Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Škoda Fabia Combi: Nebude na trhu sama (stručné srovnání s konkurencí)

První generace Škody Fabia Combi soupeřila prakticky jen s Peugeotem 206SW a na počátku výroby také s Kiou Rio. V roce 2007 se však představují hned 3 zbrusu nová kombi, odvozená z hatchbacků třídy malých vozů.
Zpět na článek
14. 8. 2007 13:13
neregistrovaný "ironlionzion"
14. 8. 2007 13:32
neregistrovaný "Ondra"
14. 8. 2007 14:13
neregistrovaný "Tomm"
14. 8. 2007 14:47
neregistrovaný "palo"
14. 8. 2007 15:39
neregistrovaný "Tomm"
14. 8. 2007 14:09
anonym
14. 8. 2007 14:24
neregistrovaný "Tomm"
14. 8. 2007 14:56
neregistrovaný "dochtor"
14. 8. 2007 15:31
neregistrovaný "Tomm"
14. 8. 2007 16:41
neregistrovaný "dochtor"
15. 8. 2007 12:06
neregistrovaný "commander"
15. 8. 2007 14:11
neregistrovaný "DT"
14. 8. 2007 14:18
neregistrovaný "1.4TSI"
14. 8. 2007 14:22
14. 8. 2007 14:28
neregistrovaný "Tomm"
14. 8. 2007 14:57
neregistrovaný "Mrkev"
14. 8. 2007 16:22
neregistrovaný ">:-[]"
15. 8. 2007 14:22
neregistrovaný "DT"
16. 8. 2007 15:05
neregistrovaný "e"
14. 8. 2007 16:43
14. 8. 2007 21:17
neregistrovaný "petrt"
14. 8. 2007 23:24
anonym
15. 8. 2007 06:41
neregistrovaný "1.4TSI"
15. 8. 2007 09:18
anonym
15. 8. 2007 09:27
neregistrovaný "1.4TSI"
15. 8. 2007 16:34
neregistrovaný "petrt"
15. 8. 2007 21:37
neregistrovaný "1.4TSI"
15. 8. 2007 23:14
anonym
16. 8. 2007 13:49
neregistrovaný "1.4TSI"
13. 11. 2007 17:32
anonym
16. 8. 2007 16:37
neregistrovaný "petrt"
16. 8. 2007 21:28
neregistrovaný "Emel"
15. 8. 2007 01:00
15. 8. 2007 07:54
neregistrovaný "astros"
15. 8. 2007 07:58
neregistrovaný "astros"
15. 8. 2007 09:23
15. 8. 2007 11:59
15. 8. 2007 14:38
neregistrovaný "DT"
15. 8. 2007 15:12
15. 8. 2007 17:31
16. 8. 2007 22:44
neregistrovaný "blue cafe"
16. 8. 2007 13:13
neregistrovaný "GOES"
16. 8. 2007 13:42
neregistrovaný "Peto02"
16. 8. 2007 14:01
neregistrovaný "Seremed"
16. 8. 2007 15:16
anonym
16. 8. 2007 15:52
neregistrovaný "Tomm"
16. 8. 2007 16:33
neregistrovaný "petrt"
13. 11. 2007 17:38
anonym
16. 8. 2007 16:39
anonym
16. 8. 2007 16:43
anonym
13. 11. 2007 17:42
anonym
17. 8. 2007 13:56
anonym
16. 8. 2007 18:55
neregistrovaný "almond"
16. 8. 2007 19:34
anonym
13. 11. 2007 17:47
anonym
17. 8. 2007 15:34
neregistrovaný "paja"
18. 8. 2007 00:27
neregistrovaný "Marek"
28. 8. 2007 15:32
neregistrovaný "Martin"
1. 9. 2007 11:25
neregistrovaný "peter"
5. 11. 2007 13:39
neregistrovaný "vaasaa"
13. 11. 2007 17:59
anonym
24. 11. 2007 17:02
neregistrovaný "lfůdkfkl"
24. 11. 2007 16:59
neregistrovaný "kkhk"
7. 2. 2008 20:33
neregistrovaný "Milos10"
neregistrovaný "ironlionzion"
14. 8. 2007 13:13
šířka 207
Peugeout o více než 10 cm širší než FII, to už je o třídu pohodlnější svezení.
Rozbalit vlákno
13
14. 8. 2007 13:26
Re: šířka 207
Rozhodující je šířka vozu v interiéru, tedy dostatečné využití obestavěného prostoru. Porovnávat vnější šířku může dost zkreslovat. Vnitřní šířka 207 vpředu/vzadu 1430/1380, Fabia 2 1370/1370, čísla jsou u hatchbacku.
neregistrovaný "Ondra"
14. 8. 2007 13:32
Re: šířka 207
Jistě. Vnější šířku lze spotřebovat na komfort posádky a její bezpečnost. To, co se spotřebuje na tloušťku dveří, není o moc hůře investovaný prostor než ten, který zbyde uvnitř...
neregistrovaný "Tomm"
14. 8. 2007 14:13
Re: šířka 207
Pohledem Tvé logiky, by měl být P207 při bočním nárazu bezpečnější. Tak proč tomu tak dle EuroNCAP není :-! Že by to nemělo až takový vliv...???
neregistrovaný "palo"
14. 8. 2007 14:47
Re: šířka 207
Pretože treba brať do úvahy strechu novej fábie a hrúbku plechu z ktorého je vyrobená... Takže bočný náraz je určite lepsí u oboch francúzov ako u fabky a to že pri omotaní auta o stĺp má malinko lepšie hodnotenie je na pousmiatie, pretože najčastejsí náraz je z boku a hlavne z predu a tam stráca na fábia celej čiare... Hold stará konštrukcia v novom kabáte a tá strecha to moc nezachráni.
neregistrovaný "Tomm"
14. 8. 2007 15:39
Re: šířka 207
No právě že boční náraz není u P207 lepší... Takže to co tady řešíme, že větší vnější šířka znamená větší bezpečnost při bočním nárazu je nesmysl.
anonym
14. 8. 2007 14:09
Re: šířka 207
:yes:
...s razvorom je to podobne
neregistrovaný "Tomm"
14. 8. 2007 14:24
Re: šířka 207
Je mi to záhadou, ale asi jsou hoši ze škodovky šikulové. Měl jsem možnost zůčastnit se srovnávacích jízd vozů této kategorie a i přes nejmenší šířku a krátký rozvor je v autě dostatek místa - samozřejmě v rámci třídy. Tři chlapy si vzadu nesednou ani ve Fabce ani v Corse nebo Cliu nebo v P207, k tomu asi ani tyto vozy nejsou určené. Vpředu jsem třeba u zmíněné P207 neustále narážel lokty do loktů spolujezdce, což se mi u jiného vozu nestalo. U Fabky je vidět, že auto nemusí být kilometr široké aby se v něm pohodlně usadili čtyři lidi a aby auto ještě navíc nabídlo druhý největší kufr po C3...
neregistrovaný "dochtor"
14. 8. 2007 14:56
Re: šířka 207
Podla tejto logiky by sa dalo napísať:
"XXX litrov batožinového priestoru je pre štyroch cestujúcich akurát dosť!"

Keď je niečo najmenšie, tak je to najmenšie. Môže to byť príjemné, sympatické a možno aj dostačujúce ale stále to bude NAJMENŠIE.
neregistrovaný "Tomm"
14. 8. 2007 15:31
Re: šířka 207
Nejdřív osobně vyzkoušej a pak hodnoť. Pokud má fabka nejmenší šířku, tak se bavíme o vnější šířce vozidla, která nemusí nutně zanemnat a zjevně neznamená nejmenší šířku uvnitř. Zrovna tak rozvor. Podívej na rozvor O2 a přitom má jeden z největších prostorů na zadních sedadlech v nižší střední. Takže pokud je něco zvenku nejmenší (což fabka není), tak to nemusí být uvnitř nejmenší (což fabka rozhodně není). Rozumíme si???
neregistrovaný "dochtor"
14. 8. 2007 16:41
Re: šířka 207
Rozumíme :-) FII naozaj nie je vnútri tak úzka ako by sa zvonku zdalo ale aj tak je zrejme užšia ako konkurenti.
V O2 už som sa viezol a nadšený som nebol. Možno v ďalšej generácii sa vyrovná 10-ročnej Mazde 323... Odkiaľ prosím máš, že O2 má jeden z najväčších priestorov na zadných sedadlách? resp. kto sú tí horší?
14. 8. 2007 17:19
Re: šířka 207
Rozvor nemá příliš vliv na prostornost v podélném směru. Důležité je umístění zadních sedadel. Fiat Bravo má rozvor 2600 a jeho podélný prostor vzadu min/max je 620 / 830, O2 má rozvor 2578 její podélný prostor vzadu je 820 / 910.
neregistrovaný "commander"
15. 8. 2007 12:06
Re: šířka 207
Samozřejmě, že záleží na přístupu konstruktérů a požadavků na výsledek díla. Taky chápu, že při pohledu na číslo s objemem kufru chalupáři jásají, ale rodinné auto z fabie nikdy neuděláš. Nakonec zvláště českým chalupářům může plně vyhovět leda kamion.
Pokud jde o vnitřní šířku, tak i přestože je výsledek méně propastný než je tomu zvnějšku, dost často pomůže i několik cm. Fabií je všude kolem dost, něco jsem se s ní najezdil a že by v ní bylo místa na rozdávání... ;-)
neregistrovaný "DT"
15. 8. 2007 14:11
Re: šířka 207
Nejširší místo na karoserii vozu bývá většinou na vrcholu výkroje kola na předním blatníku (pokud neuvažujeme vnější zpětná zrcátka). Když se podíváš na 207, uvidíš, že zrovna v tomhle místě má lemy hodně vytažené a kola naopak hodně utopená. Tak se honí čísla na celkové šířce. V katalogu to potom hezky vypadá a marketing se chlubí obrovským vnitřním prostorem. Při návrhu designu nové Fabie byla filozofie taková, aby odstup kola a blatníku v příčném směru byl minimální, tedy aby kolo bylo vůči plechu ce nejméně utopeno. Důsledkem toho je bohužel i o 4mm menší šířka než u předchůdkyně, u níž byla filozofie designu dost jiná.
neregistrovaný "1.4TSI"
14. 8. 2007 14:18
Malé auto
Pořád jsou to jen malé nákupní tašky, i když s větším zavazadelníkem. Škoda, že v tuhle chvíli nemáme životní úroveň našich západních sousedů, to by jsme mohli řešit opravdové kombíky a ne tyhle náhražky.
Milimetr sem nebo tam, tohle nikdy nebudou rodinná auta. A pro manželku na nákupy a vožení dětí do školy je důležitější v první řadě bezpečnost a pak design.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Well-being
14. 8. 2007 14:22
Krabice?
V tomto případě si jedničku s hvězdičkou zaslouží fotograf nového kombíku. Zvolil takové úhly pohledu, že kombík nevypadá jako úzká a vysoká krabice, ač ve skutečnosti takový je.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tomm"
14. 8. 2007 14:28
Re: Krabice?
Jo vypadá fakt pěkně :yes: A ideální kombi??? Přesně jak píšeš, prostorná krabice, která nevypadá jako krabice. Tohle auto se na rozdíl od 5dv. velmi povedlo.
neregistrovaný "Mrkev"
14. 8. 2007 14:57
Policejní verze
Policejní verze s 1.4 16V bude cool...:-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný ">:-[]"
14. 8. 2007 16:22
názor
Zdá se mi to.. nebo nezda.. pred par dni byl zveřejněn Clio GrandTour a všichni Clio porazi Fabii.. najednou sou oficialní fotky fabie a vsichni se muzou p* a ted zase Fabie porazi clio.. Asi sme vazne narod kam vítr tam pláž.....
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "DT"
15. 8. 2007 14:22
Re: názor
že by PLÁŠŤ ? ;-) I když uznávám, že u Baltu je na plážích dost větrno >:D
neregistrovaný "e"
16. 8. 2007 15:05
Re: názor
:yes: >:D >:D >:D >:D
14. 8. 2007 16:43
Konkurence
Evropský trh čeká tvrdý boj o malé kombíky. Startovní pole je dost roztodivné přesto toho moc na výběr není. Už před startem bych pár jedinců vyřadil. CeedSW mezi malé kombi nepatří a jak se zdá, nemůže je ohrožovat ani cenou. 207SW je kapitola sama o sobě... rozšláplá žába, která rozměry téměř překračuje svoji třídu, k tomu velmi kontroverzní design, který překousnou nemohu! Sotva se začalo, už je tu finále. Clio vs. Fabia. Obojí střihnuté trochu jinak, obojí perfektně, což jsem od Renaultu nečekal :yes: A komu zbudou oči pro pláč? Ani Fabii, ani Cliu ... nejvíc bude brečet Fiat. Ten pokud neukáže GP Combi, tak jde sám proti sobě!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "petrt"
14. 8. 2007 21:17
Proč?
Teda kombiky v téhle třídě moc nechápu. I když tomu dají XXX litrů v kufru je to malé a ne rodinné auto. Je jedno jestli to je fabia nebo Ccorsa, clio nebo pažout. Už jen čekám kdy přijde 107 SW mnebo C2 Picasso, případně Smart MPV >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
11
anonym
14. 8. 2007 23:24
Re: Proč?
Pokuď Máš šest detí tak to rozhodně rodiny auto není,ale 4 člená rodina akorát.
neregistrovaný "1.4TSI"
15. 8. 2007 06:41
Re: Proč?
Já bych to spíš viděl na dva mladé bezdětné a spoustu bagáže nebo kola na víkendové akce. Pro čtyřčlennou rodinu je to trochu moc malé.
anonym
15. 8. 2007 09:18
Re: Proč?
Můžeš napsat ideální auto pro 4 členou rodinu.
neregistrovaný "1.4TSI"
15. 8. 2007 09:27
Re: Proč?
Vím o čem mluvím. Pro dva dospělé a dvě děti je to malé auto.
neregistrovaný "petrt"
15. 8. 2007 16:34
Re: Proč?
Tak za rodinné auto pro čtyřčlenou rodinu se dá použít i oktávka, lépe ale mondeo, passat, C5 nebo větší MPV. Třeba ve sceniku nebo touranu taky 5 lidí pohodlně neodvezeš do Chorvatska, espace už je jiná. ale jestli jezdíš nejdál na chatu max. tak 150km možná stačí i minikombi, ale je to jen kvuli ceně. Je jasný že spousta lidí tu využívá i krátkou fabii jako rodinné, ale to jen díky nízké kupní síle, ne proto že by to auto na to stačilo. Pro 2 + 2děti je dobrý i roomster.
neregistrovaný "1.4TSI"
15. 8. 2007 21:37
Re: Proč?
Pravda, je to z nouze cnost. Zajímavé je to pouze cenou. Bohužel ne každý si u nás může dovolit opravdové kombi. Tohle jsou jen chabé náhražky. Co se Roomstera týká, pořád je to jen přifouklá Fábka s trochou více místa pro pasažéry ve druhé řadě (samozřejmě jen dva, ta prostřední sedačka je tam jen kvůli vyplnění mezery).
Prostě pro 2+2 děti považuji jako ideální spíš Octavii. Tohle je tak na ježdění okolo komína (děti do školy, manželka na nákup). Bohužel pro většinu Čechů to jako rodinné auto stačit musí :'-(
anonym
15. 8. 2007 23:14
Re: Proč?
Chceš tvrdit že 2 normální děti se do zadu nevejdou. Ta FII je hodně úzká,ale asi myslíš děti 195cm a 130kg pak je to fakt malé.
neregistrovaný "1.4TSI"
16. 8. 2007 13:49
Re: Proč?
Mluvím o pohodlí. Kolikrát jsi s tou starou Fábkou absolvoval rodinnou dovolenou? Já ji měl dva roky, a proto raději volím Octavii.
anonym
13. 11. 2007 17:32
Re: Proč?
Tak te nechápu mimo jiné jsem měl dvě Octavie a naposled i Fabii kombi ,9TDI a za sebe můžu říci najel jsem sní dost a i v cizině na dovolené a jezdilo se mi sní dobře,možná lépe jak v Octavii.A to nejsem zrovna malej.A co se týká dětí tak si vzadu neztěžovali.A když to tu čtu tak by někteří potřebovali jedno auto na dovolenou,jedno na nákup,pak do práce a jedno jen tak rpo krásu.
neregistrovaný "petrt"
16. 8. 2007 16:37
Re: Proč?
Ono ani pro řidiče neni auto velikosti fabie n dlouhé cesty žádný med. Prostě mít fabku, corsu nebo punto jako rodinné je nouzovka, nic víc.
neregistrovaný "Emel"
16. 8. 2007 21:28
Re: Proč?
Odpověď je naprosto jednoduchá: poměr ceny a užitné hodnoty je hodně zajímavý, a to nejen pro chudé trhy. Stačí se podívat na fantastická prodejní čísla Thalie... ač jsem jinak celkem příznivce Renaultu, tak tohle auto vypadá tragicky. Ale nabídněte auto s velkým kufrem pod 250k a nic jiného není potřeba. Oč lepší je vzhledově i z praktických důvodů kombi... vlastně se divím, že to nepřišlo mnohem dřív :-)
Avatar - Rysguf.
15. 8. 2007 01:00
FABIA?
mno, Fabia combi je urcite vydarenejsia ako hatchback, tam Skoda presla od totalneho konzervatizmu ku modernemu kubizmu... :no: a to ju casom potopi, jej zakaznici su odchovany na klasickych tvaroch a nenapadnosti a teraz toto... Combi to zachranuje v ramci moznosti. Citam tu take veci ze P 207 SW je "roplacnuta zaba", "kontroverzny design" pod. Teda, ak naozaj existuje clovek, podla ktoreho je Fabia krajsia ako 207, tak ho mozem len lutovat... alebo nech sem napise co je na Fabii krajsie. Som fakt zvedavy :-!
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "astros"
15. 8. 2007 07:54
Re: FABIA?
priznam sa ze mne sa som nazoru, ze posledny krasny Peugeot bol 306 5d a 406 sedan/coupe. Pekny je aj 407 SW ale inak to s P ide dolu vodou co sa tyka designu. 207 je ale naozaj krajsia v skutocnosti ako na fotkach, a je to dizajn, na ktory potrebujem viac casu na stravenie ale za skaredy by som ho neoznacil. Z trojice by som si ale urcite vybral prave 207 najma pre motory a (aj podla vyjadrení mechanikov) velmi dobru spolahlivost nad ocakavanie.
neregistrovaný "astros"
15. 8. 2007 07:58
Re: FABIA?
sorry za slovosled.. :*)
15. 8. 2007 09:23
Re: FABIA?
Tak mě lituj. Podle mě je opravdu hezčí. Po moc pěkné 206 je nová 207 ostuda. Jediné co je v rámci možností hezké je interiér. Obrovská rozkydlá tlama na úzkém podvozku, žádná elegance, podivné proporce a linie... a kombi? to už je pro hodně silný žaludek, na čemž se snad shodne každý, dle nedávné diskuze ke zveřejněným fotkám.
Avatar - Rysguf.
15. 8. 2007 11:59
Re: FABIA?
"Obrovská rozkydlá tlama na úzkém podvozku, žádná elegance, podivné proporce a linie...." Ok, kazdy ma svoj nazor, ale aku eleganciu, ci krasne proporcie ci nedajboze pekne linie ma nova Fabia? A tym slovom "úzkém" kde stavas Fabiu pred 207, to si zabil uz uplne... ;-) :yes:
Ale sto ludi - sto chuti ;-)
neregistrovaný "DT"
15. 8. 2007 14:38
Re: FABIA?
Podvozek 207 je opravdu úzký, stačí si auto prohlédnout někde na parkovišti. Šířku designéři Peugeotu nahonili především na výkrojích kola na blatníku - tím se kola hodně utopila v karoserii ... z toho vzniká ten dojem "rozkydlosti" umocněný ještě širokým otvorem pro nasávání vzduchu. Dle mého názoru je každému z třech nových malých kombíků po stránce designu co vytknout, ani jeden není bez chybičky.
15. 8. 2007 15:12
Re: FABIA?
přesně tak :yes:
Avatar - Rysguf.
15. 8. 2007 17:31
Re: FABIA?
ano, nikto neni dokonaly :yes:
Avatar - Nadzvukovy
16. 8. 2007 10:19
Pozrite si toto, celkom zaujimavé ...
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Rysguf.
16. 8. 2007 11:24
Re: Pozrite si toto, celkom zaujimavé ...
vau, takze fabia 3D sa nikdy nevyrobi, lebo to si staci kupit Foxa... :-!
neregistrovaný "blue cafe"
16. 8. 2007 22:44
Re: Pozrite si toto, celkom zaujimavé ...
Podobně jako tady [odkaz]
neregistrovaný "GOES"
16. 8. 2007 13:13
Je to možnosti výběru...
Takže pánové, za svůj život jsem měl spoustu bab >:D Některé byli vyšší, některé nižší, některé zas širší.Obestavěný prostor byl na těchto dámách různorodý,ale nestěžoval jsem si, naopak. >:D Zdůrazňuji že všechny měli již v základu dva airbagy, pravda různých velikostí.Vnitřka hloubka prostoru byla též různorodá a musím uznat, že na některých bylo určitě až o jednu třídu lepší svezení.Do cíle jsem však dojel na všech, to zdůrazňuji.Dle nárazových zkoušek byli všechny zhruba stejně bezpečné ale při "prodeji" se z některých stal nebezpečný vrak. >:-[] V každém případě zde platí dvojnásob, nejdřív vyzkoušej a pak hodnoť. >:D Pak člověk zjistí , jaký přistup zvolili konstrukteři :-) té které značky.Nejdůležitějším parametrem ale je , že pokud dotyčná zastarala, nebyl problém tento typ vozového parku bezproblemově obnovit.Prostě je to o tom že si člověk může vybrat a parametry se u každého liší. ;-)
Rozbalit vlákno
1
16. 8. 2007 20:44
Re: Je to možnosti výběru...
>:D :yes: :yes:
neregistrovaný "Peto02"
16. 8. 2007 13:42
Cooooo?
Ako mozu 207, Clio a Fabiu porovnavat s Cee'd? Ved tato KIA sa porovnava s Octaviou, Focusom, Astrou ci Golfom... Magori!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Seremed"
16. 8. 2007 14:01
Re: Cooooo?
...nebo Hummrem h2 8-s
anonym
16. 8. 2007 15:16
A je to tu zas
Srovnávat Fabku a Ceed jako dvě rovnocená auta by opravdu už nikdo neměl,ale srovnávat cenu těchto dvou aut ,si myslím je reálné a dost zajímavé. Ceed ,je velice pěkné a prostorné auto za cenu Fabie a to už má cenu uvažovat co koupit. Je třeba zahodit předsudky uvědomit si reál a hlavně se v každém autě projet.Výsledek solidní cena auto konkurence schopné Octavii ,ale levnější proč ne ? Z těchto tří vozů jasně vyhrává Ceed pěkný velký ,prostorný vůz a evropské konstrukce, kdo viděl a svezl se uzná ,že je to dobrá volba.Srovnávat se má ovšem s o třídu výš řazenými vozy a i tam má své místo, ta cena je opravdu zajímavá.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Tomm"
16. 8. 2007 15:52
Re: A je to tu zas
Po mnoha zkušenostech s Ceedem musím říct, že na KIU super počin. Ale jak se někdo vůbec může odvážit vyslovit srovnání s Golfem, Focusem, Octavií nebo třeba Astrou...??? To je opravdu ještě pořád úplně jiná liga. Nehaním Ceed, je to auto za odpovídající peníze, rozhodně bych neřekl, že je levné. Stojí totiž přesně o tolik méně, o kolik se ušetřilo oproti výše uvedeným "konkurentům". Mezi Ceedem a Facusem je asi stejný rozdíl jako mezi Octavií a BMW 3 - stejná velikost (+/-), jiná liga.
neregistrovaný "petrt"
16. 8. 2007 16:33
Re: A je to tu zas
Ceed je opravdu zajímavej jen pro lidi co by jinak kvuli ceně kupovali o třídu menší auto. Když vynecháš cenovou výhodu zas taková sláva to neni. Ano, vyhrává ve srovnávacích testech, ale z 90% kvuli tomu kolik stojí. Jinak nic. Fabie je malé auto do města, a tam jsou větší rozměry Ceedu spíš na škodu.
anonym
13. 11. 2007 17:38
Re: A je to tu zas
Představ si že mě cena nezajímá a nezajímala.prostě jsem prodal starou Fabii a potřeboval nové.pročetl jsem testy svezl se a porovnal a koupil KIU ceed SW.Číst některé příspěvky to je fakt nádhera.Pokud neumíš jezdit kup si malé auto do města ale nekritizuj,osobně ti garantuji že mám dost zkušeností a znám jaký to je když se srazí malé auto s velkým.A za ty roky co jezdím mi je jedno jestli mimo město nebo ve městě a jak s velkým autem.
anonym
16. 8. 2007 16:39
Re: A je to tu zas
Takže výrobní náklady u nás jsou o 20 až 25 % menší než v německu ,ale cena Octavie výbavy základního modelu Wolsvagen Jetta je vyšší než u Jetty a kde je teda ten rozdíl ????
Co ,to ,že u nás je škodovka nejdražší v Evropě ,to je taky kvalitou ? Prostě je na světě auto ,které má dobré ambice a nemusí stát zrovna přes 500000 kč. Ceed v dieslu 1,6 plná výbava kombi a 470000 kč a je moc pěkné.
anonym
16. 8. 2007 16:43
Re: A je to tu zas
Liga je jenom v lidech nedokáží dopustit ,že může být i něco jiného dobré. Pro podnikatele co mění auta po lízingu jasná volba Evropan , ten se ojede a ještě dobře prodá. Pro rodinu Asijec solidní cena za solidní auto a vydrží to co Evropan , ale špatně prodejný jako ojetý ,ale kdo s obyčejných lidí má na auto na pět let ,když najede 5000 km za rok.
anonym
13. 11. 2007 17:42
Re: A je to tu zas
Máš pravdu, cena Ceedu je super,a škoda ta má úspěchy jen díky tomu že zažraní škodovkáři cpou prodejcům za ní peníze.Ostuda je ta ,že na naše platy je drahá až hrůza ale jinde kde mají větší platy jak mi se prodává levně.U nás je to dle některých super auto a jinde obyčejný jen tak na ježdění ale hlavně levný.jenže to si lidi neuvědomují.
anonym
17. 8. 2007 13:56
Re: A je to tu zas
"rozhodně bych neřekl, že je levné. Stojí totiž přesně o tolik méně, o kolik se ušetřilo oproti výše uvedeným "konkurentům". Mezi Ceedem a Facusem je asi stejný rozdíl jako mezi Octavií a BMW 3 - stejná velikost (+/-), jiná liga."
Rozhodoval som sa medzi kupou Cee'du a Focusu. Focus ma vsak teraz vela akcii a tak je skoro o 50tis lacnejsi ako Cee'd v rovnakej vybave so starsim motorom. Inak to su urcite dve auta v kategorii aut nizsia stredna trieda s cenou okolo 500-600tis SK, takze ziadna ina liga, len ine auta :-)
16. 8. 2007 17:53
Re: A je to tu zas
Proč si všichni pořád myslíte že je ceed prostornější???
jen na šířku má o pár čísel víc, ale stejně si pohodlně vedle sebe tři dospělí taky nesednou...prostor pro kolena má jen o 1cm větší než fabia!!!!! >:D
Ceed zkrátka kromě šířky prostornější není. :no:
neregistrovaný "almond"
16. 8. 2007 18:55
Re: A je to tu zas
šírkou diskusie mi to pripomína Svet Mo(n)toru, kde sú schopní porovnať FabII aj s BMW. Keďže robím v marketingu v podobnej oblasti, celkom chápem...Kto párkrát počuje" SI SUPER" nasledne tomu aj sám začne veriť. Osobne pre mńa je FabII škaredá napodobenina Suzuki. Ale nikomu to nevnucujem
anonym
16. 8. 2007 19:34
Re: A je to tu zas
To asi proto,že si do něj musíš sednout. Pak je to poznat.
16. 8. 2007 22:14
Re: A je to tu zas
Já jsem s tím autem jel, dokonce jsem se i rozhodoval, že ho koupím ženě, ale sorry, to auto na moji oktávku nemá ani v nejmenším :-!
a prostornější než fabka II není, to se zase zkus projet ty >:-[]
anonym
13. 11. 2007 17:47
Re: A je to tu zas
Tak pokud chápu tvá slova,Octavie je prostorná a fabie taky oproti Ceedu.Pokud to je tak myšleno tak si ani v Kii neseděl a píšeš tu blbosti.Měl jsem Octavii starou i novou a i Fabii a tak mohu porovnat.Kia ceed je ve unitř větší jak Fabie a prostornější a dokonce pohodlnější jak Octavie II.jediné co u Octavie je vyhoda jiné nastavení volantu pro vyšší osobu.Takže tu nešiř bludy.To jste vy jedině Škoda a nic víc.
neregistrovaný "paja"
17. 8. 2007 15:34
Pokud se vám zdají škodovky uvnitř prostorné .......
Protože jsem nesehnal parametry FaIIkombi, porovnal jsem pár rozměrů krátkých verzí škodovek a Kia ceed. Myslím, že co se prostornosti interiéru týče, není třeba další komentář:

Fabia II d3992, š. na zad. sedadlech:1370mm / kufr300(1163)
výška nad zad. sed.: 970mm
OctaviaII d4572, š. na zad. sedadlech:1430mm / kufr560(1350)
výška nad zad. sed.: 930mm

Ceed d4235, š. na zad. sedadlech:1500mm / kufr340(1300)
výška nad zad. sed.: 940mm
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Marek"
18. 8. 2007 00:27
Re: Pokud se vám zdají škodovky uvnitř prostorné .......
Ono to je s těmi rozměry na zadních sedadlech trochu jinak:

Fabia II: šířka ve výši loktů 1384 mm, výška 994 mm
Octavia II: šířka ve výši loktů 1423 mm, výška 966 mm
Ceed: šířka ve výši ramen 1385 mm, výška 980 mm

Další komentář tedy opravdu není zapotřebí >:D
neregistrovaný "Martin"
28. 8. 2007 15:32
Re: Pokud se vám zdají škodovky uvnitř prostorné .......
No celkom zaujimave nazory... Tiez som si myslel ze ceed moze konkurovat iba cenou... ale odviezol som sa v niekolkych variantoch ceedu a... Diesel motory maju kultivovanejsi chod ako TDI od VW. Je to dane konstrukciou. Common rail je dnes tichsi a v ceede je velmi dobre odhlucneny a ma celkom slusny tah a dobru spotrebu. Velkostou je ceed vacsi ako Octavia, rozmery nevyjadruju vsetky parametre vplyvajuce na pohodlie cestovania. Zabuda sa na sklon operadla, ktory pre mna osobne je vo Fabii II prilis kolmy a nepohodlny. Batozinovy priestor je jednoznacne pri kratkych verziach domenou liftbaku... pri kombi verziach uz octavia nema jednoznacnu prevahu a pritom ceed SW je kratsi ako octII combi. Design je vecou vkusu a v roznych testoch sice ceed nedominuje v ziadnej kategorii pri porovnavani ale ani nezaostava za najlepsimi v triede... je znacne vyrovnanym rodinnym alebo referentskym vozidlom...
neregistrovaný "."
13. 9. 2007 13:29
Re: Pokud se vám zdají škodovky uvnitř prostorné .......
lokty a ramena ...... ve škole jsme tomu říkali sčítat hrušky s jabkama. :-) :-) :-) :-) :-)
neregistrovaný "peter"
1. 9. 2007 11:25
Fabia kombi
V starej Fabie kombi len pre dve osoby
strohý interier typický pre nemcov
vzadu len pre deti zrejme aj v nevj kombi detto
kto má výšku do 170 cm tak sa asi aj vzadu zmestí 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vaasaa"
5. 11. 2007 13:39
blbci v nové Fabii2 combi
Opravdu jenom úplný trotl si může koupit něco tak odporného a hlavně technicky nedokonalého jako je Fabia 2 combi...škodovku to nestálo vůbec nic. Motory Vám naservírovali pořád stejný, ty starý a na nic. Předek měli z Roomsteru, podvozek nechali z původní Fabie, navíc jí zůžili, takže jízdní vlastnosti zřejmě fábistické "závodníky" moc nenadchnou...No kdo jim už na takovýhle okatý podvrh skočí je u mě totální nepřemýšlející tupec, který mermomocí bude za každou cenu podporovat národní hrdost, na kterou mu ovšem německé vedení škoda auto sere a bude si krásně libovat v ziscích za vaše pracně nasmolené peníze...Navíc přece nechcete, aby škoda Fabia měla víc jak 60kw??!!! Už teď se podívejte jaký to jsou všichni pitomí závodníci a to tam mají 44kW a 55kW v 1.4. Jezdí s nima nadoraz a napodlaze plyn..teď si představte ty samé lidi, kdž jim tam někdo dá 100kW!!!Pan Červíček (nový náčelník dopravní PČR) jde okamžitě od válu, protože takový masakr, na silnicích-to bude něco..S pozdravem pro všechny soudný lidi.
Rozbalit vlákno
3
anonym
13. 11. 2007 17:59
Re: blbci v nové Fabii2 combi
Ja bych zase nekritizoval motory u Fabie.příkl.můj kluk ma 1,2 obsah přitom je spokojený a jeho slova jsou kam bych spěchal vždy dojedu.Má pravdu blbec který si myslí že má nadupaný auto tak ho předjede ale o pár km dál ho stejně dojede,jelikož někde stojí apod.Takže kritizovat něco a nebo někoho kdo jezdí s autem které má malý obsah tak o tom člověku si budu myslet své!!!!!!Jinak co se týká Fabie,jeden příklad.měl jsem combi 1,9TDI PD.Auto po motorické stránce super a lítalo pěkně.prostě lehké auto a silný motor.jenže vše je na úkor něčeho.Fabie měla motor z Octavie 1,9TDI 4x4.Takže když porovnám nápravu a vše u Octavie a pak u Fabie je mi jasné že u Fabie to je horší.Takže odcházeli na předku dříve pneumatiky.tyčky stabilizátoru apod.Něco za něco.Jízdní vlastnosti super.Ouha,dnes je tu nová fabie ale co na ní je nového.Změna karoserie jinak je vše stejné.takže pokud budu chtít opět 1,9TDI opět budu mít problémy s přední nápravou apod.Takže škoda opět bude vydělávat na nahradních dílech a opět se bude muset častěji přezouvat.navíc cena Fabie v naftě ,když jsem se ptal a chtěl jsem aby byla trochu vybavená byla 510tis.Kč a to tam ještě pár věcé chybělo.Tak a tomu říkám okrádání českého zákazníka a drzost Škody.Pak jsem se šel podívat na Kiu a ta prostě vyhrála.Ale i u ní začne terpve platit že až roky a najeté km,ukáží co v tom aute je.
neregistrovaný "lfůdkfkl"
24. 11. 2007 17:02
Re: blbci v nové Fabii2 combi
Je to naprosto logické, že levné auto kterých se bude nejvíce prodávat verze klasic, bude stát pořádně vybavené palbu. Čím více se něčeho prodá tím to může být levnější v tomto případě bude plá výbava pro minimum lidí. Je to levné a prostorné auto a tak to berte. To samé motory u tohoto auta jsou nejprodávanější HTP a na ně je auto nejvíce dimenzované.
neregistrovaný "kkhk"
24. 11. 2007 16:59
Re: blbci v nové Fabii2 combi
Blbec jsi ty je to levné auto a prostorné auto. Lidé kteří si ho kupují nechtějí 100kw. Navíc těžko si v tom autě jel že kritizuješ jizdní vlastnosti. Taky je to samej Expert
neregistrovaný "Milos10"
7. 2. 2008 20:33
Cena vs vybava
Chcem poznamenat , ze rok sa vozim vo fieste , fabia I v rovnakej vybave v tom case by vysla o cca 100 000 SK viac , inak Fiesta skvely motor 1,25 skoro sportovy podvozok , ABS ,klima,radio,
co by clovek mohol viac chciet .

Fabie su v podstate fajn , ale v zaklade dost chudobna vybava ,
vysie verzie predrazene , podla mojho nazoru ide o to ako
napchat akcionarom VW vrecka cez Skodovku .
Rozbalit vlákno
0