Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Škoda Octavia Combi na Auto.cz: neoficiální premiéra

Už jen pár týdnů bude trvat nejistota ohledně tvarů nové Octavie Combi. Právě probíhající okurkovou sezónu bychom chtěli oživit špionážními fotografiemi, které nám poskytl partnerský server www.4men.cz.
Zpět na článek
19. 7. 2004 16:32
neregistrovaný "Lehtinen"
19. 7. 2004 16:37
neregistrovaný "HUFUH"
19. 7. 2004 16:38
neregistrovaný "HUFUH"
19. 7. 2004 16:56
neregistrovaný "marlin"
19. 7. 2004 17:29
neregistrovaný "jendabenda"
19. 7. 2004 18:55
neregistrovaný "empi"
20. 7. 2004 09:05
neregistrovaný "Šíma"
19. 7. 2004 18:11
neregistrovaný "kisho"
19. 7. 2004 18:46
neregistrovaný "Kobylik"
20. 7. 2004 08:07
neregistrovaný "Baldi"
21. 7. 2004 17:52
neregistrovaný "rufuss"
21. 7. 2004 23:17
neregistrovaný "Adam"
22. 7. 2004 11:24
neregistrovaný "feri"
3. 8. 2004 01:22
neregistrovaný "anonym"
5. 8. 2004 23:15
neregistrovaný "xxx"
19. 7. 2004 18:56
neregistrovaný "Esprit"
19. 7. 2004 18:58
neregistrovaný "OBC"
19. 7. 2004 19:09
neregistrovaný "Patriot.."
19. 7. 2004 19:12
neregistrovaný "Esprit"
19. 7. 2004 20:40
neregistrovaný "BIZI"
19. 7. 2004 20:27
neregistrovaný "yaaa"
19. 7. 2004 20:42
neregistrovaný "BIZI"
19. 7. 2004 23:24
neregistrovaný "Speedy"
19. 7. 2004 23:40
neregistrovaný "Ada"
20. 7. 2004 08:29
neregistrovaný "formela"
20. 7. 2004 09:29
neregistrovaný "lonestarstate"
20. 7. 2004 13:34
neregistrovaný "retrik"
20. 7. 2004 16:37
neregistrovaný "lonestarstate"
21. 7. 2004 07:36
neregistrovaný "SVOBODA"
21. 7. 2004 15:07
neregistrovaný "lonestarstate"
21. 7. 2004 18:16
neregistrovaný "retrik"
21. 7. 2004 19:28
neregistrovaný "lonestarstate"
22. 7. 2004 00:21
neregistrovaný "retrik"
22. 7. 2004 13:52
neregistrovaný "lonestarstate"
22. 7. 2004 14:19
neregistrovaný "retrik"
22. 7. 2004 14:40
neregistrovaný "Free"
20. 7. 2004 09:58
neregistrovaný "Ryan"
20. 7. 2004 11:23
neregistrovaný "Liška"
20. 7. 2004 11:48
neregistrovaný "Fuckeros"
22. 7. 2004 00:43
neregistrovaný "retrik"
20. 7. 2004 11:47
neregistrovaný "Pavel"
20. 7. 2004 12:14
neregistrovaný "ccain"
21. 7. 2004 07:42
neregistrovaný "SVOBODA"
20. 7. 2004 13:54
neregistrovaný "Ales"
20. 7. 2004 19:02
neregistrovaný "Dix"
20. 7. 2004 23:11
neregistrovaný "Dentista"
21. 7. 2004 07:59
neregistrovaný "vomis"
21. 7. 2004 12:27
neregistrovaný "anonym"
21. 7. 2004 09:36
neregistrovaný "ANAKRA"
21. 7. 2004 10:11
neregistrovaný "vraaana"
21. 7. 2004 10:24
neregistrovaný "Mojma"
29. 7. 2004 12:39
neregistrovaný "anonym"
21. 7. 2004 15:37
neregistrovaný "wojta"
21. 7. 2004 17:47
neregistrovaný "!cooler!"
21. 7. 2004 17:48
neregistrovaný "Turbo"
21. 7. 2004 17:50
neregistrovaný "!cooler!"
21. 7. 2004 17:55
neregistrovaný "rufuss"
22. 7. 2004 22:07
neregistrovaný "bob"
24. 7. 2004 17:09
neregistrovaný "Str"
25. 7. 2004 22:34
neregistrovaný "radiso"
28. 7. 2004 12:56
neregistrovaný "Bojler"
29. 7. 2004 13:41
neregistrovaný "marky"
29. 7. 2004 13:42
neregistrovaný "marky"
neregistrovaný "Lehtinen"
19. 7. 2004 16:32
C Klasse
Ach jo, když už se snažím udělat něco takovýho, tak to dělám pořádně, ne? Ta C Klasse je tam evidetní i přes to umělecký rozmazání
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "HUFUH"
19. 7. 2004 16:37
Re: C Klasse
já bych řek, že jde spíše o záměrné maskování / kamufláž ... přední maska bude samozřejmě klasická nová Octavia .. a jak koukám tak i barevná podoba zadních světel bude trochu jiná ...
neregistrovaný "HUFUH"
19. 7. 2004 16:38
Re: C Klasse
ovšem pokud to celé není zase nějaký fotomontážní vtip nějakého grafika ;)
neregistrovaný "marlin"
19. 7. 2004 16:56
Re: C Klasse
me to prijde dost verohodne a skutecne podle toho cumaku a maskovani je v tom videt cumak New Octavie....... ahalvne F-kova znacka.......
neregistrovaný "jendabenda"
19. 7. 2004 17:29
Re: C Klasse
Hm, v pelotonu TdF je videt i bez maskovani a zadna senzace se nekona...
neregistrovaný "empi"
19. 7. 2004 18:55
Re: C Klasse
No nevim, ja tam videl Superby a stavajici Oktavky.
neregistrovaný "Šíma"
20. 7. 2004 09:05
Re: C Klasse
No jasně - a nevidíš v tom náhodou taky Maybach Kombi nebo Hummer H2?
To je Komboktáva jak vyšitá. Hlavním smyslem je rozpoutat diskuse, marketing. Jen tak dál ...
neregistrovaný "kisho"
19. 7. 2004 18:11
bueeee uz teraz vyzera staro
taky facelift jednotky....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kobylik"
19. 7. 2004 18:46
bez titulku
Pche, uz vidim, jak se nova Skodovka prohani v Praze po Sokolovsky.... Asi bych veril, kdyby ty fotky byly nekde na okruhu, ale tohleto...... To se vam fakt moc nepovedlo
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Baldi"
20. 7. 2004 08:07
Re: bez titulku
V okolí Bratislavy už niekoľko mesiacov pred oficiálnym predstavením jazdili Tuaregy v bežnej premávke a úplne nemaskované.
neregistrovaný "rufuss"
21. 7. 2004 17:52
Re: bez titulku
no jasně však Slovensko je díra světa
neregistrovaný "Adam"
21. 7. 2004 23:17
Re: bez titulku
Vetsina novych skodovek je relativne dlouho pred uvedenim zcela nemaskovana k videni v okoli Boleslavi,k nam do Turnova vetsinou taky zajizdeji, kdysi Fabia combi, nova oktavka taky, ale kombik jsem nevidel. Ovsem taky uz jsem dlouho nebyl doma
neregistrovaný "feri"
22. 7. 2004 11:24
Re: bez titulku
diera, kde sa vyrabali (vyrabaju) tuaregy
neregistrovaný "anonym"
3. 8. 2004 01:22
Re: bez titulku
TY * vzdyt Boleslav je super dira,podle Tebe,vzhledem k pohybu tych sracek co v koncernu,nikdo nechce a zkouseji to jeste na blby cechy a vychodnej blok!!!
neregistrovaný "xxx"
5. 8. 2004 23:15
Re: bez titulku
Ty to řikáš jako kdyby ty tuaregy někdo chtěl. Nejsem něakym extra zastáncem škody, ale podle tvýho komentáře usuzuju že máš asi minráky. Ty
neregistrovaný "Esprit"
19. 7. 2004 18:56
bez titulku
škodovka opět boduje ;) opět se opakuje to co vždy... několik dní či týdnu vypustí pár prototypů do provozu :) je to nejlepší reklama jaká může bejt ;) na fotomontáž to nevypadá, jen předek vozu je zamaskován ve stylu Mercedesu C. Těšim se na ní
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "OBC"
19. 7. 2004 18:58
bez titulku
husté car
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Patriot.."
19. 7. 2004 19:09
Toto je hodně nepovedenej žert..
Vím , přesně jak nová škoda combi vypadá , bohužel toto je něčí nesmysl. Novej combi vypadá z boku jako Fábie combi hodně identické.Z předu je stejnej jako sedan , nemyslím si , že tyto fotky poskytla firma škoda.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Esprit"
19. 7. 2004 19:12
Re: Toto je hodně nepovedenej žert..
kdo taky řikal že je to přímo od škodofky :) je to focený na balabence ve vysočanech :-)
neregistrovaný "BIZI"
19. 7. 2004 20:40
Re: Toto je hodně nepovedenej žert..
Ty jsi asi moooc velkej odborník ty SEDANE :))
neregistrovaný "yaaa"
19. 7. 2004 20:27
bez titulku
newim,,ale mozna by na tom mohlo neco bejt ne?je tam toho dost:zrcatka,mlhowky,mrizka,swetla,Vcko,… widim ji
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "BIZI"
19. 7. 2004 20:42
Re: bez titulku
Nevím co nekteří tady řeší - je to jasná Octavia Combi s mírnou kamufláží. Dobrej vtip je ten předek ala Mercedes C.
neregistrovaný "Speedy"
19. 7. 2004 23:24
bez titulku
Nic proti tady těm rádoby odborníkům!! ale todle je stoprocentí Octavia Combi, s hodně povedenou kamufláží! A je vidět, že naše Škodovka má smysl pro humor, když kamufláž udělali tak, aby auto vypadalo jako medvěd céčko!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ada"
19. 7. 2004 23:40
Re: bez titulku
Nu, hlavně, že to nema tak hnusně vzadu skosenou střechu, jako to bylo vidět na fotomontáži z dubna. Teď už jenom, aby tomu trochu pozvedli i ten předek a dali do toho čtyřkolku.
neregistrovaný "formela"
20. 7. 2004 08:29
bez titulku
velmi nepovedený,stará záď je lepší
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lonestarstate"
20. 7. 2004 09:29
klidne by tak mohla vypadat
klidne by tak mohla vypadat. škodovky jsou známé tím, že zadky kopírujou od mercedesů (samozřejmě v méně elegantní jaksi zkrabicovatělé formě). Octavia Sedan: nezaměnitelné Céčko v lampách, kterým se chlubili při premiéře už měl dávno Mercedes Benz CLK.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "retrik"
20. 7. 2004 13:34
Re: klidne by tak mohla vypadat
Ty voe, ty seš jetej. "škodovky jsou známé tím, že zadky kopírujou od mercedesů" ...moc tady čtenářům nepleť hlavu, škodovka tím vůbec známá není a navíc to ani není pravda...
neregistrovaný "lonestarstate"
20. 7. 2004 16:37
Re: klidne by tak mohla vypadat
pokud místo nadávek poskytneš i nějaké protiargumenty, rád s tebou budu diskutovat. nicméně cokoliv udělal M-B (dva bílé vodorovné pruhy, čtyři bílé vodorovné pruhy, bílé céčko), škodovky hbitě okopčily.
neregistrovaný "SVOBODA"
21. 7. 2004 07:36
Re: klidne by tak mohla vypadat
Tak jsem si dal tu prácí a hledal zadky mercedesů. A řeknu ti, že podle tvojí teorie by mercedes kopíroval od škodovky a ne naopak (i když tento názor NEZASTÁVÁM). pokud popisuješ že zadek CLK = octavia pak bych například světla napsal fabia - CLK - octavia - ale nedával bych tam "=". tady jsou argumenty
neregistrovaný "lonestarstate"
21. 7. 2004 15:07
Re: klidne by tak mohla vypadat
nevim jake Fabie si viděl ty, ale já jen se dvěma pruhama. nikdy s "céčkem" takže byt tebou tak přibrzdim
neregistrovaný "retrik"
21. 7. 2004 18:16
Re: klidne by tak mohla vypadat
Pan SVOBODA to myslím řekl výstižně. Ale já mám pocit že mám co dočinění s člověkem (s Tebou), kterýmu škodovka nebude nikdy dost dobrá. Pár takových lidí znám. Všechen škodováckej design je buď okopčenej a když ne, tak si vrtnou že díly jsou z VW. No prostě pořád něco... Myslím že hledáš něco tam, kde nic není. Určitý podobnosti najdeš všude a na všem.... A jestli jsi viděl škodováckou studii Tudor zezadu, tak ti musí být jasný že na tento styl designu zadních svítilen se ve škodě nabíhalo už dávno...
neregistrovaný "lonestarstate"
21. 7. 2004 19:28
Re: klidne by tak mohla vypadat
máte oba "voko z kašparovy krávy". Fabie, že designem zadních lamp předběhla CLKčko????? prosimtě zašli mi fotku Fabie s "céčkem" v zadní lampě. tady se vůbec s nikým nedá rozumně diskutovat. předpokládám, že si myslíš i to, že M-B ukradl Škodě nápad s blinkrama ve zpětných zrcátkách.......jako má nová Octavia. to taky vůbec není z M-B, že ne????
neregistrovaný "retrik"
22. 7. 2004 00:21
Re: klidne by tak mohla vypadat
Zrovna ty mně o urážkách něco vyprávěj... Když se na fabku mrkneš, vidíš dva rovnoběžný pruhy z bílýho čirýho skla. S trochou fantazie, které ty máš na rozdávání, v nich to "céčko" klidně uvidíš. Ale to je už jedno. Možná s blinkrama v zrcátkách začal M-B, ale teď to má každý solidnější auto. A nová oktávka v tom není sama ty chytrolíne. Nejenom celý VW group, ale třeba i Honda. Ale to je zase něco jinýho, protože tenhle prvek se taky z části zavedl kvůli bezpečnosti, takže proto se to tak přejímá....
neregistrovaný "lonestarstate"
22. 7. 2004 13:52
Re: klidne by tak mohla vypadat
tak prave jsem videl fotky nejnovejsiho faceliftu Fabie a tvuj sen se stal skutecnosti vzor v M-B opet prevazil nad vlastni invenci a "céčko" dostane i "Fobia".

fantazie mam hodne, ale drivejci dva pruhy jsou pro mne dva pruhy a ne cecko. tohle proste nevokecas. schema zadnich svetel (dvapruhy, ctyri pruhy, cecko) ma vzdy vzor v drivejsich Mercedesech.
neregistrovaný "retrik"
22. 7. 2004 14:19
Re: klidne by tak mohla vypadat
To byl tak možná tvůj sen... Ty seš teda dobrý máslo... To že ohlašovanej facelift Fabie převezme něco z nové oktávky byla snad jasná věc!!! Mně to jako kopírování M-B nepřijde... Pleteš si ty oktávku s Céčkem? Nebo Fabiu s Ačkem? Nedej bože Superba s Ečkem? Jestli jo, tak ti není pomoci a věnuj se radši něčemu co zvládáš líp.
neregistrovaný "Free"
22. 7. 2004 14:40
Re: klidne by tak mohla vypadat
ještě mi řekni která škodovka má čtyři pruhy
neregistrovaný "Ryan"
20. 7. 2004 09:58
Maskování
Podle mého si dala škodovka dost dobře na tomto maskování záležet kdyby kolem mně projela těžko bych pochyboval o tom že to nebyl mercedes C-klasse ale z boku vypadá dost dobře a myslím si že to bude opět nejhezčí kombi na trhu
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Liška"
20. 7. 2004 11:23
Re: Maskování
No tak tedy nevím, proč pořád mluvíte o tom, že to Škodovka dobře zamaskovala, když ten předek je jasná fotomontáž. Cpát světla ze stříbrný Octávky na červenýho meďoura (-; Z toho vyplývá, že je to celý totální podvrh... A ohledně reklamy - když tu fotomontáž udělali Ti z 4men.cz, tak to asi moc reklama nebude...
neregistrovaný "Fuckeros"
20. 7. 2004 11:48
Re: Maskování
podle mě ty fotky sou pravý...Ty světla nejsou ze stříbrný Octavie, ale prostě je to součást kamufláže - přece nemohli nechat červenou kapotu tam, kde vytvářeli iluzi světlometu, ne?
neregistrovaný "retrik"
22. 7. 2004 00:43
Re: Maskování
Máš pravdu, ty fotky sou asi pravý. Když se jinak mrknete na originál M-B C, tak zjistíte že přední svědla jsou taky zepředu chromovaný... Kamufláž se jim povedla. Je to skoro jak pravý "C".
neregistrovaný "Pavel"
20. 7. 2004 11:47
Něco chybi
Retus sloupku u okynek na druhe strane auta.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ccain"
20. 7. 2004 12:14
Re: Něco chybi
Vsetci mate pravdu. Je to nova Skoda Octavia kombi, zamaskovana a zaroven aj graficky retusovane.
neregistrovaný "SVOBODA"
21. 7. 2004 07:42
Re: Něco chybi
Prosím o upřesnění už měbolí oči a nevidím. Děkuji
neregistrovaný "Ales"
20. 7. 2004 13:54
Nechci verit tomu...
...ze tohle je nova Octavka Combi, protoze bych pote ztratil veskere iluze o jejim nakupu v budoucnu :((( Ono to vypada jako hodne spatny fake panu z 4men a ne jako novej combik od Skodovky...Protoze v tom pripade si koupim v prosinci 1tku...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Dix"
20. 7. 2004 19:02
Re: Nechci verit tomu...
Octavia Combi II bude na českém trhu v listopadu.
neregistrovaný "Dentista"
20. 7. 2004 23:11
Octavii maskovali jako volvo
Jsem z Mladé Boleslavi a specialitou Škodovky je že maskuje auta jako jiné značky. Před vývojovým centrem Česana se často prohánělo podivné patvarované volvo a byla to octavia. Takže tomu s pojení s mercedesem bych věřil. Otiskla to dokonce i MF dnes. Její odborníci a kontakty by podle mne nedovolili otisknout podvrh.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vomis"
21. 7. 2004 07:59
nesmysl
Je naprosto nepřijatelné, aby nová a utajovaná octavia combi jezdila přes den a ještě ke všemu po Praze. Jsem si na 100% jistý že se jedná o podvrh. Auta jsou vždy velice utajovaná, před setměním se s ním nesmí jezdit venku ani s kamufláží.
Na druhou stranu, alespoň je téma o kterém je možné se bavit co
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
21. 7. 2004 12:27
Re: nesmysl
kdepaq, uz to neobkecas
neregistrovaný "ANAKRA"
21. 7. 2004 09:36
Blbost!
Ten obrázek je teda pěkná blbost.......... Vždyť kolem těch předních světel nejsou žádný mezery, vypadá to, jakoby je tam někdo nakopíroval... A směrové svítilny v zrcátkách jsou taky jinak umístěné než u Octavie II.
Na druhou stranu ten zadek vypadá celkem dobře. :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vraaana"
21. 7. 2004 10:11
oficiální - neoficiální zpráva
Pro pochybovače - úryvek z mailu od subdodavatele dílů pro novou Octavii - combi...
nic nez hola pravda.
Jiz se delaji posledni upravy a jeste hledaj kde se to da zlevnit vyrobne..
Ale je to krasavec ze jo

takže nic než holá PRAVDA

K.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mojma"
21. 7. 2004 10:24
bez titulku
Panove, nevim, jestli tohle je fotomontaz, nebo ne, ale ja videl na Strahove u stadionu vzkladat z auta neco, co melo pres zadek hadr a tvary neco mezi MB Ceckem a Fabii Combi, tak ten tvar by sedel, vic nevim
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
29. 7. 2004 12:39
Re: bez titulku
ano, konecne rozumne slovo;))) bingo
neregistrovaný "wojta"
21. 7. 2004 15:37
bez titulku
Ať mi někdo z těch rádoby chytráků ,co všechno znaj vysvětlí proč by si někdo dával takovou práci s kamufláží zkamuflovanejch fotek? Navíc někdo tady říkal, že jsou jinde blinkry na zrcátkách, tak to je asi slepej, vždyť to jsou jasný stříbrný pásky a navíc jsou nalepený šejdrem, aby to vypadalo. A někdo jinej zase měl zmínku o světlech, zajímalo by mě jestli už někdy viděl zakamuflovaný auto (třeba na fotce), nedávno bylo v auto7 vyfocený nový (ošklivý) VW Lupo, a právě mělo přední a zadní světla takovýmhle způsobem upravený (VW měl vypadat jeko C3). Apodle mě je to jasný reklamní trik na veřejnost, protože za celou dobu nikdo nikde neviděl jeden prototyp a najednou ejhle, těsně před premiérou combíku je prototyp vyfocenej v Praze. Já bych řek, že tak za čtrnáct dní tu budete žvanit kraviny okolo oficiálních fotek.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "!cooler!"
21. 7. 2004 17:47
!může mi někdo vysvětlit!
Můžete te mi vysvětlit proč Nová Octavi Combi II se prohání zrovna po Praze?? Chapu, že všehno se na okruhu neda vyzkoušet, ale proč se zrovinka prohani po Praze... taak ať si jedou třeba někam do Polska nebo Maďrska tam si jii bude všiimat minimum lidii.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Turbo"
21. 7. 2004 17:48
Re: !může mi někdo vysvětlit!
podle mě to žádnej combik octávky není....
neregistrovaný "!cooler!"
21. 7. 2004 17:50
Re: !může mi někdo vysvětlit!
To teda mooc nesouhlasiim... je tam dost prvku s octávkou shodnejch já myslim, že to octávka je...
neregistrovaný "rufuss"
21. 7. 2004 17:55
Re: !může mi někdo vysvětlit!
Takhle se dělá reklama pánové!!!
to je to nejlepší co škodovka mohla udělat... teď jste každej zvědavej jak vlastně vipadá coo??? no a to je wono
neregistrovaný "bob"
22. 7. 2004 22:07
Re: !může mi někdo vysvětlit!
kolik si myslíš že by si ji všimlo lidí u nás kdyby nebyla zamaskovaná.
já si myslím že skoro nikdo, protože za povšimnutí stojej auta designově zajímavý a zvláštní a to rozhodně tohle není
neregistrovaný "Str"
24. 7. 2004 17:09
Oktávka
Tka už se nehádejte... Je to OKTÁVKA COMBI a basta!!!!!!!!!§
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "radiso"
25. 7. 2004 22:34
Re: Oktávka
to je fakt. ale stara. ma cerny "stredovy" sloupek, resp. ram dveri kolem B sloupku a nema zakulacene dolni rohy bocnich oken. je to tuning stare oktavky.
neregistrovaný "Bojler"
28. 7. 2004 12:56
Facelift
Neprodava se tohle maskovani nekde? Na sedana? Kdo by nechtel Mercedes misto Skodovky
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "marky"
29. 7. 2004 13:41
bez titulku
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "marky"
29. 7. 2004 13:42
bez titulku
to není nová octavie
Rozbalit vlákno
0