Nová centrála GM Powertrain Europe

Nová centrála GM Powertrain Europe

 

Po rozpuštění společného podniku GM Fiat Powertrain Group letos v květnu vznikla v Turíně nová centrála zaměřená na vývoj a výrobu motorů a převodovek. Asi 130 zaměstnanců, kteří dříve pracovali v GM Fiat Powertrain pracuje na vývoji vznětových motorů.

Po rozpuštění společného podniku GM Fiat Powertrain Group letos v květnu vznikla v Turíně nová globální centrála zaměřená na vývoj a výrobu motorů a převodovek. Asi 130 zaměstnanců, kteří dříve pracovali v GM Fiat Powertrain pracuje převážně na vývoji strategicky důležitých vznětových motorů.

Otevřením nové globální centrály pro vývoj a řízení výroby pohonných jednotek v italskému Turínu dává koncern General Motors jasně najevo svůj zájem na posílení pozice společnosti General Motors Powertrain Europe jako střediska pro vývoj a produkci špičkových zážehových i vznětových motorů.

Společnost GM Powertrain Europe, která zahájila práci 13. května po rozpuštění společného podniku GM Fiat Powertrain Group, má konstrukční kanceláře v Německu, Itálii a Švédsku a výrobní lokality v Rakousku, Německu, Maďarsku a Švédsku. Další konstrukční a výrobní kapacity ve Francii, Německu a Polsku budou do organizační struktury GM Powertrain Europe začleněny začátkem roku 2006.

„Turínská centrála GM Powertrain Europe bude vyrábět pro vozy koncernu GM vyráběné po celém světě především vznětové motory pro osobní automobily, malé zážehové agregáty, manuální převodovky a související ovladače,“ vysvětluje Tom Stephens, vicepresident skupiny GM Powertrain. „GM Powertrain Europe pracuje v přesně definované koordinaci se sesterskými centry v USA a střední Americe. Díky této těsné spolupráci můžeme našim zákazníkům nabídnout špičkové pohonné jednotky.“

Turínské centrum GM Powertrain Europe a jeho konstrukční středisko má v současné době asi 130 zaměstnanců, v převážné míře specialistů na vývoj vznětových motorů, kteří dříve pracovali ve společném podniku GM-Fiat Powertrain Group. V souvislosti s očekávaným růstem úkolů vzroste počet zaměstnanců v průběhu příštích dvou let asi o polovinu.

Konstrukční centra GM Powertrain Europe, umístěná v Německu, Švédsku a italském Turínu budou společně navrhovat a vyvíjet pohonné jednotky pro modely Opel, Vauxhall, Chevrolet, Cadillac, Saab a další značky koncernu General Motors.

Společnost GM Powertrain Europe má v současné době asi 10 000 zaměstnanců, kteří vyrábějí ročně asi 1,5 milionů motorů pro modely automobilek Opel, Vauxhall, Chevrolet, Cadillac a Saab.

Celosvětová struktura skupiny GM Powertrain zahrnuje 88 výrobních a konstrukčních lokalit ve 14 zemích, kde pracuje dohromady více než 59 000 zaměstnanců. Ti denně vyrobí přes 36 000 motorů a 32 000 převodovek.

Spolupracujeme s TipCars.com
EET v nejbližších letech přinese do rozpočtu skoro 23 miliard navíc, slibuje si Babišův úřad EET v nejbližších letech přinese do rozpočtu skoro 23 miliard navíc, slibuje si Babišův úřad

Elektronická evidence tržeb (EET), která byla spuštěna od…

Přední politici německé CDU-CSU žádají konec jednání o vstupu Turecka do EU Přední politici německé CDU-CSU žádají konec jednání o vstupu Turecka do EU

Ukončit rozhovory o přistoupení Turecka k Evropské unii…

Volkswagen chce prodávat elektromobily za cenu konvenčních aut Volkswagen chce prodávat elektromobily za cenu konvenčních aut

Automobilka Volkswagen přislíbila, že se ceny…

 
Zdroj: GM Europe

Štítky GM Opel

 







Doporučujeme
Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně! Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně!

Správné držení volantu je pro bezpečné řízení automobilu…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
Volvo už má v Česku první kusy nové XC60. Je to úplně nejdůležitější model Volvo už má v Česku první kusy nové XC60. Je to úplně nejdůležitější model

Minulé generace vozu XC60 se v České republice prodalo od…

Cena Kodiaqu vydržela jen krátce. Nyní ho Škoda zdražila, a s ním i další auta Cena Kodiaqu vydržela jen krátce. Nyní ho Škoda zdražila, a s ním i další auta

Tuzemská automobilka Škoda sice na českém trhu zlevnila…

 






 
Škoda dala nahlédnout pod pokličku vývoje studie Vision E. Pomohla i virtuální realita

Škoda dala nahlédnout pod pokličku vývoje studie Vision E. Pomohla i virtuální realita

Dnes 13:42

Škoda představila v Šanghaji studii elektromobilu Vision E. Jak vznikaly její tvary? Spolupracovali na nich návrháři z více než dvacítky zemí.




Blesk.cz

Evakuace volebních místností i vysoká účast: Francouzi si volí prezidenta

Evakuace volebních místností i vysoká účast:…

Volební účast v prvním kole francouzských prezidentských voleb dosáhla v nedělní poledne 28,5 procenta, tedy jen…

5 nejzábavnějších her zdarma pro Android

5 nejzábavnějších her zdarma pro Android

Hrajete na mobilu? Pak musíte mít tyhle hity Nehrajete? Stáhněte si je taky, budou se hodit při volné chvilce…

 

iSport.cz

Barcelona to vzdala! Neymara v El Clásiku nenasadí, hrozila i kontumace

Barcelona to vzdala! Neymara v El Clásiku nenasadí,…

Dlouho Barcelona hledala cestu, jak nasadit potrestaného Neymara v dnešním El Clásiku. Na první pohled jasný…

Ať žije Brno! Kometa řádila s fanoušky, hráči zpívali, šéf jel na rolbě

Ať žije Brno! Kometa řádila s fanoušky, hráči…

Devět tisíc fanoušků přišlo společně s hokejisty Komety do centra Brna oslavit mistrovský titul. Přes chlad a…

 

Reflex.cz

Postoupí Le Penová? 6 důvodů, proč v neděli sledovat francouzské volby

Postoupí Le Penová? 6 důvodů, proč v neděli sledovat…

Francouzi v neděli přistoupí po pěti letech k volebním urnám, aby si vybrali novou hlavu státu. Poprvé v…

Nechte Krejčíře, kde je. Je tam dobře zavřen

Nechte Krejčíře, kde je. Je tam dobře zavřen

Je tu žádost českého státu do Jižní Afriky, aby vydali tam odsouzeného vězně Krejčíře domů k potrestání.…