Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová generace Mercedesu-Benzu S (W222) na první fotografii

Díky internetu se neutajila ani nová generace stuttgartské třídy S. Je tu její první oficiální fotografie.
Zpět na článek
30. 4. 2013 20:49
30. 4. 2013 21:48
30. 4. 2013 22:01
30. 4. 2013 23:57
30. 4. 2013 21:09
30. 4. 2013 21:24
30. 4. 2013 21:27
2. 5. 2013 10:41
2. 5. 2013 12:04
1. 5. 2013 10:16
1. 5. 2013 10:27
1. 5. 2013 10:43
1. 5. 2013 12:47
2. 5. 2013 09:47
2. 5. 2013 13:29
2. 5. 2013 09:37
2. 5. 2013 09:46
2. 5. 2013 09:57
2. 5. 2013 13:23
1. 5. 2013 11:04
1. 5. 2013 13:18
1. 5. 2013 15:40
30. 4. 2013 20:49
Dizajn
Nech robim co robim, ale ja tymto mercedesom neviem prist na chut....
Rozbalit vlákno
3
30. 4. 2013 22:01
Re: Dizajn
no vidíš a ja si naopak myslím, že méďák momentálne dizajnovo hviezdi. Dizajn je ošemetná vec, pre niekoho dobrý, pre iného hnusný.
30. 4. 2013 23:57
Re: Dizajn
MB počítá s tím, že prodá značné množství S v Číně a podle toho je uzpůsobený design. Navíc majitelé těchle kár uvažují trochu jinak než diskutéři zde...
Avatar - Ja Prvni 123
30. 4. 2013 20:56
Nema sanci...
vzdyt SuperB dostane facelift, ne? ;-)
Rozbalit vlákno
3
30. 4. 2013 22:22
Re: Nema sanci...
Já myslím že to u Benzu zbouchali dobře a mohlo by to Superbu na chvíli zatopit. ;-)
1. 5. 2013 19:58
Re: Nema sanci...
Superb je konkurent třídy E ;-)
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2013 21:18
Re: Nema sanci...
A jak se mu to (vozu střední třídy na technice nižší střední) stalo? Že konkuruje PRÉMIOVÉ VYŠŠí střední? :-)
Avatar - Pekelná Micinka
30. 4. 2013 21:09
Had Enough
Čumák nijak nenadchne, ale takový pocit jsem trochu z eSka měl vždy.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ja Prvni 123
30. 4. 2013 21:20
Re: Had Enough
no - ono asi esko ani nema byt hezky... mabyt povyseny - a to je. Nemyslim to spatne, technicky dobry...
Avatar - Pekelná Micinka
30. 4. 2013 22:44
Re: Had Enough
Já ti rozumím, nemám s mírnou povýšeností u tohohle typu auta žádný problém.
Avatar - Iv8
30. 4. 2013 21:09
Kladivwo
Mohou dělat co se dá, ale určitě už bude minimálně na skicách nový Phaeton, který jej roztrhá na cucky výbavou i 1,2 motorem.
Rozbalit vlákno
4
30. 4. 2013 21:24
Re: Kladivwo
MB S se už nezaměřuje přímo na evropský trh. Čínani mají holt jiný vkus...
Avatar - Lonestarstate
1. 5. 2013 00:16
Re: Kladivwo
Hlavně tam prodává logo. To je pro každého výrobce zlatý důl. Mercedes S-class se zdůvodů enormního cla prodává od 150 000 USD výše....dobíhající starý model přes cenu i své stáří překročil loni hranici 33 000 prodaných kusů, zatímco zastarávání se například v USA projevilo poklesem z 30 000 kusů v roce 2006 na loňských necelých 12 000 kusů. Kdyby někdo kupoval moje výběhový předražený zboží, tak mu taky podstrojuju >:D
30. 4. 2013 21:27
Autoblog
[odkaz]
Rozbalit vlákno
16
Avatar - 3_diamanty
30. 4. 2013 21:40
Re: Autoblog
predne svetla mi pripominaju CLA... viac nam povedia az oficialne fotky ale podla mna to bude opat kral triedy... niet pochyb :yes:
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 21:52
Re: Autoblog
Co jsem četla o připravovaných technologiích - měl by to být (opravdový) náskok díky technice ;-)
Avatar - 3_diamanty
30. 4. 2013 22:35
Re: Autoblog
prekvapilo ma kolko roznych karosarskych verzii chysta mercedes od S-ka.... klobuk dole... konkurencia v podstate ani nema sancu zareagovat ;-)
Avatar - Hammunasakra
30. 4. 2013 22:46
Re: Autoblog
Mercedes se (správně) rozhodl "potvrdit" své KRÁLOVSKÉ postavení v luxusních limuzínách (vozech :yes: :-)
PS: A použité technologie mají být použity i v příští generaci E-Klasse = i tam by to (časem) mohlo být "zajímavé" ;-)
Avatar - flyboyeda
1. 5. 2013 14:02
Re: Autoblog
A co chce Mercedes potvrdit,že vypadá jak korejec ano to se mu povedlo náramě.
Zlatá éra třídy S je u konce a skončila minulou generací teď už to bude s S-klase jenom horší a ano tohle auto to potvrzuje
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2013 15:18
Re: Autoblog
...usoudil flyboyeda dle...
...ČEHO vlastně? Že JEMU se "nezdá" tvar vnějších plechů? ;-)
PS: Já mluvila o (náskoku díky) TECHNICE! :yes: :-)
Avatar - flyboyeda
1. 5. 2013 18:17
Re: Autoblog
PS: Já mluvila o (náskoku díky) TECHNICE, to je moto Audi
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2013 21:25
Re: Autoblog
Já vím že to je reklamní slogan Audi (mne reklamy moc nezajímají). Já mluvila o TECHNICKÉM NÁSKOKU MB S-Klasse (když už "trváte" na jiné formulaci :-)
Avatar - flyboyeda
1. 5. 2013 22:31
Re: Autoblog
Když jel po cestě Mercedes člověk ho vždycky poznal,ale teď to člověk nepozná,jestli to byla Toyota,Hujdaj nebo co,Mercedes přišel o svou IMAGE a hodnotu značky , je mi ukradený jakou úžasnou techniku Mercedes má nebo nemá. Faktem zůstává že Mercedes ztratil to co je v obchodě nejdůležitější svou jedinečnost a IMAGE a to že Mercedes dělá IMAGE pro číňany je ubohost a Mercedes je Minulost

Mercdesy se mi nikdy moc nelíbily,jsem Fanda jiné prémiové značky a bavorák to není

A o jakém technickém náskoku to mluvíš?
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2013 23:05
Re: Autoblog
Když to není BMW ani Mercedes tak které? Infiniti? Jaguar? Cadillac? Maserati? Lexus? Nebo zde ne zrovna běžná Acura? ;-)
S novým S-Klasse přichází více technických novinek, ale měla jsem na mysli tu o níž tu již padla zmínka - funkci "přípravy odpružení" dle/na konkrétní stav vozovky "(z)měřeného" kamerami v přední části vozu.. ;-)
2. 5. 2013 10:41
Re: Autoblog
>:D >:D Jestli nepoznáš cokoliv od MB od čehokoliv od Toyoty, či Hyundaie, tak opravdu nevím, co pohledáváš na automobilovém webu. Bohužel, v poslední době velmi časté. Image a její ztráta v podání MB ? Spíš mám dojem, že MB se velmi snaží profilovat od značky "pro důchodce" do "mladší značky". Nejsem si jist, jestli se jim toto podařilo, ale jako (možná trochu vedlejší) důsledek vidím posun ke značce, která proti minulosti získala "koule". To, co předvádějí s image top modely (AMG) je výborné a ve světle ekožárovek z bruselských kanceláří až neuvěřitelné. Downsizing a použití turba místo atmosféry ? OK, downsizujeme z 6.2 na 5.5 a přidáme tedy ty turba. >:D >:D Velká paráda. Mercedes s vlastní image "jen" pracuje. Audi, i když je vidět obrovská, cílená a promyšlená snaha a neustálé posouvání, stále (dle mne, samozřejmě) nedosáhlo té zažité image spojené s MB. Taková ta automatika v přemýšlení lidí. Ta samozřejmost spojená se zařazením značky, i když nemusí odpovídat realitě. Stačí se podívat na Jaguar, na který byl před současnými modely velmi smutný pohled a i přes to, když se řeklo Jaguar, automaticky jiskřili oči a hlavně u lidí, kteří se o auta nezajímají. Nazval bych to "amatérskou" image a ještě jednou slovně velmi zdůrazňuji ty uvozovky.
Avatar - flyboyeda
2. 5. 2013 11:17
Re: Autoblog
S většinou s tebou nesouhlasím,ale shodnu se na jedné věci,že se z aut pro důchodce snaží udělat auta i pro mladší generace,to že se o to ale snaží neznamená že se jim to povedlo,automobilový design má takové dvě základní etapy jednou je dělat oblé tvary a další etapou je dělat ostřejší a rovné hrany,Mercedes se teď zase vrací k oblým tvarům aby zase další generace mohla mít ostřejší hrany a tak to bude pořád dokolečka.Minulá generace S-klase se opravdu povedla,ale tahle nejnovější generace to má těžší protože vylepšit před předchozí generaci nebylo zas až tak těžké,ale udělat lepší S jak je ta předchozí je mnohem těžší,protože je podle mě nejlepší S všech dob,tohle nové S má akorát víc cingrlátek a menší tuning víc zaoblené světlomety zadní i přední to znamená míň Mercedes a víc Korejec a většina šikmokoých značek se snažila Mercedes vždy napodobit,Mercedes se teď Designem víc napodobil šikmookýmu Designu,takže podobnost Mercedesu a šikmokoch značek je velká asi si viděl málo šikmokoých značek,protože šikmoočkové jsou v kopírování mistři. Mercedes není co býval a už nikdy nebude,protože se z něho stal Šikmoočec
2. 5. 2013 12:04
Re: Autoblog
Přechod na značku pro mladší se dle mne také nepovedl, resp. díky této snaze vznikl jakýsi úkrok stranou směrem k "nesmyslným" AMG, ale běžné modely stále bojují. Pravdou také je, že u MB je nejvíce vidět snaha zalíbit se na dalších trzích. Audi a BMW jednou na o poznání evropštější notě. Nesouhlasím, že MB by byl uplně azijský. Rozpolcenost ? To ano.
Názorově zase nebudeme tak daleko od sebe, jen na to každý jdeme z opačného konce. ;-) A hlavně velký dík za velmi solidní diskuzi. :yes:
Avatar - flyboyeda
1. 5. 2013 18:19
Re: Autoblog
A ještě musím říct že tvar tvých vnějších plechů je taky nic moc
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2013 21:23
Re: Autoblog
No to už VÍME, že VÁM se zdají "nic moc" ;-)
A jak jste "vymyšeňkoval" to že "S-Klasse skončila a už bude horší"?
A prosím vás JAK to "tohle auto potvrzuje"? :-)
30. 4. 2013 22:27
Škoda Superb 3: Kladivo na Mercedes-Benz S
Redakce asi nějak spletla nadpis.... ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - flyboyeda
1. 5. 2013 00:18
A8 is a best of a best
Z venku nic moc a zevnitř ještě hůř to jenový Sko, A8 je pro mě number one a nový * se mi nelíbí
Rozbalit vlákno
11
1. 5. 2013 10:45
Re: A8 is a best of a best
... :-) Basetí xicht je bohužel de mode :-)
Avatar - Alpinis182
1. 5. 2013 11:47
Re: A8 is a best of a best
Pane, ta Vaše A4 se jim opravdu povedla, že ? Nebo je to A6 ? ....
Jo, pardon ona je to A8, omlouvám se... >:-[]
Avatar - cri-cri
1. 5. 2013 12:00
Re: A8 is a best of a best
to výš ted frčí dělat z vyžší třídy jen střední [odkaz] na druhou stranu stačí A4 a jen na zadek přidělat A8 a 80% lidi to nepozná :-) To máž jak zde [odkaz] AUDI 80, kde zepředu je přidělaná maska z A4 a zadek je ze staré A6, taky nevýš na čem jseš když to uvidíš a jestli zas omylem nepijes technický lich misto vodky
Avatar - Alpinis182
1. 5. 2013 13:10
Re: A8 is a best of a best
No, dobrý chujoviny... >:D Jestli spíše nepili oni ten líh, ti co to "vyrobili" >:D
Avatar - cri-cri
1. 5. 2013 14:34
Re: A8 is a best of a best
no tak zelený čaj určitě nepily
Avatar - flyboyeda
1. 5. 2013 13:12
Re: A8 is a best of a best
Já nepatřím mezi 80% lidí jako ty
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2013 13:34
Re: A8 is a best of a best
..což v tomto případě ale NENí nějaké mimořádné "plus", nebo? ;-)
1. 5. 2013 20:08
Re: A8 is a best of a best
Jestli je od sebe nerozeznáš, tak Tě lituju... [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2013 21:16
Re: A8 is a best of a best
A vy Ady2410 je "na první pohled" (bez návodu) od sebe ROZEZNÁTE? ;-)
[odkaz]
Avatar - Alpinis182
1. 5. 2013 23:45
Re: A8 is a best of a best
Lituješ mě v čem ? V tom, že píši v tomto případě s velmi lehkou nadsázkou ?
Nebo že nejsem fanouškem této extrémní designové unifikace ? :no:
Avatar - flyboyeda
1. 5. 2013 00:21
Ten novej Hujdaj S vypadá dobře
Ten novej Hujdaj S vypadá dobře >:D
Rozbalit vlákno
1
1. 5. 2013 10:09
Re: Ten novej Hujdaj S vypadá dobře
mno jo, takovej korejskey japončík >:D zezadu taková větší Toyota skřížená s Hyušem >:D
1. 5. 2013 10:16
MB
Při srovnání s konkurencí jedním slovem dokonalá harmonie.
Rozbalit vlákno
0
1. 5. 2013 10:27
redakce
je slusnosti dat alespon odkaz na zdroj fotek/rendru, kdys us je vybirate i na shopech s 3D modely a bez jedine upravy, on i ten shop ma v pravidlech urcity copyright ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
1. 5. 2013 10:31
chvalim vertikalne zadne svetla
u luxusnych limuzin su zadne svetla orientovane na vysku jednoznacne estetickejsie a charizmatickejsie a stylovejsie [odkaz] ako rozplacnute svetla zasahujuce do veka kufru [odkaz] .... medak vie ako na to.... pockajme si na oficialne fotky.... to budeme kukat na tu paradu.. super medak :yes:
Rozbalit vlákno
0
1. 5. 2013 10:43
Famózní
Nevýrazná A8, stále zajímavá Sedmička, tak trochu jiný, ale dobrý XJ má znovuzrozenýho nejtěžšího konkurenta...a navíc vypadá famózně. Po dlouhý době krásnej Mercedes...(dobrá, Ačko se povedlo taky).
Fantastická práce :-)
Rozbalit vlákno
10
1. 5. 2013 12:47
Re: Famózní
Budu si muset počkat na osobní setkání. Ty přerostlé masky na nových MB mi moc neříkají. Nicméně interiér vypadá velmi slibně, až na tu jeskyni před řidičem.
Avatar - Johny.Rico
1. 5. 2013 23:18
Re: Famózní
Na přerostlý grill u BMW 7 jsme si taky zvykli, tohle bude určitě taky :-)
2. 5. 2013 09:47
Re: Famózní
Mně se 7er nelíbí. Přitom 5er ano. :-)
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2013 10:23
Re: Famózní
Tak pro vás tu je 6GC ;-)
2. 5. 2013 13:29
Re: Famózní
Fuj. >:D Mám radši klasickou 6er.
Avatar - Hammunasakra
2. 5. 2013 17:42
Re: Famózní
Pan Vaverka mne (není to tak dávno) PŘESVĚDČOVAL, že 6 GC je "výrazně jinde" (a HORŠÍ tím snad NEmyslel.. ;-)
PS: "Klasická" Alpina B6 by mne (doma) také NEurazila :-)
Avatar - Dinar
2. 5. 2013 09:37
Re: Famózní
Trochu moc výtek na to, aby se dalo použít slovo famózní. Osobně mi nový designový MB trend nesedí, je to moc vlnité, předchozí "sekaný" design mi byl bližší. Ale nutno říct, že u eska se ta mohutnost masky v celkové velikosti auta "roznese" lépe než třeba u CLA, které je kvůli masivnosti grilu, světel, mohutnému tvarování nárazníku vyloženě těžké na čumák. A ten vnitřek, alespoň u esklády si mohli odpustit kulaté výdechy klimatizace s původem kdesi u racčích křídel, sem se to nehodí. A ta jeskyně, jak říkáš, no, pro mně je to celkově z hlediska designu nepřitažlivé, o technice pochybovat netřeba, jakkoliv tetin pokřik o náskocích díky technice platí v této třídě u D3 obecně, vždy pro toho, kdo je zrovna na tahu s novým modelem.
2. 5. 2013 09:46
Re: Famózní
Vidíš, na výdechy jsem zapomněl. Stávající provedení (výdechů) se mi líbí víc. Tento odkaz napříč portfoliem prostě nechápu - ještě jsem to byl ochoten tolerovat u SLK/ SL, ale tam to končí. Vlnky také nemusím, ale u nových MB mám zvenku asi největší problém právě s čumákem. Nicméně z fotek se zdá, že provedení sedadel, čalounění a těch věcí okolo vypadají opravdu slibně.
Avatar - Dinar
2. 5. 2013 09:57
Re: Famózní
Tak sedačky a kvalita, netřeba pochybovat, je to přece eskláda. Ale mně to prostě všechno nepasuje dohromady, taková ta klasická majestátnost (mluvím o vnitřku) přístrojovky, retro volant, tlačítkový minimalismus, fotely jak z hotelového foyer a do toho sport kulaté výdechy, displaye (jakkoliv budou špičkové) jako řešení levně působící, fakt nevím, rozpaky.
2. 5. 2013 13:23
Re: Famózní
I když výdechy svým provedením spíš připomínají Bentley a Rolls Royce. Chybí jim jen to ovládací táhlo. Možná proto jsem na ně zapomněl. :-)

Jeskyně s displayi je však moje největší výhrada (v interiéru). Nelíbilo se mi to ani na stávající generaci. Nelíbí se mi to ani u E (kde je jen jeskyně), jen tam to nic nezachraňovalo, S to dokázalo vykoupit jinde. A třeba volant se mi na fotce líbil. Nejsem si úplně jist tím kovem v dolní části věnce, ale jinak pěkný.
Avatar - guze
1. 5. 2013 11:04
Pánové a dámo
Král příchází :yes:
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2013 11:22
Re: Pánové a dámo
....já se těším (jsem MOC zvědavá) na "korunního prince", Mercedes CL (S-Klasse Coupe :yes: :-)
Avatar - 3_diamanty
1. 5. 2013 11:31
Re: Pánové a dámo
tak to bude nadhera o tom niet pochyb... a mozno este vacsi masaker bude cabrio ;-)

konkurencia je uz vopred odrovnana ... bez sance.... bmw a audi mozu len snivat :yes:
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2013 12:29
Re: Pánové a dámo
Lidé už přestávají "volit" auto podle toho jaké (ve skutečnosti) je, nějak začíná PŘEVLÁDAT "rozdělování" (jen a pouze) dle značek (viz flyboyeda výše.. ;-)
PS: Nicméně podle toho co o budoucí S-Klasse "proniklo ven", tam určité ZVÝŠENÍ náskoku/odskoku od konkurence opravdu MŮŽE být.. :-)
Avatar - pratel
1. 5. 2013 13:12
Re: Pánové a dámo
Topper: sorry, ale uz sa to neda citat. S tym Audi a BMW sa do nemoty opakujes. Dr. Chocholousek to asi isti. Takisto som obrovsky fanda MB a bezo sporu nove S-ko (S-kupe, Pullman...) bude lider, ale vesmirny rozdiel medzi nim a top modelmi BMW a Audi tam nebude. Momentalne pokukavam po veteranovi BMW 7 E23, takze na bavoraky mi nesahaj.
1. 5. 2013 12:06
Re: Pánové a dámo
v kabriu jasnej kandidat na moje auto na duchod :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2013 12:28
Re: Pánové a dámo
..jako že SPECIÁLní úprava od nějakého tunera? Koukám že české důchody se asi (konečně) DOST razantně ZVÝŠILY - já naposledy četla o průměru 430€, nebo tak nějak.. :-)
1. 5. 2013 12:48
Re: Pánové a dámo
v clanku se o kabriu pise jako o jedne ze 7 variant noveho Ska

a duchody nevim, porizoval bych jiste jako ojete, a v dobe az pujdu do duchodu, tak tohle bude jiz pomalu olizovat veteranskej vek, takze bych to mel jako veterana na duchod, ale i tak, ja jako podnikatel, tedy vlastne prizivnik jak byli nedavno lide jako ja nazvani jednim politikem, stejne duchod nedostanem, ja si na duchod musim vydelat predem sam :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2013 13:59
Re: Pánové a dámo
Ach ano - to bude ale (nejspíš ;-) ) u CL (S-Klasse Coupe :-)
PS: Ano důchodové systémy "skřípou" v celé Evropě - četla jsem o tom českém, že dnešní "omladina" bude muset pracovat min. do 70ti, aby dostala ca polovinu dnešního důchodu = VYNIKAJÍCÍ vize budoucnosti..
1. 5. 2013 20:10
Re: Pánové a dámo
A to je ten slavnej kapitalismus :no:
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2013 21:14
Re: Pánové a dámo
Ne to je "ten slavnej POPUlismus" :-)
PS: Aneb MNOHEM více "skřípou" v (dříve) NEkapitalistických státech - jako třeba v česku ;-)
Avatar - Dinar
2. 5. 2013 09:41
Re: Pánové a dámo
Které méně skřípající kapitalistické státy máš na mysli, Itálii, Španělsko, Portugalsko, Francii? Fakt tam důchodové systémy skřípou méně než např. u nás? Z čeho u takového tvrzení vycházíš?
Avatar - pratel
1. 5. 2013 13:18
Staronovy
dizajnovy prvok pozorujem pri novom S-ku. Masivna vystupena chromovana maska chladica ala W116 /W126. Zaujimave. Trosku skoda tej podobnosti s CLA, u Audi je ta uniformita hrozna.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2013 13:31
Re: Staronovy
Ano, té "uniformity" je (už) opravdu trochu PŘÍLIŠ.. :-|
..nicméně k (skoro) absolutní DOKONALOSTI jej dotáhla Škoda Auto ;-)

[odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
2. 5. 2013 00:46
Re: Staronovy
Rapid si z Oktávkou zezadu nespleteš, kvůli tvaru světel. Zepředu jen do vzdálenosti, než lze rozpoznat lemovanou masku u Octavie. Osobně nechápu, co komu, že se design modelů u některých značek značně sjednotil, komplikuje jednotlivé modely rozpoznat (z normální vzdálenosti). To je jako nepoznat brunetu od blondýny, jenom proto, že obě mají dvě ruce, nohy, kozy... Prostě ta rozmanitost je více ukryta a nemusí u každého modelu křičet do světa. Mimochodem, předvčírem jsem viděl novou Octavii sedan v modré metalíze, podobné té, co dostala II RS. Moc jí to slušelo. Stříbrná moc nefunguje, a co jsem viděl, tak ani taková ta zemitě nazlátlá metalíza. A dnes jsem viděl vedle sebe Rapid a Fabii, oboje v té limetkové metalíze. A zatímco na Fabii docela jde, tak na Rapid ee.
Avatar - vabis
1. 5. 2013 15:08
o názor CZ nejde
Auto musí dobře vypadat v Číně, Rusku, USA, Arábii o Evropu nedejbože nějaké Česko až tolik nejde. Proto nás ten globální design tak nechytá za srdce. Navíc jsou auta co vypadají dobře na obrázcích a pak ty, které jsou OK v reálu. Esko bylo vždycky spíš až to druhé. CLA je na obrázcích taky průměr, v reálu je to pak vyloženě hodně chytlavé, šik a sexy. Osobně mírně zápasím, že předek je samý nasávací otvor. Horní linie předních světel koresponduje méně vhodně s tím horním led pásem. Zadní světla jsou mírně užší. Boční prolisy jsou takové no no. Design (známý už skoro 2 roky) tedy podle školní stupnice za 2.

Uvidíme jaké budou všechny novinky a jejich fuknce. Stejně nakolik pohodlná bude jízda, která se od w220 ve prospěch (byť celkově povedenější) w221 až tak nezvedla. Na ABC suspension (kod výbavy 487) jsem velice zvědavý. Uvnitř jsem čekal že bude o něco víc místa. V hlavních rozměrech je vždycky jen o 1-2 cm víc než w221. Nové tlačítka a funkce potěší. Přístrojovka se dost líbí. Kontroverznímu volantu fandím. Možnost spojení 63amg + 4matic bude asi "žrádlo", byť za cenu dvou běžných pětikil, takže výběr motoru bude zas jasný. Jo těšíme se jak malí o tom žádná.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2013 15:15
Re: o názor CZ nejde
Pěkně napsáno :yes: :-)
PS: Věřím že ABC suspension bude fungovat minimálně tak dobře jako jeho (19 let stará) "obdoba" v Citroën Xantia Activa ;-)
PPS: Také se TĚŠÍM (byť spíš na verzi Coupe :-)
Avatar - Dinar
2. 5. 2013 09:53
Re: o názor CZ nejde
Zní to hezky, otázkou je, jestli to tak bude i fungovat. Mercedes válcoval roky konkurenci, prodejně, jako etalon premiových značek nejen v lux. segmentu, ale i o třídu dvě níže. Jenže to už je pryč, osobně cítím z nových MB trochu vnitrofiremní rozpaky, na můj vkus se tato historicky nejukotvenější značka v posledních letech designově příliš hledá, hledá svůj nový (proč?) výraz... a jak to vypadá, sází na globálnost. Ale bude to fungovat? Uvidíme, jsem docela zvědav, ale myslím, že ona evropskost, punc evropské "echt" premie byla jedním z faktorů, která Mercedesy v zámoří prodávala, globální rozmělnění podle mého přinese spíše ústup, o techniku dnes už nejde, doby, kdy tu byl z hlediska techniky Mercedes a pak další auta jsou historií, a to platí i ve třídě tříd. ;-)
2. 5. 2013 10:57
Re: o názor CZ nejde
Přijde mi to jako důsledek snahy oprostit se od image "značky pro důchodce" a snahy přitáhnout mladší klientelu. Pardoxně to dle mne funguje u obecně sportovněji zaměřených modelů (myšleno karosářským provedením), protože různá coupé a cabria mi designově fungují. Top AMG image modely jsou až komicky působivé. "Amerika" v evropském podání. Vedlejší kolej vedle sofistikovanosti BMW a Audi. Ale u klasických modelů je posun k mladší klientele obtížnější. A hlavně oko evropana (a vlastně se to potvrzuje i zde) bude mít problém přijmout prvky, který mají zaujmout zájmové trhy. ;-\
Avatar - vabis
1. 5. 2013 15:40
Guten Tag Kylie
Guten Tag Kylie, Vás si pamatuji už z dob tipcarsu. Jak jste vědomostmi válcovala 3/4 mužských diskutujících ;-) Jsem rád, že se kombinace VELKÝCH a MaLýCH písmen daří držet na uzdě. ... Primárně není důvod aby vzduchový podvozek nefungoval. Dyť to měly některé autobusy už v 60 letech. Kamiony mají vzduch (byť z důvodu změny výšky) vzadu taky všechny. U Toyoty LC 100 to půl mega drží. U ML II. generace zatím ještě taky. U motýla w220 se holt nezadařilo. U w221 pak nebylo na výběr, airmatic už v sérii, zatím se nikdo netváří zle, tak uvidíme. Byť tu je hlavní to, ne že to je vzduch. Ale že se kamera dívá na to co je před autem, a podle toho předpřipravuje podvozek dopředu! Toto je revoluce co zatím nemá nikdo. To u mě má medvěd vždycky 4 dveře, ať žehličkám R129 nebo pak CL jsem na chuť nikdy nepřišel, ale nevadí. K Vám jako dámě se bude kupé hodit lépe. Kdyby nějaký Citroen DS nedostačoval.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hammunasakra
1. 5. 2013 16:04
Re: Guten Tag Kylie
Dobrý den Lukáši :-)
Děkuji za "kompliment", já o kvalitách podvozku S-Klasse NEpochybuji ani v nejmenším. To byla jen taková "připomínka" pro (auto)historie NEznalé.. ;-)
Ano, o té "předpřípravě" vím/jsem četla a i proto mluvím o (reálném) NÁSKOKu (díky technice) MERCEDESu, před konkurencí (která by se v příští generaci měla "přenést" i o třídu níže do E-Klasse :yes: :-)
PS: Já stále jezdím v (už třetí) C5 V6 - co se DS týče tak HODNĚ se mi líbí maličké DS3 (to ale ne pro mě ;-) ) a zajímavé by mohlo být plug-in hybrid 4x4 DS9 - ale úvahu že by mi lépe "pasovalo" nové S-Klasse Coupe slyším RÁDA :-)
Pěkný den (v pěkném kvalitním autě - třeba nové generaci S-Klasse přeji ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
1. 5. 2013 21:52
Re: Guten Tag Kylie
a coz teprve "vzduchove" Jaguary... ;-)
Avatar - nardoxx
2. 5. 2013 09:18
na mercedes nič moc
Tento Mercedes je fakt hnusny - predok vyzera ako z A-cka z boku je tiez hrozny, milion nezmeselnych prelisov :no: , asi to M-B mysli vazne s tym ze zacina mierit na "mladych" (ale ktory 20-rocny clovek si kupi M-B S) alebo sa uplne na europu vykaslal
Rozbalit vlákno
0