Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Mazda6: Velká premiéra ve Frankfurtu

Hezčí a o málo menší sestra Mondea bude mít ve Frankfurtu velkolepou premiéru. Fotografie novinky se podařilo tajit až do posledních dnů před samotnou výstavou, ale nyní je to již několik hodin, co jsou vystaveny na světových automobilových portálech.
Zpět na článek
6. 9. 2007 16:59
6. 9. 2007 17:04
neregistrovaný ".vosa."
6. 9. 2007 17:10
neregistrovaný "Tom"
6. 9. 2007 17:35
neregistrovaný "pawelno"
6. 9. 2007 21:52
7. 9. 2007 05:50
6. 9. 2007 21:46
neregistrovaný "www.abapneu.cz"
7. 9. 2007 06:25
neregistrovaný "Marccoo"
7. 9. 2007 07:51
neregistrovaný "saco1"
7. 9. 2007 07:53
anonym
7. 9. 2007 08:39
7. 9. 2007 09:13
neregistrovaný "mirwais"
7. 9. 2007 09:37
18. 9. 2007 17:28
neregistrovaný "aldair"
6. 9. 2007 17:00
neregistrovaný "tempe"
6. 9. 2007 17:00
6. 9. 2007 17:01
neregistrovaný "cccc"
6. 9. 2007 17:04
neregistrovaný "996 Turbo"
6. 9. 2007 17:07
anonym
6. 9. 2007 17:08
neregistrovaný "Tom"
6. 9. 2007 17:58
neregistrovaný "ZZ"
7. 9. 2007 11:06
neregistrovaný "ondrass"
6. 9. 2007 17:14
neregistrovaný "Lol"
6. 9. 2007 17:58
8. 9. 2007 18:23
neregistrovaný "45-vka"
8. 9. 2007 22:09
8. 9. 2007 18:23
neregistrovaný "45vka"
6. 9. 2007 17:14
neregistrovaný "P."
6. 9. 2007 20:26
neregistrovaný "Well"
6. 9. 2007 17:20
neregistrovaný "Novis"
6. 9. 2007 17:21
7. 9. 2007 00:06
anonym
7. 9. 2007 07:51
anonym
7. 9. 2007 14:12
anonym
6. 9. 2007 17:21
neregistrovaný "čenda fára"
6. 9. 2007 17:32
6. 9. 2007 17:36
neregistrovaný "dCi"
6. 9. 2007 17:40
neregistrovaný "VolvoS40"
6. 9. 2007 17:46
neregistrovaný "carbonkid"
6. 9. 2007 17:47
neregistrovaný "ZZ"
7. 9. 2007 12:13
7. 9. 2007 12:16
neregistrovaný "Vose"
7. 9. 2007 13:08
7. 9. 2007 12:48
neregistrovaný "ZZ"
7. 9. 2007 13:03
7. 9. 2007 14:47
neregistrovaný "ZZ"
7. 9. 2007 20:27
11. 9. 2007 22:22
neregistrovaný "doubt1"
5. 10. 2007 23:03
anonym
6. 9. 2007 17:51
6. 9. 2007 17:55
neregistrovaný "leon ..."
7. 9. 2007 12:08
neregistrovaný "Vose"
6. 9. 2007 19:40
anonym
7. 9. 2007 00:11
anonym
6. 9. 2007 21:16
neregistrovaný "kemakiller"
7. 9. 2007 00:13
anonym
6. 9. 2007 18:16
6. 9. 2007 18:32
neregistrovaný "tolwyn"
6. 9. 2007 18:33
6. 9. 2007 18:38
anonym
6. 9. 2007 18:39
6. 9. 2007 18:59
neregistrovaný "carbonkid"
6. 9. 2007 19:56
6. 9. 2007 19:12
7. 9. 2007 08:07
neregistrovaný "_Teddy_"
6. 9. 2007 19:20
neregistrovaný "Cjoctavian"
6. 9. 2007 19:29
anonym
6. 9. 2007 19:34
6. 9. 2007 20:37
7. 9. 2007 09:43
6. 9. 2007 20:00
neregistrovaný "Ada je zase tady"
6. 9. 2007 20:12
neregistrovaný "Ada je zase tady"
6. 9. 2007 20:24
neregistrovaný "Maarty"
6. 9. 2007 20:34
neregistrovaný "Well"
6. 9. 2007 20:44
neregistrovaný "strosser"
6. 9. 2007 20:51
neregistrovaný "Vel Satis"
6. 9. 2007 22:06
anonym
6. 9. 2007 22:57
neregistrovaný "Vel Satis"
7. 9. 2007 08:50
neregistrovaný "AG"
6. 9. 2007 23:16
neregistrovaný "pokuj"
6. 9. 2007 23:33
neregistrovaný "Vel Satis"
7. 9. 2007 00:27
anonym
6. 9. 2007 22:34
neregistrovaný "Vel Satis"
7. 9. 2007 09:27
neregistrovaný "jakub8"
7. 9. 2007 09:37
neregistrovaný "ZZ"
6. 9. 2007 22:35
neregistrovaný "fikus"
6. 9. 2007 22:48
neregistrovaný "Vel Satis"
7. 9. 2007 08:54
neregistrovaný "AG"
7. 9. 2007 09:22
neregistrovaný "ZZ"
7. 9. 2007 13:43
anonym
6. 9. 2007 20:48
neregistrovaný "Benz"
6. 9. 2007 20:54
neregistrovaný "JayJay1"
6. 9. 2007 21:16
neregistrovaný "Benz"
6. 9. 2007 21:18
neregistrovaný "Alessio."
6. 9. 2007 21:28
neregistrovaný "Vel Satis"
6. 9. 2007 22:07
anonym
7. 9. 2007 09:59
neregistrovaný "jakub8"
7. 9. 2007 13:46
neregistrovaný "_Teddy_"
6. 9. 2007 21:06
neregistrovaný "ichbin"
7. 9. 2007 13:53
neregistrovaný "_Teddy_"
6. 9. 2007 21:25
neregistrovaný "pac"
6. 9. 2007 21:51
neregistrovaný "MarekSR"
7. 9. 2007 14:09
neregistrovaný "eso rymr"
7. 9. 2007 15:42
anonym
6. 9. 2007 21:48
neregistrovaný "Hewer"
6. 9. 2007 22:40
neregistrovaný "6mps"
6. 9. 2007 22:58
neregistrovaný "t.it"
7. 9. 2007 01:26
7. 9. 2007 14:57
neregistrovaný "6mps"
6. 9. 2007 23:20
neregistrovaný "arnage"
6. 9. 2007 23:43
neregistrovaný "perfectdayve"
6. 9. 2007 23:48
neregistrovaný "6mps"
7. 9. 2007 01:10
neregistrovaný "venco"
10. 9. 2007 21:25
neregistrovaný "Kenji"
7. 9. 2007 00:11
neregistrovaný "Cynik"
8. 9. 2007 08:35
neregistrovaný "LS"
7. 9. 2007 08:17
neregistrovaný "affe"
7. 9. 2007 08:40
neregistrovaný "AG"
7. 9. 2007 09:27
neregistrovaný "ZZ"
7. 9. 2007 10:36
neregistrovaný "AG"
7. 9. 2007 11:50
neregistrovaný "ZZ"
7. 9. 2007 12:34
neregistrovaný "AG"
7. 9. 2007 12:50
neregistrovaný "ZZ"
7. 9. 2007 13:26
neregistrovaný "AG"
7. 9. 2007 16:27
neregistrovaný "robek22"
9. 9. 2007 07:06
neregistrovaný "AG"
7. 9. 2007 10:18
neregistrovaný "Mazdar"
9. 9. 2007 05:27
neregistrovaný "AG"
7. 9. 2007 15:05
neregistrovaný "dejv.el"
7. 9. 2007 01:13
neregistrovaný "noem"
7. 9. 2007 15:02
neregistrovaný "6mps"
7. 9. 2007 09:31
neregistrovaný "ZZ"
7. 9. 2007 10:11
neregistrovaný "jakub8"
7. 9. 2007 10:38
neregistrovaný "jakub8"
8. 9. 2007 08:42
neregistrovaný "LS"
7. 9. 2007 00:58
neregistrovaný "JOE_CZ"
7. 9. 2007 01:15
neregistrovaný "noem"
7. 9. 2007 01:22
neregistrovaný "Maarty"
7. 9. 2007 11:51
neregistrovaný "Cynik"
7. 9. 2007 10:54
neregistrovaný "AG"
7. 9. 2007 08:49
7. 9. 2007 21:01
neregistrovaný "Cupakapra"
7. 9. 2007 20:49
neregistrovaný "Mazdar"
8. 9. 2007 09:29
neregistrovaný "LS"
7. 9. 2007 09:07
neregistrovaný "pandan"
7. 9. 2007 09:35
neregistrovaný "ZZ"
7. 9. 2007 09:28
anonym
7. 9. 2007 10:11
neregistrovaný "saco1"
7. 9. 2007 10:17
neregistrovaný "aaahit"
7. 9. 2007 10:27
10. 9. 2007 21:50
neregistrovaný "Kenji"
7. 9. 2007 10:22
neregistrovaný "e)voVIII®"
7. 9. 2007 10:46
neregistrovaný "Rodrigez"
7. 9. 2007 11:45
neregistrovaný "jutilla"
7. 9. 2007 11:54
neregistrovaný "ZZ"
7. 9. 2007 17:52
neregistrovaný "Coulin"
8. 9. 2007 09:31
neregistrovaný "LS"
7. 9. 2007 11:39
neregistrovaný "Vose"
7. 9. 2007 11:56
neregistrovaný "ZZ"
7. 9. 2007 12:00
neregistrovaný "Vose"
7. 9. 2007 12:03
neregistrovaný "Vose"
7. 9. 2007 13:03
neregistrovaný "Vose"
7. 9. 2007 14:17
neregistrovaný "mates"
7. 9. 2007 14:16
neregistrovaný "mates"
7. 9. 2007 12:11
neregistrovaný "mates"
7. 9. 2007 12:14
neregistrovaný "Vose"
7. 9. 2007 13:36
neregistrovaný "mates"
7. 9. 2007 12:34
neregistrovaný "LCS"
7. 9. 2007 13:54
neregistrovaný "krchov"
7. 9. 2007 14:19
neregistrovaný "mates"
7. 9. 2007 16:04
neregistrovaný "bobek11"
7. 9. 2007 14:06
neregistrovaný "eso rymr"
7. 9. 2007 14:53
neregistrovaný "dejv.el"
7. 9. 2007 14:59
neregistrovaný "Vose"
7. 9. 2007 18:49
neregistrovaný "dejv.el"
7. 9. 2007 15:05
7. 9. 2007 16:51
7. 9. 2007 17:15
neregistrovaný "zezulka"
7. 9. 2007 17:21
7. 9. 2007 17:24
neregistrovaný "zezulka"
7. 9. 2007 17:25
7. 9. 2007 17:25
neregistrovaný "zezulka"
7. 9. 2007 17:26
7. 9. 2007 17:27
neregistrovaný "zezulka"
7. 9. 2007 17:31
7. 9. 2007 17:33
7. 9. 2007 17:35
7. 9. 2007 19:25
7. 9. 2007 21:36
7. 9. 2007 21:00
8. 9. 2007 08:40
neregistrovaný "Coulin"
8. 9. 2007 11:54
7. 9. 2007 15:42
neregistrovaný "fz"
7. 9. 2007 21:37
8. 9. 2007 10:52
8. 9. 2007 11:50
7. 9. 2007 16:23
neregistrovaný "df"
7. 9. 2007 16:55
neregistrovaný "peter9"
7. 9. 2007 22:09
neregistrovaný "samuel"
7. 9. 2007 16:38
neregistrovaný "peter9"
7. 9. 2007 21:07
neregistrovaný "tommy.xy"
8. 9. 2007 01:46
neregistrovaný "zezulka"
7. 9. 2007 17:09
neregistrovaný "...."
7. 9. 2007 21:29
neregistrovaný "omm"
8. 9. 2007 01:49
neregistrovaný "zezulka"
8. 9. 2007 22:51
anonym
9. 9. 2007 10:20
neregistrovaný "michael_von_kokt_fávééééé"
12. 9. 2007 11:20
neregistrovaný "Mazdar"
10. 9. 2007 13:41
anonym
10. 9. 2007 14:00
19. 9. 2007 22:24
anonym
21. 1. 2008 10:14
anonym
Avatar - Chuck Norris
6. 9. 2007 16:59
nádhera
vzhledově rozhodně absolutně rovnocenej soupeř novýho mondea... vypadá opravdu hodně dobře na rozdíl od propadáků laguna 3 a superb 2 atp...
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný ".vosa."
6. 9. 2007 17:04
Re: nádhera
skutocne kus krasneho auta! mne osobne sa paci viac ako nove Mondeo.
neregistrovaný "Tom"
6. 9. 2007 17:10
Re: nádhera
Nové Mondeo je good, ale na tohle IMHO vážně nemá, ani náhodou :-! Jinak souhlas - Renault by se měl začít učit.. podle dostupných spy photos nového Superbu, by se měla raději začít učit i Škodovka..
neregistrovaný "pawelno"
6. 9. 2007 17:35
Re: nádhera
Á, už je to tady zase. Auto, který ještě prakticky nikdo v reálnu kompletně neviděl, a už je špatný. No jo, já jsem zapoměl, je to Škodovka! A přece být IN, znamená do ní kopat. Já úplně zapoměl!
Avatar - Falco
6. 9. 2007 21:52
Re: nádhera
...trefně napsáno! :-)
7. 9. 2007 05:50
Re: nádhera
Co se tyce designu, Skodovka uz se mela zacat ucit podstatne driv. Pri pohledu na novou Fabku je mi do place a ohledne Superbu si myslim, ze ma Tom naprostou pravdu. Ale ucit by se spis meli Nemci, oni vnucuji svuj nechutny styl ceske automobilce.
Avatar - Chuck Norris
7. 9. 2007 12:00
Re: nádhera
jestli sis nevšimnul jezdím v superbu 1 a octávce 1.. to asi nesvědčí moc o tom že nesnáším škodovku že?
neregistrovaný "www.abapneu.cz"
6. 9. 2007 21:46
Re: nádhera
Ať si každý říká co chce, ale tohle autíčko brzy "natrhne *" spoustě konkurentům ve střední třídě........a říkám to i přes to, že se mi Mazdy nikdy moc nelíbili.
neregistrovaný "Marccoo"
7. 9. 2007 06:25
Re: nádhera
kdepak jsi na to přišel,že laguna 3,nebo superb jsou propadáci?Mazda je celkem pěkná,ale taková neslaná,nemastná,tak jako mondeo a focus.Rozhodně jsem jeden ztěch co si radši koupí lagunu než tohle!
neregistrovaný "saco1"
7. 9. 2007 07:51
Re: nádhera
lenže takých ako ty príliš veľa nebude >:D
anonym
7. 9. 2007 07:53
Re: nádhera
Zato laguna je mastná a slaná ... (a taky hodně spolehlivá)
7. 9. 2007 08:39
Re: nádhera
Co sa vsetci do tej Laguny obuvate? Najazdil s nou uz niekto z vas aspon 10 tisic km aby tu mohol breptat?
neregistrovaný "mirwais"
7. 9. 2007 09:13
Re: nádhera
No to říká ten pravej. Kolipak jsi toho najezdil například se Superbem, Roomsterem nebo novou Fabií, že se do nich neustále obouváš? ;-\
7. 9. 2007 09:37
Re: nádhera
Superb máme ako služobáka. V Roomsteri som nejakú stovku kilometrov absolvoval, novú fabku som nejazdil, so starou mam najazdené dosť. Zatiaľ som si ale nevšimol, ze by som sa neustále obúval do Skodovky za jazdné vlastnosti alebo kvalitu. Ak kritizujem, tak za dizajn, niektore technicke riešenia a ceny. Tebe radím držať sa radšej bokom, pokiaľ nemieniš písať niečo rozumné. ;-)
Avatar - Chuck Norris
7. 9. 2007 12:01
Re: nádhera
no nazývat tohle nemastným neslaným autem je teda hodně hustý
7. 9. 2007 21:43
Re: nádhera
Lagunu??? 8-s Mal som tri roky a UZ NIKDY VIAC!!! Teraz japonec a pooohoooodiiickaaaa. :yes:
neregistrovaný "aldair"
18. 9. 2007 17:28
Re: nádhera
A jako každý francouzký auto ti po chvilce odejde úplně všechno. Frantíka může koupit jenom blázen
neregistrovaný "tempe"
6. 9. 2007 17:00
noooo
Noo tak to je papája :-) a pak že nejdou dělat hezké auta:-) To je uplně jiná liga,než ty německé tuctovky:-) :-)
Rozbalit vlákno
0
6. 9. 2007 17:00
Krasa
Vyzera super podla mna.:-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "cccc"
6. 9. 2007 17:01
pěkná
Opravdu to neni Lexus? hmm
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "996 Turbo"
6. 9. 2007 17:04
Lexus IS krizeny MB S-classe
pekne...
Rozbalit vlákno
0
anonym
6. 9. 2007 17:07
mazda
ten bílej sedan je fakt luxusní, nebo spíš lexusní ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
6. 9. 2007 17:08
Mazda 6 - nový král střední třídy?
Podle mě, co se týče designu, tak určitě. Vypadá úžasně, pravda trochu lexusně, ale mě se Lexusy líbí :-) Uvidíme, kolik zdědí po Mondeu, co se týče techniky apod. Každopádně má dobře našlápnuto stát se králem střední třídy :yes: Tak Mazdo, ještě to chce nějakej dobrej šestistupňovej automat a také AWD, to vše pro (minimálně ty nejsilnější) benzínové i naftové motorizace. Pak nebudeš mít chybu.. vlastně budeš, zatím Tě nebudu mít v garáži ;-)
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "ZZ"
6. 9. 2007 17:58
Re: Mazda 6 - nový král střední třídy?
Jo, lexusní design ;-) Nedávnu tu jeden bourák chtěl definovat "typický lexusní design" >:D Byl to ten samej bourák, co napsal, že "japonci mají vyhořelý design" >:D
neregistrovaný "ondrass"
7. 9. 2007 11:06
Re: Mazda 6 - nový král střední třídy?
hosi az budete mit prachy na lexuse tak se nebudete zbytecne zdrzovat plkama a snením o porádnych autech...
7. 9. 2007 11:37
Re: Mazda 6 - nový král střední třídy?
V prevážnej miere je to diskusia adolescentov ktorí slintajú nad fotkami áut prémiovej triedy a v tom lepšom prípade sa vozia na hrči čo si pamätá november 89 >:-[]
Chlapci vyjadrujte sa k veciam ktorým rozumiete. Zatiaľ PC hry. Možno raz na také auto budete mať a potom môžete hodnotiť
;-)
7. 9. 2007 11:34
Re: Mazda 6 - nový král střední třídy?
jedno je iste mazda 6 prvej generacie bola v dobe uvedienia tiež jedno z najkrajších vo svojej triede a nespravila dieru do sveta takže nečakam nejake vyrazne zmeny predajnosti...6ka tu proste je a bude a niekto si ju kupi ,ale na každom rohu nebudu...kralou strednej triedy treba hladať na inych miestach..inak nemam čo vyčítať Mazda válí :yes: :yes:
anonym
7. 9. 2007 16:24
Re: Mazda 6 - nový král střední třídy?
no nemyslim ze stara 6-ka nespravila dieru ... aj ked nie velku ale podla mna urcite spravila... x-oceneni auto roka a po dlhej dobe vytiahla mazdu do ciernych cisel takze takpovediac ju zachranila .. takze dieru spravila urcite
anonym
7. 9. 2007 16:25
Re: Mazda 6 - nový král střední třídy?
jo a tato nova ... u mna za 100bodov
neregistrovaný "Lol"
6. 9. 2007 17:14
Paraaaada
Tak toto bude moje dalsie auto, uz aby to slo do predaja. Sedan v bielej farbe. Najprv som sa chystal na Mondeo alebo Audi ale toto ma fakt presvedcilo. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - skejpa
6. 9. 2007 17:58
Re: Paraaaada
hh gratuluju. my se doma prave rozmyslime. zatim vyhravalo BMW 5 ale nechcem zas tak provokovat a cekali sme na new M6. a myslim az tohle uvidi zbytek rodiny tak bude vitez jasny >:D doufam ze bude do roka u nas taky :-)
neregistrovaný "45-vka"
8. 9. 2007 18:23
Re: Paraaaada
BMW a nebo Mazda?,myslim,ze nemas mnoho potuchy o aute,kup si Mazdu ta bude k tobe pasovat.
Avatar - skejpa
8. 9. 2007 22:09
Re: Paraaaada
promin ale opravdu nevis o cem mluvis. mluvime tu o 5er (jetem s malo km) vs. M6 v plny vybave. BMW by u nas v ulici vzbudilo obrovske povzdvizeni - nerikam ze M6 ne ale urcite o poznani mensi. a M6 bude snad i praktictejsi...
neregistrovaný "45vka"
8. 9. 2007 18:23
Re: Paraaaada
BMW a nebo Mazda?,myslim,ze nemas mnoho potuchy o aute,kup si Mazdu ta bude k tobe pasovat.
neregistrovaný "P."
6. 9. 2007 17:14
666666666666666666666
Hmmmmmm ! :yes: Exterier, zvlast kombi, je kulervouci, interier - dobry, ale ne excelentni, ta radicka je jako z kia... 8-s
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Well"
6. 9. 2007 20:26
Re: 666666666666666666666
Ta řadička je z MX-pětky ;-) .
neregistrovaný "Novis"
6. 9. 2007 17:20
6-ka jede
Jak se stalo tradicí, šestka zase přišla s něčím novým. Není to úplně originál, ale podle mého názoru mimořádně citlivé skloubení již známých prvků a jak bylo uvedeno. lze vystopovat inspiraci u některých konkurentů. Faktem je, že výsledek je velmi zdařilý§ Mazda má tímto zaděláno na úspěch a obávám se, že podle čistě emocionálních , ale i praktických měřítek by to měla být absolutní špička ve své třídě. Podvozkem bude velmi blízko k Mondeu, takže na vrcholu třídy a uvidíme s jakými motory vyrukuje... Dá se očekávat tradičně perfektní kvalita - made in Japan (doslova ané jenom podle značky) První dojem je na 1*. Přeju jí, ať provětrá faldy "lídrům" třídy, jako Pasat, Mondeo atd.
Rozbalit vlákno
0
6. 9. 2007 17:21
POVEDENY KUS
Nove Mondeo, novy Accord, nove Sestka, vsechny tyto nove modely odsouvaji starsi na nizsi pricky. Pamatuji se, kdyz predstavili stavajici Sestku. Reakce byly stejne. Dodnes si udrzela svezi vzhled noveho auta. Tento novy model vsak zveda latku velice vysoko. Mala podoba s Lexusem ji jen nahrava na vyjimecnosti. Prodeje pujdou urcite strme vzhuru na ukor evropskych znacek. Mozna jen Mondeo si udrzi sve zakazniky. VW by si mel pospisit a rychle predstavit novy Passat nebo Superb. Uz zitra muze byt pozde.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - skejpa
6. 9. 2007 18:00
Re: POVEDENY KUS
presne. doted sem si rikal ze nase (ted uz asi stara) M6 je nadherne auto - ale nova M6 ji odsouva nekam dozadu - novy lidr v designu je jasny ! :yes:
anonym
7. 9. 2007 00:06
Re: POVEDENY KUS
Lidr je Mondeo
anonym
7. 9. 2007 07:51
Re: POVEDENY KUS
Bylo ...
anonym
7. 9. 2007 14:12
Re: POVEDENY KUS
bohuzel kvalita mazdy a lexus je trosku jinde.porad je to jen mazda. TOYOTA!!!!mel sem mazda 626,bylo to docela fun auto,ale melo trosku vice much. >:D >:D ale verim,ze nekdo ma z tou kvalitou mazd jinou zkusenost.ja bych si uz nic jinyho nez toyotu[lexus] nebo hondu nekoupil.nemam cas porad nekde smrdet v servise a nekoho o neco prosit. :-! ridit tuhle mazdu ale fun bejt musi,urcite ma skvely jizdni vlastnosti.
neregistrovaný "čenda fára"
6. 9. 2007 17:21
ty brdo
teda musim uznat ze je fakt krasna. me osobne se moc nelibi novy Ford Mondeo pze ma strasne velikou kapotu. tohle auto ma taky ale proste se jim to povedlo udelat hezcejs. jestli bude stejne schopna jako Ford tak BMW ma velkej problem a to je moje nejmilejsi automobilka. fakt pekna
Rozbalit vlákno
0
6. 9. 2007 17:32
hezké
na to že mě mazdy nějak moc neberou tak musím tedy říct že tohle se mi líbí zvláště kombík na který jsem ujetej ... tohle nebo mondeo to by byl těžký boj .... :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dCi"
6. 9. 2007 17:36
FANTASTICKÉ
Po subjektivně kapku podbízející se první generaci vidím něco úžasného. Když jsem projížděl ony fotografie, nenapadaly mne žádná květnatá slova, nýbrž ze mě (verbálně a hlasitě) vylezla jednoduchá věta, na jejímž počátku bylo sprosté slovo: "K...a to je dělo!" Je trošku Lexusní, pravda, ovšem nemyslím si, že by to znamenalo jakoukoliv výtku. Je radost sledovat, co se letos ve střední třídě rodí. Se mnou (nepřekvapivě a vzhledem k ostatním příspěvkům silně menšinově) nejvíce sice zahýbala nová Laguna, ovšem takový vizuální pokrok vzhledem k minulé generaci jako nová M6 neudělala. Výtečné :yes: :yes: :yes: :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "VolvoS40"
6. 9. 2007 17:40
Pekna
:yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "carbonkid"
6. 9. 2007 17:46
naaadhera
...z trojky hura do sestky :-) uz nech sa predava :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZZ"
6. 9. 2007 17:47
WOW
Tak to je bomba. Dle té první fotky jsem čekal propadák, ale tohle mi vyrazilo dech. Auto s elegancí, kterou by mohly německé prémiovky závidět. Trochu v tom vidím Infiniti G sedan - hlavně přední část a tvar světel. Zadní dveře a profil opět Lexusní :yes: Zadek mi přijde nejslabší - připomíná mi současnou Mazdu 3 "sedan" a boční přechod světel jak 5er. Nejsilnějí vnímám sedan. Ta bílá mu dodává moc a vykresluje sebemenší detaily. Celkově mi to přijde více americké, ale v dobrém slova smyslu, resp. čtu v tom japonský design určený pro US. Evropa až na druhém místě.
Interiér konzervativní. Sázka na jistotu je přesný termín.
Pokud dostojí slibům a bude se moci objednávat pohon všech kol do více motorizaci než u předchozí generace, tak je tu neohrožený král střední třídy :yes: Velká gratulace Mazdě :yes: ;-)
PS: Dle prvních fotek je zřejmé, že Mazdě budou slušet tmavé i světlé barvy, což se o koncernovém bratříčkovi říct nedá.
Rozbalit vlákno
9
7. 9. 2007 12:13
Re: WOW
musím souhlasit s tím, že nejlíp vypadá ten sedan v bílé barvě. Jinak ale ta hra na agresívní a pseudosportovní designovou strunu Mazdě moc nesedí... Je vidět, že třeba Mazda 3 s podobným stylem se moc prodejně nechytla, teda alespoň já jich moc nevidím...
neregistrovaný "Vose"
7. 9. 2007 12:16
Re: WOW
Mazda 3 je všeobecně docela drahé auto, teda si mě stěžoval dealer, že to lidi raději připlatili a koupili M6.
7. 9. 2007 13:08
Re: WOW
To je možné, ale myslím že M 3 brzy upadla do šedi davu. Nebýt MPS, tak už se o ní člověk ani nedozví... Naposledy jsem ji viděl tak před měsícem někde ve Zlíně na světlech. V obyčejné červené barvě. Tristní pohled...
neregistrovaný "ZZ"
7. 9. 2007 12:48
Re: WOW
Já těch Mazd 3 vídám mraky.. jestli to ale nebude tím, že je máme jako fleetová auta ;-)
7. 9. 2007 13:03
Re: WOW
To bude určitě tvoje lobby... >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
7. 9. 2007 14:47
Re: WOW
:-) Každopádně na ty Mazdy se nemusí vůbec šáhnout. Jezdí jen na garančky a na výměny pneu. Jinak sem tam když je nějaká ta plechařiny. Po technické stránce naprosto bez problému. A to se tu s nima nikdo nemazlí, jsou denně na silnici a měsíčně nemají míň jak 4000. Spíš kolem 6000. Spolehlivost by jim mohly škodovky závidět. :yes:
7. 9. 2007 20:27
Re: WOW
v jakém je to motoru?
neregistrovaný "doubt1"
11. 9. 2007 22:22
Re: WOW
Mazda 3 se nechytla? O víkendu jsem se vrátil z Kanady a tam jich jezdily mraky. Opravdu nekecám, trojka na každém rohu, nebyl problém najít zaparkované tři za sebou (něco jako u nás oktávka ;-) ) a samé krásné kousky, pochopitelně sedany. Naopak šestek tam zas tak moc nebylo, možná proto měla předchozí šestka relativně krátký život (5 let). Přece jenom, severoamerický trh je asi důležitější než český. U nás je to tak jak píše Vose, lidi si za podobnou cenu radši koupí větší kus auta, tj. šestku.
anonym
5. 10. 2007 23:03
Re: WOW
Trochu bych oponoval na větu "krátký život (5 let) .... když sepodíváte do historie mazdy, tak mazda dělá facelift po 2 letech a jeden model vyrábí vlastně 4 roky (viz třeba 323: BG 1990-94, BA 1994-1998). Takže nejde o "krátký život", ale jde o to, že kluci japonští prostě vadávají nové modely aut častěji než v Evropě.
Avatar - Blue Sun
6. 9. 2007 17:51
:)
Mňam. Zbývá dořešit jeden jediný drobný detail. Kde na ni vzít?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "leon ..."
6. 9. 2007 17:55
Mondeo s jiným kabátem?
... ted si jdu teprve precist clanek takze mozna nosim drivi dolesa ... ale prvni co me napadlo je, ze je to na stejne platforme jako nove Mondeo, ale ma jiny kabat ...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Shr3k
7. 9. 2007 12:02
Re: Mondeo s jiným kabátem?
Není to na stejné platformě, jako nové Mondeo.
neregistrovaný "Vose"
7. 9. 2007 12:08
Re: Mondeo s jiným kabátem?
Fakt nemá podvozek Mondea? Protože já měl taky info, že to bude mít svůj podvozek, že Ford nechá Mazdě u modelu 6 volné ruce. Kdyby se to potvrdilo, tak by to bylo super.
Avatar - Shr3k
7. 9. 2007 18:17
Re: Mondeo s jiným kabátem?
Ono nejde o to mít či nemít volné ruce, ale stávající americká platforma Ford CD3 s lichoběžníkovými rameny vpředu (všimněte si - Ford) jede dál (CX-7 a CX-9) jako CD3-2 a tak není důvod měnit zaběhnuté postupy. Navíc Mazda6 se nedělá jen v Japonsku, ale i v USA ve Flat Rocku a důraz na americký trh je v případě šestky víc než zřejmý (i ohledně motorizace - ve Flat Rocku 100% budou dělat nové šestky s 3.7l šestriválcem).

V případě trojky to bylo jiné, trojka je víceméně model určený pro Japonsko a pro Evropu.

A co se nového Mondea týče, tak u něj potřeboval Ford konsolidovat náklady podobně jako VW u Golfu/Passatu, takže použil prodlouženou naddimenzovanou platformu nižší střední třídy (a nazval ji EUCD) a postavil na ní všechny auta střední třídy (Mondeo, S80, V...).

Jak si z toho sám jistě lehce vyvodíte, nové Mondeo je určené především pro evropský trh, kdežto dominantou nové Mazdy6 bude Amerika.
Avatar - skejpa
7. 9. 2007 19:50
Re: Mondeo s jiným kabátem?
to vsak neznamena ze to bude platforma horsi, nebo jste s tim uz jel ? :-)
Avatar - Shr3k
9. 9. 2007 13:07
Re: Mondeo s jiným kabátem?
To také nikdo snad netvrdí. Obávám se, že krom lidí z vývoje s novou Mazdou 6 ještě nikdo nejel.
Avatar - skejpa
6. 9. 2007 18:06
NOVÝ KRÁL uštědřuje ránu
novy kral ustedruje drtivy zasah do slusne nabidky konkurence. ani se mi nechce verit ze je ford v klidu. tahle kara - pokud nebude predrazena - totiz musi nove mondeo rozdrtit. s povestnou spolehlivosti mazdy, timhle krasnym designem a slusnyma motorama by mela prave ona ukazat, kdo je nyní na koni.

a ja uz ted budu jen tajne doufat v nejaky pekny benzinacek. treba dvoulitr a treba i v turbíčku... >:D
Rozbalit vlákno
3
anonym
6. 9. 2007 19:40
Re: NOVÝ KRÁL uštědřuje ránu
Imho bude uvnitr o mensi nez Mondeo , jak uz je Mazdy zvykem . Mondeo ma soupere , ale nerozdrti ho, ani minula 6 to nedokazala ... konecne neni zde spor , je to stejne uvarene s Mondeem vicemene z jednoho hrnce . Apoštol letí střemhlav dolů, pelíchají mu křídla ze všech stran
anonym
7. 9. 2007 00:11
Re: NOVÝ KRÁL uštědřuje ránu
skejpa jestli si neupad na hlavu M6 nikdy pro Mondeo primi konkurent nebyla ani tet neni. Mazda neni Ford a nebude nikdy. Design je subjektivni vec.
Avatar - skejpa
7. 9. 2007 09:40
Re: NOVÝ KRÁL uštědřuje ránu
jo mas pravdu. to byla takova chvilkova euforie. kdyz na ni koukas dyl uvedomis si ze je sice hrozne pekna ale na nekoho je pri pohledu az moc dynamicka a provokujici. mondeo si jiste zachova sve usedlejsi zakazniky. to ale nemeni nic na tom ze je nova M6 hezci :-)
Avatar - CountachSV
6. 9. 2007 18:09
to je PECKA!
Kuuuuurrrrvaaaaa mít ty prachy a nemuset kupovat bejvák, tak do tohohle jdu!! Nemá absolutně žádnou konkurenci, to je fakt krása. Konečně eurofilové viděj, jak se dělá čistej a masakrozní dyzajn!!!! A Mondeo? Trochu předesignovaný a nedotažený, když to porovnám s tímhle. A to jsem si myslel že je celkem hezký.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "kemakiller"
6. 9. 2007 21:16
Re: to je PECKA!
No Mondeo se mi taky podle obrázků moc nelíbilo, ale když jsem ho viděl na živo, tak to bylo úplně něco jiného, vypadalo fakt skvěle! :yes:
...ale M6 tady na těch fotkách je nádherná, předchozí byla skvělá a tohle je prostě krása! :yes: :yes: :yes:
anonym
7. 9. 2007 00:13
Re: to je PECKA!
Zatim ste ji nevideli na zivo ze >:D
Avatar - skejpa
7. 9. 2007 09:41
Re: to je PECKA!
no to je jasny >:D mondeo bylo na obrazkach horsi ale ve skutecnosti bylo pekny. tak M6 se poucila a na obrazkach je nadherna a ve skutecnosti bude jeste krasnejsi - tedy nejkrasnejsi >:D
6. 9. 2007 18:16
lexus is
vyzera super ;)
ale pripomina mi miestami lexus IS... no ten usmev aky ma mazda z predu nema asu ziadne ine auto :-) mini sa tak tvary ale mazda je aj tak zakryvena :)))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tolwyn"
6. 9. 2007 18:32
3 veci
dobry je to, velmi pekny, ale co ta rucni brzda, to je jak z traktoru. ty dve zadni koncovky sou jak z trabanta a posledne... no co ten seňor..., to je jak u Mondea. Proc maj problem udelat vyfuky vzduchu pro zadni sedadla ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - skejpa
6. 9. 2007 18:33
wallpapery
nevite nekdo jestli nejsou nejaky wallpapery na tyhle fotky ? ja sem z toho tak nadsenej ze to proste musim mit na plose >:D
Rozbalit vlákno
4
anonym
6. 9. 2007 18:38
Re: wallpapery
...na autoblogu su fotky vo vacsom rozliseni ;-)
neregistrovaný "carbonkid"
6. 9. 2007 18:59
Re: wallpapery
[odkaz]

ps: Click for the high-res version ;)
Avatar - Johny.Rico
6. 9. 2007 18:59
Povedená...Co na to Passat?
a vcelku elegantní + sportovní. Bude hit jako předešlá generace. Moc hezké, líbí se mi, a doufám, že se konečně bude moci srovnat s Passatem. Nevím jak předešlá, ale tato už by mohla...a měla. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - skejpa
6. 9. 2007 19:57
Re: Povedená...Co na to Passat?
no ja bych rekl ze uz minula generace byla minimalne vyrazne hezci nez passat :-)
6. 9. 2007 19:12
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "_Teddy_"
7. 9. 2007 08:07
Re: Co??
Vezmi si tabletku!
neregistrovaný "Cjoctavian"
6. 9. 2007 19:20
Fakt pekna
Tek tomu hovorim design s velkym D ;-) :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
6. 9. 2007 19:29
Škoda interiéru
Z vnějšku vážně hezký auto. Akorát nevim proč zvolily takový pouťový podsvícení okolo budíků, palubka na mě působí smíšeně a ten malý informační panel nevim nevim. Z mého pohledu je škoda, že ten interiér nedopadl lépe, ale vnější kabát se opravdu povedl.
Rozbalit vlákno
0
6. 9. 2007 19:34
Moc hezká
Hm, moc povedená. Mazdě gratuluji k takovému designu ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ricardo
6. 9. 2007 20:00
Re: Moc hezká
Hezká je, ale na můj vkus je design až příliš japonský... To končící generace byla přesně mezi stylem Japonska a vkusem Evropy.
6. 9. 2007 20:37
Re: Moc hezká
Mně zase vadí ta na můj vkus prázdná plocha před spolujezdcem , takže interiér dávám tak 9 z 10 :-) . Za nejlepší z nich považuji sedan a kombi. Jsem zvědav, co bude mít více prodejů, zda Mondeo či Mazda. Pak do toho příjde Vectra, Passat taky časem, Superb. Bude to tady vcelku narvaný ve střední třídě, tak snad se to spravedlivě rozdělí >:D
Avatar - skejpa
7. 9. 2007 09:43
Re: Moc hezká
vic se mi libi M6 ale prodeje bude mit vetsi jiste mondeo. vlastne ani nevim proc. cesi sou proste dost usedly narod...
neregistrovaný "Ada je zase tady"
6. 9. 2007 20:00
A ted trochu strizlivosti
Tak nejdriv plusy:
- auto je to libive, i kdyz se mozna trochu driv okouka
- urcite mnohem hezci, nez kterykoli rendlik
- urcite bude mit vysokou kvalitu a spolehlivost

A ted ty minusy:
- designove priserne usporadani mericich pristroju (tachometr atd). Horsi muze byt uz jenom usporadani s pristroji uprostred palubky - nektere Toyoty a rendliky
- prilis nizky podvozek - jak se s tim bude parkovat u chodniku?
- chybi model s usporadanim 4x4 a zvysenou svetlou vyskou
- obecne drazsi nahradni dily nez u evropske konkurence

A jeste neco do diskuse: nevim, jak to bude se sedadly - jezdil jsem kdysi s Mazdou 626 a sedadla byla priserna - lepsi byly i v Trabantu. Take ve Fordech jsou obvykle sedadla mizerna. Tedy z meho pohledu. Mam pres 190cm a pohodlne se mi sedi ve Volvu, Saabu, Passatu a ... Wartburgu. (i kdyz jsem s Wartburgem nenajezdil celkem v zivote vice nez 200km - to az tu bude lazensky sviiihaaak vykrikovat, ze jezdim wartasem :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ricardo
6. 9. 2007 20:07
Re: A ted trochu strizlivosti
Teda myslím že Šviháka warťas nechá v klidu. Jenom taková drobnost, ty budíky uprostřed narval Renault i do některých Nissanů - např. X-Trail I
neregistrovaný "Ada je zase tady"
6. 9. 2007 20:12
Re: A ted trochu strizlivosti
Vsak ten hnissan je uz taky jen takovy sikmooky rendlik... ;-)
Avatar - Ricardo
6. 9. 2007 20:23
Re: A ted trochu strizlivosti
No to je, ale ono to za chvíli bude všechno stejné, GM už trochu koketoval s Renaultem, Chrysler si to peče s Mistubishi a VW, Fiat spolupracuje s kdekým...
neregistrovaný "Maarty"
6. 9. 2007 20:24
Re: A ted trochu strizlivosti
Sedadla v stavajici 6 jsou celkem OK, sice ne spicka, ale velmi slusny prumer.4x4 urcite bude a urcite to nebude usmolenej haldex. Ja jsem zvedavej spis na to, jestli a jaka bude MPS. Ta soucasna je perfektni!!!
neregistrovaný "Well"
6. 9. 2007 20:34
Re: A ted trochu strizlivosti
Jestli chceš jezdit po poli, tak si kup CX-7. Tohle je sedan a tak snad nebudeme zvyšovat světlou výšku a dělat z auta obludu po vzoru oplastovaného Audi a Volva :no: .
6. 9. 2007 20:23
NOC DLOUHÝCH NOŽŮ
Mám takový pocit, že člověk který nad novou šestkou neprožije orgastické stahy, bude podroben veřejnému lynčování. Toto auto je typickým příkladem vrtkavé lásky na první pohled, kteráž má obvykle život jepičí... Soudě dle ohlasů v diskuzi, bude to nejprodávanější auto na světě :-) :-) No, krátkodobý efekt to možná před sousedem udělá, ale na rovinu- ten interiér je celkem bída... Když to srovnám s Mondeem, tak se šestka jeví jako chudý příbuzný... Ty budíky zasazené do lesního rohu frčely tak v šedesátých letech, tehdy z nutnosti aby na ně nedosáhlo slunce. Kapku divoká je taky kombinace červeno-modrého podsvícení (známe z VW) která unavuje oči stejně jako laserová šou na venkovské diskotéce... Jak bude M6 dobrá, to neví nikdo, ale jisté je, že bude přitahovat všechny „soudné“ příznivce tuzingu stejně, jako zhnilá hruška vosy...

Abych to trochu shrnul: O co víc jí bylo naděleno na zevnějšku, o to je slabší uvnitř. V podstatě je to takové líbivější mondeo, místy až docela divoké (ty široké blatníky budí dojem nějaké parodie na Viper, ale budiž). Dovedu si ale odhadnout jednu věc. Mladí, kteří z ní dnes nebudou spát, ti na ní pravděpodobně nevydělají, a pro starší a více uklidněné to bude možná příliš designově podbízivá věc. Myslím že Mondeo se bát nemusí...
Rozbalit vlákno
25
Avatar - Ricardo
6. 9. 2007 20:43
Re: NOC DLOUHÝCH NOŽŮ
Ač mladý, budu spát klidně. Zklamal mě očekávatelný krok asiezace designu. První šestka je sportovní, výrazná a nadčasová zároveň, tahle by mohla být klidně lexusem, nissanem i toyotou, ztrácí osobitost. O Mondeu není sporu, Ford by těžko dovolil vypustit u sesterské značky auto, které bude ve všech směrech lepší než Mondeo. Proto asi taky ta profilace, když chtějí nabídnout auto na technicky stejné úrovni, musí ho více vymezit aby cílilo na jinačí skupinu.
6. 9. 2007 21:38
Re: NOC DLOUHÝCH NOŽŮ
to souhlasí, Mondeo pokryje širší vrstvu zákazníků. S Tvým hodnocením designu se také nerozporuju ;-)
neregistrovaný "strosser"
6. 9. 2007 20:44
Re: NOC DLOUHÝCH NOŽŮ
konečně rozumnej názor. už jsem myslel, že jsem jedinej, kdo z toho neni zase tak úplně odvázanej..
6. 9. 2007 21:39
Re: NOC DLOUHÝCH NOŽŮ
;-) Určitě nejsi jediný, nezapomeň, že většina lidí do diskuze nepíše...
neregistrovaný "Vel Satis"
6. 9. 2007 20:51
Re: NOC DLOUHÝCH NOŽŮ
Už jsem se bál, že se všichni zbláznili.
S Marim souhlasím, ale ve své kritice jdu ještě dál.
Bát se nemusí jenom Mondeo. Kabát nové 6 je ušit ze všech látek konkurence, takže výsledek je docela mdlý až trapný.
S postupem času bude zapadat do nudné šedi.Interíér je opět od každého něco, takže dohromady nic.
Laguna III jde dál. Už od Laguny I generace se můžeme bavit o nadčasový designu.
Musím konstatovat, že bohužel, ale i takvý poměrně dost ošklivý podbízivý Passat má proti 6 něco do sebe.
:-( ;-\
6. 9. 2007 21:45
Re: NOC DLOUHÝCH NOŽŮ
jo, ta sportovní nota Mazdy je tu až zbytečně důrazná. Laguna je zajímavé auto (hlavně v kombíku) a myslím, že nadčasovost jejího designu teprve časem oceníme :yes:
anonym
6. 9. 2007 22:06
Re: NOC DLOUHÝCH NOŽŮ
"nadčasovost" - kolikrát jenom jsme tohle neuchopitelné slůvko v souvislosti se špatnými vtipy od designérů už slyšeli?
6. 9. 2007 22:20
Re: NOC DLOUHÝCH NOŽŮ
určitě mnohokrát, ale existují auta, která skutečně morálně stárnou méně. O dosluhující Laguně se to myslím dá říct. A rozhodně i o první generaci Octavie (nemyslím tu z 60tých let ;-) )
Avatar - Ricardo
6. 9. 2007 22:37
Re: NOC DLOUHÝCH NOŽŮ
Nadčasový znamená moderní, možná extravagantní... design který je v době uvedení průlomový nebo odvážný se za pár let neokouká. Design který je příliš uhlazený naopak zapadne.
neregistrovaný "Vel Satis"
6. 9. 2007 22:57
Re: NOC DLOUHÝCH NOŽŮ
Vymyslet nadčasový design, křeslo,svítidlo,nebo i auťák vyžaduje notnou dávku odvahy, ale hlavně nadání.Invenci, kreativitu atd...Prostě dar od boha. Jako měl Pelé,nebo bohužel dnes zesnulý L.P. To je mimochodem mnohem smutnější zpráva pro svět, než že utekly Japoncům fotky nové 6. :'-( :*)
neregistrovaný "AG"
7. 9. 2007 08:50
Re: NOC DLOUHÝCH NOŽŮ
V tomhle souhlasím,vidíš,že když v článku nikomu nevnucuješ kvality Renaultu,tak se dá napsat i něco smysluplného.L.P. forever. :'-(
neregistrovaný "pokuj"
6. 9. 2007 23:16
Re: NOC DLOUHÝCH NOŽŮ
To říkali o současném Meganu taky. A líbí se teď snad ještě někomu?
neregistrovaný "Vel Satis"
6. 9. 2007 23:33
Re: NOC DLOUHÝCH NOŽŮ
Ano líbí a dost. Patří mezi malou skupinu aut, které i za několik let budou in. :yes:
anonym
7. 9. 2007 00:27
Re: NOC DLOUHÝCH NOŽŮ
mezi baleťákama
neregistrovaný "Vel Satis"
6. 9. 2007 22:34
Re: NOC DLOUHÝCH NOŽŮ
Laguna II vedle Passatoidních, Mondeoidních(né nové) a Vectroidních rakví vypadá jako nový model.
A co teprve Laguna III. Opět dokonale namíchán nápoj skvělého designu, vytříbených kontur, skvělých detailů, souznění exteriéru s interiérem, ladných křivek a nádherných designérských prvků.
Nová 6 už nyní propadá.
Za pár let si to povíme. :yes:
neregistrovaný "jakub8"
7. 9. 2007 09:27
Re: NOC DLOUHÝCH NOŽŮ
Nechme stranou interiér, podle fotek vypadá dost dobře, ale vnější design Laguny III a slova jako skvělý, vytříbený, smysl pro detail? Nemohl bych dostat malou lahvičku toho, co piješ při psaní o Laguně? To musí být fakt síla..:o)))))
neregistrovaný "ZZ"
7. 9. 2007 09:37
Re: NOC DLOUHÝCH NOŽŮ
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "fikus"
6. 9. 2007 22:35
Re: NOC DLOUHÝCH NOŽŮ
miluju kdyz je tady takovej borecek jako ty co vsemu rozumi >:-[] asi si sezral salamounovo h o v n o ne jedine to to vysvetluje >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Vel Satis"
6. 9. 2007 22:48
Re: NOC DLOUHÝCH NOŽŮ
Já miluju ženský,ještě lépe krásný.K borečkům jsem se ještě nedopracoval.Jinak Tě zklamu milý Fikusi.Rozhodně všemu nerozumím, ani nechci. Ale chci být dokonalý profík ve svém oboru.Proto se snaším vnést svými příspěvky do místních diskusí trochu toho světla ze světa designu.
Toť vše.
Jinak design je všecko, co kolem sebe vidíš chlapče. Jen záleží na tom, jaká je jeho kvalita. Jako s lidmi Fikusi, jako s lidmi... :-)
neregistrovaný "AG"
7. 9. 2007 08:54
Re: NOC DLOUHÝCH NOŽŮ
Vždyť to vůbec nepsal tobě ty dokonalý profíku. >:D
neregistrovaný "ZZ"
7. 9. 2007 09:22
Re: Dokonalej profík
Od "dokonalého profíka" bych čekal trochu víc invence, než že si vybere nick podle svého auta >:D
anonym
7. 9. 2007 13:43
Re: Dokonalej profík
Podsvícení není červené, ale oranžovočervené (standard Mazda 3, aktuální 6) a pokud se Vám nelíbí ty modře obkroužené ciferníky s blackout funkcí, původ jejich designu hledejte v aktuální Mazdě 3, resp. v předfaceliftové Mazdě 3 GT a nikoliv u VW.
7. 9. 2007 14:50
Re: Dokonalej profík
musím se přiznat, že špatně rozeznávám barvy... Jistě M 3 má něco podobného, ne-li stejného

PS: Mám pocit, že podle písma jste mi nějaký povědomý. Asi začínám tušit odkud vane vítr... :-) ;-)
Avatar - Shr3k
7. 9. 2007 18:20
Re: Dokonalej profík
Zde se vyskytuju pod nickem Shr3k. Pardon, jsem připojený z cizího notebooku na dovolené a tak mě to v mezidobí odhlásilo.
6. 9. 2007 20:41
VĚSTONICKÁ VENUŠE
Těžký design, přerostlé prahy, auto opticky "nejede". Čelní pohled je snad nějaká karikatura či co. Působivá je tahle kára jen při šikmém zadním pohledu v mutaci kombi. Příliš jednosměrná orientace na Lexus, toho lexe je tam tolik, že to kazí dojem. A samozřejmě tradičně velký problém japonských aut - chybí tvář, výraz, jinak řečeno - chybí ksicht. Dokonale.
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Benz"
6. 9. 2007 20:48
Re: VĚSTONICKÁ VENUŠE
Ač nerad, musím s GTIm souhlasit. Zepředu má zvláštní světla (automobilový ekvivalent šikmých očí), z boku připomíná lexe... Vypadá sice lépe než nějaký Passat, ale na IS nemá ani náhodou. :-|
neregistrovaný "JayJay1"
6. 9. 2007 20:54
Re: VĚSTONICKÁ VENUŠE
Sice s panem GTI musis souhlasit, ale hned v dalsi vete jsi mu myslim privedl mensi sok: "Vypada sice lepe nez nejaky Passat" >:D >:D >:D To je jako nekomu vyhlasit valku v jeho pripade... Jinak s tim samozrejme souhlasim, protoze Passat je designove jedno z nejbizzarnejsich aut..
6. 9. 2007 20:59
Re: VĚSTONICKÁ VENUŠE
Jistě... dokonce bych dodal, žes na to káp´- je to jeden ze "slepých pokusů při tvorbě IS" :-) P.S. Je zde dnes vidět, jak se Evropa liší v pojetí designu od Japonska. A velmi aktuálně dodávám - Evropa umí udělat nejen krásná, nýbrž i rozeznatelná auta. Velmi trefně jsi postavil do konfrontace toho lexe. Jinak, pokud bychom měli porovnat evropskou designovou mainstreamovou školu (Passata) s touhle mazdou, pak Passat je proti M6 exkluzivní designové patro.
neregistrovaný "Benz"
6. 9. 2007 21:16
Re: VĚSTONICKÁ VENUŠE
S těma rozeznatelnýmy auty jsi to trefil perfektně... Nikdo si nesplete Vectru s P407, ale dost lidí si splete lexe tady s touhle mazdou. ;-) :yes:
neregistrovaný "Alessio."
6. 9. 2007 21:18
Re: VĚSTONICKÁ VENUŠE
také si vzpomenu na IS, když M6 vidím. Neřekl bych ale, že nemá výraz ani tvář. V kombi je to moc povedené, v sedanu (který bývá většinou o světelné roky hezčí) je to ale taková kombinace osvědčených prvků - dneska to vypadá pěkně, za pět let...nu, uvidíme. můj tip je, že na mondeo nemá, to je mnohem více osobité. Ale špatné auto to dozajista nebude, koho design osloví, ten s ním bude velmi spokojen.
neregistrovaný "Vel Satis"
6. 9. 2007 21:28
Re: VĚSTONICKÁ VENUŠE
Né,né a né.
Passat je jen o malinko méně podpůměrná šedinka než nová 6.Designově.
Jinak souhlas, že Evropa v těch obyčejných autech je designově mnohem dál, a to i přes veškerou snahu Ásie Evropu dohnat.
Prostě Japonec,Korejec, na 100 honů vidím majsterpajcerštych alá Evropské značky.
anonym
6. 9. 2007 22:07
Re: VĚSTONICKÁ VENUŠE
a proč u toho teda brečíš? >:D
neregistrovaný "jakub8"
7. 9. 2007 09:59
Re: VĚSTONICKÁ VENUŠE
GTI, kdysi byla radost tě číst, ale co to teď plácáš? To auto je pecka, je trošku výstřední a přehnané, ale to je přece Mazda...ä že má japonský design?...vždyť je to Mazda!!! A chybějící výraz? Ty blatníky ve stylu RX 8 jsi neviděl? Tahle Mazda rozkryla a vylepšila DNA Lexusu, myslím, že pánové v Toyotě nebudou mít radost......na závěr, ve Vlkohradě asi dál můžou spát...kupec Passatu v Evropě (velmi rozumně)klade důraz nan interiér...a tam dál Passat ve své třídě o level vede...
Avatar - CountachSV
7. 9. 2007 12:55
Re: VĚSTONICKÁ VENUŠE
souhlasim s tebou a GTI je tentokrát hodně vedle. Stejně jako VelSatis, kterýho už dlouhodobě pozoruju jak se snaží bejt chytrej. Tohle auto je naprosto vychytaný po designové stránce, o tom sporu není. Je sice fakt, že budíky mě taky trochu zarazily, ale já osobně bych jenom na tomhle nestavěl. To se všechno může jenom prohozením barev obrátit.
To samé jak výš někdo rozjížděl představu že to nemá 4x4 ani zvýšenej podvozek atd... to všechno může přijít časem a až japončíci tohohle sršně dochytaj,popř. časem doladní nějakým faceliftem, tak to skutečně nebude mít konkurenci!
Btw. jak jsem psal, Mondeo je hezký ale je to přehnaný daleko víc, než tohle v konečným důsledku. Obrovsky robustní s vysokým pontonem a zepředu ohromně okázalý, člověk by pomalu naboural když jede proti němu, to by se asi konstruktérům líbilo. Takže... Mondeo jde tudy: :no: a Mazda zatim: :yes: (ta stávající generace M6 je už opravdu za zenitem)
neregistrovaný "_Teddy_"
7. 9. 2007 13:46
Re: VĚSTONICKÁ VENUŠE
Tiez si myslim, ze zrovna vyraz nie je to, co by tejto M6 (a Mazde vobec) chybalo. Az na (na moj vkus) prilis natiahnute svetla je ten predok typicky mazdovsky "zoom-zoom" dizajn, okoreneny vyraznejsimi blatnikmi. Zober si ktorukolvek v sucasnosti vyrabanu Mazdu, tu podobnost tam musis najst. To napriklad u Toyoty veru nic takeho ako spolocny "toyota-look" medzi modelmi nenajdes...

Len sa mi zda, ze zadna partia je v protiklade s prednou ovela mohutnejsia, a uz nie taka "typicky mazdovska". Vytvara to urcity kontrast, ktory sa niekomu moze pacit, a niekomu nie. Necakam, ze nova M6 bude zrovna "passat-killer", ale svojich kupcov si iste najde. A to predovsetkym medzi ludmi, ktori nevyberaju podla dizajnu, ale skor spolahlivosti a jazdnych parametrov (podvozok, motor)...
neregistrovaný "ichbin"
6. 9. 2007 21:06
ad mondeo
Mondeo je proste hezci...tecka
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "_Teddy_"
7. 9. 2007 13:53
Re: ad mondeo
Mondeo je predovstkym ine. Mozno maju spolocnu podvozkovu platformu, a ciastocne aj motory (nie som si isty), ale vidno ze su zacielene na inych zakaznikov. Mondeo (ac stredna trieda) poskuluje skor po biznis-zakaznikoch, chce prerazit medzi fleet-cars, a tvari sa mozno ako nieco viac, nez je. Mazda si zvolila skor nenapadnost (a to uz pri predoslej verzii M6). Mondeo svojim vyrazom ako rozdavena levia papula ohuri, Mazda6 svojim prizmurenymi ocami geparda skor zvadza a pokusa. Myslim ze tieto dva modely si nebudu priamo konkurovat...
neregistrovaný "pac"
6. 9. 2007 21:25
hmmm, pěkný
...po dlouhé době krásnej auťák (od IS 220d), ale počkejme na nového Avensise ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "MarekSR"
6. 9. 2007 21:51
Re: hmmm, pěkný
A hlavne novy Accord ;-) :yes:
neregistrovaný "eso rymr"
7. 9. 2007 14:09
Re: hmmm, pěkný
americká verze je dost blivná... 8-s
anonym
7. 9. 2007 15:42
Re: hmmm, pěkný
To byla vzdycky, a jezdi jich tam bez nadsazky miliony. Asi maj američani jiný voko.
neregistrovaný "Hewer"
6. 9. 2007 21:48
gratulace...
vidim v ní Lexuse... ale jinak moc povedenej design je to prostě Japonec kterej je určenej hlavně pro starej kontinent bude se dobře prodávat GRATULUJU Mazdě!:-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - janodespota
6. 9. 2007 22:25
No, aspon je design relativne cisty...
Zdar, mne osobne sa nova Mazda6 celkom paci, design posobi cisto i ked je pravda ze zaroven trochu neosobne. Ta biela jej velmi slusi, nove Mondeo by som skor bral v tmavej farbe, pretoze ta trocha maskuje jeho nadmernu robustnost a miernu preplacanost hlavne zadnych partii. (predosly typ bol rozhodne elegantnejsi) Ale obe auta su docela fajn... :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "6mps"
6. 9. 2007 22:40
nádhera
som vlastníkom 6mps a zároveň fanúšik značky mazda!!!!!!!!!!ale toto je brutál-proste krása!!možno som sa nechal uniesť, ale toto je pecka!!natrhne vám zadky :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "t.it"
6. 9. 2007 22:58
Re: nádhera
Je to pěkné a líbivé auto, ale bez osobnosti, dobrý středoproud. K AR 159 se ale ani nepřiblíží, možná tak interiérem, který jako u předešlých modelů /hlavně 3/ se jí inspiruje. Pro mne určitě lepší než Mondeo. :yes:
Avatar - skejpa
7. 9. 2007 01:26
Re: nádhera
bud v klidu. panove tady nahore vedi presne co je nejlepsi design a co je out. bohuzel, ackoliv se vetsine lidem ta M6ka hodne libi tak oni nam tu dali jasne najevo ze to je designovy hnus a ze by se vlastne vubec ani nemela prodavat protoze je to takovy plagiat lexusu.

kazdopadne. super kecy GTIho a spol. me nemuzou rozhazet. doma v garazi nam stoji M6 nynejsi generace a muzu s klidnym svedomim rict ze se mi to auto libi mnohem vic nez kterykoliv VW auto stejne tridy. Spolehlivost je taky nekde jinde a vykon motoru je standardni. Nemam tedy duvod se nedomnivat ze je to lepsi auto nez jakykoliv passat. Jediny slusny konkurent bude nove mondeo ale to ma tak konzervativni design ze bude urceno uplne pro jinou skupinu cilovych zakazniku takze si urcite zakazniky tahat nebudou.

design je proste nadherny a neni k tomu treba cokoliv dodavat. sedan v bile barve vazne trochu pripomina lexus ale neni to spis vyhoda ? jinak kombik je urcite "svuj" a je prekrasny. Jedine co se mi na tom aute nezda je ta radici paka. ale to je jen drobnost... pockame si na vykonove grafy a pak budeme moci teprve spravedlive soudit...
neregistrovaný "6mps"
7. 9. 2007 14:57
Re: nádhera
:yes: :yes: :yes: plne súhlasím
neregistrovaný "arnage"
6. 9. 2007 23:20
Paradny kusok
super dizajn spredu, svetla,blatniky,zaujimavy interier.Po peugeote 407 a forde mondeo dalsie krasne auto v danej kategorii.Passat ma dalsieho vazneho konkurenta.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "perfectdayve"
6. 9. 2007 23:43
Vám se tohleto opravdu líbí?
Protože mě vůbec. Zepředu, zezadu, z boku... Jenom šikmo zezadu to ujde, ale to je jako když se k vám ohyzda s pěknejma vlasama otočí zády. Ale nejšílenější jsou pro mě ty koncový světla - to bude zaručeně hit příští Matějský! :yes: Mondeo je úplně někde jinde.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "6mps"
6. 9. 2007 23:48
Re: Vám se tohleto opravdu líbí?
mám dojem, že sa mýliš :-( :-(
anonym
7. 9. 2007 11:27
Re: Vám se tohleto opravdu líbí?
No určitě se namýlím, protože tak mi to prostě přijde. Neřikám, že to tak musíš mít i ty. Asi jsem to popsal trochu expresivně (jestli "venco" tuší co to znamená, podle jeho příspěvku o tom vážně pochybuji ;-)) Ale je fakt, že mě design poslední Mazdy moc netrápí, k týhle značce jsem nikdy příliš neinklinoval. ;-\
neregistrovaný "venco"
7. 9. 2007 01:10
Re: Vám se tohleto opravdu líbí?
tak zalez do svojej Ochcavie alebo poruchoveho Fordu a nekomentuj Mazdu!!!!!
Avatar - skejpa
7. 9. 2007 01:29
Re: Vám se tohleto opravdu líbí?
:yes: kdyz vidim ty koncovy svetla (u kombiku obvzlast) tak sem uplne nadsenej. to je proste nadhera... nekouka ten pan na nejaky jiny auto ? >:D
neregistrovaný "Kenji"
10. 9. 2007 21:25
Re: Vám se tohleto opravdu líbí?
To je nejlepší kombík jakej jsem kdy viděl.Ty koncový světla jsou nádherný.Podivejte se na ostatní zadky kombíků,jakoby k těm autum ani nešli,ale tohle je harmonie.
neregistrovaný "Cynik"
7. 9. 2007 00:11
Cirkus Puberto
Kdyby to mělo logo "Honda", tak tady všichni slintáte nad novým Accordem - identita nulová. snad tedy kromě toho zadku, ten je celkem vydařenej.
Rozbalit vlákno
0
7. 9. 2007 00:14
PRODEJNI USPECH
Mame zde dva tabory. Ty, kterym se nova SESTKA libi a hodnoti vlaznou podobu s LEXUSEM kladne a pak ty, kterym se neibi nic z Asie. Mame zde dokonce takove "experty" podle kterych jsou vsechna asijska auta stejna. Navic porovnavaji evropske vozy a japonske. Ano FRANCOUZSKY Renault bude vypadat jinak nez NEMECKY VW. Jsou z jinych zemi s jinou mentalitou, kulturou i designem. Mazda i Lexus budou mit podobne rysy, proto, ze obe znacky jsou JAPONSKE. Dostavaji me takovy vykriky, ze pry japonska auta nemaji tvar ci vyraz. Problemem je zde nedostatek znalosti Japonska, japoncu i japonske kultury. Ano podle nekterych "znalcu" dokonce japonci (lide) vypadaji vsichni stejne. Ano pravdou je take, ze podle nekterych japoncu my evropani vypadame vsichni stejne a evropske automobilove znacky jsou bez vyrazu, napadu a tvare. Zde je pouhym problemem neznalost. Nic jineho. Myslim, ze nova SESTKA vypada vyborne, technicky bude zase na spici a prodavat se bude jeste lepe nez stavajici model.
Rozbalit vlákno
20
7. 9. 2007 00:22
Re: PRODEJNI USPECH
neradim se k tem, ktere popisujes...o Japonsku neco vim...nemyslim, ze vsechny japonske vozy jsou stejne,napriklad Lexus ma spickovy design...presto...tahle dalsi nova Mazda se mi take nelibi ;-\
7. 9. 2007 11:24
Re: Čo je špičkový dizajn?
Čo je špičkový dizajn? Pod týmto slovným spojením si ťažko možno predstaviť niečo konkrétne a jednoznačné. Čo rozhoduje, že je špičkový? Elegancia? Estetika? Dynamika? Expresívne tvary? Odrazy svetla? Farby? Účel? Subjektívny dojem? Umelecká hodnota? Predajné úspechy? Takto by som mohol menovať ešte pekne dlho.
Čo je pre mňa špičkové, pre Teba nemusí byť a naopak. Aj najkrajší dizajn karosérie môžu totálne znehodnotiť hrubé alebo nedbalé vypracovanie a nekvalitné materiály.
neregistrovaný "LS"
8. 9. 2007 08:35
Re: Čo je špičkový dizajn?
Co třeba Cx ???
10. 9. 2007 12:21
Re: Čo je špičkový dizajn?
??? to je jedine kriterium?
neregistrovaný "affe"
7. 9. 2007 08:17
Re: Čo je špičkový dizajn?
zapomel si dodat ze tu japonskou kulturu designuji evropane. V pripade mazdy je to Laurens van den Acker, sami by se zmohli tak akorat na corollu-design
Avatar - Shr3k
7. 9. 2007 12:06
Re: Čo je špičkový dizajn?
Rozlišujte prosím mezi funkcí ředitele divize designu a šéfdesignéra. Zatímco první je manažerem dosazeným Fordem (Laurens v.d. Acker), druhý se zaobírá designem, který vystudoval (Iwao Kojcumi).
neregistrovaný "AG"
7. 9. 2007 08:40
Re: Čo je špičkový dizajn?
No takhle ta otázka dvou názorově odlišných táborů opravdu postavená není.Nikdo zde víceméně nehodnotí M6 jako ošklivé auto.Nová M6 je pohledné auto,ale kupříkladu narozdíl od Mondea nemá svoji vlastní tvář.Mondeo je poměrně osobité auto,zatímco Mazda tímto modelem sklouzla k tolik kritizovanému koncernovému konzervativismu.Že bude technicky na výši a že si najde spoustu cíleně smýšlejících zákazníků je jasné,ale tohle auto svou osobní identitu prostě nemá,i osobitý konzervativismus je potřeba dlouho pilovat.Zoom zoom se nám tady nějak vytratilo,což je mi docela líto.Sám jsem zvědav na další vývoj situace ve střední třídě,kde je nyní opravdu dost silných a kvalitních hráčů. :-O
neregistrovaný "ZZ"
7. 9. 2007 09:27
Re: Čo je špičkový dizajn?
Že ty v tom nevidíš prvky "zoom zoom" designu je spíš tvůj problém. Má to několik prvků, které se opakuji na jiných Mazdách, ty osobní identito :no:
neregistrovaný "AG"
7. 9. 2007 10:36
Re: Čo je špičkový dizajn?
Které prvky ty rozumbrado?Současná M6 byla proti tomu revoluce designu.V tomhle zoom zoom uvidím až po pár absinthech a do toho asi ještě zahulit,ale to už jsi asi stihnul hned po ránu.Nejsem velkým přívržencem zoom zoom stylu a taky se mi pro tuhle "koncernovou šedivost" tohle auto celkem líbí.Takže chlastat a hulit jenom proto,abych v tom viděl prvky z-z naštěstí nemusím. ;-)
neregistrovaný "ZZ"
7. 9. 2007 11:50
Re: Čo je špičkový dizajn?
Jaké prvky? Tak začněme třeba na přední části auta. Tvar světel jsou dvakrát vložená světla z RX-8. Velice výrazné lemy blatníků asi taky nevidíš... Má smysl vůbec pokračovat?
neregistrovaný "AG"
7. 9. 2007 12:34
Re: Čo je špičkový dizajn?
Má,výrazné lemy blatníků si dovoluje u svých modelů drze používat povícero automobilek,tvar světel taktéž nevyniká velkou originalitou.Jako celek to ladí,ale je to na Mazdu hodně uniformní,Mondeo se odvázalo nepoměrně více.Tečka.Tak jsem se jenom ptal,kam že se to poděl ten odvážný nadčasový design,kterým původní 626 překypovala a na který první M6 navázala?Tohle je naprosto typický konzervativec,kterými ovšem současní zákazníci Mazdy moc nejsou.Snad prohodit klientelu Mondea a Mazdy?Kostky jsou vrženy...... ;-\
neregistrovaný "ZZ"
7. 9. 2007 12:50
Re: Čo je špičkový dizajn?
Pokud ti tahle nová Mazda přijde jako konzervativní auto, tak máš fakt problém. Ale to jsi už dokázal při tom hledání prvků zoom zoom. Ztráta času se s tebou dál bavit...
neregistrovaný "AG"
7. 9. 2007 13:26
Re: Čo je špičkový dizajn?
Došly argumenty? ;-)
neregistrovaný "robek22"
7. 9. 2007 16:27
Re: Čo je špičkový dizajn?
kto ta nuti kupovat Mazdu??? Ked sa ti nepaci, tak sa vyjadruj len ku koncernovym srackam a taktiez si ich kupuj a uzivaj si ich!
neregistrovaný "AG"
9. 9. 2007 07:06
Re: Čo je špičkový dizajn?
Já v Mazdě jezdím a tahle se mi pro svůj konzervativismus (kopíruje střízlivou evropskou eleganci) právě páči(nejsem příznivec pouťového cosmo-disco designu) .Akorát je to pravý opak toho,co tady všichni japanomilové vždycky oslavovali,což mi přijde přinejmenším úsměvné. :-)
neregistrovaný "Mazdar"
7. 9. 2007 10:18
Re: Čo je špičkový dizajn?
"Zoom zoom se nám tady nějak vytratilo" - s tymto musim bohuzial 100% suhlasit :-(
Avatar - Shr3k
7. 9. 2007 18:25
Re: Čo je špičkový dizajn?
Zoom-zoom není o tom, jak auto vypadá, ale jak auto jede a jaký z toho Vy máte pocit. Více najdete zde [odkaz] , přehrajte si video a pravděpodobně to pochopíte.
neregistrovaný "AG"
9. 9. 2007 05:27
Re: Čo je špičkový dizajn?
Hezké PR video,ale co z toho vyvodit na závěr?Takže z-z jsou i Fordy se společnou platformou?To není o pocitu,ale opravdu dost o vzhledu.Kinetic design Fordu je nyní výraznější a odvážnější a pocity budou totožné,ne-li lepší.Tady M6 myslím za Mondeem zaostává.
Avatar - Shr3k
9. 9. 2007 13:13
Re: Čo je špičkový dizajn?
"Hezké PR video,ale co z toho vyvodit na závěr?Takže z-z jsou i Fordy se společnou platformou?" - Co chcete *konkrétně* slyšet?

Jakékoliv seriózní debaty o automobilovém designu jsou myslím zbytečně, neboť v něm neexistuje žádný "zlatý řez" a každému se holt líbí něco jiného. Stačí se podívat na flamewars u tohoto článku.
neregistrovaný "dejv.el"
7. 9. 2007 15:05
Re: Čo je špičkový dizajn?
tak to je rec jako vino ;-) ... naprostej souhlas...
7. 9. 2007 00:23
Mazda vcera, dnes a zítra....
Joo...tahle Mazda, co jeste vcera vyrabela lacina vozitka pro neznalky, tak tahle Mazda je dnes mnohem dal. Sva designove lacina vozitka pro meganeznalky zacala balit do cim dal agresivnejsich a lacinejsich kabatku, bundicek a pohorek. Co na tom, ze uz zitra budou vypadat jako ze scifi komixu stareho tak dvacet let, dnes se to blyska na slunci tak oslavujme. Paralela se socanem, ktery dnes utrati to, co nevydela ani za rok, je az prilis zrejma. Takze zitra? Zitra zhasnou bodove reflektory showroomu, oprsi vosk pulirovany sikmoockem a na dennim svetle na ulici bude stat lacina maskara s velkymi blatniky...a bude se stydet :-( ...vlastne je mi ji uz ted opravdu lito, protoze mam autaky rad :'-( Po CX7 dalsi zastavka designoveho rychlovlaku jedouciho do pekel...
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "noem"
7. 9. 2007 01:13
Re: Mazda vcera, dnes a zítra....
zalez do svojej Ochcavie alebo Fóbie a drz huby ty asocial!
7. 9. 2007 10:48
Re: Mazda vcera, dnes a zítra....
ani jedno z tech aut neznam :-O ale za huby bych Vás chytnout mohl...apropo...kolik vas je? :-)
neregistrovaný "6mps"
7. 9. 2007 15:02
Re: Mazda vcera, dnes a zítra....
jedno slovo ťa vystihuje-primitív >:-[]
Avatar - skejpa
7. 9. 2007 01:32
Re: Mazda vcera, dnes a zítra....
pochopim ze se ti nelibi jeden model. ale kdyz reknes rovnou i CX-7 tak to uz je moc. dyt CX-7 byla ve vetsine testu oznacena jako nejhezci SUV na svete !!! tohle je prvni recenze na M6 co ctu a zacina to tim ze je nadherna a hezci nez mondeo. neco na tom asi bude a kdyz to nevidis, mel by ses mozna podivat znovu...
7. 9. 2007 10:50
Re: Mazda vcera, dnes a zítra....
na tohle ti odpovi jen cas...a nebude to trvat tak dlouho...facelifty prijdou driv nez majitele sjedou prvni gumy ;-)
neregistrovaný "ZZ"
7. 9. 2007 09:31
Re: Mazda vcera, dnes a zítra....
Měl bys chodit dřív spát. To, cos napsal, je dobrá blitka. Pokud to odráží tvůj skutečný názor, tak jen potvrzuješ svůj chorej mozek :no: "Paralela se socanem", "vosk pulirovany sikmoockem" - možná by ses měl stydět ty :no: :no:
7. 9. 2007 10:47
Re: Mazda vcera, dnes a zítra....
co na to odpovedet?...treba...ahoj dISfunkcni mozku!? :-)
P.S.: Mel bys driv vstavat >:-[]
neregistrovaný "jakub8"
7. 9. 2007 10:11
Re: Mazda vcera, dnes a zítra....
Nesouhlasím s hodnocením designu, ale skvěle napsáno... :yes: :yes: :yes:
7. 9. 2007 10:14
Re: Mazda vcera, dnes a zítra....
Skvěle napsáno a souhlasím i s hodnocením designu. První šestka bylo nádherné auto, tohle se mi na fotkách vůbec, ale vůbec nelíbí....
neregistrovaný "jakub8"
7. 9. 2007 10:38
Re: Mazda vcera, dnes a zítra....
A co jsi říkal podle fotek na nového Civica?
Avatar - Shr3k
7. 9. 2007 12:11
Re: Mazda vcera, dnes a zítra....
Je jasné, že v době kdy vyjela Mazda Xedos 6, Xedos 9 potažmo RX-7 FD, jste ještě chodil do mateřinky a zabýval se stavěním hradů z kostek, takže si na takové události nemůžete pamatovat...
7. 9. 2007 15:22
Re: Mazda vcera, dnes a zítra....
:yes:
neregistrovaný "LS"
8. 9. 2007 08:42
Re: Mazda vcera, dnes a zítra....
Ty jsi mumla viď ? >:D Až vyrosteš, pochopíš. Teda aspoň doufám.
7. 9. 2007 00:44
Trefa do cierneho...
toto sa mazde naozaj podarilo.. skvely obal, ktory vyzera neskutocne a dynamicky aj ked sa auto prave nepohybuje. ale mohli sa troska viac pohrat s interierom... ale aj tak :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JOE_CZ"
7. 9. 2007 00:58
Až na tu masku :-(
Je to skutečně nádhera! Jediné co mi vadí je, že v masce vidím až příliš velkou podobnost s Mitsubishi Lancer :-(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "noem"
7. 9. 2007 01:15
Re: PERFECT !!!!!
vpredu Mitsu, vzadu Lexus ....no a? Aj tak je to skvele auto a chcel by som ho vlastnit! :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Maarty"
7. 9. 2007 01:22
jeden holky, druhej vdolky
Tahle debata může být tak maximálně o tom, jak nová 6 vypadá. A díky bohu se každýmu líbí něco jinýho, jinak by tu bylo jedno auto a hotovo. To naštěstí není pravda, takže .... :-) Spousta lidí mi tu připomíná mojeho bratrance: kupoval lednici a měsíc zkoumal, která žere nejmíň, jakou má záruku a jestli je spolehlivá. A půl roku na to koupil peugeota za 500 000,-, protože se mu líbí :-) :-) :-) Ale dobře, že to tak chodí, jinak by některý automobilky nic neprodaly. A kolik z vás si koupí auto hlavně kvůli tomu, jak se mu líbí??? Já odhaduju, že tak 80%, ale přizná to jen tak 10% !!!!! >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - skejpa
7. 9. 2007 01:35
Re: jeden holky, druhej vdolky
presne. a kdyz nad tim ted tak premyslim tak je vlastne dobre ze tu mame tolik octavkofilů a VWfilů vseobecne. protoze kdyby melo tuhle karu tolik lidi jako ma u nas auto z koncernu, tak uz by to nebylo ono... at si kazdej jezdi cim chce. ja sem rad ze v krasne, spolehlive a neokoukane mazde...
neregistrovaný "Cynik"
7. 9. 2007 11:51
Re: jeden holky, druhej vdolky
"kdyby melo tuhle karu tolik lidi jako ma u nas auto z koncernu, tak uz by to nebylo ono..." Otřesná představa, potkávat tady tenhle template design na každým rohu 8-s
7. 9. 2007 06:26
Mazda, Mazda, Mazdička...
Evidentne sa tu do nej niektorí na prvý pohľad zamilovali. Prvý dojem je naozaj vynikajúci. Obal predáva. Musim ale uznať, že Fordu sa dizajn vydaril lepšie. Mazda zvolila trochu čudný štýl, predná maska je vpredu stiahnutá ako papagájí zobák. Výrazná predná kapota a nízke blatníky na mňa pôsobia "traktoroidne", aj keď to nie je až také výrazné, ako v trojkovom rade. Tvar predných blatníkov akoby trochu odkukali z Hondy Civic. Vystupujúce zadné svetlá mi trochu pripomenuli zadok staršej Omegy. Odhliadnuc od detailov má nová Mazda ako celok zvonku švih aj šmrnc, ale tieto tvary asi nebudú až také trvácne ako u predchádzajúcej generácie, predpokladám, že budú potrebovať omladiť častejšie a výraznejšie ako sme u Mazdy doteraz zvyknutí.
Interiér je o inom. Vnímam ho jednoznačne záporne. Bez štýlu. Nič nehovoriaca zmes tvarov a farieb. Uhladené tvary a harmónia línií z vonkajšieho dizajnu v interiéri nenašli uplatnenie. Plno hrán, lemov, výstupkov. Každý detail je výrazný a rušivý. Niečo podobné ako v novom Mercedese C - výraz povýšený nad eleganciu. Ale v Mercedese aspoň drsnejší interiér nadväzuje na výraznejšie tvary exteriéru. V prípade novej Mazdy 6 je to veľmi nevydarené a beriem to ako výrazné mínus.

Suma sumárum, dizajnovo dosť rozporuplné auto. Ak sa vytiahnu Opel a Volkswagen (snáď ich modely nebudú opäť len ďalším odvarom predchádzajúceho štýlu), bude mať čo robiť, aby sa na ňu nezabudlo. A najmä bude musieť presviedčať kvalitou, technikou a vlastnosťami. Ale to zase, ako vieme, tomuto Japoncovi vôbec nie je cudzie. Uvidíme časom.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Blue Sun
7. 9. 2007 07:34
Re: Mazda, Mazda, Mazdička...
Myslím, že si, Klaudie, můžeš odpovědět sám. Opel Vectra už se na pár fotkách mihl a designově to nebyl velký zázrak. A VW Passat bude opět JEN Passat, vývar původního Passatu s trochou kvasnic, aby auto mírně nakynulo.
7. 9. 2007 08:44
Re: Mazda, Mazda, Mazdička...
Nechaj ma snivat....mozno sa stane aj zazrak. Tiez by som chcel niekedy nemecky dizajn pochvalit. A aj z tohto serveru uz vieme, ze "spy photos" neukaze vsetko - a dizajn robia casto dokonalym detaily, ktore nevidno. ;-)
Avatar - Blue Sun
7. 9. 2007 10:19
Re: Mazda, Mazda, Mazdička...
Ale jo, já bych třeba pochválil Audi za design. Sice jsou si všechna podobná, ale ten design mě oslovuje. Možná tím spojením robustnosti a určité jemnosti, což třeba M-B ani BMW, natož VW neumí. A co Ford, ten nejde pochválit za design? Je přeci také německý.
neregistrovaný "AG"
7. 9. 2007 10:54
Re: Mazda, Mazda, Mazdička...
Zkus si představit,že by jsi linii přední masky nové M6 protáhl až dolů,lehce upravil zadní nárazník a světla-a ejhle....vyjdou krásné čisté,jednoduché a zároveň elegantní linie A6.Ve verzi kombi to platí dvojnásob.Ford samozřejmě pochválit lze,ale ten se v designu ubírá krapet jinou cestou,než strohou střízlivou elegancí.A sem nová M6 dokonale zapadne. ;-)
7. 9. 2007 11:02
Re: Mazda, Mazda, Mazdička...
Iná, alebo nie iná cesta. Pozri sa na predné blatníky novej šestky. Kde som to už videl? Áno, trochu to pripomína Civic. Ale presne tento tvar sa vyskytuje na štúdiách nového Focusa. Tak trochu rozmýšľam, z akého dôvodu tento nový dizajnový prvok nesie Mazda. Alebo sa mýlim?
To blue.sun:Ford je nemecký, to je pravda, ale to by sme tam museli zahrnúť ešte napríklad Porsche, ktoré predsa vyznáva trošku iné línie, hoci mi tiež nie vždy sadnú. Fordovský dizajn by som nenazval typicky nemeckým, hoci je to možno len pocit, predsa len je tam závan z iných smerov, niečo také ako Sierra alebo Focus I, to nie je čiste nemecká škola...
Avatar - Blue Sun
7. 9. 2007 12:55
Re: Mazda, Mazda, Mazdička...
Snažím se, vážně se snažím... ale ne. Stále mi Mazda leze více do Lexe a Audi úplně jinam, protože to je prostě jiný styl. Mazda je hravá, designově úplně jinde. Audi na mě vyzařuje jednoduchost.
7. 9. 2007 08:49
Hezká, ale...
Ano, je hezká, ano, je i líbivá. Ale okouká se ještě dříve než současná generace M6. O té jsem kdysi vážně uvažoval, moc se mi líbila a uznávám japonskou (většinou) kvalitu. Jenže dnes si M6 na ulici už ani nevšimnu, je to jako celkem zajímavý film, který jste už viděli, ale znovu se na něj dívat nebudete, protože už ničím nepřekvapí. Pokud bych měl volit tato M6 nebo Passat - nikdy bych tomu nevěřil, že to napíšu, ale zvolil bych Passat. Že bych stárnul?
Rozbalit vlákno
5
7. 9. 2007 14:29
Re: Hezká, ale...
Zraješ ;-) :yes:
neregistrovaný "Cupakapra"
7. 9. 2007 21:01
Re: Hezká, ale...
spravne sa tomu hovori "starecka demencia" >:D
neregistrovaný "Mazdar"
7. 9. 2007 20:49
Re: Hezká, ale...
NE NE! Nestarnes ... len osprostievas >:-[] A mas tam preklep ... nie Passat ale PRassat >:D
neregistrovaný "LS"
8. 9. 2007 09:29
Re: Hezká, ale...
A Passata si všimneš??? A něčím tě překvapí??? Možná bys to měl přestat hulit :-!
neregistrovaný "pandan"
7. 9. 2007 09:07
nevím, nevím
Ač se mi Mazdy dlouhodobě hodně líbí, dovolím si jít trochu proti proudu. Nevím, zda už to Mazda s tím sportovním duchem trochu nepřehání. První pohled na sedan je pěkný. Ale na to, že je na platformě Mondea se mi zvenku jeví výrazný nepoměr mezi prostorem pro lidi vepředu proti těm vzadu. Na takové plošině lze postavit sedan jako manažerský vůz. Nevím, zda to na sportovní sedan nebude příliš velké a těžké. Pro jakou skupinu zákazníků je vlastně tato řada určena? Taky se mi zdá, že cyklus obnovy modelových řad je dneska až příliš krátký a skok oproti předešlé generaci pak není dost výrazný. A detaily nakonec. Vést dělení mezi kapotou a blatníkem po hraně je technicky velice odvážné. Malé nssávací otvory pod mlhovkami, když celý předek nabírá vzduchu jako vysavač, jsou asi dílem firemního tunera.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ZZ"
7. 9. 2007 09:35
Re: nevím, nevím
Platforma Mondeo? A na jaké platformě jako nové Mondeo, co? >:D :no:
anonym
7. 9. 2007 09:28
ford?
co to píšete o osobitosti mondea, je to šedivé, nevýrazné a nepěkné auto na pohled , fuj, nuda....nikdy
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "saco1"
7. 9. 2007 10:11
Re: ford?
Keď mondeo je šedivé, nevýrazné a nepěkné auto , tak mi prezraď to výstredné, výrazné a krásne auto v tejto triede nech ho bežím kúpiť. :-! dik
neregistrovaný "aaahit"
7. 9. 2007 10:17
Re: ford?
Mazda uspesne vyzira Forda:) Techniku mondea v Mazde? To radeji to mondeo
Avatar - skejpa
7. 9. 2007 10:27
Re: ford?
spis nez technika mondea v mazde bych to videl na podvozek mondea v mazde. ctyrvalcove benzinaky dela mazda ve svem vyvojovem centru v japonsku a tusim ze je prebira od ni i ford... takze s tou technikou pomalu :-)
neregistrovaný "Kenji"
10. 9. 2007 21:50
Re: ford?
Navíc budoucí fiesta,tentokrát bude přebírat od nové Mazdy 2.
neregistrovaný "e)voVIII®"
7. 9. 2007 10:22
Nekompromisne pekne auto
Nekompromisne pekne prepracovane auto no fantázia interier suprovy
vzhlad no commnet :-) z niektorych zaberov sa to jemne taha na mondeo z inych na Lexus ale celkovo hlavne casti su uplne nove takže je to čista mazda kraaasnaa :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Rodrigez"
7. 9. 2007 10:46
Dalsi generace
Stavajici M6 zestarla o generaci. Stavajici zbytek stredni tridy zestarl o 2 generace. Prave predstavena Laguna zestarla o 3 generace :-! Mazda 6 uz neni kralem stredni tridy. Novym kralem je Mazda 6 :-)
Rozbalit vlákno
1
7. 9. 2007 10:58
nova kolekce z trznice
tak tady mame dalsi modelovou kolekci od Mazdy...tentokrat podzim 2007, ale uz na jare 2008 se muzeme tesit na zcela novou, neotrelou, uplne jinou kolekci designovych suntu...a v lete pridjou nove tvary, strihy, barvy...A to je problem MAZDY (i jinych znacek)...zadna tvar a zadny styl, ktery by vydrzel vic nez pul generace vozu, stale hledani novych/lepsich tvaru...a stale neuspesne...paralela se svetem "mody" (ovsem na trznicich) je zrejma. Vyrobit auto je dnes relativne jednoduche, tak proc si nevyzkouset vsechny tvary? 8-s ;-\ :no:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "jutilla"
7. 9. 2007 11:45
Re: nova kolekce z trznice
Tak na jaře přijde nová kolekce šuntů? A bude z Číny, nebo z koncernu? ;-) Měl bys svoji vizi poslat do Hirošimy, protože o ní evidentně nevěděli a proto si dovolili vyrábět vozy celou generaci prakticky bez optického faceliftu. :-) Jak říkáš - vyrobit auto je dnes relativně jednoduché, tak že by jsi nám, neznalým a zaostalým, vyrobil několik tvých vzorů na zakázku? Mohl bys je pak zařadit do kolekce šuntů... ;-)
neregistrovaný "ZZ"
7. 9. 2007 11:54
Re: nova kolekce z trznice
Klid. Podívej se na ty tvoje designové perly v podobě Audi, dej si nohy do lavóru a přestaň tu plkat rasistické výkřiky, chudinko 8-s :no:
7. 9. 2007 14:22
Re: nova kolekce z trznice
Velmi trefné :yes:
neregistrovaný "Coulin"
7. 9. 2007 17:52
Re: nova kolekce z trznice
GTI to auto je opravdu moc hezké... Nes... mne...Vćera si prohlásil,že jsem u Tebe v oblibě-totéž mužu říci o Tobě,ale někdy to fakt pŕe´´´´zene%ś a to je tento případ :no: Srovnávat tohle auto s kncernovými krabicemi-si fakt trapnej... A´t jeVW jakej chce-designově je až úplně vzadu,sterilní,chladnej,bez nápadu. tak PROSíM nesrovnávej auto,které se kupuje jako flotilové auto,šedivé a tuctové s designově velmi povedenými auty a teď nemyslím jen Japonce...
7. 9. 2007 21:27
Re: nova kolekce z trznice
Ze s nim stracas vobec cas, s choruckym VWfilom! :-!
7. 9. 2007 21:25
Re: nova kolekce z trznice
Sak este nam povypravaj nieco ... a nezabudni, ze predosla (teda este stale sucastna) Mazda6 sa vyborne predavala bez vyraznej design zmeny viac ako 5 rokov!!! Trepes, lebo chces len sam seba upokojit, kedze si si vedomy, ze nieco taketo tvoj koncern nikdy nedokaze! Tak sa uz prebud, lebo nie je rok 2002, kedy sa Mazda6 zacala predavat. Ten cas zastal niekde uplne inde ale! :-!
neregistrovaný "LS"
8. 9. 2007 09:31
Re: nova kolekce z trznice
Když je to problém i jiných značek, tak proč to tu vůbec zmiňuješ ?
neregistrovaný "Vose"
7. 9. 2007 11:39
Každému se líbí něco jiného.
Nevím o čem se tady dohadujete. Vždyť každému se líbí něco jiného, proto mají automobilky různé designy. Jestli to je kopie Mondea nebo Lexusu IS, vždyť pokud si to nebudu kupovat, tak mě to nemusí zajímat. Jsem příznivcem japonských aut, ale líbí se mi Alfa, Lancia a i Opel a Ford. Co se týká techniky Mondea a M6, tak benzínové motory přebírá Ford od Mazdy a na podvozku při vývoji se podílely všechny automobilky, které jsou v tom zaintersované. Je zvláštní, že zatím nikdo nepotvrdil, že to bude na podvozku ,,Mondea". Třeba bude mít podvozek ze současné M6 jenom modifikovaný (přední lichoběžníková naprava a vzadu patentovaný víceprvek typu E)
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "ZZ"
7. 9. 2007 11:56
Re: Každému se líbí něco jiného.
K těm podvozkům. Mám info přímo z Mazdy, že to je na vylepšeném podvozku nového Mondea. Málokdo ti ale řekne, že nové Mondeo je na vylepšeném podvozku současné, resp. minulé (prostě první) generace Mazdy 6. Takže o tuhle část zrovna strach nemám. ;-) :yes:
neregistrovaný "Vose"
7. 9. 2007 12:00
Re: Každému se líbí něco jiného.
Jenomže ještě současná M6 má přední lichoběžníkovou nápravu a Mondeo má klasiku, tedy McPhersona. Snad zadní náprava je ze současné M6,tedy myslím.
anonym
7. 9. 2007 12:00
Re: Každému se líbí něco jiného.
mohl bych prosím dostat uspokojivou odpověď na téma které motory přebírá Ford od Mazdy? Díky...
neregistrovaný "Vose"
7. 9. 2007 12:03
Re: Každému se líbí něco jiného.
Přebírá 2,0 a 2,3. Samo, že nastavení si dělá Ford své, ale konstrukce je Mazda.
7. 9. 2007 12:27
Re: Každému se líbí něco jiného.
No, já jsem měl zato, že dvoulitr Fordu o výkonu 107 kW (minulé Mondeo + nynější Focus) patří spolu s 1.8 do rodiny motorů zvané Duratec, které jsou kompletně dílem Fordu. Tyto motory se v Mondeu objevily už s náběhem výroby kencem roku 2000. Jestli ono to náhodou není tak, že motory Ford 2.0 si pouze Mazda 6 a 3 kompletně převzala (je mezi nimi spolupráce, že) a pouze přejmenovala na Mazda MZR...
neregistrovaný "Vose"
7. 9. 2007 13:03
Re: Každému se líbí něco jiného.
Věř tomu, že je Mazda nepřevzala. To by mohla převzít i TDCi a ty taky nepřevzala. Dokonce někdo bylo napsané, že nové mondeo převezme 2,3 z M6 a bude to mít název Duratec HE.
7. 9. 2007 13:12
Re: Každému se líbí něco jiného.
U 2.3 bych tomu možná věřil, pokud to ovšem nebude reinkarnace čtyřválce 2.3 z Galaxy a scorpia 2. Uvidí se podle technických detailů. Ten dvoulitr je ale původně forďácký, Mazda ho poprvé nasadila až asi o 2 roky později než vyjel v předchozím Mondeu.
anonym
7. 9. 2007 13:38
Re: Každému se líbí něco jiného.
Aktuální Zetkový motor Mazdy v objemech 1.8, 2.0 a 2.3 je evolucí původního motoru Mazda B, vyráběného v objemech od 1.3 po 1.8 od roku 1987 v různých modifikacích (SOHC/DOHC).

Ford přestal v roce 2004 vyrábět velké (Zeta) Zetec motory a nahradil je 2.0 a 2.3 od Mazdy, které nazval Duratec.
neregistrovaný "mates"
7. 9. 2007 14:17
Re: Každému se líbí něco jiného.
Tak to jsem mel kdysi ve Focusu jeste echt Forda Zetec 2.0 :-)
7. 9. 2007 14:44
Re: Každému se líbí něco jiného.
je to možné, jenom jsem spekuloval, zatím jsem po tom nepátral. Samotného mě ale začalo zajímat jak to vlastně je, pro jistotu si to ověřím...
Avatar - Shr3k
7. 9. 2007 18:28
Re: Každému se líbí něco jiného.
Je to nejen možné, ale je to 100% jistota. ;-)
neregistrovaný "mates"
7. 9. 2007 14:16
Re: Každému se líbí něco jiného.
Mel jsem stejny dojem, proto jsem se nize ptal.
Avatar - skejpa
7. 9. 2007 19:55
Re: Každému se líbí něco jiného.
kdepak, mazda se primo specializuje na ctyrvalcove benzinaky (vysokoobjemove jako 2,0 atd). Ford je pote prebira a vsimnete si ze ma vetsinou cca o 1 KW min nebo tak nejak. Proc by taky ford ty benzinaky delal kdyz ma mazda na to specializovane vyspele stredisko...
neregistrovaný "mates"
7. 9. 2007 12:11
Re: Každému se líbí něco jiného.
Neni to nahodou tak, ze prave Mazda ma svoje motory, ktere Ford nepouziva? Ptam se, neni to tvrzeni. ;-)
neregistrovaný "Vose"
7. 9. 2007 12:14
Re: Každému se líbí něco jiného.
Benzínové motory 2,0 a 2,3 jsou konstrukce Mazda a Ford je používá v novém i předchozím Mondeu. V předchozím používá jenom ten 2,0. 2,3 motor v novém příjde později.
neregistrovaný "mates"
7. 9. 2007 13:36
Re: Každému se líbí něco jiného.
Ten 2.0 je i ve Focusu?
neregistrovaný "LCS"
7. 9. 2007 12:34
podsvícení přístrojů
Tento styl by se hodil spíše na zeď laciného bordelu, než do moderního auta. Nicméně zbytek interiéru, jako i exteriér je velice povedený :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "krchov"
7. 9. 2007 13:54
nádhera
hmm, samí borci tu píšou :-! a nejlepší příspěvky mají ti, co v japoncovi nikdy neseděli >:D
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mates"
7. 9. 2007 14:19
Re: nádhera
Treba lezeli aspon pod Japonkou nebo na Japonce >:-[]
neregistrovaný "bobek11"
7. 9. 2007 16:04
Re: nádhera
heh....keby sedeli, tak okamzite zahodia tie svoje koncernove sunky sedlacvágn a škodlivka a hned objednavaji JAPONCA ;-)
neregistrovaný "eso rymr"
7. 9. 2007 14:06
wow
hezci nez 406 coupe! neveril jsem, ze to je mozny! :yes:
Rozbalit vlákno
1
7. 9. 2007 14:14
Re: Konzervatívny dizaj?
Toto je konzervatívny dizajn? Podľa mňa je to presne v štýle starej M6. Konzervatívny dizajn má podľa mňa staré Mondeo. Preto stále nevyzerá zastaralo. Nové Mondeo aj M6 sa podľa mňa rýchlo "okuká" a výjde z módy. Aj keď na prvý pohľad vyzrajú obe autá pekne podľa mňa. Neviem ani ktoré dnešné auto je škaredé. S vínimkou niektorých amerík a zadnej časti Passata sedan. Dokonca aj Audi už začalo robiť celkom vzhľadné autá. Nová A4 mi pripadá že bude v rovnakom štýle ako Mondeo a M6.
neregistrovaný "dejv.el"
7. 9. 2007 14:53
Sterac u hatche
Sedanu davam 1*, tam nemam co vytknout, akorat u hatchbacku 1- za ten zadni "divnej sterac" ala soucasna generace, prijde mi to jako pest na oko. Dalo se to vyresit urcite lepe, napr. mensi horizontalni sterac ala dvojkova octavka...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Vose"
7. 9. 2007 14:59
Re: Sterac u hatche
Vůbec mi nevadí, zvykl jsem si. Mám ho jak u Mazdy 626, tak i Mazdy 6. Je to o zvyku.
neregistrovaný "dejv.el"
7. 9. 2007 18:49
Re: Sterac u hatche
Tak jasne ze zvyknout se da na vsechno, ale proc to delat, kdyz to slo vyresit lip ;-) Mne osobne to kazdopadne prijde jako dost nestastne vyresenej detail po designove strance, nemuzu si pomoct...
7. 9. 2007 15:05
KUKUČ
Co čelní pohled? Co tvář auta? Snímek 9 a 10. Co ty na to? Já podobné pohnutí naposledy zažil zde, mrkni na třetí snímek - [odkaz]
Rozbalit vlákno
16
7. 9. 2007 16:51
Re: KUKUČ
>:D teda Ty tomu klukovi nadáš pokoj. Hele, GTI, dovedeš si představit, že Tě tohle auto krouhne driftem někde v horách? [odkaz] To bys myslím odstavil auto ke krajnici a dal bysis desetkrát zdrávas >:D
neregistrovaný "zezulka"
7. 9. 2007 17:15
Re: KUKUČ
GTI udajne vlastni stareho, buraneho Golfa so stocenym tachometrom xixixi , takze sa nediv, ze jeho nazory su plne frustracie zo vsetkeho, co si on nemoze kupit. On by velmi rad jazdil na Honde, Mazde, Toyote .....ibaze nema na to >:D
tak len zavidi a ohovara (pomluva)
7. 9. 2007 17:21
Re: KUKUČ
Aha, děkuju za vysvětlení. Konečně to vím. A ty jezdíš čím?
neregistrovaný "zezulka"
7. 9. 2007 17:24
Re: KUKUČ
Honda Accord :yes: ale ked budem mudrejsi, kupim si Octaviu >:D >:D >:D >:D >:D
7. 9. 2007 17:25
Re: KUKUČ
Aha, tak to už jsi velkej kluk viď
neregistrovaný "zezulka"
7. 9. 2007 17:25
Re: KUKUČ
Honda Accord
7. 9. 2007 17:26
Re: KUKUČ
Ještě nám řekni rok výroby, ať jsme v obraze dokonale
neregistrovaný "zezulka"
7. 9. 2007 17:27
Re: KUKUČ
2007
7. 9. 2007 17:31
Re: KUKUČ
No tak to máš potom rozhodně nárok na to co píšeš. Protože je jasný, že když máš úplně nový auto, tak jsi lepší, než kdokoli jinej. Hele, a ještě nám pověz, je to 1:17 nebo 1:43?
7. 9. 2007 17:33
Re: KUKUČ
Mimochodem, ta čtrnáctka Auris na moje auto nevypadá moc jako Accord
7. 9. 2007 17:35
Re: KUKUČ
Uznávám, nečetl jsem to dál. OK, máš Accord, ale co. I kdyby měl GTI 20 let starýho Golfa, je to přece buřt. Nebudem se hádat. Mně se ta mazda nelíbí. Accord jo - mezi náma.
Avatar - "Brňák"
7. 9. 2007 19:25
Re: KUKUČ
Na co si tady hraješ ty machýrku. Seš "ochranka" toho šaška? Si hoď sprchu a vytři se froté ručníkem.
7. 9. 2007 21:36
Re: KUKUČ
>:D >:D >:D :yes: Jooo Brnaci nikdy nesklamu >:D
7. 9. 2007 21:00
Re: KUKUČ
>:D To bych se pověsil na první hrušce... >:D ;-)
neregistrovaný "Coulin"
8. 9. 2007 08:40
Re: KUKUČ
Hledej provaz >:D >:-[] nebo si vem klíňák ze své káry... >:D >:D >:D
neregistrovaný "fz"
7. 9. 2007 15:42
.
Je velmi komicke sledovat, ako tu urciti jedinci nedokazu stravit skutocnost, ze Mazda prisla s velmi podarenym vzhladom. Ten kombik je chrumkavy :-)
Rozbalit vlákno
3
7. 9. 2007 21:37
Re: .
Ten kombik je sexy!!! :-! Zase bude najkrajsi v danej trieda, tak ako tomu bolo aj doteraz! :yes:
Avatar - Ruffi
8. 9. 2007 10:52
Re: .
Je tu este Alfa 159 SW ;-)
8. 9. 2007 11:50
Re: .
Tak to ano! Alfa 159 je krasny voz ... obavam sa vsak kvality ;-\
neregistrovaný "df"
7. 9. 2007 16:23
tak a mondeo je v pr.... , ta bílá je nejlepší
tak tak
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "peter9"
7. 9. 2007 16:55
Re: tak a mondeo je v pr.... , ta bílá je nejlepší
Mondeo nie a ani FORD nie je v *, preco? Podla mna ma Ford skvele auta a v polednej dobe aj Taliani a Francuzi. K tomu sa pridavaju korejci a samozrejme japonci utocia tiez. Sucasne predajne statistiky za rok 2006:
Skoda SVK - 18,9 perc.
Skoda CZ - 22,6 perc.
...takze ten predaj klesa a klesa a klesa......a manageri Skody to citia a tak rychlo zacinaju utocit na obrovky cinsky trh, kde este maju sancu zachranit svoje predajne plany >:D >:D >:D >:D Amerika a Europa im tie "skvosty" nechce, takze sup cinanom namiesto byciklov >:D >:D >:D
neregistrovaný "samuel"
7. 9. 2007 22:09
Re: tak a mondeo je v pr.... , ta bílá je nejlepší
cesko-slovensko je nepodstatny trh, dolezite su velke krajiny ako GB kde sa preda 60tisic skodoviek alebo nemecko 90tisic- tretie najpredavanejsie zahranicne auto! Skodovke sa dari v celej zapadnej EU, pred par rokmi predavala rocne 150tisic aut, dneska uz 500tisic!! a do roku 2012 chce VW cez skodovku predavat milion aut.
neregistrovaný "peter9"
7. 9. 2007 16:38
Mazda je skvela !!!
Nadherne auto, ale Mazda vzdy mala pekne auta, posledna 3-ka, 6-ka a nova 2-ka su nadherne auta, ktore maju dokonaly design. Koncern sa moze schovat za velky mur a tam rozjimat o nudnom, skaredom a desat rokov rovnakom designe. Nikdy nespravili nic pekne a tazko niekedy koncern spravi. Koncernovy design je daleko za Mercedesom, BMW, Renaultom Citroenom, Peugeotom, Alfou, Fiatom, Mazdou, Toyotou, Mitsubishi a Nissanom. Dokonca uz aj KIA a Hyundai robia kraji a pritazlivejsi design.
Tato Mazda je jednoducho skvela a ked k tomu priratame uzitkove a jazdne vlastnosti a spolahlivost ....tak mi ostava len povedat, ze SPICKA :yes: :yes: :yes: :yes:
Koncernove skatule su neustale v servise, su hnusne az odporne!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "tommy.xy"
7. 9. 2007 21:07
Re: Mazda je skvela !!!
Proste napis "VW me s*re" a ulev si. Mozna by redakce mohla zauvazovat o vytvoreni vzdy dvou diskuzi prod clanky. V jedne by se plivalo na VW a v druhe, te mensi, by byl ten zbytek. :-)
7. 9. 2007 21:24
Re: Mazda je skvela !!!
>:D :yes: :yes:
neregistrovaný "zezulka"
8. 9. 2007 01:46
Re: Mazda je skvela !!!
[odkaz]
;-)
neregistrovaný "...."
7. 9. 2007 17:09
GTI mi dal zmazat prispevok :-)
GTI, dik za zmazanie mojho prispevku. Bol plny vulgarnosti, to ano! Ale to nic nemni na veci, ze nemas o autach sajnu, pretoze ten kto ta pozna, mi prezradil, ze jazdis na starom, buranom Golfe, ktory ma stocene tacho .....uz ked ho viezli z vonku mal najezdene 380 000 km >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Japonca si videl ak tak na auto.cz ;-) v japoncovi si sa este neviezol a ani nikdy nebudes. Nezmozes sa totiz na japonca!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "omm"
7. 9. 2007 21:29
Re: GTI mi dal zmazat prispevok :-)
:-| :no: :no: :no:
Avatar - skejpa
7. 9. 2007 23:48
Re: GTI mi dal zmazat prispevok :-)
s GTI taky nesouhlasim. nova M6 je nadherna ve vsech smerech. ale nemusime tu preci delat osobni narazky, to preci do diskuze nepatri... ;-\
neregistrovaný "zezulka"
8. 9. 2007 01:49
Re: GTI je extra trieda!!!!!!!
:yes:
Avatar - skejpa
8. 9. 2007 02:44
Re: GTI je extra trieda!!!!!!!
no dobre. nekdy sou zapotrebi i ty narazky >:D ale nesmi se to prehanet :-)
8. 9. 2007 14:23
Mondeo celkove....
...a vzadu Lexus.Vyborny.Tim me trochu zklamali,protoze jinak bych to oznacil za povedenejsi vozidlo,nez jakym je prave Mondeo.Druhy,,zklamani"jsem zhledl v interieru.Tak horni,,kaple"je az moc proflaknuta z ostatnich modelu Mazdy.Ale stale-de to.
Rozbalit vlákno
0
anonym
8. 9. 2007 22:51
Franz
jé to je ale krásnej dizajn to bude ale určitě perfektní auto, to je vidět na první pohled, takové si chci koupit, ale nejdřív si budu muset koupit do něho na sebe v asijské tržnici nové tepláky a boty ať jsem in ne? >:D
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "michael_von_kokt_fávééééé"
9. 9. 2007 10:20
Re: Franz
Chudak, ty si nekupis nic! Zalez do svojej ojazdenej Fóbie alebo Ochcávie a drz hubu!
neregistrovaný "Mazdar"
12. 9. 2007 11:20
Re: Franz
Aha ludia! Pozrite! ... IDIOT! >:D
anonym
10. 9. 2007 13:41
... no
... no, myslim, ze je to omnoho lepsie ako lacelift poslednej generacie Mazdy 6 ...
Rozbalit vlákno
0
10. 9. 2007 14:00
... no
... suhlas ...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Shr3k
11. 9. 2007 12:24
Technické údaje
Technické údaje najdete tady: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
anonym
19. 9. 2007 22:24
ujde
ujde, ale stříbrná Oktávka TDI je stříbrná Oktávka TDI, to mi nikdo nerozmluví!!!!
Rozbalit vlákno
0
anonym
21. 1. 2008 10:14
martin
zdravim :-( >:D 8-s :no:
Rozbalit vlákno
0