Nová řada 68: Povrchová úprava vozidel, technologie, legislativa

 

Série laků Glasurit určených pro užitková vozidla obdržela řadu inovací. Na úvod prozradíme například vyšší kryvost a odolnost vůči poškrábání.

Společnost Toplac, která má zastoupení firmy Glasurit pro Česko i Slovensko, uvedla na trh nový produkt. Motto „Dobré není nikdy dost dobré, aby to nemohlo být ještě lepší“ vyjadřuje nová řada Glasurit 68, která je určena pro lakování užitkových a nákladních vozidel. Firma Glasurit potvrzuje své vedoucí postavení na trhu a přenáší tím výsledky nejnovějších výzkumů do praxe.

Do prvovýroby i pro opravy

Výhody systému Glasurit oceňují nejen autoopravárenské podniky, ale také celá řada výrobců, kteří používají laky Glasurit řady 68 na své autobusy, kontejnery, kabiny, letadla, podvozky a celou řadu dalších výrobků, s kterými se můžeme setkat v každodenním životě. Nové technologie a postupy umožňují zachovat všechny výhody předchozích produktů, na které jsou lakýrníci zvyklí. Navíc dochází ke zlepšení mnoha parametrů jako vyšší kryvosti, více lesku a tvrdšího povrchu. Ten je samozřejmě odolnější proti škrábancům. To jsou výhody pro majitele užitkového vozidla či autobusu nalakovaných Glasuritem 68. Lakovna z nových materiálů těží ekonomicky díky nižší spotřebě materiálu při stejné kryvosti, což přináší kratší čas zpracování a zkrácenou dobu schnutí.

Jediný krok

Kompletní lakování probíhá pouze v jednom taktu. Po krátkém zaprášení je možné ihned lakovat. To znamená o 30 % menší spotřebu materiálu a o třicet procent rychlejší zpracování. Také doba schnutí byla podstatným způsobem zkrácena. Na vysušení laků Glasurit řady 68 stačí při 60 °C pouze 30 minut. Tím je zaručena 30% úspora energie proti běžným lakům.

Při lakování nákladních vozidel, autobusů a dodávkových automobilů produkty Glasurit řady 68 uspoří lakýrníci nejen čas a materiál, ale navíc se mohou pochlubit mimořádnými výsledky. V přímém srovnání s běžnými produkty se Ř68 odlišuje nejen ve všech zásadních parametrech, ale navíc Glasurit splňuje normy VOC.

Efektivnější bez dalších nároků

Díky minimální spotřebě rozpouštědel je Glasurit nejen ekologický, ale díky neustálému vývoji v laboratořích BASF v německém Münsteru je orientován na budoucnost a tzv. požadavek eko-efektivnosti. Moderní výrobky budoucnosti musejí být nejen ekologické, ale mají splňovat nejnáročnější požadavky uživatelů v oblasti spotřeby a výsledné kvality lakování.

Práce s Glasuritem řady 68 je z pohledu lakovny velmi snadná a bezproblémová. Dílna nemusí investovat žádné prostředky do nové technologie. Laky Glasurit lze aplikovat všemi běžnými používanými technologiemi. Lakýrníci navíc dostávají do rukou výborný profesionální nástroj pro efektivní koloristiku Color-Truck-Guide, který obsahuje informace o sériových odstínech všech předních producentů. Tato užitečná pomůcka velmi zjednodušuje a urychluje vyhledání správného odstínu daného výrobce a následné namíchání požadovaného laku pro opravu.

Podpora školením

A jak bývá u renomovaných německých výrobců zvykem, za kvalitním produktem stojí propracovaný systém školení a podpory. Díky tomu se mohou lakýrníci i majitelé lakoven spolehnout nejen na kvalitní autoopravárenský systém Glasurit, ale také na dokonalou technickou podporu přímo na místě. Pro lakovny připravuje Glasurit a jeho český zástupce společnost Toplac celou řadu školení, které jsou určeny jak začátečníkům, tak pokročilým uživatelům. V případě přání je možné připravit individuální kurz, který zohlední potřeby lakovny a specifický druh zakázek s různými postupy.

Rallye Dakar 2018
Spolupracujeme s TipCars.com
Komentář Roberta Maleckého: Mobilizace verze 2018 Komentář Roberta Maleckého: Mobilizace verze 2018

Hnutí ANO mobilizuje své voliče. Volte Zemana, burcuje. A…

Stíhání Babiše s Faltýnkem došlo k dalšímu mezikroku Stíhání Babiše s Faltýnkem došlo k dalšímu mezikroku

Státní zástupce obdržel od policie vyrozumění Sněmovny o…

 

Štítky Profi

 







Doporučujeme
Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Na evropský trh má zamířit nová Dacia! Pick-up odvozený od Dusteru Na evropský trh má zamířit nová Dacia! Pick-up odvozený od Dusteru

Také evropští zákazníci se údajně dočkají pick-upu…

Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné…

 





 
Překvapivý výsledek velkého testu pneumatik: Na suchu je lepší sjetá guma! Ale…

Překvapivý výsledek velkého testu pneumatik: Na suchu je lepší sjetá guma! Ale…

Dnes 08:00

Exkluzivní test kolegů z Auto Bildu ukazuje, že nová pneumatika nemusí fungovat nejlépe za všech podmínek. Jak se liší vlastnosti obutí s hloubkou dezénu osm, čtyři a dva milimetry?




Blesk.cz

První „bitva“ Zeman vs. Drahoš: Ostré přestřelky kandidátů i rozohněné publikum

První „bitva“ Zeman vs. Drahoš: Ostré přestřelky…

Televize Prima vysílala z pražského karlínského divadla první prezidentský duel mezi Milošem Zeman a Jiřím…

„Když to bude černoch, střílejte,“ školil šéf policie nováčky. Amerika je v šoku

„Když to bude černoch, střílejte,“ školil šéf…

Americkou veřejnost šokoval případ policejního šéfa z Kentucky Todda Shawa (50), který své svěřence nabádal…

 

iSport.cz

Hokej na ZOH 2018: Kdy hrají Češi, Kanada a další favorité?

Hokej na ZOH 2018: Kdy hrají Češi, Kanada a další favorité?

Hokej na olympijských hrách v Pchjongčchangu bude jednou z nejsledovanějších disciplín, i když na ZOH 2018 po…

Alexis nelhal, odmala fandí United. Mchitarjan (ne)vzal jeho sedmičku

Alexis nelhal, odmala fandí United. Mchitarjan…

Vždycky jsem chtěl hrát za váš klub, je to můj sen od dětství... Hloupá PR fráze, která je nutným zlem každého…

 

Reflex.cz

Zeman byl v prvním duelu lepší, Drahoš ho ustál. A celá debata byla naprosto k ničemu

Zeman byl v prvním duelu lepší, Drahoš ho ustál. A…

Primě se duel prezidentských kandidátů nevyvedl. To je základní dojem z jejich prvního opravdového střetu. Miloš…

Proč volíme prezidenta ve dvou kolech? Jednokolový systém vyvolal mocenské převraty, říká Pečinka

Proč volíme prezidenta ve dvou kolech? Jednokolový…

V dvoukolové volbě může být v prvním kole zvolen jen ten, kdo získá více než 50 % hlasů. Když nikdo takový není,…