reklama


Nová centrála GM Powertrain Europe

Nová centrála GM Powertrain Europe

 

Po rozpuštění společného podniku GM Fiat Powertrain Group letos v květnu vznikla v Turíně nová centrála zaměřená na vývoj a výrobu motorů a převodovek. Asi 130 zaměstnanců, kteří dříve pracovali v GM Fiat Powertrain pracuje na vývoji vznětových motorů.

Po rozpuštění společného podniku GM Fiat Powertrain Group letos v květnu vznikla v Turíně nová globální centrála zaměřená na vývoj a výrobu motorů a převodovek. Asi 130 zaměstnanců, kteří dříve pracovali v GM Fiat Powertrain pracuje převážně na vývoji strategicky důležitých vznětových motorů.

Otevřením nové globální centrály pro vývoj a řízení výroby pohonných jednotek v italskému Turínu dává koncern General Motors jasně najevo svůj zájem na posílení pozice společnosti General Motors Powertrain Europe jako střediska pro vývoj a produkci špičkových zážehových i vznětových motorů.

Společnost GM Powertrain Europe, která zahájila práci 13. května po rozpuštění společného podniku GM Fiat Powertrain Group, má konstrukční kanceláře v Německu, Itálii a Švédsku a výrobní lokality v Rakousku, Německu, Maďarsku a Švédsku. Další konstrukční a výrobní kapacity ve Francii, Německu a Polsku budou do organizační struktury GM Powertrain Europe začleněny začátkem roku 2006.

„Turínská centrála GM Powertrain Europe bude vyrábět pro vozy koncernu GM vyráběné po celém světě především vznětové motory pro osobní automobily, malé zážehové agregáty, manuální převodovky a související ovladače,“ vysvětluje Tom Stephens, vicepresident skupiny GM Powertrain. „GM Powertrain Europe pracuje v přesně definované koordinaci se sesterskými centry v USA a střední Americe. Díky této těsné spolupráci můžeme našim zákazníkům nabídnout špičkové pohonné jednotky.“

Turínské centrum GM Powertrain Europe a jeho konstrukční středisko má v současné době asi 130 zaměstnanců, v převážné míře specialistů na vývoj vznětových motorů, kteří dříve pracovali ve společném podniku GM-Fiat Powertrain Group. V souvislosti s očekávaným růstem úkolů vzroste počet zaměstnanců v průběhu příštích dvou let asi o polovinu.

Konstrukční centra GM Powertrain Europe, umístěná v Německu, Švédsku a italském Turínu budou společně navrhovat a vyvíjet pohonné jednotky pro modely Opel, Vauxhall, Chevrolet, Cadillac, Saab a další značky koncernu General Motors.

Společnost GM Powertrain Europe má v současné době asi 10 000 zaměstnanců, kteří vyrábějí ročně asi 1,5 milionů motorů pro modely automobilek Opel, Vauxhall, Chevrolet, Cadillac a Saab.

Celosvětová struktura skupiny GM Powertrain zahrnuje 88 výrobních a konstrukčních lokalit ve 14 zemích, kde pracuje dohromady více než 59 000 zaměstnanců. Ti denně vyrobí přes 36 000 motorů a 32 000 převodovek.

Rallye Dakar 2017
Spolupracujeme s TipCars.com
Ťok proti všem - státní půjčovna vlaků padla po roce příprav Ťok proti všem - státní půjčovna vlaků padla po roce příprav

Ministerstvo dopravy po roce příprav vzdalo snahu o…

Zápisník Arsena Lazareviče: Praha parlamentní Zápisník Arsena Lazareviče: Praha parlamentní

Hlavní město Praha si podle Českého rozhlasu platilo PR…

Cena elektřiny v Česku prorazila hranici sto eur Cena elektřiny v Česku prorazila hranici sto eur

Chladné počasí, stojící větrné elektrárny v Německu a…

Takže brexit natvrdo. Premiérka Mayová odmítá polovičatá řešení Takže brexit natvrdo. Premiérka Mayová odmítá polovičatá řešení

Tvrdý rozchod bez polovičatých řešení. S tím se rozhodla…

 
Zdroj: GM Europe
 



reklama


reklama


Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Aero Minor byla vlastně Jawa. Výroba začala před 70 lety Aero Minor byla vlastně Jawa. Výroba začala před 70 lety

Automobil Aero Minor mohl hrát roli lidového vozu v…

Opel má nový ceník malého SUV Mokka. Začíná na 377 900 Kč Opel má nový ceník malého SUV Mokka. Začíná na 377 900 Kč

Na přelomu roku začal Opel v tuzemsku prodávat…

 






 
I tyhle podivnosti jely Dakar! Rolls-Royce, šestikolka, kačena i Lada...

I tyhle podivnosti jely Dakar! Rolls-Royce, šestikolka, kačena i Lada...

Včera

Slavného vytrvalostního závodu se v minulosti zúčastnilo nepřeberné množství netradičních aut. Byly mezi nimi i sporťák nebo luxusní kupé.




Blesk.cz

Mráz v pražské zoo: Klokani i velbloudi si libují, tučňáci jsou schovaní

Mráz v pražské zoo: Klokani i velbloudi si libují,…

Venkovní teploty hluboko pod bodem mrazu nechávají mnoho zvířat na pospas svému osudu. Jinak je tomu v Zoo…

Tajemství hvězdy Ordinace Ivany Jirešové: Rozchod s přítelem! Zanedbávala ho

Tajemství hvězdy Ordinace Ivany Jirešové: Rozchod s…

Měsíce tajila rozchod. Natáčení pořadu Tvoje tvář má známý hlas bylo pro Ivanu Jirešovou (39) časově tak…

 

iSport.cz

Mimořádný úspěch! Ben Cristovao je mistrem Evropy v brazilském jiu jitsu

Mimořádný úspěch! Ben Cristovao je mistrem Evropy v…

Stoupá stále výš nejen jako zpěvák, ale i jako bojovník. Ben Cristovao vybojoval na mistrovství Evropy…

Hlinka zářil při postupu Sparty do finále: Skvělá vizitka pro extraligu

Hlinka zářil při postupu Sparty do finále: Skvělá…

Senzace pro český hokej! Sparta porazila v semifinálové odvetě hokejové Ligy mistrů švédský tým Växjö Lakers 4:0…

 

Reflex.cz

Revoluce ve světě Star Wars. Osmý díl nezačne ikonickými titulky

Revoluce ve světě Star Wars. Osmý díl nezačne…

I když je zpráv o příštím filmu ze světa Hvězdných válek pomálu, režisér v pořadí už osmého filmu Rian Johnson…

Že lidé nadávají poslancům do volů a pijavic? Za 100 tisíc měsíčně pár kapek jedovatých slin vydrží každý

Že lidé nadávají poslancům do volů a pijavic? Za 100…

Základní průměrný plat poslance nebo senátora v České republice letos poprvé vyskočí nad 70 tisíc korun měsíčně.…

 
 
reklama