Nová centrála GM Powertrain Europe

Nová centrála GM Powertrain Europe

 

Po rozpuštění společného podniku GM Fiat Powertrain Group letos v květnu vznikla v Turíně nová centrála zaměřená na vývoj a výrobu motorů a převodovek. Asi 130 zaměstnanců, kteří dříve pracovali v GM Fiat Powertrain pracuje na vývoji vznětových motorů.

Po rozpuštění společného podniku GM Fiat Powertrain Group letos v květnu vznikla v Turíně nová globální centrála zaměřená na vývoj a výrobu motorů a převodovek. Asi 130 zaměstnanců, kteří dříve pracovali v GM Fiat Powertrain pracuje převážně na vývoji strategicky důležitých vznětových motorů.

Otevřením nové globální centrály pro vývoj a řízení výroby pohonných jednotek v italskému Turínu dává koncern General Motors jasně najevo svůj zájem na posílení pozice společnosti General Motors Powertrain Europe jako střediska pro vývoj a produkci špičkových zážehových i vznětových motorů.

Společnost GM Powertrain Europe, která zahájila práci 13. května po rozpuštění společného podniku GM Fiat Powertrain Group, má konstrukční kanceláře v Německu, Itálii a Švédsku a výrobní lokality v Rakousku, Německu, Maďarsku a Švédsku. Další konstrukční a výrobní kapacity ve Francii, Německu a Polsku budou do organizační struktury GM Powertrain Europe začleněny začátkem roku 2006.

„Turínská centrála GM Powertrain Europe bude vyrábět pro vozy koncernu GM vyráběné po celém světě především vznětové motory pro osobní automobily, malé zážehové agregáty, manuální převodovky a související ovladače,“ vysvětluje Tom Stephens, vicepresident skupiny GM Powertrain. „GM Powertrain Europe pracuje v přesně definované koordinaci se sesterskými centry v USA a střední Americe. Díky této těsné spolupráci můžeme našim zákazníkům nabídnout špičkové pohonné jednotky.“

Turínské centrum GM Powertrain Europe a jeho konstrukční středisko má v současné době asi 130 zaměstnanců, v převážné míře specialistů na vývoj vznětových motorů, kteří dříve pracovali ve společném podniku GM-Fiat Powertrain Group. V souvislosti s očekávaným růstem úkolů vzroste počet zaměstnanců v průběhu příštích dvou let asi o polovinu.

Konstrukční centra GM Powertrain Europe, umístěná v Německu, Švédsku a italském Turínu budou společně navrhovat a vyvíjet pohonné jednotky pro modely Opel, Vauxhall, Chevrolet, Cadillac, Saab a další značky koncernu General Motors.

Společnost GM Powertrain Europe má v současné době asi 10 000 zaměstnanců, kteří vyrábějí ročně asi 1,5 milionů motorů pro modely automobilek Opel, Vauxhall, Chevrolet, Cadillac a Saab.

Celosvětová struktura skupiny GM Powertrain zahrnuje 88 výrobních a konstrukčních lokalit ve 14 zemích, kde pracuje dohromady více než 59 000 zaměstnanců. Ti denně vyrobí přes 36 000 motorů a 32 000 převodovek.

Spolupracujeme s TipCars.com
Bitcoin brzy předežene Česko, už dnes spotřebovává stejně elektřiny jako Dánsko Bitcoin brzy předežene Česko, už dnes spotřebovává stejně elektřiny jako Dánsko

Zvýšený zájem o kryptoměny letos na podzim přirozeně…

Tejc se vrací, má se stát náměstkem Pelikána na ministerstvu spravedlnosti Tejc se vrací, má se stát náměstkem Pelikána na ministerstvu spravedlnosti

Politickým náměstkem ministra spravedlnosti Roberta…

Kreml: Díky varování od CIA jsme zmařili atentát v Petrohradu Kreml: Díky varování od CIA jsme zmařili atentát v Petrohradu

Teroristé plánovali útok na katedrálu Panny Marie…

Auta na diesel nejsou na odpis. Češi se podílí na unikátní výrobě syntetické nafty Auta na diesel nejsou na odpis. Češi se podílí na unikátní výrobě syntetické nafty

Doba, kdy auta "z donucení" musela jezdit na dřevoplyn,…

 
Zdroj: GM Europe

Štítky GM Opel

 







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Sháníte čtyřkolku? Máme 5 tipů na spolehlivé ojetiny do 150 tisíc Kč Sháníte čtyřkolku? Máme 5 tipů na spolehlivé ojetiny do 150 tisíc Kč

Díváte se po maximálně desetiletém voze s cenou do 150…

VW Arteon dostane třílitr VR6 Turbo! Bude mít 400 koní, porazí i Panameru VW Arteon dostane třílitr VR6 Turbo! Bude mít 400 koní, porazí i Panameru

Nový šestiválec vůz posune na úplně novou úroveň.…

 





 
Hamilton vs. Marquez vs. Ogier: Čím se liší velikáni?

Hamilton vs. Marquez vs. Ogier: Čím se liší velikáni?

Včera

Hvězda F1 Lewis Hamilton, motocyklový fenomén Marc Marquez a rallyeové eso Sebastien Ogier mají dohromady patnáct titulů mistrů světa. V čem jsou si podobní?




Blesk.cz

Plochu vzdáleného počítače můžete ovládat přes web, Google k tomu spustil nový nástroj

Plochu vzdáleného počítače můžete ovládat přes web,…

Společně s oznámením ukončení podpory aplikací pro Chrome přichází Google s náhradou vzdálené plochy, která byla…

Australané zatkli Kimova špióna. Pro KLDR sháněl zbraně hromadného ničení

Australané zatkli Kimova špióna. Pro KLDR sháněl…

Australští policisté zatkli muže ze Sydney, kterého viní z domlouvání obchodů pro Severní Koreu, včetně prodeje…

 

iSport.cz

Kapitán národního týmu Erat: Dokázali jsme, že můžeme hrát s kýmkoliv

Kapitán národního týmu Erat: Dokázali jsme, že…

Dobrá práce! Kapitán Martin Erat dovedl reprezentaci ke třem výhrám a potvrdil, že právě on je tím správným…

Džeko a Schick: místo gólů srážka. Není to pár, jen spolu hrají, říká kouč

Džeko a Schick: místo gólů srážka. Není to pár, jen…

Skřípe to. Místo, aby ofenzivní opory táhly AS Řím za titulem, spíš si zatím na hřišti překáží. V sobotním…

 

Reflex.cz

V Česku je 3542 mostů v žalostném až havarijním stavu. Kolik malérů se bude muset ještě přihodit, aby se s tím začalo něco dělat?

V Česku je 3542 mostů v žalostném až havarijním…

Nedávný pád pěší lávky (a čtyři zraněné osoby) u Trojského zámku v Praze po čase opět vyprovokoval debatu nad…

Volby v Katalánsku mohou podle průzkumů vyhrát separatistické strany, ale nemusí mít většinu

Volby v Katalánsku mohou podle průzkumů vyhrát…

Předvolební průzkumy se v mnoha zemích světa mýlily, proto je potřebné brát i poslední výsledky v ostře…