reklama


Nová centrála GM Powertrain Europe

Nová centrála GM Powertrain Europe

 

Po rozpuštění společného podniku GM Fiat Powertrain Group letos v květnu vznikla v Turíně nová centrála zaměřená na vývoj a výrobu motorů a převodovek. Asi 130 zaměstnanců, kteří dříve pracovali v GM Fiat Powertrain pracuje na vývoji vznětových motorů.

Po rozpuštění společného podniku GM Fiat Powertrain Group letos v květnu vznikla v Turíně nová globální centrála zaměřená na vývoj a výrobu motorů a převodovek. Asi 130 zaměstnanců, kteří dříve pracovali v GM Fiat Powertrain pracuje převážně na vývoji strategicky důležitých vznětových motorů.

Otevřením nové globální centrály pro vývoj a řízení výroby pohonných jednotek v italskému Turínu dává koncern General Motors jasně najevo svůj zájem na posílení pozice společnosti General Motors Powertrain Europe jako střediska pro vývoj a produkci špičkových zážehových i vznětových motorů.

Společnost GM Powertrain Europe, která zahájila práci 13. května po rozpuštění společného podniku GM Fiat Powertrain Group, má konstrukční kanceláře v Německu, Itálii a Švédsku a výrobní lokality v Rakousku, Německu, Maďarsku a Švédsku. Další konstrukční a výrobní kapacity ve Francii, Německu a Polsku budou do organizační struktury GM Powertrain Europe začleněny začátkem roku 2006.

„Turínská centrála GM Powertrain Europe bude vyrábět pro vozy koncernu GM vyráběné po celém světě především vznětové motory pro osobní automobily, malé zážehové agregáty, manuální převodovky a související ovladače,“ vysvětluje Tom Stephens, vicepresident skupiny GM Powertrain. „GM Powertrain Europe pracuje v přesně definované koordinaci se sesterskými centry v USA a střední Americe. Díky této těsné spolupráci můžeme našim zákazníkům nabídnout špičkové pohonné jednotky.“

Turínské centrum GM Powertrain Europe a jeho konstrukční středisko má v současné době asi 130 zaměstnanců, v převážné míře specialistů na vývoj vznětových motorů, kteří dříve pracovali ve společném podniku GM-Fiat Powertrain Group. V souvislosti s očekávaným růstem úkolů vzroste počet zaměstnanců v průběhu příštích dvou let asi o polovinu.

Konstrukční centra GM Powertrain Europe, umístěná v Německu, Švédsku a italském Turínu budou společně navrhovat a vyvíjet pohonné jednotky pro modely Opel, Vauxhall, Chevrolet, Cadillac, Saab a další značky koncernu General Motors.

Společnost GM Powertrain Europe má v současné době asi 10 000 zaměstnanců, kteří vyrábějí ročně asi 1,5 milionů motorů pro modely automobilek Opel, Vauxhall, Chevrolet, Cadillac a Saab.

Celosvětová struktura skupiny GM Powertrain zahrnuje 88 výrobních a konstrukčních lokalit ve 14 zemích, kde pracuje dohromady více než 59 000 zaměstnanců. Ti denně vyrobí přes 36 000 motorů a 32 000 převodovek.

Spolupracujeme s TipCars.com
Zisk Bundesbanky klesl, důvodem je nákup dluhopisů Zisk Bundesbanky klesl, důvodem je nákup dluhopisů

Německá centrální banka loni měla nejnižší zisk za…

Domácnosti spotřebují o čtvrtinu energií méně, než po revoluci, uvádějí statistici Domácnosti spotřebují o čtvrtinu energií méně, než po revoluci, uvádějí statistici

Zhruba dvě třetiny energií, které české domácnosti…

Ázerbájdžán vydal zatykač na europoslance Štětinu Ázerbájdžán vydal zatykač na europoslance Štětinu

Ázerbájdžán vydal mezinárodní zatykač na tři členy…

KKCG a Foxconn chtějí přes nový fond do IT nalít desítky milionů eur KKCG a Foxconn chtějí přes nový fond do IT nalít desítky milionů eur

Investiční skupina KKCG a výrobce elektroniky Foxconn…

 
Zdroj: GM Europe
 



reklama


reklama


Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
První snímky Škody Rapid po faceliftu: V porovnání s octavií se mění decentně První snímky Škody Rapid po faceliftu: V porovnání s octavií se mění decentně

Modernizované provedení obou verzí rapidu si zákazníci…

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý…

 






 
Pět ojetých miniaut do 100.000 korun: Co v autě není, nemůže se pokazit?

Pět ojetých miniaut do 100.000 korun: Co v autě není, nemůže se pokazit?

Dnes 08:00

Kdo hledá co možná nejmladší auto a má na něj maximálně 100.000 korun, největší šanci má logicky v segmentu nejmenších vozidel.




Blesk.cz

Chat: Jak ušetřit na daních?

Chat: Jak ušetřit na daních?

Co všechno si můžete odečíst z daní? Jaké výhody, slevy a bonusy se letos vyplatí uplatnit? A do kdy vlastně…

Skandál po Výměně manželek: Míla svedla partnery svých dcer, oznámila Alena

Skandál po Výměně manželek: Míla svedla partnery…

Maminka Alena byla z Výměny manželek doslova v šoku. Po jejím skončení se rozpovídala o podivných vztazích…

 

iSport.cz

ZLATÁ PÍŠŤALKA: Sudím se dařilo, ale Houdek a Zelinka chybovali

ZLATÁ PÍŠŤALKA: Sudím se dařilo, ale Houdek a…

Do jara vstoupili rozhodčí v ePojisteni.cz lize celkově se slušnou formou, ale dvěma z nich se zápasy 17. kola…

Sparta bez Dočkala? Náhradí ho z vlastních zdrojů, může změnit systém

Sparta bez Dočkala? Náhradí ho z vlastních zdrojů,…

Byl sparťanským dirigentem, hra týmu na něm stála, při jeho absenci vázla. Nyní Bořek Dočkal vyjednává o…

 

Reflex.cz

Druhá „sluneční soustava“. Vědci objevili 3 nové obyvatelné planety, které nejsou daleko od Země

Druhá „sluneční soustava“. Vědci objevili 3 nové…

Vědcům se konečně podařilo nalézt dlouho hledanou oázu života ve vesmíru. Evropská jižní laboratoř (ESO), která…

Čtyři důvody, proč je Sobotka přežitý a vyhaslý premiér

Čtyři důvody, proč je Sobotka přežitý a vyhaslý premiér

Co říct o postoji ministerského předsedy a šéfa nejsilnější vládní strany Bohuslava Sobotky, jenž si „dovede…

 
 
reklama