Vážená redakcia, skutočne by ste mohli popracovať na kvalite videa. A teraz nemyslím nejaké náročné spracovanie, strih či hudbu, ale len takú základnú vec, ako je stabilný a neroztrasený obraz. Pretože to video vyzerá, akoby bolo natáčané na mobilný telefón z ruky, bez akéhokoľvek stabilizátora. Ak by to video bolo snímané s aspoň základným gimballom za stovku, nebolo by také roztrasené.
Poznámka je oprávnená a správna, ale čo sa ACZ týka, tak aj naivná. Tých pripomienok a upozornení ohľadne kvality práce a úrovne zverejneného materiálu boli mraky a reakcie boli doteraz aké...buď nasledovala nejaká blbá výhovorka, alebo sa nestalo vôbec nič. Dúfaš tentoraz v niečo viac? ;-)
video je tam jen kvuli reklamě, bo jsme naivní, že by v něm mohlo být něco pěkného. Už ty dotyky auta ma vadí, ještě to příště může olizovat nebo se dotýkat pinďourem.
No prostě video total o H.ov.
Chýba jej iskra. Nemá čím uchvátiť. Totálne nudné tuctové auto. Možno technicky dobré, možno praktické, spoľahlivé a trvácne. Ale nič, čo by stálo aspoň za zdvihnutie obočia. O.K., videli sme, karavána môže kráčať ďalej.
Tady se postavim do opozice. Jak ze vcerejsich fotek jsem nadseny nebyl tak z detajlnich dnesnich fotek mam pocit presne opacny. Nenachazim nepropracovanou cast vnejsku nebo vnitrku. Vse vypada skvele, moderne, evropsky. Ze je to "proste dalsi z rady HB" je to co my evropani chceme, tezko ceedu urcenemu prave jen pro evropu toto vytknout.
Uvnitr je pak videt kam a jak se korejci posouvaji, jakykoli despekt uz neni na miste a i ti nejlepsi se musi mit na pozoru. Ze to bude mit jen zlomkove prodeje golfu? Ano, bude, ale ja uz bych s timhle nemel nejmensi problem a pokud by korejci meli v nabidce motor o ktery bych jevil zajem, bylo by jejich dealerstvi jedno z prvnich kam bych zasel. Ne k fordu, ne k VW, ne k opelu... za me proste za staticke dojmy z fotek palec hore. :yes:
Ale to si ma zle pochopil, o tom vôbec nepíšem. Bez debaty išla KIA hore, či je to dizajn, materiály, technika... To nerozporujem a bezpochyby to je kus dobrého auta. Ale nič ma na nej nezaujalo. Je to proste všetko tak samozrejmé a očakávané, neobjavil som na tom aute nič, čo by som zvlášť vyzdvihol, alebo čo by ma oslovilo viac alebo odlišne od konkurencie. Niet sa nad čím pozastaviť a podebatovať o tom. Všetko je dobré, pekné, kvalitné, ale nič nenadchne.
Čo je podľa Teba posledná doba? Ale ak myslíš čerstvé správy, tak zvedavosť vzbudzuje napr. nový Focus. Inak, človeče, ani neviem, kompakty nejak novinkami nehýria, uvidíme po Ženeve; Všade je to samé SUV a crossovery, ku ktorým neinklinujem už vôbec. Keby sme šli nižšie, určite ma bude zaujímať nové Clio a chválim Fabiu za decentný a vcelku vydarený facelift, aj keď väčšina má, ako som si všimol, iný názor.
Celkovo to ale začína byť nuda, neviem, čím to je, nejak značky viac a viac spoliehajú na konzervatizmus a nové modely majú podobný dizajn ako ich predchodcovia. Nie že by bol nový Ceed nejakým spôsobom nevydarený, určite by som sa zaň nehanbil, ale z pohľadu dizajnu neviem, či by som vo vlastných očiach jeho voľbu obhájil, voči Golfu, Astre či čomukoľvek inému. Príde mi príliš unisex, ako výsledok snahy nikoho neuraziť. Neviem, či je to správna cesta práve pre kórejskú značku.
Ja ti rozumiem, len mi to príde také, že neviem presne čo by som rád, ale nič z toho čo je k dispozícii mi nejde na chuť >:D No ale taký Megane sa na predchodcu rozhodne veľmi nepodobá >:D
No to ma každy jinak. Ja bych třeba rozhodně nenavštivl dealerstvi jako jedno z prvnich jen na zakladě nějakych statickych dojmu. A když už bych šel k dealerovy od kie mezi prvnima tak proto, že bych se chtěl přesvědčit jestli se posunuli a hlavně kam. A třeba jak zmiňuješ, tak osobně, už jen diky motorizacim bych zatim u kie nepořidil i kdyby mi to auto jinak sedělo.
Dizajn je aj na druhy pohlad nemastny neslany, okej interier mozno bude nazivo lepsie posobit ako z fotiek, ale Kia sa profilovala ako sportovejsia z dua H/K a motory tu tomu nezodpovedaju. Aspon podladenu tgdi pre beznu verziu by sa slusilo, dokonca surodenec i30 bude mat silnejsiu top verziu. V minulej generacii bol z tohto dua jasnym vitazom ceed, teraz je to naopak, ktovie ci to nebol zamer Hyundaiu. Potom aky je Stinger a ake nastolil ocakavania je toto sklamanim.
Také bych se bránil nadšení..
Bohužel design překvapivě jen průměr.. ;-\
Navíc se auto bohužel opět snížilo , a je dost placaté , nad hlavou je již méně místa , jeho primární zaměření na rodiny a seniory tím dostává dost na frak.
Do firem to moc nepůjde..možná jen na Slovensku k POLICII SR.. ;-)
Interier vypadá slušně , takový lepší standart..nutné si bude sednout a projet se.
Čekal jsem více.. :-!
nepřekvapila ale ani neurazila. Povedla se líp než příliš korejská I 30. Podle skic a Stingeru jsem trochu doufal že se v Kie odvážou víc. Uvidíme na živo. V předchozím článku je v nadpise že přišla o apostrof a osobitost. Sorry autore, ale osobitost tu C´eed nikdy neměl.
Stinger je auto ktere vepredu nese markanty znacky dobre zname z jinych Kia, vzadu ani profilem pak nepredvadi zadnou inovaci (krom do boku protazenych svetel a ty na kazdeho cloveka ktereho nadchnou najdou dalsiho kteremu se nelibi), to vse uz nejaky ten patek zname treba z Audi.
Kde se Kia u stingru odvazala je technika, nechapu kde tam co furt nekdo vidi pokud jde o design. Neni sice ani omylem tragicky (ikdyz memu oku vic sedi liftbacky ala 4er GC nez A5 SB), ale ani prevratny. Ja treba (odhlednouc od techniky) povazuju novy ceed za hezci mezi svou HB konkurenci nez Stinger mezi tou svou ve stredni tridou.
Vídíš a já to mám přesně naopak. Stinger je skvěle vyvažený s potřebnou dávkou maskulatury. Ceed je jen další víceméně šedá myš v nižší střední. Ale jasně každý má jiný účel, zákazníka i cenu.
Nyni uz predchozi Ceed po faceliftu byl osobity pomerne dost, nikdy si ho s nicim nespletu.
Tohle je - specialne s ohledem na vydareny Stinger - krok zpet, takove nemastne neslane.
Nemuzu rict, ze se mi to nelibi, ale cekal jsem proste trochu vic. Uvidime jake budou ceny, vybavy, motory a tak, ale prodavat se podle me bude dobre.
o dost lepší, než z prezentačních fotek. Ještě si počkám, jak bude působit skutečně tváří v tvář.
Co mě ale zarazilo, jsou ty šráky v kufru. Jako by je dodělávali na poslední chvíli...
Kým terajšia generácia Cee’d je pre vekovú kategóriu 25-40, nová je cielená 35-60.
Pravdepodobne si Hyundai/Kia vyhodnotili, že emócie pre mladých vyvolávajú v ich ponuke novými malými SUV a HB sú určené pre rodiny a strednú generáciu.
Preto aj ten komfort v interieri.
Já si myslím , že tím , že auto je zase snížené a už dost placaté , tak strácejí ty rodinné klienty s dětmi a pro starší generaci je atraktivnější nějaký Crossover , než tato placka.
Pak se nemůže nikdo divit , nárustu prodeje SUV a crossoverů.
To sa mylis. To je iba pripravka na kupu auta znacky subaru. Momentalne zijem v uk a tu je sice pravda co vravis, ze honda su 50+ ale subaru 60+ a 90percent zeny. Ani sa nepamatam, kedy som videl za volantom subaru chlapa. Inac mam susedu, cez 60ma urcite a jazdi sticko ako dailycar
>:D Přesně.
Ještě jsem v tom nepotkal nikoho cca. pod 50 (let). A vlastně i km/h :-)
Nějak se nám ty entuziasti s točením do mrtva nedokážou odpoutat od zrezlého "céra" na zahradě v kopřivách.
Já se zlehka blížím ke 40 a taky s ním nemám problém >:D
Dokonce mi přijde, že 8G (první ufo) předběhl dobu a teprve dnes "sedí" na dnešní silnice (v kontextu ostatních modelů).
Děsí mne to ,ale 8G už bych si dokázal jako druhé auto na popojížďky taky představit, asi bych se s nim nejezdil zrovna předvádět někam na přehlídku, ale... >:D Na druhou stranu 10G se mi líbí, sedan hlavně, interiér mi hodně sedí a jelikož už pokukuji po nástupci, tak i přesto, že jsem zhýčkán kombikem, tak si tak nějak umím představit s tím autem s 1.5 T žít, holt bych trochu šetřil místem a musel občas přemýšlet, co z obchodu odvezu rovnou a na co si musim přijet s něčim jinym >:D
8G asi dozrála, 9G už nedozraje. Je jen opuchlá. 10G jsem zkoušel, jízdně se mi na FWD s 1,5 líbila...nicméně působí na mě zvenku moc "mango". Jsem generace Tom a Jerry, Bob a Bobek ne Pokémoni ;-)
9G spíš přezrála, ale kdo ví, třeba jednou její doba příjde, až svět ovládnou roboti >:D
10G si jel hb či sedan ? HB má opět monstrózní zadek, asi Japonská úchylka, nebo nevím, ale sedan mi příjde umírněnější, možná by mu slušela jiná kola, než Honda nabízí, klidně větší.
Smůla je, že 1.5 má menší kufr než 1.0, protože tam prostě dali jen tak do prostoru ty výfuky. Myslím, že ani nemůže mít rezervu... na první pohled je to plýtvání prostorem.
Ale 1.5 HB jsem jel taky a taky si to umím představit... vlastně bylo s tím autem všechno v pořádku... jen teda jiskra úplně nepřeskočila, tomu bych asi musel dát čas.
Fakt? To jsem nevěděl, já jsem rovnou šel do sedanu. Nejel jsem, ale hodně mne oslovil interiér - posaz, nádech sportovnosti, to se musí Civicu nechat. Na palubě je to lepší, než na auto koukat z venku :-)
P.s. rezervu nemám ani v Mondeu a tam se vejde do kufru i celá sada a přeci tam není >:D
A jel si nakonec i manuál nebo zůstalo u CVT ? Já třeba CVT vůbec nezkoušel. Na sítích jsem četl, jak skvělá je to převodovka a pokud se tak náhodou nechová, pak je to pouze moje chyba....no a tak jsem se nechtěl vystavovat těm pocitům studu z vlastní neschopnosti. ;-)
Přesně, toho si nelze nevšimnout. Drtivá většina českých řidičů Civicu "Ufo" jsou prošedivělý starší pánové 55-65 let! Vůbec nechápu, že se jim takový designová divočina líbí, asi se chtějí cítit mladší? :-O
Nechci jít proti názorovému proudu, ale mně se nový Ceed doc
Nechci jít proti názorovému proudu, ale mně se nový Ceed docela zamlouvá. Převedl jsem si videa z YT do falešného 3D a na základě toho se domnívám, že Ceed zkrátka není fotogenický. Věřím, že naživo vyniknou pozitivně linky „tygřího čumáku“ (který tam například Machi nevidí proto, že nezná historická zobrazení tygra v dávné kultuře Korejců – slavnostní a divadelní masky etc).
Podoba se současnou i30 tam je, zejména z bočního pohledu, nicméně zadní partie jsou oproti korporátní sestře přece jen umírněnější. Interiér mi uspořádáním palubní desky kolem řidiče připomíná Optimu první generace. Zachování multilinku vzadu oceňuji, co kvituji, jsou rozsvícená zadní světla při denním svícení (ruku na srdce, kolik z nás, kteří nemají /neměli inteligentní automatické svícení, zapomíná rozsvítit, když přijde šero, nebo začne pršet?).
Motorizace – u té 1.4 atmo nevím, v současné generaci ji chybí síla, ale 1.4T-GDI považuji po víkendové zkušenosti s i30 za nadmíru povedený motor, stejně tak 7st DCT je nadprůměrný (v dané třídě) automat.
Za mě dobrý….
SkyFoEvb
Re: Nechci jít proti názorovému proudu, ale mně se nový Ceed
yes... já jsem sem už nechtěl chodit, ale nějak mi někteří chybíte kluci. A novej nick... chtěl jsem to vrátit na Skyactive For Eveverybody, ale chtělo to po mě nějaké nechráněné přihlášení, tak jsem to tak nechal.
Ten interier vypada na prvni pohle lepe promysleny a hodnotneji nez u i 30. Super!
Auto se mi celkove libi vice nez i30 a jsem hodne zvedavy na ten fastback, protoze u Hyundai ta zad dopadla tak nejak nemastne.
Redakce,
nevim jeslti to natacite mobilem nebo nejakou DSLR, ale vypada to opravdu hrozne, kdy je to tak roztresene. Dneska je na trhu plno mirroless, ktere maji stabilizaci, pripadne by stacil nejaky gimbal. To je v dnesni dobe STANDARD.
Pokud se chcete podivat jak maji vypadat videa, tak Autogefuhl je perfektni ukazka.
Tak z videa je dojem lepši než na fotkach, ale i tak stale mam problem s předni časti a hlavně ten fotrovsky profil z boku, ktery bych čekal u hyundaie a ne u kie, kde jsem očekaval větši a sportovnějši naboj. Uvidim co na to žive setkani.
Málokteré auto vypadá o tolik lépe při reálných fotkách místo promo renderů, za mne Ceed dorostl jak interiérem, tak i exteriérem do plnohodnotného mainstreamového konkurenta aut, jako je Golf, Fokus, Mazda 3, Mégane a podobní. Jistě, že vítěz bude jen jeden a nikdo tady netvrdí, že předčí Golfa, ale věřím, že Ceed už nebude znamenat, že si ho kupují lidé jen proto, protože na Golfa nemají. Těším se na kombi.
Tak sa trochu rozpíš, keď sa tu furt oháňaš nejakými poruchami. Najlepšie z vlastnej skúsenosti, nie nejaké krčmové odpočuté reči. Mňa by to fakt zaujímalo. Zatiaľ to tvoje hatovanie vyznieva rovnako ako kecy Adu, ktorý mal kedysi vylietanú R19 či kydy od holdena a Jokyho.
ja to mám na smarte takisto a nikdy mi to vadilo, naopak prišlo mi to logické a nikdy som sa nepomýlil. Akú v tom vidím logiku? Keď chcem, aby auto išlo rýchlejšie (dávam vyšší prevod), tak ho akoby posúvam dopredu alebo hore, keď spomaľujem posúvam dozadu alebo dole. Ja v tom nevidím problém.
Logistické je to naopak. Keď podradujes auto "sa spomaly", telo sa posunie dopredu. Keď preradujes, telo sa "zatlaci" do operadla - dozadu. Tieto pohyby by mala nasledovať aj saltpaka.
Kdo v běžných autech jezdí tak agresivně, aby zrychlení skutečně hrálo roli? To už by mi jako silnější argument přišlo, že u typické H kulisy jsou vpředu nižší stupně než vzadu (v rámci jedné dráhy je tedy dopředu nižší stupeň). Třeba běžné 991 to měly "špatně", až GT3 to měla "správně". To bylo nešťastné rozhodnutí z jednoho prostého důvodu - zvyk. Sedneš do jiné 911 a najednou ti to řadí naopak. Ještě že řadím zásadně pádly. Tam bych tu výtku celkem chápal. 911 není ořezávátko. Ale u běžných přesouvadel?
>:D tak už viem kde sa inšpirovali inžinieri Leňanskej Avie keď urobili 5 st. prevodovku pre rad A31 >:D >:D >:D Takže som svojho času kvaltoval ako v Porsche >:D >:D >:D
PS : just joke >:D
Souhlasím bezvýhradně s nipponem a webpajou. Úplně absurdní pak je, když i u bratrské dvojice aut (508 2.2 GT, C5 2.2 HDI) to jedno má tak a druhé obráceně.
Opravujem zmontovaná na Slovensku. Zatiaľ ešte Slovákmi s pomocou Bulharov a Srbov.
V tom autíčku už vo väčšine prípadov nebudú ani Slovenské motory :no: .
Viva Čína,India,Kórea :-( .
Mno, určite máš detailné info o tom čo z toho auta vyrobili ktorí subdodávatelia a kde, tak sem s nimi. Prípadne to môžeš porovnať s niektorou inou automobilkou v EU.
to auto je proste dobré a marketingovo správne nastavené. Rozhodujúce nie je to, či má dizajn, ktorý nás tu posadí na zadok, ale či s ním nebude mať niekto problém, či sa nebude zaňho hanbiť a to teda nebude (okrem pár zakomplexovaných no go korea).
Díky mistrovské první generaci od Giugiara má svébytný podpis. Pokud se ho bude držet, pak nikdy neurazí a nadchne jen ty skalní. V tom ovšem tkví jeho kouzlo.
Občas se ho někdo pokusí napodobit, občas až úchylně přeskočit. Reálně pak jde o to, jak využít jeho slabá místa a díky dalšímu majstrštyku posunout třídu dále. To se povedlo zejména první (a z mého pohledu stejně nadčasové) generaci Focusu.
S tým Focusom súhlasím, sám sa čudujem ako to mohol Ford celé hodiť do koša a prísť s úplne diametrálne odlišnou generáciou. Škoda, že nerozvíjali myšlienku a design prvej generácie, ktorej hádam okrem určitej stiesnenosti nebolo veľmi čo vytknúť.
focus 1 je pro mě jeden z největších designových majstrštyků posledních 20 let. A Ford v nižší stření na Edge design už nikdy nenavázal. Dalšími generacemi jen mršil a mršil.
No a za mě fajn, že to zatim vypada, podle jedne fotky a nove fiesty, že se ford bude držet charakteru posledni generace, ktera je jak odvažna tak libiva. Prvni generace byla sice povedena, ale že by to byl nějaky srdečni odvaz mi nikdy nepřišlo.To už v te době na mě udělal větši dojem takovy leon.
JA ti neviem, III. gen už nemá typicky umiestnené zadné svetlá hore v stĺpikoch, Fiesta pokiaľ si pamätám to v novej generácii tiež opustila. Aj týmto detailom bol ten Focus tak šikovne odlišný od zvyšku v triede. Som strašne zvedavý na najnovší FoFo. ako to bolo myslené s tým návratom ku koreňom prvej generácie.
Zejména na Litoměřicku je už zlatej fond. Ale Bruntál v srpnu není vůbec špatnej. >:-[]:yes:
Když na sobě budeš dál pracovat, možná jednou dáš i něco legendárního, já nevím - něco jako je "francouzská odpověď na 4x4" nebo "sofistikované řešení poplatné době a trhu". >:D >:D
je u téhle novinky velmi konzervativní. Takto vypadaly hatchbacky už před patnácti lety, v zásadě se tvary příliš neliší od kia Rio a evidentně tedy nový model cílí na totožnou klientelu jako kdysi Rio. Připomínám, že komentuji jen design. A ten není nový, je jen variantou starého. To auto mne ničím nezaujme, nemá pro mne správné proporce a není sexy. Pokud chcete srovnání s něčím přesně opačným, podívejte se na před pár dny uniklou špoinážní fotku nového fordu Focus:
[odkaz]
Tohle je sexy auto s perfektními proporcemi, na které se moje oči chtějí dívat. Je ladné jako osmnáctiletá gymnastka. Nová kia je vedle ní obtloustlá uklízečka, kterou obejdete aniž ji zaznamenáte. :-O
Taky mi sice nepřijde nějak sexi, ale pokud ti přijde oboji prakticky stejne až na detaily pak je někde chyba a dalo by se řict, že je to vlastně všechno prakticky stejne. Z te jedne fotky totiž nemam dojem, že se koukam na polokombika čemuž se u kie neda ubranit.
No tak vidiš to zatim co ty je nežereš tak ja je v tomhle připadě ani nečtu. Udělal jsem si vlastni nazor a usudek. A už včera při prohliženi jsem měl dojem, že kia krom HB představila kombi verzy což mi chvili trvalo než jsem přišel na to že jsem byl ošalen.
Souhlasím s tím, že nový FoFo vypadá fakt parádnicky. Ale že by Ceed vypadal jako HB ze začátku století? Buď ti čas plyne nějak rychleji než ostatním a nebo je ti patnáct. Já jsem naopak moc rád za současný design. Před patnácti lety vypadala většina maintsreimu fakt hrozně.
Čím víc se Korejci snaží nahánět Golfa a tlačí na pilu stran kvality, techniky a výbavy, tím horší mají prodeje. Nejlíp se jím prodávaly první lowcostové generace těchto kompaktů.
Musím uznat, že materiály, výbava i kvalita zpracování působí velmi dobře, alespoň co lze z fotek odpozorovat. naživo může být vše jinak.
Ceed působí o řád dotaženěji a celistvěji než nová i30 a proti předešlé generaci mám dojem, že půjde o výrazný posun. Tohle je interiér, který dělá přinejmenším stejně dobrý dojem jako nový Mégane či Astra nebo Golf. Tohle se nejspíše vážně povedlo.
Přesto vnější design ztratil charakter, C-sloupek je prostě univerznální recept na úspěch. Přitom právě předešlá generace měla velmi charakterní C-sloupek a boční profil. Tady jsme jen v rovině "o třídu větší Rio"...
Je to správný krok? Nevím, až čas ukáže. Za mě je to ale škoda, že charakternost předešlého modelu je pryč :-! Z druhé strany jsem rád, že Ceed dopadl výrazně lépe jak nová i30, kde ztráta charakteru je slabé slovo...
Za mě mám jasno - pokud korejce, tak jednoznačně Kiu... Hyundai se mi protiví bezpáteřním designem, bezpáteřními reklamami i bezpáteřní image...
suhlas s tebou ako vzdy... ono ten C stlpik je taky nijaky... a pride mi ze si ho pozicali od radobypremioveho Acka ... cely bocny profil je vlastne akoby okopceny .... predne svetla su zase kusok a la focus ... strata vlastneho charakteru zamrzi.... ale v dnesnom auto-biznis svete to tak uz proste chodi.... napriek tomu ale chvalim nizsiu a stihlejsiu kasnu a zachovanie dlzky auta... neposobi teda prerastene ako megabalvan pulsar ale popravde aj novy megane je uz riadny nafuknuty balvan .... vedla takej stihlej mazdy 3 alebo novej i30 posobi pomaly o pol cisla vacsi ... takze pochvala za stihlesjiu a akoby vyrysovanejsiu kasnu... toto fakt zmakli fajn ... :-)
C stĺpik a bočný profil okopčený z Ačka? a A classe to okopčila od koho ? mimochodom podobný c stĺpik mala aj i30 II. gen. ....predné svetlomety ako focus? kde ? ....strata charakteru? ale no ták to auto ste ešte ani nevideli naživo a takto sú to všetko len krčmové kecy, ktoré sa dajú aplikovať na ktorýkoľvek model ktorejkoľvek automobilky a záleží od daného štamgasta z akého uhla sa na to pozerá
než předchozí model, má to vpředu větší žebrování.
Také v tom bude méně místa, když to má stejný rozvor.
Alespoň nová I30 je ve srovnání se starší I30 prostorový propadák.
len uz kusok menej napadite ako predchodca .... s 1,4 t-gdi v nejakej tej lepsej vybave to kazdopadne vyzera na idealny rodinny hatch .. golf bude musiet opat pridat aj ked jeho 8 generacia iste od tohto ceedu horsia nebude to je vcelku jasne.... chvalim zachovanie rozmerov ceedu... kedze uz sucasny ceed bol v case prichodu relativne velky ... v interieri sa nestotoznujem s tym nalepenym displejom ale inak chapem ze je to dnes cool mat to takto co uz.... chvalim aj znizenie kasne.... tu ozaj bol priestor takze je skvele ze to vyuzili... a aj ta predna kapota je menej sikma a zmizlo aj MPV okienko pri A stlpiku... toto su veci ktore ozaj chvalim.. auto posobi menej nafuknuto aj ked mozno kusok sterilne no... uspech vsak ceed opat bude mat obrovsky... a v cervenej a la stinger bude asi aj dost napadny :-) ... priznavam ze po vcerajsom prvotnom "sklamani" sa mi dnes paci uz viac ... aj ked ten tablet to asi neprekusnem... tu by som teda skor zvazoval nieco ako auris golf v reale... ale inak celkovo novy ceed aj vdaka novemu tgdi a stihlejsej kasni predsa len hodnotim kladne .... dokonale auto vlastne aj tak nejestvuje ... kazde ma nejaky ten zadrhel ... ceed :yes: