Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Kia Ceed poprvé naživo. Jaké je nové polokombi bez apostrofu?

Třetí generace Ceedu přišla o apostrof. Je to jediná novinka kompaktní Kie? Zjišťovali jsme to při odhalení auta na prezentaci v Mnichově.
Zpět na článek
16. 2. 2018 08:20
16. 2. 2018 08:33
16. 2. 2018 08:55
16. 2. 2018 09:22
16. 2. 2018 09:37
16. 2. 2018 13:03
16. 2. 2018 15:10
16. 2. 2018 10:47
16. 2. 2018 08:27
16. 2. 2018 09:01
16. 2. 2018 10:04
16. 2. 2018 10:49
16. 2. 2018 09:01
16. 2. 2018 10:51
16. 2. 2018 11:33
16. 2. 2018 09:32
16. 2. 2018 09:38
16. 2. 2018 15:23
16. 2. 2018 09:27
16. 2. 2018 09:31
16. 2. 2018 09:35
16. 2. 2018 09:46
16. 2. 2018 09:59
16. 2. 2018 10:06
16. 2. 2018 12:41
16. 2. 2018 09:49
16. 2. 2018 10:06
16. 2. 2018 10:10
16. 2. 2018 10:41
16. 2. 2018 10:46
16. 2. 2018 11:00
16. 2. 2018 11:13
16. 2. 2018 11:16
16. 2. 2018 11:51
16. 2. 2018 11:15
16. 2. 2018 13:42
16. 2. 2018 15:05
16. 2. 2018 17:53
16. 2. 2018 11:14
16. 2. 2018 10:10
16. 2. 2018 10:44
16. 2. 2018 10:56
16. 2. 2018 11:12
16. 2. 2018 14:39
16. 2. 2018 11:18
16. 2. 2018 11:48
16. 2. 2018 11:26
16. 2. 2018 11:38
16. 2. 2018 11:43
16. 2. 2018 12:02
16. 2. 2018 14:11
16. 2. 2018 14:30
16. 2. 2018 12:29
16. 2. 2018 12:41
16. 2. 2018 13:06
16. 2. 2018 14:11
16. 2. 2018 18:25
16. 2. 2018 11:39
16. 2. 2018 12:00
16. 2. 2018 12:47
neregistrovaný "SR20"
16. 2. 2018 17:53
Avatar - iudex
16. 2. 2018 08:20
Video
Vážená redakcia, skutočne by ste mohli popracovať na kvalite videa. A teraz nemyslím nejaké náročné spracovanie, strih či hudbu, ale len takú základnú vec, ako je stabilný a neroztrasený obraz. Pretože to video vyzerá, akoby bolo natáčané na mobilný telefón z ruky, bez akéhokoľvek stabilizátora. Ak by to video bolo snímané s aspoň základným gimballom za stovku, nebolo by také roztrasené.
Rozbalit vlákno
7
16. 2. 2018 08:33
Re: Video
Poznámka je oprávnená a správna, ale čo sa ACZ týka, tak aj naivná. Tých pripomienok a upozornení ohľadne kvality práce a úrovne zverejneného materiálu boli mraky a reakcie boli doteraz aké...buď nasledovala nejaká blbá výhovorka, alebo sa nestalo vôbec nič. Dúfaš tentoraz v niečo viac? ;-)
16. 2. 2018 09:22
Re: Video
video je tam jen kvuli reklamě, bo jsme naivní, že by v něm mohlo být něco pěkného. Už ty dotyky auta ma vadí, ještě to příště může olizovat nebo se dotýkat pinďourem.
No prostě video total o H.ov.
Avatar - rokyta.p
16. 2. 2018 09:37
Re: Video
Auto jak Daewoo Lanos >:D
Avatar - tune.lar
16. 2. 2018 13:03
Re: Video
Rokyto, ty jednou zkončíš v pekle >:D a pojedeš tam hyundaiem >:D :-!
Avatar - rokyta.p
16. 2. 2018 15:10
Re: Video
Pekla se nebojím, ale druhého ano :*) Raději oslí masku hanby a španělskou botu ;-)
Avatar - wakantanka
16. 2. 2018 10:47
Re: Video
Máš odo mňa :yes: , že to ešte vôbec pozeráš. :-) Ja som to vzdal veru dávno. :-)
16. 2. 2018 08:21
Prišla o viac ako len o apostrof.
Chýba jej iskra. Nemá čím uchvátiť. Totálne nudné tuctové auto. Možno technicky dobré, možno praktické, spoľahlivé a trvácne. Ale nič, čo by stálo aspoň za zdvihnutie obočia. O.K., videli sme, karavána môže kráčať ďalej.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - fOE
16. 2. 2018 08:54
Re: Prišla o viac ako len o apostrof.
Tady se postavim do opozice. Jak ze vcerejsich fotek jsem nadseny nebyl tak z detajlnich dnesnich fotek mam pocit presne opacny. Nenachazim nepropracovanou cast vnejsku nebo vnitrku. Vse vypada skvele, moderne, evropsky. Ze je to "proste dalsi z rady HB" je to co my evropani chceme, tezko ceedu urcenemu prave jen pro evropu toto vytknout.
Uvnitr je pak videt kam a jak se korejci posouvaji, jakykoli despekt uz neni na miste a i ti nejlepsi se musi mit na pozoru. Ze to bude mit jen zlomkove prodeje golfu? Ano, bude, ale ja uz bych s timhle nemel nejmensi problem a pokud by korejci meli v nabidce motor o ktery bych jevil zajem, bylo by jejich dealerstvi jedno z prvnich kam bych zasel. Ne k fordu, ne k VW, ne k opelu... za me proste za staticke dojmy z fotek palec hore. :yes:
Avatar - kaa
16. 2. 2018 10:16
Re: Prišla o viac ako len o apostrof.
Souhlas, pro inspiraci lepší video zde.

[odkaz]
16. 2. 2018 10:28
Re: Prišla o viac ako len o apostrof.
Uvidí sa naživo, ale video neukazuje nič iné ako je na fotkách...
16. 2. 2018 10:21
Re: Prišla o viac ako len o apostrof.
Ale to si ma zle pochopil, o tom vôbec nepíšem. Bez debaty išla KIA hore, či je to dizajn, materiály, technika... To nerozporujem a bezpochyby to je kus dobrého auta. Ale nič ma na nej nezaujalo. Je to proste všetko tak samozrejmé a očakávané, neobjavil som na tom aute nič, čo by som zvlášť vyzdvihol, alebo čo by ma oslovilo viac alebo odlišne od konkurencie. Niet sa nad čím pozastaviť a podebatovať o tom. Všetko je dobré, pekné, kvalitné, ale nič nenadchne.
Avatar - wakantanka
16. 2. 2018 10:49
Re: Prišla o viac ako len o apostrof.
Pre zaujímavosť a čo ťa v tejto triede v poslednej dobe zaujalo natoľko, aby si dvihol obočie? 4 očku nepočítam. :-)
16. 2. 2018 15:21
Re: Prišla o viac ako len o apostrof.
Čo je podľa Teba posledná doba? Ale ak myslíš čerstvé správy, tak zvedavosť vzbudzuje napr. nový Focus. Inak, človeče, ani neviem, kompakty nejak novinkami nehýria, uvidíme po Ženeve; Všade je to samé SUV a crossovery, ku ktorým neinklinujem už vôbec. Keby sme šli nižšie, určite ma bude zaujímať nové Clio a chválim Fabiu za decentný a vcelku vydarený facelift, aj keď väčšina má, ako som si všimol, iný názor.
Celkovo to ale začína byť nuda, neviem, čím to je, nejak značky viac a viac spoliehajú na konzervatizmus a nové modely majú podobný dizajn ako ich predchodcovia. Nie že by bol nový Ceed nejakým spôsobom nevydarený, určite by som sa zaň nehanbil, ale z pohľadu dizajnu neviem, či by som vo vlastných očiach jeho voľbu obhájil, voči Golfu, Astre či čomukoľvek inému. Príde mi príliš unisex, ako výsledok snahy nikoho neuraziť. Neviem, či je to správna cesta práve pre kórejskú značku.
Avatar - wakantanka
16. 2. 2018 17:49
Re: Prišla o viac ako len o apostrof.
Ja ti rozumiem, len mi to príde také, že neviem presne čo by som rád, ale nič z toho čo je k dispozícii mi nejde na chuť >:D No ale taký Megane sa na predchodcu rozhodne veľmi nepodobá >:D
Avatar - miromen
16. 2. 2018 11:03
Re: Prišla o viac ako len o apostrof.
No to ma každy jinak. Ja bych třeba rozhodně nenavštivl dealerstvi jako jedno z prvnich jen na zakladě nějakych statickych dojmu. A když už bych šel k dealerovy od kie mezi prvnima tak proto, že bych se chtěl přesvědčit jestli se posunuli a hlavně kam. A třeba jak zmiňuješ, tak osobně, už jen diky motorizacim bych zatim u kie nepořidil i kdyby mi to auto jinak sedělo.
16. 2. 2018 12:25
Re: Prišla o viac ako len o apostrof.
Dobrze gadasz. Zawsze gdy auto traci ostre linie i robi się okrągłe jak knedlik traci iskrę. KIA zaczyna być jak Hyundai - autem dla starych ludzi.
Avatar - miromen
16. 2. 2018 12:37
Re: Prišla o viac ako len o apostrof.
No to cześć masz co zjeść...ale jinak vitej sousede. >:D
16. 2. 2018 08:26
Mna osobne nezaujala
Dizajn je aj na druhy pohlad nemastny neslany, okej interier mozno bude nazivo lepsie posobit ako z fotiek, ale Kia sa profilovala ako sportovejsia z dua H/K a motory tu tomu nezodpovedaju. Aspon podladenu tgdi pre beznu verziu by sa slusilo, dokonca surodenec i30 bude mat silnejsiu top verziu. V minulej generacii bol z tohto dua jasnym vitazom ceed, teraz je to naopak, ktovie ci to nebol zamer Hyundaiu. Potom aky je Stinger a ake nastolil ocakavania je toto sklamanim.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
16. 2. 2018 10:47
Re: Mna osobne nezaujala
Také bych se bránil nadšení..
Bohužel design překvapivě jen průměr.. ;-\
Navíc se auto bohužel opět snížilo , a je dost placaté , nad hlavou je již méně místa , jeho primární zaměření na rodiny a seniory tím dostává dost na frak.
Do firem to moc nepůjde..možná jen na Slovensku k POLICII SR.. ;-)
Interier vypadá slušně , takový lepší standart..nutné si bude sednout a projet se.
Čekal jsem více.. :-!
Avatar - Verny_2013
16. 2. 2018 08:27
Nenadchla
nepřekvapila ale ani neurazila. Povedla se líp než příliš korejská I 30. Podle skic a Stingeru jsem trochu doufal že se v Kie odvážou víc. Uvidíme na živo. V předchozím článku je v nadpise že přišla o apostrof a osobitost. Sorry autore, ale osobitost tu C´eed nikdy neměl.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - fOE
16. 2. 2018 09:01
Re: Nenadchla
Stinger je auto ktere vepredu nese markanty znacky dobre zname z jinych Kia, vzadu ani profilem pak nepredvadi zadnou inovaci (krom do boku protazenych svetel a ty na kazdeho cloveka ktereho nadchnou najdou dalsiho kteremu se nelibi), to vse uz nejaky ten patek zname treba z Audi.
Kde se Kia u stingru odvazala je technika, nechapu kde tam co furt nekdo vidi pokud jde o design. Neni sice ani omylem tragicky (ikdyz memu oku vic sedi liftbacky ala 4er GC nez A5 SB), ale ani prevratny. Ja treba (odhlednouc od techniky) povazuju novy ceed za hezci mezi svou HB konkurenci nez Stinger mezi tou svou ve stredni tridou.
Avatar - Verny_2013
16. 2. 2018 09:24
Re: Nenadchla
Vídíš a já to mám přesně naopak. Stinger je skvěle vyvažený s potřebnou dávkou maskulatury. Ceed je jen další víceméně šedá myš v nižší střední. Ale jasně každý má jiný účel, zákazníka i cenu.
16. 2. 2018 10:04
Re: Nenadchla
Nyni uz predchozi Ceed po faceliftu byl osobity pomerne dost, nikdy si ho s nicim nespletu.
Tohle je - specialne s ohledem na vydareny Stinger - krok zpet, takove nemastne neslane.
Nemuzu rict, ze se mi to nelibi, ale cekal jsem proste trochu vic. Uvidime jake budou ceny, vybavy, motory a tak, ale prodavat se podle me bude dobre.
Avatar - Jaros71
16. 2. 2018 10:49
Re: Nenadchla
Také jsem čekal více..bohužel.
Avatar - twistedTSD
16. 2. 2018 10:05
Re: Nenadchla
:yes: Úplně s tvým názorem souhlasím. Přemýšlet o koupi Stingeru, bylo by to čistě díky technice. Ceedu už by přidal plusové body i design.
Avatar - KANKUNEN
16. 2. 2018 08:38
Na koncept se to teda vůbec nepodobá, ale
je to auto bez bizarností a tímto přístupem budou zvětšovat pořád svoji klientelu.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
16. 2. 2018 10:50
Re: Na koncept se to teda vůbec nepodobá, ale
Snad když bude dost atraktivní cena..
Avatar - Blue Sun
16. 2. 2018 09:01
Naživo
o dost lepší, než z prezentačních fotek. Ještě si počkám, jak bude působit skutečně tváří v tvář.
Co mě ale zarazilo, jsou ty šráky v kufru. Jako by je dodělávali na poslední chvíli...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Jaros71
16. 2. 2018 10:51
Re: Naživo
Kufr je ale to poslední co lidi zajímá..tím nemyslím velikost a objem. ;-)
Avatar - Blue Sun
16. 2. 2018 11:33
Re: Naživo
Mě třeba zajímá dost. Velikost, objem, praktičnost, a třeba i to, jestli tam není něco, co bude využití překážet.
Avatar - nalimer
16. 2. 2018 09:01
Marketing a cielenie
Kým terajšia generácia Cee’d je pre vekovú kategóriu 25-40, nová je cielená 35-60.
Pravdepodobne si Hyundai/Kia vyhodnotili, že emócie pre mladých vyvolávajú v ich ponuke novými malými SUV a HB sú určené pre rodiny a strednú generáciu.
Preto aj ten komfort v interieri.
Rozbalit vlákno
21
16. 2. 2018 09:08
Re: Marketing a cielenie
Viděl jsi jak staří jsou obvykle řidiči Civiců Ufo? To mi kdysi poslalo podobnou teorii do kopru ;-)
Avatar - nalimer
16. 2. 2018 09:30
Re: Marketing a cielenie
pozor, aj ja mám už svoj vek... >:D
Avatar - Jaros71
16. 2. 2018 10:53
Re: Marketing a cielenie
Já si myslím , že tím , že auto je zase snížené a už dost placaté , tak strácejí ty rodinné klienty s dětmi a pro starší generaci je atraktivnější nějaký Crossover , než tato placka.
Pak se nemůže nikdo divit , nárustu prodeje SUV a crossoverů.
16. 2. 2018 11:32
Re: Marketing a cielenie
Novy Ceed sa ma vyrabat ako hatchback, kombi, shooting brake a crossover. Takze aj ti seniori si zrejme nakoniec vyberu ;)
Avatar - Ozzman
16. 2. 2018 09:32
Re: Marketing a cielenie
Tak Civic je něco jako krize důchodového věku na kolech, taky kolikrát koukám, kdo to řídí >:D
17. 2. 2018 02:14
Re: Marketing a cielenie
To sa mylis. To je iba pripravka na kupu auta znacky subaru. Momentalne zijem v uk a tu je sice pravda co vravis, ze honda su 50+ ale subaru 60+ a 90percent zeny. Ani sa nepamatam, kedy som videl za volantom subaru chlapa. Inac mam susedu, cez 60ma urcite a jazdi sticko ako dailycar
16. 2. 2018 09:37
Re: Marketing a cielenie
>:D Přesně.
Ještě jsem v tom nepotkal nikoho cca. pod 50 (let). A vlastně i km/h :-)
Nějak se nám ty entuziasti s točením do mrtva nedokážou odpoutat od zrezlého "céra" na zahradě v kopřivách.
Avatar - Ozzman
16. 2. 2018 09:39
Re: Marketing a cielenie
Když, mě jak překročila třicítka, tak se mi ten Civic taky začíná líbít, asi je to věkem >:-[]
16. 2. 2018 09:56
Re: Marketing a cielenie
Já se zlehka blížím ke 40 a taky s ním nemám problém >:D
Dokonce mi přijde, že 8G (první ufo) předběhl dobu a teprve dnes "sedí" na dnešní silnice (v kontextu ostatních modelů).
Avatar - Ozzman
16. 2. 2018 10:05
Re: Marketing a cielenie
Děsí mne to ,ale 8G už bych si dokázal jako druhé auto na popojížďky taky představit, asi bych se s nim nejezdil zrovna předvádět někam na přehlídku, ale... >:D Na druhou stranu 10G se mi líbí, sedan hlavně, interiér mi hodně sedí a jelikož už pokukuji po nástupci, tak i přesto, že jsem zhýčkán kombikem, tak si tak nějak umím představit s tím autem s 1.5 T žít, holt bych trochu šetřil místem a musel občas přemýšlet, co z obchodu odvezu rovnou a na co si musim přijet s něčim jinym >:D
16. 2. 2018 10:35
Re: Marketing a cielenie
8G asi dozrála, 9G už nedozraje. Je jen opuchlá. 10G jsem zkoušel, jízdně se mi na FWD s 1,5 líbila...nicméně působí na mě zvenku moc "mango". Jsem generace Tom a Jerry, Bob a Bobek ne Pokémoni ;-)
Avatar - Ozzman
16. 2. 2018 10:42
Re: Marketing a cielenie
9G spíš přezrála, ale kdo ví, třeba jednou její doba příjde, až svět ovládnou roboti >:D

10G si jel hb či sedan ? HB má opět monstrózní zadek, asi Japonská úchylka, nebo nevím, ale sedan mi příjde umírněnější, možná by mu slušela jiná kola, než Honda nabízí, klidně větší.
16. 2. 2018 11:07
Re: Marketing a cielenie
Jel jsemHB :-)
Avatar - Emel
16. 2. 2018 11:45
Re: Marketing a cielenie
Smůla je, že 1.5 má menší kufr než 1.0, protože tam prostě dali jen tak do prostoru ty výfuky. Myslím, že ani nemůže mít rezervu... na první pohled je to plýtvání prostorem.

Ale 1.5 HB jsem jel taky a taky si to umím představit... vlastně bylo s tím autem všechno v pořádku... jen teda jiskra úplně nepřeskočila, tomu bych asi musel dát čas.
16. 2. 2018 11:50
Re: Marketing a cielenie
Čas na přeskočení jiskry? Leda od svíčky do motoru >:-[]
Avatar - Ozzman
16. 2. 2018 11:55
Re: Marketing a cielenie
Fakt? To jsem nevěděl, já jsem rovnou šel do sedanu. Nejel jsem, ale hodně mne oslovil interiér - posaz, nádech sportovnosti, to se musí Civicu nechat. Na palubě je to lepší, než na auto koukat z venku :-)

P.s. rezervu nemám ani v Mondeu a tam se vejde do kufru i celá sada a přeci tam není >:D
16. 2. 2018 12:01
Re: Marketing a cielenie
A není pak nejhorší být zvenku viděn uvnitř? >:-[]
Avatar - Ozzman
16. 2. 2018 12:18
Re: Marketing a cielenie
Tak, zas to není Multipla... >:D
16. 2. 2018 12:39
Re: Marketing a cielenie
To sice není. Ale podívej se, jak jsme začali tohle vlákno.... >:D
Avatar - woody-alien
17. 2. 2018 07:10
Re: Marketing a cielenie
A jel si nakonec i manuál nebo zůstalo u CVT ? Já třeba CVT vůbec nezkoušel. Na sítích jsem četl, jak skvělá je to převodovka a pokud se tak náhodou nechová, pak je to pouze moje chyba....no a tak jsem se nechtěl vystavovat těm pocitům studu z vlastní neschopnosti. ;-)
16. 2. 2018 15:20
Re: Marketing a cielenie
Přesně, toho si nelze nevšimnout. Drtivá většina českých řidičů Civicu "Ufo" jsou prošedivělý starší pánové 55-65 let! Vůbec nechápu, že se jim takový designová divočina líbí, asi se chtějí cítit mladší? :-O
Avatar - Uživatel_5340709
16. 2. 2018 09:23
Machi,
kup si aspoň nějakej lepší čínskej, nebo korejskej mobil, bude to video lepší ;-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - rokyta.p
16. 2. 2018 09:38
Re: Machi,
Chyba neni na vasem prijimaci :*) >:-[]
Avatar - Uživatel_5340709
16. 2. 2018 10:57
Re: Machi,
Nebo ať teda na těch autosalonech tolik nechlastají, třesou se jim potom ruce. >:D
Avatar - rokyta.p
16. 2. 2018 15:23
Re: Machi,
To se doladí, rytmicky třesoucí se ruka přiložena ke správnému místu na hostesce = super služebka na autosalon >:D
Avatar - removed
16. 2. 2018 09:25
Nechci jít proti názorovému proudu, ale mně se nový Ceed doc
Nechci jít proti názorovému proudu, ale mně se nový Ceed docela zamlouvá. Převedl jsem si videa z YT do falešného 3D a na základě toho se domnívám, že Ceed zkrátka není fotogenický. Věřím, že naživo vyniknou pozitivně linky „tygřího čumáku“ (který tam například Machi nevidí proto, že nezná historická zobrazení tygra v dávné kultuře Korejců – slavnostní a divadelní masky etc).
Podoba se současnou i30 tam je, zejména z bočního pohledu, nicméně zadní partie jsou oproti korporátní sestře přece jen umírněnější. Interiér mi uspořádáním palubní desky kolem řidiče připomíná Optimu první generace. Zachování multilinku vzadu oceňuji, co kvituji, jsou rozsvícená zadní světla při denním svícení (ruku na srdce, kolik z nás, kteří nemají /neměli inteligentní automatické svícení, zapomíná rozsvítit, když přijde šero, nebo začne pršet?).
Motorizace – u té 1.4 atmo nevím, v současné generaci ji chybí síla, ale 1.4T-GDI považuji po víkendové zkušenosti s i30 za nadmíru povedený motor, stejně tak 7st DCT je nadprůměrný (v dané třídě) automat.
Za mě dobrý….
SkyFoEvb
Rozbalit vlákno
9
16. 2. 2018 09:38
Re: Nechci jít proti názorovému proudu, ale mně se nový Ceed
Souhlas. Jen bych to zjednodušeně shrnul do "nenadchne a ani neurazí".
Věřím, že si klientelu najde a není to žádná ostuda.
Avatar - removed
16. 2. 2018 09:57
Re: Nechci jít proti názorovému proudu, ale mně se nový Ceed
já jen doufám, že kombajn nepůjde v designových šlépějích i30
16. 2. 2018 10:32
Re: Nechci jít proti názorovému proudu, ale mně se nový Ceed
Tak to si vcelku vystihol. Tiež som nenašiel nič na extra chválu, ale niet ani čo kritizovať.
Avatar - Jaros71
16. 2. 2018 10:55
Re: Nechci jít proti názorovému proudu, ale mně se nový Ceed
Je fakt že proti ujetým designům Hyundai je toto ještě celkem ok.
Avatar - _Karel_
16. 2. 2018 11:40
Re: Nechci jít proti názorovému proudu, ale mně se nový Ceed
Novy nick skyactiva? :-)
Avatar - removed
16. 2. 2018 11:50
Re: Nechci jít proti názorovému proudu, ale mně se nový Ceed
yes... já jsem sem už nechtěl chodit, ale nějak mi někteří chybíte kluci. A novej nick... chtěl jsem to vrátit na Skyactive For Eveverybody, ale chtělo to po mě nějaké nechráněné přihlášení, tak jsem to tak nechal.
Avatar - _Karel_
16. 2. 2018 14:30
Re: Nechci jít proti názorovému proudu, ale mně se nový Ceed
:-) :yes:
Avatar - white label
16. 2. 2018 16:42
Re: Nechci jít proti názorovému proudu, ale mně se nový Ceed
Přihlašovací jméno je teď email uvedený při původní registraci, heslo zůstalo stejné, takže klidně můžeš zkusit obnovit původní nick.
Avatar - removed
16. 2. 2018 22:25
Re: Nechci jít proti názorovému proudu, ale mně se nový Ceed
removed je kratší :-)
16. 2. 2018 09:25
Pekny clanek - video hrozne
Pekny clanek po delsi dobe. Dobra prace.

Ten interier vypada na prvni pohle lepe promysleny a hodnotneji nez u i 30. Super!
Auto se mi celkove libi vice nez i30 a jsem hodne zvedavy na ten fastback, protoze u Hyundai ta zad dopadla tak nejak nemastne.

Redakce,
nevim jeslti to natacite mobilem nebo nejakou DSLR, ale vypada to opravdu hrozne, kdy je to tak roztresene. Dneska je na trhu plno mirroless, ktere maji stabilizaci, pripadne by stacil nejaky gimbal. To je v dnesni dobe STANDARD.

Pokud se chcete podivat jak maji vypadat videa, tak Autogefuhl je perfektni ukazka.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Blue Sun
16. 2. 2018 09:29
Re: Pekny clanek - video hrozne
Myslíš, že DSLR nemají stabilizaci pro video? Pak netuším, z které jsi planety.
Avatar - miromen
16. 2. 2018 09:30
Re: Pekny clanek - video hrozne
Čas 2m:41s pohled z boku je za mě smutny.
Avatar - wakantanka
16. 2. 2018 10:55
Re: Pekny clanek - video hrozne
Odkiaľ vieš, že bude v EU aj Kia fastback? Osobne tomu veľmi neverím.
Avatar - miromen
16. 2. 2018 09:27
Video
Tak z videa je dojem lepši než na fotkach, ale i tak stale mam problem s předni časti a hlavně ten fotrovsky profil z boku, ktery bych čekal u hyundaie a ne u kie, kde jsem očekaval větši a sportovnějši naboj. Uvidim co na to žive setkani.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ozzman
16. 2. 2018 09:31
Druhý dojem
Málokteré auto vypadá o tolik lépe při reálných fotkách místo promo renderů, za mne Ceed dorostl jak interiérem, tak i exteriérem do plnohodnotného mainstreamového konkurenta aut, jako je Golf, Fokus, Mazda 3, Mégane a podobní. Jistě, že vítěz bude jen jeden a nikdo tady netvrdí, že předčí Golfa, ale věřím, že Ceed už nebude znamenat, že si ho kupují lidé jen proto, protože na Golfa nemají. Těším se na kombi.
Rozbalit vlákno
1
16. 2. 2018 09:39
Re: Druhý dojem
+ veřejný :yes:
16. 2. 2018 09:35
Kia,Hyundai
...mam pocit,ze som na stranke www.autokia.cz.....alebo autohyunai.cz???? :no:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - removed
16. 2. 2018 09:40
Re: Kia,Hyundai
A nebo seš jenom vocas
16. 2. 2018 09:46
Re: Kia,Hyundai
:yes: ..preco asi dealeri utekaju od Hyundai???
Avatar - removed
16. 2. 2018 09:50
Re: Kia,Hyundai
A co má společného zoufalství českého zastoupení s kvalitou auta?
16. 2. 2018 09:59
Re: Kia,Hyundai
pri poruche pochopis...ideal po 4,5 rokoch :no:
Avatar - removed
16. 2. 2018 10:06
Re: Kia,Hyundai
Věř mi, že je to všude stejné... Není to jen u Hyundai/Kia...
Avatar - Ozzman
16. 2. 2018 10:06
Re: Kia,Hyundai
A jinde ta kvalita je výrazně vyšší ? Zažil jsem poruchy zánovních aut u VW, Škodovky, Fordu....
Avatar - wakantanka
16. 2. 2018 10:58
Re: Kia,Hyundai
Tak sa trochu rozpíš, keď sa tu furt oháňaš nejakými poruchami. Najlepšie z vlastnej skúsenosti, nie nejaké krčmové odpočuté reči. Mňa by to fakt zaujímalo. Zatiaľ to tvoje hatovanie vyznieva rovnako ako kecy Adu, ktorý mal kedysi vylietanú R19 či kydy od holdena a Jokyho.
16. 2. 2018 11:49
Re: Kia,Hyundai
Když se ti něco porouchá po 4,5 letech u jakéhokoliv auta, tak pochopíš taky ne? ;-)
16. 2. 2018 12:41
Re: Kia,Hyundai
ano, ale nemaju i na wc vyvesenu 7 rocnu zaruku..... :no:
Avatar - wakantanka
16. 2. 2018 14:56
Re: Kia,Hyundai
Takze nemas nic len krcmove reci. To mi staci. :-)
Avatar - Blue Sun
16. 2. 2018 11:35
Re: Kia,Hyundai
Podobná rétorika, a vyjadřovací a mentální schopnosti už tu bývaly... tehdy pod nickem DanielDesign...
16. 2. 2018 09:49
Automat
Mne vadí opačná logika manuálneho radenia pri aut. prevodovke. Preradovat dopredu, podradovat dozadu = idioti!
Rozbalit vlákno
15
Avatar - speedfred
16. 2. 2018 10:06
Re: Automat
to má hodne veľa automobiliek takto.
16. 2. 2018 10:10
Re: Automat
Nepopieram, ale je to zlé.
16. 2. 2018 10:41
Re: Automat
ja to mám na smarte takisto a nikdy mi to vadilo, naopak prišlo mi to logické a nikdy som sa nepomýlil. Akú v tom vidím logiku? Keď chcem, aby auto išlo rýchlejšie (dávam vyšší prevod), tak ho akoby posúvam dopredu alebo hore, keď spomaľujem posúvam dozadu alebo dole. Ja v tom nevidím problém.
16. 2. 2018 10:46
Re: Automat
Logistické je to naopak. Keď podradujes auto "sa spomaly", telo sa posunie dopredu. Keď preradujes, telo sa "zatlaci" do operadla - dozadu. Tieto pohyby by mala nasledovať aj saltpaka.
Avatar - wakantanka
16. 2. 2018 11:00
Re: Automat
Logické snáď :-) ale logistické? :-) (ja viem preklep)
16. 2. 2018 11:13
Re: Automat
Svým způsbem i logisticky, pokud tímto slovem budeš brát přesun vlastních hmot >:D
16. 2. 2018 11:51
Re: Automat
však všichni vědí ;-)
16. 2. 2018 13:42
Re: Automat
aha, tak to bude tým, že so smartom som až také géčka nezažíval >:D
16. 2. 2018 15:05
Re: Automat
Kdo v běžných autech jezdí tak agresivně, aby zrychlení skutečně hrálo roli? To už by mi jako silnější argument přišlo, že u typické H kulisy jsou vpředu nižší stupně než vzadu (v rámci jedné dráhy je tedy dopředu nižší stupeň). Třeba běžné 991 to měly "špatně", až GT3 to měla "správně". To bylo nešťastné rozhodnutí z jednoho prostého důvodu - zvyk. Sedneš do jiné 911 a najednou ti to řadí naopak. Ještě že řadím zásadně pádly. Tam bych tu výtku celkem chápal. 911 není ořezávátko. Ale u běžných přesouvadel?
Avatar - wakantanka
16. 2. 2018 17:53
Re: Automat
>:D tak už viem kde sa inšpirovali inžinieri Leňanskej Avie keď urobili 5 st. prevodovku pre rad A31 >:D >:D >:D Takže som svojho času kvaltoval ako v Porsche >:D >:D >:D
PS : just joke >:D
16. 2. 2018 11:14
Re: Automat
Souhlasím bezvýhradně s Nipponem. Je to kritizováno leta, podle mě stačí jen malá úprava, ale nedají si říct a nedají. ;-)
Avatar - woody-alien
17. 2. 2018 07:48
Re: Automat
Souhlasím bezvýhradně s nipponem a webpajou. Úplně absurdní pak je, když i u bratrské dvojice aut (508 2.2 GT, C5 2.2 HDI) to jedno má tak a druhé obráceně.
Avatar - removed
16. 2. 2018 10:10
Re: Automat
párkrát si zaduníš motorem a zvykneš si :-)
Ale samo, logičtější je podřazovat dopředu a řadit vzad.
16. 2. 2018 10:31
vyrobená na Slovensku :o)
Opravujem zmontovaná na Slovensku. Zatiaľ ešte Slovákmi s pomocou Bulharov a Srbov.
V tom autíčku už vo väčšine prípadov nebudú ani Slovenské motory :no: .
Viva Čína,India,Kórea :-( .
Rozbalit vlákno
1
Avatar - wakantanka
16. 2. 2018 11:02
Re: vyrobená na Slovensku :o)
Mno, určite máš detailné info o tom čo z toho auta vyrobili ktorí subdodávatelia a kde, tak sem s nimi. Prípadne to môžeš porovnať s niektorou inou automobilkou v EU.
16. 2. 2018 10:44
aj dnes ok
to auto je proste dobré a marketingovo správne nastavené. Rozhodujúce nie je to, či má dizajn, ktorý nás tu posadí na zadok, ale či s ním nebude mať niekto problém, či sa nebude zaňho hanbiť a to teda nebude (okrem pár zakomplexovaných no go korea).
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Jaros71
16. 2. 2018 10:56
Re: aj dnes ok
Design je průměr , neurazí , nenadchne..což ale někdo rád přivítá.
Avatar - wakantanka
16. 2. 2018 11:03
Re: aj dnes ok
To heslo neurazí, nenadchne mi silne niečo pripomína ... hmmm čo tak Golf? :-)
16. 2. 2018 11:12
Re: aj dnes ok
Díky mistrovské první generaci od Giugiara má svébytný podpis. Pokud se ho bude držet, pak nikdy neurazí a nadchne jen ty skalní. V tom ovšem tkví jeho kouzlo.
Občas se ho někdo pokusí napodobit, občas až úchylně přeskočit. Reálně pak jde o to, jak využít jeho slabá místa a díky dalšímu majstrštyku posunout třídu dále. To se povedlo zejména první (a z mého pohledu stejně nadčasové) generaci Focusu.
Avatar - wakantanka
16. 2. 2018 13:20
Re: aj dnes ok
S tým Focusom súhlasím, sám sa čudujem ako to mohol Ford celé hodiť do koša a prísť s úplne diametrálne odlišnou generáciou. Škoda, že nerozvíjali myšlienku a design prvej generácie, ktorej hádam okrem určitej stiesnenosti nebolo veľmi čo vytknúť.
Avatar - Verny_2013
16. 2. 2018 13:26
Re: aj dnes ok
focus 1 je pro mě jeden z největších designových majstrštyků posledních 20 let. A Ford v nižší stření na Edge design už nikdy nenavázal. Dalšími generacemi jen mršil a mršil.
Avatar - miromen
16. 2. 2018 14:39
Re: aj dnes ok
No a za mě fajn, že to zatim vypada, podle jedne fotky a nove fiesty, že se ford bude držet charakteru posledni generace, ktera je jak odvažna tak libiva. Prvni generace byla sice povedena, ale že by to byl nějaky srdečni odvaz mi nikdy nepřišlo.To už v te době na mě udělal větši dojem takovy leon.
Avatar - wakantanka
16. 2. 2018 17:57
Re: aj dnes ok
JA ti neviem, III. gen už nemá typicky umiestnené zadné svetlá hore v stĺpikoch, Fiesta pokiaľ si pamätám to v novej generácii tiež opustila. Aj týmto detailom bol ten Focus tak šikovne odlišný od zvyšku v triede. Som strašne zvedavý na najnovší FoFo. ako to bolo myslené s tým návratom ku koreňom prvej generácie.
16. 2. 2018 11:18
Re: aj dnes ok
Nad ceedem a jeho úspěšností není třeba pochybovat. Stačí se podívat na prodeje v ČR soukromým osobám
Avatar - Emel
16. 2. 2018 11:48
Re: aj dnes ok
No a nebo v Bruntáli v sprnu...
Avatar - woody-alien
17. 2. 2018 07:32
Re: aj dnes ok
Zejména na Litoměřicku je už zlatej fond. Ale Bruntál v srpnu není vůbec špatnej. >:-[] :yes:
Když na sobě budeš dál pracovat, možná jednou dáš i něco legendárního, já nevím - něco jako je "francouzská odpověď na 4x4" nebo "sofistikované řešení poplatné době a trhu". >:D >:D
Avatar - KANKUNEN
16. 2. 2018 10:57
Na prvním Ceedu kombi, byl naopak C sloupek,
Vypadalo to dobře a zároveň svébytně. Vyniklo to na té podařené žluté.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Missouri
16. 2. 2018 11:26
Design
je u téhle novinky velmi konzervativní. Takto vypadaly hatchbacky už před patnácti lety, v zásadě se tvary příliš neliší od kia Rio a evidentně tedy nový model cílí na totožnou klientelu jako kdysi Rio. Připomínám, že komentuji jen design. A ten není nový, je jen variantou starého. To auto mne ničím nezaujme, nemá pro mne správné proporce a není sexy. Pokud chcete srovnání s něčím přesně opačným, podívejte se na před pár dny uniklou špoinážní fotku nového fordu Focus:
[odkaz]
Tohle je sexy auto s perfektními proporcemi, na které se moje oči chtějí dívat. Je ladné jako osmnáctiletá gymnastka. Nová kia je vedle ní obtloustlá uklízečka, kterou obejdete aniž ji zaznamenáte. :-O
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Blue Sun
16. 2. 2018 11:38
Re: Design
Tohle je sexy auto s perfektními proporcemi? Tak z toho plakát úplně stříká...
Proporčně je totiž obojí prakticky shodné a liší se jen detaily.
Avatar - Missouri
16. 2. 2018 11:43
Re: Design
Jasně, popiš tedy detaily, které odlišují osmnáctiletou gymnastku od obtloustlé uklízečky. >:-[]
Avatar - miromen
16. 2. 2018 12:02
Re: Design
Taky mi sice nepřijde nějak sexi, ale pokud ti přijde oboji prakticky stejne až na detaily pak je někde chyba a dalo by se řict, že je to vlastně všechno prakticky stejne. Z te jedne fotky totiž nemam dojem, že se koukam na polokombika čemuž se u kie neda ubranit.
Avatar - Blue Sun
16. 2. 2018 14:11
Re: Design
Ja nevidim polokombi ani u jednoho, asi proto, ze nezeru mistni pisalky...
Avatar - miromen
16. 2. 2018 14:30
Re: Design
No tak vidiš to zatim co ty je nežereš tak ja je v tomhle připadě ani nečtu. Udělal jsem si vlastni nazor a usudek. A už včera při prohliženi jsem měl dojem, že kia krom HB představila kombi verzy což mi chvili trvalo než jsem přišel na to že jsem byl ošalen.
Avatar - removed
16. 2. 2018 12:29
Re: Design
Souhlasím s tím, že nový FoFo vypadá fakt parádnicky. Ale že by Ceed vypadal jako HB ze začátku století? Buď ti čas plyne nějak rychleji než ostatním a nebo je ti patnáct. Já jsem naopak moc rád za současný design. Před patnácti lety vypadala většina maintsreimu fakt hrozně.
Avatar - Missouri
16. 2. 2018 12:41
Re: Design
ok, srovnej Rio z roku 2005 s novinkou z roku 2018. Až na detaily je to větší Rio. Klidně to mohli pojmenovat kia Retro.
[odkaz]
:*)
Avatar - praděda7
16. 2. 2018 13:06
Re: Design
Missouri......já četl....obtloustlá uklízečka, kterou objedete aniž ji zaznamenáte...... >:D Fuj, you dirty old man..... ;-)
Avatar - Blue Sun
16. 2. 2018 14:11
Re: Design
No ještě, že ne "ojedete".
Avatar - 3_diamanty
16. 2. 2018 18:25
Re: Design
ved to vyzera este masivnejsie ako ten predosly tlustejsi ceed ... pockal by som si na viac fotiek focusu a az tak tu spominal gymnastky ;-)
16. 2. 2018 11:39
i30 a Ceed
Čím víc se Korejci snaží nahánět Golfa a tlačí na pilu stran kvality, techniky a výbavy, tím horší mají prodeje. Nejlíp se jím prodávaly první lowcostové generace těchto kompaktů.

[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
16. 2. 2018 12:00
Re: i30 a Ceed
Trochu to bude souviset i s rozšířením modelového portfolia. Taky je otázka jaký mají profit na voze nyní, jaký na druhé a první generaci.
Avatar - rohYpnol
16. 2. 2018 11:40
Charakter vyměněný za prodejní čísla
Musím uznat, že materiály, výbava i kvalita zpracování působí velmi dobře, alespoň co lze z fotek odpozorovat. naživo může být vše jinak.

Ceed působí o řád dotaženěji a celistvěji než nová i30 a proti předešlé generaci mám dojem, že půjde o výrazný posun. Tohle je interiér, který dělá přinejmenším stejně dobrý dojem jako nový Mégane či Astra nebo Golf. Tohle se nejspíše vážně povedlo.

Přesto vnější design ztratil charakter, C-sloupek je prostě univerznální recept na úspěch. Přitom právě předešlá generace měla velmi charakterní C-sloupek a boční profil. Tady jsme jen v rovině "o třídu větší Rio"...

Je to správný krok? Nevím, až čas ukáže. Za mě je to ale škoda, že charakternost předešlého modelu je pryč :-! Z druhé strany jsem rád, že Ceed dopadl výrazně lépe jak nová i30, kde ztráta charakteru je slabé slovo...

Za mě mám jasno - pokud korejce, tak jednoznačně Kiu... Hyundai se mi protiví bezpáteřním designem, bezpáteřními reklamami i bezpáteřní image...
Rozbalit vlákno
3
16. 2. 2018 12:44
Re: Charakter vyměněný za prodejní čísla
Ano. :yes:
Avatar - 3_diamanty
16. 2. 2018 18:11
Re: Charakter vyměněný za prodejní čísla
suhlas s tebou ako vzdy... ono ten C stlpik je taky nijaky... a pride mi ze si ho pozicali od radobypremioveho Acka ... cely bocny profil je vlastne akoby okopceny .... predne svetla su zase kusok a la focus ... strata vlastneho charakteru zamrzi.... ale v dnesnom auto-biznis svete to tak uz proste chodi.... napriek tomu ale chvalim nizsiu a stihlejsiu kasnu a zachovanie dlzky auta... neposobi teda prerastene ako megabalvan pulsar ale popravde aj novy megane je uz riadny nafuknuty balvan .... vedla takej stihlej mazdy 3 alebo novej i30 posobi pomaly o pol cisla vacsi ... takze pochvala za stihlesjiu a akoby vyrysovanejsiu kasnu... toto fakt zmakli fajn ... :-)
23. 2. 2018 18:55
Re: Charakter vyměněný za prodejní čísla
C stĺpik a bočný profil okopčený z Ačka? a A classe to okopčila od koho ? mimochodom podobný c stĺpik mala aj i30 II. gen. ....predné svetlomety ako focus? kde ? ....strata charakteru? ale no ták to auto ste ešte ani nevideli naživo a takto sú to všetko len krčmové kecy, ktoré sa dajú aplikovať na ktorýkoľvek model ktorejkoľvek automobilky a záleží od daného štamgasta z akého uhla sa na to pozerá
neregistrovaný "SR20"
16. 2. 2018 12:47
Pekné
Pekné to je. Aj interiér rozumný, ovládanie tlačidlami. Za mňa palec hore.
Rozbalit vlákno
0
16. 2. 2018 16:02
Tak hlavně, že je to méně aerodynamické
než předchozí model, má to vpředu větší žebrování.
Také v tom bude méně místa, když to má stejný rozvor.
Alespoň nová I30 je ve srovnání se starší I30 prostorový propadák.
Rozbalit vlákno
0
16. 2. 2018 16:37
Ubožáci z Německa
Kam se hrabe vývojové centrum H/K v Německu na vodbouníky Bureše a Machalu z bleskAuta.cz
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
16. 2. 2018 17:53
pekne ok...
len uz kusok menej napadite ako predchodca .... s 1,4 t-gdi v nejakej tej lepsej vybave to kazdopadne vyzera na idealny rodinny hatch .. golf bude musiet opat pridat aj ked jeho 8 generacia iste od tohto ceedu horsia nebude to je vcelku jasne.... chvalim zachovanie rozmerov ceedu... kedze uz sucasny ceed bol v case prichodu relativne velky ... v interieri sa nestotoznujem s tym nalepenym displejom ale inak chapem ze je to dnes cool mat to takto co uz.... chvalim aj znizenie kasne.... tu ozaj bol priestor takze je skvele ze to vyuzili... a aj ta predna kapota je menej sikma a zmizlo aj MPV okienko pri A stlpiku... toto su veci ktore ozaj chvalim.. auto posobi menej nafuknuto aj ked mozno kusok sterilne no... uspech vsak ceed opat bude mat obrovsky... a v cervenej a la stinger bude asi aj dost napadny :-) ... priznavam ze po vcerajsom prvotnom "sklamani" sa mi dnes paci uz viac ... aj ked ten tablet to asi neprekusnem... tu by som teda skor zvazoval nieco ako auris golf v reale... ale inak celkovo novy ceed aj vdaka novemu tgdi a stihlejsej kasni predsa len hodnotim kladne .... dokonale auto vlastne aj tak nejestvuje ... kazde ma nejaky ten zadrhel ... ceed :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
16. 2. 2018 19:43
Re: pekne ok...
Toppere...asi seš tady jeden z mála , kterýmu se to druhý den začalo líbit.. :-)
Za mne ani palec nahoru ani dolů..