Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Kia Rio v Česku od 269 980 Kč

Kia předvedla na brněnském autosalonu nový model Rio, který se u nás bude zatím prodávat jako pětidveřový hatchback (o délce 3990 mm). Kia Rio patří do stejné třídy jako Fabia, Polo či Corsa.
Zpět na článek
6. 6. 2005 20:30
6. 6. 2005 20:54
neregistrovaný "Marko"
6. 6. 2005 21:09
6. 6. 2005 21:38
neregistrovaný "Marko"
6. 6. 2005 22:00
7. 6. 2005 09:56
neregistrovaný "igy"
7. 6. 2005 15:06
neregistrovaný "NIcKON"
7. 6. 2005 17:49
neregistrovaný "GTI"
9. 7. 2005 07:41
neregistrovaný "xxx"
6. 6. 2005 21:30
neregistrovaný "misoo"
7. 6. 2005 08:10
neregistrovaný "Peter"
7. 6. 2005 13:43
neregistrovaný "wendy"
7. 6. 2005 16:20
neregistrovaný "Vena"
8. 6. 2005 06:08
neregistrovaný "rasto"
8. 6. 2005 12:01
neregistrovaný "misoo"
7. 6. 2005 07:25
neregistrovaný "Pavel"
7. 6. 2005 10:09
neregistrovaný "1zdavu"
7. 6. 2005 10:17
neregistrovaný "igy"
7. 6. 2005 11:00
neregistrovaný "Tomm"
7. 6. 2005 11:25
neregistrovaný "igy"
7. 6. 2005 11:48
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 6. 2005 12:08
neregistrovaný "GTI"
7. 6. 2005 12:56
neregistrovaný "igy"
7. 6. 2005 13:04
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 6. 2005 13:22
neregistrovaný "igy"
7. 6. 2005 14:18
neregistrovaný "GTI"
7. 6. 2005 14:38
neregistrovaný "igy"
7. 6. 2005 15:01
neregistrovaný "GTI"
7. 6. 2005 15:52
neregistrovaný "igy"
7. 6. 2005 15:53
neregistrovaný "Coroner"
7. 6. 2005 15:16
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 6. 2005 15:56
neregistrovaný "igy"
7. 6. 2005 16:29
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 6. 2005 16:47
neregistrovaný "GTI"
7. 6. 2005 17:07
neregistrovaný "Coroner"
7. 6. 2005 17:12
neregistrovaný "GTI"
7. 6. 2005 17:15
neregistrovaný "Coroner"
7. 6. 2005 17:38
neregistrovaný "igy"
7. 6. 2005 18:20
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 6. 2005 18:26
neregistrovaný "IT"
7. 6. 2005 18:28
neregistrovaný "IT"
7. 6. 2005 20:07
neregistrovaný "igy"
7. 6. 2005 20:45
7. 6. 2005 21:50
neregistrovaný "igy"
7. 6. 2005 22:36
7. 6. 2005 22:47
neregistrovaný "igy"
7. 6. 2005 22:52
7. 6. 2005 22:56
neregistrovaný "igy"
7. 6. 2005 23:11
8. 6. 2005 08:57
neregistrovaný "Coroner"
8. 6. 2005 09:31
neregistrovaný "igy"
8. 6. 2005 10:04
neregistrovaný "Coroner"
8. 6. 2005 11:23
neregistrovaný "igy"
8. 6. 2005 12:38
neregistrovaný "misoo"
7. 6. 2005 11:29
neregistrovaný "1zdavu"
7. 6. 2005 12:54
neregistrovaný "Tomm"
7. 6. 2005 13:12
neregistrovaný "1zdavu"
7. 6. 2005 13:39
neregistrovaný "Tomm"
7. 6. 2005 13:48
neregistrovaný "1zdavu"
7. 6. 2005 15:02
neregistrovaný "Tomm"
7. 6. 2005 15:31
neregistrovaný "1zdavu"
7. 6. 2005 15:46
neregistrovaný "Tomm"
7. 6. 2005 16:08
neregistrovaný "Maxx"
7. 6. 2005 13:40
neregistrovaný "igy"
7. 6. 2005 13:50
neregistrovaný "wendy"
7. 6. 2005 15:14
neregistrovaný "Tomm"
7. 6. 2005 16:13
neregistrovaný "Morf"
7. 6. 2005 16:37
neregistrovaný "Tomm"
8. 6. 2005 11:28
neregistrovaný "wendy"
8. 6. 2005 16:58
neregistrovaný "Tomm"
7. 6. 2005 11:43
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2005 07:12
neregistrovaný "anonym"
6. 6. 2005 20:30
RIO DE KOREO
Tak tohle ne. Tudy já nejdu. Ješte čekám na nějaké auto z Afriky... i když, kdyby mu do kufru dali jako bonus 15 kokosovejch ořechů, tak tady o to bude mela. Já prostě tomu nerozumím. Všude pod nějakým kopcem tady v Evropě na nás čekaj ikony - 206, Clio, C2, Fiesta, Polo, Punto, Fabia, Logan, kolínska trojka, navíc tlak trhu stlačuje ceny na úžasné částky, hergot, vždyť tady jde lítat s evropskejma ikonama už od 250, tak proč se mám zabývat každým korejským žokem na rejži.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Marko"
6. 6. 2005 20:54
Re: KIA antiGOLF!
Uz som Ti daval tuto linku? (Uz si fakt nepamatam). Je tam nieco, co ma byt navrhnute v EU (Russelsheim) a vyrabane v EU (Zilina) pre EU trh. Taky Getz, ale o cislo vacsi - po vselijakych tych zabomysiach vazny utok na nizsiu strednu triedu. Na tom obrazku to vyzera dobre (ale aj tak by som si to asi nekupil): [odkaz]
6. 6. 2005 21:09
Re: KIA antiGOLF!
Krásné... Astra skřípe zubama. Jenže tohle jsou obrázky... realita je nahoře
neregistrovaný "Marko"
6. 6. 2005 21:38
Re: KIA antiGOLF!
: "Astra skřípe zubama" - a ze prave iba Astra . Ale vazne: ja sa bojim, ze ta realita aj v pripade nakreslenej Kia Made in EU nebude az taka vzrusujuca. Ale snad to bude krok, teda skok dopredu od tych divnych kompaktnych a subkompaktnych aut, ako je Rio, Accent, Sephia, Shuma, (E)Lantra, Cerato, Matrix. Vsetky totiz posobia tak nejak divne...subtilne (?). Ani tie, na EU, zvlastne koncepty karoserie - polokombi, male sedany nerobia dobrotu. Fakt by to chcelo nejaky full-size hatchback pre EU. Mozno aj v tom je uspech Getzu -klasicky maly HB podla vkusu EU zakaznika.
6. 6. 2005 22:00
Re: KIA antiGOLF!
Jo, tohle by byl velký skok mezi designovou elitu. Realita asi tak působivá opravdu nebude.
neregistrovaný "igy"
7. 6. 2005 09:56
Re: KIA antiGOLF!
Dej si už konečně něco studeného na hlavu a přestaň tady blábolit, ty tvé komentáře to jsou fakt duševní zvratky nejvyššího kalibru. Sedni na své šlapací autíčko s nápisem GTI a běž si hrát.
neregistrovaný "NIcKON"
7. 6. 2005 15:06
Re: KIA antiGOLF!
Zato tys napsal takřka fejeton
neregistrovaný "GTI"
7. 6. 2005 17:49
Re: KIA antiGOLF!
neregistrovaný "xxx"
9. 7. 2005 07:41
Re: KIA antiGOLF!
Líbí se mi jak každý blb ci v autě KIA v životě neseděl kritizuje.
Domá má většina z vás ohrkaný rádoby vytuněný Š 120 a tady kecá nesmysly.
neregistrovaný "misoo"
6. 6. 2005 21:30
kedy ???
keby tak vyzerali dnesne modely, tak potom vsetka cest, ale povedzme si to narovinu, nad dnesnymi modelmi sme tak isto slintali pred piatimi rokmi... stale sa nemozu porovnavat... jeden kolega ma getz, celkom pekne sikovne avetko zvonka, ale znutra to proste krici nekvalitou a zaostalostou...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Peter"
7. 6. 2005 08:10
Re: kedy ???
Mozes specifikovat tu nekvalitu????
neregistrovaný "wendy"
7. 6. 2005 13:43
Re: kedy ???
Taky bych prosil vysvětlit tu nekvalitu. Getze mám, takže můj názor není podepřen argumentem kolega má... Getz má sice tvrdé, ale za to kvalitní plasty, přené řazení (srovnatelné s fabií, nesrovnatelně lepší než u 206), pěkně tvarovanou palubku (ne jako hoblované prkno ve fabii), ovládací prvky, které jsou i v autech vyšší třídy (páčky pod volantem jako v corolle), přesné slícování dílů, a tak bych mohl pokračovat. Až budeš mít nějaký argument, a ne pouze výkřiky, tak zkus zareagovat. Pokud se ti to nepodaří, zařadím si tě mezi ty slováky, kteří na českých fórech jen opruzují, aby si vyléčili komplexy méněcennosti...
neregistrovaný "Vena"
7. 6. 2005 16:20
Re: kedy ???
Presne tak taky si mzslim ze nejsou korejci tak spatni jak vsici pisou, je plno lidi kteri s nima budou spokojeni a jsem rad ze tu jsou!
neregistrovaný "rasto"
8. 6. 2005 06:08
Re: kedy ???
co keby si si ho zaradil len medzi ludi s inymi nazormi, aj ked mozno len krcmovymi?? preco sem hned tahas narodnostnu otazku? pacilo by sa ti, keby som ta zaradil medzi cechov jazdiacich s korejskymi autami? asi nie, tak to prosim ta nerob. nechajte zit jeden druheho ... som myslel, ze sa vacsina ludi z tychto komplexov uz vyliecila ... pekny den. slovak
neregistrovaný "misoo"
8. 6. 2005 12:01
Re: kedy ???
zarad si ma kam chces... jeden kolega ma getza, druhy fiestu, obe auta za rovnaku cenu a soferoval som obe a mozem prehlasit, ze by som si 1000x radsej vybral fiestu. ide o pocit, to proste citis co z toho auta ide... fiesta ma styl a je to tam vsetko zladene do jedneho celku, kdezto getz kombinuje ako sam hovoris komponenty z roznych aut a cele to nedava zmysel. obrovsky cierny tenky volant (na male auto hruza) v kombinacii bledosedym plastom a packami z toyoty ci z coho. je to zlepenec ale aby som bol uprimny, ta prevodova paka je lepsia ako v mojej C4 !!! keby som si mal vybrat auto v tej cene, tak najdem na trhu vyspelejsie auta ako je getz... neber to pls ako ze ta "opruzujem", je to moj nazor a myslim si ze mam pravo ho vyjadrit tak ako vsetci. alebo si myslis ze slovaci nemaju narok na vlastny nazor ??? to by som si ta potom tiez niekam zaradil...
neregistrovaný "Pavel"
7. 6. 2005 07:25
Hatchback zadni dvere/C sloupek
Auto se mi jako celek velmi libi, sedan je paradni ale u hatchbacku nedokazu prekousnout plastovy trojuhlenik v C sloupku jako pokracovani bocni linie dveri. Fuj. [odkaz] Prectete si Fahrbericht Ria 1,4 [odkaz] prvni dojem v nemeckem casopisu nedopadl vubec spatne...obvykle vsechny korejce hned uplne shodi.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "1zdavu"
7. 6. 2005 10:09
Korejci
Strasne by ma zaujimalo kolki z tych co tu hania a ohovaraju "korejcov" v tom uz okrem 30 se***veho sedenia na autosalone (lepsi pripad) alebo pozerania cez okineko dnu sa uz v nejakom korejcovi viezlo.
Ale bud jiz, aspon Skodofka neskrachuje a moze predavat svoju "holu" Fabiu s neskutocne modernym a kultivovanym motorom 1.2 HTP dalej.
Ja som radsej za modernejsi motor a lepsie vybavene korejske auto.
Rozbalit vlákno
55
neregistrovaný "igy"
7. 6. 2005 10:17
Re: Korejci
Konečně normální člověk v této "diskuzi". Já netvrdím, že to bude supervůz, ale pokud s ním nemám žádnou zkušenost, tak držím ústa. Ten psychopat s nickem GTI, který všude byl a všechno zná, nápadně připomíná brouka Pytlíka. Až si do toho auta sednu, projedu se s ním a třeba zjistím, že to je opravdu šmejd, tak řeknu ano, je to šmejd, ale do té doby nebudu hanět něčí práci jen proto, že to je třeba korejec, číňan, marťan nebo někdo jiný.
neregistrovaný "Tomm"
7. 6. 2005 11:00
Re: Korejci
Rozdíl mezi Tebou a GTI není v tom, že GTI je brouk Pytlík. GTI je člověk, který si potrpí na klasiku, image a autům (doufám) rozumí. Já zcela sdílím jeho názor. Nebudu tady Kiu hanit, je to auto, které má na trhu své místo, ale protože se pohybuju v obchodu s auty a je to pro mě určitá vizitka, tak bych si nekoupil auto od firmy, která ještě před pár lety dělala šicí stroje a teď dělá auta jen proto, že se to vyplatí... Jinak v čem s GTI nesouhlasím, je řazení Logana mezi auta typu 206, Fiesta apod. Nějaký čas jsem dělal v Renaultu a znám ty "kvalitní" komponenty ze kterých je Logan smontován
neregistrovaný "igy"
7. 6. 2005 11:25
Re: Korejci
Ale já jsem nic takového neřekl. Mě jde o princip, kdy apriori haním něco, co jsem ani neviděl nebo nevyzkoušel. Já tady nedělám advokáta Kii, ale když si člověk přečte příspěvky od GTI kdekoliv, v kterékoliv diskuzi, tak je to pořád na jedno brdo. Všichni jsou blbci, jenom já jsem king. Mě prostě takoví lidé vadí.
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 6. 2005 11:48
Re: Korejci
GTI je jeden z mála lidí, kteří tu nezačínají vždy tím, kdo je blbec a kdo ne. Říká si pořád svoje, na logické argumenty občas neodpovídá, ale aspoň nenadává lidem okolo, což se o tobě nedá říct, když si přečtu tvůj příspěvek výše publikovaný. Je inteligentní a slušný. Proto ho jako jednoho z mála zastánců koncernu VW toleruju. Vlastně více než toleruju.
neregistrovaný "GTI"
7. 6. 2005 12:08
Re: Korejci
Děkuju.
neregistrovaný "igy"
7. 6. 2005 12:56
Re: Korejci
Já nenadávám lidem okolo a můj příspěvek je slušný. Jak jsem tady vysledoval, tak GTI je zřejmě nějaký zdejší Bůh, který když řekne, že zelená je modrá, tak ty budeš tvrdit, že je to pravda, jestli je tohle o inteligenci, pak nevím. Mě jde o jednu věc - projel se GTI v novém Riu?, četl někde test o novém Riu? - pokud ano a odsuzuje toto auto na podkladě relevantních a validních faktů, pak má pravdu, já se mýlím a omlouvám se mu. Pokud ne, tak bleje duševní zvratky a platí viz. výše. To je vše - má to logiku, je to inteligentní a navíc i slušné.
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 6. 2005 13:04
Re: Korejci
GTI není žádný zdejší bůh. Navíc jsem se teď vůbec nevyjadřoval k jeho názorech o autech. Ale pokud na ně dojde. Shodneme se dost zřídka a tudíž nechápu, co naznačuješ. Co sem zase taháš inteligenci? Můj názor na korejská (a vůbec asijská auta) je mnohem pozitivnější než ten GTIho. Ovšem psát tu o zvratkách a šlapacích autíčkách...? Riem jsem nejel. Nejel jím GTI a nejel si jím ty. Ale pokud si o to nepřestaneš koledovat, tak tu za pár dní taky může být od GTIho příspěvek "GTI prubnul Rio".
neregistrovaný "igy"
7. 6. 2005 13:22
Re: Korejci
Jeden o voze a druhý o koze, tato diskuze nemá cenu. Ty budeš za každou cenu bránit GTI, ať plácá, co plácá. Mě šlo o princip, tobě o GTIho. Prosím tě, jen si příště po sobě přečti co píšeš, protože ten tvůj příspěvek na který teď reaguju (naposledy) je hrozná slátanina.
...nevyjadřoval k jeho názorech o autech... atp., to je teda běs. A když tady bude příspěvek, že GTI prubnul Rio, tak budu jenom rád, aspoň se něco dozvím přímo, ne jen přes články v novinách.
P.S.: A to bububu si nech od cesty, už jsem dost starý na to, abych se bál.
neregistrovaný "GTI"
7. 6. 2005 14:18
Re: Korejci
No, myslím, nechal ses asi nad rámec normálu tady unést a zvolil jsi dost ojedinělé výrazivo k jinému přispěvateli - teď jsem to schytal já. Perspektivně bych to viděl tak, že bys mohl ubrat na přisprostlých výrazech a soustředit se více na auta naž na jednoho přispěvatele z mnoha.
neregistrovaný "igy"
7. 6. 2005 14:38
Re: Korejci
Nevím nic o přisprostlých výrazech, ty bych prosil uvést. Co se týče mého výraziva, tak je na úrovni "korejského žoku na rejži" - takže, jak se do lesa volá... Mě prostě vadí tvoje nabubřelost s jakou odsuzuješ práci druhých lidí aniž bys např. to auto vyzkoušel, to je vše. Nikomu jeho názory neberu a už vůbec mu nevnucuju svoje, ale když někdo napíše to co ty v úvodním příspěvku, tak je potřeba se ozvat.
neregistrovaný "GTI"
7. 6. 2005 15:01
Re: Korejci
Přisprostlé výrazy si najdi sám. Piš o autech. Ne o přispěvatelích. Že by si nemohl přispěvatel dovolit napsat názor na auto, no to bychom to tady mohli zabalit. Jestliže se ti nelíbí můj soud, piš o soudu, ne o mně, o autorovi. To je tak těžké to pochopit? Tohle je diskuze k článku, k autu, ne k autorům příspěvků. Nějak se ti to pomotalo.
neregistrovaný "igy"
7. 6. 2005 15:52
Re: Korejci
1. Přisprostlé výrazy hledat nebudu, protože tam nejsou
2. Radši bych psal o autech než o přispěvatelích, ale pokud někdo píše
o korejském žoku na rejži, pak musím reagovat na přispěvatele.
3. Nikde jsem nenapsal, že si nemůžeš dovolit napsat názor na auto,
spíše naopak - viz. výše
4. Psal jsem o tvém soudu a ne o tobě jako přispěvateli
5. Mám pocit, že to zrovna nejsem já, komu se to pomotalo
6. Celkové resumé - dovolil jsem si oponovat GTI, a to se tady nesmí,
jak jsem právě zjistil. Takže jestli tomu rozumím, tady smí
prezentovat své názory pouze GTI a ti, kteří s ním bezvýhradně
souhlasí. Bohužel to já respektovat nehodlám.
neregistrovaný "Coroner"
7. 6. 2005 15:53
Re: Korejci
igy máš recht, zhadzuje niečo o čom sotva čítal. To že tu niekto prispieva denne do každej diskusie ešte neznamená že sú jeho názory najlepšie a pravdivé. A vôbec už nedokazujú jeho odbornú úroveň k danej téme. Zaujímavé že na Sorento od Kii sú poradovníky a kupujú ju aj ľudia čo jazdili ML-kom ktoré je dva krát drahšie... O čom to svedči? Kvalita? Image? Zdravý rozum? Šetrnosť?
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 6. 2005 15:16
Re: Korejci
Použil jsem špatný pád. Váhal jsem mezi použitím "nemluvil o ..." a "nevyjadřoval k ..." a z toho to asi vzniklo. Správně má být samozřejmě "k jeho názorům". Za zbytkem příspěvku si stojím a nepřipadá mi jako slátanina. Žádné bububu jsem nedělal. Myslím, že termíny jako "nepřestaneš koledovat" jsou v kontextu k tomu, že GTI půjde něco testovat snadno pochopitelné jako pouhý vtipný obrat. GTIho nebudu bránit ať napíše co napíše. Kdyby psal jako ty, ohradím se taky. Ostatně několikrát jsem mu své výhrady už sdělil. Například v jednom dávném sporu GTI x King.
neregistrovaný "igy"
7. 6. 2005 15:56
Re: Korejci
Takže když GTI napíše korejský žok na rejži, tak je to vtipné, pokud někdo napíše v podobném stylu (příčina vs.následek) reakci na GTIho, tak je to smrtelná urážka a sprostota. To snad ne.
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 6. 2005 16:29
Re: Korejci
No ale on nenapsal "Igy je žok rejže". A v tom je zakopaný pes. Mně tu lidi v jednom kuse píšou, že ameriky, který obhajuju jsou šunky, šrot, žrouti etc. A napsal jsem někomu ve smyslu "ty jsi určitě dvanáctiletej puberťák, co ani nemá řidičák", "jsi starej senilní blablabla", "jsi ubožák a určitě se neřídil nic jiného než stopětku protože na nic jiného nemáš"? Nenapsal. A že mi to tu dělají lidi běžně . Už jsem tu byl i za dítě bez řidičáku i za sociála na podpoře. A já to prostě nemám rád. Když někomu napíšu argument, tak nečekám reakci z výše uvedených. Dobrá, GTI úplně nahoře nenapsal argument ale spíš pocitový dojem. Ale tak třeba napiš něco o tom, že Passat vypadá jako by ho vyráběli na skřipci nebo co já vím. Brouk Pytlík byl OK a dokonce mě pobavil. Ne tak už zvratky a už vůbec ne průpovídka "běž si hrát". Snad tu konečně dospějeme do fáze, kdy se tu budou řešit auta a pocity z nich. Nikoliv IQ, vzhled, věk a majetkové poměry přispěvatelů. Jestli tě to uklidní, tak neznám nikoho, kdo by sem začal psát a nepohádal se s GTIm. I já jsem se s ním kdysi drsně chytnul. Takže to shrnu: navaž na brouka pytlíka a usmiřme se.
neregistrovaný "GTI"
7. 6. 2005 16:47
Re: Korejci
Je to těžké. Přečti si u 307, co napsal Coroner - že jsem zaslepen jízdou v geteičku... Jsou tu dva druhy lidí - jedni píší o autech, druzí píší o autorech. Já přesně chápu ty, co píší o autech. Je ovšem nepochopitelné, co vede lidi, kteří píší o autorech na tyhla stránky. tomu nerozumím. Prostě, když napíši, že Rio je pro mě žok na rejži, tak mě můžeš přesvědčit o něčem jiném jen tím, že budeš psát o tom autě. Jenže Coroner a spol, ti píší o autorovi, sprostě, napadaj jeho neznalost, zabedněnost...a a co že to vlastně napsali o tom žoku na rejži? Nic. Nic... Třeba Igi - ať si přečte svůj první příspěvek nahoře - jen mě napadá, o autě vůbec nepíše... To je stále dokola.
neregistrovaný "Coroner"
7. 6. 2005 17:07
Re: Korejci
Sorry keď som sa ťa dotkol, čítal som tvoj prvý príspevok dvakrát... Fráza "tak proč se mám zabývat každým korejským žokem na rejži" mi vnucuje otázku prečo si potom vlastne reagoval na tento článok? Keď ťa Kórejské autá nezaujímajú tak potom neviem, resp. mám pocit že si si o takúto slovnú prestrelku koledoval... Ja sa o nikom nevyjadrujem sproste, len by si mohol dať dole tie VW okuliare pre ktoré nič nevidíš a prispievať hodnotnými príspekvami s ktorými by som rád súhlasil no nie zhadzovať všetko lebo VW...
neregistrovaný "GTI"
7. 6. 2005 17:12
Re: Korejci
Ok, když nebudeš psát nesmysly o tom, že ještě v hlavě jedu v getei, a soustředíme se na auta, bude to tu paráda. Ale pozor - tady nejde o to, aby tys se mnou v každém příspěvku souhlasil... právě "střety" názorů o autech (a ne o autorovi) posouvají naše vědomosti dál. Nemyslíš? Já třeba také někde s tebou budu souhlasit a někde ne. To ale neznamená, že se tě budu snažit zesměšnit... Tak jo, končíme a vzhůru na auta.
neregistrovaný "Coroner"
7. 6. 2005 17:15
Re: Korejci
som za...
neregistrovaný "igy"
7. 6. 2005 17:38
Re: Korejci
No hurá, to jsem chtěl slyšet (pardón číst). Ale stejně si myslím, že nejde šmahem odsoudit něco, co jsem viděl jen na fotce, bez jakékoliv zkušenosti jen proto, že to je korejské, české, ruské a já nevím jaké. Mám trochu obavu, že kdyby na stejné auto dali značku VW, tak se bude GTI rozplývat jaké je to fáro, a o to mi šlo. Ze Škodovky si taky v Anglii dělali dříve srandu a vtipy na její účet byly docela drsné. Teď je asi 2. (oktávie) a 4. (fábie) v žebříčku spokojenosti - tak proč tak drsně odsuzovat korejce. Jinak se rád usmířím, i když si myslím, že jsme to nijak nepřehnali - myslím tu diskuzi.
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 6. 2005 18:20
Re: Korejci
Já třeba korejce neodsuzuju. Nandavají to Evropě každým rokem víc. Jdou nahoru s razancí, kterou Evropa dávno ztratila. A Evropa může na konkurenčním prostředí leda vydělat. Protože ji budou nutit stále inovovat. Diskusi jsme snad nepřehnali, ale bylo to na hraně. Že jsme se ovládli nám přidává na cti.
neregistrovaný "IT"
7. 6. 2005 18:26
Re: Korejci
To igi: Já se Ti divím....osobně sem 1x za den(nebo později, jak moc je v práci práce -takže doma po práci) mrknu a poslední dobou už jenom tak zběžně přečtu, o čem že tu(obecně)vedou vášnivé diskuse a licitace, lehce se pobavím a nic nesděluji. Je to dobrá věc. Duševní hygiena se tomu říká (přečíst si nějaké názory a nezaujímat k nim stanovisko) Něco jako pustit si nějaké CD.
neregistrovaný "IT"
7. 6. 2005 18:28
Re: Korejci
igy - sorry za chybné igi, vidíš, jak pozorně to čtu...
neregistrovaný "igy"
7. 6. 2005 20:07
Re: Korejci
Já obvykle spíše surfuju na Autorevue a diskuzí se neúčastním, i když také občas mrknu sem a jenom si tu čtu, protože účast v internetových diskuzích není pro mě to pravé ořechové - nepřipadají mi obzvláště plodné a anonymita zúčastněných jim také nepřispívá, co do kvality. Ale dneska jsem se hold nechal unést hned prvním příspěvkem (GTI) a pak už jsem chtě nechtě diskutovat musel. To co tady GTI provozuje, to není diskuze s nějakým přínosným výstupem, jak se snaží vytrvale podsouvat, ale něco na způsob demagogie a já to prostě nemám rád. V podstatě hledám inspiraci a informace pro koupi nového auta, ale tady jsem se vlastně nic nedozvěděl, kromě toho, co jsem za ... To je sice taky důležitá informace (aspoň co se týče feedback), ale původní záměr byl jiný.
7. 6. 2005 20:45
Re: Korejci
Přeji ti, Igy, v tvém výběru auta hodně štěstí. Pokud jsem svým žokem na rejži zasel semínko nejistoty do tvé inspiraci hledající hlavy, pak věz, že to jsem opravdu nechtěl. Dnes už naštěstí žijeme v tak svobodné zemi, že si každý, opravdu každý může koupit auto svých snů. Pro někoho je autem snů KIA RIO. Přeji ti, aby se ti tvůj (kia)sen vyplnil...
neregistrovaný "igy"
7. 6. 2005 21:50
Re: Korejci
No tady je klasický příklad tvé demagogie - já jsem se ani slůvkem nezmínil, že si chci koupit Kiu Rio, to tady prostě nikde není!! Kia jako taková vůbec není mezi mými kandidáty ve výběru a aby se mi o ní zdálo, to už vůbec ne.
Ale když už spolu diskutujeme, tak mi poraď ve výběru - cena asi 350-400 tis., spíše na ježdění po městě (do práce), tříčlenná rodina s menším dítětem, ale prostor vzadu by měl být solidní a kufr velký nepotřebuju. 2-3 x měsíčně cesta kolem 200 km a 2 x do roka dovolená - léto obligátní Chorvatsko a v zimě na lyže do Itálie. Docela bych rád slyšelčetl) tvůj názor. Zatím mám fabii kombi 1.4/50 kW. Díky předem za odpověď.
7. 6. 2005 22:36
Re: Korejci
Pokud máš Fabii, tak jaké lepší auto ti mám doporučit, když lepší auto v podstatě není za cca 400. Pak mě teda překvapuje, že ses na "Živě z Brna" zajímal o vnitřek Ria Je přece jedno, jestli jezdíš Fabiu, 206, POLO C3 nebo Fiestu. Všechno jsou to auta na vrcholu. Akorát 206 pomalu končí a Fabia taky... Auto dělá motor, tak já bych šel do silnějšího motoru (podle mě to chce kolem 100 koní) a asi nemáš potřebu jít do nižší střední, tak bych volil ten motor oblíklej jen do Fiesty, či C3 (stylovka), tam je ale menší kufr než v dlouhé Fabii, viď. No, nebudeš to mít jednoduché. Uměl bych ti napsat co kupovat nemáš ale, asi víš co bych napsal. Tak držím palec. P.S. - A pozor - mrkni na Megana v sedanu... krásné ,nebo C4... jsou ale větší a sluší jim to. Mám ti psát story o Golfu? To chce ale kolem 500... Ovšem, kdybys vydržel - tak mé doporučení je - NOVÁ FABIA.
neregistrovaný "igy"
7. 6. 2005 22:47
Re: Korejci
Mě fábie docela zklamala - po čtyřech letech výměna obou předních blatníků kvůli prorezivění - iniciováno prodejcem, provedeno zdarma jako reklamace, ale přeci jenom po 4 letech? Jde prý o nějakou konstrukční a výrobní vadu, kterou v tichosti škodovka takto opravuje (jenom u mého prodejce prý jde o několik desítek aut). Co bys řekl na Ford Fusion?
7. 6. 2005 22:52
Re: Korejci
Krásné, stylovka, prostornější Fiesta. Jo, jasnej souhlas. Pokud tě Fabia jednou trochu zklamala, jdi od ní. Příště bys čekal co se zas kde vyvrbí, viď. A to za ty peníze nestojí. Na toho Fusiona jsi dobře kápl.
neregistrovaný "igy"
7. 6. 2005 22:56
Re: Korejci
Já jsem jinak s fábkou docela spokojený, zatím mě dovezla kam jsem potřeboval, jízdní vlastnosti jsou fakt dobré, ale to, že za 4 roky prorezavěla, to mě docela zamrzelo.
7. 6. 2005 23:11
Re: Korejci
Také jsem tím překvapen... Tak přeji hodně štastných kilometrů s Fordem.
neregistrovaný "Coroner"
8. 6. 2005 08:57
Re: Korejci
Sorry že sa miešam, ale pred pár mesiacmi otec kupoval new káru. Požiadavky cca ako tvoje, choď si pozrieť Suzuki Ignis (relatívne veľké, dobrá kvalita spracovania aj materiálov) alebo novinku ktorú tata nestihol (a nato by som ho dotlačil) nový Swift. Suzuki dáva do základu aj ABS, tri roky záruka... Nakoniec ale kúpil C3, je dôchodca takže najnižšie poistenie rozhodlo. Zatiaľ spokojnosť.
neregistrovaný "igy"
8. 6. 2005 09:31
Re: Korejci
Já jsem nový Swift naživo ještě neviděl, ale podle rozměrů si myslím, že je dost malý. Ignis jsem viděl, ale nějak mě neoslovil.
neregistrovaný "Coroner"
8. 6. 2005 10:04
Re: Korejci
Ignis má trošku zvláštny (?) design to je fakt, Swift som bol aj prebehnúť, super!!! Veľkosťou pohoda, nieje tak malý a jeden maník u nás si nafarbil strechu nabielo, 16-17" ? elektorny, super, pripomína Mini. Inak zvnútra ma oslovili materiály, ergonómia, výbava (ABS v základe) schopný motor, rádio s CD základ, 3 roky záruka... Určite choď omrknúť, medzi Fabčou a Swiftom by som neváhal ani chvíľu!
neregistrovaný "igy"
8. 6. 2005 11:23
Re: Korejci
Určitě se stavím ho omrknout, díky za tip.
neregistrovaný "misoo"
8. 6. 2005 12:38
Re: Korejci
odporucam C4 !! inac nemusel by byt zly stary focus, miesta tak akurat, kvalita vyborna, podvozok no comment a tusim su teraz vypredaje, tak za 400 CZK uz zozenies 100k 1,6 benzinak s takmer full vybavou !! tiez som o tom rozmyslal.
neregistrovaný "1zdavu"
7. 6. 2005 11:29
Re: Korejci
No strasne by ma zaujimalo keby vsetci takto rozmyslali v minulosti na com by sa jazdilo momentalne. Pre ilustraciu.
1)Lexus - znacka ktora mam meno hlavne v statoch, patri pod toyotu a ta sa primarne tiez "nezivila" autami v pociatkoch. A sem do koncernu patri este aj Daihatsu, auto pre davy.
2)VW v minulosti bol tiez len "odpad" ktory sa dostal hore vdaka modelu chrobaka a zadaniu ktore dostal Porsche od Hitlera. Ale teraz sa povazuje pomaly za auta pre bohatsiu triedu.
3) Skodofka, ktora ma vyse 100 rocnu historiu a kde je teraz? Patri pod dalsi koncern, rovnako ako este slavnejsie AUDI (pred tym Union Auto) a Seat s par rocnou historiou.
3)a opacne, progresivna znacka NSU skrachovala, hoci sa snazila o inovacie a prisla s wankelovym motorom ktory teraz vylepsuje Mazda, inak tiez len vyrobca ktory v minulosti zacinal tak ako teraz korejci a momentalne patri pod forda spolu s volvom.
4) Saab, patri pod GM rovnako ako korejsky chevrolet a novsie chystanen modely maju tolko spolocne ze rozdiel zacina byt len v drobnostiach interieru a exterieru a inej znacke na kapote a volante.

Tak o akom image vlastne hovorime?
neregistrovaný "Tomm"
7. 6. 2005 12:54
Re: Korejci
Já svůj názor nikomu nevnucuju. Osobně vycházím z toho, co která automobilka doposud dokázala, jakou má země původu té značky strojírenskou historii a s tím související vztah zaměstnanců k technice a jestli si dokáže budovat pozici i něčím jiným než jen podbízením se cenou. Proto si vážím škodovky, která se pod VW úžasně rozvíjí i přes to, že jak zde kolikrát čtu, nepatří mezi nejlevnější. Osobně si nevážím ani jedné korejské značky, ale možná to za třicet let uvidím jinak a změním názor. Teď ale určitě ne.
neregistrovaný "1zdavu"
7. 6. 2005 13:12
Re: Korejci
Nejak som to nepochopil citujem:

"Proto si vážím škodovky, která se pod VW úžasně rozvíjí". Prosim ta v com sa rozvija skodovka? Pokial viem jej rozvoj zabezpecuje VW a ked ten rozhodne a presunie vyrobu na Ukrajinu, do Indie alebo Ciny tak skodovka mozno nemoze ani ceknut. Rovnako rozvijanim myslis karoseriu a interier, alebo podvozok a motory co dostava a vyvija niekto z materskeho koncernu?

"Osobně si nevážím ani jedné korejské značky", znacky ktore mali know-how od japonskych automobiliek (ktore boli tiez pred par rokmi europanmi podcenovane a teraz sa niektory z tych europania pozeraju na ich chrbat co sa tyka kvality a techniky) a momentalne si sami buduju silne pozicie co dokumentuju vysledky napr. PD.Power kde v USA je huyndai jedna z najoblubenejsich znaciek s vyraznym narastom kvality. Na rozdiel od renomovanych europanov ako napr. "Mercedes" ktore prepadli a ktora sami prezentovali maju problem s kvalitou a zavadzaju nove systemy kontroly. Rovnako ako VW ktory sa v USA nedokaze presadit na rozdiel od podcenovaneho korejca huyndai.
neregistrovaný "Tomm"
7. 6. 2005 13:39
Re: Korejci
Vážím si škodovky, protože pod VW se dostala za pár let s výrobou na několikanásobnépočty bez podbízení se na trhu. Když už něco zmiňuješ, tak si to ověř - karoserie a interiér je výhradně škodovácká práce z Česany a VW to jako majoritní vlastník samozřejmě schvaluje. Korejci ukazují záda evropským značkám co se týká kvality a techniky???? To jako třeba užasný čtyřstupňový automat proti DSG??? Rád bych slyšel jeden jediný případ kdy nějaký technický vynález, který ukázal záda automobilové evropě pochází původně z Koree. Předem díky za odpověď.
neregistrovaný "1zdavu"
7. 6. 2005 13:48
Re: Korejci
Skus si este raz precitat co som napisal
1) "Rovnako rozvijanim myslis karoseriu a interier, alebo podvozok a motory co dostava a vyvija niekto z materskeho koncernu?" napisal som ze na skodovke jedine od skodovky je karoseria a interier, vsetko ostatne je od koncernu, rovnako ako DSG prevodovka. Nebyt VW, tak skodovka moze konkurovat momentalne technicky tak Dacii alebo Lade.
2)"znacky ktore mali know-how od japonskych automobiliek (ktore boli tiez pred par rokmi europanmi podcenovane a teraz sa niektory z tych europanov pozeraju na ich chrbat co sa tyka kvality a techniky)" t.j. v zatvorkach su spominane japonske znacky a ver tomu ze ich maloobjemove motory VVT-i (VVT a podobne) su urcite modernejsie ako HTP. Apropo tolko ospevovany FSI motor uz davno pouzivala automobilka Mitshubishi pod oznacenim GDi, ale vdaka "kvalite" europskeho benzinu sa tu nejak neujala
neregistrovaný "Tomm"
7. 6. 2005 15:02
Re: Korejci
Omlouvám se, špatně jsem se zorientoval ve slovenštině a reagoval jsem na něco co jsi nenapsal. Znovu opakuji, že svůj názor nikomu a ani Tobě nevnucuju. Ale pracuju s autama už mnoho let, je to můj chleba a prostě si korejskejch aut nevážím. Mají třeba doubrou rýži, ale aut od nich si vážit nemůžu. Všechno co mají je koupený od japonců, nic není vlastní. Je to jako kdyby jsi byl módní návrhář a já Ti vysvětloval, že hadry z trhu od Vietnamců jsou in. Co se týká GDI, tak tam nebylproblém s benzínem, ale technologie přímého vstřiku benzínu je sakra složitá, pokud chceš zachovat emisní normy, klidný chod motoru a nízkou spotřebu. Před časem to zkusil taky Renault se svým 2,0 motorem, ale poměrně rychle ukončil výrobu. Přímý vstřik benzínu není nic nového, tomáš pravdu, ale VW je první kdo to bezchybně zvládnul a masově rozšířil od malo až po velkoobjemové motory. Mimo Mitsubishi to dělal ještě Renault a taky to nezvládnul. Motor 1,2HTP je normální moderní motor, který jde, stejně jako celá řada jiných malých motorů od jiných výrobců, jinou cestou než je variabilní sání a variabilní časování ventilů.
neregistrovaný "1zdavu"
7. 6. 2005 15:31
Re: Korejci
Dovolim si polemizovat.
VW zatial masovo nerozsiril FSI motor, dovolim si tvrdit ze je v pociatkoch (GDI sa predsaj len predaval asi dlhsie v minulosti ako sa momentalne predava FSI od VW). Co sa tyka kvality benzinu, je tam aj u FSI poziadavka na 98 oktanovy benzin (odporuca sa aj ked sa priamo nevyzaduje), t.j. benzin s oktanovym cislom, ktory este povedzme v roku 98 ked sa predavala Carisma s motorom GDI nebol standartom.
HTP a modernost je znacne na dlhsiu temu. Mat motor dovolim si tvrdit s nekulturnym chodom (vibraciami) a vykonom 40 a 47kW pri objeme 1.2 litra ked u japoncov je 4 valec a teraz aj 3 valec v Aygu (povodom z Daihatsu ak sa nemylim) s vyssim vykon a kulturou chodu krokom spat. Dokonca aj 12 ventilove 4valce litroveho objemu od korejcov (Getz a Atos) su podla mojho nazoru koncepcne lepsie (najazdil som s nimi par sto km ako aj s HTP takze mozem porovnat). Uz aj PSA ma par rokov 1.1 s vykonom 44kW par rokov a zda sa mi vydarenejsia. O com by sa dalo diskutovat je krutiaci moment, ale pri zatazeni stracaju dych vsetky tieto nizkoobjemove motory, takze... To je vlastne aj nevyhoda HTP, pretoze musi tahat Fabiu ktora ma vahu riadnej opachy. A v crash testoch nepomohlo nejak extra ked to porovname s lahsim Yarisom.
neregistrovaný "Tomm"
7. 6. 2005 15:46
Re: Korejci
FSI se nyní montuje od levného Pola po drahé Audi, od 1,4 po 3,2 (možná i víc) a po osobní zkušenosti s tímto motorem musím říct, že OK. Třicet tisíc kilometrů neochutnal nic jiného než N95 a jezdí. VW se s FSI dostalo dál než kdokoliv jiný. 1,2 HTP je podle mého názoru úplně normální motor, který kdyby jezdil třeba v P206, tak by se o něm nenapsala ani řádka. Je to prostě úplně normální motor, který je právě koncepčně stejně moderní jako jiné malé motory a jediné co mi u něj osobně vadí, je zvuk který mi připomíná dětství strávené ve Wartburgu... Má nižší ívýkon než konkurenční motory, ale zase má vyšší krouťák.
neregistrovaný "Maxx"
7. 6. 2005 16:08
Re: Korejci
Nič proti, ale trojválce sú fakt paséé. Opel má trojválcový litrík no radšej sa s ním nechvália... Pred mesiacom otec chcel new káru a ako dôchodca nechcel nič extra. Do finále šlo Polo a C3, Polo krachlo na torjválci, príbuzný zo servsiu Škoda nás pre týmto mototrom varoval, vraj dosť reklamácii a závad...
neregistrovaný "igy"
7. 6. 2005 13:40
Re: Korejci
To je totiž ten problém, my si pořád myslíme, že jsme pupek světa a na škodovku nemá ani Ferrari. Viz ta trapárna - soutěž o nejkrásnější automobil - já nemám nic proti nové oktávce a kombíku už vůbec ne, to auto se mi líbí, ale že by to byl nejkrásnější vůz? To sotva. My se tady bude dohadovat o tom, jak jsme skvělí, plácat se po ramenou, ale za humny je všechno jinak. To si ale my češi nikdy nepřipustíme, bohužel pro nás.
neregistrovaný "wendy"
7. 6. 2005 13:50
Re: Korejci
Vážený pane, váš názor je typicky snobský. Můžete mi prosím vysvětlit, jak se slučuje vztah zaměstnanců k technice a moderní výroba automobilů, která se provádí především roboty? Myslíte, že nejposlednější technik ve škodovce si obchází linku a hladí fábii po střeše, jaké je to úžasné dílo techniky? Myslíte, že v Mercedesu dělají technicky vyspělá auta z lásky k automobilu nebo pro prachy? Prosím o odpovědi na otázky.
neregistrovaný "Tomm"
7. 6. 2005 15:14
Re: Korejci
Dovoluji si ohradit se proti tomu, že můj názor je snobský. Zcela evidentně nepracujete v žádném technickém oboru, protože jinak byste takou otázku ani nemohl napsat. Navštívil jsem několik vyspělých výrobních závodů a o žádném bych nemohl říct, že se výroba provádí především roboty. Robotizace výroby je proti Vašim představám ve skutečnosti o poznání menší a téměř na všech pracovištích montáže (snad vyjma svařovny a lakovny) jsou s roboty dělníci. Asi jste příliš často koukal na reklamu na Citroen Picaso... A vyprávět Vám o tom, jaký je rozdíl v kvalitě výrobku v okamžiku, kdy je na výrobě například od přírody technicky obdarovaný čech, nebo od přírody zemědělsky orientovaný korejec, snad nemusím...
neregistrovaný "Morf"
7. 6. 2005 16:13
Re: Korejci
Až nato že v Škodovke robí snáď polovica Ukrajiny a pätina cigánov zo Slovenska sa držíš celkom dobre. Za sociku tam dokonca makali mukli hihi...
neregistrovaný "Tomm"
7. 6. 2005 16:37
Re: Korejci
No vidíš a všechno je to lepší než korejci na lince...
neregistrovaný "wendy"
8. 6. 2005 11:28
Re: Korejci
A byl jste ve výrobním závodu Hyundai v Soulu, odkud pochází Getz? Co znamená od přírody technicky vybavený? Technická vybavenost se dá pouze naučit. Startovní podmínky jsou stejné jak v Čechách, tak v Koreji. A tam se učili od Japonců. Sice nedávno, ale kvalita korejských vozů je už skutečně velmi vysoko. S tím technickým oborem jste to netrefil, pracuji v jednom velmi technickém oboru, kde se všechno montuje ručně. A okdud myslíte, že jsou nejlepší výrobky v mém oboru? Zkuste si tipnout, na výběr jsou dvě možnosti: Izrael a USA.
neregistrovaný "Tomm"
8. 6. 2005 16:58
Re: Korejci
Izrael! To je asi každému jasné... Zejména zabezpečení mají nejlepší na světě. V Hyundai v Soulu jsem stejně tak jako Vy nebyl, ale vsadím se, že kompletace vozidla, montáž přístrojové desky, sedadel, náprav, motoru je vždy za asistence dělníků - stejně jako všude jinde. To že jsou startovní podmínky stejné jak u nás tak v Koreji je fakt legrační. Ve všech oborech je důležitá tradice té či oné země v daném oboru, to byste měl vědět. V pěstování rýže asi taky nebudeme lepší i když koupíme know how od číňanů...
neregistrovaný "GTI"
7. 6. 2005 11:43
Re: Korejci
Děkuju ti. K tomu Loganu - Logana nestavím do jedné linie s 206 či Fiestou, asi jsem se špatně vyjádřil. Logan je sice stejně velký, ne-li větší, ovšem na ikony malých aut samozřejmě celkově nedosáhne... a asi to není ani jeho ambice.
neregistrovaný "anonym"
9. 6. 2005 07:12
Re: Korejci
díkybohu pro Renault, že už u něho neděláš a zabýváš se jinými kvalitami.