Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Mazda 3 se pomalu odkrývá

Kariéra současné Mazdy 3 se chýlí ke konci. Už příští rok se představí zcela nová generace.
Zpět na článek
29. 11. 2012 07:11
29. 11. 2012 07:51
29. 11. 2012 10:14
29. 11. 2012 09:28
29. 11. 2012 09:50
29. 11. 2012 10:00
29. 11. 2012 10:06
29. 11. 2012 10:17
29. 11. 2012 10:21
29. 11. 2012 10:26
29. 11. 2012 10:31
29. 11. 2012 10:36
29. 11. 2012 10:47
29. 11. 2012 11:21
29. 11. 2012 11:42
29. 11. 2012 11:53
29. 11. 2012 11:55
29. 11. 2012 12:09
29. 11. 2012 12:36
29. 11. 2012 15:40
29. 11. 2012 16:30
29. 11. 2012 13:15
29. 11. 2012 15:42
29. 11. 2012 16:31
30. 11. 2012 13:31
29. 11. 2012 14:42
29. 11. 2012 15:37
29. 11. 2012 15:44
29. 11. 2012 16:19
29. 11. 2012 17:58
29. 11. 2012 09:57
29. 11. 2012 10:01
29. 11. 2012 10:42
29. 11. 2012 11:26
29. 11. 2012 11:47
29. 11. 2012 12:13
29. 11. 2012 12:28
29. 11. 2012 12:40
29. 11. 2012 12:45
29. 11. 2012 13:29
29. 11. 2012 12:42
29. 11. 2012 11:50
29. 11. 2012 09:58
29. 11. 2012 10:03
29. 11. 2012 10:05
29. 11. 2012 10:15
29. 11. 2012 10:23
29. 11. 2012 10:28
29. 11. 2012 10:33
29. 11. 2012 10:39
29. 11. 2012 14:32
29. 11. 2012 15:36
29. 11. 2012 15:44
29. 11. 2012 16:19
29. 11. 2012 17:21
29. 11. 2012 11:00
29. 11. 2012 14:45
29. 11. 2012 15:31
29. 11. 2012 15:43
29. 11. 2012 17:45
29. 11. 2012 12:59
29. 11. 2012 13:43
29. 11. 2012 15:35
29. 11. 2012 17:16
29. 11. 2012 17:32
29. 11. 2012 17:35
29. 11. 2012 17:42
29. 11. 2012 19:43
29. 11. 2012 09:30
29. 11. 2012 10:01
Avatar - KANKUNEN
29. 11. 2012 07:11
Naděje
protože není z čeho vybírat. Bravo je v úplné křeči, frantíci stárnou, Focus je šílený, Astra tlustá, Civic má červené vředy, Auris kopíruje i30. Zbývá Golf, ale pro ty co nechtějí klasiku je naděje jen Mazda 3.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Choochoo
29. 11. 2012 07:51
Re: Naděje
Ze by Auris neco kopiroval pochybuji, design vznikal soubezne. Toyota drzi linii na vsech modelech. Uprimne muzu rici, ze jak jsem byl z fotek CX5 docela odvaren, tak kdyz to ted potkam na silnici, tak ta dira v masce uz mi docela vadi. Doufam, ze M3 bude vyvazenejsi. Na nacrtu opet ale mala svetla a velka dira, ala drzka Peugeotu, ktera me zrovna uz moc nebere. Jinak se tesim co M3 nabidne a drzim pesti ;-)
29. 11. 2012 10:14
Re: Naděje
:yes:
ale soucasna MZ3 je hezci
29. 11. 2012 09:28
ODKRÝVÁNÍ
Tajuplnost jako snaha zaujmout. Jiní mají už odkryto, a to dokonale. Dnes snad jako nikdy nebyla volba přesvědčivější. Jednak je konkurence, no konkurence... prostě produkce ostatních poměrně méně inspirativní, jednak je GOLF ve své nové generaci takovou trefou, že prakticky neexistuje jediný důvod, a to jak estetický, tak technický a samozřejmě i jízdní, abys v Evropě, ausgerechnet v Česku šel do něčeho jiného, než do golfu. Ano GOLF, auto které tě zbaví nočních plakátových potů, auto, které tě bude věrně provázet každodenní realitou.

Pokud bys věděl o něčem, kvůli čemu si nekoupíš nového Golfa a budeš si postupně vybarvovat horní omalovánku, tak to sem napiš.

V širším karosářském třídním kontextu padá do realistických úvah samozřejmě ještě nová Octavia. Ale tohle snad víš.

Však to znáš, nový model má zpravidla stejnou údernost jako model starší - [odkaz] 8-s ;-)

BRAVWO GOLF :yes: :-!
Rozbalit vlákno
71
29. 11. 2012 09:46
Re: ODKRÝVÁNÍ
Japonská kvalita a technika. Nižší šance krádeže a subjektivně je pro mě tento design hezčí ;-)
Ale ve finále je to každého věc, co si koupí, ne?
29. 11. 2012 09:50
Re: ODKRÝVÁNÍ
Reagujes zbytecne, neni mu pomoci. Clanek o Mazde 3 a on sem pise dalsi ze svych elaboratu na Golfa 8-s :no:
29. 11. 2012 09:55
Re: ODKRÝVÁNÍ
:yes: Jo, asi máš pravdu, ale nějak mi to nedalo
29. 11. 2012 10:00
Re: ODKRÝVÁNÍ
[odkaz] :yes: [odkaz] 8-s >:D Kup si voko, Zdéňo ;-)

Ta tvá kvalita a technika vykazuje nižší četnost krádeží. Zajímavé, ne? :-)

Není, neboť většina si v tom finále nekupuje auta, která jezdit chce, nýbrž která jaksi jezdit... musí :-|
29. 11. 2012 10:06
Re: ODKRÝVÁNÍ
Ta mazda mi přijde úplně v richtiku :yes: asi taky pudu na transplantaci oka :-)
Avatar - Choochoo
29. 11. 2012 10:10
Re: ODKRÝVÁNÍ
Me zas neni jasny proc jsem porad cpe ty fotky G6, radsi kdyby poslal ten Golf ve sve NOVE generaci a na standardnich 15" plechacich ;-)
29. 11. 2012 10:17
Re: ODKRÝVÁNÍ
Vyjímečně se musím GTI-ho zastat, protože dnes přidal pro srovnání s golfem fotku mazdy ze "správného" ůhlu, v hezké barvě a hezkými koly :-) není pak divu, že tento dizajnový duel golf projel ;-) jinak jsem docela rád, že dnes nemusím řešit nákup (kompaktního) auta (na rozdíl od švíci, která mě pověřila, ať něco doporučím), protože opravdu nevím, co bych vybral sobě :-O
29. 11. 2012 10:21
Re: ODKRÝVÁNÍ
Jako tohle - [odkaz] že je v richtiku? >:-[] Od do prostoru trčících zadních světel, přes neforemný přední blatník až po infantilní kukuč je to celé špatně. Vůz nemá harmonii, vyváženost, chybí mu základní designová linie. Transplantuj oči obě ;-)
29. 11. 2012 10:26
Re: ODKRÝVÁNÍ
Můžeš to všechno pojmenovávat jak chceš, já s tímto dizajnovým "nesouladem" nemám problém (ale to je dáno taky tím, že jsem spíš na japonské auta a tím pádem jim i leccos odpustím :-) ), ale tak měním předešlé prohlášení, že to golf projel a říkám, že je to plichta :-)
29. 11. 2012 10:31
Re: ODKRÝVÁNÍ
Objektivně vzato je v tomto klání GOLF designovou prémii a m3 designovým lowendem. Skutečnost, že oba považuješ designově za vyrovnané je evidentním nedostatkem na tvé straně. Zde musíme být objektivní. Známá spolehlivost mazd, ovšem pozor, stůjme rovnejma nohama v garáži :-) to je témíčko, které jsem ochoten přijmout, ovšem v designu, tam je to na hadr do ringu.
29. 11. 2012 10:36
Re: ODKRÝVÁNÍ
Jenomže ty nejsi objektivní soudce, stejně jako já jím nejsem. Že nevnímám golf tak jako ty, svědčí pouze o tom, že to mám jinak "nastavený", o mém nedostatku to není.
29. 11. 2012 10:47
Re: ODKRÝVÁNÍ
Konkrétně m3 je takový extrém, že pokud stavíš G7 a m3 do jedné designové roviny, nelze to snad ani slušně komentovat :-) Můžeš porovnat třeba C4 a G7, případně Astru a G7. To jsou auta s jasnou designovou výpovědí, jsou pohledově celistvá, kompaktní, hovoří jasnou (jednotnou) řečí. Tohle - [odkaz] >:D to je neobhajitelné nejen ve vztahu ke golfu, ale například i k C4.
29. 11. 2012 11:21
Re: ODKRÝVÁNÍ
Porad jenom meles o designu a zadne jine argumenty pri sve automobilove negramotnosti nedokazes uvest. Koho zajima co se ti libi a nelibi?
29. 11. 2012 11:42
Re: ODKRÝVÁNÍ
Možná jsi si toho zatím nevšiml, ale u aut je design rozhodujícím prvkem. Mimochodem, kde jsi koupil, že tu píši o svém vkusu? Neuhodil ses? To jako když zase napíši, že nový tříválec v Rapidu je výborný motor začneš kolem prskat, že koho zajímá jaký motor se mi líbí či nelíbí? Udělej si jasno v autech a v postojích obecně. Do té doby užívej v diskusích jen smajlíky, to bys trefit občas mohl. To, že ty osobně autům nerozumíš, nemáš vkus a neumíš napsat delší větu nepříčítej k mé tíži.
29. 11. 2012 11:53
Re: ODKRÝVÁNÍ
Zato tve vety jsou dlouhe az az, ovsem jejich smysl se rovna 0,00....Chapu, ze lowendovy pravnik tveho formatu ma minimum klientu a tudiz i hodne volneho casu. Mel bys to vsak zmenit, jinak z tebe premiovy clovek nikdy nebude.
29. 11. 2012 12:09
Re: ODKRÝVÁNÍ
Opět pláčeš ve špatné garáži, skutečnost, že nejsi schopen pochopit delší větu přece nemůžeš přičítat k mé tíži. To všechno jsou jenom tvé vnitřní problémy, ventiluj si je někde jinde, zde přece nemůžeš čekat nějaké intimnější pochopení, na to jsou odborníci.

Ty nahoře argumentuješ tím, že tu nikoho nezajímá, jaké auto se mi líbí. Ján zde přece však nenapsal ani slovo, o tom, jaké auto se mi líbí. Píšeme nyní o konfrontaci Golf x mazda 3. No a to snad dojde i tobě, že designem mazda na golfa nemá ani náhodou. Abych ti to přiblížil, nejde o to, co se tobě či komukoliv jinému líbí, jde o kvalitu designu, tedy objektivně měřitelnou kategorii.
Avatar - Shr3k
29. 11. 2012 12:36
Re: ODKRÝVÁNÍ
Technický dotaz, "kvalita designu jako objektivně měřitelná kategorie" se prosím určuje v jakých jednotkách? :-!
29. 11. 2012 15:40
Re: ODKRÝVÁNÍ
Jen kraťoulinká reakce, za víc to nestojí - dej si rande s nějakým designérem, on ti to všechno vysvětlí. Pokud chceš svět vtěsnávat do jednotek, počítám, že budeš jednou dost nešťastný... Přesto... začni třeba u škrabky na brambory, kup si jich více a hledej kvalitu designu, auta zatím přesahují práh tvého vnímání.
Avatar - Shr3k
29. 11. 2012 16:30
Re: ODKRÝVÁNÍ
Nepotřebuju rande s designérem na to, abych zjistil, že někomu se líbí holky, jinému zase vdolky, což Tobě zřejmě nedochází. Nicméně kvalita designu, coby dle Tvého mínění "objektivně měřitelná" kategorie, se tedy měří jak?
29. 11. 2012 13:15
Re: ODKRÝVÁNÍ
Design je objektivni kategorie, ale jeho esteticke vnimani uz nikoliv. Golf je nejprodavanejsi v Evrope, Mazda 3 naopak v Australii.

Placas tady zbytecne. Clanek je o nove Mazde 3 - specifickem aute, ktere neni univerzalnim vozitkem pro masy, nybrz pro lidi co oceni jeho jedinecne kvality, ktere golf nema (ani nechce mit). No a pak do diskuse prijdes ty, falesne povzbuzen silou sveho ega a zacnes mluvit o designu Golfa. Tvuj puvodni prispevek dokonce slovo Mazda ani neobsahoval. Tomu se jinde rika spam, ja tomu rikam trapnost stylu Icescent zabalena do hezcich vet.
29. 11. 2012 15:42
Re: ODKRÝVÁNÍ
Jak to nazýváš ty, to není vlbec, ale vůbec směroplatné. Důležité jsou silnice. Evropské silnice. Koneckonců, estetické hodnoty, jaké vyznává zřeba Horní Volta ti mohou být dokonale ukradené, tedy, pokud nechceš být na zdejších silnicích za prosťáčka.
Avatar - Shr3k
29. 11. 2012 16:31
Re: ODKRÝVÁNÍ
Máňa taky říkala, že to není směroplatný... ;-)
30. 11. 2012 13:31
Re: ODKRÝVÁNÍ
Jak jsi prosímtě přišel na to, že design je objektivně měřitelná kategorie? Můžeš hodnotit víceméně objektivně funkčnost designu, ale vizuální kvality (podle obrázku)? Jsou dílčí složky, které kvalitu ovlivňují jako např. historická návaznost, čistota, smysl pro detail, kompoziční řešení, inovace apod., ale to také nelze měřit. Některý design (tradiční) má za sebou komerční úspěch, jiný (inovativní) vejde do učebnic. Píšeš sice krásně, ale bludy. Kážeš tady jako rolník o vysoké politice.. určitě máš "pravdu". Tu svojí. Ale někoho kdo o tom aspoň trochu ví na vařený nudli neutáhneš. Někdo je holt brouk pytlík a někdo nemá problém napsat, že např. vstřikování pro něj zní jako sprosťárna:)

Btw: taky se mi Golf VII podle obrázku líbí víc než je Mazda 3.
Zdar
29. 11. 2012 14:42
Re: ODKRÝVÁNÍ
Já můžu porovnávat, co chci, ty snad ne? Prostě s výzorem trojkové mazdy nemám problém, Golf asi lépe sedí "evropskému vkusu", ale to nijak dizajn m3 nedevalvuje, tečka. To, co mazdě vytýkáš, může někomu imponovat, štvou tě trčící zadní světla, v bibli je snad napsáno, že trčet nemůžou? Že blatník musí být jinak foremní? Že kukuč nemůže být veselý a bláznivý, ale musí se tvářit krutopřísně, jinak je to špatně? Ne. To, co pořád vytýkáš všem autům kromě golfu, není založeno na ničem objektivním.
29. 11. 2012 15:37
Re: ODKRÝVÁNÍ
Ale ano, je.
Avatar - Aladeen
29. 11. 2012 17:58
Re: ODKRÝVÁNÍ
ty tu porovnávaš 5 rokov starý model od Mazdy a čerstvú novinku VW Golf ...
keď uvidíš Novú 3-ku tak si potom budeš musieť kúpiť nie "voko " , ale rovno tlakomer a prášky na uklidnení ! :-!
29. 11. 2012 09:57
Re: ODKRÝVÁNÍ
To není žádná tajuplnost, prostě je ještě do oficiální premiéry daleko. Ale někdo vyštrachal obrázek, jak by to třeba mohlo vypadat.
Proč nejít do Golfu? Hodně se krade a spolehlivostí je VW někde kolem průměru. Což nemusí vadit prvních pár let vlastnictví kdy platí záruka, ale kdo jezdí málo a má auto na dlouho, ten si to užije. A je to škoda, VW má zkušenosti, peníze a prostředky na to, dělat auta lépe.
29. 11. 2012 10:01
Re: ODKRÝVÁNÍ
A jak (prakticky) vnímáš ten rozdíl ve spolehlivost auta z průměru a auta ze špičky? :-) Ty se asi domníváš, že mazda postupně ruší servisy... >:D
Avatar - Choochoo
29. 11. 2012 10:36
Re: ODKRÝVÁNÍ
Ne ze rusi, ale ze je zivi hlavne vymena oleje a ne vymena rozvodu a motoru >:D
29. 11. 2012 10:42
Re: ODKRÝVÁNÍ
Ten rozdíl je tam totiž takový, že si toho běžný řidič za život s autem ani nevšimne - místo tří návštěv za pět let s nějakýkm defektem navštíví premiant servis... dvakrát >:D
Avatar - Choochoo
29. 11. 2012 12:12
Re: ODKRÝVÁNÍ
kamas 2x se zdechlym TSI, ja zatim s motorem cekam a jsem uz tedy 1x ve skluzu. Jen doufam, ze mi moc neutece >:D
29. 11. 2012 11:26
Re: ODKRÝVÁNÍ
Prakticky? Do servisu (pravda, místo Mazdy mám Hondu) jezdím jen na garančky. A můžu být ignorant a nemusím třeba přemýšlet, jestli to rachtání po nastartování bylo už od začátku nebo je to volný řetěz.
Auto prostě funguje, leju do něj jen benzín (ani ten olej nemusím kontrolovat, jestli mezi garančkami ho motor nesežral moc).
29. 11. 2012 11:47
Re: ODKRÝVÁNÍ
:-) Takhle jako ty, to dělá každý, na to nepotřebuješ hondu, ostatně pravděpodobně se domníváš, že například japonská toyota pořádá svolávací akce proto, že se v servisech zaměstnanci asi nudí, ne? >:D Nikdo ti neupírá spokojenost s kvalitou, resp. se spolehlivostí tvé hondy. Neměl bys tu slepě tedy nasazovat konkurenci. Oproti tobě, však ta konkurence jezdí v krásných autech. To víš, umění designu.
29. 11. 2012 12:13
Re: ODKRÝVÁNÍ
Slepě nasazovat konkurenci? Jen jsem začal vybírat nové auto a zalíbil se mi Golf, symbol německé kvality. A pak jsem si přečetl reliabilityindex a dlouhodobé testy Autobildu, kde VW Touran či Golf V dopadly velmi špatně. :'-(
Mimochodem, to je ještě horší, než být stabilně někde v průměru. Protože takhle to není rozdíl 2 návštěvy servisu nebo 3, ale rozdíl mezi 95% bezproblémových aut a 5% naprostých pleček. Což není zrovna lákavá loterie.
Avatar - Choochoo
29. 11. 2012 12:20
Re: ODKRÝVÁNÍ
Vtipnej, teda asi ne pro mejitele, byl prispevek majitele Audi co mu zdechnul motor mesic po 2lete zaruce a zaklinadlo kulance nefungovala. Cena noveho motoru 150klacku a to se preci vyplati >:-[] I Cinsky vyrobek kdyz se nepouziva vypada na dobrej kup
29. 11. 2012 12:28
Re: ODKRÝVÁNÍ
Obecně se čas od času stane, že se daný kus prostě nevyvede. Tohle postihuje všechny výrobce. Ovšem těžit z toho náklonnost ke značce či její odmítání, to je hodně naivní přístup.
29. 11. 2012 12:40
Re: ODKRÝVÁNÍ
Mně je nějaká náklonnost putna, já jen vybírám auto, které si za své peníze koupím. A utopit peníze v plečce, které se pak budu zbavovat jen s velkou ztrátou (i proto, že nebudu kupovat zrovna základní verzi), to se mi moc nechce.

Argumentovat tím, že se to občas podaří každému je nesmysl - od toho jsou právě ty statistiky, jak často se to stává. A taky chování prodejce/servisu, když už se na tu plečku natrefí.

Takže podle GTI vůbec nevadí, že auto stojí furt v servisu, hlavně že se líbí, jo? Tak co že neprosazuješ třeba Citroen?
Avatar - Shr3k
29. 11. 2012 12:45
Re: ODKRÝVÁNÍ
Tak hlavně Golfu se nemusíš nijak složitě zbavovat, je to stavebnice, stačí vymontovat Sherloga a na Kladně nebo ve Walbrzychu ti ho rozeberou za den jako LEGO. :-) A ještě dobře poslouží coby zdroj ND na Aukru nebo Allegru. ;-)
29. 11. 2012 13:29
Re: ODKRÝVÁNÍ
To je argument pravdy. Neexistuje automobilka, u které by se nestalo, že by s autem nebyly nadpůměrné starosti. S daným, jedním autem, nikoliv, že by se jednalo o soustavnou tisícovou šarži za měsíc. Praktik ví, že jak japonská, tak zejména německá auta jsou špičkové produkty a je z tohoto pohledu absolutně, ale absolutně jedno, zda si koupíš civica nebo octavii. To čím argumentuješ ty, to jsou písně lidí, kteří si potřebují zdůvodňovat to, že si nekoupil třeba golfa. Je to takový malý garážový mindráček, známe to jistě všichni. Všimni si, že tohle. Tvůj postoj je tedy vnitřní falší.

Jinak větě, že auto stojí furt v servisu se snad ani nebudu vyjadřovat.

Samozřejmě, že jsou produkce, které v delším časovém horiázontu vyvolávají jistý ostych... Avšak ani zde to není nic fatálního, nic natolik extrémního, jak se tu snažíš posamurajsku líčit :-)
Avatar - Shr3k
29. 11. 2012 12:42
Re: ODKRÝVÁNÍ
Je rozdíl mezi svolávací akcí Toyoty nebo Hondy typu: zjistili jsme, že konektor v levém předním světlu může vyvolat předčasné stárnutí žárovky, přijeďte na výměnu i po záruce, nebo zjistili jsme, že se koberec může posunout a zablokovat pedál, přijeďte na montáž úchytky koberce i po záruce.
A svolávací akci Volkswagenu typu: Autobild zjistil, že nám dodávají špatně broušené řetězy, což jsme tak nějak tušili z většího množství potkaných TSI, prosím tedy, přijeďte na výměnu. Na auta po záruce poskytne 30 % dealer, 30 % mateřská automobilka, zbytek si doplatíte.
Avatar - Shr3k
29. 11. 2012 11:50
Re: ODKRÝVÁNÍ
Mám mazdu 6 '2009, už bude mít brzy 100 000 km, ani ta spálená žárovka se zatím nekonala. Liju do ní jen naftu a kapalinu do ostřikovačů.
29. 11. 2012 09:58
Re: ODKRÝVÁNÍ
A jak tě zaujal tajuplný rapid, kterého tady odkrývali doslova po čtverečních centimetrech? :-) no nic, jdu si vymalovat trojkovou mazdu a snít u toho o Civicu ;-)
29. 11. 2012 10:03
Re: ODKRÝVÁNÍ
Snít o civicu... to snad je i vyloučené ze své (designové) podstaty, ne? :-)
29. 11. 2012 10:05
Re: ODKRÝVÁNÍ
Chtěl jsem tě jenom trochu poškádlit :-) jinak ani ne před 2 týdny jsem se v něm byl projet, když už jsem byl vyzkoušet nové cr-v, a bylo to velice příjemné svezeníčko :yes:
29. 11. 2012 10:15
Re: ODKRÝVÁNÍ
Příjemné svezeníčko (jako fajnový ovocíčko...) je takřka v každém autě. Škádlit umíš ;-)
29. 11. 2012 10:23
Re: ODKRÝVÁNÍ
To je fakt, poslední dobou objíždím prodejce a pomáhám švíci něco vybrat a je to opravdu boj, protože (dobrých) možností je hodně. Příjemnému svezeníčku v civicu navíc nahrává fakt, že se jedná ještě pořád o auto s motorem ze staré japonské školy (byť dle testérů trochu přidušen, já nic takového nepozoroval), 104 kW 1,8 atmo benzín se vstřikem do nasávání, dle mého ideální motor do kompaktu, to je ale švíci putna, asi budu muset najít hezčí obal :-)
29. 11. 2012 10:28
Re: ODKRÝVÁNÍ
Dilema není. Má-li to být mainstreamový praktický a špičkový hatchback, pak GOLF 7 nastavil takovou lať, že vše pod nemá u třídního fajnšmekra naději. Dnes je to (jak píši i nahoře) - JEDINĚ GOLF. Možná ještě focus, ale tam je problémek s designem. Avšak, nestárne a to je dobrý rys.
29. 11. 2012 10:33
Re: ODKRÝVÁNÍ
Focus dokonce zraje, řekl bych. Když jdem poprvé viděl posední generaci, udělalo se mi nevolno, dnes jich pár vídám a vypadají fakt k světu :yes: no a nesouhlasím s tím, že dnes to je jedině golf, určitě to není špatná volba, ale to dnes není snad žádná. A pak tu jsou moje sympatie k japoncům (myslím auta :-) ), ty prostě nelze jen tak pohřbít :-)
29. 11. 2012 10:39
Re: ODKRÝVÁNÍ
Falešné sympatie, evidentně. Zde platí jedno - projeď si BMW 1, pak třeba V40 a A3 a z toho odvozuj styl a přitažlivost v třídním mainstreamu. Ano, u Focusu to mám podobné.
29. 11. 2012 14:32
Re: ODKRÝVÁNÍ
Škoda, že jsem tvůj příspěvek nestihl přečíst dřív. Právě jsem se vrátil z testovací jízdy s...Hojondeee i30 >:D no co, byl jsem prostě zvědavej :-) a pak se div, že se mi líbí mazdy a hondy a jízdy v nich :-)
29. 11. 2012 15:36
Re: ODKRÝVÁNÍ
No to sis tedy vybral... :-)
29. 11. 2012 15:44
Re: ODKRÝVÁNÍ
;-) tys ho ještě nevyzoušel?
29. 11. 2012 16:19
Re: ODKRÝVÁNÍ
Ne. Jel jsem [odkaz]
29. 11. 2012 17:21
Re: ODKRÝVÁNÍ
Jo, to jsem už četl, docela mě překvapilo, žes nešetřil chválou, na ceeda jsem si vyhradil čas zítra, snad bude s 1,6 GDI, protože dnes jsem vyzkoušel dvě i30 (hatch a combi) ještě s 1,6 CVVT no a..nevím. Není to nic, na co budu vzpomínat ještě po letech.
Avatar - Snooob
29. 11. 2012 11:00
Re: ODKRÝVÁNÍ
Ako išla tá CR-V? Ja sa na to ešte len chystám... Išiel si benzínom alebo dieslom?
Díky
29. 11. 2012 14:45
Re: ODKRÝVÁNÍ
Byl to D-TEC, 110 kW. Jela hezky, pod plynem trochu brumlá, turbo neuslyšíš. A především je velice pohodlná. Taťka má současnou RAV4 a to je proti novému cr-v tvrdé prkno. Takže špičkový komfort jízdy, to je zřejmě nejsilnější zjištění z cr-v :yes:
Avatar - Snooob
29. 11. 2012 15:31
Re: ODKRÝVÁNÍ
Cool, ja uvažujem o benzíne 4x4.
Ale to bude ťažšie zohnať na skúšobnú jazdu.
29. 11. 2012 15:43
Re: ODKRÝVÁNÍ
Trochu mě zamrzelo, že jí měli pouze v naftě, předešlá generace totiž byla v benzínu velice povedená a na SUV vůbec ne užraná :yes: Nepochybuju, že to bude dobrý kauf, ale to dnes v této třídě a za tu cenu asi ani nemůže dopadnout jinak.
Avatar - Aladeen
29. 11. 2012 17:45
Re: ODKRÝVÁNÍ
Dizajn je relativný pojem , každý má iný vkus ;-) osobne si nemyslím že Golf je veľká nádhera v showroome som si sadol do Golfu VI a až potom som zistil že to tá sedmička nie je , proste strašná nuda to auto ;-)
29. 11. 2012 12:59
Re: ODKRÝVÁNÍ
óóó GOLF-e náš, ktorý si na nebesiach, posväť sa meno tvoje, príď kráľovstvo tvoje, buď vôľa tvoja, ako v nebi tak i na zemi....
Po prečítaní tvojich príspevkov mám okamžitý pocit ísť sa "vyspovedať", že som spáchal "smrteľný hriech", ked som si nekupil GOLF-a a teraz hnijem v motoristickom pekle!

a tu omaľovánku hore idem vyfarbiť jedine "striebornou tungsten metalízou"
29. 11. 2012 13:43
Re: ODKRÝVÁNÍ
Moja odpoveď na tvoju omalovánkovú výzvu je jednoduchá. Pokiaľ si chcem kúpiť kompaktné auto s benzínovým motorom, tak nič od VAG neprichádza do úvahy, lebo nie som dolorista. Nech si tie kosačky s retiazkami z bicykla nechajú. Vzhľadom na design a techniku je pre mňa mazda jasná voľba, aj keď osobne beriem novú šestku 2.5i s automatom.
29. 11. 2012 15:35
Re: ODKRÝVÁNÍ
Zde tě musím zklamat, stejnou drtivou převahu,jakou má Volkswagen ve třídě kompaktů, má i ve třídě střední. Jakmile opustíš své plakátové sny o mazdě za cca 800. 000,,- (bože) >:D tak se vrať a něco si spolu můžeme napsat i o životě v garáži. Myslím jako o reálném životě. Jinak plakát jo, tam jsi to trefil ;-)
Avatar - Shr3k
29. 11. 2012 17:16
Re: ODKRÝVÁNÍ
O plakátových snech zdá se víš docela dost. Že by vlastní zkušenost - sny o Apoštolu? ;-)
29. 11. 2012 17:32
Re: ODKRÝVÁNÍ
No... teď jsi to trefil ;-) Možná... :-)
Avatar - Aladeen
29. 11. 2012 17:35
Re: ODKRÝVÁNÍ
Drahý GTI , povedz koľko ti chlapci z Nemecka za tie tvoje texty platia :-)
29. 11. 2012 17:42
Re: ODKRÝVÁNÍ
Tohle snad sem nepatří, jaký - drahý? Já respektuji tvojí sexuální orientaci, budiž, myslím si o tom své, ale jako moderní člověk to toleruji, pokud tedy netančíte ve slipech tango kolem svatého Václava, ty buď zase natolik tolerantní, že sem nezatahuj tyhle vaše intimnosti. Jistě chápeš, že jako poměrně slušně nadrženej chlap mám na tyhle milosti od osoby stejného pohlaví jistou averzi.

Hele politiku, sex a jeho abnormality sem prostě netaháme. Tohle si odžívej v sauně...
29. 11. 2012 19:08
Re: ODKRÝVÁNÍ
Vidiet,ze mas s tym asi poriadne skusenosti..ze by ta niekto už pretiahol a teraz mas z toho strach a tiky? :-)
Avatar - Aladeen
29. 11. 2012 19:43
Re: ODKRÝVÁNÍ
Keď GTI nepochopil moju Satiru a komentuje hlúposti tak ho treba radšej nechať tak ;-)
Avatar - Snooob
29. 11. 2012 09:30
Cestou Seatu?!
Obávam sa, že Mazda sa vydala týmto (nie dobrým) smerom! ...že v spatnom zrkadle budú jednotlivé modely na nerozoznanie.
Mínusom ja aj to, tento že nový dizajnový smer nie každému "reže".
Rozbalit vlákno
7
29. 11. 2012 10:01
Re: Cestou Seatu?!
A jak ti jde ve spieglu rozeznávání audin a folcvágnů? :-)
Avatar - Snooob
29. 11. 2012 10:24
Re: Cestou Seatu?!
VW je na rozoznanie v pohode.
U Audi je to horšie, ale nič hrozné. Plus, Audi ide viac odlišovať modely - asi pochopili.. na rozdiel od Mazdy!
Čo sa týka Seatu, tam bola unifikácia modelov niečo tragické! Preto naozaj nechápem cestu Mazdy.
:no:
29. 11. 2012 19:10
Re: Cestou Seatu?!
Snad nemyslis vazne...ved polo a golf su uplne rovnake
Avatar - Aladeen
29. 11. 2012 17:39
Re: Cestou Seatu?!
Musím povedať že týmto smerom sa ubrala aj Škodovka , Toyota , Audi , Mitsubishi atď ..
Avatar - Snooob
29. 11. 2012 19:07
Re: Cestou Seatu?!
No to zas nie. Nerozoznáš v "späťáku" Fabiu od Octavie?!
Avatar - Aladeen
30. 11. 2012 20:46
Re: Cestou Seatu?!
Nemyslím terajšie modely , ale pripravované , myslím rovnaké masky Kabaňa
29. 11. 2012 19:03
Re: Cestou Seatu?!
Obavas sa niecoho,comu asi nerozumies...vymenuj mi automobilku,kde to tak neni???

Vazne...a nie prosim Bentley,ci Ferrari...

Na druhu stranu...a čo? Mna by tesilo mat stylovu Mazdu2 ktora by bola rovnako krasna ako 6ka...i ked chcem mat samozrejme 6ku :))
29. 11. 2012 18:34
Další krásné auto
Sice je ještě příliš brzy na hodnocení, ještě nejsou oficiální fotografie, ale zatím to vypadá dobře. BRAVO MAZDA!!!
Rozbalit vlákno
0