Diskuse

Nová Kia Ceed oficiálně: Přišla o apostrof a osobitost

15.2.2018

Jedna z nejočekávanějších ženevských novinek je tady. Dámy a pánové, nová Kia Ceed!

 

  • 55 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 15.02.  12:37

    Hodně povolaných,

    ale málo vyvolených. Sestřelit Golfa není tak jednoduché. O tom může mluvit Ford, Renault, nebo i další. V tomhle k tomu Hjondé přistupuje trochu naivně.
    • 103 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 15.02.  12:40

      « Re: Hodně povolaných,

      Golfa světově sestřelí Ford, nebo Toyota.. v Evropě už by se souhlasit dalo.
      • 24 Reagovat !

        foto Joab

        Joab 15.02.  13:50

        « Re: Re: Hodně povolaných,

        Toyota Corolla možná, ale Focus? Tady třeba vidim, že Golf by měl bejt světově třetí nejprodávanější auto s 950k kusů v roce 17. Po Corolle a efkách..
        [odkaz]
        Byť teda todle světový srovnávání nedává, vzhledem k odlišnostem modelů, úplně smysl.
        Anebo jsi to myslel nějak jinak:)
        • 32 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 15.02.  14:27

          « Re: Re: Re: Hodně povolaných,

          Nesmíš brát jen jeden rok, ale v průměru se to liší a i Fokus nejen Golf, ale i Corollu překonal, někdy v letech 2012-2013.
          • 13 Reagovat !

            foto Joab

            Joab 15.02.  14:39

            « Re: Re: Re: Re: Hodně povolaných,

            Čéče tak já nevim, podival jsem se na poslední tři roky a vždy byl Golf celosvětově před Focusem.. to bych taky mohl napsat, že v roce 1995 se prodalo Golfů o tričtvrtě mega víc, než Focusů..:)
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 15.02.  14:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hodně povolaných,

              V případě Fokusu se jedná pořád o jednu generaci :).
      • 55 Reagovat !

        foto white-label

        white label 15.02.  17:45

        « Re: Re: Hodně povolaných,

        Golf je symbolem kompaktního hb a nikdo na světě (zatím) nevyrobil tolik hb za rok, jako VW Golfů.
        U té světové produkce v kompaktní třídě je třeba rozlišovat dva zásadní rozdíly, celkovou produkci čistě podle názvu/jména typu dané automobilky/značky, a pak produkci určité značky ve dané třídě bez ohledu na různé názvy jednotlivých karosářských verzí daného modelu.
        Hlavním důvodem proč byl Focus světovou jedničkou je fakt, že všechny karosářské verze nabízí pod jedním jménem (Focus), Toyota má pro kompaktní hb Auris, a VW pro kompaktní sedany Jettu, přičemž celosvětově je v této třídě nejprodávanější variantou právě sedan. Pokud tedy (statisticky) nebudeme bazírovat na stejném/společném názvu a srovnáme Focus vs Corolla/Auris vs. Golf/Jetta, dostane se Gof/Jetta s přehledem na první místo i ve světě. Takže bez verze sedan nemá na Golfa celosvětově (o Evropě nemluvě) zdaleka nikdo.
        • 13 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 15.02.  18:02

          « Re: Re: Re: Hodně povolaných,

          A šup paleček :no: za holá fakta! ;-)
          • 13 Reagovat !

            foto white-label

            white label 15.02.  18:19

            « Re: Re: Re: Re: Hodně povolaných,

            No, zatím je tam překvapivě jen jeden, ale nechvalme dne před večerem... ;-)
        • 41 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 15.02.  18:07

          « Re: Re: Re: Hodně povolaných,

          Jenže nějak zapominaš na to, že u toho focuse jde krom karosařske varianty o stejne auta a to stejne neplati pro golf/jetta nebo auris/corolla. Možna i proto je nabizeji pod jinym nazvem.
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 15.02.  18:15

            « Re: Re: Re: Re: Hodně povolaných,

            U nikoho nejde na celém světě o zcela stejná auta. U Aurisu šlo primárně o změnu názvu, jinak se neodlišoval o nic víc, než před tím verze Corolla hb, mimochodem dál mají i společnou platformu.
            • 11 Reagovat !

              foto miromen

              miromen 15.02.  18:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hodně povolaných,

              Platformu ma stejnou i ten golf/jetta, naladěni je však jine, interier neni shodny, rozdil v designu předni časti a pokud vim tak ani pod povrchem to neni vše shodne. Prostě Jetta je "levnějši" golf.
              • 10 Reagovat !

                foto white-label

                white label 15.02.  18:28

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně povolaných,

                Podobné "detaily" tyhle statistiky vůbec neřeší, pro ně je zásadní stejný název a je jim úplně jedno jestli je to levnější/dražší, starší/novější verze, taky neřeší o jaké generace, nebo generační "hybridy" daného modelu se jedná apod. Jak bys chtěl dojít k nějakému celosvětovému číslu, kdybys chtěl tohle řešit?
                Prostě kdyby se Jetta jmenovala Golf (sedan), tak je zcela nezpochybnitelně v prodejních statistikách spolu ním, stejně jako tam byla před Aurisem s Corollou i Corolla hb.
                Podívej se třeba na statistiky BMW 3er, jak "klesly" jeho prodeje po zavedení 4er. Před tím se vše, bez problémů (odlišnosti/neodlišnosti), házelo do jednoho pytle, tak proč to teď najednou nejde? Změnilo se snad něco? Vůbec nic, kromě odlišného označení různých karosářských verzí.
                • 00 Reagovat !

                  foto miromen

                  miromen 15.02.  18:51

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně povolaných,

                  No ještě, že nejsem statistik. Ale pokud se nepletu tak stejně jak je to v připadě Golf/Jetta je to stejne i u Auris/Corolla a ještě mě napada u Renaultu Megane/Fluence, kde sedany jsou jakousi "levnějši" a ne jen jinou karosařskou variantu. A co si vzpominam, ale to už je trochu mimo tak v ramci koncernu VW nižši středni třidy dostal jako jediny pravě Golf přepracovany podvozek, ktery nedostala ani A3.
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 15.02.  18:58

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně povolaných,

                    Co je nějaký přepracovaný podvozek apod. třeba proti sčítání různých generací daného modelu...
                    Platí to pro všechny stejně, pokud by se Fluence (v rámci třídy kdekoli na světě a v jakékoli podobě) jmenoval Megane (sedan), půjdou jeho prodeje statisticky (logicky) k Meganu, podobně Clio/Thalia a další...
                    BMW 5GT bylo na společné platformě se 7er, ale koho (kterého statistika) by takový "detail" zajímal, jeho prodeje šly automaticky k 5tce, logicky podle společné řady/názvu. Dnes se zase pro změnu (6GT) počítá k 6tce. Prostě je to celé primárně o názvu!
                    • 00 Reagovat !

                      foto miromen

                      miromen 15.02.  19:07

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně povolaných,

                      No třeba tim jinym nazvem vyrobce dava najevo, že je to jine auto.
                      • 00 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 15.02.  20:12

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně povolaných,

                        Co tím chce dát najevo výrobce statistiky vůbec nezajímá, viz mé příklady. V principu je např. stejný rozdíl mezi minulou 3er a 3er coupé, jako mezi současnou 3er a 4er (coupé).
                        A např. takový G4 Variant byl naprosto stejný, jako Bora Variant, rozdíl byl pouze v optice čelní partie, ...přesto to statisticky v jednom případě Golf byl a ve druhém nikoli.
                        • 00 Reagovat !

                          foto miromen

                          miromen 15.02.  20:35

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně povolaných,

                          No tak si s tim statistici zřejmě nelamou hlavu aby to neměli tak složite. >:D
                          Možna je to oboustranne a těch zlomenych hlav je na obou stranach vice.
                      • 00 Reagovat !

                        foto -MT-

                        _MT_ 15.02.  20:26

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně povolaných,

                        Kolikrát jen sleduje zvyklosti na daném trhu. Nebo se na daném trhu chce oprostit bagáže, kterou si tam minulý model vytvořil. Nebo... Důvody kolikrát irelevantní z hlediska poměřování přirození. Evropská Toyota se rozhodla, že přijde s označením Auris. Chtěli se oprostit od Corolly (důvod už si nepamatuji, ale vzpomínám si, že chtěli začít nanovo). Zatímco v Austrálii naopak chtěli označení Corolla zachovat, mělo velkou marketingovou hodnotu, a "náš" Auris tam prodávají jako Corollu. Všelijakých tanečků se jmény je. V Číně se jako Jetta prodává v podstatě sedan od Rapidu/ Toleda. Prodává se tam ještě jako Santana. Což je jedno z jmen, které VW používal pro Passat. Passat prodávaný v Číně je ten americký (NMS) a ten náš je tam Magotan.

                        Tohle se při sčítání moc neřeší. Bylo by to celkem dost práce a není vždy zřejmé, které řešení je to správné. Jako třeba při souběžné výrobě více generací. Jak píše white label, řeší hlavně jména bez většího ohledu na souvislosti. Maximálně zahnou aliasy (jako Vitz/ Echo/ Yaris).
                      • 00 Reagovat !

                        foto -MT-

                        _MT_ 15.02.  20:33

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně povolaných,

                        Jen upřesním, že si teď nejsem jistý, jestli je Jetta/ Santana náš Rapid (/ Toledo) předělaný na sedan, nebo indický Rapid (/ Polo sedan). :-) Myslím, že to první, ale jistý si nejsem.
                  • 00 Reagovat !

                    foto -MT-

                    _MT_ 15.02.  20:15

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně povolaných,

                    Protože HB se kupují hodně v EU a sedany naopak ne. Takže se projeví jiné zaměření. HB je zaměřený na evropského zákazníka, sedan může být na tureckého, amerického atd. Jetta hlavně neprošla generační obměnou. Až teď přichází v podstatě protějšek Golfu 7 (přechod na MQB). Když už pomaličku vyhlížíme Golf 8.

                    A to je (nebo alespoň byla) ta běžná americká Jetta ještě nuznější a oholenější než ta, kterou vozí sem (interiér, elektronika, podvozek). Evropská specifikace odpovídá té nejvyšší americké výbavě.

                    Záleží, čeho se ta přepracování týkala. Pokud vím, A3 totiž měla podvozek jiný než běžné Golfy. Až GTI měl komponenty z A3. A nevím, jestli všechny, nebo mu dopřáli jen část a zbytek si schovali třeba pro R. Kdo ví, jak pak vylepšovali.
                    • 00 Reagovat !

                      foto miromen

                      miromen 15.02.  20:54

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně povolaných,

                      Ja pišu ještě o předchozich generacich, tedy o době kdy šesta generace golfa nahradila tu patou. A byl o tom članek tušim na AMuS, kde redaktor hovořil o nějakych koncernovych rozdilnostech.
                • 00 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 15.02.  20:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně povolaných,

                  Některé názvy pak seskupují. Jako že Yaris je také Echo nebo Vitz. A Passat je také Magotan. To jen střílím od boku příklady. Nevím, jestli jsou typicky slučované zrovna tyhle, ale vím, že jsem takové slučování viděl.
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 15.02.  19:55

          « Re: Re: Re: Hodně povolaných,

          S těmi jmény je to ještě složitější/ zamotanější, ale to jistě víš. Pro ilustraci to stačí. Např. v Číně je Jetta jiné auto než tady. Náš Auris se někde prodává jako Corolla. Atd. Dalším faktorem je výroba starých modelů. Protože se ne vždy vyrábí jen současná (nejnovější) generace. Mají být započítané?
          • 00 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 15.02.  20:03

            « Re: Re: Re: Re: Hodně povolaných,

            Neměly by a stejně jsou.
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 15.02.  20:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hodně povolaných,

              Zřejmě je celosvětově snazší započítat "vše", než objektivně stanovit, nějaké obecně závazné hranice, kdy ještě ano, a kdy už naopak ne.
              • 00 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 15.02.  20:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně povolaných,

                Dá se snadno říct, nebudeme to počítat. Ale pak narazíme na nějaké regionální odnože, které se třeba i začaly vyvíjet víc nezávisle. Mohl bys je vynechat, ale když zastupují to místo na trhu, nezdá se to úplně správné. Po letech se pak rozhodnou, že tam začnou vozit i tu druhou větev vývoje, kterou samozřejmě začnou prodávat pod jiným jménem. And so it goes.
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 15.02.  20:04

            « Re: Re: Re: Re: Hodně povolaných,

            Ano, o tom píšu v následných reakcích...
    • 50 Reagovat !

      foto 718

      718 15.02.  14:03

      « Re: Hodně povolaných,

      ...v tomto regione nema Golf konkurenciu...asi tak >:D >:D ani naj naj auto z SK >:D
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 15.02.  15:27

      « Hodně povolaných,

      jj
  • 60 Reagovat !

    foto nalimer

    nalimer 15.02.  12:39

    evo a revoluce

    Interiér veľmi milo prekvapil (i keď na sníkach je najvyššia výbava). Je to krok dopredu. Aj sedadlá, aj usporiadanie palubnej dosky, aj navi.
    O vonkajšom vzhľade je ťažko písať. Možno sa aj niekomu bude páčiť. Za mňa osobne je to odchod z pozície športového hb k pokojnejšej vlne. Mimo emočného nárazníka je celkový tvar vozidla oproti predchádzajúcemu modelu konzervatívnejší.
    Kým Ford Focus sa tvarovo podobá BMW1, toto mi príde ako klon Mercedes A.
    • 30 Reagovat !

      foto Hittman

      Hittman 15.02.  12:41

      « Re: evo a revoluce

      Tak nemůžou všichni kopírovat BMW 1.. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 15.02.  12:41

      « Re: evo a revoluce

      ehm, na základe toho ako vyzerá súčasná i30 si zvonka čakal niečo iné? Ja ani náhodou, zvlášť ak sa človek obzrie do minulosti. Zvnútra zatiaľ dobré, zhodnotím až do toho sadnem a ošahám materiály. >:D
      • 32 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 15.02.  13:13

        « Re: Re: evo a revoluce

        No ja som rozhodne čakal, a to silnú inšpiráciu Stingerom. Toto je také bezpohlavné, generické. 8-s
        • 13 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 15.02.  13:23

          « Re: Re: Re: evo a revoluce

          Asi jsem výjimkou, ale Stinger se mi nijak zvlášť nelíbí. Takže za mě dobré. :-)
          • 12 Reagovat !

            foto 718

            718 15.02.  13:57

            « Re: Re: Re: Re: evo a revoluce

            ..a mne sa lubi...hlavne tie atrapy na prednej kapote... >:D >:D >:D >:D
            • 11 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 15.02.  15:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: evo a revoluce

              Stinger má atrapy na kapotě, ty atrapu mozku v hlavě, jak je vidět.
              • 11 Reagovat !

                foto 718

                718 15.02.  15:39

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: evo a revoluce

                hold pravda boli.... >:D >:D >:D >:D
                • 21 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 15.02.  15:55

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: evo a revoluce

                  Vzdávám holt tvým pravdivým argumentům, navíc pravidelně pevně podepřeným spoustou smajlíků.
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 15.02.  21:03

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: evo a revoluce

                    V tomto konkrétním případě vlastně ani nelze to tvé "holt" považovat za překlep... >:-[] ;-)
                    • 10 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 15.02.  21:06

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: evo a revoluce

                      Nevím, jestli je to zřejmé, ale byla to reakce na jeho "hold" ;-)
                      Zrovna tyhle dvě slova si vážně nepletu.
                      • 00 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 15.02.  21:17

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: evo a revoluce

                        Jo, je to zřejmé, já jen, že i tak by to v jeho případě nemohlo být s "d". >:-[]
                        S oblibou to používají i někteří Slováci (a často taky špatně, viz třeba tady H/K 14:46), i když to se (spisovnou) slovenštinou nemá nic společného, od toho mají "nuž".
                        • 00 Reagovat !

                          foto 718

                          718 15.02.  21:30

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: evo a revoluce

                          priatelia dik za info o cesko-slovenskych regionálnych jazykoch >:D >:D napriek tomu ste ma o naj aute z SK nepresvedcili :no:
                          • 10 Reagovat !

                            foto Blue-Sun

                            Blue Sun 15.02.  21:33

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: evo a revoluce

                            My tě nepotřebujeme přesvědčovat. My z tebe máme naprosto nepokrytě srandu.
                          • 00 Reagovat !

                            foto white-label

                            white label 15.02.  21:52

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: evo a revoluce

                            ... o naj aute z SK...? Něco mi tady uniklo?
      • 12 Reagovat !

        foto comper

        comper 15.02.  13:14

        « Re: Re: evo a revoluce

        Doterajsi ceed a i30ka boli velmi rozdielne ako zvnutra tak zvonka (motoricky uz samozrejme nie). Teraz je ta podoba vyrazna a interier sa mi zda horsi v ceede, doteraz to bolo opacne.
  • 10 Reagovat !

    foto Hittman

    Hittman 15.02.  12:39

    Vnitřek

    dobrý, předek dobrý, zezadu Rio.
  • 52 Reagovat !

    foto leone

    leone 15.02.  12:50

    Velká bída !!!

    ...z profilu ústup od předcházejí generace, zadek nic moc,....se studií_konceptem se to nedá srovnat,...velké zklamání,....možná to bude jezdit spolehlivě, ale desingnem vele krok zpět !!!! :no: :no: :no:
    • 11 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 15.02.  14:31

      « Re: Velká bída !!!

      Souhlas, pořád na to nadávám - ať už si všichni svoje koncepty a skici všichni strčí do p........
      Jen se předhání kdo namaluje nejodvážnější auto a pak vždycky místo Naomi Campbell vyrobí Oprah Winfrey.

      • 30 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 15.02.  16:15

        « Re: Re: Velká bída !!!

        ....v tomto případě vyrobili Jennifer Lopez.......... >:D
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 15.02.  21:07

        « Re: Re: Velká bída !!!

        Souhlas, i když podle videa to asi naživo bude lepší, než tady to "polokombi" na fotkách: [odkaz]
  • 30 Reagovat !

    foto comper

    comper 15.02.  13:10

    No zial

    Je to slabota. A to nemam ziadne predsudky, sam mam terajsiu generaciu. Ale tymto mixom i30 a ria sa Kia vpred neposunie.
  • 43 Reagovat !

    foto johny555

    johny555 15.02.  13:12

    mně se líbí

    a mnohem víc než třeba současná extravagantní Sportage. Jsem zvědavej na kombíka. Mimochodem můj současný Ceed už má přes 7 let a šlape jak hodinky a zatím nemám důvod měnit. Na nějakýho Golfa, Focuse a nedej bože oktávku nemám ani pomyšlení. Ale zvažuji S-Crosse - čtyřkolku za fakt rozumný peníze.
    • 26 Reagovat !

      foto 718

      718 15.02.  13:59

      « Re: mně se líbí

      ani pomysleni...ani penize >:D >:D >:D >:D >:D
  • 21 Reagovat !

    foto miromen

    miromen 15.02.  13:14

    Potvrzeni

    Hm tak docela zklamani a nedavno zveřejněne fotky nelhaly což je škoda. To se mi snad vic libi i i30, ale naopak interier vypada fajn.
  • 22 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 15.02.  13:20

    Kompaktný Stinger sa nekoná

    Z môjho pohľadu veľké sklamanie, jednak samé osebe, jednak z hľadiska očakávaní. V kontexte danej doby bola minulá generácia nápaditejšia a zaujímavejšia; toto je také nemastné-neslané, musím súhlasiť s Machim, že tie tvary sú natoľko generické a zbavené nejakých markantov značky (až na ten tvar masky), že by to mohlo niesť v pohode znak aspoň 4 odlišných automobiliek. Ešte spredu vyzerá Ceed najlepšie, zboku je to ale bez akéhokoľvek nápadu, jedinej ozvláštňujúcej linky no a zozadu je to úplný polotovar, ktorému chýbajú finálne ťahy dizajnéra.
    Sklamanie je to aj z hľadiska očakávaní, po výraznom a emotívnom Stingeri som čakal aplikáciu rovnakej filozofie aj na Ceed; žiaľ nekoná sa.
    Technika, resp. motorizácie rovnako žiadne pozivívne prekvapenie: prevzaté bez zmeny z predchodcu, plus ako "vrchol" 1,4ka od Hyundaiu, to je dosť biedna ponuka. Ešte by to hodnotenie mohlo zmeniť príchod HH verzie (ideálne sestra i30N), ale nebudem zrovna zadržiavať dych, či to príde.
    • 21 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 15.02.  13:28

      « Re: Kompaktný Stinger sa nekoná

      Na druhou stranu, to samé bys mohl říci o včera zde vystaveném Focusu. A lepší to už nebude, protože při snaze skloubit požadavky na aerodynamiku, vnitřní prostor a minimalizaci hmotnosti prostě vychází jeden ideální tvar. Tomu se auta budou přibližovat a odlišnost tak udělá opravdu jen design přídě.
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 15.02.  14:01

        « Re: Re: Kompaktný Stinger sa nekoná

        No veď som aj hovoril, že ten profil Focusu je tiež dosť generický. Ale pri Focuse ešte stále nevieme, ako vyzerá predok a zadok, takže ešte môže prekvapiť; pri Ceede už to (žiaľ) vieme.
        Neviem, hovorím len podľa fotiek, ale realita väčšinou nebýva lepšia ako promo rendery; teraz som videl i30 a v porovnaní s Ceedom vyzerá oveľa zaujímavejšie.
        • 11 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 15.02.  14:28

          « Re: Re: Re: Kompaktný Stinger sa nekoná

          U i30 to ale udělá jen design přídě. Mrkni na ni zboku a vyjde ti zcela stejný generický profil, jako u Ceedu. Trochu jak u užitkových trojčat PSA-Opel.
    • 22 Reagovat !

      foto gil54

      gil54 15.02.  13:35

      « Re: Kompaktný Stinger sa nekoná

      Vím, článek je o ceedu. Ale dvakrát jsi zmínil Stinger jako etalon krásy. Nebo jsem to blbě pochopil ?

      Ať si zaslouží Stinger uznání za odvahu, rozvíření hladiny ve třídě, za koncepci, za motor, tak z hlediska designu, jistě opět subjektivně, má však několik nedostatků.
      • 20 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 15.02.  13:57

        « Re: Re: Kompaktný Stinger sa nekoná

        No etalón úplne nie, každopádne je dizajnovo svojský a tvarovo nezameniteľný. Čakal som, že niečo z toho sa premietne aj do Ceedu... ale nestalo sa.
    • 00 Reagovat !

      foto Mino-1

      Mino 1 15.02.  13:42

      « Re: Kompaktný Stinger sa nekoná

      Suhlas. Sucasna generacia ma ovela dynamickejsi dizajn a vedla novej nebude rozhodne posobit zastarane. Inak vrchol ponuky bude 1.6 turbo s 204 k. 2-liter ako protipol i30N cakat nemame.
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 15.02.  16:03

      « Re: Kompaktný Stinger sa nekoná

      Já jsem vždycky chválil design Ceedu, hlavně za umění vypadat solidně i v základu. Tahle vlastnost možná zůstane, jinak je to ale krůček zpět, což nakonec ukazují i ty srovnávací fotky před / po - končící generace na nich rozhodně nepůsobí jako o generaci starší auto, a to přitom srovnáváme render s fotkou
      [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 15.02.  16:18

      « Re: Kompaktný Stinger sa nekoná

      Asi tentokrát do toho zasáhli i korejští designeři........... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Mino-1

        Mino 1 15.02.  16:28

        « Re: Re: Kompaktný Stinger sa nekoná

        Dizajn mal na starosti Gregory Guillaume. To mi korejsky neznie ;)
        • 00 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 15.02.  16:46

          « Re: Re: Re: Kompaktný Stinger sa nekoná

          To může být Okamurův bratranec z matčiné strany......... >:D
  • 30 Reagovat !

    foto ljube

    ljube 15.02.  13:29

    takový pěkný auto

    byla končící generace. podle mě jeden z nejhezčích HB. ten klínovitý dynamický profil snad neměl konkurenci. tohle je bohužel bezpohlavně instantní po vzoru i30. škoda, no.
  • 00 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 15.02.  13:29

    kórejský golf

    za mňa ok. Ak chcú predávať v C, nemôžu robiť úlety. Stinger je o inom. Nemal by som s ním najmenší problém.
    • 00 Reagovat !

      foto Mino-1

      Mino 1 15.02.  13:44

      « Re: kórejský golf

      Ale trosku viac korenia do toho predsa len mohli dat. Akoby sa Kia zlakla a vsadila na prilis opatrny a konzervativny dizajn. Ktovie, ci sa jej to vyplati.
      • 10 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 15.02.  13:53

        « Re: Re: kórejský golf

        tu na webe by sme radi dizajnové preteky, ale najväčšie predaje robia modely s klasickým dizajnom
        • 00 Reagovat !

          foto Mino-1

          Mino 1 15.02.  14:02

          « Re: Re: Re: kórejský golf

          Co som pozeral nemecke weby, tak Nemcom sa celkom paci, takze tam by mohla vacsi uspech ako doteraz. V nasich koncinach je vsak citit mierne sklamanie.
          • 00 Reagovat !

            foto Nonsens

            Nonsens 15.02.  14:13

            « Re: Re: Re: Re: kórejský golf

            to by aj zodpovedalo vkusu národov :-)
            • 00 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 15.02.  16:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: kórejský golf

              Proto jezdí Němci za holkama do Čech........ >:D
  • 10 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 15.02.  13:30

    Ale jo

    Za mě v pohodě, jen zadek je takový korejský. Jedno z pěknějších aut ve třídě. Trochu mě zarazil limit 130 km/h pro adaptivní tempomat, není to nějak málo? Doufám, že funguje i neadaptivně.
    • 10 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 15.02.  17:21

      « Re: Ale jo

      Nenadchl, neurazil a nepřekvapil. Ale designově je povedenější než I30. Interiér vypadá taky trochu vymazlenější. Ale ke koupi mě tohle určitě nepřesvědčí. Škoda po Stingeru a prvních skicách Ceedu jsem nabyl dojem že budou odvážnější.
  • 00 Reagovat !

    foto milan23

    milan23 15.02.  13:41

    Fotky

    Dizajn je vzdy subjektivny, ale na fotkach priamo z prezentacie vyzera pre mna Ceed lepsie ako to oficialnych fotkach tu na webe.
    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 15.02.  13:47

      « Re: Fotky

      Taky bych řekl, že je to lepši, ale pořad vypada hlavně ta předni čast divně. Hodně to děla i ten spodek předniho narazniku, ktery je jak z tesko tuning odděleni a se zbytkem předni časti moc k sobě nejdou. A od kie jsem čekal vic uvolněni a odvahy.
    • 10 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 15.02.  13:53

      « Re: Fotky

      :yes: Zadek nuda, jinak fajn.
  • 20 Reagovat !

    foto efreeti

    efreeti 15.02.  14:04

    Nic moc

    ten design je "starý" a to jestě nezačali ani vyrábět....především zadní čast (vzalo si to asi to nejhorší z předchozí i současné i30). Zepředu ok. Vnitřek +/- stejný jako i30, tzn. žádné překvápko.
    Mám pocit ze současná generace má podstatně více nadčasový exterier který nedělá ostudu ani dnes. Tato nová generace podle mého názoru strašně rychle zestárne a okouká se.

    Vypadá to, že všichni v nižší střední hrají na jistotu. Astra, Golf, Okta, i30(ta se aspon vyrazne promenila), budouci Focus, tenhle Ceed..nikdo nic dechberoucího neukázal. Největší designové terno vlastně udělala Mazda 3 a nejvic to překopala Honda s Civicem.
    • 00 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 15.02.  14:17

      « Re: Nic moc

      No ja třeba rozdil v interierech i30 vs ceed vidim a ten v cedu se mi libi z fotek vice. Interier i30 jsem viděl a moc se mi nelibil. Podstatnějši, ale bude jaky novy ceed bude a předpoklady jsou docela přiznive, protože součastna generace ani jako novinka nebyla nic extra. Ze včerejši fotky focuse taky nejsem nějak odvařeny, ale ještě je šance, že to bude alespoň povedene.
      • 00 Reagovat !

        foto Verny-2013

        Verny_2013 15.02.  17:25

        « Re: Re: Nic moc

        V interiéru vidím taky mírný posun k lepšímu. I 30 mi přišla jak od sekery. Exteriér taky zbavili pár zbytečností z I 30 ale přijde mi že podobnost je příliš zřejmá. Mít to masku z hjudaje tak by to mohl být povedený facelift.
    • 00 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 15.02.  16:24

      « Re: Nic moc

      Souhlas. S tím Jennifer Lopez zadkem to zazdili.... ;-\
  • 01 Reagovat !

    foto Snooob

    Snooob 15.02.  14:43

    Hmmm,

    veľmi pekný Focus :yes:
    • 01 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 15.02.  14:46

      « Re: Hmmm,

      a zase zozadu akoby som videl ibizu kombik.. hold sucasny ceed bude legenda.. ale tento novy uz asi nie hoci aj bude predajne uspesnejsi ... akoby nieco co robilo ceed ceedom zrazu z neho vyprchalo.. ale rovnaky pocit mam aj pri novom pole alebo swiftwe .. tie nove auta akoby uz stracali akusi osobitost a smrnc .. su sice paradne jasne ale predsa akoby im nieco ( co nejde zmerat na centimetre razvoru ani litre batoziny ) akosi uz chybalo ... aura a ta povodna dusa sa vytraca
      • 00 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 15.02.  15:46

        « Re: Re: Hmmm,

        legenda je Golf a nie súčasný Ceed,ten ňou ani nebude.
        Aj keď terajšia generácia Ceed-u je ozaj pekná.
    • 00 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 15.02.  15:37

      « Re: Hmmm,

      spíše "taková hezčí i30" >:-[] :-!
  • 00 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 15.02.  14:43

    auto fajn

    uspech ho opat neminie ... ale priznavam ze som cakal proste vacsiu dizajovu supu.... bocny profil tiez nic moc... ceed bude opat paradny jasne... ale ten sucasny ma za mna vacsiu osobitost.... rovnako kabina.. ten dolepeny tablet to nejde prekusnut ... otras.. uz rio ma s tym hodne nastvalo.. ale tak sablona nepusti... a iste je to aj lacnejsie riesenie ako vtesnat displej priamo do stredovej konzoly.. ach tie prachy...
    • 00 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 15.02.  15:36

      « Re: auto fajn

      Úspěch ho bohužel (opět) mine. Kdo chce v Evropě uspět, nemá s bezduchým bezcharakterním autem šanci. Ne, pokud to není Volkswagen >:-[] ... a už i ten se musí snažit a T-roc nebo nové Polo je všechno jen ne nuda na 4 kolech.
  • 12 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 15.02.  15:33

    Když málo znamená hodně

    Předchozí generace byla svébytná. Žádný pajc, žádná Kia velikosti eL... Prostě Ceed. S apostrofem.

    Zdálo by se, že ztráta apostrofu znamená je kosmetickou změnu. Ale znamená přesně to, co se odehrálo v designu.

    Interiér je zkrátka hodnotnější Rio se všemi klady i zápory. Středový display je zakomponován asi stejně citlivě jako neonové srdce nad hradem. Ale dejme tomu.

    Exteriér je svým způsobem evolucí. Detaily nejsou zlé, jenže celek prostě nefunguje. Změna z charakterního bočního profilu na bezduchý klon bezpáteřní i30 zkrátka celek dokonale zabíjí.

    Ne, není to špatné. Nový Ceed není nevzhledná. Jenže stačí se podívat na konkurenty a Ceed postavit vedle nich. Upřímně - být majitelem autosalonu Kia, asi mi je do breku 8-s 8-s A vysvětlujte pak někomu, že má svoje prachy utratit za Stinger, když vedle toho bude stát Ceed nebo Stonic ... ;-)
  • 11 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 15.02.  15:40

    Korejská paralympiáda

    Korejci podle mě díky své mentalitě jsou na cestě do pekel. Vidím to tak, že management stanovil nesmyslné a nesplnitelné prodejní cíle u minulé generace. Protože cíle nebylo dosaženo, nabyli dojmu, že něco bylo špatně a tak se rozhodli, že teď to musí vyjít a musí tu udělat "jinak"...

    A tak i30 zcela ztratil charakter... a Ceed je pouhým klonem nové i30. Ne, milí Korejci. Takhle tady neuspějete 8-s :-! :no:
    • 00 Reagovat !

      foto Josef-1

      Josef 1 15.02.  16:03

      « Re: Korejská paralympiáda

      Taky to tak vidím, nový Ceed má stejnou techniku jako I30.

      A nová I30 pro mě ve srovnání se starou I30 vyšla značně hůře. Stará I30 je pro mě značně prostornější, tedy i pohodlnější než nová.
    • 00 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 15.02.  16:04

      « Re: Korejská paralympiáda

      Ha. A predchadzajuci Ceed nebol klonom i30? Hyundai akurat o cosi viac najprv pozohybal bocne plechy a po FL zase pekne co najviac vyhladil. :-)
      • 10 Reagovat !

        foto berka

        berka 15.02.  18:04

        « Re: Re: Korejská paralympiáda

        Kia ceed a Hyundai i30 byla technicky spřízněná auta, ale rozdíl u současné generace tam byl zřejmý. Ceed má úplně jinak řešený A sloupek a přední dveře u kterých je malé okénko které i30 nemá. Nová generace je s novou i30 designově mnohem blíž. Až příliš.
  • 12 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 15.02.  16:50

    Kde je ruční brzda?

    Dá se to koupit i bez toho tabletu?
  • 10 Reagovat !

    foto Mino-1

    Mino 1 15.02.  17:04

    Živé dojmy - video

    Prvé živé dojmy od Rasťa Chválu: [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Koumes

      Koumes 15.02.  18:43

      « Re: Živé dojmy - video

      Na tom videu opravdu vypadá o dost lépe než na tech fotkách.
    • 00 Reagovat !

      foto kaa

      kaa 15.02.  19:12

      « Re: Živé dojmy - video

      Na živo fakt vypadá mnohem lépe. :yes: :yes:
  • 10 Reagovat !

    foto Morgan-Wheeler

    Morgan Wheeler 15.02.  17:52

    Kia

    Vypadá hodně zajímavě, na tom videu podstatně lépe než většina konkurentů, zajímavý předek, vzadu je to takové netradiční, asi se na to musí zvyknout, bok je nejvíce konservativní ale ladí s celkem. V interiéru jednoznačný posun, akorát si mohli odpustit kelímky budíků.
  • 21 Reagovat !

    foto pumpkin

    pumpkin 15.02.  20:07

    Ešte budete radi...

    Oproti predošlej generácii je to nezvyk, pamätám si, že príchod tretej i30 bol pod dizajnovej stránke pre mňa sklamaním, lenže to sa časom zmenilo. Je to skvelé auto a nebude o pár rokov vyzerať tak pudingovo. Ešte keď si spomeniem na stretnutie s N-kom...mmm. Ak to pôjde takto ďalej, Golf bude skutočne predávaný už len vďaka tradícii.
    • 00 Reagovat !

      foto bullock

      bullock 15.02.  23:21

      « Re: Ešte budete radi...

      Též jsem se potkal s i30N - nejdřív jel za mnou, pak předjel, dostihl jsem ho na světlech a pak už jen slyšel ještě z velké dálky ;-) Mmmm.
      Je vidět, že mnohé značky v nižší střední významně mění design mezi generacemi (např Megan). Musíme si na to zvykat - myslím, že jak i30, tak i zde Ceed - začne se nám za čas líbit.
      Pozn.: těžce jsem si zvykal na "hroší" vzhled nové Sportage, ale dnes ji akceptuji.
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 16.02.  00:02

      « Re: Ešte budete radi...

      Jako, že vlastně vše zůstane při starém, H/K se bude dál snažit udělat svého hezčího (a už téměř stejně drahého) "Golfa" a ke chtěné míře úspěchu na EU trhu jim to překvapivě nebude nic moc platné?
  • 00 Reagovat !

    foto JakubS

    JakubS 15.02.  23:39

    Adaptivní tempomat

    Adaptivní tempomat ve 130 km/h přestává adaptovat? To je nějaký fór, ne? Já v Golfu adaptivní tempomat ve 130 km/h teprve zapínám. Většinou nastavuji tak na 150km/h na dálnici a jdu spát. Vstávám až v cíli.

    Jinak design za mě palec dolů. Nelíbí...
    • 01 Reagovat !

      foto 718

      718 16.02.  07:02

      « Re: Adaptivní tempomat

      Goobbels propaganda tu funguje paradne...uz i ja som presvedceny je je to najlepsie auto :yes: >:D ..a keby sa vypinala pri 80 bolo by to dokonale :yes:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Historie s nádechem romantiky: Jan (62) je jedním z posledních lampářů. Každým rokem rozsvěcí Karlův most

Historie s nádechem romantiky: Jan (62) je jedním z…

Každý prosinec v čase předvánočním vyráží Jan Žákovec (62) na Karlův most rozsvěcet tamní plynové lampy. Někteří…

Zkažené Vánoce »Jasněnky« Kuklové: Syna na Štědrý den neuvidí!

Zkažené Vánoce »Jasněnky« Kuklové: Syna na Štědrý…

Každoročně ji na Vánoce vídáme jako princeznu Jasněnku, ovšem sama Míša Kuklová (50) letos nebude mít pohádkové…

 

iSport.cz

Dění v United. Jak vyhodili Mourinha a kdo se stane novým koučem?

Dění v United. Jak vyhodili Mourinha a kdo se stane…

Dva a půl roku trvající snažení je u konce. José Mourinho přijel v úterý ráno do tréninkového centra v…

Tvrdík o Slavii: Zatím nejhezčí sezona. Náš odchovanec Král stojí o satisfakci

Tvrdík o Slavii: Zatím nejhezčí sezona. Náš…

První místo v lize, postup do jarní části Evropské ligy. Ve Slavii mohou být s podzimem více než spokojení, tomu…

 

Reflex.cz

Kalendáře s Putinem jsou v Japonsku hitem. Místním ženám se líbí jako macho

Kalendáře s Putinem jsou v Japonsku hitem. Místním…

Známé japonské celebrity mohou letos v zemi vycházejícího slunce závidět Vladimiru Putinovi. Jak s trochou…

Kříženec Okamura se pozastavil nad křížením lidských plemen. Vlastenci mu tleskají za odvahu říkat pravdu

Kříženec Okamura se pozastavil nad křížením lidských…

Vyléčený imigrant, prima kluk, vlastenec, vicemistr Evropy v populismu, terč posměchu, někdo, koho může brát…