MB počítá s tím, že prodá značné množství S v Číně a podle toho je uzpůsobený design. Navíc majitelé těchle kár uvažují trochu jinak než diskutéři zde...
Hlavně tam prodává logo. To je pro každého výrobce zlatý důl. Mercedes S-class se zdůvodů enormního cla prodává od 150 000 USD výše....dobíhající starý model přes cenu i své stáří překročil loni hranici 33 000 prodaných kusů, zatímco zastarávání se například v USA projevilo poklesem z 30 000 kusů v roce 2006 na loňských necelých 12 000 kusů. Kdyby někdo kupoval moje výběhový předražený zboží, tak mu taky podstrojuju >:D
Mercedes se (správně) rozhodl "potvrdit" své KRÁLOVSKÉ postavení v luxusních limuzínách (vozech :yes::-)
PS: A použité technologie mají být použity i v příští generaci E-Klasse = i tam by to (časem) mohlo být "zajímavé" ;-)
A co chce Mercedes potvrdit,že vypadá jak korejec ano to se mu povedlo náramě.
Zlatá éra třídy S je u konce a skončila minulou generací teď už to bude s S-klase jenom horší a ano tohle auto to potvrzuje
Když jel po cestě Mercedes člověk ho vždycky poznal,ale teď to člověk nepozná,jestli to byla Toyota,Hujdaj nebo co,Mercedes přišel o svou IMAGE a hodnotu značky , je mi ukradený jakou úžasnou techniku Mercedes má nebo nemá. Faktem zůstává že Mercedes ztratil to co je v obchodě nejdůležitější svou jedinečnost a IMAGE a to že Mercedes dělá IMAGE pro číňany je ubohost a Mercedes je Minulost
Mercdesy se mi nikdy moc nelíbily,jsem Fanda jiné prémiové značky a bavorák to není
Když to není BMW ani Mercedes tak které? Infiniti? Jaguar? Cadillac? Maserati? Lexus? Nebo zde ne zrovna běžná Acura? ;-)
S novým S-Klasse přichází více technických novinek, ale měla jsem na mysli tu o níž tu již padla zmínka - funkci "přípravy odpružení" dle/na konkrétní stav vozovky "(z)měřeného" kamerami v přední části vozu.. ;-)
>:D >:D Jestli nepoznáš cokoliv od MB od čehokoliv od Toyoty, či Hyundaie, tak opravdu nevím, co pohledáváš na automobilovém webu. Bohužel, v poslední době velmi časté. Image a její ztráta v podání MB ? Spíš mám dojem, že MB se velmi snaží profilovat od značky "pro důchodce" do "mladší značky". Nejsem si jist, jestli se jim toto podařilo, ale jako (možná trochu vedlejší) důsledek vidím posun ke značce, která proti minulosti získala "koule". To, co předvádějí s image top modely (AMG) je výborné a ve světle ekožárovek z bruselských kanceláří až neuvěřitelné. Downsizing a použití turba místo atmosféry ? OK, downsizujeme z 6.2 na 5.5 a přidáme tedy ty turba. >:D >:D Velká paráda. Mercedes s vlastní image "jen" pracuje. Audi, i když je vidět obrovská, cílená a promyšlená snaha a neustálé posouvání, stále (dle mne, samozřejmě) nedosáhlo té zažité image spojené s MB. Taková ta automatika v přemýšlení lidí. Ta samozřejmost spojená se zařazením značky, i když nemusí odpovídat realitě. Stačí se podívat na Jaguar, na který byl před současnými modely velmi smutný pohled a i přes to, když se řeklo Jaguar, automaticky jiskřili oči a hlavně u lidí, kteří se o auta nezajímají. Nazval bych to "amatérskou" image a ještě jednou slovně velmi zdůrazňuji ty uvozovky.
S většinou s tebou nesouhlasím,ale shodnu se na jedné věci,že se z aut pro důchodce snaží udělat auta i pro mladší generace,to že se o to ale snaží neznamená že se jim to povedlo,automobilový design má takové dvě základní etapy jednou je dělat oblé tvary a další etapou je dělat ostřejší a rovné hrany,Mercedes se teď zase vrací k oblým tvarům aby zase další generace mohla mít ostřejší hrany a tak to bude pořád dokolečka.Minulá generace S-klase se opravdu povedla,ale tahle nejnovější generace to má těžší protože vylepšit před předchozí generaci nebylo zas až tak těžké,ale udělat lepší S jak je ta předchozí je mnohem těžší,protože je podle mě nejlepší S všech dob,tohle nové S má akorát víc cingrlátek a menší tuning víc zaoblené světlomety zadní i přední to znamená míň Mercedes a víc Korejec a většina šikmokoých značek se snažila Mercedes vždy napodobit,Mercedes se teď Designem víc napodobil šikmookýmu Designu,takže podobnost Mercedesu a šikmokoch značek je velká asi si viděl málo šikmokoých značek,protože šikmoočkové jsou v kopírování mistři. Mercedes není co býval a už nikdy nebude,protože se z něho stal Šikmoočec
Přechod na značku pro mladší se dle mne také nepovedl, resp. díky této snaze vznikl jakýsi úkrok stranou směrem k "nesmyslným" AMG, ale běžné modely stále bojují. Pravdou také je, že u MB je nejvíce vidět snaha zalíbit se na dalších trzích. Audi a BMW jednou na o poznání evropštější notě. Nesouhlasím, že MB by byl uplně azijský. Rozpolcenost ? To ano.
Názorově zase nebudeme tak daleko od sebe, jen na to každý jdeme z opačného konce. ;-) A hlavně velký dík za velmi solidní diskuzi. :yes:
No to už VÍME, že VÁM se zdají "nic moc" ;-)
A jak jste "vymyšeňkoval" to že "S-Klasse skončila a už bude horší"?
A prosím vás JAK to "tohle auto potvrzuje"? :-)
to výš ted frčí dělat z vyžší třídy jen střední [odkaz] na druhou stranu stačí A4 a jen na zadek přidělat A8 a 80% lidi to nepozná :-) To máž jak zde [odkaz] AUDI 80, kde zepředu je přidělaná maska z A4 a zadek je ze staré A6, taky nevýš na čem jseš když to uvidíš a jestli zas omylem nepijes technický lich misto vodky
je slusnosti dat alespon odkaz na zdroj fotek/rendru, kdys us je vybirate i na shopech s 3D modely a bez jedine upravy, on i ten shop ma v pravidlech urcity copyright ;-)
u luxusnych limuzin su zadne svetla orientovane na vysku jednoznacne estetickejsie a charizmatickejsie a stylovejsie [odkaz] ako rozplacnute svetla zasahujuce do veka kufru [odkaz] .... medak vie ako na to.... pockajme si na oficialne fotky.... to budeme kukat na tu paradu.. super medak :yes:
Nevýrazná A8, stále zajímavá Sedmička, tak trochu jiný, ale dobrý XJ má znovuzrozenýho nejtěžšího konkurenta...a navíc vypadá famózně. Po dlouhý době krásnej Mercedes...(dobrá, Ačko se povedlo taky).
Fantastická práce :-)
Budu si muset počkat na osobní setkání. Ty přerostlé masky na nových MB mi moc neříkají. Nicméně interiér vypadá velmi slibně, až na tu jeskyni před řidičem.
Pan Vaverka mne (není to tak dávno) PŘESVĚDČOVAL, že 6 GC je "výrazně jinde" (a HORŠÍ tím snad NEmyslel.. ;-)
PS: "Klasická" Alpina B6 by mne (doma) také NEurazila :-)
Trochu moc výtek na to, aby se dalo použít slovo famózní. Osobně mi nový designový MB trend nesedí, je to moc vlnité, předchozí "sekaný" design mi byl bližší. Ale nutno říct, že u eska se ta mohutnost masky v celkové velikosti auta "roznese" lépe než třeba u CLA, které je kvůli masivnosti grilu, světel, mohutnému tvarování nárazníku vyloženě těžké na čumák. A ten vnitřek, alespoň u esklády si mohli odpustit kulaté výdechy klimatizace s původem kdesi u racčích křídel, sem se to nehodí. A ta jeskyně, jak říkáš, no, pro mně je to celkově z hlediska designu nepřitažlivé, o technice pochybovat netřeba, jakkoliv tetin pokřik o náskocích díky technice platí v této třídě u D3 obecně, vždy pro toho, kdo je zrovna na tahu s novým modelem.
Vidíš, na výdechy jsem zapomněl. Stávající provedení (výdechů) se mi líbí víc. Tento odkaz napříč portfoliem prostě nechápu - ještě jsem to byl ochoten tolerovat u SLK/ SL, ale tam to končí. Vlnky také nemusím, ale u nových MB mám zvenku asi největší problém právě s čumákem. Nicméně z fotek se zdá, že provedení sedadel, čalounění a těch věcí okolo vypadají opravdu slibně.
Tak sedačky a kvalita, netřeba pochybovat, je to přece eskláda. Ale mně to prostě všechno nepasuje dohromady, taková ta klasická majestátnost (mluvím o vnitřku) přístrojovky, retro volant, tlačítkový minimalismus, fotely jak z hotelového foyer a do toho sport kulaté výdechy, displaye (jakkoliv budou špičkové) jako řešení levně působící, fakt nevím, rozpaky.
I když výdechy svým provedením spíš připomínají Bentley a Rolls Royce. Chybí jim jen to ovládací táhlo. Možná proto jsem na ně zapomněl. :-)
Jeskyně s displayi je však moje největší výhrada (v interiéru). Nelíbilo se mi to ani na stávající generaci. Nelíbí se mi to ani u E (kde je jen jeskyně), jen tam to nic nezachraňovalo, S to dokázalo vykoupit jinde. A třeba volant se mi na fotce líbil. Nejsem si úplně jist tím kovem v dolní části věnce, ale jinak pěkný.
Lidé už přestávají "volit" auto podle toho jaké (ve skutečnosti) je, nějak začíná PŘEVLÁDAT "rozdělování" (jen a pouze) dle značek (viz flyboyeda výše.. ;-)
PS: Nicméně podle toho co o budoucí S-Klasse "proniklo ven", tam určité ZVÝŠENÍ náskoku/odskoku od konkurence opravdu MŮŽE být.. :-)
Topper: sorry, ale uz sa to neda citat. S tym Audi a BMW sa do nemoty opakujes. Dr. Chocholousek to asi isti. Takisto som obrovsky fanda MB a bezo sporu nove S-ko (S-kupe, Pullman...) bude lider, ale vesmirny rozdiel medzi nim a top modelmi BMW a Audi tam nebude. Momentalne pokukavam po veteranovi BMW 7 E23, takze na bavoraky mi nesahaj.
..jako že SPECIÁLní úprava od nějakého tunera? Koukám že české důchody se asi (konečně) DOST razantně ZVÝŠILY - já naposledy četla o průměru 430€, nebo tak nějak.. :-)
v clanku se o kabriu pise jako o jedne ze 7 variant noveho Ska
a duchody nevim, porizoval bych jiste jako ojete, a v dobe az pujdu do duchodu, tak tohle bude jiz pomalu olizovat veteranskej vek, takze bych to mel jako veterana na duchod, ale i tak, ja jako podnikatel, tedy vlastne prizivnik jak byli nedavno lide jako ja nazvani jednim politikem, stejne duchod nedostanem, ja si na duchod musim vydelat predem sam :-)
Ach ano - to bude ale (nejspíš ;-) ) u CL (S-Klasse Coupe :-)
PS: Ano důchodové systémy "skřípou" v celé Evropě - četla jsem o tom českém, že dnešní "omladina" bude muset pracovat min. do 70ti, aby dostala ca polovinu dnešního důchodu = VYNIKAJÍCÍ vize budoucnosti..
Které méně skřípající kapitalistické státy máš na mysli, Itálii, Španělsko, Portugalsko, Francii? Fakt tam důchodové systémy skřípou méně než např. u nás? Z čeho u takového tvrzení vycházíš?
dizajnovy prvok pozorujem pri novom S-ku. Masivna vystupena chromovana maska chladica ala W116 /W126. Zaujimave. Trosku skoda tej podobnosti s CLA, u Audi je ta uniformita hrozna.
Rapid si z Oktávkou zezadu nespleteš, kvůli tvaru světel. Zepředu jen do vzdálenosti, než lze rozpoznat lemovanou masku u Octavie. Osobně nechápu, co komu, že se design modelů u některých značek značně sjednotil, komplikuje jednotlivé modely rozpoznat (z normální vzdálenosti). To je jako nepoznat brunetu od blondýny, jenom proto, že obě mají dvě ruce, nohy, kozy... Prostě ta rozmanitost je více ukryta a nemusí u každého modelu křičet do světa. Mimochodem, předvčírem jsem viděl novou Octavii sedan v modré metalíze, podobné té, co dostala II RS. Moc jí to slušelo. Stříbrná moc nefunguje, a co jsem viděl, tak ani taková ta zemitě nazlátlá metalíza. A dnes jsem viděl vedle sebe Rapid a Fabii, oboje v té limetkové metalíze. A zatímco na Fabii docela jde, tak na Rapid ee.
Auto musí dobře vypadat v Číně, Rusku, USA, Arábii o Evropu nedejbože nějaké Česko až tolik nejde. Proto nás ten globální design tak nechytá za srdce. Navíc jsou auta co vypadají dobře na obrázcích a pak ty, které jsou OK v reálu. Esko bylo vždycky spíš až to druhé. CLA je na obrázcích taky průměr, v reálu je to pak vyloženě hodně chytlavé, šik a sexy. Osobně mírně zápasím, že předek je samý nasávací otvor. Horní linie předních světel koresponduje méně vhodně s tím horním led pásem. Zadní světla jsou mírně užší. Boční prolisy jsou takové no no. Design (známý už skoro 2 roky) tedy podle školní stupnice za 2.
Uvidíme jaké budou všechny novinky a jejich fuknce. Stejně nakolik pohodlná bude jízda, která se od w220 ve prospěch (byť celkově povedenější) w221 až tak nezvedla. Na ABC suspension (kod výbavy 487) jsem velice zvědavý. Uvnitř jsem čekal že bude o něco víc místa. V hlavních rozměrech je vždycky jen o 1-2 cm víc než w221. Nové tlačítka a funkce potěší. Přístrojovka se dost líbí. Kontroverznímu volantu fandím. Možnost spojení 63amg + 4matic bude asi "žrádlo", byť za cenu dvou běžných pětikil, takže výběr motoru bude zas jasný. Jo těšíme se jak malí o tom žádná.
Pěkně napsáno :yes::-)
PS: Věřím že ABC suspension bude fungovat minimálně tak dobře jako jeho (19 let stará) "obdoba" v Citroën Xantia Activa ;-)
PPS: Také se TĚŠÍM (byť spíš na verzi Coupe :-)
Zní to hezky, otázkou je, jestli to tak bude i fungovat. Mercedes válcoval roky konkurenci, prodejně, jako etalon premiových značek nejen v lux. segmentu, ale i o třídu dvě níže. Jenže to už je pryč, osobně cítím z nových MB trochu vnitrofiremní rozpaky, na můj vkus se tato historicky nejukotvenější značka v posledních letech designově příliš hledá, hledá svůj nový (proč?) výraz... a jak to vypadá, sází na globálnost. Ale bude to fungovat? Uvidíme, jsem docela zvědav, ale myslím, že ona evropskost, punc evropské "echt" premie byla jedním z faktorů, která Mercedesy v zámoří prodávala, globální rozmělnění podle mého přinese spíše ústup, o techniku dnes už nejde, doby, kdy tu byl z hlediska techniky Mercedes a pak další auta jsou historií, a to platí i ve třídě tříd. ;-)
Přijde mi to jako důsledek snahy oprostit se od image "značky pro důchodce" a snahy přitáhnout mladší klientelu. Pardoxně to dle mne funguje u obecně sportovněji zaměřených modelů (myšleno karosářským provedením), protože různá coupé a cabria mi designově fungují. Top AMG image modely jsou až komicky působivé. "Amerika" v evropském podání. Vedlejší kolej vedle sofistikovanosti BMW a Audi. Ale u klasických modelů je posun k mladší klientele obtížnější. A hlavně oko evropana (a vlastně se to potvrzuje i zde) bude mít problém přijmout prvky, který mají zaujmout zájmové trhy. ;-\
Guten Tag Kylie, Vás si pamatuji už z dob tipcarsu. Jak jste vědomostmi válcovala 3/4 mužských diskutujících ;-) Jsem rád, že se kombinace VELKÝCH a MaLýCH písmen daří držet na uzdě. ... Primárně není důvod aby vzduchový podvozek nefungoval. Dyť to měly některé autobusy už v 60 letech. Kamiony mají vzduch (byť z důvodu změny výšky) vzadu taky všechny. U Toyoty LC 100 to půl mega drží. U ML II. generace zatím ještě taky. U motýla w220 se holt nezadařilo. U w221 pak nebylo na výběr, airmatic už v sérii, zatím se nikdo netváří zle, tak uvidíme. Byť tu je hlavní to, ne že to je vzduch. Ale že se kamera dívá na to co je před autem, a podle toho předpřipravuje podvozek dopředu! Toto je revoluce co zatím nemá nikdo. To u mě má medvěd vždycky 4 dveře, ať žehličkám R129 nebo pak CL jsem na chuť nikdy nepřišel, ale nevadí. K Vám jako dámě se bude kupé hodit lépe. Kdyby nějaký Citroen DS nedostačoval.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Dobrý den Lukáši :-)
Děkuji za "kompliment", já o kvalitách podvozku S-Klasse NEpochybuji ani v nejmenším. To byla jen taková "připomínka" pro (auto)historie NEznalé.. ;-)
Ano, o té "předpřípravě" vím/jsem četla a i proto mluvím o (reálném) NÁSKOKu (díky technice) MERCEDESu, před konkurencí (která by se v příští generaci měla "přenést" i o třídu níže do E-Klasse :yes::-)
PS: Já stále jezdím v (už třetí) C5 V6 - co se DS týče tak HODNĚ se mi líbí maličké DS3 (to ale ne pro mě ;-) ) a zajímavé by mohlo být plug-in hybrid 4x4 DS9 - ale úvahu že by mi lépe "pasovalo" nové S-Klasse Coupe slyším RÁDA :-)
Pěkný den (v pěkném kvalitním autě - třeba nové generaci S-Klasse přeji ;-)
Tento Mercedes je fakt hnusny - predok vyzera ako z A-cka z boku je tiez hrozny, milion nezmeselnych prelisov :no: , asi to M-B mysli vazne s tym ze zacina mierit na "mladych" (ale ktory 20-rocny clovek si kupi M-B S) alebo sa uplne na europu vykaslal