Diskuse

Nová Kia Sorento vstupuje na český trh, stojí od 909.980 Kč

12.2.2015

Dnešním dnem vstupuje na český trh nová Kia Sorento. Základní cena byla stanovena na 909.980 Kč.

 

  • 105 Reagovat !

    foto Velkoodberatel-kukurice

    Velkoodběratel_kukuřice 12.02.2015  14:54

    Ceny

    No, vypadá to, že Korejci s nízkými cenami asi skončili, uvidíme, jak to vstřebají lidé. Neví někdo, jak vypadají prodeje nového SFé u nás, potažmo v EU?
    • 315 Reagovat !

      foto Gilgit

      Gilgit 12.02.2015  15:13

      « Re: Ceny

      Neumís si to najit, ty "experte"? >:D
      • 92 Reagovat !

        foto Pravda-vitezi

        Pravda vítězí 12.02.2015  15:48

        « Re: Re: Ceny

        Hmm, tak to byla rada za všechny peníze :no:
        • 39 Reagovat !

          foto Gilgit

          Gilgit 12.02.2015  16:52

          « Re: Re: Re: Ceny

          Jsou veci, ne které se normální clovek neptá, protoze si je najde sám.
          • 91 Reagovat !

            foto Pravda-vitezi

            Pravda vítězí 12.02.2015  17:11

            « Re: Re: Re: Re: Ceny

            Oukej, ale co když to není člověk z oboru, co když je to třeba zubař nebo lékař a sem chodí jen ze zájmu? V takovém případě by se tvoje "velikost" ukázala, kdybys mu poskytl relevantní informaci. Ale neradím, jen konstatuju. ;-)
            Apropo, toho zubaře a lékaře jsem uvedl jen jako případ, ale máme přesně takový týpky v rodině a autům fakt ani trochu nerozuměj, takže vím o čem to je. ;-)
            • 23 Reagovat !

              foto vabis

              vabis 13.02.2015  08:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ceny

              to není auto, to je plastový bagr >:-[]
          • 10 Reagovat !

            foto Typhoon

            Typhoon 12.02.2015  18:08

            « Re: Re: Re: Re: Ceny

            Jak se říká: "kdo se moc ptá, málo gůgluje". ;-)
      • 114 Reagovat !

        foto Velkoodberatel-kukurice

        Velkoodběratel_kukuřice 12.02.2015  15:55

        « Re: Re: Ceny

        Copak, že jsi tak podrážděný Gilgite? Stáhli tvoji oblíbenou telenovelu?
    • 31 Reagovat !

      foto jary72

      jary72 12.02.2015  15:42

      « Re: Ceny

      Dnes jsem byl shodou okolností na garanční prohlídce v Kii a tak jsem to zkoukl, v reálu vypadá podstatně líp alespoň podle mě, zpracování a výbava jsou zase o kousek dál......ovšem ta základní cena je mimo realitu! Sice nabízí dostatečnou výbavu, ale za mega půjde většina lidí koupit německou trojku, sice možná s menší vybavou, ale s větší image :-)
      • 61 Reagovat !

        foto Pravda-vitezi

        Pravda vítězí 12.02.2015  15:53

        « Re: Re: Ceny

        Já už to auto taky viděl na živo a fakt povedený, ale ta cena, tak ta je úplně mimo realitu. To bude muset během dvou třech měsíců o 100-150 tisíc dolů, jinak pochybuju že to někdo koupí. Konkurence je veliká.
        • 20 Reagovat !

          foto Pallermo

          Pallermo 13.02.2015  08:25

          « Re: Re: Re: Ceny

          Panove dejte si do konfiguratoru stejne velkeho konkurenta od BMW, Mercedesu, VW, Audi atd...dejte tam tu samou vybavu a podobnej vykon motoru, cenovky jsou o 300 000 nekde i o 700 000 vejs :-) a za druhe, vzdy jsou ceny nahore a pak se udelaji akce a po pul roce cena klesne cca o 80 000 :-) je treba sledovat trh hosi, ja v nem sem kazdy den :-)
      • 82 Reagovat !

        foto Velkoodberatel-kukurice

        Velkoodběratel_kukuřice 12.02.2015  15:56

        « Re: Re: Ceny

        Spíš Touarega nebo možná uloví poslední XC90.
        • 32 Reagovat !

          foto BoboDK

          BoboDK 12.02.2015  16:11

          « Re: Re: Re: Ceny

          Touareg je od 1 400 000,-; XC90 od 1 300 000,- ; rozdiel 30% a viac, takze skusame dalej najst podobne velke SUV do 1 000 000,-
          • 40 Reagovat !

            foto simson33

            simson33 12.02.2015  16:20

            « Re: Re: Re: Re: Ceny

            No nevím jak na Slovensku, ale u nás je základní Touareg Nomad stále za jeden milion.
            • 00 Reagovat !

              foto BoboDK

              BoboDK 12.02.2015  19:29

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ceny

              Popravde som len stiahol cennik a pozrel, akciove modely som nepozeral, tak sa ospravedlnujem za zbrklost, potom je VW lepsi kauf kedze je s motorom ktory je viac zodpovedajuci kategorii.
            • 10 Reagovat !

              foto pargi

              pargi 13.02.2015  08:29

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ceny

              Navíc s naftovým 6hrnkem.
          • 80 Reagovat !

            foto Velkoodberatel-kukurice

            Velkoodběratel_kukuřice 12.02.2015  16:22

            « Re: Re: Re: Re: Ceny

            XC90 doprodej zhruba 1,1 mega a Touareg ve verzi Nomad taky byl za 1 M.
            • 30 Reagovat !

              foto StasCX5

              StasCX5 12.02.2015  17:02

              « Re: Re: Re: Re: Ceny

              A co takhle Mazda CX-9 ;-), bez 100vky je za 1mil. >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto BoboDK

                BoboDK 12.02.2015  19:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Ceny

                Mazdu a VW beriem, popravde mi CX9 ani nenapadlo pozerat, pri Volve nesuhlasim kedze sa jedna o stary model, urcite budu aj skladovky sorenta MY2014 o par grosov lacnejsie....myslim ale, ze H-K urcite nie su cenovo nadstrelene ako sa tu zacalo hned z kraja debatovat
      • 78 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 12.02.2015  15:58

        « Re: Re: Ceny

        a kolko by podla teba malo stat kvalitne 4,8 metra dlhe 200 konove sedemmiestne SUV? nechcel by si ho za 400 tacov? ked si myslis ze mala yetina TDI 4x4 za 600-700 litrov bude lepsi kauf ja ti to neberiem.... sorento uz nie je pre kazdeho... nemylme si kiu s daciou..... kia sla hore materialmi aj kvalitou co logicky zdvihlo aj cenu... nechcime kvalitu zadarmo... to nejde... vzhladom k cenam skodoviek je to stale cena ako z rise rozpravok :yes:

        no ale teraz vazne kolko by podla teba malo stat 200 konove 4,8 metra dlhe kvalitne SUVecko? nech sa poucim ;-)
        • 90 Reagovat !

          foto Velkoodberatel-kukurice

          Velkoodběratel_kukuřice 12.02.2015  16:18

          « Re: Re: Re: Ceny

          Tak musíš počítat s tím, že lidé mají H/K zafixovanou jako výrobce spíše levných vozů, cena se mi zdá relativně vysoká, na druhou stranu si myslím, že auto bude reálně ke koupi za cenu o 10-20% nižší. Jenom vsuvka - včera jsem náhodou koukal na Nissan Murano a za 4válec 190k chtěli 1,2 mega, takže zas tak mimo Korejci nejsou.
          • 25 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 12.02.2015  16:29

            « Re: Re: Re: Re: Ceny

            ano cena ja uplne ok.... pozri si ceny outlanderu 2,2 dizel v top vybave... nehovoriac o tom ze outlander je este k tomu aj mensie auto ako sorento ....

            aj skoda kedysi vyrabala lacne auta ale dnes uz to neplati... tak neviem preco pri kii je s tym nejaky problem to pochopit .... kia aj skoda su na tom dost podobne... obe znacky prekonali dost rapidny skok v kvalite a sofistikovanosti v nedavnej dobe a tym padom aj stupli na cene... octavia RS tiez nemoze stat tolko co kedysi felda kombi ze jo.... tak nechcime tiez sorento za cenu dustera....
            • 14 Reagovat !

              foto diskuter13

              diskuter13 12.02.2015  17:25

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ceny

              No neviem, podla mna cena nie je vobec uplne ok. Tych cca 12cm na dlzku ozeliem. Technologicky je Mitsubishi o dost dalej ako Hyundai / Kia. A o jeho schopnostiach v terene a lepsom podvozku ani nehovorim. Realny rozdiel v zrychleni 1s v prospech Kia bohato vykryje spotreba minus 3 litre / 100km v prospech Outlander. Takze cim je tato Kia lepsia ? A to som relativne fanda Korejcov. Resp. ak takto pojdu dalej bude spravnejsie povedane bol som a vratim sa spat k japoncikom ...
              • 21 Reagovat !

                foto jamp

                jamp 12.02.2015  18:06

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ceny

                Schopnosti v terene ... Outlander nie je Pajero, asi tak.
                • 02 Reagovat !

                  foto diskuter13

                  diskuter13 13.02.2015  06:08

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ceny

                  to je pravda, ale aj tak da v terene viac ako Kia.
                  • 02 Reagovat !

                    foto jamp

                    jamp 13.02.2015  06:50

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ceny

                    Tvrdis na zaklade coho ? Ten novy je v " terene " horsi ako DACIA DUSTER, aspon podla porovnavacieho testu na youtube od rusov, male uhly, nizka svetla vyska, v piesku zostane na bruchu, v kopci... najlepsie dopadlo Q5, vsetci ta ista trasa s brodenim, pieskom, kopcom, terennymi vlnami. Outlandera a Yetiho museli uvolnit rucne, nadvihnut, potlacit. Off roady v horsom dopadli tak, ze Pajero nepreslo okruh, ale to ani Uaz Patriot, a najvacsie problemy mali auta so sofistikovanou elektronikou reagujucou na podklad, pod vrcholom ubrala vykon a bolo... Range Rover aj Land Rover nepresli. Octavia Scout ako porovnavacia sa dostala dalej ako Pajero...Patriot. Ale na "specialnom " okruhu je kazda znacka dobra >:D >:D
                    • 01 Reagovat !

                      foto Gasoline

                      Gasoline 13.02.2015  08:02

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ceny

                      No to snad ne! Nemáš náhodou nějaký odkaz? Že by Scout prošel víc než Pajero? :-) Abych uvíz se Scoutem, stačí 20cm sněhu.
                      S LR jsem absolvoval několik výprav do různých terénů a nikdy nezůstal viset. Ta sofistikovaná elektronika reaguje na povrch právě proto, abych prošel. Ne naopak. A právě Terain Response je ve světě SUV pojem.
                      Jediný důvod proč zůstat viset je v tom za volantem. Buď si nepročetl manuál k čemu který režim je, nebo je to idiot.
                      A vítězem je Q5, která nemá ani redukci a brodivost někde na 30cm? >:D
                      • 10 Reagovat !

                        foto Dinar

                        Dinar 13.02.2015  08:32

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ceny

                        Docela zajímavý. Z toho testu to vypadá, že ve sněhu je opravdu důležitější power než světlá výška. [odkaz]
                        • 10 Reagovat !

                          foto -MT-

                          _MT_ 13.02.2015  13:15

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ceny

                          To ano. Pokud ho dokážeš přenést. A rozumně dávkovat.
                      • 00 Reagovat !

                        foto jamp

                        jamp 13.02.2015  10:18

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ceny

                        Odkaz nemam, ale vcera som chcel na youtube vidiet tie kvality outlanderu a narazil som na tu porovnavacku. Vacsina testov off je takych, ze dedkvia so 120tkami cumia, ze jazdili offroad. Tu ukazali tazky teren, problemy boli vyjazd do kopca piesku ( netreba nato saharu, hodne piesku je pod lukami a lesmi v severnom nemecku, polsku a asi aj ruku, staci ked chvilu hrabes a uz ho mas ) kde defender a wrangler vysli bez problemu, u disco a rangroveru bolo pekne vidiet, ako elektronika asi pribrzdila preklzavajuce kolesa, motoru klesli otacky ale davkovanie paliva zostalo, cierny dym z vyfuku a skapal. Opakoval to viac krat, skusali aj rozne nastavenia,na 1,2 rychlosti, s uzavierkami, s redukciou, blbci to neboli. Sneh nemusi byt po svetla, aby auto zapadlo, staci kusok nad spodok auta a moze ta pene chytit, auto si ho pod sebou nazbera a stlaci, potom uz len lopata, ale robota je to strasna.
                        • 11 Reagovat !

                          foto Gasoline

                          Gasoline 13.02.2015  12:36

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ceny

                          Hraní s LR na pískovišti už jsem taky absolvoval (uvažoval jsem o expedici do pouště). Pokud byly dobré gumy (a správné podhuštění) tak jsme nikdy neuvízli. Zkusím to tvoje video dohledat.
                          Jestli je to tohle: [odkaz] tak tam je jasně vidět, že to řidič s Disco neumí. Má strach a vždy sundá nohu z plynu. Když nemá rychlost, tak písek nedá! Každý, kdo jel pomalu, tak zůstal viset.
                          Obdivuhodný je ten Range Rover, který to dal na silničních gumách.
                          • 10 Reagovat !

                            foto jamp

                            jamp 13.02.2015  19:34

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ceny

                            To je to video :yes: Myslim , ze na to ubratie plynu sa ho niekto pytal, a odpovedal mu, ze plyn drzal, ubrala sama elektronika, alebo skor pribrzdila naraz viac kolies a motor mal malo kyslika, preto zdochol, tomu by nasvedcoval cierny dym pred zhasnutim motora.
                            Mna prekvapil Rubicon, zdolal to tak nejak lahko, Scout :yes: . Pajero :no: a ta Mazda BT50 tu ukazem chlapom v praci, lebo chcu terenny pickup ale maju SX4 a Dustera, vdaka, ze si to video hladal :yes:
                            • 10 Reagovat !

                              foto Gasoline

                              Gasoline 13.02.2015  20:09

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ceny

                              Takovou reakci elektroniky jsem v LR nikdy nezažil, přibrzdí kola, zamkne diferáky, ubere výkon,nebo nechá proklouznout spojku. Připadá mi to, jako by řidič podvědomě pustil plyn a vzápětí prudce přidal.
              • 22 Reagovat !

                foto H-K-svwet

                H/K_svwet 12.02.2015  22:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ceny

                ..... nejde len o dlzku auta.... sorento ma o 11cm vacsi razvor ako outlander a to uz moze byt v kabine citit ..... ;-) .... sorento je proste kus vacsie auto....
            • 03 Reagovat !

              foto Mino21

              Mino21 12.02.2015  17:42

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ceny

              Image nezměníš ze dne na den. Korejci ještě před pár lety hodně šli na cenu, takže nemůžeš očekávat, že po jedné generaci aut budou vnímáni jako kvalitní mainstream. Na změnu image potřebuješ tak 15 let. Škodovka má tady přeci jen trochu náskok. Tam totiž výrazný skok od viditelně levného auta k vyšší kvalitě byl vidět od zahájení výroby Octavie a ukončení výroby Felicie. H/K tlačili viditelně levná auta ještě pár let zpátky, takže jim dej ještě tak aspoň 5 let.
              • 24 Reagovat !

                foto H-K-svwet

                H/K_svwet 12.02.2015  20:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ceny

                kia hlavne spravila rychlejsi prechod ako skoda... niektorymi modelmi preskocili rovno uz dve generacie... a zda sa ze niektori ludia to prave preto maju problem stravit a pochopit ze je dnes uz tato znacka inde ako pred 10 rokmi .... nove sorento posobi uz solidne hodnotne stylovo... keby malo znak jeep na maske nikto by nemohol ani ceknut.... jednoducho vsetky auta su dnes uz v mnohom velmi velmi podobne ... lisia sa uz len detailami a fakticky nejake "zle" auta az na par vynimiek nie su ... nove sorento vidim ako jedno plnohodnotne seriozne auto.... za stale vybornu cenu... voci najblizsej konkurencii

                PS: uplne na rovinu ti poviem ze ja by som si radsej vybral sorento ako povedzme cherokee.... celkom vazne .... takze taka je uz realita
                • 13 Reagovat !

                  foto Mino21

                  Mino21 12.02.2015  22:14

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ceny

                  No tak to teda nevím, kde Kia udělala ten dvougenerační skok... Ten právě udělala škoda, která z jediného modelu Felicie přeskočila hned na Oktávku a posléze Fabii, což byla auta o dvě generace dál. U Kie vidím slušný postupný vývoj, ale žádný až takový extra skok tam nebyl. I ten první Ceed byl sice slušný skok, ale pořád jelo na image levného auta.

                  Nejde o to, zda si jsou auta podobná nebo ne, ale s určitou image si můžeš požadovat určitou částku, ale ne víc. To, co jsou lidi ochotni zaplatit, nezáleží jen na kvalitě, ale i na té image, ať se ti to líbí nebo ne. A jak sám vidíš, Kia tu image ještě nemá. Znovu říkám, image nemá nic společného s kvalitou. I kdyby Kia vyrobila auto, které bude naprosto stejně tak kvalitní jako Mercedes S se stejnými technologiemi a podobnými motory, tak za něj nemůže chtít cenu toho Mercedesu. Nemá na to image. Úroveň image dohání úroveň kvality s obrovským časovým zpožděním okolo 15 let, a Kia začala teprve nedávno. S tím prostě nic neuděláš.

                  Kia potřebuje ještě mnoho a mnoho let, aby se zbavila nálepky levného auta. Ať bude vyrábět kvalitu jakou chce, nemá šanci získat kvalitní image (a možnost chtít vysoké částky za svá auta) okamžitě. Kvalitní produkty mohou proces urychlit, ale pořád bude potřebovat minimálně ještě jednu generaci aut.
                  • 24 Reagovat !

                    foto H-K-svwet

                    H/K_svwet 12.02.2015  22:29

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ceny

                    no hlavne si vsimni ake auto mala kia v nizsej strednej este v r 2006 pred prvym ceedom..... tam bol ten skok doslova dvoch generacii... ;-) a takisto sportage.... vsimni si ten este z r 2009 a potom ten z r 2010 .... to je rozdiel celeho vesmiru .... a takto mozeme pokracovat aj pri sorente riu a .... a podobne....

                    kia spravila rychlejsi prechod od lowendu ako skoda ..... doslova za 5-6 rokov sa z lowendovej znacky stala uznavana znacka konkurujuca fordom vw toyotam oplu a podobne .... :yes:
                    • 31 Reagovat !

                      foto Mino21

                      Mino21 12.02.2015  23:32

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ceny

                      Dnešní Ceed je srovnatelný s běžnou konkurencí, to auto je docela v pohodě, byť si pořád nemyslím, že je tam, kde by měl být (něco jsem s ním najezdil a ačkoli jsem si říkal, že ti Korejci to udělali velmi pěkně a docela se mi to auto zamlouvalo, když si to tak zpětně promítám, na tom autě bylo stále ještě hodně věcí špatně). Pokud chce Kia táhnout image nahoru, tak musí počítat s tím, že ji bude táhnout ta minulost dolů, takže nemůže mít jen průměrné auto. Musí mít nadprůměrné auto, aby se image dostala do průměru. A to nemá. Má auta nanejvýš průměrná. Jenže průměrné auto tě nedostane na průměrnou image, když máš takovou minulost.

                      Předchozí Ceed byl ale v rámci konkurence pořád levné auto, a proto tam ten skok není až tak brutální. Ano, ty skoky jsou více než generační, ale nejsou zase dvougenerační. To bys těm autům fandil až moc. U Ria bych celkem souhlasil, to bylo tak, jak to mělo skočit u Ceedu. První Ceed ale ještě nebylo auto na úrovni konkurence. Bylo fajn (hlavně ta benzinová 1,4ka se mi líbila, neskutečně dynamická na ten objem a výborná spotřeba), ale vevnitř... to bylo prostě laciné auto, prostě laciné. Takže pokud teď Kia začala vyrábět auta srovnatelná s konkurencí, tak prostě potřebuje ještě pěknou řádku let na to, aby se na ten průměr dostala i ta image. Je mi líto, ale tady prostě ještě nějakou dobu H/K bude mít problém.

                      Imagí to je low-endová značka, ještě hodně dlouho bude, můžeš se rozkrájet, stavět na hlavu, jít demonstrovat, ale prostě image je vlastnost, která má extrémně dlouhou zpětnou vazbu. Kvalitou výrobků klidně může konkurovat už dnes, ale image je záležitost, která se táhne i desítky let. Prostě to tak je.
                • 22 Reagovat !

                  foto Jaros71

                  Jaros71 13.02.2015  01:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ceny

                  To nemá logiku..
                  KIA s HYUNDAI BUDOU VŽDY LEVNÉ KOREJSKÉ VOZY..
                  Tak jako máš TV LG vždy levnější než podobnou TV SONY.. :-!

                  Tyto ceny Sorenta jsou úplně mimo realitu ! :no: >:-[]

                  Touareg za takovéto peníze je úplně jinde. Kvalitou , jízdně i image.

                  Sorry..ty ceny korejce půjdou reálně min. o 100 spíš 150-200 tis níž !

                  Jinak jim to nikdo normální nekoupí.

                  Přitom to auto vypadá dost dobře.
        • 31 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 12.02.2015  17:25

          « Re: Re: Re: Ceny

          A to je právě to, "a kolko by podla teba malo stat kvalitne 4,8 metra dlhe 200 konove sedemmiestne SUV"

          Je Kia takto vnímána? Myslím, že o 100-150tisíc v základu níže by to byla jasná volba, která nabídne velmi dobrý poměr ceny/kvality. V ceně 1milionu už jsi ve skoro prémiových vodách a Touareg je Touareg (v ČR) a to se může Kia rozkrájet, na to jí ještě čeká cesta budování pozice. Navíc, kdo jde pro SUV kolem 1milionu, tak stěží bude kupovat z posledního, jako kupec Fabie, který 4x zváží, jestli potřebuje mlhovky či tempomat. Pak už není takový problém dosadit na prémii.

          Všechna čest Kie, Sorento není zlé, když jsem viděl nové Santa Fe (které bude doufám podobně kvalitní v interiéru), tak je znát vývoj, ale sebevědomé ceny na českém trhu to trochu zabíjí :-)
          • 14 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 12.02.2015  20:34

            « Re: Re: Re: Re: Ceny

            to ako je kia vnimana medzi obmedzenymi ludmi uz dnes nezaujima ani samotneho schreyera.... ani korejcov ani mna..... realita je taka ze kia sorento uz moze kludne zobrat zakaznika tomu kto pozera hoci aj po X3ke..... alebo XC60tke.... ano taka je realita ze nove sorento je hodne dobre zladeny kus solidneho priestranneho a pekneho auta ... samozrejme kto ma na X5ku a doma ma popri nej dva mini coopre a jedno BRZ ten nebude riesit sorento a ja proti tomu nic nemam... nech si kazdy kupuje to po com mu srdce tuzi..... ale fakty su fakty..... sorento uz moze tazit aj na tych frontoch kde kedysi nemohlo .... jednoducho je uz dnes na inej urovni a ovela vyspelejsej urovni ako v minulosti..... niekto si mozno radsej kupi naslapane sorento v plnke ako zakladny touareg...... ale ved preco nie.... dostane dozaista hodne dobre auto.... a za dobru cenu... velkostne skutocne uz pekny kus auta..... navyse moze byt az 7 miestne co stale nie je bezne ani u niektorych premiovych SUV vacsich od sorenta ..... ja beriem kiu ako idealny vstup do sveta pred-premie... aby si ma spravne pochopil.... netvrdim ze sorento je premia... samozrejme ze nie je ... ale moze svojou hodnotou rozmermi aj kvalitou uz ocarit nejedneho zakaznika ktory ma aj na drahsiu premiu ale nie je povedzme pre neho priorita zivota mat co najdrahsiu a nie vzdy zrovna najpraktickejsiu premiu ..... ale povedzme ze tento clovek skor oceni priestor praktickost netuctovost.... osobitost.... pritom ale nechce ubrat z poziadaviek na styl... kvalitu a charizmu ;-) ..... pre takehoto cloveka moze byt prave sorento ideal
            • 11 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 12.02.2015  22:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ceny

              Promin, je úsměvné, že mluvíš o realitě zrovna ty, který nikdy takové auto nekupoval (vlastně ani žádné nové či jeté), ale ani nikdy ani jedno z těch aut nejel, nebo dokonce neseděl. Ty pořád nechápeš ten rozdíl mezi tou prémií a Kiou ( mainstreamem), žejo. A ty tu mluvíš o omezených lidí......

              Proč by prémie nebyla praktická? Viděls někdy kufr Touarega? >:D Myslíš, že v BMW nemá člověk styl, kvalitu a charisma? >:D Je opravdu vidět, že ta auta neznáš.

              Kia dotahuje konečně evropskou mainstreamovou konkurenci, ale hrát si na prémii.... to může vyjít maximálně tak Volkswágnu u některých modelů.
              • 24 Reagovat !

                foto H-K-svwet

                H/K_svwet 12.02.2015  22:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ceny

                touareg nie je premiovka aj ked si to mnohi zelaju.... ani nikdy nebude... kia takisto nie......a to je dobre..... tak to ma byt :yes:

                vetu o obmedzenych ludoch si si vysvetlil po svojom a ja ti to neberiem.... ovsem narazal som na nieco ine ako ty

                tvrdim niekde ze v bmw nemas styl charizmu? ono takato takato debata potom vazne nema zmysel ...

                pisem niekde ze sa kia hra na premiu? .... tak vidis...
                • 52 Reagovat !

                  foto Rubb

                  Rubb 12.02.2015  22:57

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ceny

                  Zapomněl jsi dodat, že Kia nikdy nebude mít jméno jako VW. Kia je prostě konkurent Dacie, lowend. Za to dá mil. jedině totální blázen...
                  • 01 Reagovat !

                    foto H-K-svwet

                    H/K_svwet 12.02.2015  23:00

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ceny

                    keby si vedel kolko stoji k900 ;-) :yes:

                    to bys koukal kamarade
                  • 03 Reagovat !

                    foto Gilgit

                    Gilgit 13.02.2015  00:04

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ceny

                    Tvoje protikorejské slinty jsou docela známé. Takze na totálního blázna vycházís ty.
                • 02 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 12.02.2015  23:26

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ceny

                  Touareg není prémiovka v pravém slova smyslu, protože má znáček VW, ale zpracování i motorizace prémiové jsou.

                  Řeknu to asi takhle. Kia má smysl v nižších cenách, osobně by mi bylo líto vyhodit mega za Kiu, bylo nám líto vyhodit i pul mega za Kiu. Prostě jen proto,že konkurence to umí stejně a v nečem i podstatně lépe. Podívej se na Renault, jsou to dobrá auta, ale nikdo se neodváží prodávat Megana za cenu Golfu, proč? Protože by si to nikdo nekoupil, jelikož Megane objektivně nenabídne nic víc proti Golfu i když je to velmi dobré a schopné auto.
                • 00 Reagovat !

                  foto Jaros71

                  Jaros71 13.02.2015  01:11

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ceny

                  Touareg je prémie jako vyšitá.. >:D

                  Něco jsem v něm najezdil , v terénu i na dálnici.

                  KIA ? No to sorry , jednu má otec v garáži , je levné auto.

                  Vždy byla a bude.. jinak se neprodá.

                  Tradice značek jako má Mercedes-Benz či BMW se ani nikdy dohnat nedá.

                  A VW s AUDI má zase v EU neotřesitelnou pozici.

                  Tam se korejec nikdy nedostane..mrkni se na LEXUS , tak moc se japonci snaží , je to výborný ale nestačí to !
    • 50 Reagovat !

      foto Pravda-vitezi

      Pravda vítězí 12.02.2015  15:51

      « Re: Ceny

      Já na rozdíl od Gilgita budu o něco sdílnější. Dle ofiko statistik SDA:

      Hyundai Santa Fe v ČR za rok 2014 celkem 447 ks, 19. místo ve třídě
      Kia Sorento v ČR za rok 2014 celkem 190 ks, 35. místo ve třídě

      Hyundai Santa Fe v ČR za leden 2015 celkem 12 kusů, 41.-42. místo ve třídě
      Kia Sorento v ČR za leden 2015 celkem 28 kusů, 29.-30. místo ve třídě
      • 11 Reagovat !

        foto Typhoon

        Typhoon 12.02.2015  18:14

        « Re: Re: Ceny

        Koukám, že na Santa Fe dolehlo povědomí o reálné kvalitě a tak jdou prodeje výrazně dolů.
    • 70 Reagovat !

      foto abacus

      abacus 12.02.2015  16:09

      « Re: Ceny

      Čísla ťa nepotešia:
      Európske predaje:
      Kia Sorento rok 2014 9 390 ks nárast 23,9% oproti 2013 ...7 610 ks
      Santa Fé rok 2014 13 390 ks nárast 26,5% oproti 2013..10 588 ks

      Kategória SUV nie je to čo by robilo vrásky managerom Kia či Hyundai v Európe.
      Cee´d , I30, I40 to sú modely, toré na tom nie sú najlepšie.

      zdroj:left-lane.com
    • 52 Reagovat !

      foto Neurotic

      Neurotic 12.02.2015  17:07

      « Re: Ceny

      Ta cena je podle mě úplně mimo za ty peníze je Mazda CX-9, Mitsubishi outlender... takže fakt nevím proč bych měl vysolit skoro mega za nějakou Kiu
      • 22 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 12.02.2015  21:20

        « Re: Re: Ceny

        mozno by nebolo odveci si do noveho sorenta sadnut.... zabudnut na vsetky sephie clarusy a magentisy z minulosti .... a mozno by ti doslo ze ta cena je uz dnes uplne ok a odpoveda tomu do coho si si sadol :yes:

        ved nikto ti nebrani za 900 tisic kupit octaviu scout alebo outback za milion... to je tiez pravda ;-) ...

        no ja by som si za milion zobral rozhodne sorento... a kedze je to suv tak s automatom..... postacila by stredna vybava akurat by som si doplatil za tu peknu hnedastu metalizu :yes:
        • 01 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 12.02.2015  21:26

          « Re: Re: Re: Ceny

          "mozno by nebolo odveci si do noveho sorenta sadnut" - Tak šup na to!!! >:-[]
          • 12 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 12.02.2015  21:31

            « Re: Re: Re: Re: Ceny

            na ja sa ho nechystam kupovat... a nezvyknem ocumovat showroomy s prazdnymi vreckami tvariac sa ako potencialny zakaznik ked nim nie som....

            este som zabudol kolegovi dodat ze outlander je sice fajn a misaky mam rad su to moje srdcovky a outlander sa mi ozaj velmi paci ..... ale popravde treba povedat ze ma sorento od neho o 11cm vacsi razvor a tak mi pride ze je to uz predsa len vacsi kus auta ako outlander ... takze cena sorenta je naprosto ok...
          • 02 Reagovat !

            foto Gilgit

            Gilgit 13.02.2015  00:05

            « Re: Re: Re: Re: Ceny

            >:D >:D >:D
    • 13 Reagovat !

      foto S8

      S8 12.02.2015  22:10

      « Re: Ceny

      Cena by nebyla tak špatná, kdyby ovšem nepadala závratně rychleji než u konkurence. Zůstatková hodnota po 3 nebo 4 letech bude o hodně nižší (v %) než u konkurence, takže pro někoho, kdo si ho koupi na 7 let dobry, pro někoho kdo střídá auta co dva - tři roky nesmysl...
  • 111 Reagovat !

    foto bludger

    bludger 12.02.2015  15:06

    design

    design teda mizerný, mě se vůbec nelíbí..... :-(
    • 70 Reagovat !

      foto Pravda-vitezi

      Pravda vítězí 12.02.2015  15:54

      « Re: design

      Věc názoru. Viděls to auto na vlastní oči? Pokud ne, jdi se na něj mrknout, je o dost hezčí než na fotkách a to je dobře.
      • 30 Reagovat !

        foto ericn

        ericn 12.02.2015  20:19

        « Re: Re: design

        Jo, viděl to tak tady na obrázku. Dnes jsem se byl na nové Sorento podívat a je to pecka, vypadá skvěle, materiály uvnitř jsou velmi hodnotné a všude spousta prostoru.

        Dokonce, ikdyž se prodává ode dneška by nebyl problém cenu dostat dolu. Bavil jsem se s prodejcem a měl na Showroomu výbavu Exclusive - tedy prostřední, kde nic zásadního nechybí a reálně bychom se pohybovali kolem 880tis, oficiální ceník hovoří 949tis Kč ;-)
    • 02 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 12.02.2015  22:38

      « Re: design

      Mě se taky nelíbí. Hlavně ta dlouhá střecha. Ale kdybych vlastnil vrtulník, tak by se s nim asi dalo na té střeše přistát... ;-)
  • 63 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 12.02.2015  15:29

    H/K cena

    Občas nadávám na sebevědomé ceny u FCA, ale poslední příspěvky od H/K přebíjí všechna má očekávání. Další komentář netřeba. :no:
    • 00 Reagovat !

      foto BoboDK

      BoboDK 12.02.2015  16:01

      « H/K cena

      Ktore podobne velke SUV cenou podlieza H/K ?
      • 22 Reagovat !

        foto diskuter13

        diskuter13 12.02.2015  17:29

        « Re: H/K cena

        Ked zoberem do uvahy cca 10cm dlzky tak napr. - Outlander, nova CX-5, RAV-4, xc-60, Outback a mozno ine ...
        • 63 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 12.02.2015  18:53

          « Re: Re: H/K cena

          A keď ubereš dalších 10cm tak i Captur a Mazda CX 3, že? Není ideální si za 300tis. koupit auto velikosti Fabie kombi? Těch pár cm navíc bys určitě oželel.
          Realita je, že kde Touareg a D3 začíná, tam plně naložená Kia končí. Takže vcelku normální cena.Jinak si taky člověk za 900tis. může koupi Octávii Scout, že?
          Srovnávat cenu novinky bez slev s akční cenou výprodejové končící staré XC-90, nebo staré CX-9 mi nepřijde nijak relevantní. Samozřejmě, že pro spoustu lidí bude stará poctivá XC-90 stále zajímavá, ale to není argument pro "vysokou "cenu Kie.
          • 41 Reagovat !

            foto Gilgit

            Gilgit 12.02.2015  19:19

            « Re: Re: Re: H/K cena

            :yes:
          • 12 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 12.02.2015  20:09

            « Re: Re: Re: H/K cena

            konecne realny a rozumny pohlad na vec.... :yes:
          • 02 Reagovat !

            foto diskuter13

            diskuter13 13.02.2015  06:17

            « Re: Re: Re: H/K cena

            pozri, ak mam mat plne vybavenu Kiu za 44.000 Eur s DPH. Dakujem, nechcem. Viac mej pravidelne sa u nas riesia nakupy takychto vacsich a velkych SUV pre manazment, rodinu atd. Jednoducho pre kopec ludi, tych 10 cm navyse a par hovadin co sa tyka elektroniky za to nestoji. Keby som si mal napr. vybrat novy Subaru Outback, alebo novu Kiu Sorento berem jednoznacne Outback (pripadne novy LR Discovery Sport). Obe v zhruba rovnakej cene. Mozno tam nebudem mat automaticke parkovnie, bireye kamery, 7 miest, ... Ale mam podstatne bezpecnejsie auto s prejazdom takym o akom sa Kii nesniva a s bezpecnostnou technikou ktoru bude mat Kia mozno o 5 rokov. A dynamikou a potrebou urcite lepsou ako Kia. Podla mna ta cena vobec nie je ok. Iste je to pekne velke auto s dobrou uzitkovou hodnotou. Ale tam to konci. Cena zacina ist k latke premie a sorry, ale Kia este dlho nebude zrovnatelna napr. s nemeckou trojkou. Sam som jazdil sluzobne aktualnu verziu Sorenta - v pohode auto, ale domov by som si ho v plnke za 40.000 po zlave nekupil.
            • 21 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 13.02.2015  06:50

              « Re: Re: Re: Re: H/K cena

              "Cena začíná jít latke prémie"- za takovou cenu se dá koupit i Yeti, Octávia Scout. Je to prémie? Pokud já vím, tak hodně vybavená X5 nestojí 1,2mil., nebo jo?
              Tvoje srovnání hodně kuphají na obě nohy. Úplně totéž, jako bys řekl: na co mi je Passat za milion, když uberu pár cm rozvoru můžu mít bezva Golfa o statisíce levněji. Ano, můžeš. Vždycky se dá najít něco zajímavějšího. Takže když najdeš něco, co se ti za cenu Kie líbí víc, kup to a neřeš, že Kia je stejně drahá.
  • 44 Reagovat !

    foto diskuter13

    diskuter13 12.02.2015  15:40

    bravo !

    Daju velku cenu. Par blbov kupi, potom sa prestane kupovat a o pol roka zacnu akcie ... ;-)
    • 53 Reagovat !

      foto Bubaq

      Bubáq 12.02.2015  15:51

      « Re: bravo !

      Slovenští i čeští odborníci na marketing mají hned jasno. Tak tomu nelze, než zatleskat! Škoda, že tito odborníci nemohou prokázat své znalosti a talent přímo na místě importéra sevřeného z obou stran. To by se zákazníci fakt poměli, nakupovali by zázračně levné produkty až do doby, než by se všichni pozabíjeli v důsledku bezpečnostní a ekologické kvality jimi do výroby prosazených aut. Někteří by zahynuli na rakovinu, někteří na následky havárií, a naprosté většině by levná auta zlomila schopnost obnovit svůj domácí autopark v důsledku nekonečných oprav. Sakra, docela by mě zajímalo, proč čínská auta, když dorazí do Evropy, stojí zrovna tolik jako např. Dacie nebo i víc?!
      Tolik asi k tématu dne: vysoká cena nového Sorenta....
      • 21 Reagovat !

        foto diskuter13

        diskuter13 12.02.2015  17:35

        « Re: Re: bravo !

        dockaj casu ako hus klasu ...
        inak chapem, chudak importer, chudak predajca, chudak servis, chudaci PR - co vlastne Ty zakaznik chces ? Sak ved to je super cena pre Teba a aka vyhodna ;-) Cena je vzdy taka kolko su ludia ochotni platit. Ak toto nechapes, kompletne ti unika pojem trhova ekonomika a nema zmysel nic riesit. Pozri si na pocty kusov predanych v EU a pochopis. Ake nie, kup si Kyu. Za tie peniaze mozem mat napr. novy Land Rover Discovery Sport. A nic v zlom, ale to je INY kus auta za rovnake prachy ...
  • 48 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 12.02.2015  15:45

    cena je stale velmi fajn

    nie je to tak davno co tu bola testovana yetina s DSG za milion..... ked si clovek uvedomi ze za tuto cenu moze mat o triedu vacsie a o triedu silnejsie aj o triedu priestrannejsie sorento .. ktore bude v neposlednom rade aj podstatne charizmatickejsie a viac reprezentuje majitela ako yeti ..... tak neostava nic ine len pogratulovat buducim majitelom sorenta... uprimne im zavidim.. v dobrom ... velmi pekne a hodnotne auto .... az sa mi naskyta otazka... naco nagelovana X5ka za 2 melony .... ked mozem mat takuto 7 miestnu elegantnu obyvacku za milion

    verim ze aj v europe uz bude mat konecne sorento uspech.... toto nove ma uz na to vsetky predpoklady .... drzim palce :yes:
    • 23 Reagovat !

      foto Pravda-vitezi

      Pravda vítězí 12.02.2015  15:55

      « Re: cena je stale velmi fajn

      Se svým nickem ani jináč nemůžeš >:-[] :yes: Ale jo, taky bych jim přál úspěch, ale jednoduchý to mít nebudou.
    • 34 Reagovat !

      foto Petto

      Petto 12.02.2015  16:01

      « Re: cena je stale velmi fajn

      Ten, kto má na nagélovanú X5 za 2 melóny, nerozmýšľa na Kiou. Ja to skôr vidím ako ekvivalent k niečomu takémuto: [odkaz]
      • 30 Reagovat !

        foto Pravda-vitezi

        Pravda vítězí 12.02.2015  16:04

        « Re: Re: cena je stale velmi fajn

        To snad neeeeeeeeeeee ;-)
        • 01 Reagovat !

          foto Petto

          Petto 12.02.2015  22:35

          « Re: Re: Re: cena je stale velmi fajn

          Pardon ze som tam dal Passat :-) aby ste sa neposrali. Hodnotne urobeny crossover alebo SUV od mainstreamovej znacky je ekvivalent k premiovym kombi. Sorento je elegantne urobene auto, charakterom mi to najviac pripomina americke SUVčka. V aprili pribudne rozmerovo podobne auto a to nový Espace, to je moj favorit.
      • 05 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 12.02.2015  16:16

        « Re: Re: cena je stale velmi fajn

        vobec by mi nevadilo keby zakaznici dali prednost sorentu pred alltrackom aj ked to nie su priami konkurenti nakolko alltrack nie je SUV-ecko.... to ale nevadi..... ak niekto vyzaduje kombikovitu karoseriu s velkym prestorom a 4kolku kludne moze ist do sorenta.... svojim sposobom moze sorento prilakat zakaznikov ktori pokukuju aj po alltracku alebo outbacku ... teda nielen po cistokrvnych SUV-eckach .... to je pravda uznavam
        • 11 Reagovat !

          foto Neurotic

          Neurotic 12.02.2015  17:49

          « Re: Re: Re: cena je stale velmi fajn

          ten kdo jde pro alltrack nejspíš ani neví, že nějaká Kia existuje a když bude chtít SUV za mega tak ke Kii taky nepůjde
          • 02 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 12.02.2015  21:37

            « Re: Re: Re: Re: cena je stale velmi fajn

            tak mne je uprimne luto ak ma takychto zakaznikov vw ;-) ... nie je tu koncernu co zavidiet
    • 14 Reagovat !

      foto 911moby

      911moby 12.02.2015  18:32

      « Re: cena je stale velmi fajn

      950.000,- v základu s automatem. Chceš xenony, přisol 40.000,-. Chceš metalízu, přisol 20.000,-

      Sorry, ale nemůžu s tebou souhlasit, že je to adekvátní cena. Souhlasím s názory, že by cena měla být tak o 200.000,- nižší.
      H/K jsou stále brané jako cenově výhodné, ale nějak se postupem času ta výhodnost vytrácí... například +/- naprosto stejné ceny i20 vs. Fabia. Měl jsem za to, že v porovnatelných výbavách bude i20 alespoň o 10% nižší, ale není!!! zklamání od souseda z Nošovic :-(
      • 13 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 12.02.2015  19:41

        « Re: Re: cena je stale velmi fajn

        za metalizu sa priplaca hadam v kazdom aute ;-)

        ja ti nebranim... ak na to mas kludne si kup X5 alebo ML ...... ja len tvrdim ze cena sorenta je uplne ok .... naprosto ok

        to ze su hyundaie/kie brane ako cenovo vyhodne platilo kedysi aj u skodovky ale casy sa menia a auta sa tiez menia.... kedysi lowendove skodovky uz dnes davno nie su lowendovymi skodovkami a plati to aj pre korejcov ( tak nechapem v com je problem )..... korejci su na tom podobne ako skoda.... z lowendov sa stali uz plnohodnotne znacky .... tak samozrejme nemozu byt za lowendove ceny...
  • 30 Reagovat !

    foto simson33

    simson33 12.02.2015  16:27

    V6 3.0 TDI 150kW x R4 2.2 CRDi 147kW

    a ceny? VW 1 043 900,- Kč x KIA 909 980,- Kč
    Má cenu to vůbec dál srovnávat???
    • 24 Reagovat !

      foto Velkoodberatel-kukurice

      Velkoodběratel_kukuřice 12.02.2015  16:37

      « Re: V6 3.0 TDI 150kW x R4 2.2 CRDi 147kW

      Můžeš si taky koupit X-Trail 1.6ku >:D >:D Velmi dobrá ponúka
      • 30 Reagovat !

        foto simson33

        simson33 12.02.2015  16:47

        « Re: Re: V6 3.0 TDI 150kW x R4 2.2 CRDi 147kW

        Naštěstí ceny Nissanu X-trail se po slevě už pohybují cca o 200 tis. níže než jaké nastavila KIA. Ale taky jsem čekal, že tu 1.6 u Nissanu rychle doplní nějaký 2.0 a zatím stále nic... Honda CRV také přezbrojila na 1.6, ale ten je alespoň dvouturbový.
        Každopádně motor Touaregu je v téhle ceně jako z jiného světa :yes:
        • 21 Reagovat !

          foto ericn

          ericn 12.02.2015  20:20

          « Re: Re: Re: V6 3.0 TDI 150kW x R4 2.2 CRDi 147kW

          navíc X-trail je jen přifouknutý QQ (+2) = není to konkurent pro Sorento ;-)
    • 13 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 12.02.2015  21:49

      « Re: V6 3.0 TDI 150kW x R4 2.2 CRDi 147kW

      ma touareg v ponuke 7 miest? ... co ak niekto chce 4kolku za milion ale ma 3 deti a psa... a oceni 7 miest viac ako nejaky V6tdi... navyse mi pride ze sorento ma velmi solidnu dynamiku uz aj s tymto motorom.... ;-)
      • 51 Reagovat !

        foto Rubb

        Rubb 12.02.2015  22:46

        « Re: Re: V6 3.0 TDI 150kW x R4 2.2 CRDi 147kW

        Jo tak takových zákazníků jsou mraky. Možná tak u menšiny... Za tu cenu je to neprodejné. Nevidím jediný důvod, proč si koupit toto pseudo SUV. A ten interiér vypadá na cenovku auta pod 500tis. Otřesné. Kia tou cenou už porazila sama sebe, ani nečekala na konkurenci.
        • 14 Reagovat !

          foto Gilgit

          Gilgit 13.02.2015  00:09

          « Re: Re: Re: V6 3.0 TDI 150kW x R4 2.2 CRDi 147kW

          Tvé antikorejské plácání má tradici. Na víc se zrejme nezmuzes.
      • 51 Reagovat !

        foto Rubb

        Rubb 12.02.2015  22:49

        « Re: Re: V6 3.0 TDI 150kW x R4 2.2 CRDi 147kW

        Jo tak takových zákazníků jsou mraky Možná tak u menšiny... Za tu cenu je to neprodejné. Nevidím jediný důvod, proč si koupit toto pseudo SUV. A ten interiér vypadá na cenovku auta pod 500tis. Otřesné. Kia tou cenou už prorazila sama sebe, ani nečekala na konkurenci
        • 13 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 12.02.2015  23:03

          « Re: Re: Re: V6 3.0 TDI 150kW x R4 2.2 CRDi 147kW

          uvidime na konci roka kolko sa ich tento rok v europe preda... kolko tipujes?

          tych 15 tisic v eu by mohlo byt ;-)
  • 62 Reagovat !

    foto ozawasan

    ozawasan 12.02.2015  16:47

    Kdysi dávno

    když jsem psal, že jsou korejci vysmívanými značkami, nad kterými se lidé ošklíbají, ale čas ukáže, že se dokáží rychle učit a jednou to bude jinak.. - to bylo v álejích......No a léta plynou vážení a korejci nám dospívají. Už to není - blé mámo Korejec.... Ale podívej se...hm....
    Jasně, že v top klasse, to budou ještě dlouho německá auta. Ale čas plyne....
    • 54 Reagovat !

      foto simson33

      simson33 12.02.2015  17:07

      « Re: Kdysi dávno

      No nechci kazit nadšení z korejských produktů, ale není to náhodou tak, že na evropském trhu jsou stále ještě nejen za Francouzi, ale i za Japonci, takže stále velmi okrajoví... (???).
      • 41 Reagovat !

        foto ozawasan

        ozawasan 12.02.2015  17:12

        « Re: Re: Kdysi dávno

        ale nejde o to kazit někomu radost. Každý at si jezdí, co mu libo. Kdysi jsem měl SF V6 a nemůžu říct křivé slovo. A dělat to jen kvůli tomu, že je to korejec a je to tak nějak jako populární - proč bych to dělal. Udělali obrovský posun v kvalitě materiálů, zpracování vůbec politice prodeje. A na to poukazuji. Jdou neustále nahoru. Když si vezmu, kolik tady jezdilo korejců před 15 lety a jakých - tak je to posun.A nepřiznat ho je akorát neustálým podceněním protivníka. Mám jednoho japonce a jednoho němce - a neřekl bych, že turbínových festrů jezdí víc, než iX nevímčeho...
        • 13 Reagovat !

          foto simson33

          simson33 12.02.2015  17:24

          « Re: Re: Re: Kdysi dávno

          Já jsem vycházel čistě ze statistických údajů...
          Pokud jde o srovnání Korejců s Japonci tak tam (opět čistě podle statistik) vidím největší korejský problém v nedostatečné kvalitě. Koukni třeba na spolehlivost Foresteru nebo Toyoty RAV (absolutní špička a je jedno jestli auta roční, dvouletá nebo pětiletá) a zkus najít třeba Sportage (odhaduju spodní třetina tabulky).
          Zatímco dříve statistiky spolehlivosti obsazovaly pouze japonské značky a i dneska stále vedou, německá produkce začíná náskok stahovat, ale korejská nikde.
          • 01 Reagovat !

            foto ozawasan

            ozawasan 12.02.2015  17:43

            « Re: Re: Re: Re: Kdysi dávno

            To neděláš dobře ;-) . Jedna věc jsou tabulky a druhá jsou fakta a přístup. Ber následující pouze jako zkušenost, nikoliv jako statisticky směrodatnou veličinu.
            Kamarád má již třetí hyundai. Dělají to tak, že skončí leasing a veznou další. Přístup servisu super. Je pravda, že ho to dvakrát nechalo stát na cestě. Abych nekecal, nebudu psát co, protože si to nepamatuji - jednou to byla asi hadička od spojky - ale to bych fakt kecal.... Zavolali na helplajnu - jednou to bylo noumáuně někde u baráku - auto odtaženo, opraveno - zapůjčen náhradní vůz. Bez keců, jen podepište papíry. Podruhé někde na cestě na dovolenou. Pár telefonátů - nejbližší dealer Hyundai zapůjčil auto, aby tu dovču mohli odjet... A ted - Subaru mělo pár problémů - hlavně okolo dieslů - odcházely spojky - třeba po 30000km - prostě slabá srajdajka. Odcházelo i pár DPF filtrů - víc, než jen "to se stane vždycky u novinky". Ke spojce - i když se mi to nelíbí - ok - spotřebák...Ale u DPF po třeba 50-60 tisích? Většině lidí v tom vykoupali čumák. To samé u pár CVT převodovek. To není žádná hračka za pár korun... Vtip - v původních manuálech - nápln celoživotní - dnes - nejpozději po 60000 v namahaných podmínkách 40000km - výměna kapaliny. Tím chci říci, že značka - to je komplex služeb a ne všechny "nepříjemnosti" se dostanou do statistik. A přesto zůstávám subarista ;-)
            • 03 Reagovat !

              foto Neurotic

              Neurotic 12.02.2015  17:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kdysi dávno

              Nové auto a 2x zůstalo stát >:D

              Chápu, že záleží na konkrétním kusu, ale ojetá C5 zůstala stát jenom 1x na parkovišti a předchozí BX akorát, když mělo v zimě po měsíčním stání vybitou baterku...

              Takže pokud chce mít někdo jistotu, že se z místa A do místa B dostane tak je úplně jedno jestli má nové auto a nebo 20let staré, protože rozbít se můžou obě ;-)
              • 10 Reagovat !

                foto ozawasan

                ozawasan 12.02.2015  18:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdysi dávno

                tuším že to nebylo u jednoho auta - protože mají v řadě už asi třetí.... Dávno tomu, co jsem měl xantii s 1,9TD - 66kW - a super auto - dodnes tvrdím, že to byl jediný člen rodiny s pravidelnou ranní erekcí(byl to ještě model bez ventilu, takže si sedal)
            • 21 Reagovat !

              foto jamp

              jamp 12.02.2015  18:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kdysi dávno

              Nema zmysel bavit sa o spolahlivosti podla TUV, na STK pridu vsetky !!! auta pojazdne. Zaujimave su statistiky cestnej asistencie, tu volaju k nepojazdnym, preto ma nemecka premia dobre fungujuce asistencne sluzby, aby sa cez ADAC nezistila skutocna spolahlivost.
              Na stedry den odchadzal chlap s BMW 5 kombikom 3,0 diesel od nas domov do holandska a blbla prevodovka. Zavolal dealerovi domov a poradili mu, nech s tym skusi dojst :-! Dat cez 70.000 eur za taku spolahlivost, 8-s
          • 21 Reagovat !

            foto jamp

            jamp 12.02.2015  17:53

            « Re: Re: Re: Re: Kdysi dávno

            Som rad, ze nemam kvalitnu rav 2,2 d-cat, ale menej kvalitny 2,2 crdi v santafe a v rodine je este 2,2crdi v sorente. A kolegovia s 2,2 dcat v avensise a verse s mensimi km ( mam 115 kkma oni 80 ) riesili vstrekovace, vysokotlake cerpadlo, nejaky ventil v raily, vdaka ktoremu cesta na dovolenku prebiehala v nudzovom rezime, jo kvalita sa pozna. Som rad, ze nepoznam tieto priznaky kvality a motor tocim kazdy den az k obmedzovacu ( inak by som sa nedostal na hlavnu ). Rav 4 pri akceleracii si uz videl ? Cez dym ju to trosku skresluje ale bola to ravka. Motor 2,7 V6 v santafe 2009 bol vyborny, auto vnutri tiche aj po 100.000 km. Skoda, ze v sorente nebude 3,3 v6, ta spotreba nie je az taka zla
            • 21 Reagovat !

              foto ozawasan

              ozawasan 12.02.2015  18:23

              « Re: Re: Re: Re: Kdysi dávno

              já měl v 2003ce právě tu 2,7V6 ku a nemůžu si stěžovat. Co se toyoty a 2,2 týče - věřím ti to do puntíku. Měl jsem toyotu, ale ještě se starým 85kW bez dpf. To byla pohoda. Ale anabázi s 2,2 znám od kolegy ze subaruclubu - krom vstřiků i dvojhmota a spojka - ve 130tis. Nic moc. Denně najedu už jen 100km kvůli práci a vrátil jsem se k benzínu. Pravda - mám o cca 2,5litru vyšší spotřebu - ale neřeším různé laskominy....
  • 12 Reagovat !

    foto dolfi

    dolfi 12.02.2015  17:43

    Image vs. cena

    Nejsem si jist, zda image KIA nebo Hyundai šla nahoru tak rychle, jak začínají jít nahoru ceny jejich aut ;-\
    • 10 Reagovat !

      foto jamp

      jamp 12.02.2015  17:57

      « Re: Image vs. cena

      37.000 eur som za santa fe platil v 2006 a to este nebol v kozi a iba manual 114 kW, aj ked boli este Skk, takze s cenou az tak hore nesli, ani oproti sucasnemu sorentu nie. Vyhoda je, ze ti to nikto neukradne ;-)
    • 04 Reagovat !

      foto Typhoon

      Typhoon 12.02.2015  18:22

      « Re: Image vs. cena

      Na dlouhou záruku je třeba zvednout základní cenu, to je jasný. Přece to nebude automobilka neustále dotovat.
    • 14 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 12.02.2015  19:50

      « Re: Image vs. cena

      cena ide hore s kvalitou a technickou vyspelostou auta... image si znacka buduje dlhe roky ale kia je na dobrej ceste .... v tomto netreba mat obavy ... pozri sa aky bol image kie pred 10 rokmi ked ich mal kazdy za najvacsiu biedu a pozri sa na to dnes... ked si uz nejeden clovek kludne miesto focusa kupi ceed lebo sa mu zda krajsi kvalitnejsi priestornejsi hodnotnejsi .... takze taka je uz realita .... kia dnes uz berie zakaznikov prave tym znackam ktore sa kedysi korejcom posmievali ... ironia osudu ale je to tak
  • 00 Reagovat !

    foto pinky

    pinky 12.02.2015  17:56

    Mimo temu:

    Nove VOLVO XC90 uz je v UK a Whatcar review dal Volvu xc90 5star best big SUV on market , original;whatcar.co.uk
    • 02 Reagovat !

      foto Neurotic

      Neurotic 12.02.2015  17:59

      « Re: Mimo temu:

      to je ta věc s 4 válcem? >:D v tom případě nemůže být nikdy best big SUV maximálně pro ekoteroristu 8-s
    • 01 Reagovat !

      foto Petto

      Petto 12.02.2015  22:44

      « Re: Mimo temu:

      Tak nove XC90 je skutocne skvely pocin. Len z obrazkov to vyzera brutalne. Drevo, kov, krystal, koza - jednoducho nadhera.
  • 46 Reagovat !

    foto leone

    leone 12.02.2015  19:45

    Blázni !!!!!!!!!!!!

    ... se asi zbláznili !!!!!!!!!!!!, jo takhle to dopadá, když je někdo nenažranej !!!!!!!!!...přeji hodně prodaných kusů >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
    • 14 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 12.02.2015  20:03

      « Re: Blázni !!!!!!!!!!!!

      dik... ja verim ze 15-20 tisic kusov predavat rocne v eu nie je nerealne..... :yes:
    • 13 Reagovat !

      foto Gilgit

      Gilgit 13.02.2015  00:10

      « Re: Blázni !!!!!!!!!!!!

      Dalsí narusená osobnost.
  • 14 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 12.02.2015  20:16

    komu sa nepaci

    cena sorenta moze si kludne kupit za milion 110kw outback [odkaz] ak si mysli ze ziska viac auta a viac vykonu alebo priestoru ci luxusu .... ja tvrdim ze cena sorenta je hodne... hodne dobra..... tak dufajme ze to pomoze aj predajom v eu... to auto ma velky potencial :yes:
    • 21 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 13.02.2015  01:27

      « Re: komu sa nepaci

      SUBARU je extra auto..
      KIA si k němu může jen přičichnout. ;-) a to cenou.

      Vem mimo silnici Sorento a pak SUBARU..A POCHOPÍŠ TO.

      A i na silnici se budeš dívat jak Outback se slabším motorem mizí v dáli >:D

      Cena SORENTA je naprosto mimo realitu .
      Za korejce toto zaplatí jen fanatik..sorry Toppere , ty to stejně nebudeš , že?
      • 10 Reagovat !

        foto diskuter13

        diskuter13 13.02.2015  06:22

        « Re: Re: komu sa nepaci

        Presne, aj ked je novy Outback papierovo slabsi je technicky vyspelejsi, bezpecnejsi, rychlejsi a menej zravy. Aj ked aj on si uz zacina pytat svoje vsimne :-).
        • 01 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 13.02.2015  09:14

          « Re: Re: Re: komu sa nepaci

          sorento ma 5 hviezdiciek v euroNCAP ... mozno ze outlander ma 6 ... boh vie ;-) .... alebo mozno 7.... nehadam sa.... ovsem logiku aku pouzivas k obhajobe svojho nazoru tu ti vobec nezavidim ... s takymito ludmi je fakt skoda debat.... nesrandujem ....nepochybne keby malo sorento aj 8 hviezdiciek tak bude outlander bezpecnejsi s 5 hviezdami lebo je to outlander a nie kia ... takto mozes kecat akurat tak s kamaratmi na skole alebo pri pive ktori nerozoznaju audi od vw ..... ale so mnou takto debatujes zbytocne ... nemam zaujem o taketo neobjektivne debaty
          • 10 Reagovat !

            foto diskuter13

            diskuter13 13.02.2015  10:00

            « Re: Re: Re: Re: komu sa nepaci

            jj presne ako hovoris. Ked v priamej debate zamenis Outback za Outlander, povies si svoje a nasledne apelujes na moju logiku tak je s Tebou fakt skoda debat. A co sa tyka bezpecnosti, vykonu, prejazdnosti ? Pozri si IIHS testy, ktore su omnoho spolahlivejsim zdrojom ako EuroNcap. Pripadne porovnavacie testy nie len z nasich krajin. Ale priame ci uz Azie, Australie, alebo USA resp. EU. Kia smeruje pekne dopredu. Netvrdim nikde opak. Ale jej cena je mimo realitu. Pozri si historicke vyviny cien (ako viac menej pri kazdej znacke). Na zaciatku peek a do pol roka cena dole a aj s akciou uplne do pohody 20% dole. A pozri si taktiez zostatkove hodnoty tych aut. Chapem, ze plateni diskuteri musia "PR compactible" nazory, ale keby aspon prevazne boli objektivne. Dlho som sa nenechal uniest k ziadnej debate a uz sa asi ani dlho nenecham. Pekny den ...
      • 02 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 13.02.2015  08:58

        « Re: Re: komu sa nepaci

        cena sorenta ja uplne ok.... casom to zistis ked predaje v eu voci predchodcovi budu dvojnasobne ;-) ... na konci roka uvidime ci cena je prestrelana...

        nemoze byt nove sorento vo vsetkom 10 krat lepsie ako to stare ale za rovnaku cenu, to fakt nejde.... aj fabia uz nebola za cenu felicie ... ved to poznas... technologicky skok na uroven zavedenej konkurencie sa neda spravit tak aby bol za cenu lowendu povodneho modelu .. to nejde... logika nepusti

        oproti doterajsiemu sorentu je to nove sorento nielen podstatne technologicky uz inde ale je aj o dost vacsie s lepsimi materialmi ..... pozri si interier doterajsieho sorenta a toho noveho.... to je rozdiel bez debaty dobre 2 generacie .... opat sa vratim k felde a fabii.... kym felda 50kw kedysi stala 260 000 tak nova fabia uz hadam nesla pod 300 000 ( tak neratam juniorku bez volantu a sedaciek ) a to pritom nebola ani vacsia ako felda.....

        alebo si hadam myslis ze nove sorento by malo byt za cenu stareho este fakticky este lowendoveho sorenta? si myslis ze ked novemu dusteru das povedzme podvozok z kaskaja a 7 airbagov so 150 konmi tak tiez bude za cenu toho sucasneho dusteru .... no vidis mas pravdu .... uz nebude za povodnu cenu ... kazda sranda nieco stoji a v autach to plati dvojnasobne....
    • 10 Reagovat !

      foto diskuter13

      diskuter13 13.02.2015  06:23

      « Re: komu sa nepaci

      ako ste hovorili s kolegom vyssie - preco porovnate teraz novu kiu so starym outbackom ?
      • 02 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 13.02.2015  09:00

        « Re: Re: komu sa nepaci

        ja nic neporovnavam len tvrdim ze komu sa nepaci sorento za 900 000 moze ist napriklad do outbacku a milion.... ak ma pocit ze ziska viac.... alebo octavie scout pripadne outlanderu..... kazdy si musi zvazit co pozaduje od auta a co je pre neho dolezite.... nikomu neberiem jeho volbu

        porovnavaci test noveho outbacku s novym sorentom by som ale kludne prijal.... moze to byt zaujimavy suboj ... jak vykonovo tak priestorovo aj vybavou .... dvaja aziati... sice nie su priami konkurenti ale predsa su si dost blizky a rozhodne su zaujimavejsi ako sucasna 4kolkova europska produkcia
  • 31 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 12.02.2015  22:45

    Kam ten svět spěje?

    4válcový korejský olejník za milión. Ještě onehdá se za to dala koupit celá Jižní Korea a půl Severní... ;-)
    • 22 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 12.02.2015  23:05

      « Re: Kam ten svět spěje?

      mozes si kupit 3 valcove bmw ak sa ti nepaci stvorvalec .. .v zeneve uz bude bmw 3 ponukat tri valce.... nech sa paci :yes:

      mna tiez netesi kam ten svet speje co narobime
      • 20 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 12.02.2015  23:33

        « Re: Re: Kam ten svět spěje?

        Co za tím je, že se automobilky nechávají omerdávat a těm * v Bruselu se nepostaví? >:-[]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

V Paříži se znovu protestuje. Ke „žlutým vestám“ se připojily nahotinky

V Paříži se znovu protestuje. Ke „žlutým vestám“ se…

V Paříži se dnes k protivládním protestům sešlo zhruba 3000 členů hnutí takzvaných žlutých vest, tedy mnohem…

Překladač Googlu začne nabízet překlady ve více genderových variantách

Překladač Googlu začne nabízet překlady ve více…

Novinku, která má omezit genderovou předpojatost, zařadil do svého Překladače Google. U výrazů, které je možné…

 

iSport.cz

Kellnerová skončila v doplňkové soutěži parkuru pátá, získala 3000 eur

Kellnerová skončila v doplňkové soutěži parkuru…

Anna Kellnerová skončila pátá v doplňkové pětihvězdové soutěži přes 150 centimetrů vysoké překážky při…

SESTŘIHY: Opava, Slovácko i Teplice slaví výhry, Bohemians - Liberec 0:0

SESTŘIHY: Opava, Slovácko i Teplice slaví výhry,…

Čtyřmi zápasy 19. kola pokračoval sobotní program FORTUNA:LIGY.  Bohemians hráli v Ďolíčku s Libercem 0:0,…

 

Reflex.cz

Všechny naše desky končí pozitivně, říká hudebník a producent Pavel Richter

Všechny naše desky končí pozitivně, říká hudebník a…

Na konci roku, ve kterém jsme si několikrát připomněli čtyřicet let od vzniku hudebního stylu ambient, jsme se…

21 nejlepších filmů pro děti všech dob. Snímky, které mají rádi i rodiče

21 nejlepších filmů pro děti všech dob. Snímky,…

Určitě se s námi pohádáte: každá rodina má vlastní dětskou “hitparádu”, takže vybrat, nedejbože dokonce seřadit…