta modelu z ktoreho su odvodene - napr. Honda Legend je v USA predavana ako Acura RL).
Acura MDX je luxusnejsou verziou Hondy CR-V (ktora je uz sama o sebe velmi dobrym autom). Zatial je skoro posudzovat, ale verim ze potvrdi svoje kvality a bude patrit medzi to najlepsie v segmente. Good luck, Acura.