Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nová Mazda6: ceny na českém trhu

Ondřej Láník
Diskuze (426)
Nová štika ve střední třídě přijíždí s bohatou standardní výbavou už od základní verze. První cena začíná na 610 tisících korun za sedan. Kdo chce liftback musí přihodit 15 tisíc navíc, za kombi je příplatek 30 tisíc.

Nový model japonské automobilky se začne na českém trhu prodávat 1. března 2008, ale jeho ceny jsou známy již nyní. Už v základní verzi tohoto vozu, který se bude prodávat hned od začátku ve všech karosářských variantách a se čtyřmi motory, najdete všechny prvky bezpečnostní výbavy: ABS, EBD, brzdový asistent, stabilizační a protiprokluzový systém nebo šest airbagů. Standardem Mazdy je automatická aktivace světlometů, rádio s CD a MP3 přehrávačem, manuálně regulovaná klimatizace, výškově a podélně nastavitelný volant, elektricky ovládaná všechna okna, dálkově ovládané centrální zamykání, praktický systém sklápění zadních sedadel „Karakuri“ (u karoserií liftback a kombi), kola z lehkých slitin (16") a pro dieselové motory je standardem filtr pevných částic DPF.

Verze TE stojí sice o 50 tisíc korun více, ale navíc dostanete automaticky regulovanou dvouzónovou klimatizaci, kůží obšitý věnec volantu a hlavice řadicí páky, loketní opěrky vpředu a vzadu, přední mlhové světlomety, automatické stěrače, kola z lehkých slitin (17"), tempomat, vyhřívaná a elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka nebo vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou.

Verze TE Plus má navíc mj. audio systém Bose, Bluetooth hands-free sadu a bixenonové natáčecí světlomety.

Ve verzi GTA dostáváte standardně tzv. Sport Appearance Pack SAP v barvě karoserie (sportovní mřížka chladiče, sportovní přední a zadní nárazník, boční nástavce prahů, zadní spojler, čiré zadní sdružené svítilny), kola z lehkých slitin s pneumatikami 225/45 R18, systém monitorování tlaku v pneumatikách, vyhřívání předních sedadel ve dvou stupních, sportovní anatomicky tvarovaná přední sedadla a sportovní doplňky interiéru.

Nová Mazda6 - modelová řada (údaje pro sedan)
Motor1,8 MT2,0 MT2,0 AT2,5 MT2,0 D MT
Zdvihový objem [cm3]17981999199924881998
válce/ventily4/44/44/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]88/5500108/6500108/6500125/6000103/3500
Nejvyšší toč. Moment [Nm/ot/min]165/4300184/4000184/4000226/4000330/2000
Max. rychlost [km/h]200214204220204
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,39,910,88,010,5
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]6,87,07,78,15,6
Cena CE [Kč]609.900,----659.000,-
Cena TE [Kč]659.900,-689.900,-749.900,--709.900,-
Cena TE Plus [Kč]-749.900,---759.900,-
Cena GTA [Kč]---769.900,-769.900,-
Cena GT [Kč]---794.900,-794.900,-

Ondřej Láník
Diskuze (426)
5. 10. 2012 08:36
M6
Když to tady tak pročítám, příjde mi, že kritiku tady valej lidi co v tom autě nikdy neseděli, co navíc samotní jiné srovnatelné auto nemaj, maximálně se jednou v něčem svezli...M6 se dá srovnávat pocitem s jízdy pouze s Acordem, vlastním M6 GT 2010, vybíral sem po svezení v celém mainstreamu(ochcavka, passat, avensis, acord) a vybíral sem podle svezení na okreskách, M6 je sportovní vůz, na dálnici je ale i komfortní, spotřeba 6-7 u dieselu při rychlostech 130-150. Za ty prachy co jsou tady popsané, dostanete skvělý a velmi kvalitní vůz, mám nalítáno 100k bez jediné technické závady, kvalita japonskych vozu je dlouhodobe o krok napred oproti koncernu, M6 se vyrábí v Nagasaki a odtud se také vyváží po světě, rozhodně bych doporučoval se tím autem alespoň 1 projet než spustíte kritiku. Zase tolik jich v po ČR nelítá, obvykle u nás lidi volej levnější varianty jako je ořezaná ochcávka, nebo lidi co hledaji managerské auto obvykle firemní auta typu passat, avensis, těch se tady samosebou prodá podstatně více, protože mají na trhu zcela jiné postavení, zejména co se týka operativního leasingu apod. ;-)
Avatar - skejpa
15. 1. 2008 23:43
Re: Vyfocenej GTI
lol, no to snad ne >:D kdo zase tohle vyhrabal... ale jestli je to pravda tak to teda potez panbuh ... >:D
Avatar - skejpa
5. 1. 2008 23:16
Re: GT ?
jo to by me taky zajimalo... podle ceny je to vrcholna verze...
Avatar - skejpa
5. 1. 2008 10:57
chronologická struktura
jak to neni ve stromu tak pro me ta diskuze konci. tady uz nenajdu zadnej prispevek... >:D tak se mejte a MAZDA GO !
5. 1. 2008 09:51
Re: copy?
Vzdalena kopie... ale urcita podoba by tam byla... Skoda ze se neinspirovali u predchozi mazdy 6 nebo u CX.