Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nová řada 68: Povrchová úprava vozidel, technologie, legislativa

AutoProfi
Diskuze (3)
Série laků Glasurit určených pro užitková vozidla obdržela řadu inovací. Na úvod prozradíme například vyšší kryvost a odolnost vůči poškrábání.

Společnost Toplac, která má zastoupení firmy Glasurit pro Česko i Slovensko, uvedla na trh nový produkt. Motto „Dobré není nikdy dost dobré, aby to nemohlo být ještě lepší“ vyjadřuje nová řada Glasurit 68, která je určena pro lakování užitkových a nákladních vozidel. Firma Glasurit potvrzuje své vedoucí postavení na trhu a přenáší tím výsledky nejnovějších výzkumů do praxe.

Do prvovýroby i pro opravy

Výhody systému Glasurit oceňují nejen autoopravárenské podniky, ale také celá řada výrobců, kteří používají laky Glasurit řady 68 na své autobusy, kontejnery, kabiny, letadla, podvozky a celou řadu dalších výrobků, s kterými se můžeme setkat v každodenním životě. Nové technologie a postupy umožňují zachovat všechny výhody předchozích produktů, na které jsou lakýrníci zvyklí. Navíc dochází ke zlepšení mnoha parametrů jako vyšší kryvosti, více lesku a tvrdšího povrchu. Ten je samozřejmě odolnější proti škrábancům. To jsou výhody pro majitele užitkového vozidla či autobusu nalakovaných Glasuritem 68. Lakovna z nových materiálů těží ekonomicky díky nižší spotřebě materiálu při stejné kryvosti, což přináší kratší čas zpracování a zkrácenou dobu schnutí.

Jediný krok

Kompletní lakování probíhá pouze v jednom taktu. Po krátkém zaprášení je možné ihned lakovat. To znamená o 30 % menší spotřebu materiálu a o třicet procent rychlejší zpracování. Také doba schnutí byla podstatným způsobem zkrácena. Na vysušení laků Glasurit řady 68 stačí při 60 °C pouze 30 minut. Tím je zaručena 30% úspora energie proti běžným lakům.

Při lakování nákladních vozidel, autobusů a dodávkových automobilů produkty Glasurit řady 68 uspoří lakýrníci nejen čas a materiál, ale navíc se mohou pochlubit mimořádnými výsledky. V přímém srovnání s běžnými produkty se Ř68 odlišuje nejen ve všech zásadních parametrech, ale navíc Glasurit splňuje normy VOC.

Efektivnější bez dalších nároků

Díky minimální spotřebě rozpouštědel je Glasurit nejen ekologický, ale díky neustálému vývoji v laboratořích BASF v německém Münsteru je orientován na budoucnost a tzv. požadavek eko-efektivnosti. Moderní výrobky budoucnosti musejí být nejen ekologické, ale mají splňovat nejnáročnější požadavky uživatelů v oblasti spotřeby a výsledné kvality lakování.

Práce s Glasuritem řady 68 je z pohledu lakovny velmi snadná a bezproblémová. Dílna nemusí investovat žádné prostředky do nové technologie. Laky Glasurit lze aplikovat všemi běžnými používanými technologiemi. Lakýrníci navíc dostávají do rukou výborný profesionální nástroj pro efektivní koloristiku Color-Truck-Guide, který obsahuje informace o sériových odstínech všech předních producentů. Tato užitečná pomůcka velmi zjednodušuje a urychluje vyhledání správného odstínu daného výrobce a následné namíchání požadovaného laku pro opravu.

Podpora školením

A jak bývá u renomovaných německých výrobců zvykem, za kvalitním produktem stojí propracovaný systém školení a podpory. Díky tomu se mohou lakýrníci i majitelé lakoven spolehnout nejen na kvalitní autoopravárenský systém Glasurit, ale také na dokonalou technickou podporu přímo na místě. Pro lakovny připravuje Glasurit a jeho český zástupce společnost Toplac celou řadu školení, které jsou určeny jak začátečníkům, tak pokročilým uživatelům. V případě přání je možné připravit individuální kurz, který zohlední potřeby lakovny a specifický druh zakázek s různými postupy.

AutoProfi
Diskuze (3)
14. 5. 2020 19:21
Povrchová úprava
Já pracuji jako automechanik, takže při práci využívám trochu jinou povrchovou úpravu a to konkrétně polytetrafluoretylen z https://www.technicoat.cz/…uoroplasty-ptfe/ . Díky němu dáváme do aut součástky, které jsou odolné proti korozi, takže je jejich životnost výrazně prodloužená.
1. 9. 2013 12:17
Komerční sdělení
U článku postrádám označení "Komerční sdělení"....